Це не пошта, а якесь непорозуміння!!!! Тиждень не можу отримати свою закордонну посилку, відправляють посилку самі без попередження не по місту призначення😡 після переадресації знав теж саме, працювати взагалі не вміють . Не рекомендую
У меня тоже что и у других мою посылку зафутболили в другое мне не знакомое отделение на другом конце города! Хотя в приложении было указано ,как любимое отделение отдно,а закинули вообще хер знает где! Я так понял Мист Экспресс таким образом хочет заставить нас платить деньги за переадресацию на нужное отделение?! Жду ,когда вы неуки Мист Экспресс закроитесь навеке и... Читати відгук У меня тоже что и у других мою посылку зафутболили в другое мне не знакомое отделение на другом конце города! Хотя в приложении было указано ,как любимое отделение отдно,а закинули вообще хер знает где! Я так понял Мист Экспресс таким образом хочет заставить нас платить деньги за переадресацию на нужное отделение?! Жду ,когда вы неуки Мист Экспресс закроитесь навеке и ваш детектор жид,который живёт в Канаде,то чтобы у него случился инфаркт!!!
Обожнюю користуватися Meest! 💙 Посилки завжди приходять швидко й акуратно запаковані. Дуже приємно, що працівники завжди усміхнені та готові допомогти. Відділення чисте, затишне, а додаток — зручний і зрозумілий. Завжди приємно отримувати свої замовлення саме тут! 📦✨
Хочу подякувати Мeest Пошті за чудову роботу. Вперше відправляла через дану пошту міжнародне відправлення, а саме посилку сину студенту з України в Польщу. На всіх етапах все пройшло просто ідеально! По вартості нижче ніж інша будь-яка пошта чи приватні перевізники. Посилка дійшла в судовому стані, без нарікань. Надалі я буду користуватися даним перевізником та радити іншим. Дякую Міст!
Нечего даже сказать. Бегите от этой компании как от серийного убий цы, если у вас вообще есть выбор. Безответсвенные, б ы д л о в а т ы е, еще раз безответсвенные. Легче (и быстрее) самостоятельно дотащить посылку пешком, чем отдавать деньги тем, кто ведет себя как несовершеннолетние эгоисты и истери чки . (Пришлось цензурить все правдивые выражения, но вежливыми... Читати відгук Нечего даже сказать. Бегите от этой компании как от серийного убий цы, если у вас вообще есть выбор. Безответсвенные, б ы д л о в а т ы е, еще раз безответсвенные. Легче (и быстрее) самостоятельно дотащить посылку пешком, чем отдавать деньги тем, кто ведет себя как несовершеннолетние эгоисты и истери чки . (Пришлось цензурить все правдивые выражения, но вежливыми их описать нельзя).
вашей шарашкиной конторе до Новой Почты ой как развиваться. мист потерял посылку, но выдачу уже стоит , сейчас хотят свалить на меня, мол я ее забрал сам. ужасный сервис и контакт центр. обещали снять выдачу за 24 часа, уже 4е сутки ничего не меняется в приложении. Спасибо, что оператор заранее скинул видео, где видно, что мы заранее не приходили. Буду... Читати відгук вашей шарашкиной конторе до Новой Почты ой как развиваться. мист потерял посылку, но выдачу уже стоит , сейчас хотят свалить на меня, мол я ее забрал сам. ужасный сервис и контакт центр. обещали снять выдачу за 24 часа, уже 4е сутки ничего не меняется в приложении. Спасибо, что оператор заранее скинул видео, где видно, что мы заранее не приходили. Буду видимо дальше обращаться с заявлением о краже. CV053685681PL.
Переваги:
хотелось бы , но ничего положительного в компании нет. Любая служба доставка лучше, чем ваша контора
Чекала посилку з закордону, вислали на невірну адресу в Києві, під час розмови оператор підтвердила зміну адресу, але вони нічого не зробили. Після повтореного дзвінка повідомили, що потрібно чекати 5 днів коли вона повернеться назад до них і вони повторно вишлють. Посилка була в Києві, потрібно було чекати 5 днів, щоб її повернули назад у Львів і після повторно вислали... Читати відгук Чекала посилку з закордону, вислали на невірну адресу в Києві, під час розмови оператор підтвердила зміну адресу, але вони нічого не зробили. Після повтореного дзвінка повідомили, що потрібно чекати 5 днів коли вона повернеться назад до них і вони повторно вишлють. Посилка була в Києві, потрібно було чекати 5 днів, щоб її повернули назад у Львів і після повторно вислали в Київ. Це неадекватно meest пошта !!!
Замовляла товар на в інтернеті, ціна за доставку із всіх поштових служб найдешевша була 30грн (до 2кг) от і вибрала MeestUA, а при отриманні довелось сплатити втричі дорожче, за що?! Люди, ви берегів не бачите чи що? Гидко! Більше ніколи не буду користуватись цією поштою і всім своїм клієнтам, друзям та знайомим, та і не знайомим теж розкажу, що це... Читати відгук Замовляла товар на в інтернеті, ціна за доставку із всіх поштових служб найдешевша була 30грн (до 2кг) от і вибрала MeestUA, а при отриманні довелось сплатити втричі дорожче, за що?! Люди, ви берегів не бачите чи що? Гидко! Більше ніколи не буду користуватись цією поштою і всім своїм клієнтам, друзям та знайомим, та і не знайомим теж розкажу, що це не сервіс, а обкрадання!!! Гидке враження 🤮
Вітаю! Не зрозуміло чому, компанія самостійно змінює точку видачі посилки, яка виявляється не зручною для отримання посилки не по графіку роботи, не по місцю розташування. І потрібно витрачати час, а би з'ясувати, куди все ж таки можна переадресувати посилку.
Чекала закордонну посилку через meest пошту! Коли вона вже прибула до України - її перенаправили до іншого перевізника. АЛЕ ВКАЗАЛИ ЗОВСІМ ІНШУ АДРЕСУ !!! На іншому кінці міста! Зателефонувавши до гарячої лінії - обіцяли перенаправити за тією адресою,що була вказана з самого початку,АЛЕ НАЖАЛЬ, ніхто її так і не перенаправив ! Одні розчарування із співпрацею з meest поштою!!!
Добрий день! Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження. Для оперативного вирішення ситуації просимо уточнити номер посилки у зручний для Вас спосіб. Соломія, Meest.
Спочатку було добре, а за останні 2 місяці 4 з 5 посилок прийшли з пошкодженнями товару. Пакувальник викидає надійне багатошарове пакування магазину (самі прислали фото, де все викидається) і згинає конверти, на яких написано "не згинати", запихує це в коробку невідповідного розміру, при цьому використовуються коробки від інших посилок, з яких викинуто товар іншого клієнта. Жодної компенсації. Скарги розглядаються... Читати відгук Спочатку було добре, а за останні 2 місяці 4 з 5 посилок прийшли з пошкодженнями товару. Пакувальник викидає надійне багатошарове пакування магазину (самі прислали фото, де все викидається) і згинає конверти, на яких написано "не згинати", запихує це в коробку невідповідного розміру, при цьому використовуються коробки від інших посилок, з яких викинуто товар іншого клієнта. Жодної компенсації. Скарги розглядаються протягом місяця і це просто відписка. Я не давалу дозволу на відкриття посилок і викидання оригінального пакування магазину, це є гарантією і я за це сплатила продавцю. Ганебна доставка та нахабна служба підтримки.
Не актуальні данні про партнерські відділення. Повинна була прийти посилка, але відділення номер 1253 не працює по причині - магазин, в якому це відділення, зачинений на невідомий строк. В тех тідтримці мені доказували що відділення працює, але я біля нього і нічого не працює. Прийшлося за свої кошти робити переадресацію. Дуже розчарована, а судячи по інших відгуках - не я... Читати відгук Не актуальні данні про партнерські відділення. Повинна була прийти посилка, але відділення номер 1253 не працює по причині - магазин, в якому це відділення, зачинений на невідомий строк. В тех тідтримці мені доказували що відділення працює, але я біля нього і нічого не працює. Прийшлося за свої кошти робити переадресацію. Дуже розчарована, а судячи по інших відгуках - не я одна.
Зателефонувала в підтримку щоб розуміти коли статус моєї посилки зміниться на доставлено - сказали протягом години Пройшло 2 години і я знову звоню в підтримку і знову говорять що чекати годину
(Не)уважаемая Meest ПОШТА, позвольте поинтересоваться: на кой чёрт у вас в приложении можно выбрать рекомендуемое отделение? Чтобы в любом случае избегать его и вычитывать отзывы, подобные моему? С каких это "технических причин" вы не можете доставить в удобный для меня почтомат посылку весом 0,1 кг?? Вы вечно каким-то образом выбираете неподходящее отделение: у него рабочий график совпадает с моим день... Читати відгук (Не)уважаемая Meest ПОШТА, позвольте поинтересоваться: на кой чёрт у вас в приложении можно выбрать рекомендуемое отделение? Чтобы в любом случае избегать его и вычитывать отзывы, подобные моему? С каких это "технических причин" вы не можете доставить в удобный для меня почтомат посылку весом 0,1 кг?? Вы вечно каким-то образом выбираете неподходящее отделение: у него рабочий график совпадает с моим день в день и минута в минуту. И чтобы забрать посылку, мне приходится либо опаздывать на работу, либо просить кого-то из родных, оставаясь на связи, чтоб не дай боже пропустить код из смс.
P. S. Прочла отзывы ниже. Благо мне ещё прям повезло: ни одна посылка не утеряна (спасибо без курьерской доставки) + отделение относительно близко от дома.
Ситуація така сама, як у багатьох інших: кур’єр уже тиждень не може доставити мою посилку. Вона з Китаю приїхала швидше, ніж по місту! Оператори постійно обіцяють, що доставка буде «сьогодні», але це «сьогодні» щоразу переноситься на завтра. Сервіс Міст Шопінг працює більш-менш нормально, проте інші напрямки залишають бажати кращого. Посилки часто надходять у випадкові відділення, розташовані далеко від вибраного, навіть... Читати відгук Ситуація така сама, як у багатьох інших: кур’єр уже тиждень не може доставити мою посилку. Вона з Китаю приїхала швидше, ніж по місту!
Оператори постійно обіцяють, що доставка буде «сьогодні», але це «сьогодні» щоразу переноситься на завтра.
Сервіс Міст Шопінг працює більш-менш нормально, проте інші напрямки залишають бажати кращого. Посилки часто надходять у випадкові відділення, розташовані далеко від вибраного, навіть коли поруч є кілька зручних точок видачі.
Дуже сподіваюся, що компанія зверне увагу на якість доставки та роботу персоналу.
Переваги:
Міст Шопінг — ще більш-менш норм
Недоліки:
Кур’єри, підтримка, терміни доставки — повний безлад. Дуже розчарована сервісом.
Вітаємо! Перепрошуємо за спричинені незручності. Для перевірки актуальної інформації уточніть, будь ласка, номер декларації у зручний для Вас спосіб. Соломія, Meest.
Мою історію довго розповідати, але Партнерські відділення, що розташовані в магазинах мені здається це не гарна ідея. Обов'язки з видачі посилок покладаються на робітників магазину, які то відпускають чергу, то ... Читати відгук Мою історію довго розповідати, але Партнерські відділення, що розташовані в магазинах мені здається це не гарна ідея. Обов'язки з видачі посилок покладаються на робітників магазину, які то відпускають чергу, то приймають товар.... Посилка була видана не в повному обсязі, тобто місць було два, видали одно, і це друге провалялось у відділені місяць, через місяць його видали мені замість іншої посилки.... І все це тому, що робітники магазинів не є робітниками Meest ПОШТА, не отримають за це доплат та ні за що не відповідають. Це зі слів робітників супермаркету "Копійка" в м.Південноукраїнськ, де розташоване Партнерське відділення №9.
Переваги:
не знайшла
Недоліки:
гаряча лінія не вирішує ніяких питань, та і взагалі ніхто не вирішує
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам дуже шкода, що видача посилки відбулась неналежним чином. Ми обов’язково передамо ваш відгук відповідальному менеджеру та перевіримо роботу партнерського відділення №9 у м. Південноукраїнськ. Такі випадки неприпустимі, і ми працюватимемо над уникненням подібних ситуацій в майбутньому. Маркіян, Meest.
Міжнародна посилка LPP1000003515850UA (оплачена повністю) прибула на склад 23.10 і просто прекрасно там валялася до 28.10 поки не почали телефонувати і вимагати доставку. На що спершу сказали, що посилка буде передана кур'єру того ж дня! Але дива не сталося і вона продовжила лежати на складі, запевняли, що передадуть кур'єру 31.10. Але, о Боги! прийшло повідомлення про передачу кур'єру 30.10. Причому... Читати відгук Міжнародна посилка LPP1000003515850UA (оплачена повністю) прибула на склад 23.10 і просто прекрасно там валялася до 28.10 поки не почали телефонувати і вимагати доставку. На що спершу сказали, що посилка буде передана кур'єру того ж дня! Але дива не сталося і вона продовжила лежати на складі, запевняли, що передадуть кур'єру 31.10. Але, о Боги! прийшло повідомлення про передачу кур'єру 30.10. Причому час доставки було вказано з 20.00 до 22.00. Звісно ж після 20 прийшло повідомлення, що кур'єр не встиг доставити посилку і доставка планується на 31.10. Хоча кур'єру телефонували декілька разів, і він, як і вся ця конторка, просто ігнорує клієнтів. Слухавку не брав, а потім скидав дзвінки. Питання: НАХІБА ви берете міжнародні відправлення, якщо не хочете працювати і доставляти їх вчасно. Від Ваших операторів тільки мільйони вибачень і суцільна брехня! Обов'язково треба зайнятися питанням сповіщення інтернет магазинів, чиї замовлення ви берете, аби вони перестали працювати з такими недолугими логістичними компаніями!!!!
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Просимо вибачення за спричинені незручності. Дякуємо, що надали номер посилки. Ми надіслали запит щодо забезпечення якнайшвидшої доставки вашої посилки. Маркіян, Meest.
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Львів, вул. Зелена, 147 Найшірша, найдорожча і найдовша доставка в Україні…Плюси?їх 0. Зіпсували всі плани, не доставляють вчасно!!!а найгірше коштує не мало, Нова пошта небо і земля
Добрий день! Нам щиро шкода, що доставка залишила у вас негативні враження. Будь ласка, надайте номер посилки, щоб ми могли перевіримо інформацію про доставку вашого відправлення. Маркіян, Meest.
Meest ПОШТА доставляє посилку на інше відділення в місті. Причому в замовленні чітко зазначено відділення.Тех. підтримка бреше спочатку запевняла, що таке відділення було вказано у замовленні.Потім, що магазин був закрит, хоча перевірели він працює.Тепер доведеться їхати через пів міста забирати відправлення. Ніколи більше не буду корестуватися
Вже вдруге Meest ПОШТА доставляє посилку на випадкове відділення в місті. Причому в додатку чітко зазначено улюблене відділення. Після минулого разу пані з тех. підтримки запевняла, що таке більше не повториться. Проте знову теж саме. Тепер доведеться їхати через пів міста забирати відправлення. Шкода, що на відправлення з Аліекспрес не можна самостійно вибрати службу доставки, інакше вже б давно відмовився... Читати відгук Вже вдруге Meest ПОШТА доставляє посилку на випадкове відділення в місті. Причому в додатку чітко зазначено улюблене відділення. Після минулого разу пані з тех. підтримки запевняла, що таке більше не повториться. Проте знову теж саме. Тепер доведеться їхати через пів міста забирати відправлення. Шкода, що на відправлення з Аліекспрес не можна самостійно вибрати службу доставки, інакше вже б давно відмовився користуватись послугами цієї пошти. Жахлива робота на скарги не реагують! Номер відправлення MGRAE0015703190YQ
Добрий день! Просимо вибачення від імені компанії за спричинені незручності. Зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки https://meestposhta.com.ua/contact-us Безоплатно переадресуємо посилку в улюблене відділення отримувача. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
в почтамате не быоо посылки.гор.линия м курьер дают разные ответы где она.опнратор 20 мин пудрила мозг без результата.ребята закройте свой бизнесс и не позорьтесь!!!
Посилки доставляють куди завгодно, крім вказаного відділення. Під домом поштомат, постійно везуть у відділення за пару км від дому, потім кажуть «з технічних причин», вказання резервного відділення їм до сраки. Змінила поштомат на пункт видачі Розетка, вони знов не доставили «з технічних причин», відвезли в двох станціях метро від зазначеної адреси, при тому що в 500 м щонайменше 4 відділення... Читати відгук Посилки доставляють куди завгодно, крім вказаного відділення. Під домом поштомат, постійно везуть у відділення за пару км від дому, потім кажуть «з технічних причин», вказання резервного відділення їм до сраки. Змінила поштомат на пункт видачі Розетка, вони знов не доставили «з технічних причин», відвезли в двох станціях метро від зазначеної адреси, при тому що в 500 м щонайменше 4 відділення їх смердючої пошти. Просили внести в чорних список, щоб не брали наші посилки- не можна, немає такої функції, кажуть. Слів немає, гнілюща контора, сподіваюсь колись закриється
Запит щодо місцезнаходження посилки № PL502952316UA. Прошу надати точну інформацію про місцезнаходження посилки №PL502952316UA. Відправлення досі не доставлене отримувачу. Прошу повідомити адресу відділення або складу, де фактично знаходиться посилка, ПІБ відповідальної особи, причину затримки та термін вручення отримувачу. Очікую відповідь у найкоротший строк.
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Дії працівників відділення Meest у Софіївській Борщагівці (м. Київ) негативно впливають на репутацію компанії Meest, фактично створюючи чорний PR через систематичне порушення правил обслуговування клієнтів та утримання чужого майна без належних підстав.
Добрий день! Дякуємо за ваше звернення. Посилка PL502952316UA була доставлена отримувачу 28.10.2025. Просимо вибачення за затримку та незручності, які виникли під час доставки. Ми передали інформацію відповідальним підрозділам для проведення перевірки й запобігання подібним випадкам у майбутньому. Маркіян, Meest.
Я не знаю хто їм довіряє доставляти посилки але це жах, кожна доставка це ходьба по мінному полю.25100990HDAUKW8T доставка повинна бути адресною,посилку відправили в другий край міста,після спілкування з оператором колцентру зробили переадресацію до найближчого центру видачі але так і не доставили,після другого дзвінка пообіцяли вияснити і перетелефонувати... але видно не доля.
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Один сплошний мінус. Але на жаль міст вихвачує посилки із за кордону...так би напевно давно пішов по білому світу з протягнутою рукою...жах.
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. 28.10.2025, згідно вашого звернення у службу підтримки, адреса доставки посилки була змінена та в цей же день, посилка прибула у відділення отримувача. Маркіян, Meest.
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Київ, Софиевская Борщаговка, ул. Малая Кольцевая, 10/1 Зробив повернення, 3 дні посилка знаходится на складі, і їм звовсім по*** на все)) За 3 дні не можуть по Києву доставити повернення)
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Ізмаїл, вулиця Краснодонська, 127 Супер спасибо большое вам, вы молодцы, быстро и оперативно работаете! Всегда приятно обращаться к таким профессионалам, которые ценят время, помогают с пониманием и делают всё качественно и с душой!
Добрий день! Дуже дякуємо за такі теплі слова! Нам надзвичайно приємно отримувати подібні відгуки. Ми щиро цінуємо вашу довіру та завжди готові допомогти швидко й якісно. Гарного вам дня! Маркіян, Meest.
Скарга. Посилка №PL502952316UA досі не доставлена отримувачу. Вона безпідставно утримується у відділенні Meest у Софіївській Борщагівці (м. Київ). Вимагаю терміново провести службову перевірку, забезпечити доставку та надати пояснення причин затримки. У разі бездіяльності звернуся до контролюючих органів і ЗМІ.
Добрий день! Дякуємо за ваше звернення. Посилка PL502952316UA була доставлена отримувачу 28.10.2025. Просимо вибачення за затримку та незручності, які виникли під час доставки. Ми передали інформацію відповідальним підрозділам для проведення перевірки й запобігання подібним випадкам у майбутньому. Маркіян, Meest.
CV053548258PL посилку мали доставити курʼєром 24.10. Навіть ніхто не звʼязався і не попередив що не буде. Сам написав у підтримку сказали буде 25.10. Звісно ніхто і не думав доставляти посилку в цей день. У підтримці ніякої нормальної альтернативи не можуть запропонувати, щоб на відділення доставити потрібно ще чекати 3 робочі дні(це якщо ще доставлять). Ніякої клієнтоорієнтовності, маєш сидіти цілий... Читати відгук CV053548258PL посилку мали доставити курʼєром 24.10. Навіть ніхто не звʼязався і не попередив що не буде. Сам написав у підтримку сказали буде 25.10. Звісно ніхто і не думав доставляти посилку в цей день. У підтримці ніякої нормальної альтернативи не можуть запропонувати, щоб на відділення доставити потрібно ще чекати 3 робочі дні(це якщо ще доставлять). Ніякої клієнтоорієнтовності, маєш сидіти цілий тиждень вдома щоб забрати посилку, наче у людей немає інших справ.
Добрий день! Просимо вибачення за затримку та незручності під час доставки. Посилка CV053548258PL була доставлена отримувачу 29.10.2025. Ми вже передали інформацію відповідальному підрозділу, щоб подібні ситуації не повторювались. Дякуємо за зворотний зв’язок — він допомагає нам покращувати сервіс. Маркіян, Meest.
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше
Жахлива пошта ?
М.Э.-Неуки,неуки....
Я так понял Мист Экспресс таким образом хочет заставить нас платить деньги за переадресацию на нужное отделение?!
Жду ,когда вы неуки Мист Экспресс закроитесь навеке и... Читати відгук У меня тоже что и у других мою посылку зафутболили в другое мне не знакомое отделение на другом конце города! Хотя в приложении было указано ,как любимое отделение отдно,а закинули вообще хер знает где!
Я так понял Мист Экспресс таким образом хочет заставить нас платить деньги за переадресацию на нужное отделение?!
Жду ,когда вы неуки Мист Экспресс закроитесь навеке и ваш детектор жид,который живёт в Канаде,то чтобы у него случился инфаркт!!!
Загалом все чудово .
Міжнародне відправлення на відмінно!!!
Умр ите, су ки
очень ужасный сервис
Висилають на невірну адресу
Ганебний сервіс!
Де моя посилка?
25101694Z5HM73PH
Чекати 5 робочих днів я не буду.
Компанія самостійно змінює точку видачі посилки
Не зрозуміло чому, компанія самостійно змінює точку видачі посилки, яка виявляється не зручною для отримання посилки не по графіку роботи, не по місцю розташування. І потрібно витрачати час, а би з'ясувати, куди все ж таки можна переадресувати посилку.
Дуже розчарована !
Одні розчарування із співпрацею з meest поштою!!!
Соломія, Meest.
Ганебна доставка
Будемо вдячні за відповідь!
Соломія, Meest.
Розчарована
Соломія, Meest.
Доставка в Молдову
Соломія, Meest.
Не задоволена
Пройшло 2 години і я знову звоню в підтримку і знову говорять що чекати годину
Соломія, Meest.
Вам до Новой почты, как бедняку до дворянина
P. S. Прочла отзывы ниже. Благо мне ещё прям повезло: ни одна посылка не утеряна (спасибо без курьерской доставки) + отделение относительно близко от дома.
Соломія, Meest. Показати 1 відповідь
Дуже погано
Оператори постійно обіцяють, що доставка буде «сьогодні», але це «сьогодні» щоразу переноситься на завтра.
Сервіс Міст Шопінг працює більш-менш нормально, проте інші напрямки залишають бажати кращого. Посилки часто надходять у випадкові відділення, розташовані далеко від вибраного, навіть... Читати відгук Ситуація така сама, як у багатьох інших: кур’єр уже тиждень не може доставити мою посилку. Вона з Китаю приїхала швидше, ніж по місту!
Оператори постійно обіцяють, що доставка буде «сьогодні», але це «сьогодні» щоразу переноситься на завтра.
Сервіс Міст Шопінг працює більш-менш нормально, проте інші напрямки залишають бажати кращого. Посилки часто надходять у випадкові відділення, розташовані далеко від вибраного, навіть коли поруч є кілька зручних точок видачі.
Дуже сподіваюся, що компанія зверне увагу на якість доставки та роботу персоналу.
Соломія, Meest.
партнерські відділення
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам дуже шкода, що видача посилки відбулась неналежним чином. Ми обов’язково передамо ваш відгук відповідальному менеджеру та перевіримо роботу партнерського відділення №9 у м. Південноукраїнськ. Такі випадки неприпустимі, і ми працюватимемо над уникненням подібних ситуацій в майбутньому.
Маркіян, Meest.
НАЙЖАХЛИВІША ДОСТАВКА
Питання:
НАХІБА ви берете міжнародні відправлення, якщо не хочете працювати і доставляти їх вчасно. Від Ваших операторів тільки мільйони вибачень і суцільна брехня!
Обов'язково треба зайнятися питанням сповіщення інтернет магазинів, чиї замовлення ви берете, аби вони перестали працювати з такими недолугими логістичними компаніями!!!!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Просимо вибачення за спричинені незручності. Дякуємо, що надали номер посилки. Ми надіслали запит щодо забезпечення якнайшвидшої доставки вашої посилки.
Маркіян, Meest.
Найжахливіша доставка
Нам щиро шкода, що доставка залишила у вас негативні враження. Будь ласка, надайте номер посилки, щоб ми могли перевіримо інформацію про доставку вашого відправлення.
Маркіян, Meest.
Не корестуйтеся. Жахлива пошта.
Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість перевірити інформацію щодо доставки.
Маркіян, Meest.
Дивіз - доставка на випадкове відділення в місті!
Просимо вибачення від імені компанії за спричинені незручності. Зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки https://meestposhta.com.ua/contact-us Безоплатно переадресуємо посилку в улюблене відділення отримувача.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ ЭТИМ **ВНОМ
Напишіть, будь ласка, номер посилки, інформація по якій вас цікавить.
Маркіян, Meest.
Контора дегенератів
Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у ситуації, напишіть, будь ласка, номер вашої посилки.
Маркіян, Meest.
Запит щодо місцезнаходження посилки № PL502952316UA
Відправлення досі не доставлене отримувачу. Прошу повідомити адресу відділення або складу, де фактично знаходиться посилка, ПІБ відповідальної особи, причину затримки та термін вручення отримувачу.
Очікую відповідь у найкоротший строк.
Дякуємо за ваше звернення. Посилка PL502952316UA була доставлена отримувачу 28.10.2025. Просимо вибачення за затримку та незручності, які виникли під час доставки. Ми передали інформацію відповідальним підрозділам для проведення перевірки й запобігання подібним випадкам у майбутньому.
Маркіян, Meest.
Жах а не служба доставки.
Перепрошуємо за незручності. 28.10.2025, згідно вашого звернення у службу підтримки, адреса доставки посилки була змінена та в цей же день, посилка прибула у відділення отримувача.
Маркіян, Meest.
Жахлива Пошта
Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість перевірити інформацію.
Маркіян, Meest.
Супер спасибо
Дуже дякуємо за такі теплі слова! Нам надзвичайно приємно отримувати подібні відгуки. Ми щиро цінуємо вашу довіру та завжди готові допомогти швидко й якісно. Гарного вам дня!
Маркіян, Meest.
Скарга. Посилка №PL502952316UA не доставлена отримувачу.
Вона безпідставно утримується у відділенні Meest у Софіївській Борщагівці (м. Київ). Вимагаю терміново провести службову перевірку, забезпечити доставку та надати пояснення причин затримки. У разі бездіяльності звернуся до контролюючих органів і ЗМІ.
Дякуємо за ваше звернення. Посилка PL502952316UA була доставлена отримувачу 28.10.2025. Просимо вибачення за затримку та незручності, які виникли під час доставки. Ми передали інформацію відповідальним підрозділам для проведення перевірки й запобігання подібним випадкам у майбутньому.
Маркіян, Meest.
Краще замовляти доставку Нова пошта
посилку мали доставити курʼєром 24.10. Навіть ніхто не звʼязався і не попередив що не буде. Сам написав у підтримку сказали буде 25.10. Звісно ніхто і не думав доставляти посилку в цей день.
У підтримці ніякої нормальної альтернативи не можуть запропонувати, щоб на відділення доставити потрібно ще чекати 3 робочі дні(це якщо ще доставлять).
Ніякої клієнтоорієнтовності, маєш сидіти цілий... Читати відгук CV053548258PL
посилку мали доставити курʼєром 24.10. Навіть ніхто не звʼязався і не попередив що не буде. Сам написав у підтримку сказали буде 25.10. Звісно ніхто і не думав доставляти посилку в цей день.
У підтримці ніякої нормальної альтернативи не можуть запропонувати, щоб на відділення доставити потрібно ще чекати 3 робочі дні(це якщо ще доставлять).
Ніякої клієнтоорієнтовності, маєш сидіти цілий тиждень вдома щоб забрати посилку, наче у людей немає інших справ.
Просимо вибачення за затримку та незручності під час доставки. Посилка CV053548258PL була доставлена отримувачу 29.10.2025. Ми вже передали інформацію відповідальному підрозділу, щоб подібні ситуації не повторювались. Дякуємо за зворотний зв’язок — він допомагає нам покращувати сервіс.
Маркіян, Meest.