Відгук про EXIST.UA за адресою Харків, пр. Гагарина, 2 Вітаю! Я постійний клієнт автомагазину Exist.ua в Харкові. Вже не перший раз помічаю неприємне відношення від менеджера Олександра. Під час комунікації він відповідає, наче не маючи на це жодного бажання, постійно важко зітхає та підкочує очі. Склалося враження, що працювати його змушують, а по відчуттях, ніби прийшов до нього додому і цим його потурбував..
Пане Олексію, перепрошуємо за такі дії співробітника. Могли б ви підказати чи йдеться мова про співробітника з нашого магазину у м. Харків? Також могли б ви написати номер вашого останнього замовлення? це допоможе нам вас ідентифікувати і звязатися з вами за результатом розгляду звернення. Дякуємо.
Відгук про EXIST.UA за адресою Дніпро, пр. Богдана Хмельницкого, 38Б ( бывш. ул. Героев Сталинграда) Придбав 07.12.2024 року мастило у двигун на явтомобіль КИА. При заміні мастила, мастер повідомив що мастило не оригінальне як мені було повідомлено продавцем. Мастило було мутне а не прозоре. Також він повідомив, що коли відкриваеш нове мастило, воно не повинно таким бути.
Шановний Юрію, ми не продаємо підробки і це принципова позиція нашої компанії. Напишіть, будь ласка, номер замовлення, ми зробимо все можливе для того, щоб розібратись в даній ситуації. Дякуємо.
Відгук про EXIST.UA за адресою Дніпро, пр. Богдана Хмельницкого, 38Б ( бывш. ул. Героев Сталинграда) Намагаюся уникати написання негативних відгуків, але не втримався. Нечасто роблю замовлення на EXIST.UA, але купую в різних інтернет-магазинах, при цьому користуюся сервісом кешбеку і всі нарахування заходять заходять без проблем - але не з EXIST.UA. Вони вигадали схему обману з нарахуванням кешбеку, з якою я раніше не стикався. Поясню її суть на прикладі свого замовлення. Роблю єдине замовлення на... Читати відгук Намагаюся уникати написання негативних відгуків, але не втримався. Нечасто роблю замовлення на EXIST.UA, але купую в різних інтернет-магазинах, при цьому користуюся сервісом кешбеку і всі нарахування заходять заходять без проблем - але не з EXIST.UA. Вони вигадали схему обману з нарахуванням кешбеку, з якою я раніше не стикався. Поясню її суть на прикладі свого замовлення. Роблю єдине замовлення на каністру моторної олії та масляного фільтра. Номер замовлення, сума повернення та дата підтвердження фіксується у сервісі кешбеку. Поки що все чудово. Але десь через півгодини, менеджер магазину самостійно створює нове замовлення під іншим номером (незареєстрованим на сервісі кешбеку), у яке виділяє більш дорогий товар, а саме каністру олії. У початковому замовленні залишається недорогий товар (масляний фільтр), на вартість якого вам і буде нараховано кешбек, сума якого шляхом нехитрих маніпуляцій занижується в кілька разів. Питання до EXIST.UA - якщо вам такий важливий заробіток за будь-яку ціну, може чесніше не брати участь у програмі кешбеку, ніж дурити покупців?
Шановний Ігор Володимирович, перепрошуємо за незручності. Справа в тому, що ми не нараховуємо кешбек і тому нам немає сенсу вдаватися до будь-яких махінацій, адже, фактично, за будь-якої суми кешбеку, ми не несемо втрат. Однак, ми зв'язалися з вами, а потім з сервісом, яким ви скористалися. Сума кешбеку буде вам нарахована в повному обсязі.
Замовляв комплект ГРМ. Все добре, менеджер звязався з"ясували деталі замовленння яке відправлять в магазин Exist в м. Житомирі.Прийшов отримати... а запчастини видали іншій Людині. Я просто в такий збіг обставин мало вірю; в один і той самий день,до такого самого автомобіля потрібна така сама запчастина. А замовлення було сформовано в особистому кабінеті.ЯК? Особливо претензій не маю, шкода, пройшла черга на... Читати відгук Замовляв комплект ГРМ. Все добре, менеджер звязався з"ясували деталі замовленння яке відправлять в магазин Exist в м. Житомирі.Прийшов отримати... а запчастини видали іншій Людині. Я просто в такий збіг обставин мало вірю; в один і той самий день,до такого самого автомобіля потрібна така сама запчастина. А замовлення було сформовано в особистому кабінеті.ЯК? Особливо претензій не маю, шкода, пройшла черга на СТО і марно витрачений час.
Шановний Олеже, ми перепрошуємо за ситуацію що склалась. Дійсно, мав місце людський фактор, що привів до такої неприємної події. Вам перетелефонував наш фахівець, з яким Ви ще раз обговорили дане питання. В якості наших вибачень Вам було запропоновано знижку на кілька наступних замовлень, яку Ви люб'язно погодились прийняти. Ми ще раз перепрошуємо та дякуємо за Ваше розуміння та лояльне до нас ставлення.
Замовляла оригінальні фари Renault. Дуже ввічливі консультанти, відповіли на всі питання. І так само ввічливо відправили товар з дефектом. Претензій не приймають, бо дефект виявили вже вдома при ретельному розгляді. Порекомендувати цю "Шаражкину контору" не можу
Пані Наталія, нам шкода, що ми не виправдали Ваші очікування, але ми відправили товар без дефекту (дефект діагностується при поверхневому візуальному огляді). При отриманні товару на перевізникові, отримувач має оглядати товар на предмет ушкоджень та, в разі виявлення такого, скласти відповідний акт та повідомити нашого співробітника. На жаль, Вами цього не було зроблено. Показати 1 відповідь
Відгук про EXIST.UA за адресою Київ, ул. Васильковская, д. 29/22 Замовлення № 007-7124747. Нещодавно дивлюся на різни пропозиції для свого замовлення, бачу що в exist.ua не сами дешевші ціни на той самий товар, але думаю такий гарний сервіс с підбору запчастин і мененджер теж перевірив що все гаразд с замовленням, то чому не замовити? Зроблено. Замовлення від 04.07.23 треба було чекати майже тиждень, але мені це підходило. Відкриваю 10.07.23... Читати відгук Замовлення № 007-7124747. Нещодавно дивлюся на різни пропозиції для свого замовлення, бачу що в exist.ua не сами дешевші ціни на той самий товар, але думаю такий гарний сервіс с підбору запчастин і мененджер теж перевірив що все гаразд с замовленням, то чому не замовити? Зроблено. Замовлення від 04.07.23 треба було чекати майже тиждень, але мені це підходило. Відкриваю 10.07.23 особистий кабінет, саме в цей день повинно прийти замовлення і шо бачу? Замовлення скасовано 06.07.23 Відкриваю товар в замовленні, він є в наявності, але на 99грн вже дорожче. Телефоную менеджеру і маю відповідь що якій-то там постачальник щось не привіз, я кажу так я не замовляв у того постачальника, а саме у Вас замовив. Ось і все вирішення, можу запропонувати вам щось інше й так далі, при тому що товар є в наявності. Вперше бачу щоб замовленний товар в наявності скасовували при зміни ціні і не зателефонували після скасування, також дуже шкода втрачений час. Майте наувазі що таке може трапитись і якщо Вам терміново, то може бути така ситуація.
Шановний, Станіслав, перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Нам дуже шкода, що ми не виправдали Ваших очікувань. З вами звя'язався наш співробітник і запропонував варіанти компенсації Ваших втрат і вирішення даної ситуацію із урахуванням Ваших інтересів. Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те що такі ситуації мають місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf.
Відгук про EXIST.UA за адресою Київ, бульвар Перова, д. 30 Заказал 19.01 в 16:23, а ко мне придет 22.01 к вечеру. Нереально долго идут заказы, отправляют вечно из какого-то мухосранска, из-за чего долго запчасти и идут. 3 заказа, 3 раза не доволен. Больше заказывать не буду ничего Цены так же не самые низкие, как оказалось
Шановний Дмитро, перепрошуэмо, якщо не виправдовуємо ваші очікування, але ми працюємо під замовлення з партнерськими складами, що дозволяє нам пропонувати клієнтам широкий асортимент товарів, однак це зумовлює необхідність чекати деякий час замовлення. Ми чесно описуємо специфіку нашої роботи та попереджаємо про очікування у Публічній оферті на нашому сайті: https://images2.exist.ua/media/settings/files/OfferN_xNL35QQ.pdf Однак, аби детально розібратися у вашій ситуації, могли б ви написати номер вашого останнього замовлення? Ми перевіримо що саме обумовлює необхідність чекати. Дякуємо.
Замовляв напіввісь по акції 13.12.2022.У чаті на сайті підтвердили наявність та ціну. У телефонній розмові менеджер теж підтвердив те саме. Доставку домовились кур'єром на 14.12.22. У результаті кур'єр привіз ступичний підшипник, а не піввісь. Подзонив менеджеру. Менеджер відповів- розберемось, передзвонимо. Звичайно, що ніхто не передзвонив і ситуація з замовленням не вирішена. В особистому кабінеті написано,що замовлення ВИДАНО, а це неправда.... Читати відгук Замовляв напіввісь по акції 13.12.2022.У чаті на сайті підтвердили наявність та ціну. У телефонній розмові менеджер теж підтвердив те саме. Доставку домовились кур'єром на 14.12.22. У результаті кур'єр привіз ступичний підшипник, а не піввісь. Подзонив менеджеру. Менеджер відповів- розберемось, передзвонимо. Звичайно, що ніхто не передзвонив і ситуація з замовленням не вирішена. В особистому кабінеті написано,що замовлення ВИДАНО, а це неправда. Ситуація неприємна.
Переваги:
Зручний сайт. Чат на сайті працює. Менеджер передзвонює швидко. Кур'єрська служба працює досить оперативно.
Недоліки:
На якомусь із рівнів (можливо пакувальників) недобросовісне виконання своїх обов'язків.
Шановний Володимир, перепрошуємо за ситуацію. Дійсно сталася помилка з нашого боку і вам було доставлено не ваше замовлення. Ситуацію вже виправляемо і невдовзі ви отримаєте ваше замовлення. Наш співробітник звязався з вами, вибачився та повідомив актуальну інформацію по вирішенню питання. Дякуємо за розуміння. Показати 1 відповідь
Ожидание Приехало Моторное масло Mobil не советую к покупке, сайт для проверки не работает, при заказе не предупредили, дата розлива смазываеться пальцем с канистры, сертификата качества нет.При проверке кода по приложению sample scan,пишет что такого товара с таким кодом не существует.Как проверить масло на оригинальность не понятно.Если любите рисковать, можете покупать на этом сайте, как по... Читати відгук Ожидание Приехало Моторное масло Mobil не советую к покупке, сайт для проверки не работает, при заказе не предупредили, дата розлива смазываеться пальцем с канистры, сертификата качества нет.При проверке кода по приложению sample scan,пишет что такого товара с таким кодом не существует.Как проверить масло на оригинальность не понятно.Если любите рисковать, можете покупать на этом сайте, как по мне это обычный базар, без ответственности.
Шановний Гість! Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі від 26.01.2018 № 93 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18#Text. Перелік продукції, що підлягала обов’язковій сертифікації, втратив чинність, включаючи моторну оливу. Інформація щодо скасування сертифікації, разом із всією системою УкрСепро, яка таку сертифікацію проводила, є у відкритих джерелах та Ви легко можете її перевірити. Сайт перевірки у Mobil дійсно не працює, він розміщений у «.ru» регіоні. Це відповідальність виробника, на жаль, вплинути на виробника ми також не маємо змоги. Програма «Mobil Serv Sample Scan» не призначена для перевірки справжності продукції. Ця програма призначена для ознайомлення з результатами аналізу надісланих до виробника зразків відпрацьованого мастила. Один з доступних варіантів перевірки на сьогодні описаний в нашій статті - https://autogid.pro/kontrafakt/yak-vidriznyty-pidrobne-mastylo-mobil/. Будемо раді, якщо для Вас дана стаття буде корисною. Часто трапляються випадки, коли маркування погано читається, чи то стерта фарба на каністрі, чи нерозбірливий друк. У такому разі існує альтернативний метод визначення придатності оливи. Завдяки якому Ви можете перевірити, що олива придатна до використання. На кожній каністрі на дні вказується дата її виготовлення, яка ніколи не буває молодшою за дату розливу. Вони будуть ідентичні, або розлив проводився трохи пізніше, ніж була виготовлена тара. Ця дата позначена круглою печаткою зі стрілкою та набором цифр. По центру, з обох боків стрілки вказується рік, а сама стрілка спрямована на місяць виготовлення.
Щодо фільтра Mann-Filter. Так, Mann-Filter виробляють у Боснії, це абсолютно нормальна практика. Систем перевірки продукції цього бренду не існує, незалежно від країни виробника. Якщо у Вас є підозра, що товар підроблений, а поки фахівець не дасть свій висновок, це тільки підозра, будь ласка, зверніться до Вашого офісу продажів з цим питанням, ми залучимо постачальника і виробника для перевірки оригінальності товару і повідомимо Вам результат. Також, якщо товар Вас не влаштовує, у вас завжди є 14 днів для оформлення повернення, за умови відсутності експлуатації та збереження товарного вигляду. Дякуємо за Ваш відгук! Показати 1 відповідь
Сделал заказ, пришла смс о том что мне звонили а я не на связи. 2 дня звонил сам, и обещали перенабрать. Никто не позвонил. В итоге на третий день дозвонился - нет запчастей, давайте подберём другие. В Киеве забрать нельзя, только Запорожье двумя посылками за мой счёт. Странно что нужно вот так 3 дня звонить чтобы приобрести товар, и по... Читати відгук Сделал заказ, пришла смс о том что мне звонили а я не на связи. 2 дня звонил сам, и обещали перенабрать. Никто не позвонил. В итоге на третий день дозвонился - нет запчастей, давайте подберём другие. В Киеве забрать нельзя, только Запорожье двумя посылками за мой счёт. Странно что нужно вот так 3 дня звонить чтобы приобрести товар, и по итогу в Киеве забрать невозможно. То есть магазин не может сделать перемещение товара. Плюс нельзя оплатить товар на счёт сразу. Быстрый заказ сделал, а по итогу регистрация, пополнение баланса на сайте и тд. Зачем тогда функция быстрого заказа? Если со мной не связываться, и обратно нужно регистрация
Уважаемый Вадим, приносим наши извинения за то, как происходил процесс оформления заказа. Очень хотели бы разобраться, по какой причине он для вас был насктолько затруднен, потому как обычно все гораздо проще и быстрее. Могли бы вы написать на e-mail: [email protected] ваш номер телефона и номер заказа? Мы обязательно все проверим и свяжемся с вами. Благодарим.
Відгук про EXIST.UA за адресою Вінниця, ул. Академика Янгеля, 30 Добрый день. Имел возможность воспользоваться сервисом вашим, Винницкий филиал. Так вот, заказал запчастей на 1453 грн, договорились о наложенном платеже. Мало того, что мне отправили запчасти двумя накладными(хотя все было отправлено в один день, с промежутком в пол часа), так еще и был неприятно удивлён, когда мне назвали сумму на 69 грн больше суммы в смс от нп. Когда спросил... Читати відгук Добрый день. Имел возможность воспользоваться сервисом вашим, Винницкий филиал. Так вот, заказал запчастей на 1453 грн, договорились о наложенном платеже. Мало того, что мне отправили запчасти двумя накладными(хотя все было отправлено в один день, с промежутком в пол часа), так еще и был неприятно удивлён, когда мне назвали сумму на 69 грн больше суммы в смс от нп. Когда спросил за что доплатить нужно, мне сказали, что это комиссия за пересылку денег на карту(счёт) Фопа. Вы серьезно? Вы уже настолько обленились, что тяжело поднять пятую точку за угол сходить деньги забрать? Отделения новой почты практически всегда рядом. Это возможно и не большая сумма, но никто не предупреждал за эту сумму. Либо забирайте наличкой в отделениях деньги, либо разберитесь с этими нюансами. Готов работать и далее с вами, но если будет комиссия эта и далее, просто буду отказываться от посылки.
Уважаемый Евгений! С Вами связался наш специалист, принес извинения и пояснил, что нашими сотрудниками было допущено несколько ошибок. Ваши заказы не объединили и не уведомили об оплате наложенного платежа на Новой Почте. Мы вам вернули Вам средства за вторую доставку и за наложенный платеж 69,00 и предложили вариант компенсации неудобств, который Вы любезно приняли. Благодарим за отзыв и понимание! Показати 1 відповідь
Здравствуйте.в очередной раз столкнулась с бесполезностью ваших операторов в колл-центрах.Спрашивать по какому поводу вы обратились-это нормально.но зачем вашу информацию по своему редактировать и неправильно интерпретировать ?второй раз вы менеджеру все это говорите.когда через несколько часов вас соединяют-и все повторяете в первой редакции..менеджер вас понимает с полуслова и решает вашу проблему..просто потеря времени на общение,иногда они создают даже путаницу..Это внутрення... Читати відгук Здравствуйте.в очередной раз столкнулась с бесполезностью ваших операторов в колл-центрах.Спрашивать по какому поводу вы обратились-это нормально.но зачем вашу информацию по своему редактировать и неправильно интерпретировать ?второй раз вы менеджеру все это говорите.когда через несколько часов вас соединяют-и все повторяете в первой редакции..менеджер вас понимает с полуслова и решает вашу проблему..просто потеря времени на общение,иногда они создают даже путаницу..Это внутрення политика вашего интернет-магазина(ни в коем случае туда не влажу)..Высказываю мнение обычного потребителя-оберегая мененджеров от клиентов и думая .что вы их этим разгружаете-создаете неудобство людям..
Уважаемый Гость, сожалеем, что не оправдали Ваших ожиданий, и Вы испытываете неудобства в сотрудничестве с нами. Сотрудники колл-центра действительно должны помогать менеджерам, при обращении наших клиентов. Иногда нагрузка на менеджеров велика и линия соединения может быть недоступна. Безусловно, могут возникнуть непредвиденные ситуации и человеческий фактор никто не отменял. Могли бы Вы подсказать, какой случай в общении с нашими сотрудниками разочаровал Вас, оставив номер заказа с которым возникли сложности? Мы проведем работу, во избежание ошибок в будущем и сообщим Вам результат. Заранее благодарим! Ещё раз, сожалеем, что не оправдали Ваших ожиданий.
Відгук про EXIST.UA за адресою Херсон, ул. Железнодорожная, 8 Заказ № 029-5442192 уже не первый раз столкнулся с халатностью работников сайта, заказал запчасть через сайт по винкоду, не пришло уведомление и смс о получении, позвонил сам спросить и оказалось что заказ уже готов к выдаче, потерял из-за этого время, машина стоит розобрана, забрал хотел поставить и запчасть неподошла, теперь отвозить обратно, добератся, тратить сново кучу времени и ждать сново... Читати відгук Заказ № 029-5442192 уже не первый раз столкнулся с халатностью работников сайта, заказал запчасть через сайт по винкоду, не пришло уведомление и смс о получении, позвонил сам спросить и оказалось что заказ уже готов к выдаче, потерял из-за этого время, машина стоит розобрана, забрал хотел поставить и запчасть неподошла, теперь отвозить обратно, добератся, тратить сново кучу времени и ждать сново запчасть. Такое произошло не впервые, в июле заказывал у них через консультанта прокладку которая тоже неподошла, и так же потерял много времени. Как оказалось такое у них систематически. НЕ СОВЕТУЮ
Уважаемый Гость, сегодня с вами связывались наши сотрудники, проконсультировали по возврату детали и перезаказали верную. Так же проконсультировали по причинам ошибки в сделанном вами выборе запчасти, в следствие чего деталь и не подошла. В качестве компенсации доставленных неудобств, в связи с отсутствием уведомления (сейчас так же занимаемся данным вопросом и проверяем систему на наличие ошибок) и ошибкой в предыдущем подборе, вам предложена скидка на перезаказанную деталь, а так же цены наших оптовых клиентов на следующий заказ. Еще раз приносим наши извинения. Надеемся, что дальнейшее наше сотрудничество будет приносить вам только позитивные эмоции.
Відгук про EXIST.UA за адресою Полта́ва, ул. Европейская, 94 Просто удалите мой акаунт по ДОГ. №: 15860244690818,нет просто желания даже описывать вашу работу,и некоторых ваших сотрудников.
Уважаемый Автор, сожалеем, что не оправдали ваши ожидания. С вами пытается связаться наш сотрудник для обсуждения данной ситуации. Могли бы вы ответить? Благодарим.
Відгук про EXIST.UA за адресою Київ, Киев, Харьковское шоссе, 165 Простите, это точно интернет-магазин запчастей, а не засекреченная ячейка ФСБ или Аль-Каиды? При попытке зайти на сайт из-за границы, пишет, что "IP заблокирован из-за подозрительной активности". Объясните им кто-нибудь, что огромное число украинцев часто бывают заграницей и при этом делают покупки в украинских магазинах (неожиданно, правда?).
Уважаемый Святой Якоб! Приносим извинения, за неудобства! Блокировка происходит автоматически, при попытке зайти на EXIST.UA, с IP адреса, который не соответствует IP адресам Украины. Пожалуйста, предоставьте Ваш IP адрес и номер телефона регистрации на наш e-mail: [email protected], наши специалисты снимут блокировку. Спасибо! Показати 1 відповідь
Давно к них ничего не заказывал по причине того, что на сайте находишь железо по адекватной цене и быстрой доставкой, утром менеджер звонит, подтверждает наличие, цену и сроки, а вечером перезванивает и сообщает, что вот именно эта з/ч только что продана, но есть такая же у другого поставщика, правда, уже не за 445, а за 885 гривень. Берёте? Психологический расчет,... Читати відгук Давно к них ничего не заказывал по причине того, что на сайте находишь железо по адекватной цене и быстрой доставкой, утром менеджер звонит, подтверждает наличие, цену и сроки, а вечером перезванивает и сообщает, что вот именно эта з/ч только что продана, но есть такая же у другого поставщика, правда, уже не за 445, а за 885 гривень. Берёте? Психологический расчет, как я понял, на то, что если человеку деталь срочно нужна и он уже настроился на её получение, то скорее всего согласится купить её дороже. Думал, за два года что-то изменилось, но, увы, сегодня история в точности повторилась.
Уважаемый Александр, дело в том, что мы работаем с разными поставщиками, и в данном случае, роста цены не было. Вы оформили заказ от одного из поставщиков, при этом у данного поставщика, детали не оказалось в наличии, поставщик отменил Ваш заказ и снял предложение с нашего сайта. Деталь с ценой выше, которую предлагал Вам менеджер, это не подорожание, а следующее по цене предложение, но от другого поставщика. Это предложение было у нас на сайте и до того, как Вы оформляли заказ. Никакой психологической уловки здесь нет. Информация о возможных отменах заказов и их опозданиях прописана в публичной оферте, которую акцептирует каждый наш клиент, регистрируясь на нашем сайте. Детальнее с ней Вы можете ознакомиться тут: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf В любом случае, приносим наши извинения за доставленные неудобства. Спасибо за понимание!
Відгук про EXIST.UA за адресою Одеса, ул. Академика Заболотного, 33/2 В принципе все всегда устраивало. Но заказывал перечень запчастей-сальник -дата поступления 21.10. Приходит смс 19.10, что заказ готов к выдаче. Оказалось все-кроме сальника. 21-го будет (заверил менеджер).21-го вечером прихожу (без смс). Где? Ответ-это он приехал откуда-то куда-то.а у нас он будет завтра и все такое, которое меня мало интересует. Мне нужна запчасть!!!!! 22-го утром машину отдаю на СТО и заказал... Читати відгук В принципе все всегда устраивало. Но заказывал перечень запчастей-сальник -дата поступления 21.10. Приходит смс 19.10, что заказ готов к выдаче. Оказалось все-кроме сальника. 21-го будет (заверил менеджер).21-го вечером прихожу (без смс). Где? Ответ-это он приехал откуда-то куда-то.а у нас он будет завтра и все такое, которое меня мало интересует. Мне нужна запчасть!!!!! 22-го утром машину отдаю на СТО и заказал все у одного продавца, чтоб не ездить-искать-подвозить-довозить.в итоге-так и пришлось делать. Выбесели!!!
Уважаемый Евгений, приносим наши извинения за ситуацию с задержкой заказа. С Вами связался наш специалист, предложил вариант решения по данному вопросу. Спасибо за понимание!
Заказ был выполнен быстро. Запчасть (рулевая рейка на рапид не оригинал) подошла к моему авто без проблем,но через 7тыс застучала. Вроде серьёзная компания, раньше тоже заказывал по мелочи . Будем ждать независимую экспертизу и требовать деньги обратно.
Уважаемый Гость, наша компания предоставляет гарантию на все товары, кроме автошин и дисков, 20 000 км или 6 мес (что наступит ранее). Если рейка проходила 7 000 км, то обратитесь, пожалуйста, в Ваш офис продаж с вопросом рекламации и наши сотрудники обязательно Вас проконсультируют и помогут оформлением.
Или напишите номер заказа, в котором Вы получили данную рейку и наш сотрудник сам с Вами свяжется.
Відгук про EXIST.UA за адресою Київ, ул. Княжий затон, 2/30 Вот как так, первый заказ и такая лажа, то что запчасти не подошли, исправились, старались помочь чем могли. Перезвонил предупредил что возврат сделаю и сумму за фильтр попросил зачислить на счет, а там сейчас не то что зачислено что то, там минус, я вам еще должен остался. Почему так я догадываюсь, пояснять не нужно. Но меня это не должно касаться.... Читати відгук Вот как так, первый заказ и такая лажа, то что запчасти не подошли, исправились, старались помочь чем могли. Перезвонил предупредил что возврат сделаю и сумму за фильтр попросил зачислить на счет, а там сейчас не то что зачислено что то, там минус, я вам еще должен остался. Почему так я догадываюсь, пояснять не нужно. Но меня это не должно касаться. Или если на это необходимо время то обычно об этом ставят в известность. Заказ № 053-2618953 по нему возврат делал (Новая почта 59000429302739, 18.06), так как запчасти не подошли. Три дня, а от exist ни ответа ни привета. Деньги за горе фильтр можете оставить себе, аккаунт удалите.
Переваги:
Делают попытки помочь и решить, но по итогу получается ерунда.
Уважаемый Владимир, средства по возврату уже оформлены. Приносим наши извинения за задержку. Возврат был получен только вчера, т.к. на транспортировку перевозчиком так же требуется время. Средства уже на Вашем балансе.
Відгук про EXIST.UA за адресою Київ, ул. Данила Щербакивского, д. 57 Магазин испортился окончательно. 10 дней ждал заказ,после очередного моего звонка сказали,менеджер снял заказ. Следующий раз подал запрос,так и не отзвонились.
Сергей, добрый день. Очень жаль, что мы не смогли предоставить Вам тот уровень сервиса, на который в праве рассчитывать каждый наш клиент. Приносим наши извинения за данную ситуацию. Могли бы Вы сообщить Ваш номер заказа, который был снят менеджером, а так же когда Вы оставляли заявку? Мы обязательно все проверим и, при необходимости, проведем работу с сотрудниками, что б данные ситуации не повторялись ни с Вами, ни с другими нашими клиентами.
Уважаемый Гость, Вы совершенно правы, в том, что порой цены у нас могут быть выше, чем у других продавцов. Мы это знаем и даже не скрываем, как видите. Мы открыто говорим о том, что не являемся и не позиционируем себя как дискаунтеры. Мы стремимся удержать наши цены на уровне среднерыночных. Хотя, если есть возможность, снижаем цену насколько возможно. EXIST.UA, в первую очередь, предлагает удобство покупки, гарантии и качество сервиса. Менеджеры , согласно их служебных обязанностей, обязаны предоставить максимально полную и исчерпывающую информацию по запчасти, стоимости, срокам поставки и т.д. Доставка бесплатная. Без ограничений. Хоть шайбу за 15 грн, хоть крыло, хоть лобовое стекло. Доставим бесплатно. Курьером по городам, где есть офисы продаж, или транспортной компанией во все другие места. Гарантия у нас составляет 6 мес. или 20 000 км на все, кроме автошин и дисков. Даже на электродетали! Процедуру возврата мы сделали максимально облегченной. Порой даже ехать к нам нет необходимости. Все производится дистанционно. Кроме того, мы предлагаем услуги партнерских СТО и страхование. Кроме того ЕXIST.UA ведет бизнес в белом правовом поле: • торгуем легальным товаром, который официально ввезен в страну, оплачены все налоги. • каждая покупка сопровождается расходным документом, оплачиваются все налоги и НДС. • каждый сотрудник компании имеет официальное трудоустройство, мы следуем требованиям трудового кодекса. Все вышеизложенное безусловно сказывается и на цене. Но мы не торгуем нашей репутацией. Наш принцип: "Разочарование от низкого качества длится дольше, чем радость от низкой цены". Генри Форд.
Хорошее обслуживание, но в силу этого цены стали невозможными, купить в любом другом магазине, где эти запчасти привезут за 1 день стало дешевле чем в экзисте, не говоря уже про другие сайты с автозапчастями, там вообще можно купить одну и ту же запчасть в 2 раза дешевле чем у вас.
Уважаемый Игорь, Вы совершенно правы, в том, что порой цены у нас могут быть выше, чем у других продавцов. Мы это знаем и даже не скрываем, как видите. Мы открыто говорим о том, что не являемся и не позиционируем себя как дискаунтеры. Устраивать "гонки" за минимальные цены на рынке мы не будем по целому ряду причин, основная из которых: всегда найдется тот, кто сможет или захочет установить цену ниже. Мы стремимся удержать наши цены на уровне среднерыночных. Хотя, если есть возможность, снижаем цену насколько возможно. EXIST.UA, в первую очередь, предлагает удобство покупки, гарантии и качество сервиса, что Вы сами отметили. Но информация о том, что разница в ценах может достигать размера в 2 раза - весьма интересная. Могли бы Вы привести четкий пример такой ситуации (какая деталь и где цена ниже в 2 раза)? Благодарим. Показати 1 відповідь
Відгук про EXIST.UA за адресою Київ, ул. Оноре де Бальзака, 22 ждешь месяц заказанную деталь, в итоге звонок и сообщают что мы ее не привезем... либо вот завтра должна прийти деталь, приходит смс что позиция отменена.. на следующий день или через день звонок с предложением перезаказать и еще неизвестно сколько прождать... либо ждёшь когда же придут детали, то отмена позиции, то перезаказать у других подороже, ну хорошо, а сроки? - еще... Читати відгук ждешь месяц заказанную деталь, в итоге звонок и сообщают что мы ее не привезем... либо вот завтра должна прийти деталь, приходит смс что позиция отменена.. на следующий день или через день звонок с предложением перезаказать и еще неизвестно сколько прождать... либо ждёшь когда же придут детали, то отмена позиции, то перезаказать у других подороже, ну хорошо, а сроки? - еще несколько дней! хорошо. зато как приедут все позиции, так зае...ут своими звонками чтобы забрали....
Переваги:
возле дома, ходить не далеко
Недоліки:
заявленные сроки не соответвуют действительности
постоянно что то снимается, откладывая получение товара еще на неопределённый срок
вроде "удобно", но лучше заказать где то, переплатить за доставку, но товар уже завтра будет у меня в руках...
Закзываю у них постоянно, заказал у них термостат за 450грн прислали смотрю упаковка термостата та который заказал коробка пломба сорвана внутри стоит термостат китайский за 100грн
Дуже ненадійний поставщик. часто вімоляються від заказів коли час постачання збігається з часом отримання запчастини..і плани приходиться змінювати в терміновому порядку-шукати альтенативу в іншому місті...
Шановний Покупець, нам дуже шкода, що ми не виправдали Ваші надії.
Якщо дозволите, пояснимо причини виникнення такої ситуації. При тривалому терміні поставки, товар йде з-за кордону, і ми однозначно розуміємо, ЩО ми зможемо відвантажити клієнтові, тільки при оприбуткуванні товару на наш склад. До моменту відвантаження ми оперуємо виключно документальними даними. Тобто постачальник нам направляє дані, на підставі яких ми розуміємо, чого нам чекати фактично на складі в момент приходу. На підставі цих даних ми повідомляємо клієнту, що товар відправлений постачальником і чекаємо його у себе на складі. Коли відбувається приймання товару на нашому складі, тоді можуть виявитися наступні речі: товар був помилково зазначений, товар був загублений при доставці, товар був пошкоджений, але, в будь-якому випадку, не може бути відвантажено клієнту. Крім того, вантаж може бути затриманий на митниці для вибіркової перевірки і постачальник може зняти замовлення, якщо розуміє, що термін такої перевірки не визначено і, швидше за все, затягнеться. Від такого роду знять не застрахований ніхто, жоден інтернет магазин.
Ми розуміємо, що це не Ваша проблема, але хочемо лише пояснити чому так відбувається.
В будь-якому випадку ми бы хотіли розібратися в ситуації. Могли б Ви написати номер Вашого останнього замовлення, яке було знято?
Замовляв дуже багато запчастин на екзісті (не цікавився ціною так як думав різниця не суттєва). Потім погуглив в інтернеті і подивився що колосальна різниця в ціні на одній і тій же позиції між іншими магазинами. Я готовий брати на екзісті якщо ціна буде адекватною. Бо на сьогоднішній день на комплекті зчеплення получається різниця в 500 грн від іншого магазину, і... Читати відгук Замовляв дуже багато запчастин на екзісті (не цікавився ціною так як думав різниця не суттєва). Потім погуглив в інтернеті і подивився що колосальна різниця в ціні на одній і тій же позиції між іншими магазинами. Я готовий брати на екзісті якщо ціна буде адекватною. Бо на сьогоднішній день на комплекті зчеплення получається різниця в 500 грн від іншого магазину, і на багатьох позиціях ситуація похожа. Або що потрібно зробити щоб получити знижку і яка вона буде?
Ви абсолютно праві, в тому, що часом ціни у нас можуть бути вище, ніж у інших продавців. Ми це знаємо і навіть не приховуємо, як бачите. Ми відкрито говоримо про те, що не є і не позиціюємо себе як дискаунтери. EXIST.UA, в першу чергу, пропонує зручність покупки, гарантії (настільки, наскільки їх можна дати в даному сегменті) і якість сервісу. Менеджери, згідно їх службових обов'язків, зобов'язані надати максимально повну і вичерпну інформацію по запчастини, вартості, термінів поставки і т.д. Доставка безкоштовна. Без обмежень. Хоч шайбу за 15 грн, хоч крило, хоч лобове скло. Доставимо безкоштовно. Кур'єром по містах, де є офіси продажів, або транспортною компанією в усі інші місця. Гарантія. Крім стандартної гарантії, ми маємо окремі домовленості з деякими виробниками і надаємо розширену гарантію на їх товари. Процедуру повернення ми зробили максимально полегшеною. Часом навіть їхати до нас немає необхідності. Все проводиться дистанційно. Крім того, ми пропонуємо послуги партнерських СТО та страхування. Крім того ЕXIST.UA веде бізнес в білому правовому полі: • торгуємо легальним товаром, який офіційно ввезений в країну, сплачені всі податки. • кожна покупка супроводжується видатковим документом, оплачуються всі податки і ПДВ. • кожен співробітник компанії має офіційне працевлаштування, ми слідуємо вимогам трудового кодексу. Все вищевикладене безумовно позначається і на ціні. Але ми не торгуємо нашою репутацією. Наш принцип: "Розчарування від низької якості триває довше, ніж радість від низької ціни". Генрі Форд. Показати 1 відповідь
Відгук про EXIST.UA за адресою Дніпро, пр. Слобожанский, 34-А 26 мая 2018 года забирал глушитель в офисе по адресу г. Днепр, пр. Слобожанский, 34-А. И просчитался при рассчёте, вместо 2100 грн дал менеджеру 2300. Понял, что дал лишнюю двухсотку, только дома.... Да, можно сказать - сам виноват... НО! Менеджер же считал деньги! И мог сказать, что я дал лишнюю купюру! Жадность, видимо, победила честность...
Вчера с Вами связался наш сотрудник и вы обсудили данную ситуацию. Ваши обвинения в адрес менеджера компании не нашли подтверждения, но, к сожалению, и достоверно опровергнуть мы их не можем, т.к. такого рода обвинения сложно опровергать в принципе.
Следуя политике компании: когда мы не можем ни опровергнуть ни подтвердить подозрения клиента, ситуация трактуется в пользу клиента, Вам был предложен вариант урегулирования ситуации, который Вас устроил.
Відгук про EXIST.UA за адресою Дніпро, пр. Слобожанский, 34-А Уже пол года пытаюсь заказать и получить нужную деталь. Постоянно спустя неделю-две звонит менеджер и говорит, что делать отменил поставщик. П-о-л г-о-д-а, серьёзно? Может быть это повод задуматься и отказаться от таких поставщиков? Даже менеджер уже не в состоянии сдержать смех при очередном звонке об отказе мне. P.s. не знаю со всеми ли деталями так, первые две приехали, хотя сначала... Читати відгук Уже пол года пытаюсь заказать и получить нужную деталь. Постоянно спустя неделю-две звонит менеджер и говорит, что делать отменил поставщик. П-о-л г-о-д-а, серьёзно? Может быть это повод задуматься и отказаться от таких поставщиков? Даже менеджер уже не в состоянии сдержать смех при очередном звонке об отказе мне.
P.s. не знаю со всеми ли деталями так, первые две приехали, хотя сначала одну тоже отменили. Предоплаты не просят и это ед. заслуженная звезда. Но вы явно потеряете время с этой конторой. За эти пол года я уже трижды мог получить этот товар с Ebay.
Подскажите, пожалуйста, номер последнего снятого заказа с данной позицией. Мы проверим поставщиков и проведем с ними работу, вплоть до блокировки их предложений.
Відгук про EXIST.UA за адресою Київ, ул. Данила Щербакивского, д. 57 Заказ сделан 17.10.17.Срок поставки 8 дней. СМС о наличии запчасти в офисе на Нивках, пришло только сегодня утром. Заказывал адресную доставку.В итоге,менеджер мне не перезвонил для уточнения.Пришлось звонить самому.В итоге,заказ получу только завтра,если не будет новых сюрпризов.Неужели обновление сайта привело к качеству обслуживанию клиентов,которое оставляет желать лучшего,или дело в чём-то другом,или в ком-то?Принимайте срочные меры,иначе растеряете постоянных клиентов.
Разобрались в ситуации. При оформлении заказа, Вами был выбран способ доставки: Самовывоз из офиса продаж, который, в дальнейшем, Вы изменили на адресную доставку. В такой ситуации адресная доставка возможна курьером Новой почты. Курьер не везет заказ от нас сразу к Вам, а отвозит его на распределительный пункт и далее заказ уже едет к Вам. На все эти процессы уходит время и потому доставка возможна только на следующий день после прихода заказа в Ваш офис продаж.
О том, что Ваш заказ будет доставлен на следующий день после его прихода в офис продаж Вам в телефонном режиме заранее сообщил Ваш менеджер и Вы согласились с такой процедурой. Об этом имеется запись телефонного разговора.
Ваш заказ, который пришел вчера, будет доставлен Вам сегодня с 12-00 до 15-00.
Інтернет-магазин автозапчастин EXIST.UA є лідером інтернет-продажу на ринку автозапчастин України. Компанія EXIST.UA - надає клієнтам широкий спектр автомобільних запасних частин та аксесуарів, а розвиток інтернет-технологій дав можливість максимально спростити та прискорити процеси пошуку, підбору та придбання. В основі проекту EXIST.UA закладено найсучасніші інформаційні технології, унікальні програмні розробки, аналітична та статистична... детальніше
клієнтоорієнтованість
Могли б ви підказати чи йдеться мова про співробітника з нашого магазину у м. Харків? Також могли б ви написати номер вашого останнього замовлення? це допоможе нам вас ідентифікувати і звязатися з вами за результатом розгляду звернення.
Дякуємо.
Про якість мастила
При заміні мастила, мастер повідомив що мастило не оригінальне як мені було повідомлено продавцем. Мастило було мутне а не прозоре. Також він повідомив, що коли відкриваеш нове мастило, воно не повинно таким бути.
Замовлення №004-7910847 - нова схема обману покупців від EXIST.UA!
Вони вигадали схему обману з нарахуванням кешбеку, з якою я раніше не стикався. Поясню її суть на прикладі свого замовлення. Роблю єдине замовлення на... Читати відгук Намагаюся уникати написання негативних відгуків, але не втримався. Нечасто роблю замовлення на EXIST.UA, але купую в різних інтернет-магазинах, при цьому користуюся сервісом кешбеку і всі нарахування заходять заходять без проблем - але не з EXIST.UA.
Вони вигадали схему обману з нарахуванням кешбеку, з якою я раніше не стикався. Поясню її суть на прикладі свого замовлення. Роблю єдине замовлення на каністру моторної олії та масляного фільтра. Номер замовлення, сума повернення та дата підтвердження фіксується у сервісі кешбеку. Поки що все чудово. Але десь через півгодини, менеджер магазину самостійно створює нове замовлення під іншим номером (незареєстрованим на сервісі кешбеку), у яке виділяє більш дорогий товар, а саме каністру олії. У початковому замовленні залишається недорогий товар (масляний фільтр), на вартість якого вам і буде нараховано кешбек, сума якого шляхом нехитрих маніпуляцій занижується в кілька разів. Питання до EXIST.UA - якщо вам такий важливий заробіток за будь-яку ціну, може чесніше не брати участь у програмі кешбеку, ніж дурити покупців?
Однак, ми зв'язалися з вами, а потім з сервісом, яким ви скористалися. Сума кешбеку буде вам нарахована в повному обсязі.
Не отримав замовлення
Особливо претензій не маю, шкода, пройшла черга на... Читати відгук Замовляв комплект ГРМ. Все добре, менеджер звязався з"ясували деталі замовленння яке відправлять в магазин Exist в м. Житомирі.Прийшов отримати... а запчастини видали іншій Людині. Я просто в такий збіг обставин мало вірю; в один і той самий день,до такого самого автомобіля потрібна така сама запчастина. А замовлення було сформовано в особистому кабінеті.ЯК?
Особливо претензій не маю, шкода, пройшла черга на СТО і марно витрачений час.
Не раджу категорично
Порекомендувати цю "Шаражкину контору" не можу
Сервіс псує репутацію
Замовлення від 04.07.23 треба було чекати майже тиждень, але мені це підходило. Відкриваю 10.07.23... Читати відгук Замовлення № 007-7124747. Нещодавно дивлюся на різни пропозиції для свого замовлення, бачу що в exist.ua не сами дешевші ціни на той самий товар, але думаю такий гарний сервіс с підбору запчастин і мененджер теж перевірив що все гаразд с замовленням, то чому не замовити? Зроблено.
Замовлення від 04.07.23 треба було чекати майже тиждень, але мені це підходило. Відкриваю 10.07.23 особистий кабінет, саме в цей день повинно прийти замовлення і шо бачу? Замовлення скасовано 06.07.23
Відкриваю товар в замовленні, він є в наявності, але на 99грн вже дорожче.
Телефоную менеджеру і маю відповідь що якій-то там постачальник щось не привіз, я кажу так я не замовляв у того постачальника, а саме у Вас замовив.
Ось і все вирішення, можу запропонувати вам щось інше й так далі, при тому що товар є в наявності.
Вперше бачу щоб замовленний товар в наявності скасовували при зміни ціні і не зателефонували після скасування, також дуже шкода втрачений час.
Майте наувазі що таке може трапитись і якщо Вам терміново, то може бути така ситуація.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те що такі ситуації мають місце і ми чесно попереджаємо про можливі затримки та зняття в Публічній оферті, яку акцептує кожен наш клієнт, оформлюючи замовлення: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf.
Отвратный сервис доставки
Нереально долго идут заказы, отправляют вечно из какого-то мухосранска, из-за чего долго запчасти и идут. 3 заказа, 3 раза не доволен. Больше заказывать не буду ничего
Цены так же не самые низкие, как оказалось
Ми чесно описуємо специфіку нашої роботи та попереджаємо про очікування у Публічній оферті на нашому сайті: https://images2.exist.ua/media/settings/files/OfferN_xNL35QQ.pdf
Однак, аби детально розібратися у вашій ситуації, могли б ви написати номер вашого останнього замовлення? Ми перевіримо що саме обумовлює необхідність чекати.
Дякуємо.
Магазин далеко не зразковий.
Дійсно сталася помилка з нашого боку і вам було доставлено не ваше замовлення. Ситуацію вже виправляемо і невдовзі ви отримаєте ваше замовлення.
Наш співробітник звязався з вами, вибачився та повідомив актуальну інформацію по вирішенню питання.
Дякуємо за розуміння. Показати 1 відповідь
Товар сомнительного качества
Ожидание
Приехало
Моторное масло Mobil не советую к покупке, сайт для проверки не работает, при заказе не предупредили, дата розлива смазываеться пальцем с канистры, сертификата качества нет.При проверке кода по приложению sample scan,пишет что такого товара с таким кодом не существует.Как проверить масло на оригинальность не понятно.Если любите рисковать, можете покупать на этом сайте, как по... Читати відгук
Ожидание
Приехало
Моторное масло Mobil не советую к покупке, сайт для проверки не работает, при заказе не предупредили, дата розлива смазываеться пальцем с канистры, сертификата качества нет.При проверке кода по приложению sample scan,пишет что такого товара с таким кодом не существует.Как проверить масло на оригинальность не понятно.Если любите рисковать, можете покупать на этом сайте, как по мне это обычный базар, без ответственности.
Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі від 26.01.2018 № 93 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18#Text.
Перелік продукції, що підлягала обов’язковій сертифікації, втратив чинність, включаючи моторну оливу.
Інформація щодо скасування сертифікації, разом із всією системою УкрСепро, яка таку сертифікацію проводила, є у відкритих джерелах та Ви легко можете її перевірити.
Сайт перевірки у Mobil дійсно не працює, він розміщений у «.ru» регіоні. Це відповідальність виробника, на жаль, вплинути на виробника ми також не маємо змоги.
Програма «Mobil Serv Sample Scan» не призначена для перевірки справжності продукції. Ця програма призначена для ознайомлення з результатами аналізу надісланих до виробника зразків відпрацьованого мастила.
Один з доступних варіантів перевірки на сьогодні описаний в нашій статті - https://autogid.pro/kontrafakt/yak-vidriznyty-pidrobne-mastylo-mobil/. Будемо раді, якщо для Вас дана стаття буде корисною.
Часто трапляються випадки, коли маркування погано читається, чи то стерта фарба на каністрі, чи нерозбірливий друк.
У такому разі існує альтернативний метод визначення придатності оливи.
Завдяки якому Ви можете перевірити, що олива придатна до використання.
На кожній каністрі на дні вказується дата її виготовлення, яка ніколи не буває молодшою за дату розливу.
Вони будуть ідентичні, або розлив проводився трохи пізніше, ніж була виготовлена тара.
Ця дата позначена круглою печаткою зі стрілкою та набором цифр.
По центру, з обох боків стрілки вказується рік, а сама стрілка спрямована на місяць виготовлення.
Щодо фільтра Mann-Filter.
Так, Mann-Filter виробляють у Боснії, це абсолютно нормальна практика.
Систем перевірки продукції цього бренду не існує, незалежно від країни виробника.
Якщо у Вас є підозра, що товар підроблений, а поки фахівець не дасть свій висновок, це тільки підозра, будь ласка, зверніться до Вашого офісу продажів з цим питанням, ми залучимо постачальника і виробника для перевірки оригінальності товару і повідомимо Вам результат.
Також, якщо товар Вас не влаштовує, у вас завжди є 14 днів для оформлення повернення, за умови відсутності експлуатації та збереження товарного вигляду.
Дякуємо за Ваш відгук! Показати 1 відповідь
Никто не хочет ничего продавать
Могли бы вы написать на e-mail: [email protected] ваш номер телефона и номер заказа? Мы обязательно все проверим и свяжемся с вами.
Благодарим.
С каких это пор мы должны платить комиссию за них?
Это возможно и не большая сумма, но никто не предупреждал за эту сумму.
Либо забирайте наличкой в отделениях деньги, либо разберитесь с этими нюансами. Готов работать и далее с вами, но если будет комиссия эта и далее, просто буду отказываться от посылки.
С Вами связался наш специалист, принес извинения и пояснил, что нашими сотрудниками было допущено несколько ошибок. Ваши заказы не объединили и не уведомили об оплате наложенного платежа на Новой Почте.
Мы вам вернули Вам средства за вторую доставку и за наложенный платеж 69,00 и предложили вариант компенсации неудобств, который Вы любезно приняли.
Благодарим за отзыв и понимание! Показати 1 відповідь
Надеюсь на улучшение
Сотрудники колл-центра действительно должны помогать менеджерам, при обращении наших клиентов. Иногда нагрузка на менеджеров велика и линия соединения может быть недоступна.
Безусловно, могут возникнуть непредвиденные ситуации и человеческий фактор никто не отменял.
Могли бы Вы подсказать, какой случай в общении с нашими сотрудниками разочаровал Вас, оставив номер заказа с которым возникли сложности?
Мы проведем работу, во избежание ошибок в будущем и сообщим Вам результат.
Заранее благодарим!
Ещё раз, сожалеем, что не оправдали Ваших ожиданий.
Не советую exist
В качестве компенсации доставленных неудобств, в связи с отсутствием уведомления (сейчас так же занимаемся данным вопросом и проверяем систему на наличие ошибок) и ошибкой в предыдущем подборе, вам предложена скидка на перезаказанную деталь, а так же цены наших оптовых клиентов на следующий заказ.
Еще раз приносим наши извинения. Надеемся, что дальнейшее наше сотрудничество будет приносить вам только позитивные эмоции.
Просто удалите акаунт
С вами пытается связаться наш сотрудник для обсуждения данной ситуации. Могли бы вы ответить?
Благодарим.
Блокируют клиентов
Не всегда актуальные цены
Вы оформили заказ от одного из поставщиков, при этом у данного поставщика, детали не оказалось в наличии, поставщик отменил Ваш заказ и снял предложение с нашего сайта.
Деталь с ценой выше, которую предлагал Вам менеджер, это не подорожание, а следующее по цене предложение, но от другого поставщика. Это предложение было у нас на сайте и до того, как Вы оформляли заказ. Никакой психологической уловки здесь нет. Информация о возможных отменах заказов и их опозданиях прописана в публичной оферте, которую акцептирует каждый наш клиент, регистрируясь на нашем сайте. Детальнее с ней Вы можете ознакомиться тут: https://images.exist.ua/docs/OfferN.pdf В любом случае, приносим наши извинения за доставленные неудобства. Спасибо за понимание!
Не своевременная поставка
Ответ-это он приехал откуда-то куда-то.а у нас он будет завтра и все такое, которое меня мало интересует. Мне нужна запчасть!!!!! 22-го утром машину отдаю на СТО и заказал... Читати відгук В принципе все всегда устраивало. Но заказывал перечень запчастей-сальник -дата поступления 21.10. Приходит смс 19.10, что заказ готов к выдаче. Оказалось все-кроме сальника. 21-го будет (заверил менеджер).21-го вечером прихожу (без смс). Где?
Ответ-это он приехал откуда-то куда-то.а у нас он будет завтра и все такое, которое меня мало интересует. Мне нужна запчасть!!!!! 22-го утром машину отдаю на СТО и заказал все у одного продавца, чтоб не ездить-искать-подвозить-довозить.в итоге-так и пришлось делать.
Выбесели!!!
Заказ выполнен быстро но...
Если рейка проходила 7 000 км, то обратитесь, пожалуйста, в Ваш офис продаж с вопросом рекламации и наши сотрудники обязательно Вас проконсультируют и помогут оформлением.
Или напишите номер заказа, в котором Вы получили данную рейку и наш сотрудник сам с Вами свяжется.
Хорошо начали, а в конце как у всех
Заказ № 053-2618953 по нему возврат делал (Новая почта 59000429302739, 18.06), так как запчасти не подошли. Три дня, а от exist ни ответа ни привета. Деньги за горе фильтр можете оставить себе, аккаунт удалите.
Средства уже на Вашем балансе.
Менеджеры не хотят работать.
Очень жаль, что мы не смогли предоставить Вам тот уровень сервиса, на который в праве рассчитывать каждый наш клиент.
Приносим наши извинения за данную ситуацию.
Могли бы Вы сообщить Ваш номер заказа, который был снят менеджером, а так же когда Вы оставляли заявку? Мы обязательно все проверим и, при необходимости, проведем работу с сотрудниками, что б данные ситуации не повторялись ни с Вами, ни с другими нашими клиентами.
не дешевые цены
EXIST.UA, в первую очередь, предлагает удобство покупки, гарантии и качество сервиса. Менеджеры , согласно их служебных обязанностей, обязаны предоставить максимально полную и исчерпывающую информацию по запчасти, стоимости, срокам поставки и т.д. Доставка бесплатная. Без ограничений. Хоть шайбу за 15 грн, хоть крыло, хоть лобовое стекло. Доставим бесплатно. Курьером по городам, где есть офисы продаж, или транспортной компанией во все другие места. Гарантия у нас составляет 6 мес. или 20 000 км на все, кроме автошин и дисков. Даже на электродетали! Процедуру возврата мы сделали максимально облегченной. Порой даже ехать к нам нет необходимости. Все производится дистанционно. Кроме того, мы предлагаем услуги партнерских СТО и страхование.
Кроме того ЕXIST.UA ведет бизнес в белом правовом поле:
• торгуем легальным товаром, который официально ввезен в страну, оплачены все налоги.
• каждая покупка сопровождается расходным документом, оплачиваются все налоги и НДС.
• каждый сотрудник компании имеет официальное трудоустройство, мы следуем требованиям трудового кодекса.
Все вышеизложенное безусловно сказывается и на цене. Но мы не торгуем нашей репутацией.
Наш принцип: "Разочарование от низкого качества длится дольше, чем радость от низкой цены". Генри Форд.
Стало слишком дорого
EXIST.UA, в первую очередь, предлагает удобство покупки, гарантии и качество сервиса, что Вы сами отметили.
Но информация о том, что разница в ценах может достигать размера в 2 раза - весьма интересная. Могли бы Вы привести четкий пример такой ситуации (какая деталь и где цена ниже в 2 раза)?
Благодарим. Показати 1 відповідь
неадекватные...
либо вот завтра должна прийти деталь, приходит смс что позиция отменена.. на следующий день или через день звонок с предложением перезаказать и еще неизвестно сколько прождать...
либо ждёшь когда же придут детали, то отмена позиции, то перезаказать у других подороже, ну хорошо, а сроки? - еще... Читати відгук ждешь месяц заказанную деталь, в итоге звонок и сообщают что мы ее не привезем...
либо вот завтра должна прийти деталь, приходит смс что позиция отменена.. на следующий день или через день звонок с предложением перезаказать и еще неизвестно сколько прождать...
либо ждёшь когда же придут детали, то отмена позиции, то перезаказать у других подороже, ну хорошо, а сроки? - еще несколько дней! хорошо. зато как приедут все позиции, так зае...ут своими звонками чтобы забрали....
уже не тот экзист
Сожалеем, что менеджер при Вашем обращении в офис продаж, не проконсультировал по ситуации так, как она того требовала.
С менеджером обязательно будет проведена соответствующая работа для предупреждения таких ситуаций в будущем.
Не раджу
Якщо дозволите, пояснимо причини виникнення такої ситуації. При тривалому терміні поставки, товар йде з-за кордону, і ми однозначно розуміємо, ЩО ми зможемо відвантажити клієнтові, тільки при оприбуткуванні товару на наш склад. До моменту відвантаження ми оперуємо виключно документальними даними. Тобто постачальник нам направляє дані, на підставі яких ми розуміємо, чого нам чекати фактично на складі в момент приходу. На підставі цих даних ми повідомляємо клієнту, що товар відправлений постачальником і чекаємо його у себе на складі. Коли відбувається приймання товару на нашому складі, тоді можуть виявитися наступні речі: товар був помилково зазначений, товар був загублений при доставці, товар був пошкоджений, але, в будь-якому випадку, не може бути відвантажено клієнту. Крім того, вантаж може бути затриманий на митниці для вибіркової перевірки і постачальник може зняти замовлення, якщо розуміє, що термін такої перевірки не визначено і, швидше за все, затягнеться. Від такого роду знять не застрахований ніхто, жоден інтернет магазин.
Ми розуміємо, що це не Ваша проблема, але хочемо лише пояснити чому так відбувається.
В будь-якому випадку ми бы хотіли розібратися в ситуації. Могли б Ви написати номер Вашого останнього замовлення, яке було знято?
Дякуємо.
Ціна
Ви абсолютно праві, в тому, що часом ціни у нас можуть бути вище, ніж у інших продавців. Ми це знаємо і навіть не приховуємо, як бачите. Ми відкрито говоримо про те, що не є і не позиціюємо себе як дискаунтери.
EXIST.UA, в першу чергу, пропонує зручність покупки, гарантії (настільки, наскільки їх можна дати в даному сегменті) і якість сервісу. Менеджери, згідно їх службових обов'язків, зобов'язані надати максимально повну і вичерпну інформацію по запчастини, вартості, термінів поставки і т.д. Доставка безкоштовна. Без обмежень. Хоч шайбу за 15 грн, хоч крило, хоч лобове скло. Доставимо безкоштовно. Кур'єром по містах, де є офіси продажів, або транспортною компанією в усі інші місця. Гарантія. Крім стандартної гарантії, ми маємо окремі домовленості з деякими виробниками і надаємо розширену гарантію на їх товари. Процедуру повернення ми зробили максимально полегшеною. Часом навіть їхати до нас немає необхідності. Все проводиться дистанційно. Крім того, ми пропонуємо послуги партнерських СТО та страхування.
Крім того ЕXIST.UA веде бізнес в білому правовому полі:
• торгуємо легальним товаром, який офіційно ввезений в країну, сплачені всі податки.
• кожна покупка супроводжується видатковим документом, оплачуються всі податки і ПДВ.
• кожен співробітник компанії має офіційне працевлаштування, ми слідуємо вимогам трудового кодексу.
Все вищевикладене безумовно позначається і на ціні. Але ми не торгуємо нашою репутацією.
Наш принцип: "Розчарування від низької якості триває довше, ніж радість від низької ціни". Генрі Форд. Показати 1 відповідь
Нечестные менеджеры
Вчера с Вами связался наш сотрудник и вы обсудили данную ситуацию.
Ваши обвинения в адрес менеджера компании не нашли подтверждения, но, к сожалению, и достоверно опровергнуть мы их не можем, т.к. такого рода обвинения сложно опровергать в принципе.
Следуя политике компании: когда мы не можем ни опровергнуть ни подтвердить подозрения клиента, ситуация трактуется в пользу клиента, Вам был предложен вариант урегулирования ситуации, который Вас устроил.
Не могут доставить товар уже более полугода)
P.s. не знаю со всеми ли деталями так, первые две приехали, хотя сначала... Читати відгук Уже пол года пытаюсь заказать и получить нужную деталь. Постоянно спустя неделю-две звонит менеджер и говорит, что делать отменил поставщик. П-о-л г-о-д-а, серьёзно? Может быть это повод задуматься и отказаться от таких поставщиков? Даже менеджер уже не в состоянии сдержать смех при очередном звонке об отказе мне.
P.s. не знаю со всеми ли деталями так, первые две приехали, хотя сначала одну тоже отменили. Предоплаты не просят и это ед. заслуженная звезда. Но вы явно потеряете время с этой конторой. За эти пол года я уже трижды мог получить этот товар с Ebay.
Приносим наши извинения за снятия.
Подскажите, пожалуйста, номер последнего снятого заказа с данной позицией. Мы проверим поставщиков и проведем с ними работу, вплоть до блокировки их предложений.
Заказ по телефону - испытание нервной системы
Подскажите, пожалуйста, на какой номер Вы делали попытку дозвониться и укажите, пожалуйста, для идентификации, Ваш номер договора у нас.
Мы проверим загруженность линий и проанализируем причины по которым у вас возникают сложности с дозвоном нам.
Время прибытия товара и работа менеджера
Разобрались в ситуации. При оформлении заказа, Вами был выбран способ доставки: Самовывоз из офиса продаж, который, в дальнейшем, Вы изменили на адресную доставку. В такой ситуации адресная доставка возможна курьером Новой почты. Курьер не везет заказ от нас сразу к Вам, а отвозит его на распределительный пункт и далее заказ уже едет к Вам. На все эти процессы уходит время и потому доставка возможна только на следующий день после прихода заказа в Ваш офис продаж.
О том, что Ваш заказ будет доставлен на следующий день после его прихода в офис продаж Вам в телефонном режиме заранее сообщил Ваш менеджер и Вы согласились с такой процедурой. Об этом имеется запись телефонного разговора.
Ваш заказ, который пришел вчера, будет доставлен Вам сегодня с 12-00 до 15-00.