Тут і так хороших відгуків немає, тому нічого нового не відкрию. Проте замовили курєрську адресну доставку, оплатили її. 3 години чекали курєра - по факту не привіз нічого, бо з початку не хотів нести додому, а потім вирішив поїхати на відділення переміряти чи переважити доставку і наміряв що посилка більше 30кг (32) . Я собі цю посилку не відправляв, жодних... Читати відгук Тут і так хороших відгуків немає, тому нічого нового не відкрию. Проте замовили курєрську адресну доставку, оплатили її. 3 години чекали курєра - по факту не привіз нічого, бо з початку не хотів нести додому, а потім вирішив поїхати на відділення переміряти чи переважити доставку і наміряв що посилка більше 30кг (32) . Я собі цю посилку не відправляв, жодних невірних даних я не вносив і нікого не просив - натомість зняли оплату. Чи в компетенції курєра вирішувати що посилку треба переважити ? оператори - дно, ні дозвонитись, ні вирішити нічого
Переваги:
немає
Недоліки:
не компетентність операторів, курєри - хамовиті і займаються всім чим завгодно крім доставки
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Васильків, грушевского,10 Застосували самостійно промо код зі знижкою -15%, щоб отримувач військовослужбовець не зміг використати свій про код з більшою знижкою, питання не вирішили(
Честно, мене вже просто бомбить. Що у вас в вашій компанії твориться? Останні тижні посилки тупо їдуть по 4 дні!!! Я замовлю товар для свого магазину и вже знаю, що з Одеси посилка до Сум їде 1 день. Зараз вона їде вже 3 дні. А якщо ти зробив переадресацію посилки ще на етапі її відправки, то все, чекай ще... Читати відгук Честно, мене вже просто бомбить. Що у вас в вашій компанії твориться? Останні тижні посилки тупо їдуть по 4 дні!!! Я замовлю товар для свого магазину и вже знаю, що з Одеси посилка до Сум їде 1 день. Зараз вона їде вже 3 дні. А якщо ти зробив переадресацію посилки ще на етапі її відправки, то все, чекай ще довше. Оператори нічого не знають. Одна одне каже, інша каже іншу інформацію. Годують тільки обіцянками про те, що ми візьмемо під свій контроль, і надішлемо Вам інформацію. Висновку, ніякої інформації просто ніхто не надсилає!!! Вибачте, але це вже реально остання капля була. Я краще буду користуватись укр.поштою, з ними ніколи проблем ніяких не було. А ви вже реально « нова пошта пробиває дно ». В мене ніколи не було проблем з ними, але останні тижні, проосто жах!
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Ірпінь, ул. Антонова, 4б добрий день останнім часом Нова Пошта розчаровує: повільніше обробляються замовлення і набагато довше, ніж раніше їдуть посилки. Сподіваюсь, найближчим часом це виправлять і Нова Пошта знову запрацює стабільно і швидко. усього найкращого вам!
03.10 приніс посилку в відділення м. Чернівці #4. Всі дані посилки були внесені і доставка виходила 173 грн, але цим ідіотам мало і вони поставили доставку 443 грн!!! Це неподобство!!!! Відправляв посилку ідентичну з відділення #5 то доставка вийшла 273 грн, а не як в цих ідіотів 443!!!! Таке враження, що вони виставляють ціну за доставку як захочуть!!!! Жахливий сервіс!!!!... Читати відгук 03.10 приніс посилку в відділення м. Чернівці #4. Всі дані посилки були внесені і доставка виходила 173 грн, але цим ідіотам мало і вони поставили доставку 443 грн!!! Це неподобство!!!! Відправляв посилку ідентичну з відділення #5 то доставка вийшла 273 грн, а не як в цих ідіотів 443!!!! Таке враження, що вони виставляють ціну за доставку як захочуть!!!! Жахливий сервіс!!!! Керівник відділення напевно зовсім не контролює це неподобство, або спеціально каже всім щоб дурили людей!!! Найгірше відділення з усіх! Працюють некомпетентні працівники!!! Чекаю на вирішення ситуації цими ідіотами!!!
Вже 3 відправлення за останні 2 тижні ніяк не може доїхати в поштомат. І така ситуація буквально з кожним відправленням. Доставка по Києву займає тиждень. А саме це відправлення швидше доїхало з Америки, ніж доставляється по Києву
Відправив посилку з поштомату ввечері , зранку вирішив подивитись трекінг , а мені пише що курьєр не знайшов моє відправлення і мою ттн закрили. 3 рази здвонив у СП мені кожні 2 години кажуть що заявка зареестрована і все . Відправили когось інженера . Мені кліент сплатив за посилку і чекає її , а я нічого не можу... Читати відгук Відправив посилку з поштомату ввечері , зранку вирішив подивитись трекінг , а мені пише що курьєр не знайшов моє відправлення і мою ттн закрили. 3 рази здвонив у СП мені кожні 2 години кажуть що заявка зареестрована і все . Відправили когось інженера . Мені кліент сплатив за посилку і чекає її , а я нічого не можу зробити. ТТН була №20451261197565
Переваги:
Відправляв завжи через відділення проблем не було, вирішив скористуватися поштоматом і одразу такий поганий досвід.
Недоліки:
Чекаю на вирішення питання з 02.09. З 14.00 коли оператор прийняв заявку не разу не передзвонили ?. Дзвонив 3 раза кожен раз давали 2 години.
Доброго ранку, Денисе! Щиро перепрошуємо за цю неприємну ситуацію 🙏 Бачимо, що вашим зверненням займаються. Ми також проконтролюємо, щоб вашу посилку доставили отримувачу якнайшвидше.
Моєму обуренню не має межі. Це вже ні в які рамки не вписується. Замовили адресну доставку. Спочатку при оформленні відправлення повідомили, що пункт отримання (с.Кременище) перейменовано в с.Ходосівка. Кияни знають, що це 2 різних населених пункти. Звісно, що курʼєр не зміг доставити, тому що в с.Ходосівка така адреса відсутня. Оформили переадресацію, а це ще +600 грн. Окремої уваги заслуговує ціноутворення.... Читати відгук Моєму обуренню не має межі. Це вже ні в які рамки не вписується. Замовили адресну доставку. Спочатку при оформленні відправлення повідомили, що пункт отримання (с.Кременище) перейменовано в с.Ходосівка. Кияни знають, що це 2 різних населених пункти. Звісно, що курʼєр не зміг доставити, тому що в с.Ходосівка така адреса відсутня. Оформили переадресацію, а це ще +600 грн. Окремої уваги заслуговує ціноутворення. Додаткових 891 грн за доставку в село. А це 15 км від центру Києва, по факту відділений район Києва. Можливо, нова почта вже почне компенсувати повну некомпетентність своїх співробітників
Доброго ранку, Надіє! Дуже перепрошуємо за ситуацію, яка з вами трапилась. Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми перевірили інформацію. Інформація щодо тарифів компанії розміщена на офіційному сайті та доступна для ознайомлення кожному клієнту. Ви також можете попередньо прораховувати вартість доставки за допомогою онлайн ресурсів компанії та приймати виважене рішення щодо замовлення посилки 🤝 Показати 2 відповіді
Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор! Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у... Читати відгук Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор! Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у вас! І десь собі довго валяється! Для чого застосунок? Для чого ваш сервіс відслідковування? Для того, щоб "красиво" показувати, що посилка десь валяється у вас абсолютно без руху? Зате, наприклад, у містах, все добре. Все для людей! А у селі, що, не люди живуть? І вони не мають права на нормальний сервіс? І головне, це вже далеко не перший випадок. І ви навіть не інформуєте нікого, що з глубинки доставка зовсім по-іншому у вас (як при СРСР, хоча його давно немає).
Добрий день.Я повернула посилку ще 17 вересня вже 2 жовтня і кошти досі не повернули на карту.Заповнила бланк на повернення,вказала IBAN. Номер замовлення UAM001714499.
Переваги:
Посилка приходить швидко приблизно тиждень.
Недоліки:
Кошти за товар не повернули на карту,пройшло вже понад 14 днів з моменту відправлення посилки.
Відчуваючи свою безкарність через підтримку своїх дій колцентром в моїй скарзі, Павликівська вирішила помститися моїй доньці, дружині бійця ВСУ, який захищає нашу країну від вороггів. Створиши фейкове відділення в селі Криничному, відпускала посилки що прямували до даного населеного пункту ву віділенні смт. Устинівка. ТОБТО, ЩОБ ОТРИМАТИ ПОСИЛКУ, ЩО СВІТИТЬСЯ ЯК ПРИБУЛА ДО СЕЛА КРИНИЧНЕ, ТРЕБА ЇХАТИ ДО УСТИНІВКИ 10... Читати відгук Відчуваючи свою безкарність через підтримку своїх дій колцентром в моїй скарзі, Павликівська вирішила помститися моїй доньці, дружині бійця ВСУ, який захищає нашу країну від вороггів. Створиши фейкове відділення в селі Криничному, відпускала посилки що прямували до даного населеного пункту ву віділенні смт. Устинівка. ТОБТО, ЩОБ ОТРИМАТИ ПОСИЛКУ, ЩО СВІТИТЬСЯ ЯК ПРИБУЛА ДО СЕЛА КРИНИЧНЕ, ТРЕБА ЇХАТИ ДО УСТИНІВКИ 10 КМ!!! Виховуючи малолітню дитину, донька була не в змозі самостійно забрати посилку, а тому попросила сусідку забрати посилку. НРа що Павликівська відповіла, що треба зробити переадресацію на Устинівське відділення. Бо в село Криничне доставки немає!!! А на сайті Нової пошти воно є і посилка світиться, як така що прибула до відділення. Мало того в цей же день в село їхав кур'єр, який доставив посилки інших відправників, окрім моєї доньки! Прийшлось доньці робити переадресацію в Устинівку за 89 грн. 25 коп. Я чув багато скарг на роботу Устинівського відділення, але з таким хамським мстивим відношенням зіткнувся вперше. І що це за фекове відділення, і хто отримує ліву зарплатню, за тещо люди їдуть отримувати посилки в Устинівку, що прийшли до Криничного???
Перед переїздом до Аргентини я довірилася Новій пошті. На відділенні мене запевнили: «Доставимо прямо додому у Мар-дель-Плату, тарифи стандартні, додаткових платежів не буде». Я зібрала речі у коробки, все описала як вживані особисті речі. Але зараз ситуація виглядає так: - частина посилок застрягла у Варшаві, - частина – у Буенос-Айресі, - партнер Нової пошти (UPS) вимагає по $80–300 за «митне... Читати відгук Перед переїздом до Аргентини я довірилася Новій пошті. На відділенні мене запевнили: «Доставимо прямо додому у Мар-дель-Плату, тарифи стандартні, додаткових платежів не буде».
Я зібрала речі у коробки, все описала як вживані особисті речі. Але зараз ситуація виглядає так:
- частина посилок застрягла у Варшаві, - частина – у Буенос-Айресі, - партнер Нової пошти (UPS) вимагає по $80–300 за «митне оформлення товарів» з кожної коробки (хоча ми декларували на відділенні що відправляємо вживані речі - переїзд), - «доставка до дверей» перетворилася на потенційну поїздку в Буенос-Айрес за 6 годин від мого міста.
В результаті я отримала зовсім іншу послугу, ніж обіцяли: замість доставки додому - доставка до митниці з непередбаченими витратами. А у відповідь від компанії чую лише: «Це вимоги нашого партнера, вирішуйте самі». Тобто компанія просто самоусувається при виникненні проблем.
Моя претензія до Нової пошти в тому, що:
- клієнтів не попереджають про можливі додаткові витрати; - обіцянка «до дверей» не виконується; - компанія знімає із себе будь-яку відповідальність після відправлення.
Я очікую чесних пояснень і конкретної відповіді, що робити клієнтам, які опинилися в такій ситуації.
Також закликаю інших клієнтів бути уважними: «доставка у будь-яку точку світу» на практиці може означати зовсім інше.
Добрий день, Ірино! Доставка до дверей має виконуватися після того, як відправлення проходить митний контроль та передається для подальшого транспортування. Напишіть, будь ласка, усі номери накладних, за якими вас не проінформували про можливі нарахування у країні одержання. Розберемося у ситуації. Показати 1 відповідь
На сайті вказана інформація про максимальну довжину посилки в 120см не відповідає дійсності, кожне відділення приймає посилки за своїми правилами. Одне відділення (№15) не приймає такі посилки бо ще пакування займає 5 см, тобто моє відправлення має бути максимум 115 а не 120. В іншому відділені (№ 24) мені повідомили що в них максимальна довжина тільки 100см, 120 см тільки... Читати відгук На сайті вказана інформація про максимальну довжину посилки в 120см не відповідає дійсності, кожне відділення приймає посилки за своїми правилами. Одне відділення (№15) не приймає такі посилки бо ще пакування займає 5 см, тобто моє відправлення має бути максимум 115 а не 120. В іншому відділені (№ 24) мені повідомили що в них максимальна довжина тільки 100см, 120 см тільки на предмети що влізають в тубус. В третьому відділенні (№40) працівник взагалі наміряв 125 см. Я ж намагався відправити дитячий матрас розмірами 120х60х10 який був замотаний в стрейч плівку і не потребував додаткового пакування.
Заказал в интернет-магазине два листа поролона размером 2*1 метр..отдал за него 260 грн. вес груза за глаза не больше 2 кг...а доставка оказалась 230 грн (продавец конечно мог бы и поставить в известность когда отправлял но это второй вопрос)...Так вот при детальном изучении оказалось что вес посылки указан аж 31,5 кг. (даже не до 30...))))..ну поролон как мы все знаем... Читати відгук Заказал в интернет-магазине два листа поролона размером 2*1 метр..отдал за него 260 грн. вес груза за глаза не больше 2 кг...а доставка оказалась 230 грн (продавец конечно мог бы и поставить в известность когда отправлял но это второй вопрос)...Так вот при детальном изучении оказалось что вес посылки указан аж 31,5 кг. (даже не до 30...))))..ну поролон как мы все знаем это же такой тяжёлый и габаритный и главное хрупкий груз ...что аж поехал на грузовое отделение вместо указанного...и еще что бы он видимо не "сломался" в дороге был упакован в вероятно очень твёрдую противоударную бумажную коробку которая по задумке НП должна защитить сей хрупкий материал от повреждений (а почему сразу не в деревянный ящик и на палету как же про правило больше 30 кг?)...Панове вы берега попутали....бизнес-бизнесом, но должны же быть рамки разумного. Есть грузы которые даже если машина кувырком полетит ни что что не помнуться,а еще и смягчат удар для остальных.. Вес его фактически такой что если например его скинуть вам на головы с 10 этажа вы это даже не заметите.. а остальные бесчувствнные грузы (такие как ваши головы) и подавно...Так вот паролон именно один из таких грузов... Вы мол скажите что это такие правила....ок, но ваши правила с недавних пор как-то так совпало стали просто возможностью вытягиванием денег и навязыванием ненужных услуг...т.е.это злоупотребление практически монопольным положением. вЫ же понимаете что дело не в деньгах просто вы зажрались и уже реально начали задалбывать жадностью, и количество негативных отзывов в сети о многом говорит...и первый звоночек был когда узнал что персылка двух листков А-4 в Грузию стоило 1800 грн.(!!!) при этом они просто посредники и ни за что ответственности не несут. Радует то что всё больше конкурентов появляется на рынке... Я понимаю, что я посатросял воздух и ни кто ни чего пересчитывать по справедливости затраченых усилий на перевозку такого ценного груза не будет, но от думаеться что цена в 260 грн за некупленый товар для меня как для теперь уже вероятно бывшего вашего постоянного клиента достаточная что бы забыть про вас раз и навсегда и рассказать как можно большему количеству людей...хотя вы и сами все сделаете своими руками... и ладно бы всё бы ни чего но мы живем в воюющей и нищей стране...как и то что вы же до этого работали как-то без своих навязаных копеечных коробок у упаковок по удвоеной цене и игрой со словом "объёмный вес"...вы забыли как начинали вы и из-за чего к вам пошли люди (и это было куда в более выгодных экономических реалиях)....но они точно также и уйдут и конкуренты это видят...
Нова пошта і людяність, - це слова антоніми. Ця компанія буде витрачати мільйони на рекламу та відкриття нових відділень, але плювати вона хотіла на якісь обслуговування і вирішення проблем клієнта. Мою посилку загубили, що стало відомо через 2 дні з моменту відправки. Відправляв через поштомат 25117, створив накладну 20451256786721 Та під час загрузки, посилка не помістилась в першу комірку, був... Читати відгук Нова пошта і людяність, - це слова антоніми. Ця компанія буде витрачати мільйони на рекламу та відкриття нових відділень, але плювати вона хотіла на якісь обслуговування і вирішення проблем клієнта.
Мою посилку загубили, що стало відомо через 2 дні з моменту відправки.
Відправляв через поштомат 25117, створив накладну 20451256786721 Та під час загрузки, посилка не помістилась в першу комірку, був вимушений використати другу комірку.
Перша системна проблема. Чому курьєр вилучає посилку з першої комірки, коли вона знаходиться в другій?
Чому в додатку, безслідно видаляється накладна, ніби її не існувало?
Щоб написати в чат тех підтримки треба зачекати 25-30хв.на відповідь. Мабуть це регламентований час, там ніхто не квапиться.
Відповіді операторів роботизовані, по відпрацьованим шаблонам. Мені сказали, що я в черзі і треба зачекати невідомо скільки.
Дуже злюсь на себе за неуважність, за те що забув оцінити посилку. Якби вона оцінена в 20000 її б знайшли, впевнений!
При створені накладної через додаток, страхова оцінка не в пріоритеті, це зроблено навмисно! Тобто можно забути її зробити і це на руку їм. Менша фінансова відповідальність перед клієнтом.
У мене є підтвердження вартості товара, чеки. Та ніхто не заважає на це!
Я хочу щоб зі мною зв'язались та вирішили питання по нормальному.
Добрий день! На жаль, дійсно, посилку не змогли знайти. Для отримання компенсації потрібно скласти претензію. Ви можете вказати будь-яку необхідну вам суму, після детального розгляду буде повідомлено рішення. Це можна зробити у мобільному додатку, потрібно відкрити цю накладну, натиснути "Керування посилкою" та "Зареєструвати претензію/звернення". Також можете заповнити бланк претензії та відправити сюди. Він є за посиланням: https://site-assets.novapost.com/ac2b8c90-d75c-4051-824a-635f26e25cdf.pdf Показати 1 відповідь
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Київський Шлях, 38 Нова пошта з кожним днем стає все гірше і гірше. Жодне відправлення не доставляється вчасно. Відправлення по місту Київ доставляються 5 днів. На гарячій лінії шаблонні відповіді: нам дуже прикро, що так сталося. Ми розберемося і передзвонимо. І ніхто не розбирається і не передзвонює. Ціни на доставку піднімають постійно, почали перепаковувати посилки, щоб заробити ще більше. А сервіс щодня все... Читати відгук Нова пошта з кожним днем стає все гірше і гірше. Жодне відправлення не доставляється вчасно. Відправлення по місту Київ доставляються 5 днів. На гарячій лінії шаблонні відповіді: нам дуже прикро, що так сталося. Ми розберемося і передзвонимо. І ніхто не розбирається і не передзвонює. Ціни на доставку піднімають постійно, почали перепаковувати посилки, щоб заробити ще більше. А сервіс щодня все гірше і гірше. Вже навіть Укрпошта доставляє швидше і в 3 рази дешевше. В погоні за масштабуванням загубили сервіс та відношення до клієнта. Напевно, тільки через масові скарги в Антимонопольний комітет та судові позови можна чогось добитися.
Замовив вудочку вага якої 250гр.а нова пошта тикає мені 4 кг.,а також вже друга доба як її везуть.В епіцентрі безкоштовно,розетка 35гр.доставка і бистріше.
Якщо вам треба доставити посилку по місту - обирайте таксі доставку. Нова пошта це треш. Поклала посилку у поштомат вчора ввечері (доставка до іншого поштомату за 7 км), писали, що доставка буде сьогодні до 6 вечора, немає, вже пише, що завтра до 12? Ви через Київ везете, через Запоріжжя??? Логіка яка у вас???
интересная ситуация произошла, я все понимаю, всем плохо, но мало того что поднимают цены на посылки, так и еще доп сборы решили сделать на упаковках. Отправляли утюжок для волос, в родной упаковке, в которой собственно и пришла посылка от покупателя, а когда мы отправляем то оператор уведомил что надо еще в одну коробку, это обязательно, коробка в хорошем состоянии не... Читати відгук интересная ситуация произошла, я все понимаю, всем плохо, но мало того что поднимают цены на посылки, так и еще доп сборы решили сделать на упаковках. Отправляли утюжок для волос, в родной упаковке, в которой собственно и пришла посылка от покупателя, а когда мы отправляем то оператор уведомил что надо еще в одну коробку, это обязательно, коробка в хорошем состоянии не помятая, я был удивлен, "новинки". На горячей линии сказали что это внутреннее распоряжение, и на сайте официальной информации нет, если коробка с завода - то не надо доп упаковка, а если уже б/у то все, надо, очень прикольно, с каждым днем все хуже и хуже, сервис на высшем уровне
23 вересня мені відправили посилки з Києва в область. Сьогодні 27 вересня закінчилось . Досі посилок немає. 4 дні доставка, 15 км. Цілий день мені обіцяли, що до вечора точно отримаю. Знову перенесли доставку. Це знущання з мене…
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Київський Шлях, 38 Всім доброго дня хочу залишити відгук про перевізника НОВА ПОШТА тому що незнаю вже куди звертатись і з кожним днем стає гірше і гірше, раніше такого небуло, працівники відділень куди приходить посилка клієнту, отримувачу несуть якусь маячню (недають навіть в руки і кажуть спочатку треба сплатити а потім тільки отримають посилку) і цю статистику спостерігаємо вже приблизно пів року... Читати відгук Всім доброго дня хочу залишити відгук про перевізника НОВА ПОШТА тому що незнаю вже куди звертатись і з кожним днем стає гірше і гірше, раніше такого небуло, працівники відділень куди приходить посилка клієнту, отримувачу несуть якусь маячню (недають навіть в руки і кажуть спочатку треба сплатити а потім тільки отримають посилку) і цю статистику спостерігаємо вже приблизно пів року Ми як інтернет магазин одяг і білизна працюємо по договору і відправляємо багато посилок посилок кожний місяць вже напротязі 7 років, раніше все було добре а зараз як нам сказали у них нові керівники які постійно вносять нові правила по отриманню і відправленню посилок і ці правила міняються кожну неділю і договір в якому всі правила прописані трактують так як це кожен побачив посвоїму
В нас є менеджер але нажаль нічого це невирішує
Випадків схожих на НП в нас багато коли посилку недають навіть в руки і кажуть спочатку треба сплатити а потім тільки отримають посилку це по нових правилах так, коли це безглудство завершиться. а сьогодні стався ще один випадок який нас приголомшив розповіла нам клієнтка яка прийшла забрати посилку, їй на відділенні повідомили що це посилка шахрайська і вони її вилучають сталось це 27,09,2025 ТТН 20451252831599
це сталося у м. Київ, Київська обл. Відділення №38 (до 1100 кг): вул. Дніпровська набережна, 17Ж
від НП Дуже чекаю протокол в якому зазначили що це шахрайська посилка і з поясненням стосовно шахрайських дій
подзвонив на гарячу лінію НП на гарячій лінії хлопець намагався цю ситуацію владнати і я йому за це дуже вдячний, він або його керівництво звязувались з цим відділенням і їм відповіли на відділенні що клієнтка отримала посилку в руки і відмовилась її розпаковувати для огляду, після чого кинула посилку на стіл і просто відмовилась і пішла
так як на НП знімають камери я запросив відео де саме клієнтці вручили посилку в руки для для розуміння хто бреше клієнтка чи НП
відео як мені пояснили це для внутрішніх нужд працівників НП і відео непредоставлять, таке відео булоб нам для розуміння хто нас обманює клієнти чи НП
тому поки відео немає з якихось невідомих причин
Із за таких непрофесійних дій працівників НП, мій бізнес втрачає клієнтів і свої кошти. а нова пошта за мої відправлення в любому випадку отримає кошти.
Одне тільки питання навіщо договір про партнерство якщо партнер дбає тільки про свою кишеню
Добрий день! Маємо інформацію, що отримувач бажав приміряти спідню білизну, це є забороненим. Фахівці діяли згідно умов надання послуг. Показати 1 відповідь
Ув Новая почта , как можно пересылать свяжее мясо? Рыбу? Свежую или соленую? Все пересылается отделением на Привозе , Это нарушение правил перевозки.Даже если оно замотано и вы типа не видите и не знаете что там.
Доброго ранку! Продукти харчування, що вимагають спеціального температурного режиму або з терміном придатності до 5 діб (строки повинні бути вказані на пакуванні), охолоджені або заморожені продукти є забороненими для транспортування по Україні.
16.09.2025 я відправила посилку(№59500004650934) до Молдови.планова доставка 19.09.2025.Посилка на митниці.Всі дзвінки на гарячу лінію чіткої відповіді не дали. При оформленні відправки менеджер сказав,що дешевше буде,коли все скласти в одну коробку.Жодного слова про беспошлиний ліміт не сказав.Не попередив про оподаткування різниці та розмитнення. Чому я це не знала,тому що не стикалась з цим питанням. Я прийшла на Нову пошту за... Читати відгук 16.09.2025 я відправила посилку(№59500004650934) до Молдови.планова доставка 19.09.2025.Посилка на митниці.Всі дзвінки на гарячу лінію чіткої відповіді не дали. При оформленні відправки менеджер сказав,що дешевше буде,коли все скласти в одну коробку.Жодного слова про беспошлиний ліміт не сказав.Не попередив про оподаткування різниці та розмитнення. Чому я це не знала,тому що не стикалась з цим питанням. Я прийшла на Нову пошту за послугою,де працюють СПЕЦІАЛІСТИ цього напрямку. Ця єкономія призвела до повернення посилки,розмитнення =3000 грн без урахування сплаченних коштів за відправку. На виході маю витрачені нерви,кошти , дитину,яка на своє свято не отримала подарунок та відчуття,що клієнт стерпить та сплатить все.
Недоліки:
не відправляйте міжнародні посилки поки самі не вивчите законодавство,бо Нова пошта,лише колеса,які везуть посилку.
16.09 я отримувала посилку 20451249318292 у поштоматі. При отриманні відразу зафіксувала пошкодження як зовнішньої упаковки, так і товару всередині (це був корм для котів). Оскільки цілісність упаковки була порушена, товар для мене є непридатним – я не можу ризикувати здоров’ям своїх тварин. Одразу оформила звернення. Однак замість належного розгляду, аж 24.09 я отримала лише один (!) пропущений дзвінок на 3... Читати відгук 16.09 я отримувала посилку 20451249318292 у поштоматі. При отриманні відразу зафіксувала пошкодження як зовнішньої упаковки, так і товару всередині (це був корм для котів). Оскільки цілісність упаковки була порушена, товар для мене є непридатним – я не можу ризикувати здоров’ям своїх тварин. Одразу оформила звернення. Однак замість належного розгляду, аж 24.09 я отримала лише один (!) пропущений дзвінок на 3 секунди, після чого жодних повторних спроб зв’язатися не було. Ввечері прийшло повідомлення, де вказали, що зі мною наче не вдалося зв’язатися, і порадили написати на пошту.
Я звернулася на пошту. У відповідь від менеджера Ярослава отримала відмову у компенсації з формулюванням: "не зафіксовано пошкодження під час транспортування". До цього у претензії я зафіксувала лише фото пошкоджень, але я мала повне відео фіксації моменту отримання з записом екрану від моменту натискання кнопки "відкрити комірку" до повного огляду посилки.
Хочу підкреслити, я тепер завжди фіксую отримання на відео, оскільки вже мала випадок зникнення посилки з поштомату, за який також не отримала жодної компенсації. І пошта просто проігнорувала звернення. Нова Пошта має дуже примітивне пояснення будь-яких проблем — мовляв, у них немає камер біля поштоматів, і вони не можуть перевірити, яка саме посилка була завантажена чи вивантажена з комірки. Виходить, що навіть тут клієнт фактично виконує роботу пошти: самостійно змушений фіксувати момент отримання, аби мати докази у випадку пошкодження чи зникнення.
Я надіслала повне відео отримання посилки у поштоматі з чіткою фіксацією пошкоджень менеджеру Ярославу. Відповіді наразі не отримала. Тобто навіть наданих доказів від клієнта виявляється недостатньо, щоб "Нова Пошта" визнала свою відповідальність.
Складається враження, що компанія навмисно уникає відповідальності. Або не перевіряє маршрут посилки, або свідомо замовчує свої помилки. Це є прямим порушенням не лише внутрішніх правил компанії, але й прав клієнта як споживача.
Я очікую вирішення цього питання. У разі відмови залишаю за собою право звернутися до відповідних контролюючих органів із заявою про порушення моїх прав.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Миколаїв, пр-кт Богоявленский, д. 330 Співпраця з юридичними особами на нульовому рівні. Взагалі не можливо дійти якогось конценцусу з НП. Менеджера в питанні заключення договору - НЕКОМПЕТЕНТНІ!!!! Працюю на 2х підприємсятвах, і всюду одні й ті ж проблеми!!!!
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Ірпінь, ул. Зарифы Алиевой, 84 Ірпінь - всі відділення - обслуговування на вищому рівні. Всі працівникі дуже ввічливі і приємні, всьома відділеннями задоволені
Очередной трабл, имею промокод от нп немогу его применить. Специально берег для большой посылки, 25кг, Пытаюсь применить и мне ошибка что не совпадает промокод с моей посылкой, повторите позже. Раз 5 повторил, ясно дело было ещё на моменте когда прислали этот промокод в смс - лажа.
Переваги:
Мы пока о минуса, плюсы вроде в том что большая зарплата и рабочий день 10 часов
Добрий день! Радимо перевірити умови використання коду та ще раз спробувати застосувати його в останній версії застосунку. Якщо ж ситуація повториться — будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення соціальних мереж (фейсбук чи інстаграм) відео помилки, номер накладної, ПІБ та номер телефону, на який проводилася реєстрація. Також вкажіть для звернення: 20250924/08621.
Перший і останній раз замовляю!!! Ваш курьєр неадекватний!!! Навчить його розмовляти без емоцій і не переходити на російську!!! І що це таке за доставка у вісім тридцять утра???!!! Виховані люди не звозять в такий час!Я на праці, ви не обнагліли?!!! Відправляйте тоді на поштомат, заберу тоді коли буде зручно мені!!! Ніколи нічого більш не замовлю і не пораджу! Жах.
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою сталася описана ситуація, аби ми мали змогу все перевірити. Для зміни адреси доставки потрібно замовити послугу переадресування.
Я отправил товар это был магнитофон Шарп 939 ценна его была 4 тыс грн к клиенту пришли колонки все разбитые я составил жалобу к компании и в течение часа вся сумма в 4 тыс грн мне была перечислена на мою карту ,молодцы компания новая почта держат слово
Добрий день! Ми старанно працюємо, щоб швидко та якісно доставляти усі посилки, проте у процесі доставки можуть виникати різні ситуації. Ми завжди готові визнавати свою провину, якщо вона присутня, та знаходити компромісне рішення для будь-яких ситуацій. Дякуємо, що поділилися з нами своїми емоціями.
В Харкові зараз коли не прийдеш відділення зачинене ! Навіть коли немає тривоги , у них внутрішня тривога та вони зачинені. Посилку забрати нереально, або звільнятись (брати відгул з роботи) та стояти цілий день чекати ті 5-10 хв в день коли вони відчиняються. І так в кожному відділенні. Навіщо ця імітація роботи ? Лише збираєте натовпи людей
Добрий день! Дійсно, відділення може не працювати, навіть якщо немає сповіщення про тривогу. У приміщеннях встановлені датчики, які спрацьовують, щойно є інформація про потенційну загрозу ворожого обстрілу. Іноді це сповіщення може надходити навіть до того, як вмикається загальна тривога. Використання цієї системи дозволяє нашим співробітникам швидше дістатися укриття та зберегти життя. У момент спрацювання датчику, всі співробітники зобов'язані переміститися в укриття. Радимо замовляти посилки у поштомати чи адресною доставкою, адже ці сервіси працюють не зважаючи на повітряні тривоги. Показати 1 відповідь
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Скотились зовсім
Брехня на НП
Нова пошта скотилась
Останні тижні посилки тупо їдуть по 4 дні!!! Я замовлю товар для свого магазину и вже знаю, що з Одеси посилка до Сум їде 1 день. Зараз вона їде вже 3 дні. А якщо ти зробив переадресацію посилки ще на етапі її відправки, то все, чекай ще... Читати відгук Честно, мене вже просто бомбить. Що у вас в вашій компанії твориться?
Останні тижні посилки тупо їдуть по 4 дні!!! Я замовлю товар для свого магазину и вже знаю, що з Одеси посилка до Сум їде 1 день. Зараз вона їде вже 3 дні. А якщо ти зробив переадресацію посилки ще на етапі її відправки, то все, чекай ще довше.
Оператори нічого не знають. Одна одне каже, інша каже іншу інформацію. Годують тільки обіцянками про те, що ми візьмемо під свій контроль, і надішлемо Вам інформацію. Висновку, ніякої інформації просто ніхто не надсилає!!!
Вибачте, але це вже реально остання капля була. Я краще буду користуватись укр.поштою, з ними ніколи проблем ніяких не було. А ви вже реально « нова пошта пробиває дно ». В мене ніколи не було проблем з ними, але останні тижні, проосто жах!
повільно і довго
останнім часом Нова Пошта розчаровує: повільніше обробляються замовлення і набагато довше, ніж раніше їдуть посилки.
Сподіваюсь, найближчим часом це виправлять і Нова Пошта знову запрацює стабільно і швидко.
усього найкращого вам!
Лайно, а не пошта
постійне порушення термінів доставки
І така ситуація буквально з кожним відправленням. Доставка по Києву займає тиждень. А саме це відправлення швидше доїхало з Америки, ніж доставляється по Києву
Пропала посилка з поштомату
3 рази здвонив у СП мені кожні 2 години кажуть що заявка зареестрована і все . Відправили когось інженера . Мені кліент сплатив за посилку і чекає її , а я нічого не можу... Читати відгук Відправив посилку з поштомату ввечері , зранку вирішив подивитись трекінг , а мені пише що курьєр не знайшов моє відправлення і мою ттн закрили.
3 рази здвонив у СП мені кожні 2 години кажуть що заявка зареестрована і все . Відправили когось інженера . Мені кліент сплатив за посилку і чекає її , а я нічого не можу зробити. ТТН була №20451261197565
Щиро перепрошуємо за цю неприємну ситуацію 🙏 Бачимо, що вашим зверненням займаються. Ми також проконтролюємо, щоб вашу посилку доставили отримувачу якнайшвидше.
Повний ідиотизм та здирництво
Дуже перепрошуємо за ситуацію, яка з вами трапилась. Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми перевірили інформацію. Інформація щодо тарифів компанії розміщена на офіційному сайті та доступна для ознайомлення кожному клієнту. Ви також можете попередньо прораховувати вартість доставки за допомогою онлайн ресурсів компанії та приймати виважене рішення щодо замовлення посилки 🤝 Показати 2 відповіді
Дуже погане обслуговування в селах.
Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у... Читати відгук Це ідиотизм з вашого боку! Ви витрачаєте зусилля і гроші, для вдосконалення послуг, їх пришвидшення, але забиваєте повністю на сільский сектор!
Історія така. Мене відправник (з глухого села) сповістив офіційно, що посилка відправлена, тобто, кур`єр її забрав. Але майже доба пройшла, а у застосунку все глухо, тобто не внесена посилка до бази даних! Хоча, по факту, посилка у вас! І десь собі довго валяється! Для чого застосунок? Для чого ваш сервіс відслідковування? Для того, щоб "красиво" показувати, що посилка десь валяється у вас абсолютно без руху?
Зате, наприклад, у містах, все добре. Все для людей! А у селі, що, не люди живуть? І вони не мають права на нормальний сервіс?
І головне, це вже далеко не перший випадок. І ви навіть не інформуєте нікого, що з глубинки доставка зовсім по-іншому у вас (як при СРСР, хоча його давно немає).
Обслуговування дуже погане
Помста за скаргу моїм рідним керівником Устинівського відділення Павликовської Катерини
Вже розбираємося в цій ситуації. Трохи згодом вам відпишемо.
Доставка до Аргентини від Нової пошти - приховані платежі та відсутність відповідальності
Я зібрала речі у коробки, все описала як вживані особисті речі. Але зараз ситуація виглядає так:
- частина посилок застрягла у Варшаві,
- частина – у Буенос-Айресі,
- партнер Нової пошти (UPS) вимагає по $80–300 за «митне... Читати відгук Перед переїздом до Аргентини я довірилася Новій пошті. На відділенні мене запевнили: «Доставимо прямо додому у Мар-дель-Плату, тарифи стандартні, додаткових платежів не буде».
Я зібрала речі у коробки, все описала як вживані особисті речі. Але зараз ситуація виглядає так:
- частина посилок застрягла у Варшаві,
- частина – у Буенос-Айресі,
- партнер Нової пошти (UPS) вимагає по $80–300 за «митне оформлення товарів» з кожної коробки (хоча ми декларували на відділенні що відправляємо вживані речі - переїзд),
- «доставка до дверей» перетворилася на потенційну поїздку в Буенос-Айрес за 6 годин від мого міста.
В результаті я отримала зовсім іншу послугу, ніж обіцяли: замість доставки додому - доставка до митниці з непередбаченими витратами. А у відповідь від компанії чую лише: «Це вимоги нашого партнера, вирішуйте самі». Тобто компанія просто самоусувається при виникненні проблем.
Моя претензія до Нової пошти в тому, що:
- клієнтів не попереджають про можливі додаткові витрати;
- обіцянка «до дверей» не виконується;
- компанія знімає із себе будь-яку відповідальність після відправлення.
Я очікую чесних пояснень і конкретної відповіді, що робити клієнтам, які опинилися в такій ситуації.
Також закликаю інших клієнтів бути уважними: «доставка у будь-яку точку світу» на практиці може означати зовсім інше.
Напишіть, будь ласка, усі номери накладних, за якими вас не проінформували про можливі нарахування у країні одержання. Розберемося у ситуації. Показати 1 відповідь
Невідповідність інформації на сайті
Жадная старая ""новая почта""
вЫ же понимаете что дело не в деньгах просто вы зажрались и уже реально начали задалбывать жадностью, и количество негативных отзывов в сети о многом говорит...и первый звоночек был когда узнал что персылка двух листков А-4 в Грузию стоило 1800 грн.(!!!) при этом они просто посредники и ни за что ответственности не несут. Радует то что всё больше конкурентов появляется на рынке...
Я понимаю, что я посатросял воздух и ни кто ни чего пересчитывать по справедливости затраченых усилий на перевозку такого ценного груза не будет, но от думаеться что цена в 260 грн за некупленый товар для меня как для теперь уже вероятно бывшего вашего постоянного клиента достаточная что бы забыть про вас раз и навсегда и рассказать как можно большему количеству людей...хотя вы и сами все сделаете своими руками... и ладно бы всё бы ни чего но мы живем в воюющей и нищей стране...как и то что вы же до этого работали как-то без своих навязаных копеечных коробок у упаковок по удвоеной цене и игрой со словом "объёмный вес"...вы забыли как начинали вы и из-за чего к вам пошли люди (и это было куда в более выгодных экономических реалиях)....но они точно также и уйдут и конкуренты это видят...
Надайте номер накладної, обов'язково розберемося. Показати 1 відповідь
Вас щє не кинули? Спробуйте Нову Пошту?
Мою посилку загубили, що стало відомо через 2 дні з моменту відправки.
Відправляв через поштомат 25117, створив накладну 20451256786721
Та під час загрузки, посилка не помістилась в першу комірку, був... Читати відгук Нова пошта і людяність, - це слова антоніми. Ця компанія буде витрачати мільйони на рекламу та відкриття нових відділень, але плювати вона хотіла на якісь обслуговування і вирішення проблем клієнта.
Мою посилку загубили, що стало відомо через 2 дні з моменту відправки.
Відправляв через поштомат 25117, створив накладну 20451256786721
Та під час загрузки, посилка не помістилась в першу комірку, був вимушений використати другу комірку.
Перша системна проблема. Чому курьєр вилучає посилку з першої комірки, коли вона знаходиться в другій?
Чому в додатку, безслідно видаляється накладна, ніби її не існувало?
Щоб написати в чат тех підтримки треба зачекати 25-30хв.на відповідь. Мабуть це регламентований час, там ніхто не квапиться.
Відповіді операторів роботизовані, по відпрацьованим шаблонам. Мені сказали, що я в черзі і треба зачекати невідомо скільки.
Дуже злюсь на себе за неуважність, за те що забув оцінити посилку. Якби вона оцінена в 20000 її б знайшли, впевнений!
При створені накладної через додаток, страхова оцінка не в пріоритеті, це зроблено навмисно! Тобто можно забути її зробити і це на руку їм. Менша фінансова відповідальність перед клієнтом.
У мене є підтвердження вартості товара, чеки. Та ніхто не заважає на це!
Я хочу щоб зі мною зв'язались та вирішили питання по нормальному.
На жаль, дійсно, посилку не змогли знайти. Для отримання компенсації потрібно скласти претензію. Ви можете вказати будь-яку необхідну вам суму, після детального розгляду буде повідомлено рішення.
Це можна зробити у мобільному додатку, потрібно відкрити цю накладну, натиснути "Керування посилкою" та "Зареєструвати претензію/звернення". Також можете заповнити бланк претензії та відправити сюди. Він є за посиланням:
https://site-assets.novapost.com/ac2b8c90-d75c-4051-824a-635f26e25cdf.pdf Показати 1 відповідь
Все гірше і гірше
Надайте номери накладних, за якими виникли затримки. Обов'язково розберемося. Показати 1 відповідь
Нова пошта обнагліла.
Повідомте номер накладної, аби ми розібралися.
Доставку по місту треш
Надайте накладну, обов'язково розберемося. Показати 1 відповідь
доп упаковка
Не можу отримати посилки
ВІДПРАВЛЕННЯ ПО НОВІЙ ПОШТІ
Ми як інтернет магазин одяг і білизна працюємо по договору і відправляємо багато посилок посилок кожний місяць вже напротязі 7 років, раніше все було добре а зараз як нам сказали у них нові керівники які постійно вносять нові правила по отриманню і відправленню посилок і ці правила міняються кожну неділю і договір в якому всі правила прописані трактують так як це кожен побачив посвоїму
В нас є менеджер але нажаль нічого це невирішує
Випадків схожих на НП в нас багато коли посилку недають навіть в руки і кажуть спочатку треба сплатити а потім тільки отримають посилку це по нових правилах так, коли це безглудство завершиться.
а сьогодні стався ще один випадок який нас приголомшив
розповіла нам клієнтка яка прийшла забрати посилку, їй на відділенні повідомили що це посилка шахрайська і вони її вилучають сталось це
27,09,2025
ТТН 20451252831599
це сталося у м. Київ, Київська обл.
Відділення №38 (до 1100 кг): вул. Дніпровська набережна, 17Ж
від НП Дуже чекаю протокол в якому зазначили що це шахрайська посилка і з поясненням стосовно шахрайських дій
подзвонив на гарячу лінію НП на гарячій лінії хлопець намагався цю ситуацію владнати і я йому за це дуже вдячний, він або його керівництво звязувались з цим відділенням і їм відповіли на відділенні що клієнтка отримала посилку в руки і відмовилась її розпаковувати для огляду, після чого кинула посилку на стіл і просто відмовилась і пішла
так як на НП знімають камери я запросив відео де саме клієнтці вручили посилку в руки для для розуміння хто бреше клієнтка чи НП
відео як мені пояснили це для внутрішніх нужд працівників НП і відео непредоставлять, таке відео булоб нам для розуміння хто нас обманює клієнти чи НП
тому поки відео немає з якихось невідомих причин
Із за таких непрофесійних дій працівників НП, мій бізнес втрачає клієнтів і свої кошти. а нова пошта за мої відправлення в любому випадку отримає кошти.
Одне тільки питання навіщо договір про партнерство якщо партнер дбає тільки про свою кишеню
Пересылка Привоза , Мясо, рыба,продовольствие
Это нарушение правил перевозки.Даже если оно замотано и вы типа не видите и не знаете что там.
міжнародна посилка
При оформленні відправки менеджер сказав,що дешевше буде,коли все скласти в одну коробку.Жодного слова про беспошлиний ліміт не сказав.Не попередив про оподаткування різниці та розмитнення.
Чому я це не знала,тому що не стикалась з цим питанням.
Я прийшла на Нову пошту за... Читати відгук 16.09.2025 я відправила посилку(№59500004650934) до Молдови.планова доставка 19.09.2025.Посилка на митниці.Всі дзвінки на гарячу лінію чіткої відповіді не дали.
При оформленні відправки менеджер сказав,що дешевше буде,коли все скласти в одну коробку.Жодного слова про беспошлиний ліміт не сказав.Не попередив про оподаткування різниці та розмитнення.
Чому я це не знала,тому що не стикалась з цим питанням.
Я прийшла на Нову пошту за послугою,де працюють СПЕЦІАЛІСТИ цього напрямку.
Ця єкономія призвела до повернення посилки,розмитнення =3000 грн без урахування сплаченних коштів за відправку.
На виході маю витрачені нерви,кошти , дитину,яка на своє свято не отримала подарунок та відчуття,що клієнт стерпить та сплатить все.
Перевіримо інформацію та незабаром повернемось до вас. Показати 1 відповідь
Псують посилки під час доставки, відповідальність нести відмовляються.
Одразу оформила звернення. Однак замість належного розгляду, аж 24.09 я отримала лише один (!) пропущений дзвінок на 3... Читати відгук 16.09 я отримувала посилку 20451249318292 у поштоматі. При отриманні відразу зафіксувала пошкодження як зовнішньої упаковки, так і товару всередині (це був корм для котів). Оскільки цілісність упаковки була порушена, товар для мене є непридатним – я не можу ризикувати здоров’ям своїх тварин.
Одразу оформила звернення. Однак замість належного розгляду, аж 24.09 я отримала лише один (!) пропущений дзвінок на 3 секунди, після чого жодних повторних спроб зв’язатися не було. Ввечері прийшло повідомлення, де вказали, що зі мною наче не вдалося зв’язатися, і порадили написати на пошту.
Я звернулася на пошту. У відповідь від менеджера Ярослава отримала відмову у компенсації з формулюванням: "не зафіксовано пошкодження під час транспортування". До цього у претензії я зафіксувала лише фото пошкоджень, але я мала повне відео фіксації моменту отримання з записом екрану від моменту натискання кнопки "відкрити комірку" до повного огляду посилки.
Хочу підкреслити, я тепер завжди фіксую отримання на відео, оскільки вже мала випадок зникнення посилки з поштомату, за який також не отримала жодної компенсації. І пошта просто проігнорувала звернення. Нова Пошта має дуже примітивне пояснення будь-яких проблем — мовляв, у них немає камер біля поштоматів, і вони не можуть перевірити, яка саме посилка була завантажена чи вивантажена з комірки. Виходить, що навіть тут клієнт фактично виконує роботу пошти: самостійно змушений фіксувати момент отримання, аби мати докази у випадку пошкодження чи зникнення.
Я надіслала повне відео отримання посилки у поштоматі з чіткою фіксацією пошкоджень менеджеру Ярославу. Відповіді наразі не отримала.
Тобто навіть наданих доказів від клієнта виявляється недостатньо, щоб "Нова Пошта" визнала свою відповідальність.
Складається враження, що компанія навмисно уникає відповідальності. Або не перевіряє маршрут посилки, або свідомо замовчує свої помилки. Це є прямим порушенням не лише внутрішніх правил компанії, але й прав клієнта як споживача.
Я очікую вирішення цього питання. У разі відмови залишаю за собою право звернутися до відповідних контролюючих органів із заявою про порушення моїх прав.
Бачимо кошти компенсовано.
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію 🙌
Договори з юр. особами
Уточніть, що за організація, до кого звертались та з якого питання, в усьому розберемось.
Відмінна доставка
Дуже дякуємо вам за теплі слова.
Приємно знати, що наші послуги повністю задовольняють ваші потреби.
Будь ласка, бережіть себе.
Промокоды и невозможность их применять
Радимо перевірити умови використання коду та ще раз спробувати застосувати його в останній версії застосунку. Якщо ж ситуація повториться — будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення соціальних мереж (фейсбук чи інстаграм) відео помилки, номер накладної, ПІБ та номер телефону, на який проводилася реєстрація. Також вкажіть для звернення: 20250924/08621.
Неадекватний курʼєр
неадекватний!!! Навчить його розмовляти без
емоцій і не переходити на російську!!! І що це таке за доставка у вісім тридцять утра???!!! Виховані люди не звозять в такий час!Я на праці, ви не обнагліли?!!! Відправляйте тоді на поштомат, заберу тоді коли буде зручно мені!!! Ніколи нічого більш не замовлю і не пораджу! Жах.
Для зміни адреси доставки потрібно замовити послугу переадресування.
Спасибо за принесенный ущер ущерб
Ми старанно працюємо, щоб швидко та якісно доставляти усі посилки, проте у процесі доставки можуть виникати різні ситуації.
Ми завжди готові визнавати свою провину, якщо вона присутня, та знаходити компромісне рішення для будь-яких ситуацій.
Дякуємо, що поділилися з нами своїми емоціями.
Режим роботи
Дійсно, відділення може не працювати, навіть якщо немає сповіщення про тривогу. У приміщеннях встановлені датчики, які спрацьовують, щойно є інформація про потенційну загрозу ворожого обстрілу. Іноді це сповіщення може надходити навіть до того, як вмикається загальна тривога. Використання цієї системи дозволяє нашим співробітникам швидше дістатися укриття та зберегти життя. У момент спрацювання датчику, всі співробітники зобов'язані переміститися в укриття.
Радимо замовляти посилки у поштомати чи адресною доставкою, адже ці сервіси працюють не зважаючи на повітряні тривоги. Показати 1 відповідь