Добрый день. Хочу обратить ваше внимание на ситуацию, которая вызывает серьёзные этические и юридические сомнения. EVO-группа, которой принадлежит Prom.ua, продолжает иметь действующие маркетплейсы на территории Республики Беларусь и Российской Федерации — Deal.by для Беларуси и Tiu.ru для России (источники: bteu.by). С учётом действующего украинского законодательства, а также официальной позиции Украины относительно сотрудничества с РФ и РБ, такая деятельность противоречит как... Читать отзыв Добрый день. Хочу обратить ваше внимание на ситуацию, которая вызывает серьёзные этические и юридические сомнения. EVO-группа, которой принадлежит Prom.ua, продолжает иметь действующие маркетплейсы на территории Республики Беларусь и Российской Федерации — Deal.by для Беларуси и Tiu.ru для России (источники: bteu.by).
С учётом действующего украинского законодательства, а также официальной позиции Украины относительно сотрудничества с РФ и РБ, такая деятельность противоречит как нормам этики, так и требованиям национального права.
Прошу дать официальный комментарий: — признана ли эта информация внутри компании; — почему до сих пор сохраняется присутствие EVO-группы на рынках РФ и РБ; — планируется ли прекращение любой коммерческой активности на этих территориях.
Отзыв о Prom.ua по адресу Київ, Харківське шосе, 201/203 Замовив реле захисту від перенапруги у конторі RedMoon. Виконав пром-оплату і почав чекати на чвоє замовлення. Наївний! Пройшло П'ЯТЬ днів,дзвонить продавець і каже що дані реле є,але вони не якісні,пропонує доплатити ще 220 грн. за більш якісне. Доплатив. Чекаю ще чотири дні - реакції 0! Оформлюю відмову і прошу продавця повернути кошти. Доплату продавець так-сяк але повернув,а от основні кошти... Читать отзыв Замовив реле захисту від перенапруги у конторі RedMoon. Виконав пром-оплату і почав чекати на чвоє замовлення. Наївний! Пройшло П'ЯТЬ днів,дзвонить продавець і каже що дані реле є,але вони не якісні,пропонує доплатити ще 220 грн. за більш якісне. Доплатив. Чекаю ще чотири дні - реакції 0! Оформлюю відмову і прошу продавця повернути кошти. Доплату продавець так-сяк але повернув,а от основні кошти "зникли". Від прому надійшли якісь незрозумілі 8 грн. замість 327 грн. і все. Шито крито. Зв'язатися з промом не можливо,"ненав'язливо" пропонується лише через додаток у смартфоні,або через бот в телеграмі.Але в мене телеграм на іншому номері! А додаток не уікавить від слова ніяк! Що мені заради скарги перевстановлювати телеграм?! Жодних можливостей зв'язку через сайт немає! Скаржитись нікому,гроші зникли,продавець - "а ми тут ні до чого" від прому повна тиша і нуль комунікації. Вивод лише один - шахрай іншому шахраю допомагає!
Те що я пишу, стосується кожного покупця, цього шахрайського майданчика під назвою пРом! Нещодавно зіткнувся з ситуацією, коли в мене скасувалась авторизація на веб версії прому, а потім і в самому застосунку. Тепер треба увійти знову, АЛЕ надати згоду на обробку персональних даних Розеткі! Тобто я навіть не можу подивитись історію замовлень, поки цього не зроблю. Мене поставили перед... Читать отзыв Те що я пишу, стосується кожного покупця, цього шахрайського майданчика під назвою пРом! Нещодавно зіткнувся з ситуацією, коли в мене скасувалась авторизація на веб версії прому, а потім і в самому застосунку. Тепер треба увійти знову, АЛЕ надати згоду на обробку персональних даних Розеткі! Тобто я навіть не можу подивитись історію замовлень, поки цього не зроблю. Мене поставили перед фактом - надай згоду! Люди не ведіться, діло в тім, що в Розетці вже є ваші персональні дані, так як власники Розетки і прому одні і ті ж. І коли вони зрозуміли що їх візьмуть за жопу за незаконну передачу персональних даних від одного майданчика на другий, тоді й вигадали таку махінацію!
Єдиний обліковий запис Rozetka — це універсальний акаунт покупця для входу на Rozetka та Prom. Під час першої авторизації потрібно підтвердити номером смс кодом. Надалі авторизація має відбуватись без підтвердження. Детальніше про Єдиний обліковий запис ви можете переглянути у довідці за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/28323023882269.
Я согласен с данным выводом предыдущего автора! "Напишу коротко, НАЖАЛЬ пром вмирає. Причини не знає навіть менеджер." раньше в день было от 1 до 10 заказов теперь от 1-4 в месяц., то- есть бывает так что ни одного заказа в неделю!!!!! Если у вас продажи растут и прадавцы не умеют работать или не так работают - зачем вы... Читать отзыв Я согласен с данным выводом предыдущего автора! "Напишу коротко, НАЖАЛЬ пром вмирає. Причини не знає навіть менеджер." раньше в день было от 1 до 10 заказов теперь от 1-4 в месяц., то- есть бывает так что ни одного заказа в неделю!!!!! Если у вас продажи растут и прадавцы не умеют работать или не так работают - зачем вы наложили санкции, снимаете с моего баланса по 10 грн. с каждого заказа с личного сайта ? Зачем ? Вам денег мало, так как толковые продавцы уходят от вас? А мелких таких как я можно дополнительной комиссией обложить и доить зная что они не уйдут? Вы можете ошибаться если вы так решили.
Достоинства:
В кабинете пром менеджеры меняют мои настройки оплаты, доставки, цены, курс валют делают пром пом пом!!! Что тут я могу сделать только согласиться и принять их видение как мне нужно работать КРАЩЕ!!!
Недостатки:
В кабинете пром менеджеры меняют мои настройки оплаты, доставки, цены, курс валют делают пром пом пом!!! Что тут я могу сделать только согласиться и принять их видение как мне нужно работать КРАЩЕ!!!
Продавець Texno365 займається шахрайством. На сайті поміщається товар. Потім передзвонюється: або "нема товару на складі", або "товар прийшов бракованою партією", або "у цього товару такі-то характеристики не дуже...". Взамін пропонується однотипний товар. Покупець робить доплату на картку, і починаються "гойдалки". "Перша посилка", як правило, "губиться Новою поштою", хоча номер ТТН на цю посилку або НЕ надається, або не пробивається по... Читать отзыв Продавець Texno365 займається шахрайством. На сайті поміщається товар. Потім передзвонюється: або "нема товару на складі", або "товар прийшов бракованою партією", або "у цього товару такі-то характеристики не дуже...". Взамін пропонується однотипний товар. Покупець робить доплату на картку, і починаються "гойдалки". "Перша посилка", як правило, "губиться Новою поштою", хоча номер ТТН на цю посилку або НЕ надається, або не пробивається по Новій пошті. Далі присилається товар з аналогічними характеристиками, як було у першому замовленні по нижчій ціні. Покупець або не звертає увагу і забирає значно дешевший товар, або повертає його. Пром компенсує Пром-Оплату, але добитися повернення ДОПЛАТИ на карту не можливо. Так, у мене скасовано зняття з карти 28.10 у розмірі 1185.00 грн.. Але доплату 400 грн повернути не можу вже тривалий час. Написав скаргу на підтримку Прому. Розгляд триває. Кошти по доплаті так і не повернуті.
Бачимо, що продавець уже повернув вам доплату. Водночас його поведінка є неприйнятною. Ми винесли продавцю попередження щодо таких дій. Якщо надходитимуть повторні скарги, його товари можуть бути виключені з Prom.
С 2012 года на протяжении 12 лет я хостился на платформе prom. C 2025 года я перешел в Хорошоп и прекратил полное сотрдуничество с пром.юа. Объясняю почему: Начиная с 2024 года сервис предоставления услуг значительно ухудшился и сделал сотрудничество абсолютно неприемлемым. Теперь по порядку: 1) Мои клиенты постоянно натыкались на ошибку - 503 - Сервис временно недоступен. Означает, что... Читать отзыв С 2012 года на протяжении 12 лет я хостился на платформе prom. C 2025 года я перешел в Хорошоп и прекратил полное сотрдуничество с пром.юа.
Объясняю почему:
Начиная с 2024 года сервис предоставления услуг значительно ухудшился и сделал сотрудничество абсолютно неприемлемым. Теперь по порядку:
1) Мои клиенты постоянно натыкались на ошибку - 503 - Сервис временно недоступен. Означает, что сервера prom не могут обрабатывать запросы посетителей и они просто не могут попасть на ваш сайт.
2) Постоянные жалобы клиентов на неработающую корзину заказов с многочисленными глюками. Очень часто приходилось из-за этого оформлять заказы по телефону в ручном режиме.
3) в пик новогодних, рождественских продаж время загрузки страницы сайта может составлять несколько минут. Как понимаете никто ждать не будет пока промовский сервер раздуплится, легче кликнуть следующую ссылку и сделать покупку на фунцкиональном сайте.
4) Итого, вы платите за продвижение сайта в поисковиках и социальных сетях, а на сайт потенциальный покупатель попасть не может из-за низких технических возможностей серверов прома за которые с вас кстати не слабую берут оплату. Я когда увидел что ежемесячно убытки составляют по несколько тысяч у.е. принял решение перейти на другую платформу о чем и уведомил пром.юа
5) Мошенничество с внутренней рекламой Prosale. Каким образом происходит. Нашел я на facebook клиента, отправил ему ссылку на свой внешний сайт (внешний домен), хостящийся на проме. Он зашел, оформил на сайте заказ. Смотрю - prosale списала деньги за привлечение клиента по этому заказу. Написал в поддержку почему списали деньги? Пром ответил: если клиент в течение 24 часов до того как совершить заказ у меня на сайте, заходил на сайт пром.юа, то пром списывает оплату за лид. Иными словами, вы платите facebook за лид, который приводит вам клиента, а в итоге пром еще раз с вас снимает оплату prosale за этот же лид только потому что ваш внешний домен хоститься у них на сервере.
6) Алгоритм внутренней выдачи прома находится в печальном техническом состоянии. Постоянные сбои, глюки, отключения объявлений. Не с того ни с сего пишет система что объявления отключены из-за каких-то нарушений. Пишу в поддержку - отвечают мол глюк, сейчас исправим. Это носило системный характер.
7) Низкий уровень культуры и профессионализма обслуживающего персонала прома и крайняя степень гавнистости персонала, особенно их директора. Я когда посчитал, что сумма убытков ежегодно от услуг платформы прома перевалила за 10 тысч у.е., написал письмо в пром где изъяснил проблемы которые меня беспокоят, сообщил, что не могу более сотруничать с платформой из-за низкого качетсва предоставляемых услуг и попросил в содействие в разорвании договора и переносе сайта на платофрму Хорошоп. Знаете что сделали в пром? Они сразу же заблокировали мой сайт и запретили экспорт как настроек так и товаров с серевера. Но я был к этому готов и в начале перенес товары, а потом написал им письмо. Поэтому негативно эта ситуация на моем бизнесе не отразилась, но каждый клиент прома должен понимать что в проме работают гавнюки, которые могут в любой момент угробить ваш бизнес. Это нестабильная, неадекватная контора с которой просто нельзя строить долгоиграющие бизнес отношения.
Прочитавши мій відгук на дії шахрая- покупця, представник Прому вирішив дати мені пораду не звертати уваги на ций інцидент. Тобто, Пром надає дані покупця, які не є у вільному доступі невідомо кому. Це невідомо хто з благословення Прому намагається вчинити шахрайство. І представник Прому заявляє, що якщо мене щось турбує, то я повинна щось там Прому написать! Некомпетентний представник Прому,... Читать отзыв Прочитавши мій відгук на дії шахрая- покупця, представник Прому вирішив дати мені пораду не звертати уваги на ций інцидент. Тобто, Пром надає дані покупця, які не є у вільному доступі невідомо кому. Це невідомо хто з благословення Прому намагається вчинити шахрайство. І представник Прому заявляє, що якщо мене щось турбує, то я повинна щось там Прому написать! Некомпетентний представник Прому, зверніться до своєї техпідтримки, вони вам дуже швидко пояснять ЩО зробив ваш коханий продавець. А мені надайте відповідь як у вашого протеже з'явилися додаткові мої дані, за якими воно зробило замовлення?
Ми не передаємо ваші персональні дані. Якщо ви здійснювали замовлення в продавця, то він бачить ті дані, що ви вказали під час оформлення замовлення.
Якщо з продавцем виникли непорозуміння і вам потрібна допомога, будь ласка, звертайтеся до нас на пошту [email protected], ми з радістю допоможемо. Показать 1 ответ
Отзыв о Prom.ua по адресу Київ, Харьковское шоссе, 201/203, корпус 2-А, буква Ф Продавець Квітковий центр Лілія отримав скасування замовлення 370277159 після того, як відмовився відправляти мені моє замовлення після оплатою вимагаючи сплатити кошти за замовлення і завищивши суму за пересилку в 1,5 рази. Після цього продавець самостійно оформив замовлення 370434819на моє ім'я АЛЕ з іншого мого кабінету покупця на платформі Пром! Виникає питання: хто дав йому право на використання моїх персональних даних... Читать отзыв Продавець Квітковий центр Лілія отримав скасування замовлення 370277159 після того, як відмовився відправляти мені моє замовлення після оплатою вимагаючи сплатити кошти за замовлення і завищивши суму за пересилку в 1,5 рази. Після цього продавець самостійно оформив замовлення 370434819на моє ім'я АЛЕ з іншого мого кабінету покупця на платформі Пром! Виникає питання: хто дав йому право на використання моїх персональних даних і як воно отримало доступ до мого кабінету покупця?
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Неправомірне використання моїх персональних даних платформою Пром.
Щоб замовити на Prom, не обов'язково мати доступ у кабінет покупця. Замовлення опиниться у тому кабінеті покупця, на який номер телефону було створено замовлення. Ви можете просто проігнорувати це замовлення.
Якщо ж продавець докучає вам, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] усі подробиці, щодо цієї ситуації, ми спробуємо вам допомогти. Показать 3 ответа
Хочу видалити свій профіль, якому багато років на цьому сайті через цю шахрайську підписку. Більше ніколи не замовлятиму нічого через цей сайт. Усім хто не хоче платити за підписку заблокуйте автоплатежі від Розетка у вашому банку. Так низько дурити людей цією підпискою це жахливо. Раніше замовляла тепер ніколи більше
Нам прикро, що підписка не спрацювала, як ви того очікували. Якщо у вас виникли труднощі, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], ми спробуємо вам допомогти.
Отзыв о Prom.ua по адресу Дніпро, Героев Майдана 1А Отримали замовлення 369342870 Клєнт ігноруе дзвінки і SMS повідомлення, вайбера немає. Написав відгук, що йому товар не відправили. Я побачив функціонал, що є можливість оскаржити відгук, якщо додати скріни дзвінків і месенджерів. Але це даремно витрачений час,як і на обробку замовленя на промі. Відгуки видаляти пром не збираєтся, функціонал видалення відгуку " Не вдалося... Читать отзыв Отримали замовлення 369342870 Клєнт ігноруе дзвінки і SMS повідомлення, вайбера немає. Написав відгук, що йому товар не відправили. Я побачив функціонал, що є можливість оскаржити відгук, якщо додати скріни дзвінків і месенджерів. Але це даремно витрачений час,як і на обробку замовленя на промі. Відгуки видаляти пром не збираєтся, функціонал видалення відгуку " Не вдалося зв'язатися з покупцем" не робочий, Не витрачайте марно свій час на пром
Усім доброго дня. Хочу залишити цей відгук бо накипіло. Що стало з цим ресурсом який колись допомагав людям із задоволенням купувати в інтернеті? То питання риторичне. А зараз маємо те що маємо. Люди будьте обережні здійснюйте оплату лише при отримані і перевірці товару. Ніколи не погоджуйтесь на додаткові умови, які виникають після замовлення, як то передоплата частково чи зміна перевізника.... Читать отзыв Усім доброго дня. Хочу залишити цей відгук бо накипіло. Що стало з цим ресурсом який колись допомагав людям із задоволенням купувати в інтернеті? То питання риторичне. А зараз маємо те що маємо. Люди будьте обережні здійснюйте оплату лише при отримані і перевірці товару. Ніколи не погоджуйтесь на додаткові умови, які виникають після замовлення, як то передоплата частково чи зміна перевізника. Завжди вимагайте і наполягайте на дотримання продавцем чи перевізником дотримання чинного законодавства України. Ви є споживач і вас захищає закон. Усім вдалих покупок.
На жаль, з вашого відгуку не зрозуміло яка саме проблема у вас виникла. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше (вкажіть номер замовлення або номер запиту до служби підтримки), щоб ми могли розібратися та допомогти вам.
Також хочемо нагадати про важливість безпечних покупок. Ми рекомендуємо завжди оформлювати замовлення виключно через кошик на маркетплейсі та використовувати Пром-оплату. Це безпечний спосіб оплати, адже продавець отримає кошти тільки після того, як ви оглянете та заберете посилку на пошті.
Отзыв о Prom.ua по адресу Дніпро, Героев Майдана 1А Я рструвалася на безкоштовну доставку "Нова Пошта",натискаючи на НП вилізла "розетка",ймовірно язачипила пальцем.Мене підписало на безкоштовну доставку смарт розетка,яка мені не потрібна,якопую товар і доставляю через НП .Місяць часу ,я веду переписку через службу підтримки пром.юа,то вони мене ігнорують,то не розуміють.Я не купую товари у розетці тай прошу скасувати мою випадкову підписку,будь який товар можна повенути і скасувати послугу. Обурена... Читать отзыв Я рструвалася на безкоштовну доставку "Нова Пошта",натискаючи на НП вилізла "розетка",ймовірно язачипила пальцем.Мене підписало на безкоштовну доставку смарт розетка,яка мені не потрібна,якопую товар і доставляю через НП .Місяць часу ,я веду переписку через службу підтримки пром.юа,то вони мене ігнорують,то не розуміють.Я не купую товари у розетці тай прошу скасувати мою випадкову підписку,будь який товар можна повенути і скасувати послугу. Обурена діями,буду звертатися у контролюючі органи і залишати правдиві відгуки.Хоча до цього випадку на промі багато що придбавала і завжди рекомендувала,але часи змінилися і пром теж.Підсунули не потрібну підписку і тепер зі своєї пенсії я маю ні за що за сплатити 300гр.Зветалася у розетку,вони стверджують,що це відповідальність прому.
Достоинства:
Раніше все працювало чітко.
Недостатки:
Підсунули смарт доставку не потрібну і не можна її скасувати
Підписка "Smart" дає можливість замовляти товари на Prom з безкоштовною доставкою у поштомати та відділення Нової пошти, а також у магазини Rozetka.
Під час оплати послуги ви приймаєте оферту (це як укладення електронного договору), умовами якої не передбачено дострокове скасування цієї підписки.
Ви зможете самостійно вимкнути автопродовження в особистому кабінеті (ця опція доступна з 6-го місяця користування), щоб підписка не продовжилась на наступний період.
Здійсниши покупку через пром ,,безпечна оплати ,, гроші зняли з карти ,але не повернули при відмові товару. Пром підтримка каже, що банк . Але надходжень не було і навіть заблокованих грошей теж не було. Коли задаєш інші пиття,але пром Ігнорить тебе. Пром це шахраї , де ні покупець ,ні продавець не захищені . Пром обкрадає людей.... Читать отзыв Здійсниши покупку через пром ,,безпечна оплати ,, гроші зняли з карти ,але не повернули при відмові товару. Пром підтримка каже, що банк . Але надходжень не було і навіть заблокованих грошей теж не було. Коли задаєш інші пиття,але пром Ігнорить тебе. Пром це шахраї , де ні покупець ,ні продавець не захищені . Пром обкрадає людей. На купляйте і не продавайте через пром
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією з поверненням коштів :(
В момент оплати замовлення ваші кошти не було списано, а заблоковано на рахунку. Після скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів.
Терміни розблокування коштів на вашій картці визначає саме ваш банк. Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для розблокування оплати на картці.
Підписаний на доставку для своїх. Пром щомісяця знімає свої 30гр. Оформив замовлення 369208954 з доставкою для своїх, оплатив на НП доставку зі своєї кишені. Поскаржитись нікуди, бо служба підтримки пром в доготривалій відпустці.
Якщо ви вже писали до служби підтримки, будь ласка, вкажіть ваш номер звернення, щоб ми могли перевірити. Якщо номер не надійшов, зробіть повторно запит нам на пошту [email protected]. Перепрошуємо за незручності.
У мене заблокували акаунт на Промі як покупця через розсилку 5ти однакових повідомлень продавцям хоча я маю 100% рейтинг 48 виконаних замовлень за цей рік і які сумарно понад 100тис гривень! Тобто людина купує магазин на Промі за 6800грн заливає туди товар чекає замовлення а модератори з Прому просто блокують потенційних покупців! Окрім того що вони «обкрадають» продавців через дії... Читать отзыв У мене заблокували акаунт на Промі як покупця через розсилку 5ти однакових повідомлень продавцям хоча я маю 100% рейтинг 48 виконаних замовлень за цей рік і які сумарно понад 100тис гривень! Тобто людина купує магазин на Промі за 6800грн заливає туди товар чекає замовлення а модератори з Прому просто блокують потенційних покупців! Окрім того що вони «обкрадають» продавців через дії модераторів і сама платформа Пром недоотримає прибуток 17-25% зі 100тисяч а це Заробітна плата модератора за місяць і це тільки з мене!)))) Хоча могли б просто розібратися в ситуації і зробити якесь попередження! Звідки я мав знати що продавцям неможна слати 5ть однакових повідомлень? Про те коли розблокують і чи розблокують взагалі написали що це конфіденційна інформація! Дійсно чи зможу я ще заробити Промові грошей має бути для мене секретом! «Переписку» з модератором який незнає табличку множення прикріплюють нижче!
Ми бачимо, що ви надсилали продавцям комерційні пропозиції. На Prom заборонено відправляти продавцям рекламу, а також займатися спам-розсилкою через чат. В таких випадках акаунт блокується без права відновлення.
Отримав повідомлення що з моєї картки знято 30 грн. Виявилось, що це за смарт підписку. Спробував відписатись - не можливо. Спробував видалити свою картку для оплати, також не можливо бо «з неї знімається оплата за смарт підписку». Написав в онлайн підтримку- за весь день так ніхто і не надав відповідь. Просто знімають щомісяця кошти без моєї згоди. Відмінити не можу,... Читать отзыв Отримав повідомлення що з моєї картки знято 30 грн. Виявилось, що це за смарт підписку. Спробував відписатись - не можливо. Спробував видалити свою картку для оплати, також не можливо бо «з неї знімається оплата за смарт підписку». Написав в онлайн підтримку- за весь день так ніхто і не надав відповідь. Просто знімають щомісяця кошти без моєї згоди. Відмінити не можу, видалити банківську картку не дає. Як на мене це шахрайська схема
Нам прикро, що підписка не спрацювала, як ви того очікували( Якщо ви ще не отримали відповідь від служби підтримки, будь ласка, вкажіть ваш номер запиту (приходить в автоматичній відповіді на вашу пошту), щоб ми могли детальніше ознайомитися з ним. Показать 2 ответа
365782211 - замовлення Черговий негативний відгук про несправжню покупку, чотири дні на сайті висит таке, що не пишуть на парканах. чотири дні я не можу прокоментувати це, пром тим більше не видаляє, а на всі питання відповідає бот. Якщо пром реально тут хоч читає хтось з команди -відреагуйте якось, я додам ваші відповіді в цей коментар. Дно дна... Читать отзыв 365782211 - замовлення Черговий негативний відгук про несправжню покупку, чотири дні на сайті висит таке, що не пишуть на парканах. чотири дні я не можу прокоментувати це, пром тим більше не видаляє, а на всі питання відповідає бот.
Якщо пром реально тут хоч читає хтось з команди -відреагуйте якось, я додам ваші відповіді в цей коментар. Дно дна на дні і знизу гуркіт Поясню - чим вище ретйинг продавця - тим меншу він платить комісію за рекламу, чим нижче - тим вищу комісію за ті самі послуги продавець платить прому. Щоб мати негативні відгуки продавцю не треба бути поганим, адже писати "одиниці" може будь хто і будь-якими словами - пром нічого не перевіряє і пуьлікує таке, що пишуть в психіатричних медкартах Ваш рейтинг на промі - то не ваша робота, не ваша совість, ви - продавець - ви НІХТО на пром .юа, пробуде вас пинати ногами по голові і змушувати принижуватися нижче плінтуса перед вашими клієнтами. сам же в ас за клієнта не вважає Є БОГ - пром, є божата - ті хто тицяє в КУПИИТ (не покупці, ні, а оці тицялки підлі, а втори одиничок. І є ви, РАБ - виробник, продавеь, ви, той хто працюжє, хтой хто платить податки, той хто підтримує як може економіку країни - вина промі - раб. І як тільки ви починаєте шукати захисту чи правди - у вас відключаються замовлення, або просто відключаються або вам якась дівчинка напише " а ми заблокуємо ваш магазин" Судитися? Можна, якщо маєте час. Або проковтнути і промовчати Або побажати кожній підлій особі - що промівському нулячому сапорту що писакам-одиничкам - ВЗАЄМНОСТІ, щоб як ви до нас, так і нші - до вас. І це було б чесно.
Покупець має можливість залишити відгук тільки якщо було створено замовлення через кошик. У відгуку покупець може написати свої враження від взаємодії з продавцем. Це детально описано в Правилах публікації відгуків https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004963238. Будь ласка, ознайомтеся з ними детальніше.
Загалом, відгук — це зворотний зв'язок продавцю, його потрібно аналізувати, а не видаляти. Ми рекомендуємо вирішувати спірні ситуації з покупцями напряму, адже репутація та успішність майбутніх продажів — це насамперед інтерес самого продавця.
На Маркетплейсі встановлені єдині ставки для всіх й вони жодним чином не залежать від вашого рейтингу. Топ продавці мають можливість користуватися різними режимами продажів, але вони працюють як у зменшення, так і у збільшення комісії від єдиної.
Отзыв о Prom.ua по адресу Київ, Столичное шоссе, д.103, копус1, оф. 1304 Вже задовбало, що замовлення, які не оплачені пром-оплатою відображаються у замовленнях! Ще більше напрягає листи від пром. Звʼяжіться з покупцем він не зміг оплатити замовлення! Звʼяжіться самі з покупцем, не відображайте дані замовлення в кабінетах.. Якого чорта напрягали продавця цими нюансами про оплату, за послугу, яку стягуєте додатково комісію?! Це просто кошмар!
Нікому не бажаю зв*язуватися з цим Prom ... Читать отзыв Нікому не бажаю зв*язуватися з цим Prom Ативно працювала на ньому з 2025 р. Вийшла у Топ продавці. Менеджери некомпетентні. Нічого не знають. Інколи відповідають хамськи. Служба техпідтримки працює пагано. Кабінет постійно глючить. Товари, постійно, відносять у незрозумілі категорії. Після заповнення картки товару, опис пропадає. Інколи, неможливо, зробити накладну у кабінеті. І ніхто з них не знає чому і допомогти не може. (Про те, що топ продавцю оплачують обратну доставку, якщо покупець відмовився від отримання - дізналася тільки через п*ять років праці на Пром). У результаті, Prom розірвав зі мною договір, за незрозумілих причин, типу, я погано розмовляла з їх персоналом, і вимагав, щоб я у заяві, на повернення коштів, написала, що це я розриваю з ним договір. Я дуже незадоволена працею з цим промом. Як тільки ти починаєшь заробляти, вони розривають з тобою договір, з будь яких причин (прочитала відгуки). Ще прочитала, що їх керівництво було проти Майдану у 2013 році.
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Некомпетеннтні працівники. Продавець на Prom – це одні нерви.
Зняли гроші за smart підписку яку не замовляв. Всього 30грн але так буде кожниій місяць. Якісь доказів про її замовлення разом з купівлею на порталі не знайшов. Так зненацька гроші списують і все. Можливість відключити автопродовження лише ч/з півроку. Якесь нахабне безглуздя. Так що обережно зберігайте карти з грошима та увімкненою оплатою в інтернеті на сайті. У правилах Smart підписки... Читать отзыв Зняли гроші за smart підписку яку не замовляв. Всього 30грн але так буде кожниій місяць. Якісь доказів про її замовлення разом з купівлею на порталі не знайшов. Так зненацька гроші списують і все. Можливість відключити автопродовження лише ч/з півроку. Якесь нахабне безглуздя. Так що обережно зберігайте карти з грошима та увімкненою оплатою в інтернеті на сайті. У правилах Smart підписки вказано що скасувати підписку можливо лише ч/з адміністрацію сайту. Сподіваюсь та воно і є.
Уже 3 дня не могу заказать нужную мне вещь оплатой частями. Оформляю, но с карты пытаются списать полную сумму, отказываю и так несколько раз, в итоге аккаунт блокируют, техподдержка быстро отреагировала, но по оплате ответа так и не дождался(писал на почту и в поддержку на сайте) Так же не могу подвязать карту(не приходит код подтверждения) В общем поддержка оказалась практически... Читать отзыв Уже 3 дня не могу заказать нужную мне вещь оплатой частями. Оформляю, но с карты пытаются списать полную сумму, отказываю и так несколько раз, в итоге аккаунт блокируют, техподдержка быстро отреагировала, но по оплате ответа так и не дождался(писал на почту и в поддержку на сайте) Так же не могу подвязать карту(не приходит код подтверждения) В общем поддержка оказалась практически беспрлезна.
Получил отрицательный отзыв , покупатель наложкой заказал кабель к фотоаппарату не уточнил перед заказом совместимость , хотя в описании указаны совместимые модели и о том ,что лучше написать свою модель и уточнить у продавца при получении он тоже не посмотрел подходит ли ему кабель по размеры и тд ... но в конце оставил отрицательный отзыв .. Читать отзыв Получил отрицательный отзыв , покупатель наложкой заказал кабель к фотоаппарату не уточнил перед заказом совместимость , хотя в описании указаны совместимые модели и о том ,что лучше написать свою модель и уточнить у продавца при получении он тоже не посмотрел подходит ли ему кабель по размеры и тд ... но в конце оставил отрицательный отзыв .. в чем вина продавца .. кабель рабочий , подходит к фототикам написанным в описании Все проблемы на стороне покупателя - ну нравится им выбрасывать деньги на ветер Модераторы разумеется отклонили запрос на удаление отзыва - типо "он оставлен по правилам ПРОМа" , но это же бред .. такой впечатление , что ПРОМу просто плевать на покупателей , на продавцов - единственно постоянно повышаются тарифы ..
Достоинства:
все таки есть система отзывов , плохо устроенная , но похоже всем плевать ..
Недостатки:
нет нормальной модерации , не обоснованные отзывы надо отменять , в таком состоянии отзывы не отражают реальное положение вещей , то есть они бесполезны..
Якщо ви думаєте працювати на промі - забудьте і біжіть звідси подалі. Настільки безграмотна служба підтримки - де ви понабирали цих "шпециалістів" широкого профілю узької спеціалізації. Шахрайські дії адміністрації нав'язали мені 10 гривень за замовлення з мого сайту - з другого боку нічого не робіть, бо все що робите це пром-пом-пом покращення і все лежить або глючить. Звернення до... Читать отзыв Якщо ви думаєте працювати на промі - забудьте і біжіть звідси подалі. Настільки безграмотна служба підтримки - де ви понабирали цих "шпециалістів" широкого профілю узької спеціалізації. Шахрайські дії адміністрації нав'язали мені 10 гривень за замовлення з мого сайту - з другого боку нічого не робіть, бо все що робите це пром-пом-пом покращення і все лежить або глючить. Звернення до служби підтримки - марна трата свого часу, бо нічого не вирішується, а тільки гра у футбол. Сьогодні робив редагування карток товарів, перевірив кількість залишку і додав нове надходження. Помітив що після збереження зникає частина тексту. Написав у футбольну команду прому, розписав ситуацію, навів скріни, айді магазину і що ви думаєте? Запишіть відео вашої проблеми у нас все хорошо, не підтверджується проблема)))) одні мати тільки на умі з роботи таких людей. Почав сам ковирятись - виявив тисячі-тисяч символів в описі товару через кнопку "джерело" - саме в тих товарах, в яких була проблема із збереженням і зниклим текстом і сьогодні з ними працював. Спитав футболістів, і їх відповідь - "Ми не перевіряємо HTML опис ваших товарів, тому відповісти на ваше питання не можу."
Висновок, якщо в тебе пром-пом-пом - ти сам і нах*р нікому не потрібен. З приводу нав'язаних 10 гривень комісії, нафіга ви взагалі заморачувались - просто в балансі добавили собі кнопку "бабло". Бачите балас поповнили, раз нажали кнопку "бабло" і списали гроші. Не потрібно гусей називати "дорогими клієнтами", "партнерами", розповідати про пром-пом-пом покращення. Було б все відразу просто.
Достоинства:
стабільно фігово
Недостатки:
нав'язана комісія 10 грн із кожного замовлення, відсутність технічної підтримки, постійні глюки конструктора до, після і під час пром-пом-пом покращень.
Робив замовлення, платив через ПРОМ, гроші 792грн зняли відразу, продавець через 2 дні відмовив, нема товару, гроші типу повернув, підтримка ПРОМ теж каже що повернула, Приват Банк нічого не бачить, гроші не повертає, друг до друга відсилають... Дуже розчарований сервісом !!!???
Оплата за замовлення була розблокована на вашій картці у момент його скасування. Служба підтримки надала вам підтвердження. Повна сума оплати зазвичай повертається впродовж 3–11 робочих днів. Тривалість повернення коштів залежить від банку-партнера, через який здійснюється транзакція, та банку-емітента (банку, який випустив вашу картку).
Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування коштів або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку.
Отзыв о Prom.ua по адресу Київ, Столичное шоссе, д.103, копус1, оф. 1304 Робота сайту жахлива! Тех підтримка мильна бульбашка. Штучно включають замовлення у показник успішності для заниження рейтингу продавця! З відміною від самого покупця Та не сплаченою пром-оплатою Якщо вимагаєте якісного обслуговування від продавця , то це і представників пром теж стосується. Робота не задовільна. Щось і «розвивають», «покращують», а кінцевий результат не довершений та фігня повна
ШАХРАЇ!! Вкрали гроші!!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!! Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром [email protected]. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим... Читать отзыв ШАХРАЇ!! Вкрали гроші!!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!
Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром [email protected]. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим більше пром не може допомогти! Брехуни і шахраї!! Мають бути надані деталі зворотньої банківської транзакції!!
ШАХРАЇ! Відправила запит на контакти, щоб звернутися до правоохоронних органів, якщо не повернуть кошті.
В момент скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів. Служба підтримки надала вам скріншот про те, що з нашої сторони відміна блокування коштів успішна.
Стандартно повернення коштів відбувається в період 3х днів, але є нюанси роботи банківської системи, на які ми не можемо вплинути. Терміни розблокування коштів на вашій карті визначає саме ваш банк. Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку. Показать 2 ответа
Сделал заказ с "безопасной" оплатой. Сумму сняли с карты сразу же. На следующий день продавец отменил заказ без звонка и объяснений. Заказ закрыт. Деньги вернулись на карту в полном объёме. Но, следующей же ночью (в 3 часа ночи!!!) эту же сумму Prom.ua снова списывает с моей карты. Куда? Кому? Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа... Читать отзыв Сделал заказ с "безопасной" оплатой. Сумму сняли с карты сразу же. На следующий день продавец отменил заказ без звонка и объяснений. Заказ закрыт. Деньги вернулись на карту в полном объёме. Но, следующей же ночью (в 3 часа ночи!!!) эту же сумму Prom.ua снова списывает с моей карты. Куда? Кому? Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа и всей информации... Вторые сутки тишина, "поддержки" нет и денег нет! В итоге подал исковое заявление в свой банк на отмену этой МОШЕННИЧЕСКОЙ операции и возврат средств. ВЫВОД: Оплачивать на сайте и оставлять данные своей карты НЕ БЕЗОПАСНО. Служба поддержки - ДНО.
Після повернення коштів з нашого боку жодних повторних списань не було. Ймовірно, відображення повторної транзакції — це технічна помилка на стороні банку. Не турбуйтесь, зазвичай такі ситуації банк вирішує самостійно протягом кількох днів.
на площадке прома куча продавцов у которых не соответствуют цены или пишут "готово к отправке" а по факту нет товара. Пример Замовлення 363510811 и еще 4 таких заказа т.д.
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :( Відповідальність продавця надавати актуальну інформацію про товар. Ви можете залишити відгук продавцю, що вплине на його рейтинг й місце в каталозі. Якщо продавець отримує багато негативних відгуків, його показники знижуються. Ми виключаємо з каталогу продавців з низькими показниками.
До цього проблем не було, але 6 вересня зробила замовлення на Prom ua, атласи та контурні карти для школи дітям сума замовлення 7000 грн, гроші списали миттєво, замовлення було скасовано через 20 хвилин не підходили контурні карти, написали що гроші повернуть протягом 3 днів, вже пройшло 13 робочих днів грошей досі немає, служба підтримки мовчить та пошта тільки відповідач, коли... Читать отзыв До цього проблем не було, але 6 вересня зробила замовлення на Prom ua, атласи та контурні карти для школи дітям сума замовлення 7000 грн, гроші списали миттєво, замовлення було скасовано через 20 хвилин не підходили контурні карти, написали що гроші повернуть протягом 3 днів, вже пройшло 13 робочих днів грошей досі немає, служба підтримки мовчить та пошта тільки відповідач, коли повернуть гроші невідомо, більше нічого не буде замовляти, а тепер прийдеться віддавати свої, дуууууже негативний досвід
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації, будь ласка, вкажіть ваш номер замовлення або номер запиту до служби підтримки (приходить в автоматичній відповіді вам на пошту).
Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua: кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу. кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее
EVO-группа на рынках РФ и РБ
С учётом действующего украинского законодательства, а также официальной позиции Украины относительно сотрудничества с РФ и РБ, такая деятельность противоречит как... Читать отзыв Добрый день. Хочу обратить ваше внимание на ситуацию, которая вызывает серьёзные этические и юридические сомнения. EVO-группа, которой принадлежит Prom.ua, продолжает иметь действующие маркетплейсы на территории Республики Беларусь и Российской Федерации — Deal.by для Беларуси и Tiu.ru для России (источники: bteu.by).
С учётом действующего украинского законодательства, а также официальной позиции Украины относительно сотрудничества с РФ и РБ, такая деятельность противоречит как нормам этики, так и требованиям национального права.
Прошу дать официальный комментарий:
— признана ли эта информация внутри компании;
— почему до сих пор сохраняется присутствие EVO-группы на рынках РФ и РБ;
— планируется ли прекращение любой коммерческой активности на этих территориях.
Ожидаю вашего разъяснения.
Пром допомагає шахраям! Замовлення № 370822706
Пром і Розетка
Єдиний обліковий запис Rozetka — це універсальний акаунт покупця для входу на Rozetka та Prom.
Під час першої авторизації потрібно підтвердити номером смс кодом. Надалі авторизація має відбуватись без підтвердження.
Детальніше про Єдиний обліковий запис ви можете переглянути у довідці за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/28323023882269.
Ми здійснюємо обробку персональних даних відповідно до Політики конфіденційності (https://prom.ua/ua/privacy-policy).
ПРОМ нажаль вмер 2
"Напишу коротко, НАЖАЛЬ пром вмирає. Причини не знає навіть менеджер."
раньше в день было от 1 до 10 заказов теперь от 1-4 в месяц., то- есть бывает так что ни одного заказа в неделю!!!!!
Если у вас продажи растут и прадавцы не умеют работать или не так работают - зачем вы... Читать отзыв Я согласен с данным выводом предыдущего автора!
"Напишу коротко, НАЖАЛЬ пром вмирає. Причини не знає навіть менеджер."
раньше в день было от 1 до 10 заказов теперь от 1-4 в месяц., то- есть бывает так что ни одного заказа в неделю!!!!!
Если у вас продажи растут и прадавцы не умеют работать или не так работают - зачем вы наложили санкции, снимаете с моего баланса по 10 грн. с каждого заказа с личного сайта ? Зачем ? Вам денег мало, так как толковые продавцы уходят от вас? А мелких таких как я можно дополнительной комиссией обложить и доить зная что они не уйдут? Вы можете ошибаться если вы так решили.
замовлення №368954445
Бачимо, що продавець уже повернув вам доплату.
Водночас його поведінка є неприйнятною. Ми винесли продавцю попередження щодо таких дій. Якщо надходитимуть повторні скарги, його товари можуть бути виключені з Prom.
Не рекомендую - почему я прекратил сотрудничество с пром.юа
Объясняю почему:
Начиная с 2024 года сервис предоставления услуг значительно ухудшился и сделал сотрудничество абсолютно неприемлемым. Теперь по порядку:
1) Мои клиенты постоянно натыкались на ошибку - 503 - Сервис временно недоступен. Означает, что... Читать отзыв С 2012 года на протяжении 12 лет я хостился на платформе prom. C 2025 года я перешел в Хорошоп и прекратил полное сотрдуничество с пром.юа.
Объясняю почему:
Начиная с 2024 года сервис предоставления услуг значительно ухудшился и сделал сотрудничество абсолютно неприемлемым. Теперь по порядку:
1) Мои клиенты постоянно натыкались на ошибку - 503 - Сервис временно недоступен. Означает, что сервера prom не могут обрабатывать запросы посетителей и они просто не могут попасть на ваш сайт.
2) Постоянные жалобы клиентов на неработающую корзину заказов с многочисленными глюками. Очень часто приходилось из-за этого оформлять заказы по телефону в ручном режиме.
3) в пик новогодних, рождественских продаж время загрузки страницы сайта может составлять несколько минут. Как понимаете никто ждать не будет пока промовский сервер раздуплится, легче кликнуть следующую ссылку и сделать покупку на фунцкиональном сайте.
4) Итого, вы платите за продвижение сайта в поисковиках и социальных сетях, а на сайт потенциальный покупатель попасть не может из-за низких технических возможностей серверов прома за которые с вас кстати не слабую берут оплату. Я когда увидел что ежемесячно убытки составляют по несколько тысяч у.е. принял решение перейти на другую платформу о чем и уведомил пром.юа
5) Мошенничество с внутренней рекламой Prosale. Каким образом происходит. Нашел я на facebook клиента, отправил ему ссылку на свой внешний сайт (внешний домен), хостящийся на проме. Он зашел, оформил на сайте заказ. Смотрю - prosale списала деньги за привлечение клиента по этому заказу. Написал в поддержку почему списали деньги? Пром ответил: если клиент в течение 24 часов до того как совершить заказ у меня на сайте, заходил на сайт пром.юа, то пром списывает оплату за лид. Иными словами, вы платите facebook за лид, который приводит вам клиента, а в итоге пром еще раз с вас снимает оплату prosale за этот же лид только потому что ваш внешний домен хоститься у них на сервере.
6) Алгоритм внутренней выдачи прома находится в печальном техническом состоянии. Постоянные сбои, глюки, отключения объявлений. Не с того ни с сего пишет система что объявления отключены из-за каких-то нарушений. Пишу в поддержку - отвечают мол глюк, сейчас исправим. Это носило системный характер.
7) Низкий уровень культуры и профессионализма обслуживающего персонала прома и крайняя степень гавнистости персонала, особенно их директора. Я когда посчитал, что сумма убытков ежегодно от услуг платформы прома перевалила за 10 тысч у.е., написал письмо в пром где изъяснил проблемы которые меня беспокоят, сообщил, что не могу более сотруничать с платформой из-за низкого качетсва предоставляемых услуг и попросил в содействие в разорвании договора и переносе сайта на платофрму Хорошоп. Знаете что сделали в пром? Они сразу же заблокировали мой сайт и запретили экспорт как настроек так и товаров с серевера. Но я был к этому готов и в начале перенес товары, а потом написал им письмо. Поэтому негативно эта ситуация на моем бизнесе не отразилась, но каждый клиент прома должен понимать что в проме работают гавнюки, которые могут в любой момент угробить ваш бизнес. Это нестабильная, неадекватная контора с которой просто нельзя строить долгоиграющие бизнес отношения.
Представник Прому вітає шахрайство!
Ми не передаємо ваші персональні дані.
Якщо ви здійснювали замовлення в продавця, то він бачить ті дані, що ви вказали під час оформлення замовлення.
Якщо з продавцем виникли непорозуміння і вам потрібна допомога, будь ласка, звертайтеся до нас на пошту [email protected], ми з радістю допоможемо. Показать 1 ответ
Продавець шахрай
Щоб замовити на Prom, не обов'язково мати доступ у кабінет покупця. Замовлення опиниться у тому кабінеті покупця, на який номер телефону було створено замовлення. Ви можете просто проігнорувати це замовлення.
Якщо ж продавець докучає вам, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] усі подробиці, щодо цієї ситуації, ми спробуємо вам допомогти. Показать 3 ответа
Шахрайство з підпискою
Раніше замовляла тепер ніколи більше
Нам прикро, що підписка не спрацювала, як ви того очікували. Якщо у вас виникли труднощі, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], ми спробуємо вам допомогти.
Пром публікує відгуки від клієнтів з якими відсутній зв'язок
Будьте обережні
Хочу залишити цей відгук бо накипіло.
Що стало з цим ресурсом який колись допомагав людям із задоволенням купувати в інтернеті? То питання риторичне. А зараз маємо те що маємо. Люди будьте обережні здійснюйте оплату лише при отримані і перевірці товару. Ніколи не погоджуйтесь на додаткові умови, які виникають після замовлення, як то передоплата частково чи зміна перевізника.... Читать отзыв Усім доброго дня.
Хочу залишити цей відгук бо накипіло.
Що стало з цим ресурсом який колись допомагав людям із задоволенням купувати в інтернеті? То питання риторичне. А зараз маємо те що маємо. Люди будьте обережні здійснюйте оплату лише при отримані і перевірці товару. Ніколи не погоджуйтесь на додаткові умови, які виникають після замовлення, як то передоплата частково чи зміна перевізника. Завжди вимагайте і наполягайте на дотримання продавцем чи перевізником дотримання чинного законодавства України. Ви є споживач і вас захищає закон. Усім вдалих покупок.
На жаль, з вашого відгуку не зрозуміло яка саме проблема у вас виникла. Будь ласка, опишіть ситуацію детальніше (вкажіть номер замовлення або номер запиту до служби підтримки), щоб ми могли розібратися та допомогти вам.
Також хочемо нагадати про важливість безпечних покупок. Ми рекомендуємо завжди оформлювати замовлення виключно через кошик на маркетплейсі та використовувати Пром-оплату. Це безпечний спосіб оплати, адже продавець отримає кошти тільки після того, як ви оглянете та заберете посилку на пошті.
Більше корисних порад ми зібрали в наших рекомендаціях з безпечних покупок на Prom https://help.prom.ua/hc/uk/articles/360008086237
Безкоштовна смарт доставка розетка
Підписка "Smart" дає можливість замовляти товари на Prom з безкоштовною доставкою у поштомати та відділення Нової пошти, а також у магазини Rozetka.
Під час оплати послуги ви приймаєте оферту (це як укладення електронного договору), умовами якої не передбачено дострокове скасування цієї підписки.
Ви зможете самостійно вимкнути автопродовження в особистому кабінеті (ця опція доступна з 6-го місяця користування), щоб підписка не продовжилась на наступний період.
Шахраї ,які не повертають коштів
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією з поверненням коштів :(
В момент оплати замовлення ваші кошти не було списано, а заблоковано на рахунку. Після скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів.
Терміни розблокування коштів на вашій картці визначає саме ваш банк. Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для розблокування оплати на картці.
Служба підтримки мене ігнорує.
Оформив замовлення 369208954 з доставкою для своїх, оплатив на НП доставку зі своєї кишені. Поскаржитись нікуди, бо служба підтримки пром в доготривалій відпустці.
Якщо ви вже писали до служби підтримки, будь ласка, вкажіть ваш номер звернення, щоб ми могли перевірити. Якщо номер не надійшов, зробіть повторно запит нам на пошту [email protected]. Перепрошуємо за незручності.
Пром краде гроші продавців
Ми бачимо, що ви надсилали продавцям комерційні пропозиції.
На Prom заборонено відправляти продавцям рекламу, а також займатися спам-розсилкою через чат. В таких випадках акаунт блокується без права відновлення.
Шахрайство Prom.ua
Нам прикро, що підписка не спрацювала, як ви того очікували(
Якщо ви ще не отримали відповідь від служби підтримки, будь ласка, вкажіть ваш номер запиту (приходить в автоматичній відповіді на вашу пошту), щоб ми могли детальніше ознайомитися з ним. Показать 2 ответа
ПРОМ юа - знайдіть хоч крихту совісті ... Крик внікуди
Черговий негативний відгук про несправжню покупку, чотири дні на сайті висит таке, що не пишуть на парканах. чотири дні я не можу прокоментувати це, пром тим більше не видаляє, а на всі питання відповідає бот.
Якщо пром реально тут хоч читає хтось з команди -відреагуйте якось, я додам ваші відповіді в цей коментар.
Дно дна... Читать отзыв 365782211 - замовлення
Черговий негативний відгук про несправжню покупку, чотири дні на сайті висит таке, що не пишуть на парканах. чотири дні я не можу прокоментувати це, пром тим більше не видаляє, а на всі питання відповідає бот.
Якщо пром реально тут хоч читає хтось з команди -відреагуйте якось, я додам ваші відповіді в цей коментар.
Дно дна на дні і знизу гуркіт
Поясню - чим вище ретйинг продавця - тим меншу він платить комісію за рекламу, чим нижче - тим вищу комісію за ті самі послуги продавець платить прому.
Щоб мати негативні відгуки продавцю не треба бути поганим, адже писати "одиниці" може будь хто і будь-якими словами - пром нічого не перевіряє і пуьлікує таке, що пишуть в психіатричних медкартах
Ваш рейтинг на промі - то не ваша робота, не ваша совість, ви - продавець - ви НІХТО на пром .юа, пробуде вас пинати ногами по голові і змушувати принижуватися нижче плінтуса перед вашими клієнтами. сам же в ас за клієнта не вважає
Є БОГ - пром, є божата - ті хто тицяє в КУПИИТ (не покупці, ні, а оці тицялки підлі, а втори одиничок.
І є ви, РАБ - виробник, продавеь, ви, той хто працюжє, хтой хто платить податки, той хто підтримує як може економіку країни - вина промі - раб.
І як тільки ви починаєте шукати захисту чи правди - у вас відключаються замовлення, або просто відключаються або вам якась дівчинка напише " а ми заблокуємо ваш магазин"
Судитися? Можна, якщо маєте час.
Або проковтнути і промовчати
Або побажати кожній підлій особі - що промівському нулячому сапорту що писакам-одиничкам - ВЗАЄМНОСТІ, щоб як ви до нас, так і нші - до вас.
І це було б чесно.
Покупець має можливість залишити відгук тільки якщо було створено замовлення через кошик. У відгуку покупець може написати свої враження від взаємодії з продавцем. Це детально описано в Правилах публікації відгуків https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004963238. Будь ласка, ознайомтеся з ними детальніше.
Загалом, відгук — це зворотний зв'язок продавцю, його потрібно аналізувати, а не видаляти. Ми рекомендуємо вирішувати спірні ситуації з покупцями напряму, адже репутація та успішність майбутніх продажів — це насамперед інтерес самого продавця.
На Маркетплейсі встановлені єдині ставки для всіх й вони жодним чином не залежать від вашого рейтингу. Топ продавці мають можливість користуватися різними режимами продажів, але вони працюють як у зменшення, так і у збільшення комісії від єдиної.
Пром-оплата
Ще більше напрягає листи від пром. Звʼяжіться з покупцем він не зміг оплатити замовлення!
Звʼяжіться самі з покупцем, не відображайте дані замовлення в кабінетах..
Якого чорта напрягали продавця цими нюансами про оплату, за послугу, яку стягуєте додатково комісію?!
Це просто кошмар!
Мій сумний досвід роботи на Пром
Менеджери некомпетентні. Нічого не знають. Інколи відповідають хамськи. Служба техпідтримки працює пагано. Кабінет постійно глючить. Товари, постійно, відносять у незрозумілі категорії. Після заповнення картки товару, опис пропадає. Інколи, неможливо, зробити накладну у кабінеті. І ніхто з них не знає чому і допомогти не може. (Про те, що топ продавцю оплачують обратну доставку, якщо покупець відмовився від отримання - дізналася тільки через п*ять років праці на Пром).
У результаті, Prom розірвав зі мною договір, за незрозумілих причин, типу, я погано розмовляла з їх персоналом, і вимагав, щоб я у заяві, на повернення коштів, написала, що це я розриваю з ним договір. Я дуже незадоволена працею з цим промом. Як тільки ти починаєшь заробляти, вони розривають з тобою договір, з будь яких причин (прочитала відгуки). Ще прочитала, що їх керівництво було проти Майдану у 2013 році.
Навязування підписки Smart
Якщо потрібно буде скасувати підписку, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], ми допоможемо вам.
Пром оплата.
Так же не могу подвязать карту(не приходит код подтверждения) В общем поддержка оказалась практически... Читать отзыв Уже 3 дня не могу заказать нужную мне вещь оплатой частями. Оформляю, но с карты пытаются списать полную сумму, отказываю и так несколько раз, в итоге аккаунт блокируют, техподдержка быстро отреагировала, но по оплате ответа так и не дождался(писал на почту и в поддержку на сайте)
Так же не могу подвязать карту(не приходит код подтверждения) В общем поддержка оказалась практически беспрлезна.
ужасная система отзывов
покупатель наложкой заказал кабель к фотоаппарату
не уточнил перед заказом совместимость ,
хотя в описании указаны совместимые модели
и о том ,что лучше написать свою модель и уточнить у продавца
при получении он тоже не посмотрел подходит ли ему кабель по размеры и тд ...
но в конце оставил отрицательный отзыв ..
Читать отзыв Получил отрицательный отзыв ,
покупатель наложкой заказал кабель к фотоаппарату
не уточнил перед заказом совместимость ,
хотя в описании указаны совместимые модели
и о том ,что лучше написать свою модель и уточнить у продавца
при получении он тоже не посмотрел подходит ли ему кабель по размеры и тд ...
но в конце оставил отрицательный отзыв ..
в чем вина продавца .. кабель рабочий ,
подходит к фототикам написанным в описании
Все проблемы на стороне покупателя - ну нравится им выбрасывать деньги на ветер
Модераторы разумеется отклонили запрос на удаление отзыва - типо "он оставлен по правилам ПРОМа" , но это же бред .. такой впечатление , что ПРОМу просто плевать на покупателей , на продавцов
- единственно постоянно повышаются тарифы ..
Пром-пом-пом сервіс і покращення
Шахрайські дії адміністрації нав'язали мені 10 гривень за замовлення з мого сайту - з другого боку нічого не робіть, бо все що робите це пром-пом-пом покращення і все лежить або глючить.
Звернення до... Читать отзыв Якщо ви думаєте працювати на промі - забудьте і біжіть звідси подалі. Настільки безграмотна служба підтримки - де ви понабирали цих "шпециалістів" широкого профілю узької спеціалізації.
Шахрайські дії адміністрації нав'язали мені 10 гривень за замовлення з мого сайту - з другого боку нічого не робіть, бо все що робите це пром-пом-пом покращення і все лежить або глючить.
Звернення до служби підтримки - марна трата свого часу, бо нічого не вирішується, а тільки гра у футбол.
Сьогодні робив редагування карток товарів, перевірив кількість залишку і додав нове надходження. Помітив що після збереження зникає частина тексту. Написав у футбольну команду прому, розписав ситуацію, навів скріни, айді магазину і що ви думаєте? Запишіть відео вашої проблеми у нас все хорошо, не підтверджується проблема)))) одні мати тільки на умі з роботи таких людей. Почав сам ковирятись - виявив тисячі-тисяч символів в описі товару через кнопку "джерело" - саме в тих товарах, в яких була проблема із збереженням і зниклим текстом і сьогодні з ними працював. Спитав футболістів, і їх відповідь - "Ми не перевіряємо HTML опис ваших товарів, тому відповісти на ваше питання не можу."
Висновок, якщо в тебе пром-пом-пом - ти сам і нах*р нікому не потрібен.
З приводу нав'язаних 10 гривень комісії, нафіга ви взагалі заморачувались - просто в балансі добавили собі кнопку "бабло". Бачите балас поповнили, раз нажали кнопку "бабло" і списали гроші. Не потрібно гусей називати "дорогими клієнтами", "партнерами", розповідати про пром-пом-пом покращення. Було б все відразу просто.
Служба поддержки
Шахрайство
Оплата за замовлення була розблокована на вашій картці у момент його скасування. Служба підтримки надала вам підтвердження.
Повна сума оплати зазвичай повертається впродовж 3–11 робочих днів. Тривалість повернення коштів залежить від банку-партнера, через який здійснюється транзакція, та банку-емітента (банку, який випустив вашу картку).
Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування коштів або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку.
Кошмар Кошмар
Штучно включають замовлення у показник успішності для заниження рейтингу продавця!
З відміною від самого покупця
Та не сплаченою пром-оплатою
Якщо вимагаєте якісного обслуговування від продавця , то це і представників пром теж стосується.
Робота не задовільна.
Щось і «розвивають», «покращують», а кінцевий результат не довершений та фігня повна
ШАХРАЇ!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!
Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром [email protected]. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим... Читать отзыв ШАХРАЇ!! Вкрали гроші!!! Не користуйтеся послугами ПРОМ!!
Доброго дня! 20 вересня замовила крсметику на суму 1300.00 гривень. Є всі деталі списання коштів і банківської транзакції. Продавцем було скасоване замовлення 22 вересня. Сьогодні 26 вересня - гроші не повертають. Звернулася до продавця та служби підтримки пром [email protected]. У відповідь отримала скрін шот відміни оплати і поради звернутися до банку. Нічим більше пром не може допомогти! Брехуни і шахраї!! Мають бути надані деталі зворотньої банківської транзакції!!
ШАХРАЇ! Відправила запит на контакти, щоб звернутися до правоохоронних органів, якщо не повернуть кошті.
В момент скасування замовлення, ми одразу ініціюємо до банку запит на відміну блокування коштів. Служба підтримки надала вам скріншот про те, що з нашої сторони відміна блокування коштів успішна.
Стандартно повернення коштів відбувається в період 3х днів, але є нюанси роботи банківської системи, на які ми не можемо вплинути.
Терміни розблокування коштів на вашій карті визначає саме ваш банк. Рекомендуємо очікувати на автоматичне розблокування або ж подати скаргу (чарджбек) до відділення вашого банку для повернення оплати на картку. Показать 2 ответа
Повторно сняли деньги с карты. Пром-поддержка - глухое ДНО
Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа... Читать отзыв Сделал заказ с "безопасной" оплатой. Сумму сняли с карты сразу же. На следующий день продавец отменил заказ без звонка и объяснений. Заказ закрыт. Деньги вернулись на карту в полном объёме. Но, следующей же ночью (в 3 часа ночи!!!) эту же сумму Prom.ua снова списывает с моей карты. Куда? Кому?
Целый день писал в чат "пром-поддержки" с указанием номера заказа и всей информации... Вторые сутки тишина, "поддержки" нет и денег нет!
В итоге подал исковое заявление в свой банк на отмену этой МОШЕННИЧЕСКОЙ операции и возврат средств.
ВЫВОД: Оплачивать на сайте и оставлять данные своей карты НЕ БЕЗОПАСНО. Служба поддержки - ДНО.
Після повернення коштів з нашого боку жодних повторних списань не було.
Ймовірно, відображення повторної транзакції — це технічна помилка на стороні банку.
Не турбуйтесь, зазвичай такі ситуації банк вирішує самостійно протягом кількох днів.
Заказы на пром
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :(
Відповідальність продавця надавати актуальну інформацію про товар.
Ви можете залишити відгук продавцю, що вплине на його рейтинг й місце в каталозі. Якщо продавець отримує багато негативних відгуків, його показники знижуються. Ми виключаємо з каталогу продавців з низькими показниками.
Не повертають кошти
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації, будь ласка, вкажіть ваш номер замовлення або номер запиту до служби підтримки (приходить в автоматичній відповіді вам на пошту).