Не повернули 500 грн - Відгуки про Терминалы Ibox

Терминалы Ibox
Відгук додано 26 грудня, 2022 год 32 перегляда
15.12.2022 у м. Харків пр-т Перемоги 64 поповнював картку Monobank у магазині Trash
Сума поповнення мала скласти 2500 грн (5 купюр по 500 грн). У процесі поповнення купюроприймач у терміналі працював зі сбоями, м'яв і жував купюри, повертав назад.
4 купюри які термінал прийняв відобразились на екрані, а 5-та купюра була прийнята, але не відобразилась у загальній сумі. Прийшлось зараховувати на картку ті 2000 грн, що відобразилися на екрані.
Код операції: 1108012750
З приводу незарахованої купюри було написано звернення у VIBER через годину надійшла відповідь. Звернення було зафіксовано за № 1108012750/12-2022/367. Та було отримано повідомлення:

Нам необхідно 10 робочих днів (максимум) для того, щоб отримати результати інкасації терміналу, далі менеджер або зарахує Вам кошти без дзвінка, або зателефонує Вам для того, щоби уточнити ситуацію.

25.12.2022 (у крайній день дедлайну для розгляду заяви) Мені надійшла відповідь:
Дякую за очікування! За Вашою заявою 1108012750/12-2022/367 було проведено перевірку. Була проведена інкасація терміналу та був направлений технічний спеціаліст – надлишків не виявлено. Інциндент не підтвердився.

Хочу зауважити, що рішення було прийнято компанією односторонньо, ніхто мені не дзвонив і ситуацію не уточнював. Зрозуміло, що з результатами цієї перевірки я не погодився, звернувся знову з проханням провести повторну всебічну перевірку включаючи вищенаведені пояснення про технічний збій купюроприймача та перегляд камер відеоспостереження.
Менеджер, що займався моєю заявою на прямий контакт зі мною виходити не захотів, а оператор у VIBER написав наступне:

Дякую за очікування! Уточнила у менеджера інформацію, але, на жаль, підстав для додаткової перевірки немає.

Прохання надати відмову оціційно було проігнороване.

У підсумку хочу сказати, що крім втрачених грошей представники компанії не виконали моїх законних вимог споживача і не вжили ніяких заходів для прямого врегулювання питання. Даними послугами користуюся дуже давно і часто, все було гарно. Подібна проблема раніше (1.5 роки назад) була вирішена дуже швидко.

Також не можу не відзначити, що подібних скарг за останній час вже багато. Сподіваюся Monobank також звернить на це увагу.

Переваги:
  1. Миттєве зарахування грошей на картку Monobank
  2. Відсутність комісії для поповнення карток Monobank
  3. Велика мережа терміналів
Недоліки:
  1. Комунікація
  2. Погане відношення до споживача
1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Терминалы Ibox 28 грудня, 2022 год
Добрий день!

Перепрошуємо за таке тривале очікування на відповідь, зʼясовували детальну інформацію з приводу вашого звернення № 1108012750/12-2022/367.

На жаль, після перевірки термінала інкасаційною службою та технічним спеціалістом - кошти виявлено не було, через що ви отримали такий результат. Проте, компанія завжди надає перевагу інтересам клієнта, тож, якщо ви переконані у тому, що термінал не зарахував купюру 500 гривень, напишіть, будь ласка, заяву на його повторну перевірку Службою Безпеки компанії iBox (шаблон заяви було надіслано в смс-повідомленні на ваш номер телефону). Ми зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення проблеми. Сподіваємось на розуміння!
Ігор 28 грудня, 2022 год
Добрий день! Якщо Ви уважно читали мій відгук, то там написано, що я звертався до Вас для проведення додаткової перевірки, але отримав від Вас відмову і подальше ігнорування.



Цитую відповідь з чату:

Дякую за очікування! Уточнила у менеджера інформацію, але, на жаль, підстав для додаткової перевірки немає.



Також станом на 28.12 11:55 ніяких смс повідомлень з шаблоном заяви я не отримував і відповіді в меседжері з 26.12 15:17 також.
Відповідь представника Терминалы Ibox 28 грудня, 2022 год
У зв’язку із великим навантаженням на лінію, оператори, на жаль, фізично не можуть надавати оперативну консультацію. Ймовірно, саме через це вам не

вдалось з'єднатися із оператором під час крайніх звернень. Ми приносимо вибачення за затримку. Станом на 28.12 ми здійснили один дзвінок на номер, який було вказано в заявці (відповідь не отримали), а також надіслали шаблон. Уточніть, будь ласка, ваш контактний номер - 380997271530?
Ігор 28 грудня, 2022 год
Так. Були проблеми зі зв'язком, я намагався перетелефонувати але не вдалося ні з ким з'єднатися.
Відповідь представника Терминалы Ibox 28 грудня, 2022 год
Ми відправили вам повторно шаблон!
Ігор 28 грудня, 2022 год
Шаблон отримано. Заява написана і відправлена!
Відповідь представника Терминалы Ibox 28 грудня, 2022 год
Дякуємо! Зробимо все можливе для найшвидшого опрацювання.


Терминалы Ibox
Всі відгуки

2.7 5
1263 відгука / 30905 переглядів
Терминалы Ibox
Платежи IBox – это простой, доступный и надежный способ в считанные мгновения оплатить услугу, необходимую именно вам.
Более 5 000 терминалов IBox вы встретите повсюду: в крупнейших розничных и автозаправочных сетях, в магазинах «у дома» по всей стране.

Платіжні системи
UAPAY
UAPAY

Рейтинг: 4.6
241 відгук
Платежная система city24
Платежная система city24

Рейтинг: 2.8
109 відгуків
Глобалмани
Глобалмани

Рейтинг: 2.2
818 відгуків
Сервис платежей easypay.ua
Сервис платежей easypay.ua

Рейтинг: 1.5
608 відгуків
Катерина Шухнина
Катерина Шухнина

Рейтинг: 4.7
112 відгуків
​hutko сервис онлайн-платежей
​hutko сервис онлайн-платежей

Рейтинг: 5
1 відгук
Neteller платежная система
Neteller платежная система

Рейтинг: 2.2
9 відгуків
TransferGo Ltd
TransferGo Ltd

Рейтинг: 2.8
220 відгуків
Wayforpay
Wayforpay

Рейтинг: 2
42 відгука
Киоск Сервис
Киоск Сервис

Рейтинг: 3.7
6 відгуків