Терминалы Ibox переваги і недоліки

У Терминалы Ibox недоліків більше ніж переваг: має 285 переваг і 356 недоліків. Висновок зроблений на підставі 342 відгука. Нижче наведені всі переваги та недоліки Терминалы Ibox . Відгуки клієнтів
2.7 5
1263 відгука / 30906 переглядів

Терминалы Ibox переваги

  1. Нуль
  2. Результат є - кошти повернули
  3. ————————————————
  4. Немає
  5. одни минусы
  6. Враховуючи можливість втратити кошти, плюсів просто не може бути
  7. Неможливо дозвонитись. Ніякого зворотнього зв‘язку.
  8. Нету
  9. Нема!
  10. Частину грошей закинуло на картку
  11. Когда-то можно было без страха пополнить и получить сразу средства на счёт.
  12. Уже ніяких плюсів не може і бути
  13. Поки тільки великий мінус, так як знали, що поповнення не працює, а апарати якогось чорта працюють.
  14. Швидкість
  15. Служба підтримки
  16. Швидко
  17. Якісно
  18. Вічливість
  19. Быстро
  20. По существу
  21. Ясно
  22. доступно
  23. Швидке реагування на гарячій лінії
  24. Швидка відповідь оператора. Кошти справді повертають
  25. Питання вирішено, оператор ввічливий і компетентний
  26. Малі комісії на багато банків та сервісів
  27. Хороша підтримка
  28. Швидко відгукнулися.
  29. Дуже приємна служба підтримки, відповіла на всі мої питання, і все вирішила.
  30. Быстро, понятно, быстро
  31. Все було оперативно
  32. Оперативная тех.поддержка
  33. Много где стоят, шикарная техподдержка.
  34. Служба підтримки оперативно допомагає
  35. Хороші оператори
  36. Оперативне виконання заявки
  37. - Хороші оператори
  38. Оперативна робота операторів
  39. Сервіс роботи з клієнтом працює добре
  40. Быстрый ответ оператора.
  41. Завжди чітко працюють.
  42. Підтримка в разі необхідності спрацьовує швидко.
  43. Зворотній зв'язок на високому рівні!
  44. Дуже швидка реакція!!! Молодці!!!
  45. Чемні оператори, гарний сервіс, велика мережа терміналів, широкий вібір послуг. Наявність послуг без комісії
  46. Швидко, зручно, вирішують проблеми
  47. Служба підтримки, швидкість транзакцій розмір або відсутність комісії
  48. Вирішили проблему швидко
  49. Быстро,качественно
  50. Жодного
  51. Миттєве зарахування грошей на картку Monobank
  52. Відсутність комісії для поповнення карток Monobank
  53. Велика мережа терміналів
  54. Зазвичай все швидко приходить.
  55. Виправили неуспішну операцію за 3 години і гроші прийшли мені на карту.
  56. 1. Відносно швидкий зв'язок через Телеграм чат бот.
  57. 2. Після відновлення живлення терміналу гроші швидко (протягом 5 хв) зарахувались на картку.
  58. На даному етапі немає
  59. Задовільне та швидке вирішення питання.
  60. Плюсов
  61. Швидко вирішили питання та оформили заявку на повернення коштів.
  62. Миттєве зарахування у банки ПУМБ і монобанк
  63. Их нету
  64. Доступність
  65. Окреме дякую службі підтримки, відповідають не відразу, однак по суті. Дякую.
  66. Все плюсы
  67. Дуже зручний
  68. Відсутні
  69. Все отлично было. Пока не столкнулся с техподдержкой которая не отвечает.
  70. Є багато точок
  71. Пополнение без комиссии для монобанка
  72. Есть BTCU.BIZ
  73. Сенсорный экран.
  74. Ніяких плюсів немає
  75. Есть платежи без комиссии
  76. Большая сеть терминалов
  77. Скорость обработки
  78. Живая техподдержка
  79. Удобные терминалы, лояльная компания
  80. Техпомощь онлайн работает и решает проблемы
  81. Швидко повернули кошти
  82. Никаких
  83. Вежливость
  84. Уважні оператори
  85. поповнення монобанк без комісії
  86. Общение на родном для меня русском и оперативность в решении проблемы.
  87. Отсутствует комиссия для пополнения счетов монобанк.
  88. Достаточное количество терминалов.
  89. Важкий час- лякую за підтримку
  90. Много
  91. Монобанк без комиссии
  92. Мало проблем
  93. Считыватель карт
  94. Швидко. Зручно. Цілодобово. Швидка допомога
  95. Есть сайт и можно ввести номер квитанции и проверить прошла ли операция.
  96. В месенджерах в чате дают быстрый ответ на вопрос
  97. Решают вопросы!
  98. Швидкість зарахування коштів.
  99. Зручність
  100. Не обнаружено
  101. Все по ділу, дуже ввічливо і не звертаючи увагу на пізній час - відповіли досить швидко
  102. Зручність у користуванні, швидкість зарахування платежів
  103. ввічливі оператори. Гарне обслуговування
  104. 0% комиссия на монобанк
  105. Досить не погвно все працює. Швидко поповнюється карта.
  106. Скорость
  107. Перекази без комісій
  108. Быстро и качественно
  109. Швидко реагують на запити
  110. Очень, оперативно, разобрались с поставленной задачей. Огромное спасибо, Вам. Мне очень понравились, что не затянулся мой вопрос. И всё решилось, очень быстро.
  111. Швидке і ввічливе спілкування в чаті.
  112. Вирішення проблеми, на яке і не сподівалась
  113. Швидкість відповіді у чат боті
  114. + Нулевая комиссия на большое количество услуг
  115. + Отличная служба поддержки
  116. Швидко, доступно
  117. Быстро, доступно, решимо.
  118. Поддержка
  119. ++++++++++++
  120. Ответили быстро)
  121. Оперативность, тактичность и абсолютноя точность
  122. Немає комісії на переказ коштів до моно банку.
  123. Вияснення інформації онлайн
  124. Є в наявності
  125. Быстрая обработка данных
  126. Операторы работают вежливо.
  127. Швидко ,легко
  128. Быстро счязались,быстро решили!
  129. Зручне місцезнаходження
  130. Айбокс знаходиться у зручному для мене районі.
  131. Оператор ++++
  132. Доступність і наявність великої кількості терміналів мережі, вигідні пропозиції
  133. Очень быстро ответили в Telegram
  134. Оператори відповідають швидко і інформативно. Швидке поповнення. Деякі поповнення без комісії. Термінали майже на кожному кроці. Майже всі термінали працюють без глюків.
  135. Лучшие терминалы. Быстрый, Монобанк без комиссии, техподдержка тоже шустрая и по фактам говорит, что происходит с платежами.
  136. зручно
  137. багато терміналів
  138. можна поповнити практично все що завгодно
  139. Оперативная работа поддержки, удобство работы с терминалом.
  140. Несколько лет работал безупречно
  141. Есть почти везде
  142. +Швидко
  143. +Привітно
  144. Швидкість,і компитентність
  145. Термінали майже скрізь є в Києві.
  146. Оперативність вирішення питання у вайбері.
  147. Операторы вежливые, внимательные, быстро отвечают на вопросы.
  148. Очень много приложений, и ненадо искать банки или одельних темилав, всё в меню и очень удобное!!
  149. Быстрое решение проблемы
  150. Швидко відповіли
  151. нужные мне услуги без комиссии
  152. есть айбоксы возле дома и возле работы
  153. операторы быстро все решают в чатах
  154. Легко работать с терминалами
  155. Наявність "живої" технічної підтримки
  156. Не обнаружил
  157. Наличие в откровенно ростовщической компании порядочных людей
  158. Плюсов у iBox нет: огромные проценты за проведение платежа.
  159. Не має плюсів їх сервіс.
  160. Їх нема
  161. Монокарта без комісії
  162. Оперативний зв'язок в чаті
  163. Отсутсвие комиссии
  164. Быстрое зачисление денежных средств
  165. Большой и яркий экран, удобный интерфейс, возможность пополнить моно без комиссии, в удобных местах расположение
  166. Всегда пополняла всё было на высоте.
  167. Все всегда быстро.
  168. Невиявив.
  169. Швидке вирішення питання
  170. Інформаційна підтримка
  171. Удобно
  172. Интеллект
  173. – Очень быстрая и отзывчивая техподдержка
  174. – Моментальное зачисление средств
  175. – Наличие NFC модулей у терминалов
  176. – Минимальные комиссии
  177. – Очень широкая география терминалов. Найти можно где угодно.
  178. – Сотрудничество с monobank :)
  179. Оперативность службы поддержки, низкая комиссия и ее отсутствие, хорошая сеть терминалов, удобный в использовании
  180. Проблема вирішена, ввічливий оператор.
  181. Деякі в підтримці хороші люди, які із задоволенням допоможуть.)
  182. Нема їх
  183. Мгновенное пополнение
  184. Всегда было быстро
  185. Раніше послуги надавалися максимально оперативно і якісно, але зараз користування вашими послугами стає ризиковим, що заставляє задуматися о використанні терміналів інших компаній.
  186. В этот раз одно огорчение,эти деньги которые скидывают люди через вашу услугу могут кому то жизнь спасти и война это не 100 процентное оправдание.
  187. Оператори працювали ввічливо, швидко, але ж кошти від цього швидко не зайдуть
  188. Деньги все же пришли.
  189. Надійна компанія
  190. нету
  191. Никаких плюсов в сервисе не вижу
  192. Раньше всегда зачисление происходило сразу.
  193. отсутсвие комиссии потнужным мне услугам. всегда получаю помощь и поддержку в случае сбоев
  194. Быстро решили
  195. Раньше проблем не было
  196. Не повертають кошти
  197. До этих пор было действительно моментально
  198. Никаких плюсов.
  199. тех підтримка?
  200. Не всегда сразу
  201. Без комісії закидую гроші на картку, ввічливі оператори вирішують всі питання, всі платежі бачать в системі
  202. Раніше проблем з поповненням не було.
  203. Моно без комиссии
  204. Доступність, їх багато
  205. Плюсов нет
  206. Плюсів немає
  207. 0% комісія при поповненні картки монобанку.
  208. Всі кошти надійшли
  209. Плюсов нет, так-же как и денег сотен и тысяч граждан Украины
  210. Отримав грощі
  211. Плюсы только для компаний, возможность кинуть людей только при этой власти и бардачке,войне в стране.
  212. теперь к сожалению их нет (раньше было только пополнение карт монобанка без комисии)
  213. Довіра, яка була, але наразі втрачена! Тож це мінус! Плюси наразі відсутні!
  214. Обратная связь молниеносная, проверка статуса платежа мгновенная
  215. Відсутні!
  216. Плюсов нет,обман людей,не пользуйтесь этим сервисом
  217. Сервіс завжди працював як годинник.
  218. Раніше були
  219. Нет плюсов
  220. Много терминалов.
  221. Кількість терміналів
  222. Зараз немає
  223. нема комісії на поповнення карток монобанку
  224. моно без комісії
  225. Моно и Пумб без комиссии
  226. Скорость ответа,качевство ожидаемой помощи на высшем разряде,ничего лишнего и главное молниеноснее решение проблемы
  227. Швидко вирішують проблеми
  228. А банк без комиссии
  229. Єдиний термінал в Україні, де можна поповнити Моно та Пумб без комісії. Супер оперативна підтримка телеграм.
  230. Можно пополнить счет, и можно положить деньги на чужую карту(а в банках так нельзя)
  231. Швидке повернення коштів на іншу карту.
  232. Швидка реакція навіть у вихідний день.
  233. Заботливая служба поддержки
  234. Оперативно, інформативно
  235. Ответили на все вопросы быстро
  236. Все дуже швидко зробили
  237. багато терміналів. карта терміналів. є термінали з прийомом пачки купюр
  238. - Много где по городу
  239. - Много услуг без комиссии
  240. - Тех поддержка доступна круглосуточно
  241. Швидка і узерфрендлі допомога без усілякої бюрократії.
  242. Швидкість відповіді.
  243. Позитивний результат.
  244. Без комиссии
  245. никаких, убрали стим
  246. Термінал гівно
  247. Не скрысили деньги а могли )
  248. Никаких.
  249. Одни минусы
  250. Без процентов
  251. Везде стоят, и везде с проблемой
  252. терминал есть на каждом входе
  253. Хороші термінали без комісії для поповнення монобанку з NFC для зчитування карти
  254. Быстро закидает на счёт
  255. В цілому термінали працюють добре
  256. Пополнение карты монобанк без комиссии
  257. Оперативность ,вежливость, профессионализм.
  258. Кормишь мажиков
  259. вежливые операторы
  260. Користуюсь саме цим терміналом для зарахування без відсотків кошти на монобанк
  261. Отсутствие комиссии при пополнении карт монобанка.
  262. Мало бути б зручно поповняти свою карту МоноБанку
  263. Сплошной минус даже одной звёзды не достойны
  264. Количество терминалов, скорость платежей.
  265. Таковых не обнаружено
  266. Жду денег
  267. Отсутствие процентов при переводе средств на карту
  268. Пополнение карт monobank без комиссии
  269. Быстрый ответ оператора,но без решения моей проблемы
  270. Вежливые операторы, сдержали слово.
  271. их нету это хлам лютый
  272. для пополнения моно - самая большая сеть
  273. Он просто существует
  274. Удобно пополнять моно
  275. Много терминалов
  276. Пополнение карты Монобанк без комиссии
  277. БОЛЬШЕ НЕТ ПЛЮСОВ
  278. Політика комісії
  279. Жодних
  280. НФС, 0% комиссия
  281. терминал деньги очень быстро заглатывает!
  282. мега поддержка
  283. Никаких плюсов один минус.
  284. - Крутой саппорт
  285. - NFC

Терминалы Ibox недоліки

  1. Не працює належним чином служба підтримки та гаряча лінія.
  2. Це не перший збій у них. І води досі не налагодили. Просто жахливий сервіс.
  3. Обманывают воруют,кидают
  4. Один сплошной минус
  5. Напевно, шахраї...
  6. Така "робота" їхнього call-центру-
  7. Це позорище...
  8. Попробуйте наберіть:
  9. 0-800-300-102...
  10. Ненадійно, можна втратити кошти. Підтримка не відповідає. Схоже на шахрайство.
  11. Проводят аферы!
  12. ворюги
  13. зловмисники
  14. аферисти
  15. Сервіс
  16. Обслуговування
  17. Комісія
  18. Обман клієнтів
  19. Сервис
  20. Ответы за свои обещания
  21. работа в целом
  22. Частину не закинуло)))
  23. Много сообщений о незачислении средств и отсутствие оперативной поддержки.
  24. Ошукали на 4000грн!!!
  25. Шахраї,але вже обличчя показали...
  26. Деньги уже 5 дней летают и обещают завтраками
  27. Мінус 500 гривень...
  28. Несправність терміналу
  29. где мои деньги?
  30. Термінал
  31. Потрібно уважно стежити чи зарахувалась кожна купюра
  32. Довго чекала зв'язку з оператором
  33. Часто не працюють термінали
  34. Не бере 5-10% купюр номіналом 500 гривень
  35. Автомат зажував купюру.
  36. Служба підтримки довгувато відповідала на дзвінок.
  37. Их нету
  38. Немає
  39. Устаревшее оборудование(других причин почему нельзя было провести транзакцию на 1-ю карту не вижу.)
  40. Древние и иногда глюканутые, принимают по одной купюре, каждые 15 секунд надо нажимать подтверждение, чтобы не закрылось (а если закроется и ты уже вставил деньги, то я даже не знаю что будет).
  41. Інколи може бути збій (як і скрізь)
  42. Кошти приходять через рік
  43. Деньги не приходят. Поддержка не отвечает
  44. Час очікування на зарахування коштів на карту
  45. Обмеження для поповнення картки 5000 грн ( івох в Дмарті Дніпро)
  46. Сомнительным проверки/сверки и замораживание денег у себя.
  47. Немає. Вимкнення світла, то йо*ана русня винна.
  48. Незавжди зручне розміщення терміналів.Незавжди спрацьовує безконтактна ідентифікація картки.Інколи спостерігаються затримки в відгуку сенсорного екрану.
  49. Отсутствие техподдержки как таковой, решение вопроса нет и неизвестно будет ли вообще
  50. Відсутній зв'язок з оператором, на листи не відповідають y Vaiber та Telegram.Як повернути гроші при збої ?
  51. Взагалі не працює служба підтримки, надають якісь формальні відписки.
  52. Дуже рідко, але й дуже дратує), коли буває, що терміново треба перевести кудись кошти а термінал не приймає готівку. В основному в центрі міста.
  53. Дуууууже довго відповідають(((
  54. Нету
  55. Шахраї, гроші не повертають, бокси працюють зі збоями.
  56. Комунікація
  57. Погане відношення до споживача
  58. Бувають збої, як інженер скажу, без них неможливо.
  59. Не засчитывает деньги на карту, техподдержки просто не существует
  60. 1. Не можливо зв'язатись із службою підтримки в телефонному режимі.
  61. 2. Вірогідно, що під час внесення коштів в терміналі застрягла 1 купюра.
  62. Незадовільно
  63. Втрата 500грн, повна відсутність комунікації.
  64. Відсутність фідбеку
  65. Занадто часті зависання платежів
  66. - Шахрії
  67. Відсутність оперативного зв'язку з оператором підтримки. (Встиг сина та онука виховати.)
  68. ВОРУЮТ ДЕНЬГИ
  69. -відсутність служби підтримки
  70. -втрата мого особистого часу на вирішення їхніх же внутрішніх проблем
  71. Шарлатаны, деньги так и не пришли
  72. Два дні чекала зв'язку з оператором.
  73. Проблема з банком Райффайзен
  74. Зв'язок з клієнтом нуль. Консультації нуль . Зняли кошти і не повернули. Шахраї.
  75. Обманщики
  76. Обманывают , не выходят на связь
  77. Відсутність контакту, втрата 500грн
  78. Шахраї
  79. Нереально звязатись з оператором.
  80. Гроші не зараховуються.
  81. Схоже, що гроші не зараховують спеціально, щоб мати можливість ними певний час користуватись
  82. Не пришли деньги
  83. Ненадійність, відсутність зв‘язку доя вирішення проблем, месенджери теж не відповідають, якщо ви звертаєтесь з приводу незарахування коштів
  84. Жодного зв'язку
  85. Операторы не отвечают ,чат бот не реагирует.
  86. Підтримка 0
  87. При блиманні електромережі, термінал зависає
  88. Не перерахувати
  89. Техподдержка не реагирует от слова совсем.
  90. Не відповідають ні на телефон ні в чатах
  91. Дуже часто не приймає гроші, особливо 500грн
  92. Терминал у дома часто бывает на Тех обслуживании
  93. немає
  94. Сбои системы.
  95. Не вирішують проблему
  96. Иногда некоторые купюры отказывается брать терминал, хоть они и в хорошем состоянии. Надо брать про запас.:)
  97. Часто терминалы не берут именно новые купюры
  98. При отключении света деньги просто пропалают
  99. Купюроприемники иногда создают сложности с пополнением новыми купюрами
  100. Компания iBox
  101. Очень долго не было ответа
  102. Довгий час очікування на відповідь
  103. все крім плюса зверху!
  104. Нет.
  105. Механизм приема купюр работает часто не корректно.
  106. Способность принимать только по одной купюре.
  107. Важко зрозуміти , який бот працює
  108. Нет лотка
  109. Проблемы с тачскрином
  110. Сложно найти если не знать где стоит автомат
  111. Не бере нові купюри
  112. Бували затримки коштів
  113. 1. Неоднаразове повторення проблем із зарахуванням коштів
  114. 2. Зв’язатися з оператором майже не можливо
  115. 3. Чітких відповідей на поставлені запитання не надають
  116. Терминал часто не принимает купюры.
  117. Дозвонится по телефону оператору сложно.
  118. Оператор не отвечает на звонки
  119. Теж інколи виходить зладу
  120. Во всём
  121. Не помітив
  122. Термінали не обладнані акумуляторами, щоб у екстрених випадках ( як, наприклад, непередбачене знеструмлення) можна було встигнути завершити операцію
  123. погані термінали, дуже часто не працюють або ламаються
  124. хитрожопые инкассаторы
  125. Не принимает купюры номиналом 1000
  126. Окрім цієї ситуації мінусів не знаходилось
  127. Незнаю ..(
  128. Приходит не вся сумма
  129. На горячую линию не дозвониться,ососбенно после того как оставили заявку
  130. Хаское отношение операторов
  131. Общение, враньё, обман
  132. Минусов нет. Одни только плюсы. Я всем очень удовлетворена. Огромное спасибо Вам.
  133. Єдиний мінус - чому цей сайт з відгуками ворожою кацапською мовою? ?
  134. Поки що немає, все залежить від швидкості вирішення проблеми
  135. - Иногда терминал довольно брезглив и не принимает слегка мятые купюры
  136. - Редко вижу такие терминалы в городе
  137. Нельзя обнять оператора, уж очень приятный голос!
  138. Айбоксы
  139. За что
  140. Бувають збої,та сподіваємось на їх мінімальний відсоток.
  141. Не коректно працють або взагалі не працють.
  142. Подвисание системы и не всегда деньги защитываються на карту
  143. Величезна комісія(95грн)
  144. Оператор не відповідає взагалі
  145. Связь по номеру не работает.
  146. Минус в работе айбоксов
  147. Погано приймає нові купюри
  148. Не всі купюри може прийняти.50,100 гривен взагалі не приймає.
  149. Банку партнеру----с такой скоростью зачисленя просто потеряет клиентов...
  150. Наявні комісії відчутні
  151. Не смог дозвониться на горячую линию в течении 30 минут.
  152. Деякі термінали не завжди приймають деякі банкноти взагалі або приймають тільки через 5-10 спроб сування банкноти різними сторонами.
  153. Единственное, что немного расстроило, так это то, что теперь в банках без комиссии терминалы не принимают купюры менее 100 грн
  154. постійна проблема з прийомом купюр, яку я спостерігаю вже досить давно. деякі купюри приймаються через раз або не приймаються взагалі.
  155. тепер ще й не приймає кошти дрібніше 100 грн - не зручно
  156. Купюроприёмники в старых терминалах забирают, но не засчитывают купюры.
  157. Пол года не работает услуга
  158. Не совсем честная техподдержка
  159. -Засмутили трішки що поки не планують добавляти функцію «призначення платежу»)
  160. Немає.
  161. Термінал не дає поповнити готівкою власну картку монобанку за одну операцію більше 5000 грн.
  162. Когда звонишь на горячую не берут трубку, нужно только писать
  163. Очень много виплёвивает купюри, даже если она хорошая и новая и сней нечего плохого !!!
  164. Невозможность дозвониться на горячую линию
  165. Нема
  166. один раз платеж был не моментально, а на след день
  167. один раз потеряли купюру, потом нашли
  168. Бываю задержи. Примерно из 15 пополнений 1-2 задержки но это зависит от купюр и суммы пополнений
  169. Завжди хочеться, щоб і терміналів було більше, і сканер купюр працював швидше, і щоб грошей було більше)))
  170. Поддержки нет
  171. Полное юридическое бесправие потребителя в отношении, как бы юридического лица «iBox”
  172. Бюрократия, отсутствие гарантий возврата средств.
  173. Описані вище.
  174. Поки що немає
  175. Очень требователен к купюрам. Многие новые 500 грн и 1000 грн отказывается принимать
  176. Капризный в плане купюр
  177. Ну столько сегодня,а так все Окей.
  178. Не все купюры принимает бывает, часто не работает.
  179. Глюки і зависання,часті технічні поломки,непрацюе гаряча лінія.
  180. Не має
  181. Технічна робота автомата
  182. Не відповідають на дзвінки .
  183. Не пришли деньги не первый раз
  184. Мы не видим друг друга,а я предпочитаю общаться с девушками по фэйсбуку)))???0983363358 call me baby
  185. – Некоторые купюры не принимаются по каким-то мистическим причинам
  186. – Частые технические сбои у терминалов, которые оперативно фиксят, если сообщать о них в поддержку
  187. Не надходять гроші
  188. Кидают на деньги и потом никто ничего не знает
  189. Складно дозвонитися на гарячу лінію.
  190. В даний момент перегружена лінія (дзвінки - дуже сильно, соц.мережі - через раз)
  191. Оператору дозвониться невозможно, в чатах тоже тишина...
  192. Вся робота
  193. Улучшить систему предупреждения, наладить выдачу чеков
  194. Принимают купюры 500-1000 в итоге их не закидывают на счёт
  195. На цей раз дуже сильно підвели...
  196. Все минус,особенно работа оператора.
  197. Уйма +++только не у Меня
  198. Якщо сервіс боїться поповнення фальшивими чи знищеними купюрами номіналом 500 грн. і 1000 грн., так відключіть можливість прийому цих купюр.
  199. Пришлось помотать нервы.
  200. Іноді буває сбій, але швидко вирішуються звернення.
  201. Не дозвониться. Платежи не возвращают. Автоматы со старыми сканерами купюр, чтобы пополнить нужно неограниченное время и терпение. Один ужас...
  202. Не возвращают деньги
  203. Без причины задерживают деньги клиента, телефон не работает, считаю все действия мошеннические
  204. Мошенники
  205. Задержка денег
  206. Никак вообще не предупреждают о задержке зачисления средств, а если кому-то нужно препараты купить?
  207. 1.Не отвечают.
  208. 2не говорят правду,.
  209. 3. Кормят пустыми обещаниями, сначала "три дня", потом ещё два
  210. Много
  211. Воры
  212. 1. Вобщем поддержка 0 за что там платят не ясно.
  213. 2. Чек на маил запросил не отправили
  214. 3. Не все автоматы выдают чек. А могли бы, хотя бы смс присылать на номер.
  215. наличие сбоев. правда не всегда сбои по винн компании
  216. Необнаружено.
  217. Без попереджень, не зараховують кошти
  218. Не зашли деньги
  219. Проблема с перечислением средств
  220. Вже добу не повертають кошти
  221. Не рекомендую терминалы ibox. Оценка-1.
  222. Сутки денег нет
  223. Самая настоящая ОПГ.
  224. іноді бувають збої в системі, в принципі, як і всюди)
  225. Стабильно получите свои деньги
  226. Єдиний мінус що немає хоча б електронної квитанції або чека на такі випадки коли приходить не одразу щоб можна було ввести електронну пошту і отримати якесь свідоцтво що ти шось кудись клав для свого спокою)
  227. Служба підтримки по телефону не відповідає.
  228. Вже не перший раз відбуваються подібні проблеми.
  229. Чіткої відповіді окрім, як чекайте, надати по вайберу не можуть.
  230. Автомати старі і назавжди спрацьовують всі кнопки.
  231. Попереджень про те, щоб не поповнювали купюрами номіналом 500 грн ні де не має
  232. Сенсор монитора на некоторых терминалах тормозит.
  233. - Деньги не заходят моментально
  234. - Деньги не заходят в течении часа
  235. - Деньги не заходят в течении суток
  236. - Деньги не заходят в течении 2 суток
  237. - Деньги не заходят в течении 3 суток
  238. - Деньги не заходят в течении 4 суток
  239. Не дуже чутливий зчитувач номера картки
  240. Немає можливості поповнити відразу пачкою купюр, а не по одніц
  241. Могли повесить на всех своих терминал объявления что деньги не зачисляются как обычно, и ждать нужно 3 дня !
  242. Жахливо
  243. Шахраї…
  244. Ось цей незрозумілий збій в системі, про який можна було вказати на терміналах (і можливі затримки).
  245. Служба підтримки. Я в телеграмі написав їм у чат ще 18 числа, а мені по сьогодні не відповіли.
  246. Не попередили про перевірку банкнотів
  247. Крайне негативная оценка
  248. Вагон и маленькая тележка
  249. Сидів на параної через відсутність конкретики
  250. Очень много
  251. Обман простого народа не принесёт вам радости в жизни, верните деньги, будьте людьми!!
  252. Все в описании
  253. огромная задержка пополнения карт, кража денег (а не отказ их принимать), не рабочий NFC сканер в 75% случаев, медленный купюро-приемник
  254. Обманюють клієнтів, не зарахували гроші і змушують чекати, не відповідають на дзвінки в службу підтримки і на повідомлення. Заховує частенько в прийомнику нові купюри! Які абсолютно справжнісенькі.
  255. Негатива нет
  256. Зарахування не проходить! Шахраї, які оббирають людей під час війни!
  257. Деньги не приходят
  258. Якщо є технічні проблеми - вказуйте про це зразу на екрані терміналу, щоб людина змогла приймати рішення одразу про користування вашим сервісом
  259. Отношение и решение данной проблемы.
  260. Тепер постійні лаги і перебої з внесенням коштів.
  261. Дал…бы
  262. Пользуются чужими средствами на протяжении 3-5 дней, операясь на какой-то договор, который сами придумали
  263. Отношение операторов просто ужасное! Банк проводит махинации по закрытии своих проблем с помощью денег клиентов!
  264. Дозвониться в службу поддержки нереально
  265. 1. Зачисляют деньги с опозданием в три дня.
  266. 2. Не несут прямой ответствености (оператор не представляется кроме имени)
  267. 3. Инфо центр сбрасывает 90% вызовов.
  268. 4. Физически деньги вернуть не дают возможности!
  269. Гроші затримуються по 3 дні, це не припустимо
  270. Незараховують гроші на карту, шахраї
  271. Не корестуйтесь цими терміналами!
  272. дуже далеко їхати
  273. не завжди бере всі купюри. Два рази (за 10 років) були такі випадки коли кошти зарахували через певний час.
  274. Иногда глючат терминалы
  275. Крадут деньги
  276. Не заметил
  277. Термінали висять, більшість треба пхати по 1й купюрі, а якщо встановлений купюро приймач пачкою, то часто глючить, або дуже довго рахує - стій по півгодини)))
  278. После 5 августа сплошной минус.читай выше.
  279. Их нет
  280. Не виявлено.
  281. Не обнаружено
  282. Не выявлено
  283. трохи вибагливий до купюр. прийомники купюр можуть бути швидшими
  284. ОБМАН!
  285. - Иногда некоторые купюры принимает не с первого раза
  286. Хотілось би щоб приходив статус операції, а то якщо сам не проконтролював доставку коштів то ніхто і не повідомим що там якась помилка і вони не до ставились. А можна і забути за роботою і справами.
  287. Крадуть кошти
  288. Потеряешь больше денег из-за воровитых тех работников или инкассаторов и вечно зажевывающих терминалов
  289. убрали стим
  290. Во всем!!!
  291. Немає грошей
  292. Гроші не зараховуються
  293. Горяча лінія не допомагала
  294. Маю проблеми та немає грошей
  295. Полная некомпетентность
  296. Обманюють клієнтів! Ніколи в житті не буду користуватися вашими терміналами!!!
  297. На горячую линию не дозвониться, в мессенджере отвечают общими фразами. Потраченные деньги и время в никуда.
  298. Долго их возвращают
  299. Долгие ответы операторов.
  300. Не про
  301. Немає зворотнього зв'язку. Повідомлення в чатах ігноруються
  302. Все минусы. Буду писать во все СМИ о вашей организации и как вы воруете деньги у людей. Ждите интервью на ТВ о вашей организации и во всех возможных СМИ, а так же полной налоговой проверке. Просто так Вам не сойдёт.
  303. Часто глючит и не зачисляет деньги. Потом их вернуть это головняк
  304. Сплошной
  305. нет доступа до круглосуточного терминала даже в тамбуре.
  306. Компании наплевать на имидж не возвращая даже не большие суммы
  307. Службы поддержки нет
  308. аферисты
  309. Новые купюры…
  310. Очень плохо работает и частые сбои в работе. Часто долго засчитывает купюры или выбрасывает их обратно.
  311. Зажувало 500 грн.
  312. Не прошел перевод денег на карточку Приват Банка
  313. - ест деньги без зачисления
  314. - коллцентр отмораживается
  315. Деньги пропадают не известно куда; на горячую линию дозвонится очень сложно; в тех поддержке пытаются выставить дураком; номер моей же заявки не хотели предоставлять даже по требованию.
  316. Просто нет.
  317. Термінали працюють через один!!!
  318. Терминалы съедают деньги без зачисления! Инкассаторов денег не находят...
  319. Ужасный сервис!
  320. Ты просто лох без денег
  321. не смотря на многочисленные жалобы клиентов о том что купюры проваливаются внутрь корпуса, никто не решает этой проблемы.
  322. Ваши деньги, которые Вы положили в бокс - уже не Ваши! Гарантии, что Вам дойдёт вся сумма - НЕТ
  323. Не працює телефон підтримки та чат бот
  324. Постоянно "глючат" аппараты, воруют деньги.
  325. Обкрадають людей на рівному місті, відповідальності не несуть жодної. + і - рахуйте самі
  326. Изменю мнение если только вернут деньги
  327. Кидалы
  328. Почитав отзывы понял что проблема с 1000грн купюрами. Решите эту проблему
  329. Терминал принял купюру, но не зачислил
  330. Скотское отношение к клиентам .
  331. - ВОРЮГИ
  332. Терминал украл мои деньги, 500 грн.
  333. *ОЧЕНЬ СИЛЬНО НАДОЕЛО* что терминалы то не принимают новые купюры, то принимают без зачисления
  334. Терминал может принять денежные купюры и не зачислить на карту
  335. Не принимаются новые купюры (200, 500, 1000)
  336. Не принимаются ни мелочь ни мелкие (1, 2) купюры
  337. При внесении суммы больше 5000 операция принудительно завершается, без возможности печати чека
  338. Выше
  339. Долго ожидал, начал нервничать когда сказали что купюру не нашли.
  340. слишком много
  341. всё хорошо, кроме основной задачи: "принятие и зачисление денег"
  342. Легальный способ мошенничества
  343. Не возможно внести сумму новыми купюрами
  344. Не принимает новые 200 грн
  345. Не продумана система
  346. Не принимает новые купюры.
  347. КОМИСИЯ, глюки
  348. На эту компанию расчитывать КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕЛЬЗЯ. Клиентские проблемы с платежом / зачислением - это проблемы «индейца».
  349. Погана робота з новими купюрами, непрацюючі функції
  350. Дарят народ
  351. Тільки мінуси одні...гвидкість зарахування дуже довга...категорично не рекомендую користуватися терміналами
  352. Переживання за свої кошти, які так і не зачислені.
  353. Не все купюры жрет
  354. деньги на счет не поступили
  355. по некоторым услугам большая комиссия
  356. Долго зачисляю, и более того кинули впервые жалкие 490 гривен тупо украли перевода нету. Не переводят деньги!!!!!
Платіжні системи
UAPAY
UAPAY

Рейтинг: 4.6
241 відгук
Платежная система city24
Платежная система city24

Рейтинг: 2.8
109 відгуків
Глобалмани
Глобалмани

Рейтинг: 2.2
818 відгуків
Сервис платежей easypay.ua
Сервис платежей easypay.ua

Рейтинг: 1.5
608 відгуків
Катерина Шухнина
Катерина Шухнина

Рейтинг: 4.7
112 відгуків
​hutko сервис онлайн-платежей
​hutko сервис онлайн-платежей

Рейтинг: 5
1 відгук
Neteller платежная система
Neteller платежная система

Рейтинг: 2.2
9 відгуків
TransferGo Ltd
TransferGo Ltd

Рейтинг: 2.8
220 відгуків
Wayforpay
Wayforpay

Рейтинг: 2
42 відгука
Киоск Сервис
Киоск Сервис

Рейтинг: 3.7
6 відгуків