Замовлення з Китаю 20710308166356. Відправник вказав вірну адресу для доставки (селище і вулиця вказані вірно). З якогось дива прийшло повідомлення від нової пошти що кур'єр доставить адресно посилку в місто що за 30км від мене!!! (Вказано інше місто а вулиця і номер будинку мої). Дзвоню курьєру кажу куди ви зібралися доставляти якщо мене нема в тому місті? Відповідь: що... Читати відгук Замовлення з Китаю 20710308166356. Відправник вказав вірну адресу для доставки (селище і вулиця вказані вірно). З якогось дива прийшло повідомлення від нової пошти що кур'єр доставить адресно посилку в місто що за 30км від мене!!! (Вказано інше місто а вулиця і номер будинку мої). Дзвоню курьєру кажу куди ви зібралися доставляти якщо мене нема в тому місті? Відповідь: що повинна тоді бути переадресація. Потім через деякий час в той же день повідомлення нової пошти, що мене не було за адресою і посилку відправлять назад у Китай (як можна бути за адресою котрої не існує???) Роблю через додаток терміново переадресацію на найближче відділення. Виставили рахунок на оплату доставки!!! Пишу скарги, на що відповідають, що це нормальна ситуація для посилок з Китаю, гроші не вертають, а дають промокод на знижку на відправку мною посилки, котра мені і близько не потрібна!!! Цирк на дроті, а не сервіс!!! Як можна переплутали місто (не сусіднє навіть вказали, а за 30кв від мене), а потім за свої же помилки брати гроші???
18 грудня о 18:30 продавець відправив замовлений мною комплект меблів. О 21:45 вантаж вже був в терміналі 905, в Києві. Під планову доставку 19 грудня я пройшла окремий квест: замовила вантажників, майстра зі збирання меблів, узгодила час. В мене чоловік з інвалідністю 2 групи, інакше не виходить. Все довелося скасувати, бо вантаж так і не виїхав. 20 грудня зранку... Читати відгук 18 грудня о 18:30 продавець відправив замовлений мною комплект меблів. О 21:45 вантаж вже був в терміналі 905, в Києві. Під планову доставку 19 грудня я пройшла окремий квест: замовила вантажників, майстра зі збирання меблів, узгодила час. В мене чоловік з інвалідністю 2 групи, інакше не виходить. Все довелося скасувати, бо вантаж так і не виїхав. 20 грудня зранку застосунок знову тішить прогнозом "доставка 20 грудня до 12:00". Факт: меблі досі на терміналі 905 в Києві і жодного руху в трекінгу. Спроби отримати бодай якусь інформацію - окремий атракціон. У месенджерах і від операторів одна мантра: "ми з вами зв’яжемося". І тиша. Цікава деталь: коли посилка приїжджає, НП спамить повідомленнями "заберіть" і проханнями оцінити сервіс. А коли посилка не приходить вчасно - повний інформаційний вакуум. Я все розумію - передсвяткове навантаження, габаритний вантаж, нестача кадрів під час війни Але комунікація у “Нової пошти” ніяка. І саме це добиває найбільше.
Пользуюсь услугами компании Новая почта больше 15ти лет . В принципе до недавних событий всё устраивало. Мною была заказана доставка газового котла , накладная 59001519207359 . В отделении оплатил доставку до осмотра , когда вывозили котел , обратил внимание что коробка наверное ребре примета. Попросил вскрыть коробку . Под примятой коробкой котел был то-же вмят , повреждён со смещением дисплей... Читати відгук Пользуюсь услугами компании Новая почта больше 15ти лет . В принципе до недавних событий всё устраивало. Мною была заказана доставка газового котла , накладная 59001519207359 . В отделении оплатил доставку до осмотра , когда вывозили котел , обратил внимание что коробка наверное ребре примета. Попросил вскрыть коробку . Под примятой коробкой котел был то-же вмят , повреждён со смещением дисплей . Все повреждения были зафиксировано на фото сотрудником отделения и оформлена претензия на возмещение стоимости товара так как его эксплуатация , либо дальнейшая перепродажа невозможна . После рассмотрения претензии мне было отказано в компенсации , так как котел был принят и выдан с целой упаковкой , что не соответствует действительности. Если бы люди принимающие решения в живую видели объект претензии , решение я уверен было-бы другим . Я набрал горячую линию , пообещали ещё раз рассмотреть. Результат то-же. Не порядочно как-то. Теперь у меня поломанный котел , который испортила Новая почта .
Якщо вже берете «доплату за доставку в поштомат» то старайтесь доставляти вчасно у мене вже давно в поштомат посилки не прибувають вчасно 1-2 дні затримки і більше поки не переадресую на відділення посилки не буде або довше очікування але замість того щоб збільшити кількість комірок нова пошта збільшила вартість доставки, і ще одна нова функція отримати посилку оплачену через термінал... Читати відгук Якщо вже берете «доплату за доставку в поштомат» то старайтесь доставляти вчасно у мене вже давно в поштомат посилки не прибувають вчасно 1-2 дні затримки і більше поки не переадресую на відділення посилки не буде або довше очікування але замість того щоб збільшити кількість комірок нова пошта збільшила вартість доставки, і ще одна нова функція отримати посилку оплачену через термінал на відділенні тоже погано працює наприклад я очікувала 20 хвилин поки працівник пошти відпускав все нових і нових клієнтів як вже люди закінчились тільки тоді вони почали видавати посилки через термінал. Стосовно створених готових посилок які потрібно відправити через термінал самообслуговування регулярно то термінал виключений то стікери криво друкуються (Відділення 8 Львів) то взагалі не реагує на команди і приходиться лізти поза чергою щоб передрукувати накладну що обурює людей у черзі… Загалом можна зрозуміти відключення світла і тривоги затримують посилки але при такому сервісі коли не можуть вчасно доставляти посилки ще й піднімаюти тарифи не є нормально
Добрий день! Ми дуже стараємось доставляти всі посилки вчасно. Утім іноді можуть виникати форс-мажорні обставити та посилки затримуються. У будь-якому випадку ви завжди можете написати нам - ми обов'язково допоможемо у вирішенні питання. Якщо наразі у вас є актуальні номери накладних, за якими потрібна допомога - напишіть, будь ласка 🙏 Також передали скаргу керівництву відділення №8 м. Львів, щоб виправили всі недоліки та обслуговування у відділенні було швидким, без перешкод та лише в задоволення 🤗
Моя посилка тиждень їхала від польської митниці до Львову, тепер я ще тиждень чекаю відповіді від служби пітримки чому статус мого відправлення "Відмова у митному оформленні". Україномовні працівники польської служби підтримки просто щодня мені кажуть одне й те саме "Ми завтра вам перетелефонуємо". Ніхто мені не може дати чіткої відповіді чому відмова, що робити далі. Та що там говорити, ніхто... Читати відгук Моя посилка тиждень їхала від польської митниці до Львову, тепер я ще тиждень чекаю відповіді від служби пітримки чому статус мого відправлення "Відмова у митному оформленні". Україномовні працівники польської служби підтримки просто щодня мені кажуть одне й те саме "Ми завтра вам перетелефонуємо". Ніхто мені не може дати чіткої відповіді чому відмова, що робити далі. Та що там говорити, ніхто навіть не може сказати на якому саме митному пункті у Львові вона знаходиться. Зрозуміла що толку від їх підтримки немає взагалі, попросила щоб зі мною зконтактував їх керівник. І знаєте що? Вірно, мені не телефонують ні оператори, ні керівник. Куди не пиши, куди не дзвони - всім начхати. Більшого розчарування в українському сервісі ніж це, зі мною не траплялось.
Переваги:
Немає. Більше ніколи не скористаюсь міжнародною доставкою від НП.
Недоліки:
Посилка їде довго, ніхто не має жодної інформації щодо статусу розмитнення, служба підтримки нічим не допомагає (як і їх керівник).
Нова почта це давно вже сервіс укрпошти якщо не гірше. Кожна друга посилка мені - завжди завдає великий стресс - завжди щось треба вирішувати і завжди все йде щось не так. 20451321812114 посилка повинна була придубти 2 дні тому, вночі дзвонить типу якась людина каже з нової пошти і ставить перед фактом що я вашу доставку короче переніс чекайте завтра)))... Читати відгук Нова почта це давно вже сервіс укрпошти якщо не гірше. Кожна друга посилка мені - завжди завдає великий стресс - завжди щось треба вирішувати і завжди все йде щось не так. 20451321812114 посилка повинна була придубти 2 дні тому, вночі дзвонить типу якась людина каже з нової пошти і ставить перед фактом що я вашу доставку короче переніс чекайте завтра))) Приходить завтра і що? І воно просто пройшло )))) Сьогодні 3 день і знову лапша на вуші. Оператори кажуть нічо не знаємо чекайте ми взагалі на наш склад дозвонитися не можем і тд.
Доброго дня! Номер відправлення 59 5000 0526 1207. З 05 грудня немає руху (за останніми даними знаходиться у курьєра, новий орлеан), вже 12 днів. Прошу перевірити статус відправлення. Плановий час доставки - 7 грудня
Получил сегодня посилку в107отделении харькова. Реальний вес посилки 1.6кг запихнули в коробок на 10кг.3/4 части коробка тупо набили бумагой. И они доказивают что они прави. Ето уже не первий случай. Повидение сотрудников наглвато хамское. Просто нет слов для вираження. Такий организации я не поставлю даже одну звезду. Просто двойной минус .
Просто цікаво, cкільки часу може лежати посилка на митному терміналі у Варшаві для розмитнення? вже лежить восьмий день, скільки ще? 2 тижні?місяць? рік? Ось незрозуміло, чи ви їх неправильно оформляєте, чи що ви робите не так? Наші посилки перекидають назад в останню чергу кожні 2 дні? Ну ось правда зовсім незрозуміло, що посилка може робити на розмитненні 8 днів і... Читати відгук Просто цікаво, cкільки часу може лежати посилка на митному терміналі у Варшаві для розмитнення? вже лежить восьмий день, скільки ще? 2 тижні?місяць? рік? Ось незрозуміло, чи ви їх неправильно оформляєте, чи що ви робите не так? Наші посилки перекидають назад в останню чергу кожні 2 дні? Ну ось правда зовсім незрозуміло, що посилка може робити на розмитненні 8 днів і при цьому все ще не пройти розмитнення? Я так бачу, що термін доставки НП повільно приямує к плюс нескінченності, від місяця до року, до цього йде? 59500005380576
Хочу оставить свой отзыв о Новой Почте. 8-го Декабря была получена посылка из Китая через интернет магазин TEMU. В составе посылки были заказаны 5 пар женских теплых зимних носков. При получении посылки в отделении Новой Почты сразу обратил внимание что посылка перемотана упаковочной пленкой. Дома при вскрытии обнаружилось что оригинальная упаковка от TEMU вскрыта и носки были украдены. Читати відгук Хочу оставить свой отзыв о Новой Почте. 8-го Декабря была получена посылка из Китая через интернет магазин TEMU. В составе посылки были заказаны 5 пар женских теплых зимних носков. При получении посылки в отделении Новой Почты сразу обратил внимание что посылка перемотана упаковочной пленкой. Дома при вскрытии обнаружилось что оригинальная упаковка от TEMU вскрыта и носки были украдены. Написал письма в службу поддержки NOVA POSHTA и NOVA GLOBAL. Также в чат бот Новой Почты. Дождался ответа что заявка типа передана работникам международного отдела. Но сегодня 17е декабря и тишина. Так что теперь все интернет заказы буду делать доставку Укрпочтой. Долго да, зато надежно, дешевле в 3 раза, и у них крысы не воруют посылки.
Переваги:
Быстрота
Недоліки:
Галимые понты, дорого, воровство из посылок. Полный пофигизм работников которые должны заниматься вопросами воровства из посылок.
Приехала забрать посулку с оплатой наложкой - потребовали паспорт (только паспорт!!!), ок - поехала за паспортом, возвращаюсь и жду 10 минут пока сотрудник новой почты внесет данные а затем возвращает паспорт и говорит - "а почему вы скан не привезли, у нас нет принтера - не можем отсканировать, посылку не дадим!" Что, свою проблему переложить на клиентов и не объяснив... Читати відгук Приехала забрать посулку с оплатой наложкой - потребовали паспорт (только паспорт!!!), ок - поехала за паспортом, возвращаюсь и жду 10 минут пока сотрудник новой почты внесет данные а затем возвращает паспорт и говорит - "а почему вы скан не привезли, у нас нет принтера - не можем отсканировать, посылку не дадим!" Что, свою проблему переложить на клиентов и не объяснив ни что делать ни как забрать или что-то подобное - просто по большому счету послал! Потребовали книгу жалоб - НЕТ ЕЕ, потребовали главного - оказалось это он и был... номер отправления 4873 - до свидания новая почта, поищу другие службы и другим посоветую. Ах да, забыла упомянуть - берут в свои руки паспорт, чтото вносят без согласия - не объясняют куда вносят и для чего, новая почта приторговует личными данными??
Переваги:
НЕТ
Недоліки:
некомпетентность всех сотрудников до единого, проблема новой почты - это проблема клиента с каких-то пор
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми мали змогу все перевірити. На початку березня 2019 року Уряд скасував обов'язкове ведення Книги скарг та пропозицій. Надати пропозицію чи скаргу можна будь-якому працівнику відділення, який зафіксує її в інформаційний системі. Або ж звертайтесь до контакт-центру, чи на сторінки компанії у соцмережах. Показати 1 відповідь
Доброго дня! Номер відправлення 59 5000 0526 1207. З 05 грудня немає руху (за останніми даними знаходиться у курьєра, новий орлеан), вже 12 днів. Прошу перевірити статус відправлення. Очікую вчасну доставку
Номер відправлення: 20400495429324 Вкрай розчарована роботою Нової пошти. Посилка не була доставлена за місцем призначення у визначені строки та без пояснень застрягла в терміналі Київ 11/0. Виникає логічне запитання: невже неможливо вилучити відправлення з термінала та направити його далі. Капелюх на святковий ранок замовлявся, який у цю п'ятницю буде. Такий рівень сервісу є неприпустимим, особливо у святковий період. Жодного... Читати відгук Номер відправлення: 20400495429324
Вкрай розчарована роботою Нової пошти. Посилка не була доставлена за місцем призначення у визначені строки та без пояснень застрягла в терміналі Київ 11/0.
Виникає логічне запитання: невже неможливо вилучити відправлення з термінала та направити його далі. Капелюх на святковий ранок замовлявся, який у цю п'ятницю буде. Такий рівень сервісу є неприпустимим, особливо у святковий період. Жодного завчасного інформування про проблему з доставкою не було, телефонувала декілька раз.
Очікую чітких пояснень, оперативного вирішення ситуації та компенсації.
Добрий день. Ми направили запит до пітримки ОЛХ для повернення коштів на ваш рахунок з якого було здійснено оплату. Повернення займає до 10 робочих днів.
За всі роки користування Новою Поштою це був перший негативний досвід. Посилка надсилалася звідділення в м Мукачево. Помилкою мабуть було те, що відправник одразу не запакував відправлення, а за рекомендацією представника відділення залишив відправлення в пакет для подальшого пакування. Оскільки це мав бути сюрприз, я не знала що в посилці, і при отриманні її не відкривала. На... Читати відгук За всі роки користування Новою Поштою це був перший негативний досвід. Посилка надсилалася звідділення в м Мукачево. Помилкою мабуть було те, що відправник одразу не запакував відправлення, а за рекомендацією представника відділення залишив відправлення в пакет для подальшого пакування. Оскільки це мав бути сюрприз, я не знала що в посилці, і при отриманні її не відкривала. На наступний день з телефонного дзвінка дізналася, що отримала не все відправлення. Я розумію, що довести такий факт проблематично, але довіра втрачена
02.12.2025 сплатив доставку, 04.12.2025 кур'єр забрав посилку(документи). Посилка в Україну не доїхала. Один оператор сутки не дає відповідь і трубку не бере, другий взагалі заблокував.
Цікавили коробки 20 шт/430 грн, на сайті вказана ціна коробок + вартість доставки (ще 133 грн до вартості) і це у їхнє ж відділення))). На гарячій лінії уточнила чи можливо без замовлення на сайті забрати потрібну кількість зі зручного відділення (до якого мені добиратись 20 хв) щоб не доплачувати за доставку. Зворотнім зв'язком підтвердили, що МОЖНА ! є у відділенні... Читати відгук Цікавили коробки 20 шт/430 грн, на сайті вказана ціна коробок + вартість доставки (ще 133 грн до вартості) і це у їхнє ж відділення))). На гарячій лінії уточнила чи можливо без замовлення на сайті забрати потрібну кількість зі зручного відділення (до якого мені добиратись 20 хв) щоб не доплачувати за доставку. Зворотнім зв'язком підтвердили, що МОЖНА ! є у відділенні в потрібній кількості і також підтвердили, що вартість буде як на сайті. Прийшла у відділення і виявилось, що вартість 1 коробки не 21,5 грн як на сайті, а 40 грн і це з урахуванням, що я беру оптом. Тобто це просто роздрібна ціна якої на сайті для 20 шт коробок просто немає !!! Гаряча лінія НП навчіться цінувати час своїх клієнтів та надавати правдиву інформацію !!! Бо витрачений час ніхто не компенсує(((
Доброго ранку! Дякуємо вам за детальний відгук. Нам щиро прикро, що надана інформація від гарячої лінії не відповідала фактичним умовам у відділенні та призвела до втрати вашого часу. Це справді неприпустимо, адже ми розуміємо, наскільки важливо отримувати точну й коректну інформацію заздалегідь. Ситуацію щодо вартості коробок, розбіжності з цінами на сайті та консультації гарячої лінії передано для перевірки відповідним підрозділам. Ми обов’язково додатково опрацюємо це питання, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Перепрошуємо за завдані незручності та дякуємо, що звернули нашу увагу на цю проблему. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам покращувати сервіс.
Добрий день! Розуміємо ваші емоції. Звертаємо увагу, що під час доставки в поштомат до стандартної вартості додається окрема доплата відповідно до тарифів. Вона відображається окремим рядком для прозорості розрахунку.
Ви можете не клеʼти і не помічати свої помилки що там є зрупке.. Бо при відправці через поштомат, це не діє... Кожного дня спостерігаю, як чудо кур.єри, коли забирають під домом посилки з поштомату, просто скидають їх на асфальт... дощ... напхаркано... нассано обаками... а ве одно.... як непотібу.... Повідомив про цю проблему на горячу лініюю, чудо меодеоратор Олександр , сказав... Читати відгук Ви можете не клеʼти і не помічати свої помилки що там є зрупке.. Бо при відправці через поштомат, це не діє... Кожного дня спостерігаю, як чудо кур.єри, коли забирають під домом посилки з поштомату, просто скидають їх на асфальт... дощ... напхаркано... нассано обаками... а ве одно.... як непотібу.... Повідомив про цю проблему на горячу лініюю, чудо меодеоратор Олександр , сказав що це все брехня... Але в мене є і кілька відео . де все це видно... і фото... Нажаль відео сюди додати не можу.... Враховуйте цей жет від курʼєрів....
Добрий день! Дякуємо, що повідомили про цю ситуацію. Нам щиро прикро, що ви стали свідком такого поводження з відправленнями. Описані вами дії кур’єрів є неприпустимими та не відповідають стандартам нашої компанії. Ми обов’язково передамо цю інформацію для перевірки. Будемо вдячні, якщо ви надішлете фото або відео на нашу офіційну електронну пошту чи через службу підтримки - це допоможе нам оперативно розібратися в ситуації та вжити відповідних заходів.
покупець забрав посилку сьогодні ще десь о 12:30-13:00 та скинув мені докази, а в додатку до сих пір пише, що вона ще у відділені, коли я зможу забрати свої кошти? Номер накладної 59001524233300
Добрий день! Бачимо, що посилку було доставлено та отримано в пункті приймання-видачі. Такі відділення розташовані в селищах та не мають техніки для проведення грошових переказів. Необхідно зачекати візиту кур'єра, який доставить кошти до найближчого повноцінного відділення, звідки й будуть відправлені кошти. Грошовий переказ проведуть найближчими днями тижня.
Посылку не доставили в срок. Обещали на следующий день до 12 часов. Опять не была доставлена. Обещают до 18 часов. Но посылка для военного и заеду за ней в 14 часов. Сижу и думаю сколько будет этот бардак продолжаться. Фото трекинга прилагаю.
Добрий день! Маємо інформацію, що посилку було доставлено та отримано вчора. Щиро перепрошуємо за додаткове очікування та робитимемо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювалися. Гарного дня! Показати 1 відповідь
Сегодня ровно 1,5 месяца как Новая почта не может из за своей тупости и некомпетентности доставить мне посылку!Отправляя ее из Европы в турцию просто содрали деньги не зная условий пересыла!!!вещи на немалую сумму полтора месяца валяются непонятно где !в очередной раз по 100 кругу требуют Одни и те же документы и не решают проблему!!!как с дураков издеваются!!!создают вид работы!!!Кроме ответа... Читати відгук Сегодня ровно 1,5 месяца как Новая почта не может из за своей тупости и некомпетентности доставить мне посылку!Отправляя ее из Европы в турцию просто содрали деньги не зная условий пересыла!!!вещи на немалую сумму полтора месяца валяются непонятно где !в очередной раз по 100 кругу требуют Одни и те же документы и не решают проблему!!!как с дураков издеваются!!!создают вид работы!!!Кроме ответа мы не знаем,мы не знали ,мы делаем все возможное,но все впустую!!!чат бот,електронные письма,все без ответов иногда по 2 недели,большей наглости я не видела!!!время идет и впустую!!!!никто ничего не знает!!посылка обошлась почти в 100 доларов,теперь тут нужно заплатить за смену получателя снова,из за тупости новой почты,так как не знали что в турцию гражданину турции с Европы UPS не выдает посылки!!наглость,халатность,тупость!более свинского отношения я еще не видела!!!и самое страшное что им все по фиг!они свои деньги забрали и все,больше их ничего не волнует!
Переваги:
Нету
Недоліки:
Очень халатное и наглое отношение к клиентам!и посылкам!некомпетентность!несвоевремменый ответ на письма!не решают проблему совсем,только мозги пудрят!доставка за неделю длится 1,5 месяца,из за незнания своей работы!
Не можу рекомендувати Нову пошту. Наразі зіштовхнулася з тим, що компанія дуже безвідповідально ставиться до звернень своїх клієнтів. Ситуація наступна: 09.12.2025 року я отримувала посилку (EH 20451314829197) у відділенні. Посилка була пошкоджена — пакет порваний, а вміст усередині був забруднений так само, як і сам пакет. На це звернула мою увагу дівчина-оператор. Я одразу оформила претензію щодо пошкодженого відправлення. Станом... Читати відгук Не можу рекомендувати Нову пошту. Наразі зіштовхнулася з тим, що компанія дуже безвідповідально ставиться до звернень своїх клієнтів. Ситуація наступна: 09.12.2025 року я отримувала посилку (EH 20451314829197) у відділенні. Посилка була пошкоджена — пакет порваний, а вміст усередині був забруднений так само, як і сам пакет. На це звернула мою увагу дівчина-оператор. Я одразу оформила претензію щодо пошкодженого відправлення. Станом на сьогодні, 15.12.2025 року, зі мною досі ніхто не зв’язався. Також хочу зазначити, що раніше, протягом минулого місяця, я декілька разів залишала претензії щодо порушення термінів доставки. У цих випадках зі мною також ніхто не виходив на зв'язок.
Добрий день, Анно! Щиро перепрошуємо, що засмутили 🥺 Наразі претензію розглянуто та прийнято рішення про відмову у виплаті, оскільки пошкодження вмісту не виявлено. На ваш номер телефону відправили промокод на наступну посилку до 30 кг, аби трішки покращити настрій через пошкодження пакування та забруднення. Докладемо максимум зусиль, аби надалі доставляти лише позитивні емоції. Показати 1 відповідь
Останні пару років користувались послугами виключно Нової Пошти незважаючи на найвищі ціни на перевезення. Основною причиною вибору НП була матеріальна відповідальність за взяті на себе обовʼязки по доставці. Але колись всьому приходить кінець. Прийшов кінець і відповідальності НП. Ми надали до перевезення товар ідеально запакований, є фото. НП привезла отримувачу товар з пошкодженим пакуванням і відповідно пошкоджений сам товар. На... Читати відгук Останні пару років користувались послугами виключно Нової Пошти незважаючи на найвищі ціни на перевезення. Основною причиною вибору НП була матеріальна відповідальність за взяті на себе обовʼязки по доставці. Але колись всьому приходить кінець. Прийшов кінець і відповідальності НП. Ми надали до перевезення товар ідеально запакований, є фото. НП привезла отримувачу товар з пошкодженим пакуванням і відповідно пошкоджений сам товар. На претензію щодо пошкодження і компенсації отримувачу в сумі вартості перевезення НП відмовила. Причина відмови як у дрібного шахрая, - це не ми, бо ніхто з опитуваних працівників не признався. Отримали ціле, привезли побите, але хто-хто це зробив??? По Галустянськи... НП не знає, бо не бачили. Ми ще поки користуємося послугами НП, але після запланованого звернення до суду і цілком передбачуваного програшу справи змінимо НП на відправника з нижчими цінами. Як кажуть - нащо платити більше? Персонал НП не виправдовує довіри. Розумні люди організували Нову Пошту, а безвідповідальний персонал нікуди не дівся і доведе до ручку будь-що.
Переваги:
Плюси залишились в минулому і існують лише інерційно.
Недоліки:
Неналежне виконання взятих на себе обовʼязків по перевезенню.
Я,звертаюсь із претензією щодо неналежного надання послуг доставки з боку ТОВ «Нова пошта». Моє відправлення було затримано без попередження та без надання чіткого обґрунтування причин. Під час звернень до служби підтримки я не отримала зрозумілих і послідовних пояснень, інформація від операторів була суперечливою та не давала реального розуміння ситуації. Окремо зазначаю непрозоре та необґрунтоване формування вартості доставки. Мені було виставлено... Читати відгук Я,звертаюсь із претензією щодо неналежного надання послуг доставки з боку ТОВ «Нова пошта».
Моє відправлення було затримано без попередження та без надання чіткого обґрунтування причин. Під час звернень до служби підтримки я не отримала зрозумілих і послідовних пояснень, інформація від операторів була суперечливою та не давала реального розуміння ситуації.
Окремо зазначаю непрозоре та необґрунтоване формування вартості доставки. Мені було виставлено оплату у розмірі 143 € та додатково 1500 чеських крон, при цьому детальний розрахунок вартості надано не було, а пояснення причин такої суми відсутні.
Вважаю такі дії порушенням прав споживача та принципів прозорості надання послуг.
Вимагаю: 1. Надати письмове обґрунтоване пояснення причин затримки відправлення. 2. Надати детальний розрахунок вартості доставки. 3. Провести перевірку дій співробітників служби підтримки. 4. Надати компенсацію за неналежно надану послугу (у разі підтвердження порушень).
У разі ігнорування цієї претензії залишаю за собою право звернутися до органів захисту прав споживачів та інших відповідних інстанцій
Я, звертаюсь із претензією щодо неналежного надання послуг доставки з боку ТОВ «Нова пошта». Моє відправлення було затримано без попередження та без надання чіткого обґрунтування причин. Під час звернень до служби підтримки я не отримала зрозумілих і послідовних пояснень, інформація від операторів була суперечливою та не давала реального розуміння ситуації. Окремо зазначаю непрозоре та необґрунтоване формування вартості доставки. Мені було... Читати відгук Я, звертаюсь із претензією щодо неналежного надання послуг доставки з боку ТОВ «Нова пошта».
Моє відправлення було затримано без попередження та без надання чіткого обґрунтування причин. Під час звернень до служби підтримки я не отримала зрозумілих і послідовних пояснень, інформація від операторів була суперечливою та не давала реального розуміння ситуації.
Окремо зазначаю непрозоре та необґрунтоване формування вартості доставки. Мені було виставлено оплату у розмірі 143 € та додатково 1500 чеських крон, при цьому детальний розрахунок вартості надано не було, а пояснення причин такої суми відсутні.
Вважаю такі дії порушенням прав споживача та принципів прозорості надання послуг.
Вимагаю: 1. Надати письмове обґрунтоване пояснення причин затримки відправлення. 2. Надати детальний розрахунок вартості доставки. 3. Провести перевірку дій співробітників служби підтримки. 4. Надати компенсацію за неналежно надану послугу (у разі підтвердження порушень).
У разі ігнорування цієї претензії залишаю за собою право звернутися до органів захисту прав споживачів та інших відповідних інстанцій
Очередной раз новая почта отправляет сообщения о строках доставки и в очередной раз, спустя 20 минут после истечения строка МНЕ нужно звонить КУРЬЕРУ, который очевидно не ответит с первого раза. А когда ответил, я узнал, что он по собственному желанию, перенес доставку на 5+ часов. ЛУЧШИЙ СЕРВИС НОВА ПОШТА 20451319736539
Добрий день! Нам щиро шкода, що виникли незручності. Ми вже працюємо над тим, щоб уникати таких ситуацій у майбутньому, і сподіваємося, що наступного разу наш сервіс залишить у вас лише позитивні враження.
Вітаю. Місяць назад зі мною вийшла казусна ситуація з новою поштою. Я відправив до батьків 4 посилки (склянні банки). На новій пошті їх оплатив і так як вже бачив в інтернеті що нова пошта періодично або недовозить посилки або вони приїжжають пошкодженими, під час оплати, коли мене спитали оголошену вартість, сказав 15 тис.грн. мене спитали за кожну? сказав так. І... Читати відгук Вітаю. Місяць назад зі мною вийшла казусна ситуація з новою поштою. Я відправив до батьків 4 посилки (склянні банки). На новій пошті їх оплатив і так як вже бачив в інтернеті що нова пошта періодично або недовозить посилки або вони приїжжають пошкодженими, під час оплати, коли мене спитали оголошену вартість, сказав 15 тис.грн. мене спитали за кожну? сказав так. І нова пошта порахувала посилки за доставку 540 грн. та за комісію 300 грн. тобто, комісію вони з привеликим задоволенням здерли, навіть незадумуючись, але під час доставки трапилася халепа, в 2-х посилках виявилися розбитими банки (в одній 1 і в іншій 1).
І тут найцікавіше, нова пошта коли здирати кошти за комісію раділа, а коли дійшло до відповідальності, або компенсації сховало голову в пісок.
коли діло дійшло до вирішення питання вони страховку посилки за 15 тис. оцінили в 20-25 грн.
одна з пропозицій була промокод на знижку. за те вони нівчому собі не відмовляють, ціни попіднімали, а ж з жиру бісяться.
якщо тут знайдеться їх служба моніторингу то будь-ласка то ось номер ттн 59001503151640.
колись в мене вже був з ними казус коли замість упакування смартфону вони мені його поклали в 2 кілограмову коробку та замість пенопласту туди понакидали використані накладні з персональними даними клієнтів.
при чому я заплатив за ті накладні на той час 30 грн. а штраф за розповсюдження персонвльних даних без згоди клієнтів ще на той час був від 1700 до 17 тис.грн. треба пошукати. десь залишились фото. цікаво буде коли ще й ту та інші казуси з ними опишу. добре що є сторінка така що можна і фото завантажити.
і так будемо чекати на наступну історію банок по 15 тис.😂😂😂
Переваги:
плюс один швидко
Недоліки:
стає за надто дорого, краще довше і дешевше через укрпошту.
займаються здирництвом і безвідповідальні. якщо не перевіряти на відділенні то додому можна принести сміття.
колись там працювали нормальні працівникиа зараз якісь одарьонні, це я говорю не про тих хто на касі, туди ще фільтрують, а от ті що перевантажують то просто відібрані. особливо ті що посилками грають футбол а потім клієнт винен сам.
недосвідчені неучі ті які навіть неможуть розрахувати обєм і вагу. коли замість коробки переводять в контейнері для слонів.
Дякуємо за звернення. Пояснюємо детальніше 👇 Комісія за пересилання розраховується від оголошеної вартості, яку клієнт зазначає самостійно під час оформлення відправлення. Водночас сплата цієї комісії не підтверджує фактичну вартість вкладення і не впливає на порядок відповідальності оператора. Відповідно до Умов надання послуг, у разі пошкодження або втрати відправлення відшкодування здійснюється в межах оголошеної вартості, але не більше фактичної вартості вкладення. Якщо пошкоджена лише частина відправлення — компенсація нараховується пропорційно. У вашому випадку фактична вартість вкладення визначена як вартість однієї одиниці товару (банки) — до 15 грн за штуку. Саме цю суму за пошкоджені одиниці було відшкодовано, включно з вартістю доставки. Також звертаємо увагу, що оператор не несе відповідальності за пошкодження, якщо упаковка не забезпечує належного захисту вкладення або не відповідає його властивостям. Рішення ухвалене відповідно до чинних Умов та законодавства України, тому сума компенсації залишається без змін. З Умовами надання послуг завжди можна ознайомитися на нашому офіційному сайті. Показати 1 відповідь
ТТН 59001519225770 Такого ще не було Подарунок дитині до Миколая. Відправили 3.12 повинно було прийти 05.12, 5 числа не прийшло написали буде 6.12 зранку клієнт робе переадресацію на поштомат з надією що прийде швидше , написали 6.12 буде на поштоматі до 18:00 але і вдруге по одній ттн йде затримка і посилка приходить 7.12. Коли вона вже нікому не... Читати відгук ТТН 59001519225770
Такого ще не було
Подарунок дитині до Миколая. Відправили 3.12 повинно було прийти 05.12, 5 числа не прийшло написали буде 6.12 зранку клієнт робе переадресацію на поштомат з надією що прийде швидше , написали 6.12 буде на поштоматі до 18:00 але і вдруге по одній ттн йде затримка і посилка приходить 7.12. Коли вона вже нікому не потрібна. По ттн 3 скарги ні хто не реагує. Гаряча лінія нічого не може відповісти на питання. Посилку забрав , кошти за доставку за переадресування заплатив.
Добрий день, Віталію! Нам соромно через цю ситуацію 😔 На ваш номер телефону відправили промокод на наступне відправлення за спричинені незручності. Також перевірили інформацію щодо оплат: переадресація та повернення були безплатними, 40 грн сплачено за пакування. Докладемо максимум зусиль, щоб більше вас не засмучувати. Показати 1 відповідь
1.11 в Польше у меня приняли посылку в турцию!сегодня 12.12 посылки нет!некомпетентность и халатность работников поражает!никто не знал условий пересыла со страны ЕС в турцию!на письма не реагируют по 2 недели!посылку отправили на утилизацию!пришлось переделывать самостоятельно документы,чтоб ее получить!так как граждане турции не могут ее получить через новую почту и посредника ups!снова все письма без ответов!никто не предоставляет никакой информации... Читати відгук 1.11 в Польше у меня приняли посылку в турцию!сегодня 12.12 посылки нет!некомпетентность и халатность работников поражает!никто не знал условий пересыла со страны ЕС в турцию!на письма не реагируют по 2 недели!посылку отправили на утилизацию!пришлось переделывать самостоятельно документы,чтоб ее получить!так как граждане турции не могут ее получить через новую почту и посредника ups!снова все письма без ответов!никто не предоставляет никакой информации по 2 недели!!!!на все вопросы ответ мы не знаем мы утрчняем,и тишина!!!второй месяц новые вещи в посылке валяются непонятно где!!!!письма которые им присылает ups для решения проблемы они тоже предоставляют клиенту с опозданием!!!большего свинства я не встречала!хотя за посылку было оплачено не мало денег!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Здирають гроші за доставку за помилки в доставці
Відправник вказав вірну адресу для доставки (селище і вулиця вказані вірно). З якогось дива прийшло повідомлення від нової пошти що кур'єр доставить адресно посилку в місто що за 30км від мене!!! (Вказано інше місто а вулиця і номер будинку мої). Дзвоню курьєру кажу куди ви зібралися доставляти якщо мене нема в тому місті? Відповідь: що... Читати відгук Замовлення з Китаю 20710308166356.
Відправник вказав вірну адресу для доставки (селище і вулиця вказані вірно). З якогось дива прийшло повідомлення від нової пошти що кур'єр доставить адресно посилку в місто що за 30км від мене!!! (Вказано інше місто а вулиця і номер будинку мої). Дзвоню курьєру кажу куди ви зібралися доставляти якщо мене нема в тому місті? Відповідь: що повинна тоді бути переадресація. Потім через деякий час в той же день повідомлення нової пошти, що мене не було за адресою і посилку відправлять назад у Китай (як можна бути за адресою котрої не існує???) Роблю через додаток терміново переадресацію на найближче відділення. Виставили рахунок на оплату доставки!!!
Пишу скарги, на що відповідають, що це нормальна ситуація для посилок з Китаю, гроші не вертають, а дають промокод на знижку на відправку мною посилки, котра мені і близько не потрібна!!! Цирк на дроті, а не сервіс!!! Як можна переплутали місто (не сусіднє навіть вказали, а за 30кв від мене), а потім за свої же помилки брати гроші???
Сервіс в режимі "ми з вами зв'яжемося"
20 грудня зранку... Читати відгук 18 грудня о 18:30 продавець відправив замовлений мною комплект меблів. О 21:45 вантаж вже був в терміналі 905, в Києві. Під планову доставку 19 грудня я пройшла окремий квест: замовила вантажників, майстра зі збирання меблів, узгодила час. В мене чоловік з інвалідністю 2 групи, інакше не виходить. Все довелося скасувати, бо вантаж так і не виїхав.
20 грудня зранку застосунок знову тішить прогнозом "доставка 20 грудня до 12:00". Факт: меблі досі на терміналі 905 в Києві і жодного руху в трекінгу. Спроби отримати бодай якусь інформацію - окремий атракціон.
У месенджерах і від операторів одна мантра: "ми з вами зв’яжемося". І тиша.
Цікава деталь: коли посилка приїжджає, НП спамить повідомленнями "заберіть" і проханнями оцінити сервіс. А коли посилка не приходить вчасно - повний інформаційний вакуум. Я все розумію - передсвяткове навантаження, габаритний вантаж, нестача кадрів під час війни Але комунікація у “Нової пошти” ніяка. І саме це добиває найбільше.
Нова пошта портит товар и не компенсирует ущерб
🙏
Затримки в доставці
Стосовно створених готових посилок які потрібно відправити через термінал самообслуговування регулярно то термінал виключений то стікери криво друкуються (Відділення 8 Львів) то взагалі не реагує на команди і приходиться лізти поза чергою щоб передрукувати накладну що обурює людей у черзі… Загалом можна зрозуміти відключення світла і тривоги затримують посилки але при такому сервісі коли не можуть вчасно доставляти посилки ще й піднімаюти тарифи не є нормально
Міжнародна доставка Польща
Зрозуміла що толку від їх підтримки немає взагалі, попросила щоб зі мною зконтактував їх керівник. І знаєте що? Вірно, мені не телефонують ні оператори, ні керівник.
Куди не пиши, куди не дзвони - всім начхати.
Більшого розчарування в українському сервісі ніж це, зі мною не траплялось.
Доставляємо як хочемо і коли хочемо
Проблема з доставкою міжнародного відправлення
Нова пошта полний минус
Реальний вес посилки 1.6кг запихнули в коробок на 10кг.3/4 части коробка тупо набили бумагой. И они доказивают что они прави. Ето уже не первий случай. Повидение сотрудников наглвато хамское.
Просто нет слов для вираження.
Такий организации я не поставлю даже одну звезду. Просто двойной минус .
Розмитнення посилок при відправленні НП.
Я так бачу, що термін доставки НП повільно приямує к плюс нескінченності, від місяця до року, до цього йде? 59500005380576
Воровство из посылки
Читати відгук Хочу оставить свой отзыв о Новой Почте. 8-го Декабря была получена посылка из Китая через интернет магазин TEMU. В составе посылки были заказаны 5 пар женских теплых зимних носков. При получении посылки в отделении Новой Почты сразу обратил внимание что посылка перемотана упаковочной пленкой. Дома при вскрытии обнаружилось что оригинальная упаковка от TEMU вскрыта и носки были украдены.
Написал письма в службу поддержки NOVA POSHTA и NOVA GLOBAL. Также в чат бот Новой Почты.
Дождался ответа что заявка типа передана работникам международного отдела. Но сегодня 17е декабря и тишина.
Так что теперь все интернет заказы буду делать доставку Укрпочтой. Долго да, зато надежно, дешевле в 3 раза, и у них крысы не воруют посылки.
Полная некомпетентность сотрудников
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми мали змогу все перевірити.
На початку березня 2019 року Уряд скасував обов'язкове ведення Книги скарг та пропозицій.
Надати пропозицію чи скаргу можна будь-якому працівнику відділення, який зафіксує її в інформаційний системі. Або ж звертайтесь до контакт-центру, чи на сторінки компанії у соцмережах. Показати 1 відповідь
Негатив, побитий посуд
Один негатив,посуд побили і перепакували посилку,щоб зверху було ціле.
Проблема з доставкою міжнародного відправлення
ДЕ МОЯ ПОСИЛКА?
Вкрай розчарована роботою Нової пошти. Посилка не була доставлена за місцем призначення у визначені строки та без пояснень застрягла в терміналі Київ 11/0.
Виникає логічне запитання: невже неможливо вилучити відправлення з термінала та направити його далі. Капелюх на святковий ранок замовлявся, який у цю п'ятницю буде. Такий рівень сервісу є неприпустимим, особливо у святковий період.
Жодного... Читати відгук Номер відправлення: 20400495429324
Вкрай розчарована роботою Нової пошти. Посилка не була доставлена за місцем призначення у визначені строки та без пояснень застрягла в терміналі Київ 11/0.
Виникає логічне запитання: невже неможливо вилучити відправлення з термінала та направити його далі. Капелюх на святковий ранок замовлявся, який у цю п'ятницю буде. Такий рівень сервісу є неприпустимим, особливо у святковий період.
Жодного завчасного інформування про проблему з доставкою не було, телефонувала декілька раз.
Очікую чітких пояснень, оперативного вирішення ситуації та компенсації.
Ми направили запит до пітримки ОЛХ для повернення коштів на ваш рахунок з якого було здійснено оплату.
Повернення займає до 10 робочих днів.
Посилка надійшла не в повному обсязі
Де моє відправлення?
Робота служби підтримки
Прийшла у відділення і виявилось, що вартість 1 коробки не 21,5 грн як на сайті, а 40 грн і це з урахуванням, що я беру оптом. Тобто це просто роздрібна ціна якої на сайті для 20 шт коробок просто немає !!!
Гаряча лінія НП навчіться цінувати час своїх клієнтів та надавати правдиву інформацію !!! Бо витрачений час ніхто не компенсує(((
Уже что берут за почтамат?
Блин но это уже конечно низко,не опусаайтесь так пишите просто доставка!
Супер курʼєри яки скидають усі посилки на землю...
Кожного дня спостерігаю, як чудо кур.єри, коли забирають під домом посилки з поштомату, просто скидають їх на асфальт... дощ... напхаркано... нассано обаками... а ве одно.... як непотібу....
Повідомив про цю проблему на горячу лініюю, чудо меодеоратор Олександр , сказав... Читати відгук Ви можете не клеʼти і не помічати свої помилки що там є зрупке.. Бо при відправці через поштомат, це не діє...
Кожного дня спостерігаю, як чудо кур.єри, коли забирають під домом посилки з поштомату, просто скидають їх на асфальт... дощ... напхаркано... нассано обаками... а ве одно.... як непотібу....
Повідомив про цю проблему на горячу лініюю, чудо меодеоратор Олександр , сказав що це все брехня...
Але в мене є і кілька відео . де все це видно... і фото...
Нажаль відео сюди додати не можу....
Враховуйте цей жет від курʼєрів....
Нова пошта, посилку забрали, а пише, що вона в відділенні
покупець забрав посилку сьогодні ще десь о 12:30-13:00 та скинув мені докази, а в додатку до сих пір пише, що вона ще у відділені, коли я зможу забрати свої кошти?
Номер накладної 59001524233300
Где моя посылка?
Обещали на следующий день до 12 часов.
Опять не была доставлена.
Обещают до 18 часов. Но посылка для военного и заеду за ней в 14 часов.
Сижу и думаю сколько будет этот бардак продолжаться.
Фото трекинга прилагаю.
Посылка Вроцлав Турция
Не рекомендую! Пошта псує посилки, зворотнього зв'язку немає, відповідальності 0.
Ситуація наступна: 09.12.2025 року я отримувала посилку (EH 20451314829197) у відділенні. Посилка була пошкоджена — пакет порваний, а вміст усередині був забруднений так само, як і сам пакет. На це звернула мою увагу дівчина-оператор. Я одразу оформила претензію щодо пошкодженого відправлення.
Станом... Читати відгук Не можу рекомендувати Нову пошту. Наразі зіштовхнулася з тим, що компанія дуже безвідповідально ставиться до звернень своїх клієнтів.
Ситуація наступна: 09.12.2025 року я отримувала посилку (EH 20451314829197) у відділенні. Посилка була пошкоджена — пакет порваний, а вміст усередині був забруднений так само, як і сам пакет. На це звернула мою увагу дівчина-оператор. Я одразу оформила претензію щодо пошкодженого відправлення.
Станом на сьогодні, 15.12.2025 року, зі мною досі ніхто не зв’язався. Також хочу зазначити, що раніше, протягом минулого місяця, я декілька разів залишала претензії щодо порушення термінів доставки. У цих випадках зі мною також ніхто не виходив на зв'язок.
На ваш номер телефону відправили промокод на наступну посилку до 30 кг, аби трішки покращити настрій через пошкодження пакування та забруднення.
Докладемо максимум зусиль, аби надалі доставляти лише позитивні емоції. Показати 1 відповідь
Нова Пошта колись була чесним перевізником.
Ми надали до перевезення товар ідеально запакований, є фото. НП привезла отримувачу товар з пошкодженим пакуванням і відповідно пошкоджений сам товар. На... Читати відгук Останні пару років користувались послугами виключно Нової Пошти незважаючи на найвищі ціни на перевезення. Основною причиною вибору НП була матеріальна відповідальність за взяті на себе обовʼязки по доставці. Але колись всьому приходить кінець. Прийшов кінець і відповідальності НП.
Ми надали до перевезення товар ідеально запакований, є фото. НП привезла отримувачу товар з пошкодженим пакуванням і відповідно пошкоджений сам товар. На претензію щодо пошкодження і компенсації отримувачу в сумі вартості перевезення НП відмовила. Причина відмови як у дрібного шахрая, - це не ми, бо ніхто з опитуваних працівників не признався. Отримали ціле, привезли побите, але хто-хто це зробив??? По Галустянськи... НП не знає, бо не бачили. Ми ще поки користуємося послугами НП, але після запланованого звернення до суду і цілком передбачуваного програшу справи змінимо НП на відправника з нижчими цінами. Як кажуть - нащо платити більше?
Персонал НП не виправдовує довіри. Розумні люди організували Нову Пошту, а безвідповідальний персонал нікуди не дівся і доведе до ручку будь-що.
претензією щодо неналежного надання послуг доставки з боку ТОВ «Нова
Моє відправлення було затримано без попередження та без надання чіткого обґрунтування причин. Під час звернень до служби підтримки я не отримала зрозумілих і послідовних пояснень, інформація від операторів була суперечливою та не давала реального розуміння ситуації.
Окремо зазначаю непрозоре та необґрунтоване формування вартості доставки. Мені було виставлено... Читати відгук Я,звертаюсь із претензією щодо неналежного надання послуг доставки з боку ТОВ «Нова пошта».
Моє відправлення було затримано без попередження та без надання чіткого обґрунтування причин. Під час звернень до служби підтримки я не отримала зрозумілих і послідовних пояснень, інформація від операторів була суперечливою та не давала реального розуміння ситуації.
Окремо зазначаю непрозоре та необґрунтоване формування вартості доставки. Мені було виставлено оплату у розмірі 143 € та додатково 1500 чеських крон, при цьому детальний розрахунок вартості надано не було, а пояснення причин такої суми відсутні.
Вважаю такі дії порушенням прав споживача та принципів прозорості надання послуг.
Вимагаю:
1. Надати письмове обґрунтоване пояснення причин затримки відправлення.
2. Надати детальний розрахунок вартості доставки.
3. Провести перевірку дій співробітників служби підтримки.
4. Надати компенсацію за неналежно надану послугу (у разі підтвердження порушень).
У разі ігнорування цієї претензії залишаю за собою право звернутися до органів захисту прав споживачів та інших відповідних інстанцій
Претензія щодо якості надання послуг ТОВ «Нова пошта»
Моє відправлення було затримано без попередження та без надання чіткого обґрунтування причин. Під час звернень до служби підтримки я не отримала зрозумілих і послідовних пояснень, інформація від операторів була суперечливою та не давала реального розуміння ситуації.
Окремо зазначаю непрозоре та необґрунтоване формування вартості доставки. Мені було... Читати відгук Я, звертаюсь із претензією щодо неналежного надання послуг доставки з боку ТОВ «Нова пошта».
Моє відправлення було затримано без попередження та без надання чіткого обґрунтування причин. Під час звернень до служби підтримки я не отримала зрозумілих і послідовних пояснень, інформація від операторів була суперечливою та не давала реального розуміння ситуації.
Окремо зазначаю непрозоре та необґрунтоване формування вартості доставки. Мені було виставлено оплату у розмірі 143 € та додатково 1500 чеських крон, при цьому детальний розрахунок вартості надано не було, а пояснення причин такої суми відсутні.
Вважаю такі дії порушенням прав споживача та принципів прозорості надання послуг.
Вимагаю:
1. Надати письмове обґрунтоване пояснення причин затримки відправлення.
2. Надати детальний розрахунок вартості доставки.
3. Провести перевірку дій співробітників служби підтримки.
4. Надати компенсацію за неналежно надану послугу (у разі підтвердження порушень).
У разі ігнорування цієї претензії залишаю за собою право звернутися до органів захисту прав споживачів та інших відповідних інстанцій
Очередная доставка от НП
Новий треш
Я відправив до батьків 4 посилки (склянні банки). На новій пошті їх оплатив і так як вже бачив в інтернеті що нова пошта періодично або недовозить посилки або вони приїжжають пошкодженими, під час оплати, коли мене спитали оголошену вартість, сказав 15 тис.грн. мене спитали за кожну? сказав так. І... Читати відгук Вітаю. Місяць назад зі мною вийшла казусна ситуація з новою поштою.
Я відправив до батьків 4 посилки (склянні банки). На новій пошті їх оплатив і так як вже бачив в інтернеті що нова пошта періодично або недовозить посилки або вони приїжжають пошкодженими, під час оплати, коли мене спитали оголошену вартість, сказав 15 тис.грн. мене спитали за кожну? сказав так. І нова пошта порахувала посилки за доставку 540 грн. та за комісію 300 грн.
тобто, комісію вони з привеликим задоволенням здерли, навіть незадумуючись, але під час доставки трапилася халепа, в 2-х посилках виявилися розбитими банки (в одній 1 і в іншій 1).
І тут найцікавіше, нова пошта коли здирати кошти за комісію раділа, а коли дійшло до відповідальності, або компенсації сховало голову в пісок.
коли діло дійшло до вирішення питання вони страховку посилки за 15 тис. оцінили в 20-25 грн.
одна з пропозицій була промокод на знижку. за те вони нівчому собі не відмовляють, ціни попіднімали, а ж з жиру бісяться.
якщо тут знайдеться їх служба моніторингу то будь-ласка то ось номер ттн 59001503151640.
колись в мене вже був з ними казус коли замість упакування смартфону вони мені його поклали в 2 кілограмову коробку та замість пенопласту туди понакидали використані накладні з персональними даними клієнтів.
при чому я заплатив за ті накладні на той час 30 грн. а штраф за розповсюдження персонвльних даних без згоди клієнтів ще на той час був від 1700 до 17 тис.грн. треба пошукати. десь залишились фото. цікаво буде коли ще й ту та інші казуси з ними опишу. добре що є сторінка така що можна і фото завантажити.
і так будемо чекати на наступну історію банок по 15 тис.😂😂😂
Комісія за пересилання розраховується від оголошеної вартості, яку клієнт зазначає самостійно під час оформлення відправлення. Водночас сплата цієї комісії не підтверджує фактичну вартість вкладення і не впливає на порядок відповідальності оператора. Відповідно до Умов надання послуг, у разі пошкодження або втрати відправлення відшкодування здійснюється в межах оголошеної вартості, але не більше фактичної вартості вкладення. Якщо пошкоджена лише частина відправлення — компенсація нараховується пропорційно.
У вашому випадку фактична вартість вкладення визначена як вартість однієї одиниці товару (банки) — до 15 грн за штуку. Саме цю суму за пошкоджені одиниці було відшкодовано, включно з вартістю доставки.
Також звертаємо увагу, що оператор не несе відповідальності за пошкодження, якщо упаковка не забезпечує належного захисту вкладення або не відповідає його властивостям.
Рішення ухвалене відповідно до чинних Умов та законодавства України, тому сума компенсації залишається без змін.
З Умовами надання послуг завжди можна ознайомитися на нашому офіційному сайті. Показати 1 відповідь
2 затримки по 1ттн!
Такого ще не було
Подарунок дитині до Миколая.
Відправили 3.12 повинно було прийти 05.12,
5 числа не прийшло написали буде 6.12 зранку клієнт робе переадресацію на поштомат з надією що прийде швидше , написали 6.12 буде на поштоматі до 18:00 але і вдруге по одній ттн йде затримка і посилка приходить 7.12. Коли вона вже нікому не... Читати відгук ТТН 59001519225770
Такого ще не було
Подарунок дитині до Миколая.
Відправили 3.12 повинно було прийти 05.12,
5 числа не прийшло написали буде 6.12 зранку клієнт робе переадресацію на поштомат з надією що прийде швидше , написали 6.12 буде на поштоматі до 18:00 але і вдруге по одній ттн йде затримка і посилка приходить 7.12. Коли вона вже нікому не потрібна.
По ттн 3 скарги ні хто не реагує.
Гаряча лінія нічого не може відповісти на питання.
Посилку забрав , кошти за доставку за переадресування заплатив.
Можете не відповідати вже. Дякую
Також перевірили інформацію щодо оплат: переадресація та повернення були безплатними, 40 грн сплачено за пакування.
Докладемо максимум зусиль, щоб більше вас не засмучувати. Показати 1 відповідь
Доставка посылки Вроцлав турция