Лариса: OLX є майданчиком не тільки для продажу речей, але і для їх покупки. Заблокував вхід в обліковий запис користувачів які знаходяться за межами України ви втратите велику кількість користувачів, які забезпечували як мены здаэться, не малий відсоток товарообігу та прибутку. ПриватБанк вже приймав такі рішення, потім передумав... беріть приклад з... 30.09.2025
Лариса: Вчора наща посилка WB0000000143326652NPG набула статусу скасована. З нами ніхто не зв'язався і жодних запитів не надав. Сьогодні ми звернулися до служби підтримки о 9-30 приблизно і, ви не повірите, нас хіба що на х.. не послали, а все інше страшно навіть описувати.. де ви знаходите таких співробітників? їм треба... 20.09.2025
Лариса: шафа не пропускають абсолютно нормальні фотографії. Десь 3 роки фотографувала одним і тим же телефоном, зараз чомусь якісь нові безглузді вимоги через які шафа просто не підвантажує фото. Відповідь від підтримки як завжди - ні про що, з перерахуванням вимог, які не мають відношення до моїх фотографій взагалі, ні... 10.08.2025
Лариса: та ще один черговий показник неймовірно ефективної роботи міжнародного відділу нп. Накладна 59500004123068 була надіслана з недостатніми даними одержувача, оскільки з тільки йому відомої причини одержувач не побажав їх озвучувати. Але все ж таки мені вдалося переконати одержувача і надати його номер телефону щоб кур'єр доставки міг зв'язатися з... 22.07.2025
Лариса: Часто бачу у ваших опитуваннях клієнтів- "як вам сервіс, чому ви стали відправляти посилок менше і т.д". з'явився привід відповісти. Накладна 20700670978961 скасована, відправлена іншим перевізником, завдяки "ввічливій", втім як і завжди, "кваліфікованій" консультації менеджерів вашого міжнародного відділу та недосконалості вашої програми. 04.01.2025
Лариса: Моя оценка касается исключительно перевода наложки и не имеет отношения к услугам доставки нп, которые я оцениваю положительно. Система перевода налож платежа на карту разработана так, чтобы вы ее не получили!!!.А предложение в чате с нп - напечатать заявку на перевод на компьютере так просто возмутительно. Вы что... 05.11.2024
Лариса: Безпечна оплата – схема обману продавців від шафи. Коли ваш "покупець" не забере посилку, ви сплатите доставку назад самостійно, ці гроші стають як би бонусами))) бонуси зарахують вам на рахунок шафи..і..та дам, УВАГА! ви не зможете сплатити ними комісію, лише 2 грн до основного платежу, це ж яким жлобом потрібно... 18.06.2024
Лариса: ганьба Шафі. З безпечної оплатою накрутили так ушло, щоб не тільки з продавця гроші зняти але щоб ще після цього змусити продавця заплатити за рекламу, так як ніякої іншої можливості витратити гроші що повернулися за продаж, що не відбулася - неможливо! шафа має продавців без жалю та совісті. Жахливий сайт,... 06.06.2024
Лариса: Моя оцінка - 0 саме це число найбільш точно оцінює компанію Укрпошта, ганьба, інших слів немає Ні за що не мала б справу з цією компанією, якби нею не користувалися деякі покупці. Бережіть нерви, час і гроші. Працюючи урпоштою, ви не економите, а навпаки, витрачаєте даремно свій... 17.04.2024
Лариса: Недобросовестная компания, ни уважения, ни лояльности к старым пользователям. Противно... получать приглашения каждый месяц в течение длительного времени, воспользоваться их услугами, но, как только воспользовался, тебя тут же разведут на деньги и после этого еще дураком недоразвитым выставят. Позорный сервис, нечестная компания. Оценка - -1 26.09.2023
Лариса: Зірок мае бути 0: 1.Коміссія 14% (не здивує що через пару місяців стане 50, а краще 100). 2.Власники неймовірно жадібні, для сайту не робиться нічого – відсутня елементарний софт, можливість скопіювати оголошення або оновити його, але діхають тут – лише за гроші. 3.Виключно негативні емоції від продажів на шафі, які... 08.06.2023