Prom.ua (Одеса, ул. Пушкинская 20) отзывы

Отзывы клиентов и пользователей
Prom.ua
1.8 5
33 отзыва / 823442 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

БЕРЕЖНО!! Prom.ua- загибель для вашого бізнесу

Вікторія Вікторія 9 июля, 2025 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 З маркетплейсом Prom.ua, мій магазин працює з 2015 року. Перші 8 років - все було чудово, але останні 3 роки команда Prom.ua, створили такі умови для продавців, які неминуче приведуть до дото, що більшість обере інші маркетплейси для продажу. Я також вирішила, не продовжувати співпрацю. І всім, хто розглядає цей майданчик раджу не зв"язуваться
Причини:
1) Рейтинг компанії понижується... Читать отзыв
З маркетплейсом Prom.ua, мій магазин працює з 2015 року. Перші 8 років - все було чудово, але останні 3 роки команда Prom.ua, створили такі умови для продавців, які неминуче приведуть до дото, що більшість обере інші маркетплейси для продажу. Я також вирішила, не продовжувати співпрацю. І всім, хто розглядає цей майданчик раджу не зв"язуваться
Причини:
1) Рейтинг компанії понижується по причинам не пов"язаним з якістю надання послуг, а саме:
- замовник робить дублікати замовлення, ми вимушені їх відміняти (пром рекомендує звернутися до замовника і попросити його це зробити, але в 90% випадків замовник цього не робить)
- замовник робить замовлення на товар, який не підходить йому (в нас специфічний товар, автозапчастини, клієнти часто оформляють замовлення на сайті, а тільки потім уточняють чи підходить ця запчастина на їх авто) Ситуація аналогічна - кліент просить відмінити замовлення, сам це робити не хоче. РЕЙТИНГ КОМПАНІЇ знову понижується, а це означає, що зростають витрати і зменшується кількість замовлень..
2)Отримати негативний відгук і не мати змогу його оскаржити, навіть якщо мій магазин не винний, а це непорозуміння зі сторони перевізника.
3) Замовник оформляє замовлення, через пів години набираємо - він говорить, що передумав, просить скасувати замовлення, у відповідь просимо його самостійно скасувати, через день два, коли він цього не робить скасовуємо самі...РЕЙТИНГ КОМПАНІЇ ПАДАЄ, а значить зростають витрати на рекламу і падає продаж товарів.
Достоинства:
  1. 10 років назад - це був найкращий маркетплейс в Україні
Недостатки:
  1. починаючи з 2022 року - найгірший маркетплейс в Україні.. вся система побудована так щоб продавець залишився в мінусі..та і покупець, мабуть також. В плюсі тільки ПРОМ

Отзыв о сайте

Татьяна Лобоцкая Татьяна Лобоцкая 18 февраля, 2025 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Очень не довольна сайтом и не советую им пользоваться . Сайт не комплектует заказ , объясняя чем что разные продавцы и за каждый заказ приходится платить отдельно. Ни кто за доставку не несёт ответственность .
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 3 марта, 2025 год
Добрий день, Тетяно!

Ми не маємо складів з товарами. Замовлення оформлені у різних продавців відправляються окремо, оскільки продавці знаходяться в різних містах. Але замовлення на декілька товарів, зроблене в одного продавця, може бути відправлене однією посилкою.
Доставка товарів — це зона відповідальності логістів, тому ми рекомендуємо при отриманні товарів завжди перевіряти їх на поштовому відділенні.

Мошенники на пром.юа

Vital Vital 28 декабря, 2024 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Заказал крепление для тв.(1300гр)
Продавец кормит завтраками и иногда выключает телефон!!!пром поддержка нечем не помогла !
Пром поддержка говорит что свяжется с продавцом……!но у же неделя как нет денег и нет товара!!!!
https://big-opt.in.ua это магазин кидалова и отзовы фейк на проме!!! Не попадайтесь!
И вообще пром юа не рекомендую!Мошенников много!!!
Недостатки:
  1. -
2 согласны 1 не согласен
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 7 января, 2025 год
Добрий день!

Ми бачимо, що ви повідомили службу підтримки про вирішення проблеми.

Якщо все ж таки проблема залишилася, будь ласка, напишіть нам детальніше на пошту [email protected], вказавши номер вашого замовлення.

Велика коміссія за пром-оплату

 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Пошкодувала,що оплатила пром-оплатою,наче захист твоїх грошей,але дорожче,ніж якщо б я просто переказала свої кошти на картку продавця.На Пром-оплаті це 1%+5грн.,а я могла б оплатити з комісією лише 0,5%.Перед оплатою я завжди вивчаю відгуки про продавця,якщо нормальний то оплачую переказом на картку,тепер я буду оплачувати БЕЗ пром-оплати.
Достоинства:
  1. великий вибір товару
Недостатки:
  1. перед оплатою не вказано,яка буде коміссія,було вказано БЕЗ,хоча знаю,що це залежить від банку платника.
8 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 18 ноября, 2024 год
Добрий день, Валентино!

В каталозі Prom Пром-оплата працює без комісій. Ми тільки попереджаємо про можливий відсоток комісії, в тому числі за використання кредитних коштів. Розмір комісії встановлює банк, карткою якого ви користуєтесь.

Комісія 1%+5 знімається тільки при покупці товару на сайті продавця. При скасуванні замовлення ми повертаємо цю комісію.

0956110956 АСЦ Интерсервис ПРОДАВЕЦ МОШЕННИК

юрий юрий 23 августа, 2024 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Собирает предоплату на карту,запчасти не отправляет. На звонки не отвечает.
Сайт https://prom.ua/c2799843-asts-interservis.html
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 27 августа, 2024 год
Добрий день, Юрію!

Нам прикро, що з вами трапилася така ситуація :(
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected], вкажіть ваш номер замовлення й надайте подробиці ситуації, що сталася, ми спробуємо вам допомогти.

Ужасное отношение к продовцам со стороны Прома

Сергей Сергей 12 августа, 2024 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 С отзывами на пром просто жесть, любой клиент даже конкурент может купить товар написать отзыв что не работает, и ты как продавец не сможешь ничего доказать.У меня заказала товар одна клиентка детскую игрушку на батарейках, при отправке мы её проверили она работала, она её получила,прошло пару дней, приходит нам отзыв, да именно отзыв не написав нам в лс, хотя у... Читать отзыв С отзывами на пром просто жесть, любой клиент даже конкурент может купить товар написать отзыв что не работает, и ты как продавец не сможешь ничего доказать.У меня заказала товар одна клиентка детскую игрушку на батарейках, при отправке мы её проверили она работала, она её получила,прошло пару дней, приходит нам отзыв, да именно отзыв не написав нам в лс, хотя у нас есть на сайте гарантия 14 дней на возврат. Её слова: "не працюе" "Товар не соответствовал описанию", когда мы ей написали, что перед отправкой мы его проверили работал, предложили ей вернуть деньги за товар и за доставку, при условии что она нам его возвращает, он к нам приходит мы его распаковываем при видео съемке, если он реально не работает без вопросов вернём деньги, ответ клиента в вайбере:"Не переймайтесь", мы ей написали может батарейки вставили не правильно такое бывает, всё и тишина, отзыв сразу не вышел на пром, пром даёт 3 дня что бы можно было договориться с клиентом что бы тот исправил или удалили отзыв, и тут я начинаю писать в тех под. пром. Пришёл ответ: Рішення про видалення або редагування відгуку приймає лише покупець,((так может и покупець будет сам себе отзыв ставить а не магазин в котором делалась покупка, зачем спрашивать это магазин!!!!!))якщо вважає ситуацію вичерпаною.
Вам треба спробувати домовитися з покупцем або, якщо він не йде на контакт, прокоментувати відгук.(( мы торгуем этим товаром и другие покупатели видят что этот товар плохой не работает и перестанут его покупать потому что кто поставил батарейки не правильно)).
с отзывами стало очень плохо, только клиент может написать о магазине плохо, а магазин не может только сможет смайлики поставить и то которые подготовил пром, я помню раньше была функция можно было написать отзыв и о клиенте написать прикрепить скан переписки, иногда бывает что те смайлы что даёт пром они не подходят. Ещё был случай когда наш магазин отправил товар не наложенным платежом а указал на карту клиент не оплатил забрал товар, и в переписки в вайбер от него пошли маты и угрозы, вопрос к прому какой я должен поставить смайл:"не забрал посылку",''не оплатил заказ'',''не ответил на звонки и сообщения'',''не соблюдает договоренности'',общение неприятное''?????, а если бы можно написать комментарий я бы и фото скрин прикрепил, пусть другие магазины видят работать с ним или нет.
а когда пишешь в тех.подерж. говоришь что до клиента не дозвониться и когда мы пишем ему в вайбере и видим что он просмотрел наше сообщение и не отвечает морозиться, они не слышат и пишут, что есть другие способы связи.
У кого есть деньги не советую с ними работать лучше эти деньги на рекламу дать в Олх или в гугл продвигать свой сайт.
Недостатки:
  1. - если товар работает, а клиент пишет что не работает и ничем доказать не может всё ровно пром будет на стороне покупателя.
  2. - если у тебя в магазине нет наложенного платежа клиент всё ровно может заказать товар, и когда ты ему пишешь что отправка только на карту или пром оплата, он может не отвечать на тел, на переписки,прочитать что ему написали и молчать, я как продавец должен ждать хранить товар на складе...
  3. -Драконовская комиссия за товар, мало того что берут за год 5900 грн минимальный тариф( пром зарабатывает больше чем я на комиссии)
2 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 14 августа, 2024 год
Добрий день, Сергію! Прикро, що трапилась така ситуація. Проте якщо відгук не порушує правила публікації — він буде опублікований. У такому випадку відгук може видалити тільки покупець.
Але тут теж варто пам'ятати, що не всі покупці можуть або хочуть видаляти свої відгуки. Прокоментуйте цей відгук, вкажіть у ньому, що ви відкриті до діалогу і покупець може до вас звернутись.

Это просто жесть. Берут абонимент годовой и потом убивают продавцов

Иван Иван 17 мая, 2024 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Зачем они придумали этот рейтинг продавцов непонятно. Факт что это убивает продавцов. Массово в апреле у меня за неделю на всех маркетплейсах раскупили один вид товара. Я реально не успевал на проме закрывать продажу на раскупленный цвет данного товара и несколько раз заказывали то что выкупили пять минут назад. Приходилось отменять такие заказы по договоренности с клиентом. Пром за это... Читать отзыв Зачем они придумали этот рейтинг продавцов непонятно. Факт что это убивает продавцов. Массово в апреле у меня за неделю на всех маркетплейсах раскупили один вид товара. Я реально не успевал на проме закрывать продажу на раскупленный цвет данного товара и несколько раз заказывали то что выкупили пять минут назад. Приходилось отменять такие заказы по договоренности с клиентом. Пром за это спрятал мой магазин на 80% и вот уже месяц нет ниодного заказа. Пром теперь говорит, чтоб поднять рейтинг, нужно успешные продажи сделать. Как? Если меня не видят.
Нахера они это придумали ?
На Розетке такой херней не занимаются. Там по пять успешных продаж в день. И если у продавца падает рейтинг, то их оператор звонит и советует как улучшить показатель. Тупой Пром тупо отключает продавцам возможность продавать. Просто жесть. Нет слов. И главное операторы говорят : Уходите от нас если хотите , у нас 60000 продавцов, много уходят, а еще больше призодят. Мол за вами никто плакать не будет. Я в гневе не то слово.
Не советую
Достоинства:
  1. Интеграция с другими маркетплейсами.
Недостатки:
  1. Напридумывали какой то рейтинг продавцов, и просто этим хоронят магазины.
  2. Операторы тупо ничем помочь не могут.
  3. Сотрудники совсем не ценят продавцов которые платят им деньги
  4. Тупо усложняют работу
4 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 20 мая, 2024 год
Добрий день, Іване!

У нас є правила та стандарти роботи на Prom. Ми створили їх для того, щоб надати покупцям кращий з можливих рівнів клієнтського сервісу. Реєструючись на Prom.ua, ви приймаєте ці правила.
Нікому не приносять користі не виконані, скасовані замовлення. Ми зацікавлені в тому, щоб Prom використовували реальні покупці й отримували високий рівень сервісу від продавців.

Деактивація, під яку ви потрапили, тимчасова. Через 7 днів ви зможете знову почати продавати на Prom. Після активації у вас буде час на те, щоб покращити показники й не допустити деактивації назавжди.

Зверніть увагу, ваш сайт працює і буде працювати, як і раніше. Товари деактивуються тільки з каталогу.
Також на показник успішних замовлень, не впливають замовлення, що були скасовані покупцями.

Більше про показники успішних замовлень можна прочитати за посиланнями
https://support.prom.ua/hc/ru/articles/5108646822941
https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405624956573.

Адміністрація прома не розглядає об'єктивно скаргу.

Денис Денис 6 марта, 2024 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Клієнт купив лампочку та повідомив, що вона не працює.
Перед цим виставив відгук - ми попросили видаліть відгук ми все варішим, але як звичайно клієнти роблять, одне і теж шантажують відгуками.
Люди коли ви вже зрозумієте, що скандалами, погрозами та шантажом або нормальною розмовою вирішуєтся все однаково.
Домовились на обмін - наголошую на обмін.
Дійшло до того, що нам... Читать отзыв
Клієнт купив лампочку та повідомив, що вона не працює.
Перед цим виставив відгук - ми попросили видаліть відгук ми все варішим, але як звичайно клієнти роблять, одне і теж шантажують відгуками.
Люди коли ви вже зрозумієте, що скандалами, погрозами та шантажом або нормальною розмовою вирішуєтся все однаково.
Домовились на обмін - наголошую на обмін.
Дійшло до того, що нам довелось віддати лампочку на діагностику - все протестували вона робоча.
Перед цим з адміністрацію поговорили про то що лампочка робоча, тому всі витрати транспорті та діагностичні платить клієнт. Нам повідомили, що після діагностики повідомте про це клієнту та домовьтесь.
Заплатили за діагностику 250 грн - отримали акт з севісного центру про те, що лампочка рабоча та некоректної роботи не виявлено.
Повідомили про це адміністраці. та клієнта:
1) Адміністрація запросила відео, яке ми зняли про нормальну роботу та надіслали разом з актом, після написали щоб ми узгодили з клієнтом повернення.
2) Клієнт написав щоб ми запіхнули цю лампу далі не цензурні вирази та залишили її собі та заблокував.

Та далі почалось адміністрація почала нам писати, щоб ми повертали кошти клієнту та скинула картку когось, хоча клієнт досі не відповідає, аргументували тим, що клієнт хоче повернути контрафактну лампочку, як він заявив висилая нам його повідомлення. про те що клієнт відправив нам лампочку вже по замовчуванням хоче возврат, ми аргументували, що повідомлень про те, що клієнт хоче росторгнути з нами угоду у нас не було( клієнт хотів обмін), а було вже на 25 день, який на 11 днів більше ніж заявлено в законі України.
Товар був отриманий клієнтом згідно інформації від Укрпошти 01.02.2024 року, навіть якщо не рахувати день отримання, і навіть якщо вважати (хоча ми не вважаємо) що в цьому є натяк про розірвання відносин з наступного дня з отримання до вищезазначеного повідомлення пройшло 25 днів, це на 11 днів більше від заявленого в ЗУ “Про права споживачів” терміну. Чому ви тоді нас примущуєте погрожуючи видаленням товарів з каталогу Пром.ЮА порушувати Закон України на користь клієнта? Ми ні в якому разі не відмовляємося вирішувати цю ситуацію з клієнтом, сумлінно виконує свої обов’язки, та згідно з вашого ж сертифікату є топовим продавцем на Пром.Юа. І виходячи з нашого діалогу ми вирішуємо проблему в односторонньому порядку з вами а не з покупцем, ви ж самі нам неодноразово писали що потрібен діалог між покупцем та продавцем, але він нас заблокував.

На даний момент невідповідна якість товару це суб’єктивна думка клієнта. На коробці вказані країна походження та штрих код по якому можливо дізнатися про товар. Про те що товар відповідає заявленим характеристикам в вказаним лоті товару за проханням клієнта - ми надали висновок спеціаліста та відео.
1 согласен
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 11 марта, 2024 год
Добрий день, Денисе!

Покупець звернувся до вас з проблемою неробочого датчика руху в лампі.
Але замість вирішення проблеми ви ставили умови покупцю про видалення відгуку, а пізніше взагалі заблокували чат з ним.

Покупець не вимагав проведення діагностики — це ваша особиста ініціатива.
Експертиза проводиться коштом продавця і якщо під час діагностики не було виявлено недоліків, покупець не має компенсувати вам сплачену експертизу.

Прохання покупця полягало у заміні лампи на справну або повернення коштів.

Відповідно ст. 12 -13 ЗУ "Про захист прав споживачів" Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом 14 днів з моменту одержання товару чи першої поставки товару.

Покупець повідомив про проблему і повернув вам товар у встановлені законом строки.
Показать 1 ответ

Чому опт від 10000грн, а не 100000грн, або від 1000000?

Андрей Валерьевич Андрей Валерьевич 5 октября, 2023 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Ми торгуємо оптом і тільки оптом вже багато років на промі, впринципі все влаштовувало до цього моменту, коли якийсь унікум вирішив, що "А давайте зіпсуємо життя оптовим продавцям" У нас мінімальна накрутка 1-2грн на товарі, оскільки весь заробіток йде від обсягу, а при замовленні через каталог оплата за оптовий замовлення стояла "економ 1%", та й 2% можна було працювати в... Читать отзыв Ми торгуємо оптом і тільки оптом вже багато років на промі, впринципі все влаштовувало до цього моменту, коли якийсь унікум вирішив, що "А давайте зіпсуємо життя оптовим продавцям" У нас мінімальна накрутка 1-2грн на товарі, оскільки весь заробіток йде від обсягу, а при замовленні через каталог оплата за оптовий замовлення стояла "економ 1%", та й 2% можна було працювати в плюс. У нас обов'язкове мінімальне замовлення від 1000грн в середньому замовлення від 1200 - до 6000грн такі цифри плаваючі. Але коли ставка збільшилася до 6% при економ, то вибачте, ми стали працювати в мінус, а тепер ще щоб залишатися топ продавцем, потрібно ще й підключити "промоплату", а вона нам нафіг не потрібна, тому що сира система, тому що функція економ буде недоступна і переходить у звичайний режим, а це, вибачте, 11,5%-12% від замовлення, у нас жіноча спідня білизна, і ціни не по 2000 грн за одиницю, а від 6грн до 165грн.
Тепер математика: приклад - Беремо товар ціна 25грн замовлення на 240шт = 6000грн наш заробіток 480грн в економі 1% 60грн Ну нормально.
У новій системі С 6000грн - економ 6% це 360грн комісія - (480-360) = 120грн, але нам вона вже не світить, тому що не підключаємо пром оплату.
6000грн - звичайна 12% це 720грн комісія, заробили 480грн пішли в мінус на 240 грн. так як прибуток 2грн на одиниці . Підняти ціни на 12-15% ми не можемо так як на ринку такий ціновий діапазон, менше можна більше ніяк.
Тепер питання, як працювати? який @лінь на промі це розраховував такі умови і що дана схема коректно працюватиме і що на адресу прома не поллється негатив?
Трусів в Упаковці 12шт різні розміри та різні кольори, ціна наприклад 25грн за шт
Бюсти В Упаковці від 3шт – до 6шт, Один колір та різні розміри ціна приміром 150грн за шт.
Ну і хто замовить разово на 10000грн та ніхто, максимум для невеликого асортименту 3000-4000грн зараз війна і люди як можуть так і виживають і для дрібного гурту сума в 10000 зараз не підйомна і щось на межі фантастики, а великі оптовики з каталогу не замовлять це 100% замовлення роблять у телефонному режимі або в будь-якому месенджері або приїжджають, якщо у тебе склад/магазин і т.д. Простіше відкрити сайт в іншому місці і не думати що якийсь пром намагається н@ебати і міняти кожен день умови як з цим оптом з початку 10000грн за одну позицію і Продавці підняли хай і ви різко поміняли на 10000грн із загального замовлення)) чисто @діоти.
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Дох@я

Блокуються негативні відгуки, погана служби підтримки.

Нина Нина 12 сентября, 2023 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 1. Зробила кілька замовлень, усі позитивні відгуки пройшли відразу, на негативний вже кілька днів поспіль видає помилку. Тобто я не можу поскаржитись на погане обслуговування чи неякісний товар.
2. Помітила, що сума замовлення не відповідає фактичній, надіслала у службу підтримки запит, чекаю вже кілька днів відповіді, мабуть її не буде. Може хоч тут мене почують?
3. Я не розумію... Читать отзыв
1. Зробила кілька замовлень, усі позитивні відгуки пройшли відразу, на негативний вже кілька днів поспіль видає помилку. Тобто я не можу поскаржитись на погане обслуговування чи неякісний товар.
2. Помітила, що сума замовлення не відповідає фактичній, надіслала у службу підтримки запит, чекаю вже кілька днів відповіді, мабуть її не буде. Може хоч тут мене почують?
3. Я не розумію чому, щоб отримати підтримку, треба шукати боти по соцмережах? Я хочу отримати її відразу на сайті.
4. Дуже часто сайт перевантажений, висне, неможливо робити покупки, тож я кидаю і йду замовляти на інший.
2 не согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 13 сентября, 2023 год
Добрий день, Ніно!

Уточніть, будь ласка, ваш номер запиту до служби підтримки (приходить в автоматичній відповіді на пошту), щоб ми могли перевірити.

Окрім електронної пошти, написати в службу підтримки ви можете з кабінету покупця натиснувши “Пром-підтримка” або зі сторінки https://help.prom.ua/hc/uk

Ми не блокуємо публікацію відгуків. Якщо під час публікації відгуку трапилася помилка, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], надавши скріншот помилки, щоб ми могли перевірити й допомогти вам.
Показать 1 ответ

Зачем нужны отзывы на Проме?

Oleksii Oleksii 27 июля, 2023 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Оставил негативный отзыв на проме о интернет-магазине AUTOREG, причем написал все коротко и по существу, но оказывается продавец может корректировать о себе отзывы при помощи администрации прома. Т.Е. положительные отзывы они себе накручивают, а отрицательные просто отклоняют! Смысл в возможности тогда делать отзывы? Сразу продавайте в подписке пару тысяч положительных лайков и продолжайте обманывать покупателей!!!
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 9 августа, 2023 год
Добрий день, Олексію!

Уточніть, будь ласка, номер вашого замовлення, щоб ми могли перевірити, чому відгук не було опубліковано.

Маємо шо маємо

Вячеслав Вячеслав 3 июля, 2023 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Панове, доброго часу доби)
Зараз буду писати, що тех. підтримка прому працює, можливо незавжди, і так як нам того хотілося, але працює (тому можете не читаючи писати, що я засланець прому чи йому продався)
Виникла суперечна ситуація з клієнтом, який ЗВІСНО залишив негативний відгук.
Найголовніше те, що спочатку клієнт написав "Що буде ШИКАРНИЙ відгук!", звісно мені вже набридло робити так,... Читать отзыв
Панове, доброго часу доби)
Зараз буду писати, що тех. підтримка прому працює, можливо незавжди, і так як нам того хотілося, але працює (тому можете не читаючи писати, що я засланець прому чи йому продався)
Виникла суперечна ситуація з клієнтом, який ЗВІСНО залишив негативний відгук.
Найголовніше те, що спочатку клієнт написав "Що буде ШИКАРНИЙ відгук!", звісно мені вже набридло робити так, як хочуть клієнти (по законодавству я правий), а негативний відгук, ну що ж на один більше, на один менше ок, я не буду труситися, не спати ночами та вимолювати його видалити (як роблять багато інших продавців, які тут також виписують, що все погано)
Тобто вже проблема в тому, що настільки вже багато продавців, які задувають цукор клієнту в дупу, що майже всі (покупці) вже зрозуміли, що негативні відгуки це те чим вони можуть доволі успішно маніпулювати, і в цьому не винен пром, правила для всіх єдині - якщо б продавці адекватно відносились до неадекватних покупців, то картина була зовсім інша (нехай у всіх продавців рейтинг був би 90 чи 92%), але він у всіх такий і видача у всіх однакова...але це окрема історія на яку я хочу знайти час, щоб написати.
Пройшло пару днів, клієнт пише (самостійно), що давайте я видалю відгук але заберіть повернення (зірвана бірка та відсутнє фабричне пакування, це не є проблемою, коли покупець адекватний), але це є проблемою коли діалог починається "Я ЗАЛИШУ ВІДГУК!!!", в принципі клієнт сам іде на діалог, можно піти на поступки, але де гарантія, що він видалить? Просто може залишити зі словами "Ви цей відгук заслужили".
Зі всім цим я пишу до тех. підтримки на що мені дають відповідь, що якщо клієнт не прибере відгук то ми просто не будемо враховувати його в рейтинг, що Я вважаю адекватне вирішення ситуації, так, відгук не видалено, але й не треба, я дав розгорнуту відповідь чому так вийшло і хто тут неправий (якщо наступний клієнт адекватний він сам вирішить це ок для нього чи ні)
Тому хотів би подякувати тех. підтримці за адекватне прийняте рішення.
Prom.ua - Маємо шо маємо

Понимаю, что сейчас многие напишут, что продался или я засланец прома...честно не понимаю такой риторики, а какой в этом смысл? У него (прома) здесь рейтинг чуть более единицы, никто не пишет, что спасибо, что решили мою проблему или что-то в этом роде, все пишут только негатив, что в принципе понятно, но просто какой смысл засылать сюда человека на один положительный пост, если будет после этого 20 негативных?
Prom.ua - Маємо шо маємо
Prom.ua - Маємо шо маємо
3 не согласны Показать 2 ответа
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 10 июля, 2023 год
Добрий день, В’ячеславе!

Щиро дякуємо за ваш відгук і детально описану ситуацію. Нам дуже цінний такий зворотний зв'язок!

Тех. поддержка прома действительно неплохо работате (skk конечно не касается)

Вячеслав Вячеслав 9 апреля, 2023 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Добрый вечер.
Хотел бы выразить тех. поддержки прома и менеджерам признательность за помощь в решении различных вопросов (все не буду перечислять, за длительное время их было достаточно)
Понимаю, что много хейта в их сторону, но именно к поддержке прома в плане решения или консультации по различным вопросам у меня нету претензий и работе менеджера в том числе.
Претензия только... Читать отзыв
Добрый вечер.
Хотел бы выразить тех. поддержки прома и менеджерам признательность за помощь в решении различных вопросов (все не буду перечислять, за длительное время их было достаточно)
Понимаю, что много хейта в их сторону, но именно к поддержке прома в плане решения или консультации по различным вопросам у меня нету претензий и работе менеджера в том числе.
Претензия только к скк - это мрак, но скк это не весь пром, поэтому остальным отделам, менеджерам выражаю благодарность.
P.S.
Всем хейтерам, которые будут мне писать какой я "вася", да, меня купил пром (и все мои негативные отзывы тоже он проплатил, чтобы не так заметно было).
Достоинства:
  1. Тех. поддержка прома (кроме skk)
Недостатки:
  1. Работа skk, это мрак
3 не согласны Показать 2 ответа
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 12 апреля, 2023 год
Добрий день, В’ячеславе!

Дуже дякуємо вам за теплі слова в адресу служби підтримки та менеджерів.
Ми завжди намагаємося допомогти в ситуаціях, де користувачі цього потребують.

Щодо СКК — ця команда займається розглядом спірних та конфліктних питань між сторонами угоди. Тому в її бік, на жаль, виникає найбільше негативу.
Але, як і всі команди, СКК керується у своїх рішеннях Правилами Маркетплейсу та законодавством України.
Показать 1 ответ

Особливо нічого не міняється, тільки замовленя впали майже до 0

Вячеслав Вячеслав 3 апреля, 2023 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Вечір добрий, шановне панство!
В принципі я не відкрию скриньку пандори якщо скажу, що скк завжди має шаблонні відписки і лише виключення це підтверджують.
Мене просто цікавить одне питання: покупці вже настільки знахабніли, що у багатьох (і це реально дуже помітно) вже є стратегія "або робите так як я скажу або я ставлю Вам негативний відгук", і це напевно, для... Читать отзыв
Вечір добрий, шановне панство!
В принципі я не відкрию скриньку пандори якщо скажу, що скк завжди має шаблонні відписки і лише виключення це підтверджують.
Мене просто цікавить одне питання: покупці вже настільки знахабніли, що у багатьох (і це реально дуже помітно) вже є стратегія "або робите так як я скажу або я ставлю Вам негативний відгук", і це напевно, для покупця, дуже класно, що "кожен має право на власну думку", але коли вже тобі у відкриту кажуть, що або так або негативний відгук і ще напишуть повну маячню у своєму відгуку, яка взагалі не відповідає дійсності то це взагалі сюрреалізм якийся.
Пишеш на в тех. підтримку, щоб не те, щоб не видаляли, а хоча б не враховуйте це в загальну статистику - тобі як завжди "власна думка покупця".

Якщо я ще бачив в цьому плюси раніше, що багато трафіка, достатньо замовлень і без дибілів нікуди, то зараз це 0.
1 замовлення в день максимум 2 і через кожні два/три дні (ні, не буду брехати, що кожен день) ти натряпляєшь на якогось "терориста", який пише, або знижка або негативний відгук, відправляйте так як я хочу або негативний відгук...то це є якийся уже сюр, от чесно. Я розумію, що логічно буде дати ту знижку в 50 грн або відправити наложкою, хоча там достатньо негативних відгуків і шанс, що заберуть товар мінімальний, але це як треба себе не поважати, щоб робити кожен раз так, як тобі кажуть такі "клієнти"?
Пром каже роби так, покупець тобі каже роби так, панство, то якщо так працювати легше іти повією на трасу там тобі хоч один каже як і що робити...
Просто вже наболіло, от дійсно наболіло, працюєшь на рейтингом, відправляєш в день замовлення, якщо не виходить день в день то кладеш якийсь презент...стараєшся, щоб ті відсотки підростали і тут просто заказів 0, а коли є так замовляють якісь "терористи".

Щоб ви не писали, що я ховаюсь за схованими профілем, звернення: 2468142
P.S.
Тех. підтримка прому, будь-ласка не треба писати, що цей випадок поодинокий і він не впливає в цілому, я це без вашого CTR C + CTR V знаю, питання в іншому, але ви знову його не побачите або не зрозумієте.
Prom.ua - Особливо нічого не міняється, тільки замовленя впали майже до 0
Достоинства:
  1. інтуітивність кабінету
Недостатки:
  1. Значне падіння замовлень (і це не одинока історія, спілкуюсь ще з 4 людьми, які торгують в такій же ниші);
  2. Вже дуже забагато "прохаваних" клієнтів, які своїми "відгуками" хочуть, щоб ти працював як їм заманеться.
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 6 апреля, 2023 год
Добрий день, В’ячеславе!

Покупці дійсно різні, але ми не розподіляємо “зручних” та “незручних” між продавцями. Всім продавцям трапляються покупці, які не хочуть робити передоплату, не відповідають на дзвінки, не читають опис тощо.

Але наголошуємо, рейтинг — це не самоціль! Рейтинг має бути в нормі й відповідати правилам роботи на Рrom:
- відгуки — мінімум 80%;
- успішні замовлення — мінімум 50%.
Головне — це якісне обслуговування, яке ви надаєте.

Стосовно наведеної вами ситуації, то з боку покупця, ми не побачили вимог про знижку на товар, чи інших маніпуляцій. Також покупець має рейтинг 97% - це високий показник і останні негативні відгуки у покупця були за 2020 рік.

Ми бачимо, що ви прокоментували відгук і висвітлили ситуацію зі свого боку, що дасть змогу потенційним покупцям мати більше уявлення про обставини замовлення.
Показать 1 ответ

Что по продажам?

Вячеслав Вячеслав 9 марта, 2023 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Добрый вечер, всем негодующим, присоединяюсь. (Много текста не будет).
Ко всем продающим на проме, но в частности, тем кто продает одежду (ибо я такой):
Что по продажам?
У меня на проме не то, что они упали, их почти нету. Под "почти" я имею ввиду 1, максимум 2 заказа в день. Раньше было минимум 7-10 в день.
И я... Читать отзыв
Добрый вечер, всем негодующим, присоединяюсь. (Много текста не будет).
Ко всем продающим на проме, но в частности, тем кто продает одежду (ибо я такой):
Что по продажам?
У меня на проме не то, что они упали, их почти нету. Под "почти" я имею ввиду 1, максимум 2 заказа в день. Раньше было минимум 7-10 в день.
И я просто не пойму, это у меня что-то не так или так сейчас у всех? В разы упали показы (в принципе одно тянет другое).
Обращался в тех. поддержку с этим вопросом и количеством просмотров, но ответ всегда "CTR C + CTR V" - просто скинули ссылку на правила прому по формированию CPA, спасибо, что удостоили меня нажатием эти 4-х клавиш, но я "немного" не это спрашивал.
И я бы подумал, что не сезон и людям сейчас не до покупок, но на нашей украинской барахолке (которую я никогда в серьез не рассматривал) у меня по 3-5 заказа в день, с учетом того, что у меня там всего лишь один аккаунт и особо в рекламу никто не вкладывается, под "особо" я имею ввиду, что я закинул туда 70 грн и всё.
Достоинства:
  1. Уже не так много как я воспринимал до этого.
Недостатки:
  1. Резкое уменьшение количества продаж.
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 10 марта, 2023 год
Добрий день, В’ячеславе!

Дякуємо, що повідомили. Ми передали ваше питання розробникам для детальнішого вивчення та аналітики категорій.

Не всё так плохо как многие пишут (И да, я продавец Prom.юа)

Вячеслав Вячеслав 28 февраля, 2023 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Дальше будет много текста, где я буду говорить, что не всё так плохо как кажется:
Добрый вечер всем негодующим (сам такой временами) и желающим прому скорейшего закрытия.
1. Коллеги (наверное так более правильно), наша частая боль это неадекватные клиенты и несправедливые (часто/временами) отзывы: давайте смотреть адекватно - это же не пром специально посылает вам таких "клиентов - террористов", это такие... Читать отзыв
Дальше будет много текста, где я буду говорить, что не всё так плохо как кажется:
Добрый вечер всем негодующим (сам такой временами) и желающим прому скорейшего закрытия.
1. Коллеги (наверное так более правильно), наша частая боль это неадекватные клиенты и несправедливые (часто/временами) отзывы: давайте смотреть адекватно - это же не пром специально посылает вам таких "клиентов - террористов", это такие люди и их мнение о нашем сервисе. Да, соглашусь сразу, что их хватает, но адекватных и людей с которыми приятно общаться, объективно, больше. Вы же не пишите за каждого адекватного клиента прому спасибо, а когда написали негатив вам в отзывы сразу пишите, что skk не решила проблему и что всё это несправедливо и система рейтинга это "дно". И ДА, я такой же и так же пишут мне негатив, когда, по факту, его не может быть в принципе - я в такой же "шкуре" и меня это тоже возмущало.
2. Давайте смотреть по фактам: продавцов тысячи, если не десятки тысяч, и руководству прому просто надоело тратить на решение всех этих конфликтов ресурсы и людей, и я это прекрасно понимаю. В большинстве случаев (подчеркиваю в большинстве) конфликт/негатив можно решить, но есть невменяемые, которым чтобы ты не сделал всегда будут недовольны и это торговля и всё мы должны это понимать.
3. Пром ввёл систему оценки покупателей за что отдельное спасибо, временами часто помогает/спасает, чаще оставляем отзывы клиентам как негативные так и ПОЗИТИВНЫЕ и будем помогать так друг-другу увидеть очередного "террориста".
4. Да, skk редко (наверное невероятно редко) на стороне продавцов и, чтобы удалили сейчас отзыв, почти, невозможно, но в защиту скажу, что в результате трёхдневной переписки удалили мне отзыв оставленный очередной «невменяшкой», да это исключение, но такое было и это, как для меня – продавца, положительный опыт. (Но 3 дня переписки еще то "счастье")
5. Убрали «серую» накрутку товаров, рейтинга, отзывов, что для меня, как продавца, тоже довольно приятно.
6. Очень много полезных видео, вебинаров от самого прома, которые действительно помогают настроить/сделать вашу торговлю более успешно. За что тоже – отдельное спасибо, мне понравилось, на розетке такого не видел.
7. Как не крути но все мы хотим больше продаж, больше клиентов и заказов, но чем больше клиентов тем больше вероятность, что и на «невменяшку» вы тоже попадете, поэтому относитесь к этому спокойно, как увидели на улице человека с психическим расстройством, их мало но они есть и они никуда не денутся. Вы же не запретите им ходить по улице, так и пром не может запретить им делать покупки.
8. Ну и к завершению, я лично вижу как пром пытается вытягивать всё это, чтобы улучшать сервис, увеличивать клиентскую базу, количество заказов и много еще чего. Не смотрите на это однобоко, посмотрите немного шире и тоже поймете почему так сейчас, а не так как хотелось бы вам.
Поэтому не всё так плохо как многие пишут, пром без продавцов тоже самое, что пром без покупателей – он никому не нужен, поэтому нужно сохранять этот баланс, и не всегда этот баланс будет в вашу пользу. Количество заказов, как по мне, важнее чем удовлетворение спора с отзывом…особенно, когда таких споров в день приходят если не тысячи то сотни уж точно.

Всем «бобра», больше продаж и благодарных покупателей!
Достоинства:
  1. Вебинары
  2. Улучшение сервиса
  3. Кабинет
  4. И еще много чего
Недостатки:
  1. Верните персонального менеджера, временами без него очень больно.
  2. Вот быстрее работала тех поддержка - было бы вообще отлично.
5 не согласны Показать 2 ответа
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 3 марта, 2023 год
Добрий день, В’ячеславе!

Щиро дякуємо вам за відгук. Нам дуже важливий такий змістовний зворотний зв’язок.
Окрема подяка за те, що ви оцінили наше прагнення допомогти продавцям різноманітним бізнес-контентом. Ми хочемо, щоб робота продавців на Пром була максимально комфортною й успішною.

Менеджери є, але змінився формат взаємодії. Для швидкого зв'язку рекомендуємо користуватися кнопками в кабінеті компанії, або звертатися через бот у Телеграм:
@promuasupport_bot - служба підтримки;
@prom_manager_bot - менеджери.

В’ячеславе, запрошуємо вас до нашої спільноти підприємців у ФБ https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua Там публікуються новини, обговорюються актуальні питання, продавці обмінюються досвідом роботи, також є поради й підтримка наших колег.

Обман с Бесплатной Доставкой

Ave Maria Ave Maria 11 декабря, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Заказал товар на сумму 7500 гривен, с плашкой "Бесплатная доставка". При выборе адреса выбрал "Новая почта (бесплатная доставка)". И что в итоге?
В итоге мне надо оплатить 108 гривен за доставку что бы ее получить. В статусе, цена за товар резко поменялась после его прибытия на почту - доставка была 0, а стала - 108. Плюс была плашка с бесплатной... Читать отзыв
Заказал товар на сумму 7500 гривен, с плашкой "Бесплатная доставка". При выборе адреса выбрал "Новая почта (бесплатная доставка)". И что в итоге?

В итоге мне надо оплатить 108 гривен за доставку что бы ее получить. В статусе, цена за товар резко поменялась после его прибытия на почту - доставка была 0, а стала - 108. Плюс была плашка с бесплатной доставкой, которая тоже магическим образом испарилась.

В Новой Почте с самого начала было видно, что "Оплата получателем" за доставку. Писал им в поддержку, в посылке не указано, что она из прома. В номере интернет-заказа указано "1588"(???).

Поддержка прома выходные, не отвечают. Сделать возврат самому НЕВОЗМОЖНО. При нажатии кнопки "Скасування замовлення" тебе просто дают контакты продавца и пишут, что только он может отменить.
То есть, может и не отменять. А если не отменит, то надо писать на почту прома и разбираться (в рабочий час, конечно :) ).

ПромОплата - это просто предоплата, никому вам не интересно будет ее возвращать.

Бесплатная доставка - просто обман.

Площадка пром - место для обмана покупателей.

Ничего в из компании не имеет веса, и отвечать они за ваши деньги не станут.
Кстати, адреса "Пушкинская 20" не существует. Просто промо мягко посылает одесситов на Улицу Пушкина - Дом Колотушкина.
1 согласен
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 13 декабря, 2022 год
Добрий день!

Безкоштовна доставка є і вона працює. У вашому випадку продавець допустив помилку при оформленні відправлення, тому безкоштовна доставка не спрацювала.
Перепрошуємо за незручності.
Наразі служба підтримки чекає від вас номер накладної, по якій ви отримали товар, щоб повернути вам кошти за доставку.
Показать 1 ответ

Добрий вечір! Ми з України!

Вячеслав Вячеслав 27 ноября, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Наперед: Розумію, що зараз отримаю кучу хейта від продавців - Я САМ ПРОДАВЕЦЬ.
Розумію, що колись щось неподобається завжди хочеться написати відгук і наші клієнти тому пруф, не дай БОГ!!! Коли щось піде не так, коли замовлення відправлено не в той же день, чи продавець не побажав "гарного дня", або ще тисяча і одна причина і клієнт вже нахмуривши... Читать отзыв
Наперед: Розумію, що зараз отримаю кучу хейта від продавців - Я САМ ПРОДАВЕЦЬ.
Розумію, що колись щось неподобається завжди хочеться написати відгук і наші клієнти тому пруф, не дай БОГ!!! Коли щось піде не так, коли замовлення відправлено не в той же день, чи продавець не побажав "гарного дня", або ще тисяча і одна причина і клієнт вже нахмуривши брови біжить писати негативний відгук на промі.
Згоден, що пром не ідеальний, і мінусів багато, головний мінус це відгуки з якими неможливо щось зробити, навіть, коли ти 101 % правий, але відгук залишається тому що "правила прому".
В цьому відгуку хочу не негативити на пром, бо якщо все було так погано як всі пишуть, ну не розміщувалися ми би з вами там, а сказати, що прому треба переглянути деякі правила (так, розумію, що вони це робити не будуть), бо дійсно багато продавців просто в розпачі від роботи, що вони проводять і коли їх рейтинг падає на очах через неадекватів, які роблять замовлення.
Але це питання не до прому, а до людей, до таких як ми з вами.
Тому, шановні (сам шановні, бо по іншому не можу сказати), терпіння Вам та сподіваємось на покращення зі сторони прому...на справжні покращення.
Сподіваємось нас колись почують.
Достоинства:
  1. Багато плюсів
Недостатки:
  1. Мінусів також вистачає.
1 не согласен
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 1 декабря, 2022 год
Добрий день, В’ячеславе!

Дякуємо вам за відгук та зворотний зв’язок. Ми намагаємося почути кожного і взяти до уваги усі побажання та зауваження, але разом з тим у нас є стратегічний план розвитку, якому ми слідуємо. Наша ціль — ефективні інструменти продажів для продавців і висока якість обслуговування для покупців.

В’ячеславе, приєднуйтеся до нашої групи підприємців у ФБ https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua, де можна обговорити поточні проблеми та шляхи їх вирішення, дізнатися останні новини Маркетплейса, отримати пораду та підтримку.
Показать 1 ответ

Клиент всему голова, а продавец может идти куда подальше

Вячеслав Вячеслав 24 октября, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Добрый вечер.
Я понимаю, что покупатели есть разные и пром на это никак не может повлиять, но подход прома, именно SKK, к решению негативных отзывов от покупателей изумляет (мои скрины это одна из многих ситуаций).
Неважно на сколько ты прав, неважно сколько у тебя фактов доказательств неправоты покупателя, неважно что негативный отзыв от клиента оставлен просто "потому что"... Читать отзыв
Добрый вечер.
Я понимаю, что покупатели есть разные и пром на это никак не может повлиять, но подход прома, именно SKK, к решению негативных отзывов от покупателей изумляет (мои скрины это одна из многих ситуаций).
Неважно на сколько ты прав, неважно сколько у тебя фактов доказательств неправоты покупателя, неважно что негативный отзыв от клиента оставлен просто "потому что" так ему захотелось ответ всегда один "Решайте с покупателем", но вы же прекрасно понимаете, что человек, который оставил негативный отзыв в 95% случаев не выходит на связь и игнорирует или добавляет в ЧС.
Особенно мне нравится "порада прома" "Вибачтесь за помилку", очень "классный" совет, когда покупатель изначально не прав и своими извинениями ты подтверждаешь его "правоту".
Крайне разочарован подходом прома, именно SKK, к решению проблемных ситуаций ибо подход всегда один - клиент голова, а продавец может пойти куда подальше если ему что-то не нравится.
Понимаю, что мой отзывы не на что не повлияет, и SKK продолжит работу в режиме CTR+C, CTR+V, но крайне хотелось бы, чтобы пром становился не только на сторону покупателей, а хоть иногда понимал, что многие продавцы настолько лижут пятую точку покупателем, что смахивает на лизоблюдство, а в итоге плевок в лицо от покупателя и SKK в добавку: "Харкнули вам в обличчя? Так сходіть вибачтесь та працюйте далі." Prom.ua - Клиент всему голова, а продавец может идти куда подальше Prom.ua - Клиент всему голова, а продавец может идти куда подальше Prom.ua - Клиент всему голова, а продавец может идти куда подальше
Достоинства:
  1. Легко начать торговать;
  2. Удобный личный кабинет;
  3. Простота в работе;
  4. Раньше был личный менеджер, который мог помочь в решении тех или иных вопросов;
Недостатки:
  1. Крайне отрицательная работа тех. поддержки при обращении продавцов;
  2. Убрали личного менеджера, которому всегда можно было задать вопрос и получить ответ (не всегда вовремя, но гораздо быстрее и лучше, чем ответ общей тех. поддержки);
  3. Никакой поддержки продавца в решении конфликтных ситуаций с покупателем (всегда сторона клиента), понимаю, что клиент платит деньги, но просто оставление продавца наедине с его проблемами, на мой взгляд, тоже не есть "ок";
  4. SKK ответы которой, временами, не соответствуют вопросам, который были заданы (если необходимо скрины переписки тоже могу добавить);
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 26 октября, 2022 год
Доброго дня, В’ячеславе!

Ми розуміємо вас, що дуже не приємно отримувати негативний зворотний зв'язок, особливо в ситуаціях, де здавалось б, ви на це не заслуговуєте. Але, кожен покупець, що зробив у вас замовлення, має право залишити свій відгук.
З 2020 року ми більше не розглядаємо запити на видалення відгуків, якщо вони не суперечать правилам https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360004963238.

Кожен залишений відгук — це враження покупця про товар або обслуговування. Відгуки також є гарним показником комунікації продавця з покупцем. Рекомендуємо не ігнорувати негативні відгуки, а навпаки коментувати їх, давати вичерпні відповіді стосовно спірних ситуацій, це дуже добре впливає на репутацію продавця.

Стосовно особистого менеджера. Відсутність одного менеджера ніяк не зменшує пріоритетність відношення до компанії. Наші спеціалісти завжди на зв’язку. Ви можете зв’язатися з менеджером через кнопку в особистому кабінеті, а також у чаті Телеграму https://t.me/prom_manager_bot

Пром больше минусов, чем плюсов

Виктор Виктор 20 октября, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Пром, хорошая прощадка для интернет торговли, тем, что относительно легкий интерфейс в кабинете продавца, очень легко можно и быстро редактировать и прозрачные условие по реклама CPA и CPC.
И если знать, как добавлять товар и что нужно делать, то отличная вещь для заработка, но, отношение к продавцам со стороны SKK и условий работы, как продавец они ужасны
Рекомендовать пром, как... Читать отзыв
Пром, хорошая прощадка для интернет торговли, тем, что относительно легкий интерфейс в кабинете продавца, очень легко можно и быстро редактировать и прозрачные условие по реклама CPA и CPC.
И если знать, как добавлять товар и что нужно делать, то отличная вещь для заработка, но, отношение к продавцам со стороны SKK и условий работы, как продавец они ужасны

Рекомендовать пром, как площадку не могу.
Лучше идите на Розетку, там у вас будет менеджер, который вам поможем в запуске и будет отвечать на самые глупые вопрос или откройте свой сайт
Достоинства:
  1. удобный функционал кабинета
Недостатки:
  1. - SKK все равно, кто вы и что вы - у вас на руках будут скриншоты, записи диалогов, ТТН, выписка из суда и тд и тп, им все равно, делают акцент на свои же правила, которые сами не знают (или диктуют правила под себя), а когда им тыкаешь в их...
  2. - воровство денег промом с рекламы CPA, у каждого продавца есть список заказов, которые "висит" (заказ не переходит не в отмененый или в выполнен), если в отмену - минус рейтинг, если в выполненный деньги списываются, и их не вернуть уже.
  3. "Висячие заказы' - какой-то неадекват делает заказы из Днепра, а ты в Киеве, а потом узнает что ты не из Днепра и оно говорит, что отменяйте заказ)))
  4. Или ребенок, который случайно оформил заказ, потому что мама дала чаду свой телефон, а ребенок решил "поиграть".
  5. И таких заказов много у всех продавцов, которые висят, где заморожено определенное количество средств
  6. - а про переводчик на украинский язык, это вообще сказка, зачем его было добавлять, если он работает через одно место,
6 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 20 октября, 2022 год
Доброго дня, Вікторе!

Так, у нас є стандарти та Правила за якими ми працюємо і це не тема для дискусії. Ми створили їх для того, щоб забезпечити покупцям найкращий з можливих рівнів клієнтського сервісу.

Також є умови, за якими відбувається повернення комісії за моделлю CPA, ці умови знаходяться у загальному доступі і ви можете ознайомитися з ними за посиланням https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360004970977 .

Покупці дійсно різні, але ми не розподіляємо “зручних” та “незручних” між продавцями. Всім продавцям трапляються покупці, які не хочуть робити передоплату, не відповідають на дзвінки, не читають опис тощо. Проте один продавець має 10%, а хтось - 90% успішних замовлень.
Це залежить лише від того, як продавець налагодив свої процеси та змінює їх, враховуючи потреби покупців.

Автоматичний переклад — це бонус, наша допомога продавцям, щоб справитися з великим об'ємом перекладу, але ви можете не використовувати його.
Так, на жаль, при автоматичному перекладі бувають неточності, тому ми просимо продавців завжди перевіряти результати перекладу. Згодом автопереклад стане трохи кращим, але це не виключає таких нюансів.

Пром помойка, продаёт товары с помойки...

Владимир Владимир 14 октября, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Прочитал предыдущий отзыв, о продаже товаров на проме с помойки и удивлён, зачем такое покупать, если покупатель дружит с головой?
Цена мультиметра нового от 100 грн. Предположим, что этот, недружащий с головой клиент, купил мультиметр, такой как DT9208A, один из популярных сейчас, так его цена нового 349 грн. у меня на олх, и заказывают бесплатной доставкой в основном.
"Спочатку відмова... Читать отзыв
Прочитал предыдущий отзыв, о продаже товаров на проме с помойки и удивлён, зачем такое покупать, если покупатель дружит с головой?
Цена мультиметра нового от 100 грн. Предположим, что этот, недружащий с головой клиент, купил мультиметр, такой как DT9208A, один из популярных сейчас, так его цена нового 349 грн. у меня на олх, и заказывают бесплатной доставкой в основном.
"Спочатку відмова грунтувалась на політиці магазину, що товари продаються б/у". Помойка и товары с помойки!
Достоинства:
  1. На проме продают товары с помойки
Недостатки:
  1. Качество товаров, как у товаров с помойки, как и весь пром!
4 согласны

Пром за мои деньги в виде абонплаты за год имеет счастье меня блокировать

7shop.store 7shop.store 4 октября, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Я покупаю пакет за 4к на год, с каждого заказа отсегиваю им, в момент оформления, в т. ч. и любых левых заказов, которые их сотрудники создают. Естественно, если это наложка, за ними никто не приходит. Внести предоплату за доставку "на показ", сразу пишут отрицательный отзыв.
Достоинства:
  1. Много "левых" заказов, которые сам пром и формирует, за ними просто никто и приходит...
Недостатки:
  1. Много понта из ничего, особенно понравилось сравнивание ими себя с амазон, пром умер Точка
5 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 5 октября, 2022 год
Доброго дня!

Ми запустили автоматичну перевірку показників якості обслуговування у каталозі Prom.
У вас менше ніж 50% успішних замовлень, тому ваші товари було деактивовано в каталозі на 7 днів.
Подивитися, щоб усунути найчастіші причини скасування замовлень ви можете в кабінеті https://my.prom.ua/cms/grades

Через 7 днів ви зможете самостійно ввімкнути налаштування “Працюю у воєнний час” і знову почати продавати на Prom.

Покращити показник успішних замовлень вам допоможуть поради, зібрані у цій статті https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021
Показать 1 ответ

Интернет-магазин Роял Кофе Лидер Продаж кофе и чая оптом и в розницу».

Ольга Ольга 11 августа, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 товар отримала ,велике спасибі вам і продавцю, претензій не маю, адже треба входити в становище у зв'язку з непростою ситуацією в нашій країні.Війна вносить свої коррективи в наші плани.Ще раз дякую за розуміння
Достоинства:
  1. товар отриман
Недостатки:
  1. затримка
1 согласен
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 11 августа, 2022 год
Ольга, вітаємо!

Дякуємо вам за відгук та зворотний зв’язок. Так, ситуація в країні зараз дуже важка і болісна. Але попри все люди намагаються працювати. Спасибі вам за розуміння і ми раді, що ви залишились задоволені своїм замовленням. Бажаємо тільки приємних покупок на Пром!

Питання до представника пром

 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Прийшло таке повідомлення:
"Ваші товари будуть приховані з каталогу Prom.ua
Ваші товари будуть приховані з каталогу Prom.ua за 7 днів з причини:
В ході перевірки ми знайшли на вашому сайті продубльовані позиції (містять однакове або ідентичне зображення, назву і / або опис і не є різновидами одного товару). Це заборонено правилами розміщення інформації на Prom.ua."
Це мої товари не будуть... Читать отзыв
Прийшло таке повідомлення:
"Ваші товари будуть приховані з каталогу Prom.ua
Ваші товари будуть приховані з каталогу Prom.ua за 7 днів з причини:
В ході перевірки ми знайшли на вашому сайті продубльовані позиції (містять однакове або ідентичне зображення, назву і / або опис і не є різновидами одного товару). Це заборонено правилами розміщення інформації на Prom.ua."
Це мої товари не будуть тільки в каталозі прому?
Ми рекламуємось ссилками на гугл рекламі, чи з силками та самим доменом не буде змін?
2 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 8 июля, 2022 год
Добрий день!
Товари будуть приховані лише з каталогу Prom. З іншою рекламою все буде без змін.
Рекомендуємо вам видалити товарні позиції дублікати, аби уникнути подібних випадків в майбутньому та не випадати з каталогу.
Також за рекомендаціями ви завжди можете звернутися до свого особистого менеджера через кабінет продавця.

Обман и дурилово

Андрей Андрей 14 июня, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Товарищи сисадмины или менеджеры, если вы занимаетесь своей работой и в компании есть люди нанятые не с улицы, то ответьте на вопросы по пунктам, а не CTRL+С CTRL+V ваших шаблонов:
1) Как учитывается рейтинг заказов?
-в описании указано одно (фото 1) , что не учитываются некоторые отзывы;
-но при этом снизу видно совсем другое (* указывает что не учитывается... Читать отзыв
Товарищи сисадмины или менеджеры, если вы занимаетесь своей работой и в компании есть люди нанятые не с улицы, то ответьте на вопросы по пунктам, а не CTRL+С CTRL+V ваших шаблонов:
1) Как учитывается рейтинг заказов?
-в описании указано одно (фото 1) Prom.ua - Обман и дурилово , что не учитываются некоторые отзывы;
-но при этом снизу видно совсем другое (* указывает что не учитывается - и там только 1 пункт, заказы дубликаты уже считаются) (фото 2) Prom.ua - Обман и дурилово
-а калькуляция заказов вообще не соответствует действительности (фото 2) - мы считаем как мы хотим? Мало тратит денег, будем топить...
2) В чем разница между заказом отменённым по просьбе клиента и отменённым клиентом? Клиент по какой либо причине в телефонном разговоре попросил отменить меня заказ, а мне надо ему говорить иди отменяй сам, видите ли у меня рейтинг падать будет если это сделаю я?
3) Заказ который отменён по причине того что клиент не забрал товар с почты, почему то тоже суммируется с заказами отменёнными мной...и соответственно топят мой рейтинг
4) Из-за ваших унылых улучшений, люди не видят половину нужной информации, которая в телефонном разговоре всплывает и человек тоже может отказаться...удивительно но в этом виноват конечно же продавец...
5) Клиент указывает неверный номер, отмена заказа - виноват...
6) Отмена огромного заказа с рекламой, так мы скажем что клиент его получил, хотя с клиентом даже никто не связывался с прома. Доказательств разговора или переписки сотрудники предоставить не могут, их же нет. Зато с нас требуют предоставить или запись или скрин переписки с отменой. Даже то что клиент сам отменил заказ их не волнует
7) Какой дурак в военное время решил поднимать тарифы и заниматься мародерством? При том что с новыми тарифами заказы упали в разы
Дайте ответы по пунктам, думаю всей стране интересно за что мы отваливаем сейчас такое бабло. И напишите по пунктам, зарплату вам платим вам мы, а не ваше начальство
Достоинства:
  1. Уже нет
Недостатки:
  1. -обман
  2. -дурилово
  3. -обдиралово
  4. -топление бизнеса ради своих карманов
  5. -мародерство

Пром команда аферистов

Влад Влад 7 апреля, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Ужасная площадка для продавцов,помощи нуль,жду когда закончится год и закрою свой кабинет и выдохну.
Деньги при закрытии магазина не возвращают,я закрыл два магазина на счету балансе остались деньги, компания их не вернула.
За отмененые заказы тоже не возвращают, аферисты.
Менеджер пишет что срок заказа и отмены большой ,а то что война и почта долго идёт это их не интересует..
Никому... Читать отзыв
Ужасная площадка для продавцов,помощи нуль,жду когда закончится год и закрою свой кабинет и выдохну.
Деньги при закрытии магазина не возвращают,я закрыл два магазина на счету балансе остались деньги, компания их не вернула.
За отмененые заказы тоже не возвращают, аферисты.
Менеджер пишет что срок заказа и отмены большой ,а то что война и почта долго идёт это их не интересует..
Никому не рекомендую эту площадку,там одни аферисты...
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Сплошной минус
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 8 апреля, 2022 год
Добрий день!
При закритті магазину повернення залишку коштів відбувається через вашого особистого менеджера. Підкажіть, будь ласка, ваш ID та ми детально розберемо чому повернення не відбулося.
Ми повернули комісію за всі замовлення з 24 лютого по 15 березня, не зважаючи на час скасування та статус замовлення. Після цього повернення за скасування відбувається у звичному режимі.

Prom.ua - мошенники

Виктор Виктор 21 февраля, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 На сайте указано можно бесплатно разместить 10 товаров. Работники сайта удалили все мои объявления, говорят у нас только платное размещение.
Обман!
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Мошенники
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 21 февраля, 2022 год
Добрий день!
Так у нас доступне розміщення 10 позицій на безплатному пакеті розміщення. Але при цьому потрапляння в каталог відбувається тільки на платному розміщенні та при запущених рекламних кампаніях.
Безплатне розміщення розраховане на ознайомлення з маркетплейсом та розумінням функціоналу.

Покупатель оскорбляет и угрожает продавцу

Alex Alex 12 января, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Хотели бы обратиться к руководству Пром.юа, чтобы понимать куда двигаться дальше. Покупательница недовольна товаром, так как она представляла его работоспособность по другому. Шантажирует, угрожает, требует возврат средств, но товар отправлять обратно отказывается, мотивируя это тем, что он просто останется лежать на новой почте. Как быть в таком случае? Товар рабочий, был в пользовании. Магазин согласен принять этот товар, несмотря на... Читать отзыв Хотели бы обратиться к руководству Пром.юа, чтобы понимать куда двигаться дальше. Покупательница недовольна товаром, так как она представляла его работоспособность по другому. Шантажирует, угрожает, требует возврат средств, но товар отправлять обратно отказывается, мотивируя это тем, что он просто останется лежать на новой почте. Как быть в таком случае? Товар рабочий, был в пользовании. Магазин согласен принять этот товар, несмотря на неадекватность и оскорбления покупателя. Но покупатель требует возврат средств, без осмотра товара. Как быть? Prom.ua - Покупатель оскорбляет и угрожает продавцу Prom.ua - Покупатель оскорбляет и угрожает продавцу Prom.ua - Покупатель оскорбляет и угрожает продавцу Prom.ua - Покупатель оскорбляет и угрожает продавцу Prom.ua - Покупатель оскорбляет и угрожает продавцу
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 12 января, 2022 год
Добрий день!
Зі звернення бачимо, що ви готові допомогти клієнту, тому не варто переживати якщо клієнт звернеться до нашої служби контролю якості. Якщо звернення буде, просто направте нам всі підтвердження виконаного замовлення та подальшого листування з клієнтом і ми детально розглянемо всі вкладення від вас та покупця.
Показать 1 ответ

Возврат средств по дефективному товару

Александр Александр 10 января, 2022 год
 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Спасибо службе поддержки Prom, оперативно решили проблему с возвратом средств за бракованный товар. В течении недели все решили.
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 11 января, 2022 год
Вітаємо!
Дякую за ваш відгук.
Завжди готові прийти до вас на допомогу з будь-яких питань!
Контакти служби підтримки: [email protected].

Несправеливая система с наложенным платежом

 Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 К сожалению несправедливая политика с посылками отправленными наложенным платежом . PPOM.UA понимает только свою выгоду , когда получает проценты (и не малые 10 % ) c каждой продажи товара . К сожалению бонусы на возврат посылок с Новой Почты закончились (было около 800 грн.) Недобросовестные покупатели заказывают товар наложенным платежом и не приходят за посылками . В итоге приходится возвращать... Читать отзыв К сожалению несправедливая политика с посылками отправленными наложенным платежом . PPOM.UA понимает только свою выгоду , когда получает проценты (и не малые 10 % ) c каждой продажи товара . К сожалению бонусы на возврат посылок с Новой Почты закончились (было около 800 грн.) Недобросовестные покупатели заказывают товар наложенным платежом и не приходят за посылками . В итоге приходится возвращать товар за свои средства . Бывает часто , что нет смысла платить за возврат товара стоимостью около 100 грн. Приходится тупо оставлять и дарить товар Новой Почте . По моему мнению Новая Почта должна пересмотреть свою политику вместе с Промом насчет наложенного платежа . Очень грабительские цены за возврат со стороны Новой Почты . Отменил наложенный платеж , заказы все пошли на Meest Express , Justin и Укр Почта . Если каждый день отправлял через Новую Почту каждый день около 15 посылок , сейчас на Новую Почту идет от 2-х до 5-ти посылок . Рейтинг на Проме упал с 28 на 23 . Пром считает что они не заработали деньги по моей вине за счет отмененных неоплаченных заказов . Считаю , что Пром может решить как то эту проблему в договоренности с Новой Почтой . Получается как зарабатывать деньги дурные с людей - это пожалуйста . А сделать так , что бы было больше заказов у Новой Почты и Прома - никого не волнует . Решайте проблемы с наложкой . Думаю такие две большие компании могли бы найти общий и справедливый баланс .
3 согласны
Prom.ua Ответ представителя Prom.ua 3 декабря, 2021 год
Добрий день!
Ми вдячні за ваші кейси та приклади, але на жаль покупець обирає самостійно спосіб оплати та доставки. Якщо вам не зручно користуватися даним — можете його приховати у вас на сайті.
Ціни на тарифи логіст обирає самостійно, на жаль, повпливати на них ми не можемо.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання ви завжди їх можете обговорити з нашою службою підтримки. Наші контакти: [email protected].
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее

Рейтинг 1.8 из 5 на основании 33 отзывов
Интернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 отзывов
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 отзывов
Всемкупон
Всемкупон

Рейтинг: 4.2
266 отзывов
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 отзывов
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 отзывов
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 отзывов
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 отзыва