Різні оператори, різний підхід до вирішення проблем - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано понеділок, 10 листопада 11 переглядів
Звертався в чат місяць назад +- з приводу посилки, пояснив ситуацію що кліент повністю сплатив посилку але не зміг ії забрати. Та попросив зняти зберігання щоб я зміг повернути посилку та сплатити доставку та переадресування, мені відразу ж пішли на зустріч та сказали у разі повторних випадків зветратись у чат. І ось звернувся з приводу двох посилок 20451277500813 та 20451268845958
Пояснив ситуацію, по одній посилці , був військовий який просто не зміг ії забрати хоча і сплатив саму посилку (але не доставку )
Відразу відмова , претензій як таких не маю, тому що це ваше право їти на зустріч або ні , просто не зрозумів різний підхід до вирішення проблем, та до чого було казати щоб я міг звертатися у чат для вирішення проблем. Також я завджи роблю повернення та сплачую їх згідно договору з вами.І не прошу анульовувати мені зберігання на постійній основі





Коментарі до відгуку

Ірина 8 хв 47 сек тому
Мали на увазі звертайтеся, якщо будуть ще питання чи проблема, а ти найнявся знов попрошайнічать
Відповідь представника Новая Почта вівторок, 11 листопада
Добрий день! Повідомлення про нарахування плати за зберігання відправлення було вчасно надіслано як відправнику, так і отримувачу. Таким чином, відповідальність чи вина компанії за несвоєчасне отримання відсутня.
Віктор вівторок, 11 листопада
Вже знайшли , як вирішити це питання з підтримкою чату. Дякую :)
не_гость вівторок, 11 листопада
Якщо ви самі розумієте, що вам в першому випадку не повинні були йти назустріч, то на що взагалі скаржитесь? Прийшли "віддячити" тих, хто пішов вам назустріч і зробити так, щоб у них були неприємності? Отак і жаліти невдячних, які плачуть, щоб їх зрозуміли і пішли назустріч. Потім вони починають вже брати за горло, писати скарги и вже вимагати, щоб їх жаліли, наступаючи на голову тим, хто їх пожалів. А нічого, що за жалість до вас вони тепер можуть залишитись без роботи, умовно кажучи?
Віктор вівторок, 11 листопада
В якому місці ви побачили щоб я просив щоб мене пожаліли ? В мене був діалог де мені сказали що у таких випадках я можу звертатись до них і мені допоможуть що я і зробив. Мені не сказали що добре , ми вам в перший раз допоможемо, але це тому що ми вас пожаліли , але це в перший і останній раз. Ну і мабудь цей портал створенний щоб вести діалог та приходити до якогось розуміння. І вести діалог з представниками пошти це нормальна практика, тим паче коли ти співпрацюєш з ними як ФОП. З приводу звільнення, це вже в вас дуже гарно фантазія розгулялась на ніч


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23770 відгуків / 5191452 перегляда
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2
1276 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26798 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2033 відгука
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3635 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.9
675 відгуків
Meest Cargo
Meest Cargo

Рейтинг: 1.5
44 відгука
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 2
14032 відгука
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1037 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.5
186 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
350 відгуків