НОВА ПОШТА відгуки клієнтів

НОВА ПОШТА відгуки клієнтів
НОВА ПОШТА
1.3 5
23721 відгук / 5191601 перегляд
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Вытащили золотой браслет и вернули пустой пакет!

Вика Вика 37 хв 56 сек тому
14 го числа отправила посылку золотой браслет оценкой 36000 грн!
59001500607720 ,15 го посылка прибыла в киев,16 го покупатель перестал выходить на связь ,посылка все еще светилась в отделении-пошла на почту и оформила возврат,подтянулось ,что возврат оформлен и посылка едет обратно.когда она вернулась обратно-браслета в ней не было!!! Просто пустой пакет-посылку вскрыла на отделении при сотруднике!! Почта начинает выкручиваться,что они... Читати відгук
14 го числа отправила посылку золотой браслет оценкой 36000 грн!

59001500607720 ,15 го посылка прибыла в киев,16 го покупатель перестал выходить на связь ,посылка все еще светилась в отделении-пошла на почту и оформила возврат,подтянулось ,что возврат оформлен и посылка едет обратно.когда она вернулась обратно-браслета в ней не было!!! Просто пустой пакет-посылку вскрыла на отделении при сотруднике!! Почта начинает выкручиваться,что они кому то там его вручили,но по системе не провели,потому посылка вернулась обратно! Сегодня написала заявление в полицию,возможно это ваш же сотрудник и вытащил золото,а пакет вернул!это что за свинство такое,я отзываю свою же посылку обратно,а вы мне присылаете пустой пакет! Если вы не возместите мне стоимость браслета либо не вернете его -я буду и в суд обращаться! Мошенники!

Постійні затримки

Ольга Ольга 6 годин 34 хв тому
Нова пошта ,у Вас конкретні проблеми з термінами доставок. З останнього посилка мала приїхати 19.11.2025 до 18.00 , тепер стоїть дата 20.11.2025 до 12.00
І це не перший випадок ... Таке відбувається через день . Не можете виконувати такий обсяг роботи ,ставте більший термін доставок, і знижуйте вартість

Стало гірше

Гість Гість вівторок, 18 листопада
У Львові як пороблено щось з доставкою останнім часом. День їде по Україні посилка і ще добу просто лежить на адресному депо. Після переадресації чергової посилки на відділення, бо мені швидше сходити самій забрати, враховуючи, що поштомат став більше завадою, ніж комфортним отриманням посилок, і все одно завозять навіщось на адресне депо, де посилка продовжує лежати добу🤷🏻‍♀️ Може представник пошти... Читати відгук У Львові як пороблено щось з доставкою останнім часом. День їде по Україні посилка і ще добу просто лежить на адресному депо. Після переадресації чергової посилки на відділення, бо мені швидше сходити самій забрати, враховуючи, що поштомат став більше завадою, ніж комфортним отриманням посилок, і все одно завозять навіщось на адресне депо, де посилка продовжує лежати добу🤷🏻‍♀️ Може представник пошти пояснить чому так.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 13 годин 59 хв тому
Доброго ранку!
Надайте номер накладної, аби ми все перевірили.

Утилізація посилки без згоди коли вона була в дорозі.

Євген Євген неділя, 16 листопада
Відправив посилку з особистими речами, в застосунку була інформація що доставлена чекайте повідомлення про доставку. Так було два дні потім коли став розбиратися побачив що посилка знаходиться в Києві, оператор пояснив що одне місце приїхало інше загубилося в Києві в терміналі КІТ, чекайте будемо шукати на протязі дня повідомимо. Так чекав і дзвонив декілька разів на день чотири доби. Після... Читати відгук Відправив посилку з особистими речами, в застосунку була інформація що доставлена чекайте повідомлення про доставку. Так було два дні потім коли став розбиратися побачив що посилка знаходиться в Києві, оператор пояснив що одне місце приїхало інше загубилося в Києві в терміналі КІТ, чекайте будемо шукати на протязі дня повідомимо. Так чекав і дзвонив декілька разів на день чотири доби. Після очередного дзвінка на горячу лінію повідомили що посилку утілізовано так як була залита хімічною речовиною(коробка чималенька вагою 15 кг речей, в основному одяг). Став розбиратися виявилось що посилку утілізовали ще 6 днів потому, но що дивне те що утілізація посилки по акту відбулася в період її доставки тобто 10 листопада вона повинна була доставлена о 16 годині, а утілізована 10 листопада о 8 годині. Погодились надати фото пошкодження, на сказали що видно пошкоджену коробку, відео і фото що з речами в коробці не дають, опису в акті дуже сухий «коробка залита хімічною речовиною перепакувати неможливо» в акті вказали що в коробці побутові речі, без детального опису. Акт склали начальник відділення чи зміни та його двоє підлеглих. Мені не зрозуміло на якій підставі вони вирішили провести утілазацію не повідомивши мене, як вони оцінили ступень пошкодження вони експерти в цьому, в них є відповідна освіта чи хоча б курси? Під час перевезення груз належить мені чи новій пошті? Нова пошта перевозе з пункта А в пункт Б, за це я плачу кошти, да я страхую посилку якщо з нею щось станеться форс мажор і так далі це якщо вона зникла і її не можуть знайти. Але ж її знайшли, да вона пошкоджена але тільки я можу зрозуміти ступень пошкодження. Я запропонував надати відео чи фото як проходила утілізація але мені повідомили(тут саме цікаве) фото і відео при утілізацііі не робиться. Все наведене наштовхує тільки на одне на новій пошті ВОРУЮТЬ ПОСИЛКИ‼️‼️‼️ і ось дуже стислі аргументи
1. Відправлення 8 листопада доставка повинна бути 10 листопада друга половина дня. Прибуття в термінал КІТ 09.11.25 о 5 ранку, утілізація 10 листопада о 8:00
2. Прийняття рішення про утілізацію зроблено особисто працівниками терміналу КІТ в односторонньому порядку, не повідомивши про це відправника чи отримувача.
3. В акті вказано залито хімічною речовиною, якщо акцент на небезпечну речовину, то за умовами перевезень нової пошти небезпечні та легкозаймисті речовини неможна перевозити і їх там не могло бути, а якщо просто залили якоюсь речовиною то вона не небезпечна і не представляє загрози життю чи здоровʼю тобто є можливість зберегти в тому виді в якому вона є і я як власник вирішу ступень збитків, тому і сума збитків могла би бути менше за суму оціночною вартості.
4. Жоден з операторів до якого я звертався не бачив інформацію про утілізацію посилки і обіцяли що знайдуть (навіть одна жіночка сказала що посилка засипана іншими коробками і ми її скоро достанемо) А інформацію у оператора зʼявилась лише 16 листопада тобто через 6 днів і як сказали нажаль вже утілізовано.
5. Не можуть надати відео як знайшли посилку, як робили огляд, як складали акт.
6. Немає крім слів оператора і складеного акту працівниками пошти якихось інших підтвердженнь про утілізцацію а саме фото та відео та як і яким чином було зроблено утілізацію. Нажаль вони нічого пояснити не можуть.
Служби внутрішньої безпеки яка б проводила розслідування подібних ситуацій в них немає(як пояснив мені оператор), тобто новій пошті дешевше платити страховки ніж виявляти та звільняти крадіїв то му що по суті вони не піклуються про грузи які вони перевозять тому що кількість перевезень більша ніж кількість крадіжок.
Зі всього викладеного я особисто роблю один єдиний висновок мою посилку вкрали, і це зробили працівники нової пошти в терміналі КІТ, може ця інформація дойде до керівників вищою ланки і вони звернуть на це увагу.
Переваги:
  1. После этого случая тяжело назвать
Недоліки:
  1. Воровство‼️‼️‼️‼️ работа новой почты устроена таким образом что в принципе ты не можешь ничего решить. Непрофесійність.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта 13 годин 59 хв тому
Доброго ранку!
Повідомте, будь ласка, номер накладної, перевіримо всі деталі.
Показати 1 відповідь

Порожня комірка в поштоматі

Ірина Ірина субота, 15 листопада
20451294898903 Прийшло сповіщення прийшла посилка з магазину ISSA в поштоматі з номером 8575. О 19.20 відкривши комірку я побачила порожню комірку, одразу почала телефонувати на гарячу лінію де мені нічого адекватного окрім того що заявку вони прийняли відповісти не можуть. Почали розповідати про якогось техніка який перевірить справність поштомату, повний сюр. І так зрозуміло, що посилку, або втрачено або вкрадено.... Читати відгук 20451294898903 Прийшло сповіщення прийшла посилка з магазину ISSA в поштоматі з номером 8575. О 19.20 відкривши комірку я побачила порожню комірку, одразу почала телефонувати на гарячу лінію де мені нічого адекватного окрім того що заявку вони прийняли відповісти не можуть. Почали розповідати про якогось техніка який перевірить справність поштомату, повний сюр. І так зрозуміло, що посилку, або втрачено або вкрадено. Щодо строків проведення хоч якихось заходів з пошуку також ніхто нічого не знає, бо це інші підрозділи і здається вони взагалі не спілкуються.
Але питання актуальне де моє пальто і хто буде відшкодовувати суму втрати, на ці питання мені також не дали жодної відповіді
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Некомпетентність гарячої лінії і судячи з ситуації не порядність кур'єрської служби.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта понеділок, 17 листопада
Добрий день, Ірино!
Маємо інформацію, що відправлення вже отримали. Перепрошуємо за незручності. Ми цінуємо вашу довіру та зробимо все можливе, щоб виправити враження й надалі забезпечувати коректний сервіс ❤️

Для кого ви пишите правила?

Юлія Юлія п'ятниця, 14 листопада
Неодноразово відправляла посилки у Німеччину. Все чудово: швидка доставка, всі питання щодо кур'єра в Німеччині можна з'ясувати на "гарячій лінії". Але! Кожного разу, відправляючи посилку, питала в оператора чи можна відправляти продукти харчування (цукерки, горіхи, чай, кава, звісно ж не сало) і кожного разу чула категоричне "ні!!!" . І ось зайшла на сайт НП і бачу в правилах відправки, що... Читати відгук Неодноразово відправляла посилки у Німеччину. Все чудово: швидка доставка, всі питання щодо кур'єра в Німеччині можна з'ясувати на "гарячій лінії". Але! Кожного разу, відправляючи посилку, питала в оператора чи можна відправляти продукти харчування (цукерки, горіхи, чай, кава, звісно ж не сало) і кожного разу чула категоричне "ні!!!" . І ось зайшла на сайт НП і бачу в правилах відправки, що таки можна відправляти за певними умовами. Виникає питання: ваші оператори не знають ваших внутрішних правил чи навмисно обманюють клієнта? Чому мені жодного разу не сказали "так, з обмеженнями можна, ознайомтесь на сайті"?? НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Для кого ви пишите правила?
Переваги:
  1. Швидка доставка
Недоліки:
  1. Або оператори не знають правил компанії, або обманюють клієнтів
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 15 листопада
Добрий день! Ми щиро перепрошуємо за це непорозуміння. Хочемо проаналізувати це, щоб не повторити у майбутньому. Напишіть номер мобільного, дату та час дзвінка нашим колегам. Хочемо все перевірити та розібратися.

Розчарування додаток

Lesya Lesya середа, 12 листопада
59001498953489
Або перерахуйте або дайте знижку за катання по Україні
Дешевше було б самому з'їздити
Переваги:
  1. Ніколи не було нарікань
Недоліки:
  1. Шок
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 13 листопада
обрий день! Бачимо, що фактична вага відправлення 5 кг, а об'ємна - 53,81. Вартість доставки згідно з тарифами становить 432 грн та 100 грн доплата за габарити понад 120 см. Загальна сума 532 грн. Розрахунок правильний. Якщо у вас є сумніви, то при отриманні можете замовити контрольне зважування. У вашій присутності товар зважать та обміряють. У разі виявленні помилки вартість перерахують. Показати 1 відповідь

Розчарування

Lesya Lesya середа, 12 листопада
Я не очікувала, що доставка буде така захмарна, аж 532 грн., сам товар в два рази дешевше, це при тому, що відстань між містами меньше 100 км., а вона об'їджає чуть не пів України це по-перше, по друге фактична вага 5 кг. об'ємна 53,8. Рахувала рахувала, врахувала все і кількість пунктів і те що довжина більша за 120 см.... Читати відгук Я не очікувала, що доставка буде така захмарна, аж 532 грн., сам товар в два рази дешевше, це при тому, що відстань між містами меньше 100 км., а вона об'їджає чуть не пів України це по-перше, по друге фактична вага 5 кг. об'ємна 53,8. Рахувала рахувала, врахувала все і кількість пунктів і те що довжина більша за 120 см. Всеодно не виходжу на це число!!?
Переваги:
  1. +
Недоліки:
  1. -
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 13 листопада
Добрий день! Бачимо, що фактична вага відправлення 5 кг, а об'ємна - 53,81. Вартість доставки згідно з тарифами становить 432 грн та 100 грн доплата за габарити понад 120 см. Загальна сума 532 грн. Розрахунок правильний. Якщо у вас є сумніви, то при отриманні можете замовити контрольне зважування. У вашій присутності товар зважать та обміряють. У разі виявленні помилки вартість перерахують.

Обкрадання військових

Користувач Користувач середа, 12 листопада
Хочу застерегти людей, особливо військових та їхні родини, від користування пунктом прийому Нової пошти в с. Жилівка Франка 9а.Це звичайна сільська хата, перероблена під магазин і пункт прийому, де мобілізовані часто відправляють речі своїм рідним.
Мій чоловік передавав посилку саме там — у ній були його власні речі, оригінали медичних документів і кошти. Працівниця прийняла пакунок, просто приклеїла папірці з... Читати відгук
Хочу застерегти людей, особливо військових та їхні родини, від користування пунктом прийому Нової пошти в с. Жилівка Франка 9а.Це звичайна сільська хата, перероблена під магазин і пункт прийому, де мобілізовані часто відправляють речі своїм рідним.
Мій чоловік передавав посилку саме там — у ній були його власні речі, оригінали медичних документів і кошти. Працівниця прийняла пакунок, просто приклеїла папірці з іменами відправника й отримувача, не видала ТТН, не оформила оціночну вартість і навіть не залишила жодного документа про прийом посилки. Зі слів, вона потім самостійно везе все у відділення в с. Новоселиця, де вже створюють накладні.
Посилка зникла. Ми шукали її понад 10 днів, потім подали претензію, і ще через кілька днів отримали відмову у компенсації, бо “немає ТТН і доказів, що посилка взагалі була здана”.
Я вважаю, що відповідальність лежить на Новій пошті, адже саме компанія допустила роботу пункту без належного обладнання (комп’ютера, принтера, фіксації відправлень). Люди не можуть отримати навіть елементарний доказ, що віддали речі.
Закликаю компанію перевірити роботу пункту у с. Жилівка та забезпечити належні умови для відправки, щоб інші не опинилися в такій ситуації.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Жахливе
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 13 листопада
Добрий день! Відділення у с. Жилівка -– це різновид відділення, де можливі тільки приймання та видача відправлень. В них відсутня можливість створювати накладні через відсутність доступів до інформаційної системи компанії. Прохання надати номер претензії, яку ви подавали. Показати 1 відповідь

Поводження з відвідувачами

Лілія Лілія середа, 12 листопада
Безпідставне звинувачення відвідувача, зі сторони співробітника Нової пошти, у втручання роботи іншого співробітника пошти. Спілкування російською мовою.
1 не згоден
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта четвер, 13 листопада
Добрий день! Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, що виникла під час обслуговування та вкажіть номер накладної, за якою звертались.

Затримка посилки

Діана Діана вівторок, 11 листопада
Колись обожнювала нову пошту , завжди замовляла , все приходило вчасно , а деколи , навіть швидше , але останніх три рази , коли я замовляла ,посилки не приходили з затримкою в 2-3 дні . Але останній раз мене повністю розчарував. Замовила на поштомат посилку , по додатку показувало , що мало прийти 08.11. Само-собою не прийшло , думаю добре... Читати відгук Колись обожнювала нову пошту , завжди замовляла , все приходило вчасно , а деколи , навіть швидше , але останніх три рази , коли я замовляла ,посилки не приходили з затримкою в 2-3 дні . Але останній раз мене повністю розчарував. Замовила на поштомат посилку , по додатку показувало , що мало прийти 08.11. Само-собою не прийшло , думаю добре , завтра прийде . 09.11 мені приходить просто повідомлення, що мою посилку переадресували на відділення, яке не є дуже близьким до мене , не повідомивши. Я одразу переадресувала на поштомат , 10.11 її також не було , хоча оператор сказала, що в цей день точно буде посилка . Сьогодні 11.11 моєї посилки досі немає
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 12 листопада
Добрий день! Будь ласка, напишіть номер накладної вашої посилки, щоб ми могли все перевірити та допомогти вирішити питання. Показати 1 відповідь

Обкрадання під час війни

Ольга Одиніна Ольга Одиніна вівторок, 11 листопада

Відправка з поштомату у відділення. Вага 380 грамів. Габарити 34*34*1.
Нова пошта бере гроші за вагу 10 кг. Питання: це нова пошта вкрала 9 кг та 620 грамів? Чи просто новій пошті головне отримати побільше бабла?
Так, я запитала в новій пошті якщо зроблю накладну 0,5 кг а відправлю 30 то змінять вони вагу чи ні... Читати відгук
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Обкрадання під час війни

Відправка з поштомату у відділення. Вага 380 грамів. Габарити 34*34*1.
Нова пошта бере гроші за вагу 10 кг. Питання: це нова пошта вкрала 9 кг та 620 грамів? Чи просто новій пошті головне отримати побільше бабла?
Так, я запитала в новій пошті якщо зроблю накладну 0,5 кг а відправлю 30 то змінять вони вагу чи ні і вони кажуть «змінемо». Чому тут не змінили?!?!? Тут 2 варіанта і обидва до нової пошти - або ви вкрали більшу частину посилки, або вам подобається красти та збільшувати вартість доставки вдвічі. Питання відкрите. Відповіді не буде, бо нова пошта вважає що це проблема відправника та отримувача, а не як не їх проблема хоча гроші беруть саме вони
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 12 листопада
Добрий день!
Бачимо, що ви вже неодноразово зверталися до нас із цього питання, і колеги надали відповідь, що відправник знав про невірно вказані габарити, адже створив накладну самостійно та зазначив фактичну вагу — 6 кг. Посилки вагою від 2 до 10 кг транспортуються за єдиним тарифом — 90 грн. Також маємо інформацію, що вам надано промокод у межах лояльності.

Різні оператори, різний підхід до вирішення проблем

Віктор Віктор понеділок, 10 листопада
Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958
Читати відгук
Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958
Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку )
Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта вівторок, 11 листопада
Добрий день! Повідомлення про нарахування плати за зберігання відправлення було вчасно надіслано як відправнику, так і отримувачу. Таким чином, відповідальність чи вина компанії за несвоєчасне отримання відсутня. Показати 1 відповідь

Застрягла на 10 днів посилка

Лариса Лариса неділя, 9 листопада
так як ваша підтримка як завжди працює препогано, будь ласка, де знаходиться посилка 59500004983623? вона потрібна одержувачу тільки до 13 листопада далі вже не потрібна, далі вимагатимемо повернення коштів.
Переваги:
  1. колись вони були, зараз залишилося тільки сподіватися, що плюси колись повернуться, коли ви наведете порядок у вашій логістиці та підберете кваліфікований достатньою мірою персонал
Недоліки:
  1. з трьох посилок дві ми шукаємо.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта понеділок, 10 листопада
Добрий день!
Бачимо, що ви вже звертались до нас. Обов’язково з’ясуємо всі обставини та надамо зворотний зв’язок.
Показати 1 відповідь

Подвійні оплати за відправлення..

Вікторія Вікторія субота, 8 листопада
Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком... Читати відгук Відправлена посилка, в додатку була проведена оплата. З картки кошти списані( є квитанція) . Через два дні, при отриманні отримувач також оплачує посилку. Гаряча лінія дає відповідь оплата не прошла( за два дні ніякого повідомлення від НП, що оплата не проведена) .. і шо.. "солоденько" чекайте 10 днів на поверненя коштів.. як так? Ця посилка була знаком поваги до людини, і вона мала б просто отримати посилку , а не сплачувати за послугу.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 8 листопада
Добрий день!
Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли в усьому розібратися.
Показати 1 відповідь

ТТН 20451277260031 - потеряли посылку с контролем оплаты, возмещение отказались выплачивать

Олена Олена субота, 8 листопада
Очередной раз Новая Почта и некая Наталія Калина из отдела обслуговування бізнес Клієнтів находятся в очередном ударе слабоумия :)
Ситуация. Отправили посылку клиенту услугой контроль оплаты. ТТН 20451277260031. Посылка приехала, пролежала в пачкомате и уехала обратно, но обратно не доехала. Связался с фулфилментом Новой Почты, который ответственный за отправку и прием возврата посылки. Там разобрались в ситуации и ответили, что... Читати відгук
Очередной раз Новая Почта и некая Наталія Калина из отдела обслуговування бізнес Клієнтів находятся в очередном ударе слабоумия :)

Ситуация. Отправили посылку клиенту услугой контроль оплаты. ТТН 20451277260031. Посылка приехала, пролежала в пачкомате и уехала обратно, но обратно не доехала. Связался с фулфилментом Новой Почты, который ответственный за отправку и прием возврата посылки. Там разобрались в ситуации и ответили, что посылка обратно на склад фулфилмента действительно не поступала: НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - ТТН 20451277260031 - потеряли посылку с контролем оплаты, возмещение отказались выплачивать НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - ТТН 20451277260031 - потеряли посылку с контролем оплаты, возмещение отказались выплачивать

"Автоматичне повернення було створено в системі 29.10. а 5.11.2025 ЕН
була закрита співробітником НП. То і ЕН на повернення мала бути
створена та відвантажена 5.11.2025.
Але ЕН досі не створено.
На додаток в примітках вказано що товар був відсутній в комірці
поштомату, це привіть підняти це питання на рівні відділу претензій"

Подал претензию и Наталія Калина отказалась принимать претензию. В итоге я отправила товар наложенным платежом и не получила обратно ни товар, ни наложенный платеж, не возмещение убытков принесенных мне халатностью работников Новой Почты, в том числе Наталией Калининой.

Жахливий сервіс від Нова Пошта!

Анна Анна п'ятниця, 7 листопада
01.11 отримувала своє замовлення 59001488996822 у поштоматі. Воно не тільки не надійшло вчасно — воно прийшло пошкодженим. Пакет був прорізаний і товар пошкоджений.
Одразу оформила претензію у додатку та надала фото пошкодження. Пройшов вже майже тиждень: станом на 07.11 зі мною навіть не зв’язалися! Нуль інформації, нуль реакції, нуль поваги до клієнта.
Це не просто необережність — це повна безвідповідальність... Читати відгук
01.11 отримувала своє замовлення 59001488996822 у поштоматі. Воно не тільки не надійшло вчасно — воно прийшло пошкодженим. Пакет був прорізаний і товар пошкоджений.
Одразу оформила претензію у додатку та надала фото пошкодження. Пройшов вже майже тиждень: станом на 07.11 зі мною навіть не зв’язалися! Нуль інформації, нуль реакції, нуль поваги до клієнта.
Це не просто необережність — це повна безвідповідальність і зневага до клієнтів, які платять вам за послугу. Якщо так далі піде, я буду змушена звертатися зі скаргами у відповідні інстанції та робити гучні пости у соцмережах.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 8 листопада
Добрий день!
Просимо трішки часу, щоб все перевірити та розібратися.
Напишемо вам, як тільки будемо мати результат.
Показати 1 відповідь

Третий день доставляється посилка по Києву у поштомат

Денис Денис п'ятниця, 7 листопада
Третий день доставляється посилка по Києву у поштомат. При цьому у додатку дата доставки вказана на наступний день з моменту відправки до 12-ї години. Самі ці пани нічого не повідомляють при цьому, а при зверненні кажуть що у них перевантаження.
Переваги:
  1. Ніяких
Недоліки:
  1. Висока вартість послуг. Сервис ніякий. Неповага до клієнтів.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 8 листопада
Добрий день!
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою виникла ця ситуація, щоб ми могли в усьому розібратися.
Показати 2 відповіді

Жадность Новой почты пробило дно

Никифор Никифор четвер, 6 листопада
Теперь,если ты рассчитываешься на НП карточкой за посылку ,к вам еще приходит на следующий день счёт от вашего банка комиссия за перевод якобы с карты на карту.А если ты рассчитываешься наличными на ]нП то тебя замордуют ксероксами твоих персональных данных.короче теперь и на Нп тебя обкуривают и банк обкуривает за посылку.
Переваги:
  1. Их нет и давно
Недоліки:
  1. Очень и Очень дорого
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 8 листопада
Добрий день!
Наявність та сума комісії залежить саме від умов вашого банку.
Радимо звернутися до них для уточнення всіх деталей.
Показати 1 відповідь

"Чудовий сервіс"

Ганна Ганна вівторок, 4 листопада
Зіпсували доставку — ну, буває, думаю, вибачились і дали промокод. Але ні! Скористатися ним не можна, бо я ФОП. Серйозно? То навіщо тоді той промокод? Просто фантастичний «сервіс»! 😡
2 згодні
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 5 листопада
Добрий день! Напишіть номер промокоду та накладну, за якою намагалися його використати. Показати 1 відповідь

Украли вещи из посылки

Надя Надя вівторок, 4 листопада
Я отправляла международную посылку из Польши в Канаду. Оператор все сложил сам. Потом пришёл емейл, что в посылке запрещённые вещи и их утилизируют и посылка поедет дальше. Я отозвала посылку назад. Запрещённые это духи и старый плеер мрз, плеер очень дорог, так как на нем последнее интервью дорогого человека. И посылка вернулась, только не 10кг , 9.400. Нет... Читати відгук Я отправляла международную посылку из Польши в Канаду. Оператор все сложил сам. Потом пришёл емейл, что в посылке запрещённые вещи и их утилизируют и посылка поедет дальше. Я отозвала посылку назад. Запрещённые это духи и старый плеер мрз, плеер очень дорог, так как на нем последнее интервью дорогого человека. И посылка вернулась, только не 10кг , 9.400. Нет зла, на этих людей. Забрали вещи , маленькие духи, и косметику. Я сто раз писала, чтобы вещи вернулись все по весу, но нет, кто то перевернул посылку верх дном и забрал вещи. Мой первый раз отправки посылки в Канаду и такое разочарование.подумайте перед тем, как отсылать.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 5 листопада
Добрий день! Напишіть номер накладної.

Побили товар

Надія Надія вівторок, 4 листопада
Завжди обирала Нову Пошту дуже мені подобалося все було вчасно і все було супер але стався такий така ситуація замовила я велику посилку в посилка була велика тому поділили на дві коробки замовляла алкоголь і суміш дитячу кинули чи я не знаю що сталося з тоєю посилкою що бутилка розбилася Ну і зрозуміло що все вилилось одну коробку прислали А... Читати відгук Завжди обирала Нову Пошту дуже мені подобалося все було вчасно і все було супер але стався такий така ситуація замовила я велику посилку в посилка була велика тому поділили на дві коробки замовляла алкоголь і суміш дитячу кинули чи я не знаю що сталося з тоєю посилкою що бутилка розбилася Ну і зрозуміло що все вилилось одну коробку прислали А друга була на іншому відділенні нам сказали що перепакують ту посилку і пришлю також сьогодні прийшла та посилка те стекло що розбилося кинули в ту коробку і прислали нам зрозуміло що все було мокре суміш дитяче пошкоджена бутилки пошкоджені були тому не розумію чому таке https://www.youtube.com/watch?v=undefined
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта середа, 5 листопада
Добрий день! Напишіть номер накладної, все перевіримо.

Нова пошта дуже якісно зреагувала на втрату частини вантажу.

Олена Олена понеділок, 3 листопада
Нова пошта дуже швидко і якісно зреагувала на втрату частини вантажу.
Наша посилка дійшла в місце призначення непошкодженою, але з неї зникла важлива річ.
Я зафіксувала звернення і працівники Нової пошти декілька днів вели розслідування, переглядаючи по камерах повністю переміщення нашої посилки. Працівники були фахові і чесні. Якісно віднеслись до ситуації.
В результаті, в найкоротший термін нам була повернена... Читати відгук
Нова пошта дуже швидко і якісно зреагувала на втрату частини вантажу.
Наша посилка дійшла в місце призначення непошкодженою, але з неї зникла важлива річ.
Я зафіксувала звернення і працівники Нової пошти декілька днів вели розслідування, переглядаючи по камерах повністю переміщення нашої посилки. Працівники були фахові і чесні. Якісно віднеслись до ситуації.
В результаті, в найкоротший термін нам була повернена сума коштів за річ, яка пропала.
Переваги:
  1. Нова пошта дуже швидко і якісно зреагувала на втрату частини вантажу.
  2. Працівники були фахові і чесні. Якісно віднеслись до ситуації.
  3. В результаті нам була повернена сума коштів за річ, яка пропала.
Недоліки:
  1. немає
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта вівторок, 4 листопада
Добрий день. Дякуємо за цей відгук. Ви неперевершені.

Не можу отримати відправлення в Барселоні більш 3 тижнів

Тетяна Тетяна неділя, 2 листопада
Обрали Нову Пошту для відправки посилки з Харькова до Барселони- тільки заради швидкої доставки. Пообіцяли за тиждень. Дорого- але була важна швидкість. Відправили 9/10- зараз 2/11, ніхто- НІХТО- не може сказати терміни отримання, хоча посилка в Барсу прийшла 16/10… нема брокера, сам клієнт повинен розуміти тонкощі розмитнення, це відповідальність клієнта- все вже вислухала! Очікуйте листа з митниці, а Нова Пошта... Читати відгук Обрали Нову Пошту для відправки посилки з Харькова до Барселони- тільки заради швидкої доставки. Пообіцяли за тиждень. Дорого- але була важна швидкість. Відправили 9/10- зараз 2/11, ніхто- НІХТО- не може сказати терміни отримання, хоча посилка в Барсу прийшла 16/10… нема брокера, сам клієнт повинен розуміти тонкощі розмитнення, це відповідальність клієнта- все вже вислухала! Очікуйте листа з митниці, а Нова Пошта відповідальності за це не несе… як так!!!!
Я що- можу повпливати на ваші внутрішні процедури!!!!
Я що- маю контакти брокера (мені їх нікто не дає)???
Якщо не налагоджена робота- так не вводьте в оману клієнтів! Я попередньо дзвонила і питала всі тонкощі і терміни- і мені сказали, що це буде коштувати дорожче, але буде швидко!!! Ніхто мене не попередив про труднощі, хоча я питала!!! Інші перевізники самостійно- САМОСТІЙНО- і ШВИДКО-роблять всі розмитнення та всі процедури - клієнт тільки гроші платить і отримує своє відправлення. АЛЕ- головне те- що НІХТО НЕ МОЖЕ МЕНІ відповісти- КОЛИ я отримаю свою посилку!!!! Я вже не знаю, до кого звертатися, щоб цей БАРДАК і ЖАХ завершити!!!!
Переваги:
  1. Не бачу
Недоліки:
  1. Дно
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта понеділок, 3 листопада
На жаль, затримка виникла через проведення аудиту всіх іспанських митниць і брокерів, що тимчасово вплинуло на швидкість оформлення відправлень. Зараз наші колеги з митно-брокерського відділу роблять усе можливе, щоб якнайшвидше завершити процедуру та продовжити доставку вашої посилки. Прохаємо слідкувати за оновленням статусів. Розраховуємо на розуміння та дякуємо за терпіння. Показати 1 відповідь

Клієнтоорієнтованість нуль!

Татьяна Сергеевна Татьяна Сергеевна неділя, 2 листопада
Нова пошта гарно написала тут , що вирішила питання і надала мені 3 промокоди , а по факту прийшло смс , а через годину зайшла в додаток , а їх вже нема 😂супер! Переплутали посилки , оператор нахамив , з клієнтами я розбиралася сама ! Просила відправити посилки назад , купа часу і нервів через ваші помилки ! А що... Читати відгук Нова пошта гарно написала тут , що вирішила питання і надала мені 3 промокоди , а по факту прийшло смс , а через годину зайшла в додаток , а їх вже нема 😂супер! Переплутали посилки , оператор нахамив , з клієнтами я розбиралася сама ! Просила відправити посилки назад , купа часу і нервів через ваші помилки ! А що зробили ви ? Гарно відписались тут про прислані промокоди в якості вибачення, а промокодів то нема ! НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Клієнтоорієнтованість нуль!
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта понеділок, 3 листопада
Добрий день!
Щиро перепрошуємо за всі незручності 😔 Напишіть номер накладної, за якою виникла така ситуація. Ми обов’язково перевіримо, що сталося, і надамо вам актуальні коди як вибачення ❤️

Меняют накладную через полчаса, добавляют на свое усмотрение пакування .

Антон Антон субота, 1 листопада
Так Нова Пошта пробила ДНО. Надіслали мені посилку, сума посилки 400 грн, оплатив продавцю на карту, щоб не було післяплати. Я попросив продавця упакувати в картон і відправити як є, тому що мені з цієї посилки потрібно було тільки пару деталей зняти. Продавець сам упакував і попросив оператора Нової пошти відправити як є. Скинув мені чек ТТН, там була сума... Читати відгук Так Нова Пошта пробила ДНО. Надіслали мені посилку, сума посилки 400 грн, оплатив продавцю на карту, щоб не було післяплати. Я попросив продавця упакувати в картон і відправити як є, тому що мені з цієї посилки потрібно було тільки пару деталей зняти. Продавець сам упакував і попросив оператора Нової пошти відправити як є. Скинув мені чек ТТН, там була сума 175 грн. Я в додатку цю суму оплатив. А через 25 хвилин оператор Нової пошти САМ на свій розсуд вносить туди упаковку обрешітку, і сума замість 175 грн в чеку ТТН, стає 360 грн в додатку. Відправник в шоці каже, просив відправити як є. Але чек ТТН ви видаєте з сумою без упаковки, а потім через 25 хвилин вносите туди зміни, це так не працює, ЦЕ ОБМАН, чому відразу не вписали в чек упаковку. Вас не просили упаковувати в обрешітку. Ось так працює Нова пошта. Доповнення. Якщо ви оплатили посилку, а потім через деякий час вам ще нав'язали свою послугу пакування , то на другу оплату за пакування промокод на знижку не діє. Буде вибивати помилку. Хоча в описі використання промокоду немає інформації, чи це перша оплата за посилку чи друга. І так , нав'язали своє пакування самі прийняли рішення через півгодини , так ще й промокод не діє, тому що це друга оплата за послугу обрешітки посилки, яку ніхто не просив робити. ДННННОООО НОВА ПОШТА.
Переваги:
  1. Плюсів нема , Ціна посилки 400 грн, відправив продавцю на картку, щоб не було післяплати. У підсумку доставка 360 грн. З урахуванням того, що самі вирішили через півгодини запхати в обрешітку і змінити ціну з 175 на 360 грн.
Недоліки:
  1. Дно Нова пошта
  2. Відправили посилку, видали ТТН, сума доставки одна, через 25 хвилин додають пакування від себе в обрешітку, сума в додатку в 2 рази більша, посилка була добре упакована, і так ціна товару 400 грн, доставка 360, замість 175, як було вказано в ТТН, яке видав оператор у відділенні.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта понеділок, 3 листопада
Добрий день, Антоне! Напишіть, будь ласка, накладну, за якою відправлення допакували 🙏 Що саме транспортувалося (вид вантажу)? Показати 1 відповідь

НП не віддає післяоплату

Костянтин Костянтин п'ятниця, 31 жовтня
Відправка N59001483912853, отримувач отримав посилку 25.10.25 і оплатив післяоплату, яку НП відмовляється видавати (Киів, НП 12), більше того мене заблокували незважаючи на те що не перевищено місячну суму в 30 тис (згідно із додатком NovaPay for business). Ветеринарний препарат було відправлено для термінового запобігання загострення хвороби тварин, так як я ветеринарний лікар і не веду комерційну діяльність як фізична особа,... Читати відгук Відправка N59001483912853, отримувач отримав посилку 25.10.25 і оплатив післяоплату, яку НП відмовляється видавати (Киів, НП 12), більше того мене заблокували незважаючи на те що не перевищено місячну суму в 30 тис (згідно із додатком NovaPay for business). Ветеринарний препарат було відправлено для термінового запобігання загострення хвороби тварин, так як я ветеринарний лікар і не веду комерційну діяльність як фізична особа, а тільки через компанію, ТОВ, в якій є директором. Звернувся із письмовим поясненням до НП 28 Киів ще 29.10.25, але питання не вирішується.
Переваги:
  1. Швидка доставка
Недоліки:
  1. Непрогнозовані дії з боку НП
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта субота, 1 листопада
Добрий день!Якщо ви, як фізична особа, регулярно отримуєте значну кількість післяплат через NovaPay, компанія відповідно до вимог Закону України №361-IX зобов’язана тимчасово обмежити надання фінансових послуг до отримання пояснень щодо походження коштів. Для уникнення таких обмежень рекомендуємо здійснювати діяльність у статусі ФОП.

Осадочек неприємний

Agata Agata четвер, 30 жовтня
Порівняно як Нова раніше відносилася до клієнтів, то ніби зараз трохи краще, хоч не намотують кілограми паперу і не грузять на покупку коробок. Ще здивувало, що легко дозвонилася на гарячу лінію і розмовляла з людиноюsmile! а не з роботом Євою. Правда в них люди не сильно відрізняються від роботів. Оператори не можуть пояснити як працює Легке повернення (питання по поверненню... Читати відгук Порівняно як Нова раніше відносилася до клієнтів, то ніби зараз трохи краще, хоч не намотують кілограми паперу і не грузять на покупку коробок. Ще здивувало, що легко дозвонилася на гарячу лінію і розмовляла з людиноюsmile! а не з роботом Євою. Правда в них люди не сильно відрізняються від роботів. Оператори не можуть пояснити як працює Легке повернення (питання по поверненню коштів покупцю), оператори гарячої лінії захищають своїх - це ви неправильно запитали, це ви неправильно зрозуміли, оператор правильно сказав ( по факту ввів мене в оману) і пр. Додає незрозумілості відсутність повідомлення про переказ - ні СМС ні на Вайбер, при цьому оператори попереджають, що без цього за переказом не приходити. Хоча можливо смс не прийшло через відключення світла... Короче кажучи, більше не хочеться мати справу з цими типу "легкими" поверненнями.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта п'ятниця, 31 жовтня
Добрий день!
У рамках послуги «Легке повернення» Нова пошта лише доставляє повернення.
Усі фінансові питання вам потрібно обговорювати із продавцем. Зверніться до нього перед відправкою повернення та дізнайтеся умови та строки повернення ваших коштів.

У вашій логістиці з'явилося безліч проблем, які вимагають вирішення!

Лариса Лариса четвер, 30 жовтня
Шановна Нова Пошта, робота з вами стала справжньою катастрофою! З трьох посилок дві проблемні!! одна взагалі невідомо де (59500004903391) з 22.10 - ніяких даних, друга зависла в повітрі з 27.10 (WB000000014629011) виглядає так ніби вона більше нікуди не їде, хоча виїхала в країну призначення ... Ваша логістика побудована через Гренландію? чи через Північний чи Південний полюс? що відбувається взагалі? більш... Читати відгук Шановна Нова Пошта, робота з вами стала справжньою катастрофою! З трьох посилок дві проблемні!! одна взагалі невідомо де (59500004903391) з 22.10 - ніяких даних, друга зависла в повітрі з 27.10 (WB000000014629011) виглядає так ніби вона більше нікуди не їде, хоча виїхала в країну призначення ... Ваша логістика побудована через Гренландію? чи через Північний чи Південний полюс? що відбувається взагалі? більш немає надії ні на терміни доставки, ні на адекватну відповідь від представників НП, де посилка, що з нею відбувається і коли, врешті-решт, вона буде доставлена!
Переваги:
  1. все менше і менше
Недоліки:
  1. налагодьте ваші транспортні процеси, просто неможливо працювати з вами у такому стресі і такої неузгодженості ваших дій.
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта п'ятниця, 31 жовтня
Добрий день 💖
Перепрошуємо за затримку 🙏
Маємо інформацію, що відправлення за номером 59500004903391 наразі знаходиться у місті Glasgow.
Статуси оновлено сьогодні, їх можна переглянути за посиланням:
https://novapost.com/uk-de/tracking/59500004903391

Стосовно WB000000014629011 — додатково все перевіримо та повернемося до вас 🥺
Показати 1 відповідь

З КОЖНИМ ДНЕМ ВСЕ ГІРШЕ ?

D—T D—T четвер, 30 жовтня
Хочу звернути увагу керівництва Нова пошта та громадськості на порушення прав споживачів, з яким особисто зіткнувся у відділенні компанії.
Працівники відділення безпідставно відмовили мені у можливості розпакувати заводську плівку, оглянути товар і перевірити його стан до моменту оплати чи підпису документів про отримання у присутності працівника нової пошти. Такі дії є незаконними та суперечать як українському законодавству, так і офіційним... Читати відгук
Хочу звернути увагу керівництва Нова пошта та громадськості на порушення прав споживачів, з яким особисто зіткнувся у відділенні компанії.

Працівники відділення безпідставно відмовили мені у можливості розпакувати заводську плівку, оглянути товар і перевірити його стан до моменту оплати чи підпису документів про отримання у присутності працівника нової пошти. Такі дії є незаконними та суперечать як українському законодавству, так і офіційним правилам самої компанії.

Відповідно до:
Закону України “Про захист прав споживачів”,
ст. 4 та ст. 8 — споживач має право перевірити якість, комплектність і відповідність товару до оплати.

Постанови КМУ №270 від 05.03.2009 “Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку”,
п. 64 — одержувач має право перевірити цілісність упаковки та вимагати перевірки вмісту в присутності працівника поштового зв’язку.

Публічного договору (оферти) ТОВ “Нова пошта”.

Тобто споживач має повне законне право розпакувати заводську плівку та оглянути товар до оплати, у присутності працівника відділення.
Відмова у цьому є порушенням прав споживача та створює підстави для звернення до: Офіс Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (Омбудсмен), Державна податкова служба України (ДПС), Державна служба з питань безпеки на транспорті, Держпродспоживслужба України та інші….
Переваги:
  1. В цієї компанії плюсів немає і напевно не буде! Компанія з кожним днем стає все гірше!!!
Недоліки:
  1. - обман клієнта
  2. - завищення доставки
  3. - порушення законодавства України
  4. - некомпетентність працівників
  5. - та багато іншого, на цю лайно пошту не вистачає символів, щоб описати який саме жах тут твориться!
Новая Почта Відповідь представника Новая Почта п'ятниця, 31 жовтня
Добрий день!
Хочемо зазначити, що огляд відправлення може бути здійснений у присутності працівника «Нової пошти». Водночас, відповідно до правил компанії, оператор може відмовити в огляді, якщо відправник заборонив його здійснення.
Під час огляду забороняється:
знімати заводські, рекламні та інформаційні наклейки;
розбирати відправлення;
використовувати вміст відправлення із власними речами одержувача, зокрема носіями інформації (заборонено підключати, зчитувати, копіювати);
Дозволяється лише зовнішній огляд упаковки та перевірка комплектації без пошкодження упаковки.
Ми підтримуємо право клієнта перевірити стан відправлення, але з дотриманням вимог безпеки та умов, що доступні у відкритому доступі на нашому сайті.
Показати 3 відповіді
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

Рейтинг 1.3 з 5 на підставі 23721 відгука
novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26803 відгука
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.9
3637 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.9
676 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.9
14034 відгука
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3674 відгука
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2
1276 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2033 відгука
Meest Cargo
Meest Cargo

Рейтинг: 1.5
44 відгука
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1037 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.5
186 відгуків