Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог, сайт на платформі Прому, мобільний додаток "Prom покупки".
Для продавців Prom розробляє інструменти для роботи з замовленнями: кабінет для управління продажами, інтеграції з логістами та платіжними системами, систему відгуків.
Prom - частина міжнародної сім'ї маркетплейсів EVO.
Маркетплейс Prom.ua був створений у 2008 році. Після запуску ще серії проектів, в 2016 році була створена група компаній EVO. Всі проекти EVO.company підтримують розвиток малого і середнього бізнесу країн, в яких працюють.
Пром-пом-пом сервіс і покращення
Шахрайські дії адміністрації нав'язали мені 10 гривень за замовлення з мого сайту - з другого боку нічого не робіть, бо все що робите це пром-пом-пом покращення і все лежить або глючить.
Звернення до... Читать отзыв Якщо ви думаєте працювати на промі - забудьте і біжіть звідси подалі. Настільки безграмотна служба підтримки - де ви понабирали цих "шпециалістів" широкого профілю узької спеціалізації.
Шахрайські дії адміністрації нав'язали мені 10 гривень за замовлення з мого сайту - з другого боку нічого не робіть, бо все що робите це пром-пом-пом покращення і все лежить або глючить.
Звернення до служби підтримки - марна трата свого часу, бо нічого не вирішується, а тільки гра у футбол.
Сьогодні робив редагування карток товарів, перевірив кількість залишку і додав нове надходження. Помітив що після збереження зникає частина тексту. Написав у футбольну команду прому, розписав ситуацію, навів скріни, айді магазину і що ви думаєте? Запишіть відео вашої проблеми у нас все хорошо, не підтверджується проблема)))) одні мати тільки на умі з роботи таких людей. Почав сам ковирятись - виявив тисячі-тисяч символів в описі товару через кнопку "джерело" - саме в тих товарах, в яких була проблема із збереженням і зниклим текстом і сьогодні з ними працював. Спитав футболістів, і їх відповідь - "Ми не перевіряємо HTML опис ваших товарів, тому відповісти на ваше питання не можу."
Висновок, якщо в тебе пром-пом-пом - ти сам і нах*р нікому не потрібен.
З приводу нав'язаних 10 гривень комісії, нафіга ви взагалі заморачувались - просто в балансі добавили собі кнопку "бабло". Бачите балас поповнили, раз нажали кнопку "бабло" і списали гроші. Не потрібно гусей називати "дорогими клієнтами", "партнерами", розповідати про пром-пом-пом покращення. Було б все відразу просто.
Служба поддержки
Шахрайство
Оплата за замовлення була розблокована на вашій картці у момент його скасування. Служба підтримки надала вам підтвердження.
Повна сума оплати зазвичай повертається впродовж 3–11 робочих днів. Тривалість повернення коштів залежить від банку-партнера, через який здійснюється транзакція, та банку-емітента (банку, який випустив вашу картку).
Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування коштів або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку.
Кошмар Кошмар
Штучно включають замовлення у показник успішності для заниження рейтингу продавця!
З відміною від самого покупця
Та не сплаченою пром-оплатою
Якщо вимагаєте якісного обслуговування від продавця , то це і представників пром теж стосується.
Робота не задовільна.
Щось і «розвивають», «покращують», а кінцевий результат не довершений та фігня повна
ШАХРАЇ!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!
Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром [email protected]. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим... Читать отзыв ШАХРАЇ!! Вкрали гроші!!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!
Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром [email protected]. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим більше пром не може допомогти! Брехуни і шахраї!! Мають бути надані деталі зворотньої банківської транзакції!!
ШАХРАЇ! Відправила запит на контакти, щоб звернутися до правоохоронних органів, якщо не повернуть кошті.
В момент скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів. Служба підтримки надала вам скріншот про те, що з нашої сторони відміна блокування коштів успішна.
Стандартно повернення коштів відбувається в період 3х днів, але є нюанси роботи банківської системи, на які ми не можемо вплинути.
Терміни розблокування коштів на вашій карті визначає саме ваш банк. Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку.
Повторно сняли деньги с карты. Пром-поддержка - глухое ДНО
Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа... Читать отзыв Сделал заказ с "безопасной" оплатой. Сумму сняли с карты сразу же. На следующий день продавец отменил заказ без звонка и объяснений. Заказ закрыт. Деньги вернулись на карту в полном объёме. Но, следующей же ночью (в 3 часа ночи!!!) эту же сумму Prom.ua снова списывает с моей карты. Куда? Кому?
Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа и всей информации... Вторые сутки тишина, "поддержки" нет и денег нет!
В итоге подал исковое заявление в свой банк на отмену этой МОШЕННИЧЕСКОЙ операции и возврат средств.
ВЫВОД: Оплачивать на сайте и оставлять данные своей карты НЕ БЕЗОПАСНО. Служба поддержки - ДНО.
Після повернення коштів з нашого боку жодних повторних списань не було.
Ймовірно, відображення повторної транзакції — це технічна помилка на стороні банку.
Не турбуйтесь, зазвичай такі ситуації банк вирішує самостійно протягом кількох днів.
Заказы на пром
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :(
Відповідальність продавця надавати актуальну інформацію про товар.
Ви можете залишити відгук продавцю, що вплине на його рейтинг й місце в каталозі. Якщо продавець отримує багато негативних відгуків, його показники знижуються. Ми виключаємо з каталогу продавців з низькими показниками.
Не повертають кошти
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації, будь ласка, вкажіть ваш номер замовлення або номер запиту до служби підтримки (приходить в автоматичній відповіді вам на пошту).
Скарга на шахрайські дії продавця: tandyr-tehno.com.ua
Сайт: t
ПІБ: Купатадзе Арчіл Мерабович
Телефон: +38 (093) 814-82-50
Email: [email protected]
Сума збитків: 2400 грн
Суть: моя мама оформила замовлення на купівлю тандиру та перерахувала зазначеному продавцю передоплату у розмірі 2400 грн. Після отримання грошей продавець перестав виходити на зв’язок, товар так і... Читать отзыв Повідомляю про шахрайські дії з боку продавця, який представлений на майданчику Prom.ua.
Сайт: t
ПІБ: Купатадзе Арчіл Мерабович
Телефон: +38 (093) 814-82-50
Email: [email protected]
Сума збитків: 2400 грн
Суть: моя мама оформила замовлення на купівлю тандиру та перерахувала зазначеному продавцю передоплату у розмірі 2400 грн. Після отримання грошей продавець перестав виходити на зв’язок, товар так і не був відправлений.
Даний продавець займається обманом покупців та шкодить репутації вашої платформи. Прошу вжити заходів — провести перевірку, заблокувати шахрайський магазин, а також допомогти у поверненні коштів.
Нам прикро, що з вами трапилася така ситуація :(
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected], вказавши номер вашого замовлення й усі подробиці щодо нього, ми спробуємо вам допомогти.
Пром-оплата сняла деньги с карты но товар "не оплачен", ответа от поддержки нет. - Отзывы о Prom.ua
Обратился в банк - подтвердили что деньги ушли а куда и как - никто не знает.
Уточніть, будь ласка, чи вдалося вирішити проблему зі службою підтримки?
Якщо ні, напишіть номер запиту, що надійшов вам в автовідповіді, щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію.
Не рекомендую продавцам
Низкое качество предоставляемых услуг в совокупности с лохотроном
После 2-х месяцев пользования платформой из-за низкого качества предоставления услуг мной был принято решение прекратить сотрудничество с платформой... Читать отзыв Я ФОП. Итак, начитавшись негативных отзывов о платформе prom не хотел пользоваться услугами этого портала, но менеджер меня убедил, что я могу попробовать и в любой момент как только передумаю - по первому же требованию мне вернут оплаченные деньги за пользование платформой
После 2-х месяцев пользования платформой из-за низкого качества предоставления услуг мной был принято решение прекратить сотрудничество с платформой о чем уведомил менеджера. По моей заявке сотрудничество пром прекратил, но деньги не вернули.
На мои запросы морозятся и регулярно находят новые причины-отписки почему не выполнен возврат денег. Мол то документы не дошли, то не туда не дошли, то не так не дошли. Классичкский лохотрон
Для продавців категорично ні
Спочатку все чудово,гарно пропонують,красиво описують.По факту заробити ту кількість позитивних замовлень неможливо з їх умовами.Любі замовлення продавця(ще не прийняті)і які апріорі не можуть бути виконані,бо натискають кнопку замовити одне,а в повідомленні пишуть то інший розмір,то інший колір,то інші умови оплати.Пром відразу рахує продавцю як скасоване замовлення,що впливає на показник.
І... Читать отзыв Не рекомендую продавцям взагалі звʼязуватися і витрачати гроші і час.
Спочатку все чудово,гарно пропонують,красиво описують.По факту заробити ту кількість позитивних замовлень неможливо з їх умовами.Любі замовлення продавця(ще не прийняті)і які апріорі не можуть бути виконані,бо натискають кнопку замовити одне,а в повідомленні пишуть то інший розмір,то інший колір,то інші умови оплати.Пром відразу рахує продавцю як скасоване замовлення,що впливає на показник.
І навіть ваші 100 відсотків позитивних відгуків продавців нічим не допоможуть.
Дуже специфічна методика.
Плюс некоректні оновлення,плюс декілька раз забували повернути комісію за скасоване замовлення.
Коротке резюме.
Спочатку дають три місяці працювати як топ продавець,це рахується увесь час с моменту регістрації,а не фактично відпрацьований час.Це той час коли більшість часу йде на налаштування магазину,пошук клієнтів.А потім тупо переводять в іншу категорію,де ваші товари ніхто не бачить і комісія за продаж зростає удвічі.
По факту ви платити 6000 за два неповних місяці роботи,жодної торгівельної площадки такої немає,з такими умовами.
Тому не витрачайте гроші і час і шукайте надійні площадки з відкритими умовами.Пром однозначно ні.Причому тепер не тільки як продавець,а і як покупець.
Скасувати товари що впливають на рейтинг.
відгук про prom
Не кусай руку яка тебе годує
Основний трафік звичайно йде з Гугл реклами, але й додаткові замовлення з каталогу крапають, щось "на пиво" залишається. Справно платив Прому комісію за замовлення та щорічний пакет, ця сумя сягала близко 130-140 тисяч на... Читать отзыв На протязі 3.5 років працював на платформі, не можу сказати що все було ідеально, є багато мінусів, але й плюсів вистачало. Запуск простий, тариф адекватний.
Основний трафік звичайно йде з Гугл реклами, але й додаткові замовлення з каталогу крапають, щось "на пиво" залишається. Справно платив Прому комісію за замовлення та щорічний пакет, ця сумя сягала близко 130-140 тисяч на рік. Але Пром вирішив, що цього мало та придумав нововведення про 10 грн комісії з кожного замовлення. Я в свою чергу вирішив, що це нахабство, махаю Прому ручкою та переходжу на Хорошоп. Здирати 10 грн при середньому чеку 180 грн вважаю крадіжкою, платити близько 30000 грн додаткової щомісячно, при тому що мені не пропонують ніякого нового функціоналу чи покращення, а просто хочуть гроші тому що можуть, не збираюсь.
Сподіваюсь, що я з такою думкою не один та продавці массово покажуть відношення до цього геніального нововведення Прому цифрами у їх звітах про прибуток
Підтримка лайно
Навіть якщо немає гарячої лінії... Читать отзыв Цілий день спілкуюся з цією підтримкою, прошу дати номер телефону, але в цій говняній компанії немає навіть гарячої лінії, тільки переписка, отже ми переписуємось цілий день з ними, і під вечір вони кажуть це замовлення з біглі пишіть на бігль. Це виродки я по-іншому не можу їх назвати, не цінують час людей взагалі.
Навіть якщо немає гарячої лінії можна домовитись та зідзвонитися для того щоб вирішити питання, а не переписуватись весь день, на закупці на хорошопі будь-де на розетці можна поспілкуватись по телефону, а тут кричать ні тільки переписка тільки переписка іншої можливості немає.
Задаєш три питання в переписці відповідають на одне, менеджері тупі, вже не раз таке було що цілий день спілкуєшся , вони кажуть зробіть це, зробіть це, а потім коли нічого не виходить кажуть та потрібен час почекати там система перезагрузиться і все буде добре ,а це не можна було спочатку сказати?!
Просто жах, ну зробіть підтримку виродки ,та не знущайтесь над продавцями!!!!
Підтримка ніяка
Виснововк з цього всього такий: Прому всеодно на магазини людей, ніякої лояльності, розуміння у них немає, тільки гроші давай за все, комісії космос, так щей нововведення 10 грн за замовлення з сайту, з свого трафіка.
Пром не возвращает деньги и не отвечает поддержка.
Підписка Для своїх
Нам прикро, що підписка не спрацювала, як ви того очікували.
Для скасування підписки, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], ми допоможемо вам.