Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Адміністрація прома не розглядає об'єктивно скаргу. - Отзывы о Prom.ua
Перед цим виставив відгук - ми попросили видаліть відгук ми все варішим, але як звичайно клієнти роблять, одне і теж шантажують відгуками.
Люди коли ви вже зрозумієте, що скандалами, погрозами та шантажом або нормальною розмовою вирішуєтся все однаково.
Домовились на обмін - наголошую на обмін.
Дійшло до того, що нам довелось віддати лампочку на діагностику - все протестували вона робоча.
Перед цим з адміністрацію поговорили про то що лампочка робоча, тому всі витрати транспорті та діагностичні платить клієнт. Нам повідомили, що після діагностики повідомте про це клієнту та домовьтесь.
Заплатили за діагностику 250 грн - отримали акт з севісного центру про те, що лампочка рабоча та некоректної роботи не виявлено.
Повідомили про це адміністраці. та клієнта:
1) Адміністрація запросила відео, яке ми зняли про нормальну роботу та надіслали разом з актом, після написали щоб ми узгодили з клієнтом повернення.
2) Клієнт написав щоб ми запіхнули цю лампу далі не цензурні вирази та залишили її собі та заблокував.
Та далі почалось адміністрація почала нам писати, щоб ми повертали кошти клієнту та скинула картку когось, хоча клієнт досі не відповідає, аргументували тим, що клієнт хоче повернути контрафактну лампочку, як він заявив висилая нам його повідомлення. про те що клієнт відправив нам лампочку вже по замовчуванням хоче возврат, ми аргументували, що повідомлень про те, що клієнт хоче росторгнути з нами угоду у нас не було( клієнт хотів обмін), а було вже на 25 день, який на 11 днів більше ніж заявлено в законі України.
Товар був отриманий клієнтом згідно інформації від Укрпошти 01.02.2024 року, навіть якщо не рахувати день отримання, і навіть якщо вважати (хоча ми не вважаємо) що в цьому є натяк про розірвання відносин з наступного дня з отримання до вищезазначеного повідомлення пройшло 25 днів, це на 11 днів більше від заявленого в ЗУ “Про права споживачів” терміну. Чому ви тоді нас примущуєте погрожуючи видаленням товарів з каталогу Пром.ЮА порушувати Закон України на користь клієнта? Ми ні в якому разі не відмовляємося вирішувати цю ситуацію з клієнтом, сумлінно виконує свої обов’язки, та згідно з вашого ж сертифікату є топовим продавцем на Пром.Юа. І виходячи з нашого діалогу ми вирішуємо проблему в односторонньому порядку з вами а не з покупцем, ви ж самі нам неодноразово писали що потрібен діалог між покупцем та продавцем, але він нас заблокував.
На даний момент невідповідна якість товару це суб’єктивна думка клієнта. На коробці вказані країна походження та штрих код по якому можливо дізнатися про товар. Про те що товар відповідає заявленим характеристикам в вказаним лоті товару за проханням клієнта - ми надали висновок спеціаліста та відео.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Покупець звернувся до вас з проблемою неробочого датчика руху в лампі.
Але замість вирішення проблеми ви ставили умови покупцю про видалення відгуку, а пізніше взагалі заблокували чат з ним.
Покупець не вимагав проведення діагностики — це ваша особиста ініціатива.
Експертиза проводиться коштом продавця і якщо під час діагностики не було виявлено недоліків, покупець не має компенсувати вам сплачену експертизу.
Прохання покупця полягало у заміні лампи на справну або повернення коштів.
Відповідно ст. 12 -13 ЗУ "Про захист прав споживачів" Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом 14 днів з моменту одержання товару чи першої поставки товару.
Покупець повідомив про проблему і повернув вам товар у встановлені законом строки.
Але ви забули тут написати, що ми готові були міняти лампу - але ваші адміністратори нам це заборонили.
Що на це ви скажете?
Денисе, служба підтримки ніяким чином не може заборонити вам зробити обмін товару покупцю.
І очевидно, що покупець тому до нас і звернувся, що ви не відреагували на його скаргу належним чином.
Насамперед продавці мають бути зацікавлені у вирішенні спірних ситуацій з покупцями.
Денисе, служба підтримки ніяким чином не може заборонити вам зробити обмін товару покупцю.
І очевидно, що покупець тому до нас і звернувся, що ви не відреагували на його скаргу належним чином.
Насамперед продавці мають бути зацікавлені у вирішенні спірних ситуацій з покупцями.