Хочу поділитися вкрай негативним досвідом роботи з компанією EXIST.UA (замовлення № [вставте номер]). Я оформив замовлення і отримав від компанії чітку дату доставки. Розраховуючи на цю дату, я заздалегідь записався на СТО для проведення робіт. У призначений день замовлення так і не надійшло. Протягом дня я кілька разів телефонував на гарячу лінію, де менеджери щоразу запевняли мене, що "замовлення вже... Читать отзыв Хочу поділитися вкрай негативним досвідом роботи з компанією EXIST.UA (замовлення № [вставте номер]).
Я оформив замовлення і отримав від компанії чітку дату доставки. Розраховуючи на цю дату, я заздалегідь записався на СТО для проведення робіт.
У призначений день замовлення так і не надійшло. Протягом дня я кілька разів телефонував на гарячу лінію, де менеджери щоразу запевняли мене, що "замовлення вже в дорозі" і скоро буде.
А ввечері, замість доставки, я отримав SMS-повідомлення про те, що моє замовлення скасовано через "відсутність товару на складі".
Виникає логічне питання: як товар, якого немає на складі, міг цілий день бути "в дорозі"? Це або повна некомпетентність персоналу, або свідомий обман клієнта, щоб виграти час.
В результаті:
Я втратив цілий день в очікуванні.
Мені довелося терміново скасовувати запис на СТО, підвівши майстрів.
Моя машина досі не відремонтована, і тепер я змушений знову шукати запчастини.
Категорично не рекомендую покладатися на терміни доставки від EXIST.UA. Ваші плани можуть бути зруйновані через безвідповідальність компанії.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Київ, ул. Пироговский шлях, д. 28 Доброго дня Шановне Панство ! Робив замовлення Дросельної заслінки, давав він код надіслали не ту заслінку, коли відправив їм її назад, 4 дні тягнули час , в результаті нова пошта десь поставила наліпку на ту коробку з заслінкою , далі отримав відмову на рахунок повернення коштів, не дотримуються закону України на рахунок поверненнь, якщо... Читать отзыв Доброго дня Шановне Панство ! Робив замовлення Дросельної заслінки, давав він код надіслали не ту заслінку, коли відправив їм її назад, 4 дні тягнули час , в результаті нова пошта десь поставила наліпку на ту коробку з заслінкою , далі отримав відмову на рахунок повернення коштів, не дотримуються закону України на рахунок поверненнь, якщо детальне ставилася на авто, то згідно законодавства кошти повинні повернути.
Шановний Богдане, дякуємо за зворотній зв'язок. Проте, з Вашого дозволу, пропишемо тут деталі ситуації і її вирішення. Ви зробили замовлення на дросельну заслінку у нас, менеджер виконав підбір правильно, це перевірили наші фахівці на відповідних ресурсах. На жаль, вона Вам не стала, тому, Ви відправили нам її назад, проте, не проконтролювали відправку і працівник пошти зіпсував оригінальне пакування та наклейку, скотчем і наклейкою з ТТН. Тож, за ЗУ “ Про захист прав споживачів”, ст. 9, Права споживача при придбанні товару належної якості, де вказано, цитую “Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики”. Оскільки товарний вигляд і ярлик не було збережено, ми мали повне законодавче право відмовити Вам в поверненні товару належної якості. Але, оскільки ми клієнтоорієнована компанія, і нашою ціллю не є “відмахнутися” від клієнта, а вияснити причини і зробити все можливе задля того щоб вирішити ситуацію, ми перезамовили дросельну заслінку іншої ТМ, що має крос на оригінальну запчастину, яку надає каталог, щоб порівняти її з тією запчастиною, яку отримали Ви і виключити можливість пересортування. Звідки і вийшов період очікування, який ви прописали як “4 дні тягнули час”. Коли товар прийшов, ми порівняли його з тим який відправили Ви, і вияснилось що дані деталі ідентичні. Це означало, що пересортування нема і проблема не в запчастині чи підборі, а в автомобілі. Наші фахівці розібравшись в ситуації вияснили, що при попередньому ремонті, в Ваше авто, була поставлена дросельна заслінка, яка не має на нього ставати, проте її замінили разом з роз'ємом підключення, тож з цієї причини, товар який правильно підібрали на Ваше авто наші фахівці, і який є прямим замінником оригіналу, на Ваше авто вже не став. Але, навіть, не зважаючи на те, що вини нашої компанії в даній ситуації нема, в порядку виключення, ми пішли Вам на зустріч, і прийняли товар з зіпсованим пакуванням на повернення. Вам перетелефонував наш фахівець та повідомив деталі вирішення ситуації.
Прислали пружины Lesjofors на Ситроен Елисей. Одинаковые коробки с одинаковой маркировкой. Ничего не подозревая распаковал через месяц - пружины разные. Одна для Ситроена, другая для Мазды. Представитель компании отказался менять товар, ссылаясь на срок, прошедший с момента заказа. Кто должен заплатить за ошибку поставщика? Верный ответ - покупатель.
Шановний rodent79, дуже прикро що сталась така ситуація. Напишіть, будь ласка, номер замовлення. Ми розглянемо дане питання ще раз, та зробимо все можливе задля його вирішення. Показать 1 ответ
Отзыв о EXIST.UA по адресу Вінниця, ул. Академика Янгеля, 30 Вперше зареєструвався і до BMW зробив замовлення на 79000 грн, шини, колодки, диски. Подзвонив в СТО і записався, думаю приїдуть запчастини і я одразу на сто і шинлмонтаж. У вечері захожу в кабінет і бачу що моє замовлення призупинено. Пишу в підтримку де мені відповідають що менеджер не зміг зі мною зв'язатись. Хоча я написав в коментарі що номер залишаю... Читать отзыв Вперше зареєструвався і до BMW зробив замовлення на 79000 грн, шини, колодки, диски. Подзвонив в СТО і записався, думаю приїдуть запчастини і я одразу на сто і шинлмонтаж. У вечері захожу в кабінет і бачу що моє замовлення призупинено. Пишу в підтримку де мені відповідають що менеджер не зміг зі мною зв'язатись. Хоча я написав в коментарі що номер залишаю виключно для оформлення замовлення і що не пам'ятаю номер на пам'ять і міг помилитись. Я писав в чат і уточнював коли приблизно приїде замовлення, і менеджер відповів що не знає, дати вказані на товарах, я вибрав саму дальню дату на товарі і записався на сто. Чому мені не повідомили що менеджер буде обов'язково звонити!?
Короче все з вами ясно. Щойно оформив замовлення на DOK. А тут видалив аккаунт, і тут щей такі відгуки, що добре що моє замовлення скасували, а то мав би проблеми з підробками.
І я нічого такого не сказав щоб мені ваш менеджер відповів "фільтруйте мову спілкування" а то що?
Пане Олексій, перепрошуємо, що не виправдали ваші очікування. Дійсно, коректність і правильність вказаних вами, як покупцем, контактних даних, можуть бути важливими для виконання замовлення. Це прямо вказано в п. 8.7 Публічної оферти, що розміщено на нашому сайті: https://images2.exist.ua/media/settings/files/OfferN_xNL35QQ.pdf?_gl=1*s2gzgm*_gcl_au*MjA4OTMxNTQxOC4xNzQxMDgyMDAw і акцептується кожним клієнтом при оформленні замовлення. Щодо прохання ншого фахівця стосовно мови спілкування, то таке прохання, дісно, може бути, але ВИКЛЮЧНО після переходу покупцем на особистості з використанням ненормативної лексики. Якщо це не так, то, будь ласка, надішліть скріни такого прохання від нашого співробітника на e-mail: [email protected]. Ми обовязково проведемо роботу з таким співробітником і запропонуємо вам варіанти компенсації, з урахуванням завданої вам шкоди.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Вінниця, ул. Академика Янгеля, 30 НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ! Замовив колодки и диски вокруг, колодки АТЕ і диски TRW Через майже місяць ліві передні колодки почали розсипатись, на Бош сервіси підтвердили що є пошкодження колодок і диска. Є АКТ рекдамації. На що менеджер відповів що сума повернення велика і потрібно розбиратись детальніше. Пройшло більше двох місяців, коли я дзвоню вони скидають і не перезвонюють! Коли... Читать отзыв НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ!
Замовив колодки и диски вокруг, колодки АТЕ і диски TRW Через майже місяць ліві передні колодки почали розсипатись, на Бош сервіси підтвердили що є пошкодження колодок і диска. Є АКТ рекдамації. На що менеджер відповів що сума повернення велика і потрібно розбиратись детальніше. Пройшло більше двох місяців, коли я дзвоню вони скидають і не перезвонюють!
Коли ви мені винесли мастило яке про QR не пробивалося я чомусь вам нічого не говорив, ви просто дали іншу канистру, а тут упали на мороз.
Коли я дзвонив на гарячу лінію, мені відповідали "розбирайтесь з тим офісом в якому брали" а в Вінницькому відділенні відповідають "розберацтесь з київськими. Шикарно!
Пане Олександр, по даному випадку відповідь було надано 30 червня на Вайбер власника облікового запису, на який було зроблено замовлення. Показать 1 ответ
Заказывал первый раз тут. Купил воздушный фильтр по модели авто (год, двигатель, модификация и т.д.). На машине менял первый раз и на почте по внешнему виду выводов сделать не мог. В итоге оказалось, что пришел совсем другой фильтр другой формы. Из-за того что при вскрытии повредил картонную коробку, отказались принимать обратно. По сути просто прислали левый товар и на этом... Читать отзыв Заказывал первый раз тут. Купил воздушный фильтр по модели авто (год, двигатель, модификация и т.д.). На машине менял первый раз и на почте по внешнему виду выводов сделать не мог. В итоге оказалось, что пришел совсем другой фильтр другой формы. Из-за того что при вскрытии повредил картонную коробку, отказались принимать обратно. По сути просто прислали левый товар и на этом все. Отличная клиентоориентированность
Пане John Zoidberg, перепрошуємо за ситуацію. Розібрали її ще раз і прийняли повернення, адже, дійсно, наш сайт давав інформацію, що фільтр підходить до вашого автомобілю, згідно таким параметрам як: марка, модель. модифікація, рік випуску і обсяг двигуна. На жаль, хоч за всіма цими параметрами фільтр може підходити до автівок з ними, за VIN фільтр не підходить. Ми завжди радимо здійснювати підбір саме за VIN або звертатися до наших фахівців. Тим не менш, так як ви при підборі орієнтувалися на інформацію з нашого сайту, ми вважаємо невідповідність саме нашою помилкою і тому оформили повернення.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Вінниця, ул. Академика Янгеля, 30 Замовив датчики гальмівних колодок, на перед і зад. Прийшов НОУМНЕЙМ, на датчиках жодних логотипів БМВ, на одному дише є номер який не відповідає номеру по БМВ! Зато в пакетіках, на яких написано що це оригінал - згідно етикеток екзіста звісно! Написав в онлан підтримку, передали моє питання іншому менеджеру.. відповідь вразила: це може бути різна партія та поставка🙄👀 Отже по... Читать отзыв Замовив датчики гальмівних колодок, на перед і зад. Прийшов НОУМНЕЙМ, на датчиках жодних логотипів БМВ, на одному дише є номер який не відповідає номеру по БМВ! Зато в пакетіках, на яких написано що це оригінал - згідно етикеток екзіста звісно! Написав в онлан підтримку, передали моє питання іншому менеджеру.. відповідь вразила: це може бути різна партія та поставка🙄👀 Отже по цого словам, БМВ з конвеєра теж може зійти без логотипа??? Бо там теж куча різних партій і постачальників.. В общим, відповідь розрахована на лоха.. Раніше замовляв теж датчики тут, прислали один оригінал, інший ні… так як не мав змоги розбиратися, то просто подарував 1600 грн компанії за не знати що.. В загальному, мені порадив менеджер просто повернути кошти за датчики.. Що означає, бо замість датчиків я поставлю на авто гроші💁 Питання не вирішене.. Адже спілкуються приязно з клієнтом лише тоді коли замовляєш а не коли маєш притензії! Менедж ер вирішив мені більше не відповідати..
Достоинства:
Чим далі тим меньше їх є..
Недостатки:
Замилювання очей, що не оригінали це оригінали але від різних поставщиків і партій.. Не намагаються допомогти вирішити питання.. Формальщина! Не підходить-повернем гроші! Все!
Шановний пане Юрію, поспілкувалися з Вами в телефонному режимі. Надали інформацію щодо того, що один з датчиків що на фото отриманий від офіційного дистриб'ютора, тож ймовірність підробки в даному випадку практично нульова. Також повідомили що даний товар в оригінальному пакуванні йде кратністю в 10 шт. саме з цієї причини роздрібний покупець отримує його поштучно в zip пакеті. Також домовились, що при оформленні майбутніх замовлень, Ви лишатимете запит на попереднє фото товару, перед відправкою Вам, щоб знизити ризик отримання товару який з якихось причин Вам не підходитиме. Для вирішення суперечливих питань у Вас є контакти фахівця, яка зробить все можливе задля того, щоб пришвидшити їх розгляд. Щиро сподіваємось на подальшу плідну співпрацю без негативних вражень. Показать 1 ответ
Отзыв о EXIST.UA по адресу Київ, Киев, Харьковское шоссе, 165 Заказал две детали сразу пришел номер и число выдачи на субботу выпало за целый день никто даже не перезвонил что работа выдачи до 15.00 Мало того заказ вообще не пришел и всему персоналу до лампочки будит вообще мой заказ выполнен или нет даже не перезвонили что получение или отсутцтвие когда то будет.
Достоинства:
Принимают быстро
Недостатки:
Получить как оказалось в сроки невышло и до сихпор всем плевать на заказ.
Пане Олександр, перепрошуємо за ситуацію. Могли б ви написати номер замовлення, що затрималося і ви не отримали зворотнього зв'язку від нашого співробітника? Обов'язково розберемося в ситуації і зв'яжемося з вами для вирішення. Дякуємо.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Київ, ул. Васильковская, д. 29/22 Придбала витратомір повітря, до автомобіля не підійшов, підбирали по VIN коду. Повернути не можу, магазину потрібно надати ще документи, чому їхня запчастина не підходить до автомобіля. На сайті вказано не достовірну інформацію. Не рекомендую дану компанію, так як купите запчастину, яка Вам, не підійде.Керівництву компанії потрібно звернути увагу на велику кількість негативних відгуків.
Пані Zanna, питання з тим, що витратомір не підходить, вирішено. Дійсно, не дивлячись на те, що за всіма даними, він мав би підходити, візуально ми побачили конструктивні відмінності і прийняли у вас повернення. Кошти вам повернули. Стосовно кількості негативних відгуків, то, як ви нам повідомили, ви, після вирішення питання, приймали активні заходи для того, аби цей відгук було видалено. Але він є. І такі ситуації непоодинокі: питання вирішується, а відгуки залишаються. Ну і, загалом, негативні відгуки пишуть більш охоче, ніж позитивні. Але ми вдячні за кожен відгук. Це дозволяє нам вирішувати звернення клієнтів і ставати кращими.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Київ, бульвар Перова, д. 30 Зробили замовлення.Щоб небуло ніяких несподіванок вибрали сервіс созвону. По телефону з менедхером вияснили що відправка буде через 3 дні,але можна вислати з другого міста трохи дорожче.На що я погодився,і лісля оплати обіцяли вислпти протягом доби.Через добу з'ясувалося що короткий робочий день і тому не втигають зробити відправлення,а буде зроблено з понеділка .І то не точно,а на сайті терміни пишуть орієнтовно(для... Читать отзыв Зробили замовлення.Щоб небуло ніяких несподіванок вибрали сервіс созвону. По телефону з менедхером вияснили що відправка буде через 3 дні,але можна вислати з другого міста трохи дорожче.На що я погодився,і лісля оплати обіцяли вислпти протягом доби.Через добу з'ясувалося що короткий робочий день і тому не втигають зробити відправлення,а буде зроблено з понеділка .І то не точно,а на сайті терміни пишуть орієнтовно(для заманювання клієнтів).В результаті:запчастина дорожче,коли буде невідомо,плюс простой авто. Якщо не виходить,навіщо обіцяти і піднімити цену
Шановний Сергію, перепрошуємо, що співпраця з нами викликала у Вас негативні емоції. Ми працюємо з партнерськми складами, і маємо пропозиції від різних складів, які різняться між собою ціною та строками поставки. Ми не змінюємо ціни на товар в процесі замовлення, ціна на кожну з пропозицій є фіксованою. Щодо затримок поставки, дійсно, таке іноді трапляється, проте, ми чесно попереджаємо про це наших клієнтів в публічній оферті, детальніше з якою можна ознайомитися за посиланням: https://images2.exist.ua/media/settings/files/OfferN_xNL35QQ.pdf. Водночас, ми розуміємо, що підвели Вас. Напишіть, будь ласка, номер замовлення, ми ретельно розглянемо даний випадок, і зробимо все можливе задля виправлення ситуації. Ще раз перепрошуємо та сподіваємось на розуміння.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Вінниця, ул. Академика Янгеля, 30 Після кількох років роботи з ними, вперше маю бажання краще купити на стихійному ринку ніж у них.. Гарантії що розберуться з вашими проблемними питання не має жодної! Брешуть завжди: стосовно наявності товару, ціни на товар, знижок які вам надають і самі ж відміняють.. Менеджери які мали б допомогти вирішити питання просто не звонять, їх не має.. у чатах спілкуються нахабно,... Читать отзыв Після кількох років роботи з ними, вперше маю бажання краще купити на стихійному ринку ніж у них.. Гарантії що розберуться з вашими проблемними питання не має жодної! Брешуть завжди: стосовно наявності товару, ціни на товар, знижок які вам надають і самі ж відміняють.. Менеджери які мали б допомогти вирішити питання просто не звонять, їх не має.. у чатах спілкуються нахабно, висміюючи клієнта.. Програма для підбору не дозволяє оглянути товар що купуєте, фото розмиті не збільшуються! Коли запитав менеджера Павла чому так? Відповідь: воно так і буде, компанія нічого не мінятиме! Фото не являється критерієм підбору! Отже, що купуєш бачити не обовʼязково..((( Я раз вже замовив у них датчик зносу на тормозні колодки оригінал БМВ майже 1000 грн, а в коробці просто китай без написів, замовлення номер: 002-7752142. Це для тих хто подумає що обманюю я тут.. Кошти повертать довго, тягнуть.. Запчастини часто не відповідають заявленим параметрам по якості і фірмі виробнику!
Достоинства:
Не бачу вже жодних..
Недостатки:
Перечислив вище! НІКОЛИ НЕ ЗВʼЯЗУЙТЕСЬ З НИМИ! НЕ ПОВІРИТЕ, ПОТІМ ЗГАДАЄТЕ МІЙ ОТЗИВ..!!
Юрій, дякуємо Вам за Ваш відгук! З приводу наявності товару, актуальних цін та можливих відмін замовлення. Ми чесно попереджаємо, про це кожного нашого клієнта в умовах публічної оферти, котру акцептує кожен наш клієнт при формуванні замовлення на сайті. Стосовно наданої Вам знижки, Вам була надіслана телефона розмова, в котрій Ви можете самостійно прослухати інформацію, що знижка була надана Вам на одне наступне замовлення у нас, після надання знижки Ви сформували три замовлення, і знижка була на кожне з цих замовлень! Стосовно того, що Ви отримали товар не належної якості, ми не являємось виробником автозапчастин, ми їх реалізуємо, тож дійсно інколи можливий пересорт, однак Ви завжди маєте можливість повернути або обміняти такий товар, згідно законодавства України, якого ми суворо дотримуємося. З приводу не актуальних фото, або їхньої відсутності, наші спеціалісти займаються наповненням сайта кожного дня, в нас на сайті більше 1000000 товарів, тож дійсно наразі ще не всі товари, мають зображення. Дякуємо що звернули на це нашу увагу! Ще раз перепрошуємо, що співпраця з нами не виправдала Ваших очікувань, очікуйте телефонного дзвінка від менеджера, для повернення коштів. Показать 1 ответ
Отзыв о EXIST.UA по адресу Вінниця, ул. Академика Янгеля, 30 Маю надану знижку від цієї компанії на товар що купую у них. Мало того що я маю вказувати що маю знижку у КОЖНОМУ замовленні, бо менеджери не бачать або не хочуть бачити знижку яку я маю у них, так вони ще можуть просто не надати її.. за власним бажанням.. Написав оператору.. чекаю поки менеджер виявить бажання звʼязатися зі мною..(( Чим... Читать отзыв Маю надану знижку від цієї компанії на товар що купую у них. Мало того що я маю вказувати що маю знижку у КОЖНОМУ замовленні, бо менеджери не бачать або не хочуть бачити знижку яку я маю у них, так вони ще можуть просто не надати її.. за власним бажанням.. Написав оператору.. чекаю поки менеджер виявить бажання звʼязатися зі мною..(( Чим більше співпрацюю з ЦІЄЮ канторою тим більше в шоці, як не товар скасовують і не передзвонюють перед тим, то відсилають замість оригіналу тупо китай без надписів..
Достоинства:
Лише зручність підбіру запчастин
Недостатки:
Хамське відношення, обман покупця, менеджери ліниві і безвідповідальні, які нічого не робитимуть для вас як покупця!
Доброго дня, Юрій! Не вдалось ідентифікувати Вас як клієнта, надайте будь ласка номер Вашого замовлення, або номер договіру. Аби ми мали змогу перевірити надану Вами інформацію. Завчасно дякую! Показать 2 ответа
Отзыв о EXIST.UA по адресу Кировоград, ул. Зинченко, 2-А Купив компресор кондиціонера.Він виявився типовий китайський непотріб,який не показав ніяких ознак працездатності.При поверненні по гарантіії відмовили в заміні.Виснововк був -перегрів.Який може перегрів бути,якщо його встановили і зняли.А тим більше зимою.Обходьте це недорозуміння стороною.Є багато іших порядних поставщиків
Пане Сергію, нам шкода, що сталася така ситуація. Трохи не зрозумілий момент щодо перевірки вами працездатності компресора, адже, його треба було запустити, аби перевірити, а ви вказуєте, що тільки встановили і зняли. Аби детальніше розібратися, могли б ви написати номер замовлення, в якому отримали компресор? Обовязково розглянемо як саму ситуацію, так і коректність рішення по ній, і надамо вам зворотній зв'язок. Дякуємо. Показать 1 ответ
Отзыв о EXIST.UA по адресу Вінниця, ул. Академика Янгеля, 30 Зробив замовлення 21.01.25, 23.01.25 воно скасоване самим сайтом.. хоча в наявності деталь була і не одна.. я замовляв два амортизатора! Ціна була хороша, я замовив.. Але ми ж де живем..? Бариги вирішили що мало хапнуть грошей, і вирішили скасувати моє замовлення підняти вже ціни у майже два рази.. Ніхто не повідомив що скасовується замовлення. Взнав випадково.. Потім вийшов на Ірину,... Читать отзыв Зробив замовлення 21.01.25, 23.01.25 воно скасоване самим сайтом.. хоча в наявності деталь була і не одна.. я замовляв два амортизатора! Ціна була хороша, я замовив.. Але ми ж де живем..? Бариги вирішили що мало хапнуть грошей, і вирішили скасувати моє замовлення підняти вже ціни у майже два рази.. Ніхто не повідомив що скасовується замовлення. Взнав випадково.. Потім вийшов на Ірину, з якою дуже негативно поспілкувався.. бо дурять людей і думають що не бачить цього ніхто! Звісно сказала що це поставщик винен, а не вони.. Бачив багато негативних отзивів тут, і стосовно таких відмін як у мене.. Одного разу замовив датчик зносу колодок, оригінал .. а всунули китайщину, навіть без напису бренду..!!! Люди не ведіться на бариг! Щоб чесно так як ми всі заробляли то такого дурдома не було б.. ЗЛОДІЇ!!!
Шановний Юрію, перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Нам дуже шкода, що ми не виправдали Ваших очікувань. Так, скасування і затримки можуть маюти місце і ми чесно попереджаємо про це в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf. Ірина намагалася вас проконсультувати по Публічній оферті, де чітко викладено спеціфіку нашої роботи і з умовами якої ви погодилися, а також, можливо, знайти рішення по ситуації. Однак, розмова не склалася. Ми докладаємо всіх зусиль, аби бути чесними з нашими клієнтами. На жаль, не завжди вдається донести всю інформацію. Ще раз щиро перепрошуємо. Показать 1 ответ
Отзыв о EXIST.UA по адресу Київ, ул. Пироговский шлях, д. 28 Замовляв у данному магазині запчастини для власного авто. Замовлення сформував, відразу його оплатив і лише чекав на відправку. Без попередження, уточнень, дзвінка - просто взяли і скасували замовлення. Ладно, думаю зателефоную сам, скасували, як виявилось під приводом товару немає в наявності , хоча на сайті стан в наявності по ціні в замовлені зберігався ще 2 дні. Це несерйозно! На кодекс... Читать отзыв Замовляв у данному магазині запчастини для власного авто. Замовлення сформував, відразу його оплатив і лише чекав на відправку. Без попередження, уточнень, дзвінка - просто взяли і скасували замовлення. Ладно, думаю зателефоную сам, скасували, як виявилось під приводом товару немає в наявності , хоча на сайті стан в наявності по ціні в замовлені зберігався ще 2 дні. Це несерйозно! На кодекс прав споживачів вони клади. Запропонували замовити за новою ціною +600грн при цьому якоби роблячи «знижку» 50грн від звичайної ціни. Кажу, окей зробіть тоді знижку на решту позицій із замовлення, якщо сума доплати буде не значна то я доплачу, кажуть неможуть розкидатись знижками. А це значить не ваша провина виходить?Думав серйозна мережа, виявилось шарашкіна контора. Ще подивлюсь, як повернуть кошти. Якщо будуть проблеми, то відгук доповню.
Шановний Vbilc, перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Нам дуже шкода, що ми не виправдали Ваших очікувань і готові запропонувати варіанти компенсації Ваших втрат. Будь ласка, напишіть нам номер замовлення, деталь з якого було скасовано. Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те, що такі ситуації мають місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Кривий Ріг, ул. Героев АТО, 49 Заказ свечи сразу вроде бы все нормально новые, бош казалось бы что может быть. Закрутил свечи, завожу машину троит читаю ошибки, ошибки по свечам выкручиваю свечи смотрю в двух из четырех керамическая часть прокручивается в корпусе. Привез в отделение сразу вообще брать не хотели, после звонка в главный офис взяли, якобы отправили в отдел рекламации на проверку. По итогу пришел... Читать отзыв Заказ свечи сразу вроде бы все нормально новые, бош казалось бы что может быть. Закрутил свечи, завожу машину троит читаю ошибки, ошибки по свечам выкручиваю свечи смотрю в двух из четырех керамическая часть прокручивается в корпусе. Привез в отделение сразу вообще брать не хотели, после звонка в главный офис взяли, якобы отправили в отдел рекламации на проверку. По итогу пришел ответ что типа я их перетянул. Мне вот интересно как можно перетянуть свечи в алюминиевой головке так что бы и резьбу не сорвать и что бы на свечах не осталось следов того что они перетянуты были)) Короче бред полный заказывать не рекомендую, а если заказываете проверяйте все тщательно прям на месте бо потом ничего не докажете. За 15 лет не разу не перетягивались а тут прям раз и перетянулись))
Трохи відрізняється, не знаходите? Не рекомендую замовляти тут. Або якщо і замовляти, то 150 разів перевірити і задрочити того менеджера, щоб він декілька разів перевіряв, чи підійде запчастина. Ще подивимось, як оформлять повернення і доповню відгук.
Достоинства:
Недорога доставка.
Недостатки:
Некомпетентність менеджерів призвела до великої кількості проблем. Кидають трубку. Хотіли ще в щоб на повернення я сам віз їм у пункти видачі. На чому я повезу, якщо машина без радіатора стоїть ?
Пане Владиславе, перепрошуємо за дану ситуацію. Ми знайшли помилку в нашому каталозі і виправили її (менеджер підбирав по каталогу і тому це не його помилка). Даний радіатор ми прийняли на повернення і повернули вам грошові кошти за нього в повному обсязі. Перепрошуємо за завдані незручності.
заказував радіатор і отримав але іншоі фірми ноунейм але як оригінал який замовляв і за тіж гроші. мав купувати, бо треба було іхати от така історія, робіть висновки, а кращє пошукайте більш надійного постачальника
Шановний Андрію, Ви купували радіатор ТМ Signeda, це не оригінал, а замінник. Також хотіли б зазначити, що ТМ Signeda є пакувальником, а не виробником, тобто пакує в своє пакування запчастини інших виробників які відповідають стандартам ТМ Signeda. Зі свого боку, можемо запевнити Вас, що товар отриманий від надійного партнера, тож ймовірність підробки мінімальна. В будь-якому випадку, на всі товари ми маємо гарантію, 6міс. з дати покупки чи дати установки (якщо є документальне цьому підтвердження), або 20 тис.км, в залежності від того, що наступить раніше. У випадку рекламаційного повернення Ви можете звернутись у зручний для Вас відділ продажу з актом рекламації та замовленням нарядом з СТО. Дякуємо за Ваш відгук та сподіваємось на розуміння. Показать 1 ответ
Отзыв о EXIST.UA по адресу Чернігів, ул. Героев Чернобыля, 3 Не раджу дану контору.Менеджер по підбору запчастин підібрав товар запевнивши що дані запчастини точно підходять до мого авто,виявилось зовсім навпаки(персонал не компетентний в своїй справі)Потративши свої кошти на послуги Сто продавці магазину відмовилися компенсувати витрати сказали звертатися до інтернет фахівця який до цього часу так і не перезвонив.Цитата продавця магазину:Мне что вам с каси достать и одать.
Пане Максим, щиро дякуємо вам за надану інформацію по замовленню. Це дозволило нам розглянути питання і виправити ситуацію. Ще раз перепрошуємо за помилку з нашого боку і дякуємо вам за співпрацю.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Миколаїв, пр. Мира, д.4 Заказывал детали по завышенной цене с ускоренной доставкой В итоге сорвали сроки поставки а взяли стоимость ускоренной, хотя во время телефонного разговора оператор обещал сделать скидку Пыльник на детали был замят, о чем было сообщено оператору и продавцу. Как можно доверять компании, которая не дорожит клиентами и врёт на каждом шагу?
Пане Володимир, перепрошуємо за дану ситуацію. Ситуції із затримками можуть мати місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf. Але ми розуміємо, що це може завдавати незручності нашим клієнтам і тому, дісно, за таких ситуацій можемо пропонувати знижки на наступне замовлення. На жаль, хоч знижка вам і була обіцяна, наш співробітник не виконав обіцянку. На ваші два наступних замовлення знижку буде надано. За можливості, аби окремі співробітники проконтролювали виконання зобов'язань, могли б ви додатково написати про створене замовлення на e-mail: [email protected]? Дякуємо і ще раз перпрошуємо.
Здійснили авансовий платіж в 14.20 17 липня згідно договору №21081816212574. А 18 липня на сайті цей товар з ранку вже був на 2 тис. грн. дорожче, а ще через 2 години ціну підняли ще на 5т. Потім пишуть, що товар не можуть відправити. Цікаво, вчора він був, а сьогодні вже нема (э, але на 8 тис дорожче). Була надія на... Читать отзыв Здійснили авансовий платіж в 14.20 17 липня згідно договору №21081816212574. А 18 липня на сайті цей товар з ранку вже був на 2 тис. грн. дорожче, а ще через 2 години ціну підняли ще на 5т. Потім пишуть, що товар не можуть відправити. Цікаво, вчора він був, а сьогодні вже нема (э, але на 8 тис дорожче). Була надія на даного продавця, ми там неодноразово замовляли, але він виявився не надійним партнером. Якщо у вас виникла проблема з авто, що потребує термінового вирішення то це не сюди.
Пані Оксана, перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Нам дуже шкода, що ми не виправдали ваших очікувань. На жаль, нашому співробітнику не вдалося зв'язатися з власником аккаунту, на який було зроблено замовлення, аби запропонувати варіанти компенсації завданих незручностей. Також звертаємо Вашу увагу на те що такі ситуації можуть мати місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf.
Замовив клапан турбіни AND. В магазині впарили AIC. Клапан не працює: показує помилку і нема тяги. Гроші повертати або замінювати запчастину не хочуть. По гарантії брати відмовляються, вимагають акт з СТО, який буде коштувати більше за клапан. 1200 грн ВКРАЛИ!!!
Достоинства:
Жодного
Недостатки:
Продають непрацюючі запчастини без можливості повернення,!
Пане Олексій, нам шкода, що сталася така ситуація, але умови гарантії, що викладено на нашому сайті: https://exist.ua/uk/pages/warranty/ є єдиними для всіх наших клієнтів. Клапан турбіни відноситься до товарів електрогрупи і тому прийняти його по гарантії, якщо відсутні відповідні документи, ми не можемо. Сподіваємося на розуміння.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Запоріжжя, ул. Независимой Украины, д. 90 Вітаю, придбав моторне мастило Total QUARTZ (офіційний дистриб’ютор ЮНІК ТРЕЙД), при отриманні каністри запідозрив підробку, каністра під вагою мастила зминалася ніби вино в тетрапаку в атб. Але забрав з магазину (помилка 1), зв’язався з підтримкою, мене запевнили що все ок сертифікати є, продукт оригінал, залив в двигун (помилка 2). Сумніви не закінчувалися знайшов стару каністру тогож масла придбану в цьому... Читать отзыв Вітаю, придбав моторне мастило Total QUARTZ (офіційний дистриб’ютор ЮНІК ТРЕЙД), при отриманні каністри запідозрив підробку, каністра під вагою мастила зминалася ніби вино в тетрапаку в атб. Але забрав з магазину (помилка 1), зв’язався з підтримкою, мене запевнили що все ок сертифікати є, продукт оригінал, залив в двигун (помилка 2). Сумніви не закінчувалися знайшов стару каністру тогож масла придбану в цьому магазині та був шокований різницею (колір, міцність каністри, якість друку етикетки, відсутність української мови, якість штамповки), почав шукати інформацію, знайшов що є оф. додаток який сканує куар код (помилка 3), зіскакував - додаток йде в помилку... сканую стару каністру додаток дав зеленій "ok". Знову звернувся в підтримку, надав купу фото усіх підозрілих моментів, отримав відповідь що постачальник мастила офіційний, надали сертифікат. Зателефонував на гарячу лінію Totalenergies там підтвердили що дистриб’ютор Юнікс Трейд КО дійсно офіційний, але на гарячій лінії не можуть підтвердити оригінальність мастила... На моє питання чи може на оригінальній каністрі не працювати куар код отримав відповідь НІ, ПОВЕРТАЙТЕ ЦЕЙ ТОВАР. Дякую магазину погодили повернення 1 каністри з 3х, 2 каністри незрозумілого мастило використав(((((((( На сайті магану вказано "Клієнт EXIST.UA захищений від браку, пересортиці, підробки, невірного підбору товару нашим співробітником." це не так, ПЕРЕВІРЯЙТЕ Висновок: 1. Купувати мастило виключно виробника який розробив систему перевірки оригінальності (наприклад куар код) 2. Сканувати куар код, якщо не ОК не брати той продукт ПЕРЕВІРЯЙ, ніхто кожну банку перевіряти за тебе не буде
Пане Дмитро, могли б ви написати номер замовлення, в якому отримали дану оливу? Ще раз перевіримо інформацію щодо каністри і коду. Додатково хочемо зауважити: ми ще не зустрічали випадки, аби від офіційного дистриб'ютора хтось отримав неоригінальну оливу. Але ще раз, все ж, перевіримо. Показать 2 ответа
Отзыв о EXIST.UA по адресу Вінниця, ул. Академика Янгеля, 30 Потрібно було на BMW i3 пильники з відбивачами. Зайшов на сайт даної організації та зайшов пильники SACHS 900 470 які коштували 669 грн з приміткою «уцінка». По телефону у мене прийняли даний заказ, уточнивши, що дані запчастини у новому стані та відповідають маркуннню. Після оплати заказу, я отримав розірвану коробку з двома пильниками, на яких будо відсутне маркування... Читать отзыв Потрібно було на BMW i3 пильники з відбивачами. Зайшов на сайт даної організації та зайшов пильники SACHS 900 470 які коштували 669 грн з приміткою «уцінка». По телефону у мене прийняли даний заказ, уточнивши, що дані запчастини у новому стані та відповідають маркуннню. Після оплати заказу, я отримав розірвану коробку з двома пильниками, на яких будо відсутне маркування фірми SACHS а присутне фірми basf 770765. Зрівнявши наявні пильники з фото на сайті, виявив що товар не відповідає маркуванню на сайті та на упаковці! Тобто якщо я б не перевірив то все б у фірми пройшло б на УРА! Після возврата заказа мені пояснили що могла бути пересортиця і вони не винні в цьому. Я був би згоден, якщо б упаковка була ціла, і неможливо побачити ії вміст, а коли коробка розірвана і видно що в середині, таке у такої «Поважної» фірми не повинно бути! Після скарги в офіс мені зателефонували і запропонували привезти замовлений мною товар за 1000 грн. Я погодився. Коли замовлення зʼявилося в офісі, мені знов зателефонували і сказали, що вибачайте, але ми не можемо вам його продати по вищеозвученій ціні! Тобто знову розвод! Так машина вже 2 дні разобрана стоїть на СТО. Не робіть тут замовлення, бо невідомо коли поремонтуєтесь. Раніше вважав що EXIST.UA поважна фірма, яка відповідає за свою репутацію, а зараз бачу, що їй по барабану.
Пане Олександр, перепрошуємо за дану ситуацію. На жаль, ви абсолютно маєте рацію і дійсно ми вас підвели двічі. Якщо по першому епізоду, можна ще пояснити, що сталася пересортиця, то, по ситуації із перезамовленням, це чиста помилка компанії, якої не мало б бути в принципі. З вами зв'язався наш співробітник і запропонував отримати комплект за обіцяною ціною. Вашу відмову розуміємо. По даній ситуації вже проводиться робота. Ще раз перепрошуємо.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Одеса, ул. Академика Заболотного, 33/2 заказал 05.03.24, обещали доставить 09.03 до 15 часов. в 15-01 пришло смс что товар на месте, готов к выдаче, 09.03 пришел в 15-10 магазин-выдача закрыт. никто не предупредил что я неуспею получить товар 09.03, т. к. магазин работает до 15 часов. если бы знал что несмогут до 9 числа поставить запчасть, то 05.03 заказал бы в другом месте на... Читать отзыв заказал 05.03.24, обещали доставить 09.03 до 15 часов. в 15-01 пришло смс что товар на месте, готов к выдаче, 09.03 пришел в 15-10 магазин-выдача закрыт. никто не предупредил что я неуспею получить товар 09.03, т. к. магазин работает до 15 часов. если бы знал что несмогут до 9 числа поставить запчасть, то 05.03 заказал бы в другом месте на автопро, и получил бы 06.03. а из за отвратительной работы менеджеров, смог получить запчасть 11.03. т. е я остался на 6 дней без машины из за exist. никому не рекомендую покупать, и сам больше покупать не буду у них.
Достоинства:
отсутствуют
Недостатки:
цена выше чем у других.
вовремя не выдают заказ.
из-за отвратительного отношения к клиентам, люди остаются без автомобиля, т. к. запчасти в указаное время не могут получить.
Шановний Игорь, перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Нам дуже шкода, що ми не виправдали Ваших очікувань і готові запропонувати варіанти компенсації Ваших втрат і вирішити дану ситуацію із урахуванням Ваших інтересів. Будь ласка, напишіть нам номер замовлення, яке ви не змогли отримати вчасно. Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те що такі ситуації мають місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf, а також на нашому сайті розміщено режим роботи кожного нашого відділу продажу.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Чернігів, ул. Героев Чернобыля, 3 Заказал щетки на генератор сказали будут в субботу уже вторник тишина годуют завтраками отвратительно
Достоинства:
Быстро отвечяют
Недостатки:
Смс не приходит сказать нечего не могут спрашиваешь когда придет запчасть один ответ менеджер перезвонит сервис отвратительный не рекомендую
Отзыв о EXIST.UA по адресу Київ, ул. Княжий затон, 2/30 Всім доброго дня, купив в цьому магазині ДМРВ ,про що відразу пожалкував,при огляді датчика було виявлено що напис затертий а приклеєна наклейка відомого бренду пірбург.При звернені до менеджера сказав що це мабуть оригінал,тіпа пірбург затер і повісив свою наклейку.Авто на ньому відмовлялося їхати і постійно дьоргалося.
Пане Валентин, перепрошуємо за ситуацію. Могли б ви написати номер замовлення, в якому отримали данний датчик? Перевіримо постачальника та зв'яжемося з вами для подальшого вирішення питання. Також хочемо зауважити, що у кожного нашого клієнта є можливість відмовитися від отримання будь-якого товару, повернути товар, який ще не було встановлено, протягом 14 днів з моменту отримання, згідно положень закону про захист прав споживачів, а також оформити рекламацію на товар, який не відповідає заявленій якості, згідно умов нашої гарантії і Положення про гарантію: https://exist.ua/uk/pages/warranty/ Показать 1 ответ
Доповнюю свій відгук від 25.09.23.Питання до магазину,а чи оригіналом ви торгуєте?-04.01.24 після пробігу 3970 км ваш ремінь розірвало на ганчірки.Встановлений був 10.01.23,трохи до одного року не дотягнув.От що таке коли на ремішкові написано "INA-виготовлено в Україні(цікаво,де ж це в нашій державі знаходиться завод по їхньому виготовленні).На роликах були написи виготовлено в Словакії ,люфт був такий що не ризикнув встанавлювати... Читать отзыв Доповнюю свій відгук від 25.09.23.Питання до магазину,а чи оригіналом ви торгуєте?-04.01.24 після пробігу 3970 км ваш ремінь розірвало на ганчірки.Встановлений був 10.01.23,трохи до одного року не дотягнув.От що таке коли на ремішкові написано "INA-виготовлено в Україні(цікаво,де ж це в нашій державі знаходиться завод по їхньому виготовленні).На роликах були написи виготовлено в Словакії ,люфт був такий що не ризикнув встанавлювати на машину, і все запхано в коробку.В "оригінальності"запчастин переконався на всі сто відсотків.Нікому не рекомендую
Шановний xatrix76 ! Ми не продаємо підробки, і це принципова позиція компанії. Зі складами партнерів підписано угоду, що при виявленні реалізації підробних товарів через нашу компанію, ми припиняємо співпрацю з таким складом та накладаємо штрафні санкції. Але... Як і писали Вам раніше, ми несемо відповідальність за реалізовані нами товари, і готові розглянути ситуацію повторно. Просили Вас написати номер замовлення, для того, щоб ідентифікувати Вас як клієнта, і перевірити склад партнера, який поставив нам товар. Ви відмовилися надавати нам таку інформацію, таким чином позбавляючи нас можливості вивчити дане питання. Якщо товар, про який Ви пишете придбано в нашій компанії, будь ласка, напишіть номер замовлення. Ми проведемо роботу, та повідомимо Вам результат. Дякуємо.
Отзыв о EXIST.UA по адресу Чернігів, ул. Героев Чернобыля, 3 Сейчас расскажу свою очередную историю связи с этим магазином, обещаю - смех и разочарование обеспечено . Постараюсь коротко. Оформили заказ на сайте на ремень ГРМ , на Ауди а8 3.3 тди - он на 239 зубьев . Связались с менеджером екзист, сообщили код товара , сообщили номер вин НА ВСЯКИЙ СЛУЧАЙ по просьбе менеджера . Цена на... Читать отзыв Сейчас расскажу свою очередную историю связи с этим магазином, обещаю - смех и разочарование обеспечено . Постараюсь коротко. Оформили заказ на сайте на ремень ГРМ , на Ауди а8 3.3 тди - он на 239 зубьев . Связались с менеджером екзист, сообщили код товара , сообщили номер вин НА ВСЯКИЙ СЛУЧАЙ по просьбе менеджера . Цена на момент заказа 2300 . По номеру запчасти, ошибиться НЕВОЗМОЖНО. Далее начался хаос. Приходит товар на пункт выдачи, менеджер достает ремень с вопросом -"это он?" - ремень на 60 зубьев. Мы не смогли сдержать смеха, кем нужно быть, что бы перепутать ремень через весь двигатель длинной с ремнем на абсолютно другое авто ещё и не ГРМ , а на насос . Ну ладно, простительно перепутали и Х бы с ним . НО. Далее интереснее. Менеджер ищет на замену ремень по коду запчасти, и находит мне оригинал ваг за 10000 т.грн . Уважаемый менеджер, если я заказал бюджетного производителя континенталь за 2300, значит мне и не нужен оригинал ваг , в четыре раза дороже, верно? Далее, он мне предлагает континенталь, который я заказал за 2300 - уже за свою цену 2650 грн. Смешно? Да, смешно, ведь перед собой на сайте я вижу цену 2300 ))) далее. Сделав выводы свои, с кем мы связались и что такое Екзист -звонят и просят отменить заказ самим, конечно, клиент же не прав. Ребята, екзист, смело заявляю вы скатились и это уже безвозвратно. И да, лучше обратитесь на другие сайты за поиском запчастей сэкономите деньги , время и самое главное НЕРВЫ!))
П.с. добавлю от себя, 1) когда менеджер спросил у клиента - "это он"? , а зачем вы тогда у клиентов спрашиваете ВИН код ? Если человек может быть не такой прошаренный к примеру, он же вам дал вин код , вы обязаны подобрать ему правильную запчасть, даже если бы он сам ошибся бы в коде? Благо, я знаю ориг код и знаю какой ремень идёт по схеме.
2) Второй менеджер задал вопрос - "так у вас же двигатель АЗБ ? " Во первых, я чётко и ясно написала что 3.3 тди, ПРИ ЧЕМ ТУТ АЗБ 2.8 ЛИТРОВ??? ЧТО ЗА СПЕЦИАЛИСТЫ? Вот умора то.
Шановний In, вчора з вами зв'язався наш співробітник і ви обговорили ситуацію, яка склалася. Дякуємо за відгук і готовність до співпраці. Раді, що змогли вирішити ситуацію.
Жалкую що ніяк поставити мінус зірку.Щас розпочнуть свою пісню про номер замовлення.Замовляв не один раз-амортизатори і ще дещо.Але до першої ж проблеми з гарантією.Та й то просто попросив щоб підтвердили чи оригінальна запчастина через конфлікт з майстрами.Прислали якісь папери для заповненя з сто,заповнив,відіслав.Виявилось щось не так.Зрозумів що голову дуритимуть довго.Толку 0.Ремінь на авто встановив,ролики залишив собі на пам"ять,бо люфт був... Читать отзыв Жалкую що ніяк поставити мінус зірку.Щас розпочнуть свою пісню про номер замовлення.Замовляв не один раз-амортизатори і ще дещо.Але до першої ж проблеми з гарантією.Та й то просто попросив щоб підтвердили чи оригінальна запчастина через конфлікт з майстрами.Прислали якісь папери для заповненя з сто,заповнив,відіслав.Виявилось щось не так.Зрозумів що голову дуритимуть довго.Толку 0.Ремінь на авто встановив,ролики залишив собі на пам"ять,бо люфт був страшенний.Так в гаражі й лежать.Вирішив далі не ризикувати,замінив поршні в 16 клап 1.5.Купляв вже не тут.Благо поблем з магазинами немає.Профіль свій видалив,і вам не рекомендую.Іще одне.Вони займаються дропшипінгом,через що ті запчастини їдуть до вас тижнями,бо їх збирають по всій країні,і з цього мають свій відсоток.Не хочете хворої голови,не зв"язуйтесь.
Достоинства:
Вже ніяких
Недостатки:
Для мене все.Аж смішно що я,купивши не якісний товар,ще повинен оправдуватись.
Шановний xatrix76, перепрошуємо, що не виправдали ваші очікування, але не зрозуміло в чому ви вбачаєте обман. Умови повернення і гарантії викладені на нашому сайті: https://exist.ua/uk/pages/warranty/ Вони доволі прості і зрозумілі. Ми не приховуємо, що, за певних умов, є необхідність у клієнта отримати підтвердження встановлення товару на СТО та акт рекламації. В будь-якому випадку, ми завжди намагаємося знайти рішення, яке максимально буде на боці клієнта. Хотіли б і у вашому випадку ще раз оцінити ситуацію. Тому, всеж, просимо написати номер замовлення, аби переглянути питання. Дякуємо. Показать 1 ответ
Интернет-магазин автозапчастей EXIST.UA является лидером интернет-продаж на рынке автозапчастей Украины. Компания EXIST.UA - предоставляет клиентам широкий спектр автомобильных запасных частей и аксессуаров, а развитие интернет-технологий дало возможность максимально упростить и ускорить процессы поиска, подбора и приобретения. В основе проекта EXIST.UA заложены самые современные информационные технологии, уникальные программные разработки, аналитическая и статистическая информация по... подробнее
Зірваний запис на СТО та скасування замовлення в останній момент
Я оформив замовлення і отримав від компанії чітку дату доставки. Розраховуючи на цю дату, я заздалегідь записався на СТО для проведення робіт.
У призначений день замовлення так і не надійшло. Протягом дня я кілька разів телефонував на гарячу лінію, де менеджери щоразу запевняли мене, що "замовлення вже... Читать отзыв Хочу поділитися вкрай негативним досвідом роботи з компанією EXIST.UA (замовлення № [вставте номер]).
Я оформив замовлення і отримав від компанії чітку дату доставки. Розраховуючи на цю дату, я заздалегідь записався на СТО для проведення робіт.
У призначений день замовлення так і не надійшло. Протягом дня я кілька разів телефонував на гарячу лінію, де менеджери щоразу запевняли мене, що "замовлення вже в дорозі" і скоро буде.
А ввечері, замість доставки, я отримав SMS-повідомлення про те, що моє замовлення скасовано через "відсутність товару на складі".
Виникає логічне питання: як товар, якого немає на складі, міг цілий день бути "в дорозі"? Це або повна некомпетентність персоналу, або свідомий обман клієнта, щоб виграти час.
В результаті:
Я втратив цілий день в очікуванні.
Мені довелося терміново скасовувати запис на СТО, підвівши майстрів.
Моя машина досі не відремонтована, і тепер я змушений знову шукати запчастини.
Категорично не рекомендую покладатися на терміни доставки від EXIST.UA. Ваші плани можуть бути зруйновані через безвідповідальність компанії.
замовляв дросельну заслінку надіслали не те ще і кошти повертати відмовляються!
Ви зробили замовлення на дросельну заслінку у нас, менеджер виконав підбір правильно, це перевірили наші фахівці на відповідних ресурсах. На жаль, вона Вам не стала, тому, Ви відправили нам її назад, проте, не проконтролювали відправку і працівник пошти зіпсував оригінальне пакування та наклейку, скотчем і наклейкою з ТТН. Тож, за ЗУ “ Про захист прав споживачів”, ст. 9, Права споживача при придбанні товару належної якості, де вказано, цитую “Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики”. Оскільки товарний вигляд і ярлик не було збережено, ми мали повне законодавче право відмовити Вам в поверненні товару належної якості.
Але, оскільки ми клієнтоорієнована компанія, і нашою ціллю не є “відмахнутися” від клієнта, а вияснити причини і зробити все можливе задля того щоб вирішити ситуацію, ми перезамовили дросельну заслінку іншої ТМ, що має крос на оригінальну запчастину, яку надає каталог, щоб порівняти її з тією запчастиною, яку отримали Ви і виключити можливість пересортування. Звідки і вийшов період очікування, який ви прописали як “4 дні тягнули час”. Коли товар прийшов, ми порівняли його з тим який відправили Ви, і вияснилось що дані деталі ідентичні. Це означало, що пересортування нема і проблема не в запчастині чи підборі, а в автомобілі.
Наші фахівці розібравшись в ситуації вияснили, що при попередньому ремонті, в Ваше авто, була поставлена дросельна заслінка, яка не має на нього ставати, проте її замінили разом з роз'ємом підключення, тож з цієї причини, товар який правильно підібрали на Ваше авто наші фахівці, і який є прямим замінником оригіналу, на Ваше авто вже не став.
Але, навіть, не зважаючи на те, що вини нашої компанії в даній ситуації нема, в порядку виключення, ми пішли Вам на зустріч, і прийняли товар з зіпсованим пакуванням на повернення. Вам перетелефонував наш фахівець та повідомив деталі вирішення ситуації.
Путают товар, отказываются менять
Призупинили замовлення!
Я писав в чат і уточнював коли приблизно приїде замовлення, і менеджер відповів що не знає, дати вказані на товарах, я вибрав саму дальню дату на товарі і записався на сто. Чому мені не повідомили що менеджер буде обов'язково звонити!?
Короче все з вами ясно. Щойно оформив замовлення на DOK. А тут видалив аккаунт, і тут щей такі відгуки, що добре що моє замовлення скасували, а то мав би проблеми з підробками.
І я нічого такого не сказав щоб мені ваш менеджер відповів "фільтруйте мову спілкування" а то що?
Дійсно, коректність і правильність вказаних вами, як покупцем, контактних даних, можуть бути важливими для виконання замовлення. Це прямо вказано в п. 8.7 Публічної оферти, що розміщено на нашому сайті: https://images2.exist.ua/media/settings/files/OfferN_xNL35QQ.pdf?_gl=1*s2gzgm*_gcl_au*MjA4OTMxNTQxOC4xNzQxMDgyMDAw і акцептується кожним клієнтом при оформленні замовлення.
Щодо прохання ншого фахівця стосовно мови спілкування, то таке прохання, дісно, може бути, але ВИКЛЮЧНО після переходу покупцем на особистості з використанням ненормативної лексики.
Якщо це не так, то, будь ласка, надішліть скріни такого прохання від нашого співробітника на e-mail: [email protected]. Ми обовязково проведемо роботу з таким співробітником і запропонуємо вам варіанти компенсації, з урахуванням завданої вам шкоди.
Не рекомендую, пропадете на гроші.
Замовив колодки и диски вокруг, колодки АТЕ і диски TRW
Через майже місяць ліві передні колодки почали розсипатись, на Бош сервіси підтвердили що є пошкодження колодок і диска. Є АКТ рекдамації. На що менеджер відповів що сума повернення велика і потрібно розбиратись детальніше. Пройшло більше двох місяців, коли я дзвоню вони скидають і не перезвонюють!
Коли... Читать отзыв НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ!
Замовив колодки и диски вокруг, колодки АТЕ і диски TRW
Через майже місяць ліві передні колодки почали розсипатись, на Бош сервіси підтвердили що є пошкодження колодок і диска. Є АКТ рекдамації. На що менеджер відповів що сума повернення велика і потрібно розбиратись детальніше. Пройшло більше двох місяців, коли я дзвоню вони скидають і не перезвонюють!
Коли ви мені винесли мастило яке про QR не пробивалося я чомусь вам нічого не говорив, ви просто дали іншу канистру, а тут упали на мороз.
Коли я дзвонив на гарячу лінію, мені відповідали "розбирайтесь з тим офісом в якому брали" а в Вінницькому відділенні відповідають "розберацтесь з київськими. Шикарно!
Присылают левый товар и отказываются принять обратно
Ми завжди радимо здійснювати підбір саме за VIN або звертатися до наших фахівців.
Тим не менш, так як ви при підборі орієнтувалися на інформацію з нашого сайту, ми вважаємо невідповідність саме нашою помилкою і тому оформили повернення.
Видають не оригінал за оригінал! А плати як за оригінал!
В загальному, мені порадив менеджер просто повернути кошти за датчики.. Що означає, бо замість датчиків я поставлю на авто гроші💁 Питання не вирішене.. Адже спілкуються приязно з клієнтом лише тоді коли замовляєш а не коли маєш притензії! Менедж
Плохо досих пор нет ответа.
Могли б ви написати номер замовлення, що затрималося і ви не отримали зворотнього зв'язку від нашого співробітника? Обов'язково розберемося в ситуації і зв'яжемося з вами для вирішення.
Дякуємо.
Не рекомендую даний магазин
Стосовно кількості негативних відгуків, то, як ви нам повідомили, ви, після вирішення питання, приймали активні заходи для того, аби цей відгук було видалено. Але він є. І такі ситуації непоодинокі: питання вирішується, а відгуки залишаються. Ну і, загалом, негативні відгуки пишуть більш охоче, ніж позитивні. Але ми вдячні за кожен відгук. Це дозволяє нам вирішувати звернення клієнтів і ставати кращими.
затримують доставку замовлень
Якщо не виходить,навіщо обіцяти і піднімити цену
ФІРМА ЩО ПРОСТО ЗАРОБЛЯЄ НА БРЕХНІ І ПРИ ЦЬОМУ ЩЕ Й ХАМИТЬ ВАМ ЗА ВАШІ ГРОШІ
Отже, що купуєш бачити не обовʼязково..((( Я раз вже замовив у них датчик зносу на тормозні колодки оригінал БМВ майже 1000 грн, а в коробці просто китай без написів, замовлення номер: 002-7752142. Це для тих хто подумає що обманюю я тут..
Кошти повертать довго, тягнуть.. Запчастини часто не відповідають заявленим параметрам по якості і фірмі виробнику!
З приводу наявності товару, актуальних цін та можливих відмін замовлення.
Ми чесно попереджаємо, про це кожного нашого клієнта в умовах публічної оферти, котру акцептує кожен наш клієнт при формуванні замовлення на сайті.
Стосовно наданої Вам знижки, Вам була надіслана телефона розмова, в котрій Ви можете самостійно прослухати інформацію, що знижка була надана Вам на одне наступне замовлення у нас, після надання знижки Ви сформували три замовлення, і знижка була на кожне з цих замовлень!
Стосовно того, що Ви отримали товар не належної якості, ми не являємось виробником автозапчастин, ми їх реалізуємо, тож дійсно інколи можливий пересорт, однак Ви завжди маєте можливість повернути або обміняти такий товар, згідно законодавства України, якого ми суворо дотримуємося.
З приводу не актуальних фото, або їхньої відсутності, наші спеціалісти займаються наповненням сайта кожного дня, в нас на сайті більше 1000000 товарів, тож дійсно наразі ще не всі товари, мають зображення.
Дякуємо що звернули на це нашу увагу!
Ще раз перепрошуємо, що співпраця з нами не виправдала Ваших очікувань, очікуйте телефонного дзвінка від менеджера, для повернення коштів. Показать 1 ответ
Неадекватна компанія, яка не цінує клієнтів, і обманює на будь чому..
Не вдалось ідентифікувати Вас як клієнта, надайте будь ласка номер Вашого замовлення, або номер договіру.
Аби ми мали змогу перевірити надану Вами інформацію.
Завчасно дякую! Показать 2 ответа
Не рекомендую, втюхають екондицію
Трохи не зрозумілий момент щодо перевірки вами працездатності компресора, адже, його треба було запустити, аби перевірити, а ви вказуєте, що тільки встановили і зняли.
Аби детальніше розібратися, могли б ви написати номер замовлення, в якому отримали компресор? Обовязково розглянемо як саму ситуацію, так і коректність рішення по ній, і надамо вам зворотній зв'язок.
Дякуємо. Показать 1 ответ
Бариги! Які продають аби подорожче, брехуни!
Так, скасування і затримки можуть маюти місце і ми чесно попереджаємо про це в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf.
Ірина намагалася вас проконсультувати по Публічній оферті, де чітко викладено спеціфіку нашої роботи і з умовами якої ви погодилися, а також, можливо, знайти рішення по ситуації. Однак, розмова не склалася.
Ми докладаємо всіх зусиль, аби бути чесними з нашими клієнтами. На жаль, не завжди вдається донести всю інформацію.
Ще раз щиро перепрошуємо. Показать 1 ответ
Роблять, що хочуть
Кажу, окей зробіть тоді знижку на решту позицій із замовлення, якщо сума доплати буде не значна то я доплачу, кажуть неможуть розкидатись знижками. А це значить не ваша провина виходить?Думав серйозна мережа, виявилось шарашкіна контора.
Ще подивлюсь, як повернуть кошти. Якщо будуть проблеми, то відгук доповню.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те, що такі ситуації мають місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf.
Свіча запалювання Bosch Platinum Iridium FR7KI332S 0242236571
Короче бред полный заказывать не рекомендую, а если заказываете проверяйте все тщательно прям на месте бо потом ничего не докажете. За 15 лет не разу не перетягивались а тут прям раз и перетянулись))
Неправильний підбір запчастин
Трохи відрізняється, не знаходите?
Не рекомендую замовляти тут. Або якщо і замовляти, то 150 разів перевірити і задрочити того менеджера, щоб він декілька разів перевіряв, чи підійде запчастина.
Ще подивимось, як оформлять повернення і доповню відгук.
Даний радіатор ми прийняли на повернення і повернули вам грошові кошти за нього в повному обсязі.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Замовлення № UASB-426987 = лохотрон =
мав купувати, бо треба було іхати
от така історія, робіть висновки, а кращє пошукайте більш надійного постачальника
Фахівці ігнорують
Ще раз перепрошуємо за помилку з нашого боку і дякуємо вам за співпрацю.
Не вложились в обещанные сроки
В итоге сорвали сроки поставки а взяли стоимость ускоренной, хотя во время телефонного разговора оператор обещал сделать скидку
Пыльник на детали был замят, о чем было сообщено оператору и продавцу.
Как можно доверять компании, которая не дорожит клиентами и врёт на каждом шагу?
Ситуції із затримками можуть мати місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf. Але ми розуміємо, що це може завдавати незручності нашим клієнтам і тому, дісно, за таких ситуацій можемо пропонувати знижки на наступне замовлення.
На жаль, хоч знижка вам і була обіцяна, наш співробітник не виконав обіцянку.
На ваші два наступних замовлення знижку буде надано. За можливості, аби окремі співробітники проконтролювали виконання зобов'язань, могли б ви додатково написати про створене замовлення на e-mail: [email protected]?
Дякуємо і ще раз перпрошуємо.
Не робить передплату.
Цікаво, вчора він був, а сьогодні вже нема (э, але на 8 тис дорожче). Була надія на... Читать отзыв Здійснили авансовий платіж в 14.20 17 липня згідно договору №21081816212574. А 18 липня на сайті цей товар з ранку вже був на 2 тис. грн. дорожче, а ще через 2 години ціну підняли ще на 5т. Потім пишуть, що товар не можуть відправити.
Цікаво, вчора він був, а сьогодні вже нема (э, але на 8 тис дорожче). Була надія на даного продавця, ми там неодноразово замовляли, але він виявився не надійним партнером. Якщо у вас виникла проблема з авто, що потребує термінового вирішення то це не сюди.
Також звертаємо Вашу увагу на те що такі ситуації можуть мати місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf.
ВКРАЛИ 1200 грн!
Гроші повертати або замінювати запчастину не хочуть. По гарантії брати відмовляються, вимагають акт з СТО, який буде коштувати більше за клапан.
1200 грн ВКРАЛИ!!!
Клапан турбіни відноситься до товарів електрогрупи і тому прийняти його по гарантії, якщо відсутні відповідні документи, ми не можемо.
Сподіваємося на розуміння.
Моторне мастило оригінальність якого під великим питанням
Дякую магазину погодили повернення 1 каністри з 3х, 2 каністри незрозумілого мастило використав((((((((
На сайті магану вказано "Клієнт EXIST.UA захищений від браку, пересортиці, підробки, невірного підбору товару нашим співробітником." це не так, ПЕРЕВІРЯЙТЕ
Висновок:
1. Купувати мастило виключно виробника який розробив систему перевірки оригінальності (наприклад куар код)
2. Сканувати куар код, якщо не ОК не брати той продукт
ПЕРЕВІРЯЙ, ніхто кожну банку перевіряти за тебе не буде
Додатково хочемо зауважити: ми ще не зустрічали випадки, аби від офіційного дистриб'ютора хтось отримав неоригінальну оливу. Але ще раз, все ж, перевіримо. Показать 2 ответа
Не замовляйте тут, якщо замовляєте, то перевіряйте що видають
basf 770765. Зрівнявши наявні пильники з фото на сайті, виявив що товар не відповідає маркуванню на сайті та на упаковці! Тобто якщо я б не перевірив то все б у фірми пройшло б на УРА! Після возврата заказа мені пояснили що могла бути пересортиця і вони не винні в цьому. Я був би згоден, якщо б упаковка була ціла, і неможливо побачити ії вміст, а коли коробка розірвана і видно що в середині, таке у такої «Поважної» фірми не повинно бути! Після скарги в офіс мені зателефонували і запропонували привезти замовлений мною товар за 1000 грн. Я погодився. Коли замовлення зʼявилося в офісі, мені знов зателефонували і сказали, що вибачайте, але ми не можемо вам його продати по вищеозвученій ціні! Тобто знову розвод! Так машина вже 2 дні разобрана стоїть на СТО. Не робіть тут замовлення, бо невідомо коли поремонтуєтесь. Раніше вважав що EXIST.UA поважна фірма, яка відповідає за свою репутацію, а зараз бачу, що їй по барабану.
На жаль, ви абсолютно маєте рацію і дійсно ми вас підвели двічі.
Якщо по першому епізоду, можна ще пояснити, що сталася пересортиця, то, по ситуації із перезамовленням, це чиста помилка компанії, якої не мало б бути в принципі.
З вами зв'язався наш співробітник і запропонував отримати комплект за обіцяною ціною. Вашу відмову розуміємо. По даній ситуації вже проводиться робота.
Ще раз перепрошуємо.
не выдали товар вовремя.
в 15-01 пришло смс что товар на месте, готов к выдаче,
09.03 пришел в 15-10 магазин-выдача закрыт.
никто не предупредил что я неуспею получить товар 09.03, т. к. магазин работает до 15 часов.
если бы знал что несмогут до 9 числа поставить запчасть, то 05.03 заказал бы в другом месте на... Читать отзыв заказал 05.03.24, обещали доставить 09.03 до 15 часов.
в 15-01 пришло смс что товар на месте, готов к выдаче,
09.03 пришел в 15-10 магазин-выдача закрыт.
никто не предупредил что я неуспею получить товар 09.03, т. к. магазин работает до 15 часов.
если бы знал что несмогут до 9 числа поставить запчасть, то 05.03 заказал бы в другом месте на автопро, и получил бы 06.03. а из за отвратительной работы менеджеров, смог получить запчасть 11.03. т. е я остался на 6 дней без машины из за exist. никому не рекомендую покупать, и сам больше покупать не буду у них.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те що такі ситуації мають місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf, а також на нашому сайті розміщено режим роботи кожного нашого відділу продажу.
Заказывал щетки на генератор
Запчастини не відповідають якості
Могли б ви написати номер замовлення, в якому отримали данний датчик? Перевіримо постачальника та зв'яжемося з вами для подальшого вирішення питання.
Також хочемо зауважити, що у кожного нашого клієнта є можливість відмовитися від отримання будь-якого товару, повернути товар, який ще не було встановлено, протягом 14 днів з моменту отримання, згідно положень закону про захист прав споживачів, а також оформити рекламацію на товар, який не відповідає заявленій якості, згідно умов нашої гарантії і Положення про гарантію: https://exist.ua/uk/pages/warranty/ Показать 1 ответ
Шарахина контора
Ми не продаємо підробки, і це принципова позиція компанії. Зі складами партнерів підписано угоду, що при виявленні реалізації підробних товарів через нашу компанію, ми припиняємо співпрацю з таким складом та накладаємо штрафні санкції. Але...
Як і писали Вам раніше, ми несемо відповідальність за реалізовані нами товари, і готові розглянути ситуацію повторно. Просили Вас написати номер замовлення, для того, щоб ідентифікувати Вас як клієнта, і перевірити склад партнера, який поставив нам товар. Ви відмовилися надавати нам таку інформацію, таким чином позбавляючи нас можливості вивчити дане питання.
Якщо товар, про який Ви пишете придбано в нашій компанії, будь ласка, напишіть номер замовлення. Ми проведемо роботу, та повідомимо Вам результат.
Дякуємо.
Завышена цена , не то прислали , специалистов нет
Оформили заказ на сайте на ремень ГРМ , на Ауди а8 3.3 тди - он на 239 зубьев . Связались с менеджером екзист, сообщили код товара , сообщили номер вин НА ВСЯКИЙ СЛУЧАЙ по просьбе менеджера . Цена на... Читать отзыв Сейчас расскажу свою очередную историю связи с этим магазином, обещаю - смех и разочарование обеспечено . Постараюсь коротко.
Оформили заказ на сайте на ремень ГРМ , на Ауди а8 3.3 тди - он на 239 зубьев . Связались с менеджером екзист, сообщили код товара , сообщили номер вин НА ВСЯКИЙ СЛУЧАЙ по просьбе менеджера . Цена на момент заказа 2300 . По номеру запчасти, ошибиться НЕВОЗМОЖНО. Далее начался хаос.
Приходит товар на пункт выдачи, менеджер достает ремень с вопросом -"это он?" - ремень на 60 зубьев. Мы не смогли сдержать смеха, кем нужно быть, что бы перепутать ремень через весь двигатель длинной с ремнем на абсолютно другое авто ещё и не ГРМ , а на насос . Ну ладно, простительно перепутали и Х бы с ним . НО. Далее интереснее. Менеджер ищет на замену ремень по коду запчасти, и находит мне оригинал ваг за 10000 т.грн . Уважаемый менеджер, если я заказал бюджетного производителя континенталь за 2300, значит мне и не нужен оригинал ваг , в четыре раза дороже, верно? Далее, он мне предлагает континенталь, который я заказал за 2300 - уже за свою цену 2650 грн. Смешно? Да, смешно, ведь перед собой на сайте я вижу цену 2300 ))) далее. Сделав выводы свои, с кем мы связались и что такое Екзист -звонят и просят отменить заказ самим, конечно, клиент же не прав. Ребята, екзист, смело заявляю вы скатились и это уже безвозвратно. И да, лучше обратитесь на другие сайты за поиском запчастей сэкономите деньги , время и самое главное НЕРВЫ!))
П.с. добавлю от себя, 1) когда менеджер спросил у клиента - "это он"? , а зачем вы тогда у клиентов спрашиваете ВИН код ? Если человек может быть не такой прошаренный к примеру, он же вам дал вин код , вы обязаны подобрать ему правильную запчасть, даже если бы он сам ошибся бы в коде? Благо, я знаю ориг код и знаю какой ремень идёт по схеме.
2) Второй менеджер задал вопрос - "так у вас же двигатель АЗБ ? "
Во первых, я чётко и ясно написала что 3.3 тди, ПРИ ЧЕМ ТУТ АЗБ 2.8 ЛИТРОВ???
ЧТО ЗА СПЕЦИАЛИСТЫ? Вот умора то.
Дякуємо за відгук і готовність до співпраці. Раді, що змогли вирішити ситуацію.
Лохотрон від магазину
Умови повернення і гарантії викладені на нашому сайті: https://exist.ua/uk/pages/warranty/
Вони доволі прості і зрозумілі. Ми не приховуємо, що, за певних умов, є необхідність у клієнта отримати підтвердження встановлення товару на СТО та акт рекламації.
В будь-якому випадку, ми завжди намагаємося знайти рішення, яке максимально буде на боці клієнта. Хотіли б і у вашому випадку ще раз оцінити ситуацію. Тому, всеж, просимо написати номер замовлення, аби переглянути питання.
Дякуємо. Показать 1 ответ