Житомир Відділення 10030 Сьогодні прийшов забрати посилку в 17.год52 хв. Не отримав , сказала закрита каса. Графік роботи до 18.00 Прикро. Треба йти ще раз. Вкрай незадоволений роботою цього відділення Укрпошта
Вже втретє відправляють посилку в інше місто. Декілька разів телефонував на гарячу лінію - це просто цирк. 10-15 хвилин треба витратити щоб потрапити на абсолютно марних консультантів, навіть страшно уявити де ви їх набираєте і яка їх роль. Не можуть вирішити елементарних задач. У відділені з'ясувалося, що той індекс який вказував продавець більше не існує - зачинилося відділення. Тому вони... Читати відгук Вже втретє відправляють посилку в інше місто. Декілька разів телефонував на гарячу лінію - це просто цирк. 10-15 хвилин треба витратити щоб потрапити на абсолютно марних консультантів, навіть страшно уявити де ви їх набираєте і яка їх роль. Не можуть вирішити елементарних задач. У відділені з'ясувалося, що той індекс який вказував продавець більше не існує - зачинилося відділення. Тому вони вирішили відправляти за місцем прописки, по якій я вже тридцять років не живу - залізна логіка
Хочу звернутись до керівництва Укрпошти. Будь ласка проведіть перевірку у відділенні за адресою с. Бараші. Звягельський район. Житомирська обл . Суть проблеми: там працює поштарка, яка дуже веде себе хамовито. Ніколи не вітається, завжди тикає, більше того коли їй робиш зауваження -вона зразу посилає на .....! Більше того газети приносить щотижневі один раз на місяць в купі)).Постійно , коли... Читати відгук Хочу звернутись до керівництва Укрпошти. Будь ласка проведіть перевірку у відділенні за адресою с. Бараші. Звягельський район. Житомирська обл . Суть проблеми: там працює поштарка, яка дуже веде себе хамовито. Ніколи не вітається, завжди тикає, більше того коли їй робиш зауваження -вона зразу посилає на .....! Більше того газети приносить щотижневі один раз на місяць в купі)).Постійно , коли приносить нам пенсію , вимагає купувати у її товар, мотивуючі це тим, що це наказ вищого керівництва Укпошти. Пенсію приносить коли у її буде час на це!!! На зауваження реагує криками, що більше взагалі не принесе!!! Постійно у всіх вимагає кошти з пенсії на якись внески, причому в без альтернативному варіанті . Це якесь знущання над людьми . Будь ласка проведіть службове розслідування, щодо відповідності займаної посади. Фамілію розголошувати не буду, вона там працює одна.Мені ніде більше не зустрічались більш тупіші і бездарніші поштарки а ніж у нас в Барашах . Надіюсь на якийсь результат від вас. Але більше всього ми жителі Барашів бажаємо , щоб цю нахабу звільнили під три чорти.
Посылку забрати нереально,якщо шє прийде з Китаю,більше незможу забрати,поза чергою що пишуть,необслуговують так , працює три дні в неділю,кілометрова очередь. В мене вистояти за посилкою в один свій вихідний просто немає часу. Я його знайду на що потратити важливіше,ніж стояти в черзі. З Тему звьязалася з проханням на укр більше неприсилати,шкода що так працюють,це просто жах обслуговування😏😏
12 листопада (ровно місяць тому) оформила відправлення до Варшави, RM065808882UA. з 18 листопада відповідно до інформації Укрпошти відправлення знаходиться вже у Варшаві, на митниці. До 13 грудня подальшого руху відправлення немає. Отримавач в свою чергу ніяких повідомлень щодо статусу отримання не отримував. Сьогодні телефонувала на Гарячу лінію Укрпошти. Отримала дуже ДИВНУ відповідь. У них немає ніякої інформації щодо відправлення,... Читати відгук 12 листопада (ровно місяць тому) оформила відправлення до Варшави, RM065808882UA. з 18 листопада відповідно до інформації Укрпошти відправлення знаходиться вже у Варшаві, на митниці. До 13 грудня подальшого руху відправлення немає. Отримавач в свою чергу ніяких повідомлень щодо статусу отримання не отримував. Сьогодні телефонувала на Гарячу лінію Укрпошти. Отримала дуже ДИВНУ відповідь. У них немає ніякої інформації щодо відправлення, крім того, що воно знаходиться на польській митниці. Я ПОВИННА САМОСТІЙНО зв'язатися з поштовим оператором Польщі (для цього у додатку Укрпошти знайти інформацію про польських операторів, мабуть, зв'язатися з кожним, визначити, у кого саме знаходиться відправленням ...), і самостійно з'ясувати долю відправлення. Виявляється, Укрпошта відповідає на міжнародні відправлення тільки на території Україні. Далі - невідомо, хто. Сподіваюся, мій отримувач все ж таки отримає посилку. Але дуже дивує сфера відповідальності Укрпошти.
Укрпошту треба перейменувати у клуб філателістів смілянського. Регулярна втрата посилок, які при доставці у сусіднє місто чомусь опиняються у якомусь селі Київської області, а потім дивним чином губляться. Служба підтримки це окремий департамент тупорилих нікчем яких очолює якесь недолуге. Вирішити проблему чи відправника чи отримувача нереально, сидять одні передасти/, що перенаправляють на інших таких же тупорилих нікчем....
В м.Умань листоноша принесла пенсію мамі учасника бойових дій.1000грв сказала можна витратити лише на ЗСУ або дитбудинок.У відділенні надали інформацію що кошти пішли на продукти,хоча жінка їх не замовляла і свого підпису ніде не ставила.Три скарги залишені на гарячій лінії,листоношу не міняють,доказують що працівники поступили правильно.
В місті Умань листоноша принесла пенсію мамі учасника бойових дій.1000 грв Зеленського сказала можна витратити лише на ЗСУ або дитбудинок.Коли син на слідуючий день на відділенні запитав куди пішли кошти начальник відділення винесла пакет з продуктами :забирайте ваша мама їх замовляла.Гаряча лінія на скарги дає відповідь що їх працівники поступили правильно,листоношу міняти відмовляються.Подзвони своїй мамі,особливо хто знаходиться далеко,на фронті можливо... Читати відгук В місті Умань листоноша принесла пенсію мамі учасника бойових дій.1000 грв Зеленського сказала можна витратити лише на ЗСУ або дитбудинок.Коли син на слідуючий день на відділенні запитав куди пішли кошти начальник відділення винесла пакет з продуктами :забирайте ваша мама їх замовляла.Гаряча лінія на скарги дає відповідь що їх працівники поступили правильно,листоношу міняти відмовляються.Подзвони своїй мамі,особливо хто знаходиться далеко,на фронті можливо і в неї була така ситуація.
Укрпошта це сайт непорозумiння. Завжди якись проблеми. То пакетив бракувало. Вшдправлення ОЛХ вже тиждень знайти не в змозi. 2 доби не працював сайт ОЛХ. Пiдтримка.
Працівниця відділення вирішила допомогти колезі вигадуванням правил відправки посилок. Відправляю останнім часом безкоштовні посилки ВПО і нужденним та й собі беру речі тд. через волонтерский канал Цю працівницю так напрягло, що вона почала колезі співчувати вигадав нові правила пересилання посилок - а саме у мене було 9 посилок на відправку, сказала що треба приходити з 5 створеними, і відправляти їх... Читати відгук Працівниця відділення вирішила допомогти колезі вигадуванням правил відправки посилок. Відправляю останнім часом безкоштовні посилки ВПО і нужденним та й собі беру речі тд. через волонтерский канал Цю працівницю так напрягло, що вона почала колезі співчувати вигадав нові правила пересилання посилок - а саме у мене було 9 посилок на відправку, сказала що треба приходити з 5 створеними, і відправляти їх за такою схемою - 5 відправила - потім знову стала в чергу, пропустила інших людей що в черзі стоять, потім знову 5 відправила. Сказала що всі помилки що я зроблю у створених посилках будуть виправлятися - вага і тд. Відправляла у 17-10 вечора. Працювало дві робітниці в цей час, понеділок. До обслуговуючої нарікань немає, вона більш менш добре все робила. А ось ця що на фото не перший раз висловлює своє невдоволення за кількість посилок. Перед цим вона іншу коллегу підганяла щоб та швидше вносила мої посилки бо до неї шла черга. Я запитала де ці правила написані і чому вони не висять на стіні особливо про створення та що треба повторно стояти в чергу і чи такі самі правила існують для отримання посилок. Висновок - працівниць напрягає вносити посилки до системи. напрягає коли відправляєш багато посилок. в цей день додаток Укрпошта 2.0 не працював. є інші працівниці вони дуже милі і все роблять добре і швидко навіть посміхаються коли роблю відправку посилок. а ось ця уже не перший раз усим не вдоволена, то хай інтернет знає її обличчя, що її напрягає обслуговавати клієнтів.
RO986080921EE,посылка с алижкспресс зависла в Одессе в логистическом центре ,держат ее и не выпускают в пункт призначення уже больше недели ,звонки на горячую линию толку не дают , так как Одесса славится диким воровством на сортировке ,меня начинает напрягать то что посылка зависла именно там .
Родственники мне выслали две посылки, ни одна из ник ко мне так и не дошла. Звонки в горячую линию не помогли, там просто не хотят с тобой даже разговаривать. Жаль, что нет оценки 0
Замовив важливу річ на AliExpress. Посилку весь час маршруту відслідковувалась.Але в той момент коли вона дійшла до мого міста,зависла десь на базовому відділені вже 18 днів.Сьогодні співробітники пошти головного відділення нічим не допомогли,сказали чекати і що можливо посилка загублена.Ще на 11 день телефонував на гарячу лінію,але там неможливо з'єднатись з живим оператором. Написав листа на емейл,але відповіді немає вже 7... Читати відгук Замовив важливу річ на AliExpress. Посилку весь час маршруту відслідковувалась.Але в той момент коли вона дійшла до мого міста,зависла десь на базовому відділені вже 18 днів.Сьогодні співробітники пошти головного відділення нічим не допомогли,сказали чекати і що можливо посилка загублена.Ще на 11 день телефонував на гарячу лінію,але там неможливо з'єднатись з живим оператором. Написав листа на емейл,але відповіді немає вже 7 днів.Більше варіантів посприяти немає.Для прикладу на Нова пошта та Meest, є функція переадресації (робив не один раз,змінював відділення та навіть одержувача в момент коли посилка вже в Україні).З Укрпоштою такої функції немає.Прикро
Как известно, «рыба гниёт с головы», и ситуация в данном отделении, на мой взгляд, начинается именно с его руководителя. Начальник сидит с важным видом, перед ней установлена табличка о «техническом перерыве» — такая же стоит и на соседнем рабочем месте. В результате очередь из пяти пенсионеров вынуждена ожидать у одного единственного работающего сотрудника. На вопрос о том, можно ли доверять... Читати відгук Как известно, «рыба гниёт с головы», и ситуация в данном отделении, на мой взгляд, начинается именно с его руководителя. Начальник сидит с важным видом, перед ней установлена табличка о «техническом перерыве» — такая же стоит и на соседнем рабочем месте. В результате очередь из пяти пенсионеров вынуждена ожидать у одного единственного работающего сотрудника.
На вопрос о том, можно ли доверять сообщению Укрпочты «заберите посылку без очереди», в ответ слышишь фразу: «на заборе тоже написано». На просьбу не повышать голос руководитель отвечает, что «у неё такой голос».
Общее впечатление от работы отделения — сотрудники раздражены, неприветливы, полностью отсутствует клиенториентированность. Ситуация вызывает серьёзную обеспокоенность.
Відділення обслуговує великий район 2-3 менеджерами. Стояти за посилкою треба годину. При чому в районі велика кількість листів державних установ, видача пенсій,тощо.
У всіх різний досвід, проте хочу зазначити що у моєму поштоматі персонал прекрасний. До них відсутні претензії взагалі, вони навіть запам'ятовують своїх клієнтів і всі твої плюси з мінусами. Завжди ставлю їм 5 зірок коли можна. Мінус в тому що не завжди дає поставити 5 зірок за обслуговування, застосунок інколи переходить на головну сторінку. У нас на пошті рідко затримують... Читати відгук У всіх різний досвід, проте хочу зазначити що у моєму поштоматі персонал прекрасний. До них відсутні претензії взагалі, вони навіть запам'ятовують своїх клієнтів і всі твої плюси з мінусами. Завжди ставлю їм 5 зірок коли можна. Мінус в тому що не завжди дає поставити 5 зірок за обслуговування, застосунок інколи переходить на головну сторінку. У нас на пошті рідко затримують товар і зазвичай він приходить протягом 1 дня. У всіх різні поштомати і персонал, тому кажу лише за свій досвід.
Переваги:
У моєму місті чудовий персонал
Недоліки:
Бракує повідомлень що посилка в дорозі, доставка дорогуватв
Один раз на тиждень в наше село Бориси приїздить мобільна Укрпошта,та у них чомусь посилки створені онлайн не приймаються, тобі треба то їдь за 30 км в районний центр.Але все ж запаковано, накладна роздрукована і наклеїна, просто віддайте до цетрального відділення і все. Ні не можна. Нашу листоношу яка все робила і отримувала копійки прогнали, замість прислали сюди Чужинців... Читати відгук Один раз на тиждень в наше село Бориси приїздить мобільна Укрпошта,та у них чомусь посилки створені онлайн не приймаються, тобі треба то їдь за 30 км в районний центр.Але все ж запаковано, накладна роздрукована і наклеїна, просто віддайте до цетрального відділення і все. Ні не можна. Нашу листоношу яка все робила і отримувала копійки прогнали, замість прислали сюди Чужинців яким байдужі інтереси і без того обділених і позбавлених єлементарних зручностей селян.
Останнім часом забрати посилку стає дуже складно.При отримані повідомлення завжди пишуть,заберить без черги,а на самому ділі,то комп'ютер не працює,то він завис,то другий робітник зайнятий чомусь і доводиться стояти в одну чергу на оплату квітанцій за квартплату.
Я замовив посилку з Китаю. Посилка відстежувалася. Но коли посилку доставили до кінцевого пункту призначення вона щезла.Як може щезнути посилка з машини або відділення.
Сегодня в очередной раз получил посылку из Китая. Запорожье, почта 69083, быстро, удобно, вежливо. Свет вырубили, они включили генератор, и работают. Через бот в вайбер всегда отслеживается где посылка. Спасибо.
Замовляю різні товари в інтернеті, завдяки Укрпошта заощаджую. На жаль, часто, інтернет-магазини співпрацюють тільки з Новою,яка вдвічі -тричі дорожча. Замовлення приходять швидко, ніколи проблем не було. Єдиний мінус - мало відділень, бувають черги, але останнім часом забирала свої посилки досить оперативно. Ніби, обіцяють покласти поштомати, як у конкурентів. Було б супер.
Надіслані продукти до Києва везли 9 днів.Враження що коробкою у футбол грали ,навіть зелені помідори потекли.Можливо свою злість так зганяли на коробці ,оскільки була написана скарга на "шахрайські дії " працівників .На 70% продукти пошкоджені та зіпсовані.
Тех кто торгует на eBay,продают колечки, и тд, из золота и серебра, янтарь и тд.Извините как это вяжется с законодательством Украины?вроде запрещена отправка драг изделий в другие Страны,а тут спокойно особенно с Киева отправки .Напишите Укрпочта разрешено или запрещено?сообщите
Это треш! Я думала укрпочта давно пробила дно, но сегодня она пробила двойное дно. Теперь, что бы отправить посылку, нужно на новой почте взять БЕСПЛАТНЫЙ пакет, упаковать туда и отправить посылку, так как у укрпочты пакетов нет💁🏻♀️ Не, ну вы серьезно😂 Это просто кринж. Я даже не знаю как по другому это назвать. Еще один момент, сегодня получала посылку... Читати відгук Это треш! Я думала укрпочта давно пробила дно, но сегодня она пробила двойное дно. Теперь, что бы отправить посылку, нужно на новой почте взять БЕСПЛАТНЫЙ пакет, упаковать туда и отправить посылку, так как у укрпочты пакетов нет💁🏻♀️ Не, ну вы серьезно😂 Это просто кринж. Я даже не знаю как по другому это назвать. Еще один момент, сегодня получала посылку - обувь. Нужно было примерять. Неужели у вас не найдется 100 грн купить какой то коврик в Авроре. Ну или на крайний случай хоть тряпку какую то положите в примерочной (кстати, спасибо, что хоть она есть!). Погода сейчас не лётная, грязь. В этой так званой примерочной натоптано, песок. Я босая на этой плитке стою. Носки грязные уже, а еще нужно обувь новую мерять. Я в шоке, граждане. Ниже прикреплю фото своего сегодняшнего посещения этой «конюшни»
Насамперед хочу вибачитись перед Укрпоштою за негативні відгуки! Шановні співвітчизники! Якщо посилки затримують на митниці Укрпошти 03928 по надуманим причинам, знайте, що Укрпошта, не несе відповідальності за те свавілля. Просто в будівлю Укрпошти підсадили з державної митниці інспекторів. Це вони роблять усім нерви.
І знову пишу відгук про ту пошту. Я рідко пишу негативні відгуки, тим-більше про одну контору. Браво Укрпошта, Ви єдині, про кого пишу відгук третій раз! Ви вже дістали! Працюємо на експорт роками. І тут дзвонять з митниці й питають: «А ви не помітили, що ваші посилки зависли?» І почалось… То їм опису посилки замало — треба 200... Читати відгук І знову пишу відгук про ту пошту. Я рідко пишу негативні відгуки, тим-більше про одну контору. Браво Укрпошта, Ви єдині, про кого пишу відгук третій раз! Ви вже дістали! Працюємо на експорт роками. І тут дзвонять з митниці й питають: «А ви не помітили, що ваші посилки зависли?»
І почалось… То їм опису посилки замало — треба 200 символів, хоча в рядок влазить лише 32! То раптом вирішують, що наш товар не можна надсилати, хоча на їхньому ж сайті чорним по білому написано, що можна!
Після того, як аргументи закінчились, дзвонити перестали. Зате тепер посилки тупо затримують або повертають назад без пояснень. Питаю, що там у вас на митниці твориться — відповідають: «Всі інспектори різні». Серйозно? Для одних закон є, а для інших — ні?
Таке враження, що просто натякають: «домовляйся». Зламали систему роботи — клієнти злі, роботу частково зламали. Вилазимо з тієї пошти, як із болота, і переходимо до іншого оператора. Бо досить!
Кілька разів надсилав продукти до Києва ,терпіння від дій працівників Укрпошти м. Канева вже не вистачає.Спочатку відправлення 1900300422980 в коробці (10кг) вагою 9.63 кг намагалися оформити за 130 грн, після запитання чому стала 80 грн.Тепер друге відправлення 1900300428082 за цим же самим прізвищем і відповідним відділенням яке вже є в базі отримувачів... Читати відгук Кілька разів надсилав продукти до Києва ,терпіння від дій працівників Укрпошти м. Канева вже не вистачає.Спочатку відправлення 1900300422980 в коробці (10кг) вагою 9.63 кг намагалися оформити за 130 грн, після запитання чому стала 80 грн.Тепер друге відправлення 1900300428082 за цим же самим прізвищем і відповідним відділенням яке вже є в базі отримувачів (02064)надсилають на інше відділення (03142) Посилка спочатку знаходилася 2 дні в місці відправки ,15.10.2025 прибула в Київ не на Троєщину (02064) ,а на Борщагівку(03142).Тепер пропонують додатково сплати 50 грн ,щоб привезли за призначенням.Схоже таким чином працівники Укрпошти "заробляють".Чи це пан Смілянський пропонує своїм співробітникам так "співпрацювати" з клієнтами,якщо так, то це ПОЗОРИЩЕ!!!
Переваги:
Намагання привітливо ставитися до клієнтів,але ..
Недоліки:
Бажання "надурити" клієнта ,якщо він не обізнаний з тарифами та не перевіряє номер відділення доставки
За 4500 грн отримали таку доставку в США . Не все доїхало, що було вкладено в коробку. На таку відстань можна скочувати і краще, а не два рази по центру пройтись… просто нема слів нормальних, щоб описати це позорисько. Одна зірочка за те, що їхало 10 днів. Решта,жах…..
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами... детальніше
Робота відділення Укрпошти
Сьогодні прийшов забрати посилку в 17.год52 хв. Не отримав , сказала закрита каса. Графік роботи до 18.00
Прикро. Треба йти ще раз.
Вкрай незадоволений роботою цього відділення Укрпошта
Відправляють посилки в інше місто
Бараші. Звягельський р-н
Нереально забрати посылку!!!Поза чергою непрацює!!!
Доставка міжнародного відправлення - проблеми
Сьогодні телефонувала на Гарячу лінію Укрпошти. Отримала дуже ДИВНУ відповідь. У них немає ніякої інформації щодо відправлення,... Читати відгук 12 листопада (ровно місяць тому) оформила відправлення до Варшави, RM065808882UA. з 18 листопада відповідно до інформації Укрпошти відправлення знаходиться вже у Варшаві, на митниці. До 13 грудня подальшого руху відправлення немає. Отримавач в свою чергу ніяких повідомлень щодо статусу отримання не отримував.
Сьогодні телефонувала на Гарячу лінію Укрпошти. Отримала дуже ДИВНУ відповідь. У них немає ніякої інформації щодо відправлення, крім того, що воно знаходиться на польській митниці. Я ПОВИННА САМОСТІЙНО зв'язатися з поштовим оператором Польщі (для цього у додатку Укрпошти знайти інформацію про польських операторів, мабуть, зв'язатися з кожним, визначити, у кого саме знаходиться відправленням ...), і самостійно з'ясувати долю відправлення. Виявляється, Укрпошта відповідає на міжнародні відправлення тільки на території Україні. Далі - невідомо, хто.
Сподіваюся, мій отримувач все ж таки отримає посилку. Але дуже дивує сфера відповідальності Укрпошти.
нікчемний сервіс
Регулярна втрата посилок, які при доставці у сусіднє місто чомусь опиняються у якомусь селі Київської області, а потім дивним чином губляться.
Служба підтримки це окремий департамент тупорилих нікчем яких очолює якесь недолуге. Вирішити проблему чи відправника чи отримувача нереально, сидять одні передасти/, що перенаправляють на інших таких же тупорилих нікчем....
Вводять в оману пенсіонерів
Вводять в оману пенсіонерів
Укрпошта це сайт непорозумiння.
Підмінили нове взуття на вдиване
0 5047 9563 5937 підмінили товар на інший і відмовились компенсувати, не рекомендую і сам більше не буду користуватись цієї поштою
36002 Полтава
Відправляю останнім часом безкоштовні посилки ВПО і нужденним та й собі беру речі тд. через волонтерский канал
Цю працівницю так напрягло, що вона почала колезі співчувати вигадав нові правила пересилання посилок - а саме у мене було 9 посилок на відправку, сказала що треба приходити з 5 створеними, і відправляти їх... Читати відгук Працівниця відділення вирішила допомогти колезі вигадуванням правил відправки посилок.
Відправляю останнім часом безкоштовні посилки ВПО і нужденним та й собі беру речі тд. через волонтерский канал
Цю працівницю так напрягло, що вона почала колезі співчувати вигадав нові правила пересилання посилок - а саме у мене було 9 посилок на відправку, сказала що треба приходити з 5 створеними, і відправляти їх за такою схемою - 5 відправила - потім знову стала в чергу, пропустила інших людей що в черзі стоять, потім знову 5 відправила. Сказала що всі помилки що я зроблю у створених посилках будуть виправлятися - вага і тд. Відправляла у 17-10 вечора. Працювало дві робітниці в цей час, понеділок.
До обслуговуючої нарікань немає, вона більш менш добре все робила.
А ось ця що на фото не перший раз висловлює своє невдоволення за кількість посилок. Перед цим вона іншу коллегу підганяла щоб та швидше вносила мої посилки бо до неї шла черга. Я запитала де ці правила написані і чому вони не висять на стіні особливо про створення та що треба повторно стояти в чергу і чи такі самі правила існують для отримання посилок.
Висновок - працівниць напрягає вносити посилки до системи. напрягає коли відправляєш багато посилок.
в цей день додаток Укрпошта 2.0 не працював.
є інші працівниці вони дуже милі і все роблять добре і швидко навіть посміхаються коли роблю відправку посилок. а ось ця уже не перший раз усим не вдоволена, то хай інтернет знає її обличчя, що її напрягає обслуговавати клієнтів.
Держат посылку в Одессе уже неделю наверно чтоб украсть
Укрпочта крадёт посылки клиентов
Посилка з Китаю
Коростень, отделение 11509
На вопрос о том, можно ли доверять... Читати відгук Как известно, «рыба гниёт с головы», и ситуация в данном отделении, на мой взгляд, начинается именно с его руководителя. Начальник сидит с важным видом, перед ней установлена табличка о «техническом перерыве» — такая же стоит и на соседнем рабочем месте. В результате очередь из пяти пенсионеров вынуждена ожидать у одного единственного работающего сотрудника.
На вопрос о том, можно ли доверять сообщению Укрпочты «заберите посылку без очереди», в ответ слышишь фразу: «на заборе тоже написано». На просьбу не повышать голос руководитель отвечает, что «у неё такой голос».
Общее впечатление от работы отделения — сотрудники раздражены, неприветливы, полностью отсутствует клиенториентированность. Ситуация вызывает серьёзную обеспокоенность.
Жахливе довге обслуговування
Чудовий персонал
Мінус в тому що не завжди дає поставити 5 зірок за обслуговування, застосунок інколи переходить на головну сторінку.
У нас на пошті рідко затримують... Читати відгук У всіх різний досвід, проте хочу зазначити що у моєму поштоматі персонал прекрасний. До них відсутні претензії взагалі, вони навіть запам'ятовують своїх клієнтів і всі твої плюси з мінусами. Завжди ставлю їм 5 зірок коли можна.
Мінус в тому що не завжди дає поставити 5 зірок за обслуговування, застосунок інколи переходить на головну сторінку.
У нас на пошті рідко затримують товар і зазвичай він приходить протягом 1 дня.
У всіх різні поштомати і персонал, тому кажу лише за свій досвід.
Глуха стіна байдужості
Навіщо брехати!!!
Низька нвидкість
Пропала посилка . Яку я замовив з Китаю
Быстро, без проблем
дешево, нічим не гірше за основного конкурента им
Повне розчарування від так званої пошти
Не понятно почему драгметалл спокойно п&и6имают к отправке за границу
История о том как я на «конюшню» ходила
Еще один момент, сегодня получала посылку... Читати відгук Это треш! Я думала укрпочта давно пробила дно, но сегодня она пробила двойное дно. Теперь, что бы отправить посылку, нужно на новой почте взять БЕСПЛАТНЫЙ пакет, упаковать туда и отправить посылку, так как у укрпочты пакетов нет💁🏻♀️ Не, ну вы серьезно😂 Это просто кринж. Я даже не знаю как по другому это назвать.
Еще один момент, сегодня получала посылку - обувь. Нужно было примерять. Неужели у вас не найдется 100 грн купить какой то коврик в Авроре. Ну или на крайний случай хоть тряпку какую то положите в примерочной (кстати, спасибо, что хоть она есть!). Погода сейчас не лётная, грязь. В этой так званой примерочной натоптано, песок. Я босая на этой плитке стою. Носки грязные уже, а еще нужно обувь новую мерять. Я в шоке, граждане.
Ниже прикреплю фото своего сегодняшнего посещения этой «конюшни»
Відгук для тих, хто як і я винить Укрпошту у розмитнені
Шановні співвітчизники! Якщо посилки затримують на митниці Укрпошти 03928 по надуманим причинам, знайте, що Укрпошта, не несе відповідальності за те свавілля. Просто в будівлю Укрпошти підсадили з державної митниці інспекторів. Це вони роблять усім нерви.
Сервіс повернень
Працюємо на експорт роками. І тут дзвонять з митниці й питають: «А ви не помітили, що ваші посилки зависли?»
І почалось… То їм опису посилки замало — треба 200... Читати відгук І знову пишу відгук про ту пошту. Я рідко пишу негативні відгуки, тим-більше про одну контору. Браво Укрпошта, Ви єдині, про кого пишу відгук третій раз! Ви вже дістали!
Працюємо на експорт роками. І тут дзвонять з митниці й питають: «А ви не помітили, що ваші посилки зависли?»
І почалось… То їм опису посилки замало — треба 200 символів, хоча в рядок влазить лише 32! То раптом вирішують, що наш товар не можна надсилати, хоча на їхньому ж сайті чорним по білому написано, що можна!
Після того, як аргументи закінчились, дзвонити перестали. Зате тепер посилки тупо затримують або повертають назад без пояснень. Питаю, що там у вас на митниці твориться — відповідають: «Всі інспектори різні». Серйозно? Для одних закон є, а для інших — ні?
Таке враження, що просто натякають: «домовляйся». Зламали систему роботи — клієнти злі, роботу частково зламали.
Вилазимо з тієї пошти, як із болота, і переходимо до іншого оператора. Бо досить!
Схоже на дрібне шахрайство.
Доставка в США
На таку відстань можна скочувати і краще, а не два рази по центру пройтись… просто нема слів нормальних, щоб описати це позорисько.
Одна зірочка за те, що їхало 10 днів. Решта,жах…..