Моя посилка була доставлена з Алі експрес в Одесу ще 18 грудня зранку. Сьогодні вже 20 грудня і все ніяк не доїде по місту на відділення. Оператори мені розказують за якість технічні проблеми. Доставка Міст дно!!! Нікому не рекомендую.
Моя посилка буде доставлена з Алі експрес в Одесу ще 18 грудня зранку. Сьогодні вже 20 грудня і все ніяк не доїде по місту на відділення. Оператори мені розказують за якість технічні проблеми. Доставка Міст дно!!! Нікому не рекомендую.
Вкрай розчарований сервісом. Не рекомендую до співпраці. Відправив 150 кг вантажу на початку вересня. Замість обіцяних 50-55 днів, посилки в дорозі вже понад 85 днів. Сезон для мене втрачено. Підтримка не вирішує питання: 1. Обіцяють розгляд ситуації, але потім відповідають шаблонними фразами. 2. Замість реальної компенсації за таку значну затримку запропонували символічний купон на -10%, який діє всього тиждень. 3.... Читати відгук Вкрай розчарований сервісом. Не рекомендую до співпраці. Відправив 150 кг вантажу на початку вересня. Замість обіцяних 50-55 днів, посилки в дорозі вже понад 85 днів. Сезон для мене втрачено. Підтримка не вирішує питання: 1. Обіцяють розгляд ситуації, але потім відповідають шаблонними фразами. 2. Замість реальної компенсації за таку значну затримку запропонували символічний купон на -10%, який діє всього тиждень. 3. Виходить, щоб отримати це "вибачення", я маю знову замовити послугу і оплатити її. 4. На прохання зарахувати кошти на баланс кабінету отримав відмову. Як результат: компанія не несе відповідальності за порушення своїх же термінів.
З Львова до місця призначення, а це, м. Киів, вул. Симиренка, посилка їхала 8 діб. Я проживаю по вул. Симиренка, а посилку направили на вул. Гавела Ватслава, тому був змушений переадресувати посилку на вул. Симиренка, за що додатково заплатив 50грн. Посилку доставили в такому вигляді, начебто трактор переїхав, упаковка посилки була розрізана, в посилці було 3 коробки, кожна з них... Читати відгук З Львова до місця призначення, а це, м. Киів, вул. Симиренка, посилка їхала 8 діб. Я проживаю по вул. Симиренка, а посилку направили на вул. Гавела Ватслава, тому був змушений переадресувати посилку на вул. Симиренка, за що додатково заплатив 50грн. Посилку доставили в такому вигляді, начебто трактор переїхав, упаковка посилки була розрізана, в посилці було 3 коробки, кожна з них похабно розірвана, радує тільки одне, то що нічого не вкрали.
Отправлено 16.12.25г.Очень долго, посылку не возможно отследить 8 дней, потом появились. Эти 8 дней посылка была в Германии, почта наберала посылки. На девятый 9 Львов. А теперь пишет примерное прибытие 22. 12 . 25г или 13. 01. 26г.
Когда получала было ошибка квартиры кода, и так много раз. Потом вдруг- посылка получена. Но не открылось ячейка. Звоню оператору, держали меня там пол часа на морозе. Говорит попробуйте побить постучать по ним. Я и била и стучала, но ни звука, глухо. Давила на все что вижу. Говорю б**** курице оператору, я иду домой. Вы же не откройте кому-то... Читати відгук Когда получала было ошибка квартиры кода, и так много раз. Потом вдруг- посылка получена. Но не открылось ячейка.
Звоню оператору, держали меня там пол часа на морозе. Говорит попробуйте побить постучать по ним. Я и била и стучала, но ни звука, глухо. Давила на все что вижу. Говорю б**** курице оператору, я иду домой. Вы же не откройте кому-то мою ячейку. Говорит хорошо, идите домой попробуйте завтра.
Звонит ночью незнакомец, говорит получал посылку, и мне открыли 2 ячейки сразу. Теперь моя посылка на другом конце Киева. А мист де*****овый, даже не работает сейчас горячая линия, у них также выходные у горячей линии что полный бред.
В итоге если и ответят на скаргу, то будет вибачте, за незручности
MGRAE0016300117YQ Спочатку запевняли що на розмитнення іде 10 робочих днів не враховуючи 1-й день, сьогодні пройшло 10 робочих днів( завершується) Мені пишуть про ще Якихось 7 днів, які завершується 23 грудня, посилка в Україні 2 тижні(З Китаю дійшла за 4 дні) Я пожалівся Алекс прес і попросив їх вернути кошти подивлюся на результат також пожалівся на перевізника і попросив не... Читати відгук MGRAE0016300117YQ Спочатку запевняли що на розмитнення іде 10 робочих днів не враховуючи 1-й день, сьогодні пройшло 10 робочих днів( завершується) Мені пишуть про ще Якихось 7 днів, які завершується 23 грудня, посилка в Україні 2 тижні(З Китаю дійшла за 4 дні)
Я пожалівся Алекс прес і попросив їх вернути кошти подивлюся на результат також пожалівся на перевізника і попросив не використовувати його для мене
Думаю, в разі таких проблем всім варто жалітися на доставку для Алекс прес і міст експреса там не буде
Добрий день! Ваше відправлення прибуло в Україну та з 12.12.2025 знаходиться в процесі передмитного опрацювання. Рекомендуємо очікувати додаткового інформування щодо подальшого статусу відправлення. Термін передмитного опрацювання 5 - 7 робочих днів. Маркіян, Meest.
Це останній раз що я користувалась послугами міст експрес. Півтора тижня морозились з доставкою. Потім в чаті написали, що в системі не бачать. На сайті оформила рекламацію на відшкодування вартості посилки і доставки.
Добрий день! Дякуємо за відгук і конструктивні зауваження. Інформацію щодо сервісу та обслуговування передано для опрацювання й покращення. Раді, що ви відзначили прийнятні ціни та чистоту відділення. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими. Маркіян, Meest.
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Київ, Софиевская Борщаговка, ул. Малая Кольцевая, 10/1 Маю негативний досвід цієї компанії, майже ніколи не відбувається доставка вчасно.За курьерами потрібно ганятися. Навіщо брати кошти за доставку до дверей, якщо не можете вчасно доставити.? КРАЩЕ САМОМУ ПОЇХАТИ НА СКЛАД І ОТРИМАТИ, НО НІ , ТАЕ НЕ МОЖНА.Звісно можна, але кошти заплати за доставку.Жахлива компанія!!!
Посилку отправили Мне с Украины в США и запросили уплатить налога. я плачу а банк блокирует и не даёт пройти платежу возвращает день куда я только не писала худшая компания. С какой Ей имела дело.Посилка недоставлена. Все телефоны и электронные почты для поддержки недоступны.
Добрий день! Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки https://meestposhta.com.ua/contact-us Безоплатно переадресуємо відправлення. Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки. Маркіян, Meest.
15.12.2025 посилка з Португалії була в Чернівцях. Вечором подзвонив кур'єр вибачився, що він у іншій частині міста та сьогодні не доставить. 16.12.2025 дзвоню сам, він каже що посилка ще в іншій частині міста , а він обслуговує іншу. 17.12.2025 о 16.00 дзвоню оператору. Посилка там же на складі, обіцяють перемістити на видачу (приміщення рядом), через годину знову дзвоню, не... Читати відгук 15.12.2025 посилка з Португалії була в Чернівцях. Вечором подзвонив кур'єр вибачився, що він у іншій частині міста та сьогодні не доставить. 16.12.2025 дзвоню сам, він каже що посилка ще в іншій частині міста , а він обслуговує іншу. 17.12.2025 о 16.00 дзвоню оператору. Посилка там же на складі, обіцяють перемістити на видачу (приміщення рядом), через годину знову дзвоню, не перемістили, через півгодини - не перемістили (а працюють до 20.00 і кожен раз інший оператор і вибачень море... кожен раз).
Переваги:
не бачу, буду радити всім не користуватись послугами
Недоліки:
Це не пошта, волами було б швидше, три дні посилка в місті не можуть доставити, і самому не отримаєш бо не перемістили зі складу.
Добрий день! Будемо вдячні, якщо ви повідомите номер посилки, щоб ми мали можливість перевірити інформацію щодо статусу вашого відправлення. Маркіян, Meest.
Виникла потреба отримати покупку з магазину взуття терміново, вибрала при оформленні доставку курʼєром цієї «служби», очікую два дні, це в межах одного міста, магазин відвантажив товар терміново, курʼєр цієї «служби» десь тусується не знаю чи отримаю взагалі, паскудство, ніколи нікому в жодному випадку НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Создали посылку от двери к двери,указали что это 9 этаж,сумму показало 395 грн.но когда курьер забрал посылку,пришло сообщение оплатить 1798 грн за доставку!Из них 900 грн оказывается за то ,что курьер просто поставил посылку в лифт и спустил с 9го этажа,хотя перед отправкой оператор делала просчет и за то что у них оказывается курьер а не грузчик и услуга... Читати відгук Создали посылку от двери к двери,указали что это 9 этаж,сумму показало 395 грн.но когда курьер забрал посылку,пришло сообщение оплатить 1798 грн за доставку!Из них 900 грн оказывается за то ,что курьер просто поставил посылку в лифт и спустил с 9го этажа,хотя перед отправкой оператор делала просчет и за то что у них оказывается курьер а не грузчик и услуга будет 100 грн этаж на лифте не сообщила.Посылку пришлось оплатить,т к решить проблему и что то доказать не возможно,горячая линия все операторы всегда заняты
Переваги:
Нет
Недоліки:
завышенная стоимость
отсутствие полной информации о тарифах на сайте/в приложении
Вже немає сил бодатися з тою поштою. Гіршого перевізника уявити важко. Мою досить вартісну посилку відмітили як отриману, хоча її на відділенні навіть не було. І кожного дня оператори, з якими ще фіг зв'яжешся, кажуть що подали заявку, не можуть зняти відмітку про отримання. Останньою краплею було те, що оператор спочатку сказала, що бачить посилка отримана, а потім... Читати відгук Вже немає сил бодатися з тою поштою. Гіршого перевізника уявити важко. Мою досить вартісну посилку відмітили як отриману, хоча її на відділенні навіть не було. І кожного дня оператори, з якими ще фіг зв'яжешся, кажуть що подали заявку, не можуть зняти відмітку про отримання. Останньою краплею було те, що оператор спочатку сказала, що бачить посилка отримана, а потім намагалася з'їхати, що було доручення. А я її сину доручала, ау! Взагалі сорому немає. Я вже представляю як вони мені грошу будуть повертати. А навіть якщо і повернуть, в чому я сильно сумніваюсь, я не зможу купити повторно товар, бо то був ексклюзивний купон на алі і зараз ці продукти коштують в два раза дорожче! Хто знає як писати продавцю, щоб не відправляли цією поштою, підкажіть?
Переваги:
Жодного
Недоліки:
Безвідповідальне відношення до посилок, крадіжки, оператори, з якими неможливо зв'язатися, некомпетентність людей у відділеннях видачі. Додайте до цього все, що вам може прийти на думку!
Добрий день! Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. По вашій посилці зареєстрована рекламація. Терміни розгляду претензії до семи робочих днів. Очікуйте, будь ласка, додаткового інформування на електронну пошту про результати розгляду рекламації. Маркіян, Meest.
Добрий день. Довгий час обирав Міст, а не інших операторів, оскільки у вас вигідніші тарифи та зазвичай достатньо швидке оформлення. Однак останні місяці посилки дуже довго проходять митне оформлення. Поясніть, будь ласка, як інші оператори справляються за 3–4 дні, тоді як моя посилка CV949663972US прибула в Україну 12 грудня, і станом майже на 17 грудня все ще перебуває лише на... Читати відгук Добрий день.
Довгий час обирав Міст, а не інших операторів, оскільки у вас вигідніші тарифи та зазвичай достатньо швидке оформлення. Однак останні місяці посилки дуже довго проходять митне оформлення.
Поясніть, будь ласка, як інші оператори справляються за 3–4 дні, тоді як моя посилка CV949663972US прибула в Україну 12 грудня, і станом майже на 17 грудня все ще перебуває лише на етапі підготовки.
Що буде далі? Наскільки я розумію, мені доведеться чекати ще значний час на визначення митної вартості, хоча всі документи були завантажені в особистому кабінеті заздалегідь, а вартість посилки нижча за 150 євро.
Також звертаю увагу на розбіжності в інформації:
на сайті зазначено термін до 5 днів,
оператори ж озвучують то 7, то 10 днів.
Міст зазначає, що у разі завчасного додавання документів визначення вартості відбувається швидше. Але в моєму випадку цього прискорення, на жаль, не видно.
Прошу надати чітке пояснення причин затримки та орієнтовні терміни завершення оформлення.
Добрий день! Ваше відправлення прибуло в Україну та знаходиться в процесі передмитного опрацювання. Рекомендуємо очікувати додаткового інформування щодо подальшого статусу відправлення. Термін передмитного опрацювання 5 - 7 робочих днів. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Посилка відправлена 2 місяці назад з США до цих пір ніякої інформації, скоріше за все вкрадена їхніми працівниками, обходіть 10-ю дорогою таку компанію
Создать сервис, на фоне которого укрпочта выглядит чем-то невероятным, нужно уметь. Несколько суток подряд невозможно попасть на оператора в чат боте, постоянно все заняты. Посылка в сортировочном центре находится больше 7 дней. Искренне жалею, что купленный мной товар в Китае решили отправить именно этой почтой. Если это читает сотрудник почты - пожалуйста, дайте четкую инструкцию как получить блокировку в вашей... Читати відгук Создать сервис, на фоне которого укрпочта выглядит чем-то невероятным, нужно уметь. Несколько суток подряд невозможно попасть на оператора в чат боте, постоянно все заняты. Посылка в сортировочном центре находится больше 7 дней. Искренне жалею, что купленный мной товар в Китае решили отправить именно этой почтой. Если это читает сотрудник почты - пожалуйста, дайте четкую инструкцию как получить блокировку в вашей сети, чтобы отправитель заполняя мои данные не смог отправить посылку через этот помойный сервис, и был вынужден воспользоваться услугами нормальных компаний
Раніше працювала служба доставки Міст у Вінниці бездоганно. Зараз працює набагато гірше. Посилки з Китаю доставляют невчасно. 2 мої посилки через поломку авто залишили в іншому відділенні в іншому кінці міста. Замовив переадресацвю, пройшло 4 дні, а вони навіть не забрали посилку з того відділення. Машини кур'єрів рухаються по місту на швидкості кінних повозок. Три копійчани посилки з Китаю... Читати відгук Раніше працювала служба доставки Міст у Вінниці бездоганно. Зараз працює набагато гірше. Посилки з Китаю доставляют невчасно. 2 мої посилки через поломку авто залишили в іншому відділенні в іншому кінці міста. Замовив переадресацвю, пройшло 4 дні, а вони навіть не забрали посилку з того відділення. Машини кур'єрів рухаються по місту на швидкості кінних повозок. Три копійчани посилки з Китаю перебували на огляді Львівської митниці 2 тижні через роботу нової системи контролю ризиків. Щось недобре відбувається в роботі та керівництві цієї компанії в невеликих містах. Питання, якщо ви не здатні вчасно доставити посилки зі Львова по Україні, навіщо ви взагалі беретесь за цю роботу і стягуєте плату за доставку?
Не доставили в указанный день, даже не предупредили. Ну ок. На следующий тоже не доставили. Ну и так по кругу. Оператору говорю "не могу принять в промежутке 13:00-15:00", она говорит ок. На следующий день позвонил курьер и угадайте когда предложил приехать? А итоге курьер казалось согласился приехать после 15:00, а через 30 минут пришло оповещение о переносе доставки. Пятый раз.... Читати відгук Не доставили в указанный день, даже не предупредили. Ну ок. На следующий тоже не доставили. Ну и так по кругу. Оператору говорю "не могу принять в промежутке 13:00-15:00", она говорит ок. На следующий день позвонил курьер и угадайте когда предложил приехать? А итоге курьер казалось согласился приехать после 15:00, а через 30 минут пришло оповещение о переносе доставки. Пятый раз. Курьерам все равно, операторам тоже. У операторов связи с курьерами нет. У логистической компании доставка в 10 раз хуже чем у неизвестного магазина из Жашкова. Потужно
Переваги:
Надеюсь они закроются
Недоліки:
Придумайте любую плохую ситуацию с вашей доставкой и тут она будет
заказал с розетки EU товар четко и правильно указав свой район и населенный пункт, эти гении отправили в другой , и мне пришлось переплачивать за переадресацию
Вже тиждень з 10.12 лежить посилка на відділенні, вказана доставка курьером, Товар тиждень не доставляють. Ця посилка з Іспаніі, на днях вона іде назад. Кол центр одне і теж каже що доставка на сьогодні, і так тиждень. Було більше 50-ти дзвінків, результуту 0(. Жахлива компаніі, співробітники не компетентні.
Я буду скрізь на Аліекспрес писати щоби некористувалися Meest MGRAE0016300117YQ 4 дні з китаю летіла І 12 у Львові 12 днів на складі Як підтримка казала 10 РОБОЧИХ ДНІВ на розмитнення посилки за 5 доларів чи 10
Добрий день! Для уточнення більш детальної інформації стосовно митного оформлення, рекомендуємо Вам звернутися за наступними контактами: +38 (050) 433 50 70, +38 (067) 433 50 70 Або відправити запит на e-mail [email protected] Юрій. Meest.
Специально кидают посылку не по адресу, чтобы люди делали переадресацию за дополнительные деньги, хотя в приложении указан адрес, куда надо доставить!!! Хамовитость на выдачах, странные места выдачи, то подвалы, то овощные магазины. Запорожье вообще водителя доставшики играют в футбол посылками.
Добрий день! Перепрошуємо, що у вас виникли незручності. Ми б хотіли детальніше розібратись у ситуації та допомогти її вирішити. Рекомендуємо звернутися до служби підтримки Meest Пошта: https://meestposhta.com.ua/contact-us Юрій. Meest/
Черкассы Смілянська 96. Наличку не принимают. Карту не принимают. Только если ты оставиш все данные своей карты включая сvv. Я не хочу светить свою карту в инете??? Более того карточками из-за тцк вообще не пользуюсь. Только нал. Не рекомендую Meest Express. Цена вопроса доставка 50 грн
Добрий день! Перепрошуємо, що у вас виникли незручності. Ми б хотіли детальніше розібратись у ситуації та допомогти її вирішити. Рекомендуємо звернутися до служби підтримки Meest Пошта: https://meestposhta.com.ua/contact-us Юрій. Meest/
Хочу оновити свій відгук про роботу компанії МІСТ, оскільки з’явилися офіційні підтверджені дані. Моя посилка CV949632341US прибула в Україну 21 листопада. Її вартість не перевищує безподатковий ліміт, усі необхідні документи були надані заздалегідь — ще до відправлення з США, відповідно до рекомендацій самого МІСТ. У системі МІСТ з кінця листопада відображався статус «Ваша посилка опрацьована та подана на митне оформлення.... Читати відгук Хочу оновити свій відгук про роботу компанії МІСТ, оскільки з’явилися офіційні підтверджені дані.
Моя посилка CV949632341US прибула в Україну 21 листопада. Її вартість не перевищує безподатковий ліміт, усі необхідні документи були надані заздалегідь — ще до відправлення з США, відповідно до рекомендацій самого МІСТ.
У системі МІСТ з кінця листопада відображався статус «Ваша посилка опрацьована та подана на митне оформлення. Терміни до 5 робочих днів», який без змін висів понад два тижні.
Водночас, згідно з офіційною інформацією з сайту митниці (cabinet.customs.gov.ua): митниця отримала інформацію про посилку лише 9 грудня; 13 грудня митне оформлення було повністю завершене. Тобто фактично митне оформлення тривало лише 4 дні і було виконане в нормальні строки.
Уся затримка відбулася до передачі посилки на митницю, на складі МІСТ. Більше того, навіть після завершення митного оформлення в системі МІСТ станом на сьогодні відображається статус «подана на митне оформлення», що не відповідає дійсності.
Це означає, що: клієнтів вводять в оману статусами; заявлені строки «до 5 робочих днів» не мають нічого спільного з реальністю; відстеження в системі МІСТ є недостовірним.
Проблема була не в митниці, а в роботі МІСТ до моменту подачі. Компанії варто або навести лад у внутрішніх процесах і статусах, або чесно вказувати реальні строки. На даний момент сервіс виглядає непрозорим і ненадійним.
Добрий день! Митне оформлення посилки завершено. Відправлення буде передано для доставки отримувачу. Очікуйте, будь ласка, оновлення інформації у трекінгу. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Київ, ул. Щербаковского, 45 Иногда задерживают на таможне, предоставляешь все документы, скрины и выписки, на пошлину вообще не дотягивает, они все равно накидывают пошлину. Посылки закидывают максимально подальше от места жительства, вынуждают переадресовывать, потом ты вдруг должен 50грн. Очень часто приходят с али посылки перемотаные гестаповским скотчем Росан, это значит что можно сразу выкидывать в мусор, там нет ни шурупчика целого, принципиально играют посылками... Читати відгук Иногда задерживают на таможне, предоставляешь все документы, скрины и выписки, на пошлину вообще не дотягивает, они все равно накидывают пошлину. Посылки закидывают максимально подальше от места жительства, вынуждают переадресовывать, потом ты вдруг должен 50грн. Очень часто приходят с али посылки перемотаные гестаповским скотчем Росан, это значит что можно сразу выкидывать в мусор, там нет ни шурупчика целого, принципиально играют посылками в футбол и переезжают трактором.
Будьте бдительны, и при покупке на маркетплейсах выбирайте лоставку кем угодно, только не этой шарашкиной конторой, там мразота работает, что сказать корупционная схема львовских депутатиков. Они еще спелись с эпицентром, теперь те кто торгует на маркетплейсе эпика, обязаны принудительно иметь договор с мистом, закрыл магазин, с ворами не работаю.
Переваги:
Минусы минусы минусы
Недоліки:
Все где есть надпись в тонах кацапского флага - это отвратительный мист
Добрий день! Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення. Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки. Маркіян, Meest.
Meest это мошенники. Прислали посылку не по адресу. Вынудили сделать переадресацию. Я написал в службу поддержки. Обещали переадресацию бесплатно. Но с меня нагло содрали 50гр. И посылку я не получил. Они ее просто украли. Meest это мошенники.
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше
Жахлива доставка
Жахлива доставка.
Зірвали терміни доставки на місяць та відмовляють у компенсації
Відправив 150 кг вантажу на початку вересня. Замість обіцяних 50-55 днів, посилки в дорозі вже понад 85 днів. Сезон для мене втрачено.
Підтримка не вирішує питання:
1. Обіцяють розгляд ситуації, але потім відповідають шаблонними фразами.
2. Замість реальної компенсації за таку значну затримку запропонували символічний купон на -10%, який діє всього тиждень.
3.... Читати відгук Вкрай розчарований сервісом. Не рекомендую до співпраці.
Відправив 150 кг вантажу на початку вересня. Замість обіцяних 50-55 днів, посилки в дорозі вже понад 85 днів. Сезон для мене втрачено.
Підтримка не вирішує питання:
1. Обіцяють розгляд ситуації, але потім відповідають шаблонними фразами.
2. Замість реальної компенсації за таку значну затримку запропонували символічний купон на -10%, який діє всього тиждень.
3. Виходить, щоб отримати це "вибачення", я маю знову замовити послугу і оплатити її.
4. На прохання зарахувати кошти на баланс кабінету отримав відмову.
Як результат: компанія не несе відповідальності за порушення своїх же термінів.
Жахлива служба
Ужасно Ужасно
Мою посылку отдали чужому
Звоню оператору, держали меня там пол часа на морозе. Говорит попробуйте побить постучать по ним. Я и била и стучала, но ни звука, глухо. Давила на все что вижу. Говорю б**** курице оператору, я иду домой. Вы же не откройте кому-то... Читати відгук Когда получала было ошибка квартиры кода, и так много раз. Потом вдруг- посылка получена. Но не открылось ячейка.
Звоню оператору, держали меня там пол часа на морозе. Говорит попробуйте побить постучать по ним. Я и била и стучала, но ни звука, глухо. Давила на все что вижу. Говорю б**** курице оператору, я иду домой. Вы же не откройте кому-то мою ячейку. Говорит хорошо, идите домой попробуйте завтра.
Звонит ночью незнакомец, говорит получал посылку, и мне открыли 2 ячейки сразу.
Теперь моя посылка на другом конце Киева. А мист де*****овый, даже не работает сейчас горячая линия, у них также выходные у горячей линии что полный бред.
В итоге если и ответят на скаргу, то будет вибачте, за незручности
Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у ситуації.
Маркіян, Meest.
Скільки ще чекати
Спочатку запевняли що на розмитнення іде 10 робочих днів не враховуючи 1-й день, сьогодні пройшло 10 робочих днів( завершується)
Мені пишуть про ще Якихось 7 днів, які завершується 23 грудня, посилка в Україні 2 тижні(З Китаю дійшла за 4 дні)
Я пожалівся Алекс прес і попросив їх вернути кошти подивлюся на результат також пожалівся на перевізника і попросив не... Читати відгук MGRAE0016300117YQ
Спочатку запевняли що на розмитнення іде 10 робочих днів не враховуючи 1-й день, сьогодні пройшло 10 робочих днів( завершується)
Мені пишуть про ще Якихось 7 днів, які завершується 23 грудня, посилка в Україні 2 тижні(З Китаю дійшла за 4 дні)
Я пожалівся Алекс прес і попросив їх вернути кошти подивлюся на результат також пожалівся на перевізника і попросив не використовувати його для мене
Думаю, в разі таких проблем всім варто жалітися на доставку для Алекс прес і міст експреса там не буде
Ваше відправлення прибуло в Україну та з 12.12.2025 знаходиться в процесі передмитного опрацювання. Рекомендуємо очікувати додаткового інформування щодо подальшого статусу відправлення. Термін передмитного опрацювання 5 - 7 робочих днів.
Маркіян, Meest.
Загубили посилку
Щоб ми могли розглянути саме ваше відправлення та надати предметну відповідь, будь ласка, повідомте номер посилки.
Маркіян, Meest.
Надо поправить сервис
Точка достаточно чистая
Дякуємо за відгук і конструктивні зауваження. Інформацію щодо сервісу та обслуговування передано для опрацювання й покращення. Раді, що ви відзначили прийнятні ціни та чистоту відділення. Ваш зворотний зв’язок допомагає нам ставати кращими.
Маркіян, Meest.
Сама жахлива компанія доставки
Щоб ми могли детально розглянути саме вашу ситуацію та перевірити статус доставки, будь ласка, повідомте номер посилки.
Маркіян, Meest.
Худшая компания С какой я имела дело
Напишіть, будь ласка, номер вашої посилки. Перевіримо інформацію.
Маркіян, Meest.
Дивне відношення
Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки https://meestposhta.com.ua/contact-us Безоплатно переадресуємо відправлення.
Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки.
Маркіян, Meest.
Про роботу Meest
16.12.2025 дзвоню сам, він каже що посилка ще в іншій частині міста , а він обслуговує іншу.
17.12.2025 о 16.00 дзвоню оператору. Посилка там же на складі, обіцяють перемістити на видачу (приміщення рядом), через годину знову дзвоню, не... Читати відгук 15.12.2025 посилка з Португалії була в Чернівцях. Вечором подзвонив кур'єр вибачився, що він у іншій частині міста та сьогодні не доставить.
16.12.2025 дзвоню сам, він каже що посилка ще в іншій частині міста , а він обслуговує іншу.
17.12.2025 о 16.00 дзвоню оператору. Посилка там же на складі, обіцяють перемістити на видачу (приміщення рядом), через годину знову дзвоню, не перемістили, через півгодини - не перемістили (а працюють до 20.00 і кожен раз інший оператор і вибачень море... кожен раз).
Будемо вдячні, якщо ви повідомите номер посилки, щоб ми мали можливість перевірити інформацію щодо статусу вашого відправлення.
Маркіян, Meest.
Це просто відстій, тримайтесь подалі від цієї «служби»
Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення. Перевіримо інформацію щодо доставки.
Маркіян, Meest.
За 900 грн курьер с 9 этажа спустил посылку на лифте
Хочемо більш детально розібратися у даній ситуації. Напишіть, будь ласка, номер вашої посилки.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
MGRAE0016079213YQ - загубили посилку, а скоріше, що вкрали!
Мою досить вартісну посилку відмітили як отриману, хоча її на відділенні навіть не було. І кожного дня оператори, з якими ще фіг зв'яжешся, кажуть що подали заявку, не можуть зняти відмітку про отримання.
Останньою краплею було те, що оператор спочатку сказала, що бачить посилка отримана, а потім... Читати відгук Вже немає сил бодатися з тою поштою. Гіршого перевізника уявити важко.
Мою досить вартісну посилку відмітили як отриману, хоча її на відділенні навіть не було. І кожного дня оператори, з якими ще фіг зв'яжешся, кажуть що подали заявку, не можуть зняти відмітку про отримання.
Останньою краплею було те, що оператор спочатку сказала, що бачить посилка отримана, а потім намагалася з'їхати, що було доручення. А я її сину доручала, ау! Взагалі сорому немає. Я вже представляю як вони мені грошу будуть повертати. А навіть якщо і повернуть, в чому я сильно сумніваюсь, я не зможу купити повторно товар, бо то був ексклюзивний купон на алі і зараз ці продукти коштують в два раза дорожче!
Хто знає як писати продавцю, щоб не відправляли цією поштою, підкажіть?
Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. По вашій посилці зареєстрована рекламація. Терміни розгляду претензії до семи робочих днів. Очікуйте, будь ласка, додаткового інформування на електронну пошту про результати розгляду рекламації.
Маркіян, Meest.
CV949663972US митне оформлення
Довгий час обирав Міст, а не інших операторів, оскільки у вас вигідніші тарифи та зазвичай достатньо швидке оформлення. Однак останні місяці посилки дуже довго проходять митне оформлення.
Поясніть, будь ласка, як інші оператори справляються за 3–4 дні, тоді як моя посилка CV949663972US прибула в Україну 12 грудня, і станом майже на 17 грудня все ще перебуває лише на... Читати відгук Добрий день.
Довгий час обирав Міст, а не інших операторів, оскільки у вас вигідніші тарифи та зазвичай достатньо швидке оформлення. Однак останні місяці посилки дуже довго проходять митне оформлення.
Поясніть, будь ласка, як інші оператори справляються за 3–4 дні, тоді як моя посилка CV949663972US прибула в Україну 12 грудня, і станом майже на 17 грудня все ще перебуває лише на етапі підготовки.
Що буде далі? Наскільки я розумію, мені доведеться чекати ще значний час на визначення митної вартості, хоча всі документи були завантажені в особистому кабінеті заздалегідь, а вартість посилки нижча за 150 євро.
Також звертаю увагу на розбіжності в інформації:
на сайті зазначено термін до 5 днів,
оператори ж озвучують то 7, то 10 днів.
Міст зазначає, що у разі завчасного додавання документів визначення вартості відбувається швидше. Але в моєму випадку цього прискорення, на жаль, не видно.
Прошу надати чітке пояснення причин затримки та орієнтовні терміни завершення оформлення.
Біду вдячний за відповідь нв мій відгуки...
Ваше відправлення прибуло в Україну та знаходиться в процесі передмитного опрацювання. Рекомендуємо очікувати додаткового інформування щодо
подальшого статусу відправлення. Термін передмитного опрацювання 5 - 7 робочих днів.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Гірше що може бути
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
Худшая почта
Несколько суток подряд невозможно попасть на оператора в чат боте, постоянно все заняты. Посылка в сортировочном центре находится больше 7 дней.
Искренне жалею, что купленный мной товар в Китае решили отправить именно этой почтой.
Если это читает сотрудник почты - пожалуйста, дайте четкую инструкцию как получить блокировку в вашей... Читати відгук Создать сервис, на фоне которого укрпочта выглядит чем-то невероятным, нужно уметь.
Несколько суток подряд невозможно попасть на оператора в чат боте, постоянно все заняты. Посылка в сортировочном центре находится больше 7 дней.
Искренне жалею, что купленный мной товар в Китае решили отправить именно этой почтой.
Если это читает сотрудник почты - пожалуйста, дайте четкую инструкцию как получить блокировку в вашей сети, чтобы отправитель заполняя мои данные не смог отправить посылку через этот помойный сервис, и был вынужден воспользоваться услугами нормальных компаний
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
Незадовільна робота Міст
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
Всем на все наср
У логистической компании доставка в 10 раз хуже чем у неизвестного магазина из Жашкова. Потужно
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
гении на сотрудниках
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ НА ЦЮ ПОШТУ ЗАМОВЛЯТИ!!!!!
Не рекомендую
Довго чекати, багато проблем з нею!
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
Жахлива компаніі, співробітники не компетентні.
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
MGRAE0016300117YQ
MGRAE0016300117YQ
4 дні з китаю летіла
І 12 у Львові
12 днів на складі
Як підтримка казала 10 РОБОЧИХ ДНІВ на розмитнення посилки за 5 доларів чи 10
Для уточнення більш детальної інформації стосовно митного оформлення, рекомендуємо Вам звернутися за наступними контактами:
+38 (050) 433 50 70, +38 (067) 433 50 70
Або відправити запит на e-mail [email protected]
Юрій. Meest.
Это не почта, а не пойми что
Хамовитость на выдачах, странные места выдачи, то подвалы, то овощные магазины.
Запорожье вообще водителя доставшики играют в футбол посылками.
Перепрошуємо, що у вас виникли незручності.
Ми б хотіли детальніше розібратись у ситуації та допомогти її вирішити.
Рекомендуємо звернутися до служби підтримки Meest Пошта:
https://meestposhta.com.ua/contact-us
Юрій. Meest/
Наличку не принимают, карту не принимают???
Перепрошуємо, що у вас виникли незручності.
Ми б хотіли детальніше розібратись у ситуації та допомогти її вирішити.
Рекомендуємо звернутися до служби підтримки Meest Пошта:
https://meestposhta.com.ua/contact-us
Юрій. Meest/
Оновлений відгук
Моя посилка CV949632341US прибула в Україну 21 листопада. Її вартість не перевищує безподатковий ліміт, усі необхідні документи були надані заздалегідь — ще до відправлення з США, відповідно до рекомендацій самого МІСТ.
У системі МІСТ з кінця листопада відображався статус
«Ваша посилка опрацьована та подана на митне оформлення.... Читати відгук Хочу оновити свій відгук про роботу компанії МІСТ, оскільки з’явилися офіційні підтверджені дані.
Моя посилка CV949632341US прибула в Україну 21 листопада. Її вартість не перевищує безподатковий ліміт, усі необхідні документи були надані заздалегідь — ще до відправлення з США, відповідно до рекомендацій самого МІСТ.
У системі МІСТ з кінця листопада відображався статус
«Ваша посилка опрацьована та подана на митне оформлення. Терміни до 5 робочих днів», який без змін висів понад два тижні.
Водночас, згідно з офіційною інформацією з сайту митниці (cabinet.customs.gov.ua):
митниця отримала інформацію про посилку лише 9 грудня;
13 грудня митне оформлення було повністю завершене.
Тобто фактично митне оформлення тривало лише 4 дні і було виконане в нормальні строки.
Уся затримка відбулася до передачі посилки на митницю, на складі МІСТ.
Більше того, навіть після завершення митного оформлення в системі МІСТ станом на сьогодні відображається статус «подана на митне оформлення», що не відповідає дійсності.
Це означає, що:
клієнтів вводять в оману статусами;
заявлені строки «до 5 робочих днів» не мають нічого спільного з реальністю;
відстеження в системі МІСТ є недостовірним.
Проблема була не в митниці, а в роботі МІСТ до моменту подачі. Компанії варто або навести лад у внутрішніх процесах і статусах, або чесно вказувати реальні строки. На даний момент сервіс виглядає непрозорим і ненадійним.
Митне оформлення посилки завершено. Відправлення буде передано для доставки отримувачу. Очікуйте, будь ласка, оновлення інформації у трекінгу.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Ривратительная недопочта
Посылки закидывают максимально подальше от места жительства, вынуждают переадресовывать, потом ты вдруг должен 50грн.
Очень часто приходят с али посылки перемотаные гестаповским скотчем Росан, это значит что можно сразу выкидывать в мусор, там нет ни шурупчика целого, принципиально играют посылками... Читати відгук Иногда задерживают на таможне, предоставляешь все документы, скрины и выписки, на пошлину вообще не дотягивает, они все равно накидывают пошлину.
Посылки закидывают максимально подальше от места жительства, вынуждают переадресовывать, потом ты вдруг должен 50грн.
Очень часто приходят с али посылки перемотаные гестаповским скотчем Росан, это значит что можно сразу выкидывать в мусор, там нет ни шурупчика целого, принципиально играют посылками в футбол и переезжают трактором.
Будьте бдительны, и при покупке на маркетплейсах выбирайте лоставку кем угодно, только не этой шарашкиной конторой, там мразота работает, что сказать корупционная схема львовских депутатиков.
Они еще спелись с эпицентром, теперь те кто торгует на маркетплейсе эпика, обязаны принудительно иметь договор с мистом, закрыл магазин, с ворами не работаю.
Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення.
Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки.
Маркіян, Meest.
Мeest мошенники
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій трапилась дана ситуація.
Дякую!