Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Маємо шо маємо - Отзывы о Prom.ua
Зараз буду писати, що тех. підтримка прому працює, можливо незавжди, і так як нам того хотілося, але працює (тому можете не читаючи писати, що я засланець прому чи йому продався)
Виникла суперечна ситуація з клієнтом, який ЗВІСНО залишив негативний відгук.
Найголовніше те, що спочатку клієнт написав "Що буде ШИКАРНИЙ відгук!", звісно мені вже набридло робити так, як хочуть клієнти (по законодавству я правий), а негативний відгук, ну що ж на один більше, на один менше ок, я не буду труситися, не спати ночами та вимолювати його видалити (як роблять багато інших продавців, які тут також виписують, що все погано)
Тобто вже проблема в тому, що настільки вже багато продавців, які задувають цукор клієнту в дупу, що майже всі (покупці) вже зрозуміли, що негативні відгуки це те чим вони можуть доволі успішно маніпулювати, і в цьому не винен пром, правила для всіх єдині - якщо б продавці адекватно відносились до неадекватних покупців, то картина була зовсім інша (нехай у всіх продавців рейтинг був би 90 чи 92%), але він у всіх такий і видача у всіх однакова...але це окрема історія на яку я хочу знайти час, щоб написати.
Пройшло пару днів, клієнт пише (самостійно), що давайте я видалю відгук але заберіть повернення (зірвана бірка та відсутнє фабричне пакування, це не є проблемою, коли покупець адекватний), але це є проблемою коли діалог починається "Я ЗАЛИШУ ВІДГУК!!!", в принципі клієнт сам іде на діалог, можно піти на поступки, але де гарантія, що він видалить? Просто може залишити зі словами "Ви цей відгук заслужили".
Зі всім цим я пишу до тех. підтримки на що мені дають відповідь, що якщо клієнт не прибере відгук то ми просто не будемо враховувати його в рейтинг, що Я вважаю адекватне вирішення ситуації, так, відгук не видалено, але й не треба, я дав розгорнуту відповідь чому так вийшло і хто тут неправий (якщо наступний клієнт адекватний він сам вирішить це ок для нього чи ні)
Тому хотів би подякувати тех. підтримці за адекватне прийняте рішення.
Понимаю, что сейчас многие напишут, что продался или я засланец прома...честно не понимаю такой риторики, а какой в этом смысл? У него (прома) здесь рейтинг чуть более единицы, никто не пишет, что спасибо, что решили мою проблему или что-то в этом роде, все пишут только негатив, что в принципе понятно, но просто какой смысл засылать сюда человека на один положительный пост, если будет после этого 20 негативных?
3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро дякуємо за ваш відгук і детально описану ситуацію. Нам дуже цінний такий зворотний зв'язок!
Недосайт своими гов но правилами плодит неадекватов.
У меня уже требуют скидку 50% при покупке 3 товаров.
Совсем у нищебродов крышу снесло.
Некоторые продавцы терпилы боятся отзывов, и рейтинг потерять.
Реально уже настолько много покупателей со своими "Я оставлю отзыв" шо просто уже голова болит, шото не нравится "Я оставлю отзыв", скидку не дали "Оставлю отзыв"..."Вася, гуляй ты и твой отзыв", уже просто такая реакция на таких покупателей.
продавцы не железные,
давно пора положить болт
и на отзывы, и на рейтинг