Марта: По міжнародних посилках проінформувати про платне зберігання чому досі нормально не можете? Для вас нормально надсилати смс повідомлення про прибуття посилки вже аж на 3 день перебування посилки у відділенні це теж нормально? Нова пошта і міст мають нормальні інформативні додатки, у вас максимум трекінг в додатку можна дізнатись. Найгірший... 24.09.2025
Марта: Вирішила включити розетку і перевірити чи відобразяться товари для нових покупців з появою статусу "суперпродавець". І виявилось, що ні. Якщо ваші товари не відображаються новим покупцям, це суто рішення когось із Шафи, і чітких пояснень ви, звісно, не отримаєте! Тільки брехня (відповідь про 6 год) і маячня у відповідь!!! Свій... 08.08.2025
Марта: Тепер відображається діапазон рекомендованої ціни і % завищення ціни до товарів. Виявляється, спортивний бюстгальтер за 380 грн, це завищена ціна від середньої на 52%)) Шафа, а може поставите адекватну комісію з продажу товару, і тоді здивуєтесь як ціни знизяться? І може тоді не доведеться ганьбитись і просити продавців, по всякому,... 03.08.2025
Марта: По міжнародній посилці отримала 2 повідомлення про дату прибуття у відділення і дату повернення. За 4 дні до дати повернення посилки (це 10-й день зберігання) у відділенні мені повідомили, що я повинна заплатити за зберігання цієї посилки. Потім я звязалась з гарячою лінією і пояснила ситуацію, і просила від них... 26.07.2025
Марта: Відгук вже свій писала, але повторюсь, чому для міжнародних посилок, від недавна, точку доставки можна обрати тільки відділення? Все ж було нормально до того!!! Як точку доставки за замовчуванням я обирала поштомати, які буквально у вас на кожному кроці, а зараз я маю чомусь "ловити" посилки в додатку і не... 16.07.2025
Марта: Тепер міжнародні посилки можна направляти тільки у відділенні (за замовчуванням вибрати поштомат як місце доставки міжнародних посилок тепер чомусь неможливо!), але якщо посилка в Україні то її можна безкоштовно переадресувати, наприклад, до поштомату. І коли я намагалась це зробити доставка в поштомат була неможлива через перевищений розмір посилки для поштомату.... 16.07.2025
Марта: Shafa це забороняє, але чому? З боку податкової такої заборони немає, просто такі операції точно треба фіскалізувати. Підкажіть, можливо в когось був досвід використання карти-ключ в угодах з БО і чи були якісь негативні наслідки цього? Дякую наперед за відповідь)) 23.06.2025
Марта: Олх це забороняє, але чому? З боку податкової такої заборони немає, просто такі операції точно треба фіскалізувати. Підкажіть, можливо в когось був досвід використання карти-ключ в угодах з олх доставкою і чи були якісь негативні наслідки цього? Дякую наперед за відповідь)) 23.06.2025
Марта: Нові покупці (ті, що мають менше 3-ох покупок) просто тепер не бачать оголошення не суперпродавців. Як вам таке? Тобто я маю включити розетку яка не в моїй зоні доступності? Навіщо ви це робите? Зараз і так поменшає продавців на всіх ресурсах і у вас в тому числі, відповідно стане менше... 06.06.2025
Марта: Якщо я бізнес акаунт (товар однієї моделі в мене може бути в кількох розмірах та кольорах) і мені доводиться оплачувати публікацію оголошень тоді чому я немаю жодних привілеїв в порівнянні з приватним акаунтом? Чому не можу обрати більше параметрів ніж приватний акаунт, відповідно більше кольорів та розмірів? Чи я на... 02.06.2025
Марта: Всі роли криво скручені, по різному нарізані, не вистачає по кожному ролу приблизно 10-20 г маси (переважила для цікавості бо було видно, що є недостача) і одразу видно, що це одна з найдешевших доставок. Деякі роли відверто несмачні. Також оператор не списав бонуси, хоча замовлення складалось з їх врахуванням. Потім... 25.05.2025
Марта: Звернула увагу, що покупці часто від незнання чи з інших причин роблять замовлення способом "продавцю на карту" та не оплачують його, тобто сподіваються що це замовлення з післяплатою (хоча це окремий спосіб на Шафі). Такі замовлення може відмінити продавець, але відміна такого замовлення негативно впливає на рейтинг саме продавця, а... 23.05.2025
Марта: Інформація для продавців! Не раджу надсилати щось по БО через НП, бо в разі відмови покупця за доставку доведеся платити з власної кишені. В такому випадку, кошти за доставку повертають на бонусний рахунок, але кому це потрібно??? Бонуси через 3 місяці згорають, годяться вони тільки для оплати комісії чи реклами,... 05.05.2025
Марта: Мені не дуже зрозуміле правило про одне платне переадресування отримувачем неоплачених посилок. Тобто я отримала передплату на вартість доставки у два боки і тут отримувач після доставки у відділення платно його переадресовує у інше відділення (тобто це вже нова платна доставка без згоди відправника) на що Нова пошта дає повну... 07.04.2025
Марта: Звернула увагу, що приходять у повідомлення такі тексти від Шафи як на скриншоті. Цікаво, коли будуть знижки на комісію з продажу, щоб це було нормально у вказівній формі отримувати такі повідомлення? Тепер вже мінімальна комісія 15грн, чекаємо і від Шафи якісь знижки також!)) 17.02.2025
Марта: Вирішила поцікавитись чому від недавна зняли статус суперпродавця, бо всі вимоги виконані тільки відключена розетка. Отримала аж через 2 дні відповідь від відділу турботи: "Вибачте за довге очікування відповіді💌 Спосіб доставки Розеткою може бути не підключений в тих Супер-продавців, в місті яких відсутнє відділення для відправки посилок. Для решти користувачів... 29.01.2025
Марта: Два рахунки - це "розвод"! Почалось з чергового "покращення" для продавців, коли шафа вирішила, що в разі відмови покупця від посилки у НП продавець повинен оплатити доставку в один бік з власної кишені, але ці кошти повертаються на цей бонусний рахунок (тобто по факту безпечної оплати НП на шафі виходить... 26.12.2024
Марта: В мене в основному негативний досвід спілкування з техпідтримкою: 1. Відповідають не швидко, приблизно від 1 доби часу, тобто поставити питання і отримати швидку відповідь через кілька хвилин, а відповідно і вирішити проблему в реальному часі, як наприклад на олх, то це точно нереально! 2. Часто зустрічаються некомпетентні працівники яким... 28.11.2024
Марта: Намагалась знайти товари за певним запитом і знаю, що такі товари є на цьому сайті, бо перевіряла кілька днів тому і їх було багато та і кілька є лайкнутих, тобто вони точно не зникли. Сьогодні запит не показує жодного товару! Це, мабуть, якесь чергове "покращення" від шафи, яке дає тільки... 27.11.2024
Марта: Сьогодні завантажила посилку у комірку поштомату. Десь через годину зробила скрін накладної і надіслала отримувачу (єдиний доказ моєї історії), а потім через кілька хвилин отримала повідомлення в додатку, що "ми не знайшли посилку в комірці" і накладна просто зникла з додатку. До того ж, тоді я надсилала дві інші посилки... 18.11.2024
Марта: Звернула увагу на негативний недолік в роботі з додатком. Отримала замовлення від покупця на Шафі, накладну по якій не бажано було редагувати, оскільки в такому випадку доставка була б платна для покупця (нюанси роботи з Smart підпискою). Коли відкривала комірку відкрилась найменша і розмір комірки мені не підійшов, тому двічі... 10.11.2024
Марта: Захотілось мені після роботи посмакувати варениками з лівером, зайшла поруч з домом у Галю на Сахарова у Львові (була там не вперше брала різні вареники і була задоволена, пельмені не подобались бо мали дрібні хрящі у фарші і ще у них класні рибні котлети) і купила приблизно кілограм. Вдома коли... 19.10.2024
Марта: Відбувся, як стверджують у техпідтримці Шафи, технічний збій. І чи повідомив мене про це хтось? Ні, звичайно. Ця проблема триває вже не один день, про таке потрібно інформувати продавців! У повідомленнях не було жодного попередження про можливе незарахування коштів, я б одразу відключила безпечну оплату і не очікувала свої кошти... 04.10.2024
Марта: Мене, як продавця, дивують люди, які пишуть, що зацікавлені в покупці товару та без жодної передплати залишають свої реквізити для відправки, а потім часто просто зникають. Мабуть розраховують, що я готова ризикнути на вартість доставки в дві сторони. І такі "потенційні покупці" трапляються найчастіше на олх((( Щодо роботи олх, на... 12.05.2024