Доброго дня, в мене два товари скасовані які впливають на рейтинг , але це пром доставка один не оплачений ,а другий помилка оплати. Можете їх прибрати , щоб це не впливало на мій рейтинг
В кінці лонгріду пропоную нову СХЕМУ ВІДГУКІВ для прома, яка і для продавця буде коректною і для покупця і для прома. Відгуки від клієнтів на пром.юа це давній головний біль, знайомий кожному продавцеві, і якщо раніше колись їх хоч якось перевіряли, то тепер з того дна нам постукали. Все більше фейкових акаунтів де десятки негативних відгуків "не відповідає, не оплачує",... Читать отзыв В кінці лонгріду пропоную нову СХЕМУ ВІДГУКІВ для прома, яка і для продавця буде коректною і для покупця і для прома. Відгуки від клієнтів на пром.юа це давній головний біль, знайомий кожному продавцеві, і якщо раніше колись їх хоч якось перевіряли, то тепер з того дна нам постукали. Все більше фейкових акаунтів де десятки негативних відгуків "не відповідає, не оплачує", звісно є окуремі персонажі такі, ненормотипові люди, але левова доля - це акаунти для чорного піару (а-ля втопи конкурента) або це шантажисти "я видалю відгук, а ви мені плаття безкоштовно пошийте" Ми це бачимо 2-3 рази щомісяця. Схема одна "Клієнт" робить замовлення, не відповідає ні слова, або пару слів, на прохання скасувати замовлення звісно теж не реагує, і тільки скасовуєш замовлення - прилітає "Одиничка" - з усіякими бяками. У нас свіжачок - "продавець мені погрожує..." Ну тобто ми, торгова марка, я власниця - волонтерка, віддала кошти на дім, зібрані роками щоб безкоштовно вдягати військових і набрала на це кредитів, коли до мене приходить покупець роблю що - замість ортримання оплати кидаюся... погрожувати? Серйозно? У нас часто міняються менеджери, іноді дівчата плачуть від грубості і хамства і несправедливості від так званих "клієнтів" - послати на...й, проклясти, назвати "тупоюс..ою" - це норма, А у нас, на хвилинку, ВИКЛЮЧНО ПИСЬМОВА фіксація, тому все можна бачити на власні очі. Продавець НЕ МОЖЕ оскаржити відгук фактично, видалять хіба мат, все інше "думка покупця", з якими ми "маємо домовлятися" тобто нам грублять, хамлять, посилають нах, не відповідають, не оплачують, ми платимо величезні комісії і ми маємо "домовлятися" з тим сміттям роду людського. Продавець НЕ МОЖЕ додатьи фото в доказ підтвердження своєї правоти. Продавець НЕ МОЖЕ себе захистити.
Відгук з порталу, як зазначено в правилах публікацій:позитивний підвищує рейтинг, негативний - значно знижує і рейтинг і відповідно видачу сайта. За 2025 рік ми маємо 8 негативних відгуків на ОДИНИЦІ, виключно одиниці, не 2 не 3, а ОДИН - всі по НЕОПЛАЧЕНИХ замовленнях, по деяких - всі мінуси "галочки", в деяких - "неввічливий продавець"
Якби не морально опущена система відгуків - можна було б миритися з багатьма проміськими нечеснотами. але це - краєугольний камінь промівського илцемірства. нам радять мало не вилизувати ноги нашим клієнтам, нам же як клієнтам показують товстий вгодований ФАК.
Якщо служба підтримки прочитає цей текст аж до цих слів, не кидайте мені правила оскарждення і публікації, я їх знаю краще вас і ми знаємо всі, що вони нічого не вирішують. Але, якщо маєте зазіхання на статус ПРАВОВОЇ команди, раджу, як КЛІЄНТ, і як ПРОДАВЕЦЬ і як ПОКУПЕЦЬ 1. Відгук або позитивний, нейтральний або негативний, два кольори, зелений і червоний, без зірочок. Хто захоче прочитати - бачить, 1000 позитивних відгуків, 20 негативних. І все, навіщо ці відсотки?
Для позитивного відгуку - нехай він іде автоматом, як на тому ж Ібеї чи Амазоні. Людина купила, часу на відгуки немає, то нехай той просто плюсик іде автоматом. Люди не пишуть відгуки, коли все Ок, це поза сферою їх інтересів. Ми і подарунки і знижки пропонуємол за відгуки - ну не пишуть їх люди, у кого тисячі відгуків - це ЛИПА. 15 грн. штучка написання, на Кабанчику оно цих послуг вагон і возик. ТО зробіть хороше автоматичним і повідоляйте клієнту, да, у вас все гут, компанія отримала плюбсик. вважаєте інакше - пишіть отуточки.
Нейтральний - ну буває що ніяк, наче і річ гут, але колір не той, чи ще шось. І людина не ставить нічого, бо 50х50. Дайте їй можливість висловити НЕЙТРАЛЬНУ думку тількинаписати ж що сталося, детально. Ми наприклад нещодавно дізналися, що чоловік задоволений в принципі, але футболка йому завелика, дізналися, бо самі робимо опитування, а він просто мовчав і ображався. Почали уточнювати, виявилося, сам напутав у розмірах, бо міряв не себе, а футболку в см. Зробили йому ще одну, зі знижкою. Дякує, все супер.
Негативний - нехай людина ПИШЕ текст де ретельно описує проблему і обов'язково додає фото.
Немає часу у ваших співробітників копатися у розборках, СУПЕР, дарую ідею для відгуків яка і захистить проджавця і змусить шахраїв та скандалістів бути більш обережними, адже ваша схема - пиши що хочеш - відома всім і люди просто приходять випустити пару, порядність річ не всім доступна.
Коли нестабільна психічно чи непорядна чи просто незадоволена реально людина пише тупо "одиничку" вона оце клацнула і все, наче полегшало. А колди буде потреба реально пояснити що не так - 9 з 10 людей змінять свою думку в процесі написання.
Наприклад: ставить покупець "галочку" не відповідає вигляд - обов'язкове фото. Ставить покупець - неввічливй продавець - нехай мінімально 200 символів опише в чому ж Ставить невірна ціна - скрін де іншу ціну поставили Що там у нас ще - товар не відправили - текст чи скріни, дайте продавцям можливість прикріпляти фото теж - чому ж ви наші права звужуєте, Законом передбачене РІВНЕ право на захист дял всіх громадян.
Дайте людям самим бути відповідальними за свої вчинки і тисячі ваших клієнтів - продавців вам подякують.
Змушуйте бути відповідальними і продавців і ПОКУПЦІВ і буде всім щастя, Карму ніхто не відміняв.
Достоинства:
Іноді. спец. пропозиції для старих клієнтів, це єдине що тримає на порталі
Часто користуюся Пром-оплатою, жодних проблем не виникало. Єдине, що трохи обурює — хтось, типу, помилково (чотири рази!!!) оформив однакові замовлення на мій номер телефону, продавець їх скасував і тепер вони постійно висять в історії замовлень, суттєво знижуючи мій рейтинг (% успішних покупок). Примітно, що за три дні до цього я залишила негативний (абсолютно правдивий і заслужений) відгук на товар... Читать отзыв Часто користуюся Пром-оплатою, жодних проблем не виникало.
Єдине, що трохи обурює — хтось, типу, помилково (чотири рази!!!) оформив однакові замовлення на мій номер телефону, продавець їх скасував і тепер вони постійно висять в історії замовлень, суттєво знижуючи мій рейтинг (% успішних покупок).
Примітно, що за три дні до цього я залишила негативний (абсолютно правдивий і заслужений) відгук на товар із дуже подібного, майже ідентичного, магазину. Ймовірно, що там один власник і це помста така :)) Не вірю в те, що можна чотири рази помилково оформити одне і те ж замовлення!
Скасовані замовлення, здійснені не мною, видалити неможливо. Цікаво, з якої причини? Навіщо вони мені, якщо я не маю до них жодного відношення? По суті, це не така вже й проблема, але трохи неприємно, що не можеш оперувати історією своїх замовлень.
Замовляла через Prom.ua кілька разів. В цілому – нормально, але сказати, що я у захваті – не можу. Це, скоріше, платформа, яка просто дає доступ до різних продавців, і якість обслуговування сильно залежить від конкретного магазину. Один раз усе пройшло добре – товар приїхав швидко й без проблем. Іншого разу довелось кілька днів чекати, поки продавець взагалі підтвердить замовлення. Тобто... Читать отзыв Замовляла через Prom.ua кілька разів. В цілому – нормально, але сказати, що я у захваті – не можу. Це, скоріше, платформа, яка просто дає доступ до різних продавців, і якість обслуговування сильно залежить від конкретного магазину.
Один раз усе пройшло добре – товар приїхав швидко й без проблем. Іншого разу довелось кілька днів чекати, поки продавець взагалі підтвердить замовлення. Тобто сам Prom.ua – ніби як посередник, і не завжди зрозуміло, хто винен, якщо щось іде не так.
Ціни іноді вигідні, але потрібно уважно дивитися на рейтинги продавців і читати відгуки. Інтерфейс зручний, але підтримка платформи відповідає досить повільно.
Якщо коротко – сервіс на "тверду трійку". Не жахливо, але й не ідеально. Просто ще один маркетплейс. Якщо знаєш, у кого купуєш – усе буде ок.
Новий прикол від пром, вимагає гроші на нову пошту. Уже задовбали смс заплати да заплати . Нова пошта після Київстар та Приватбанку третя проблема нашого суспільства- хоче зайняти все - високі ціни і добитися нічого не можна. З промом зв'язатися не реально, так що передаю свою просьбу прому- перестаньте мене доставати , я не... Читать отзыв Новий прикол від пром, вимагає гроші на нову пошту. Уже задовбали смс заплати да заплати . Нова пошта після Київстар та Приватбанку третя проблема нашого суспільства- хоче зайняти все - високі ціни і добитися нічого не можна. З промом зв'язатися не реально, так що передаю свою просьбу прому- перестаньте мене доставати , я не хочу користуватися послугами Нової Пошти.
Я раніше писала, що не повертають гроші за скасоване замовлення. Але ось нарешті, майже через 2 тижні, гроші повернулись. Може не все вже так і погано на тому промі)
Доброго всім дня. Шановні представники пром.юа, питання яке болить кожному - ваша реклама просейл. Так, вона потрібна, ніхто не сперечається. але... наведу на прикладах. Іноді люди роблять замовлення, далі не виходять на зв'язок. не відповідають. не оплачують покупки, бо купили "просто спитати", бо купили не читаючи опис товару і або" а мені наложкою виготовте дорогу річ, а я подумаю чи... Читать отзыв Доброго всім дня. Шановні представники пром.юа, питання яке болить кожному - ваша реклама просейл. Так, вона потрібна, ніхто не сперечається. але... наведу на прикладах.
Іноді люди роблять замовлення, далі не виходять на зв'язок. не відповідають. не оплачують покупки, бо купили "просто спитати", бо купили не читаючи опис товару і або" а мені наложкою виготовте дорогу річ, а я подумаю чи прийду на пошту" або "а мені треба щоб сьогодні відправили річ, на виробництво якої треба 3-5 робочих днів (що вказано в описі)" і т.д. Або через годину після покупки виявляється що їм вже це подарували-купили-лелека приніс. Люди різні, і порядних та уважних серед покупців не більше, ніж серед людства в цілому.
Далі я як виробник маю два варіанти:
Поставити брехливе "виконано" і втратити комісію просейл, це в середньому по нашій категорії 150-250 грн. щоразу.
Або чесно ставити "скасовано" щоб отримати назад чималу комісію, але при цьому мені піднімається ставка за просейл в два рази, бо я втрачаю рейтинг ТОП продавця.
Чому втрачаю гроші і рейтинг? Бо клієнту "просто спросить"
Що каже сапорт прома - умоляйте, ублажайте, моліть на колінах ваших клієнтів, щоб вони самостійно скасовували покупки. Тобто я, яка наприклад тиждень вайбером-телеграмом-дзвінками намагался достучатися до покупця, який тупо ігнорив всі звернення, маю продовжувати перед ним вже принижуватися і благати скасувати покупку? та якщо людина не відповідає навіть на уточнення замовлення, читає і ігнорить - не буде вона скасовувати, їй пофіг!!!
Я не маю працювати ні, не маю вести виробництво, я маю БЛАГАТИ непорядного покупця вчинити порядно?
Шановні промівці, ПОРЯДНІ покупці не тицяють в КУПИТИ просто так і сплачують покупки.. Якщо ж ситуація змінилася - кажуть про це.
Але і серед тих хто каже в вайбер "скасуйте" одиниці реально самі скасовують, бо їм нема часу, незручно, і т.д. Не цікавлять їх наші проблеми, які вони ж нам і створили!!!
Я надаю купу доказів і прошу виключити з рейтингу "успішних" - скріни з чату, вайбера, телеграма, ні, знушаються сапорти, а ви ще скрін з телефона дайте, скількик разів дзвонили і коли...
Серйозно? Пром каже, що клієнт понад усе. Для нас ПРАВДА понад усе, а от від прома хотіли б побачити приклад, бо МИ, продавці ваші клієнти в першу чергу.
Ви боїтеся втратити комісію - ок, перевіряйте, продавці теж бувають звичайно нечесні, але ж перевіряючи не знущайтесь, не принижуйте, не рубайте руку, яка вас годує.
Іноді благаєш того "клієнта " кілька днів - та дайте відповідь, ну будьте ж ви людьми! Минає так 10 днів і комісію вже по терміну не повернеш.
То чим я маю займатися, якісним виробництво українського продукту чи благати скасувати неоплачену покупку то "клієнта" то сапорт не враховувати її в рейтингу. скажіть? Нижче черговий номер замовлення де "а я думала у вас наложкою виготовляються ексклюзивні речі на мій розмір" - три дні не може скасувати. Пишу на сапорт, роблю скріни і далі так же продуктивно проводжу час...
Достоинства:
найзручніший конструктор сайта + окрема дяка за розширені можливості по кількості товарів.
Недостатки:
Все вищевказане. У Вас завжди винний продавець, щоб не сталося, що у відгуках що у скасованих покупках. Це несправедливо, нечесно і непорядно з боку пром.юа
Вимоги до якості обслуговування в нас стандартні й напрацювати їх не складно. Щоб тримати статус Топ-продавця, потрібно мати показники у межах: - відгуки — мінімум 80%; - успішні замовлення — мінімум 60%.
Ми не вимагаємо 100% виконаних замовлень, оскільки завжди будуть ситуації, де потрібно скасувати замовлення. І час від часу скасовані замовлення особливо не можуть вплинути на ваш показник рейтигу. Окрім цього деякі замовлення взагалі не впливають на ваш рейтинг. Наприклад: - замовлення-дублікати; - замовлення, за якими покупці не прийшли у поштове відділення або відмовилися від отримання; - скасовані не оплачені Пром-оплатою замовлення; - скасовані замовлення від покупців з поганим рейтингом тощо. Докладніше в довідці https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405624956573
Усі продавці на Prom працюють в однакових умовах. Жоден із них не може знати, чи буде успішним замовлення. Проте відсоток успішних замовлень у продавців може значно різнитися. Перш за все це залежить від процесів роботи продавця, тільки ви знаєте як вони налагоджені й можете на них впливати. Тому ми рекомендуємо детально опрацювати причини скасування замовлень та подумати, як цього можна уникнути. Вам допоможуть наші рекомендації щодо покращення показника успішних замовлень https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021
заказал подарок для жены набор GM 19423 в описании 6 помад реально 2 туш для ресниц её нет вообше! Остался плохой осадок(( Больше на проме заказывать не буду!!! И не какой пром.оплаты!!! Я лутше куплю дома вешь дороже но качественей!!!
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені своєю покупкою :( З цього питання рекомендуємо напряму звернутися до продавця товару. Якщо ж продавець не вийде на зв'язок або відмовиться вирішувати проблему, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], вказавши номер вашого замовлення, ми спробуємо вам допомогти.
Також ви можете залишити відгук продавцю, з кабінету покупця, натиснувши кнопку "Додати відгук" — це вплине на його рейтинг і видачу товарів в каталозі. Ми виключаємо з каталогу магазини з низькими показниками.
Нещодавно пром без будь-яких дзвінків заблокував мені просейл без можливості відновлення. З маркетплейсом працювала тривалий час. Отримувала відзнаку ТОП. І тут таке! Продажі взагалі зійшли на нівець з серпня, та все ж пакет на рік проплатила. Заблокували без можливості відновлення через відсутність відгуків... І повідомлення відправляли на пошту, яку неодноразово я просила менеджерів змінити на основну . Гроші оплачені- магазин... Читать отзыв Нещодавно пром без будь-яких дзвінків заблокував мені просейл без можливості відновлення. З маркетплейсом працювала тривалий час. Отримувала відзнаку ТОП. І тут таке! Продажі взагалі зійшли на нівець з серпня, та все ж пакет на рік проплатила. Заблокували без можливості відновлення через відсутність відгуків... І повідомлення відправляли на пошту, яку неодноразово я просила менеджерів змінити на основну . Гроші оплачені- магазин втрачений. Порадили відкрити новий! Несправедливо!
Пожалуйста, ну сделайте уже выбор размера и тд.в оформлении заказов. Ну уже надоело за столько лет , оформление заказов на размеры которых нет , уже и капс локом в названии размер указан и в описании, ну ничего не помогает..оформляют , потом оказывается им другое надо , потом упрашивай сделать отмену что б не портить рейтинг, так еще... Читать отзыв Пожалуйста, ну сделайте уже выбор размера и тд.в оформлении заказов. Ну уже надоело за столько лет , оформление заказов на размеры которых нет , уже и капс локом в названии размер указан и в описании, ну ничего не помогает..оформляют , потом оказывается им другое надо , потом упрашивай сделать отмену что б не портить рейтинг, так еще много отменять не хочет , игнорит сразу. Ну почему везде , на всех маркетплейсах есть выбор размера , даже на шафе вашей а тут надо дублировать товары и заказ оформляется без выбора размера? Ну в чем прикол и продавцам и покупателям морока?
Тоже писал обращение 4110111 по поводу отзывf, пытался доказать что не осел. Но все без толку. Модераторы всегда, почему-то, на стороне покупателя, даже когда тот явно не прав и клевещет. В моем случае вообще, мы потратили время и ресурсы для отправки посылки, сам же пром заплатил 80 грн за доставку, а клиент отказался + нам отрицательный отзыв. В итоге... Читать отзыв Тоже писал обращение 4110111 по поводу отзывf, пытался доказать что не осел. Но все без толку. Модераторы всегда, почему-то, на стороне покупателя, даже когда тот явно не прав и клевещет. В моем случае вообще, мы потратили время и ресурсы для отправки посылки, сам же пром заплатил 80 грн за доставку, а клиент отказался + нам отрицательный отзыв. В итоге у нас один негатив, у прома минус доставка, зато клиент молодец
Покупець написала вам у Viber про те, що здійснила передоплату замовлення. Але, на жаль, відповіли ви їй після того, як вона залишила вам відгук.
Ми бачимо, що ви вже прокоментували цей відгук, ваш коментар допоможе скласти враження у покупців про ваш магазин та дасть змогу оцінити ситуацію з обох боків. Ми просимо вирішувати спірні ситуації з покупцями, тому що насамперед продавці мають бути зацікавлені у своїй репутації та подальших продажах.
Своєю чергою ми можемо видаляти відгуки тільки, якщо вони порушують Правила публікації відгуків та коментарів на Prom.ua. Ознайомитись з правилами можна за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004963238.
Не поганий маркетплейс ,є багато продаж,трохи велика комісія за замовлення,але можна миритись,що найбільше не подобається це система відгуків,при потребі і бажанні можна практично любий магазин заблокувати,при любих зверненнях до служби підтримки скасувати негативний відгук,все завжди вирішується на користь покупця абсолютно не розбираючиюсь в ситуації,навіть якщо правда і логіка на твоїй стороні.Приведу приклад,якшо в тебе вказаний залишок товару 1 одиниця,і ти... Читать отзыв Не поганий маркетплейс ,є багато продаж,трохи велика комісія за замовлення,але можна миритись,що найбільше не подобається це система відгуків,при потребі і бажанні можна практично любий магазин заблокувати,при любих зверненнях до служби підтримки скасувати негативний відгук,все завжди вирішується на користь покупця абсолютно не розбираючиюсь в ситуації,навіть якщо правда і логіка на твоїй стороні.Приведу приклад,якшо в тебе вказаний залишок товару 1 одиниця,і ти спокійно підеш спати ,а на ранок прокинишся і побачиш що прийшло на цей товар сто оплачених замовлень,ти відправиш 1 замовлення а 99 скасуєш через то що в тебе немає стільки товару на складі,бо система приймає всі оплачені замовлення і заводить кількість товару у відємне число -99,і ці 99 користувачів залишать негативні відгуки з якими модератор не буде розбиратися і все до побачення,хана магазину
Якщо причиною негативного відгуку є лише наявність товару, при цьому у вас вказані залишки, то ви можете оскаржити такий відгук, написавши нам на пошту - [email protected]. Якщо у вас вказаний графік роботи, а замовлення було створене в неробочий час і залишено негативний відгук про це, ви також можете його оскаржити.
Служба підтримки розглядає усі запити в індивідуальному порядку.
Клиент не пришел на почту за заказом, но при этом оставила отзыв что "Товар не соответствует описанию". На сайте Новой почты при вводе ТТН и номера телефона в разделе "Детальный трекинг" четко написано, что "Термін отримання посилки вичерпано. Посилка повернута відправнику", а SSK говорит что "Мы не уверены что клиент не смотрел посылку на почте и не можем удалить такой... Читать отзыв Клиент не пришел на почту за заказом, но при этом оставила отзыв что "Товар не соответствует описанию".
На сайте Новой почты при вводе ТТН и номера телефона в разделе "Детальный трекинг" четко написано, что "Термін отримання посилки вичерпано. Посилка повернута відправнику", а SSK говорит что "Мы не уверены что клиент не смотрел посылку на почте и не можем удалить такой отзыв". Это как так вообще? Если отказ, то пишется "Відмова", а тут Возврат по истечению срока хранения. А если клиент не видел в глаза посылку, то как он может писать что товар не соответствует?
На жаль, на сайті перевізника було зазначено, що покупець відмовився від отримання відправлення та термін отримання посилки вичерпано. Модератор не може напевне знати, яка з причин правдива.
Після того, як ви надали підтвердження, що дійсно покупець не прийшов за посилкою, відгук було видалено.
до цього постійно користувалась пром.юа продавці швидко відправляли товар і все було належної якості наразі трапилась неприємна ситуація з магазином - два тижні не відправляли товар і не виходили на з`язок, магазин в Києві, 150 менеджерів, проблем як в інших регіонах країни немає звернулась до техпідтримки пром.юа за допомогою пром.юа проблему вирішили дякую
Радіємо, що допомогли вам у вирішенні цієї ситуації, але шкода, що продавець згаяв ваш час.
Не всі продавці на Prom затримують опрацювання замовлень. Якщо ж така ситуація трапилася і продавець не виходить на зв'язок, рекомендуємо самостійно скасувати замовлення й обрати товар в іншого продавця.
Також ви можете залишити відгук про роботу продавця — це буде корисно іншим покупцям й вплине на рейтинг і видачу товарів продавця у каталозі Prom. Показать 1 ответ
Деякий час були проблеми з відображенням картинок на сайті. Наразі ця помилка виправлена. Перепрошуємо за незручності.
Якщо зараз у вас присутня проблема з відображенням картинок, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], надавши приклади, щоб ми могли додатково перевірити. Показать 1 ответ
Справедливості ради треба сказати, що на пром.юа є дуже хороші продавці. Я замовлення роблю рідко, але завжди серіями. Тобто одночасно кілька замовлень. Завжди половина продавців виявляється ідеальними, якими я дуже задоволена, а інша половина працює погано. Я таких шалопаїв, як на промі, на жодному майданчику не зустрічаю. Певно їх звідусіль вигнали, то вони знайшли тут свій останній притулок. І от... Читать отзыв Справедливості ради треба сказати, що на пром.юа є дуже хороші продавці. Я замовлення роблю рідко, але завжди серіями. Тобто одночасно кілька замовлень. Завжди половина продавців виявляється ідеальними, якими я дуже задоволена, а інша половина працює погано. Я таких шалопаїв, як на промі, на жодному майданчику не зустрічаю. Певно їх звідусіль вигнали, то вони знайшли тут свій останній притулок. І от вони абсолютно незгодні з негативними відгуками, що їм залишають покупці. А пром їх захищає, бо то його гроші теж. А я хочу звернутися, то тих розгільдяїв і порадити спостерігати за магазинами, де 98-100% позитивний рейтинг. Чому ними всі задоволені, а вами ні? І через вас, шалопаї, рейтинг майданчика пром.юа падає, та псується торгівля у відповідальних продавців.
Достоинства:
є дуже сумлінні, відповідальні продавці, приємні ціни на деякі товари, доставка на Розетку, є обране та власний кабінет
Недостатки:
є продавці як з ринку 90-х років, пром намагається захищати таких продавців від негативних відгуків, останнім часом важко знайти підтримку
У одного й того самого продавця не можна заказати всі товари з доставкою до п/в Розетки. Наприклад, важку банку томатів можна, зернові батончики, шоколад, круасани - ні, зразу зникає цей вид доставки. І так у безлічі продавців. Продавець каже, що це такі умови від пром.юа і звертатись до вас. Поясніть цю ситуацію?
Недостатки:
Невожливість замовити у одного продавця з доставкою до Розетки
Щоб ми могли детальніше перевірити, чому саме у вас не спрацьовує цей тип доставки, будь ласка, надішліть нам на пошту [email protected] посилання на товар, при замовленні якого не доступна безкоштовна доставка до точок видачі Rozetka.
Загалом сайт нормальний,але як покупець раджу,зробіть блін щось з тегами,це дуже сильно бісе,встановіть якийсь ліміт на оголошеннях,нехай максимум 5 тегів,зараз пошук перетворюється в справжній квест коли доводиться перегорнути купу якоїсь фігні щоб знайти те що шукаєш
Пошукова видача — це дуже гнучкий функціонал. Ми безперервно працюємо над покращенням алгоритмів його дії. У результатах видачі можуть підтягуватися супутні товари, тому для швидкого і точного пошуку, рекомендуємо переходити у релевантні категорії, що система пропонує відповідно до вашого запиту, а також використовувати фільтри пошуку.
Якщо ви часто стикаєтесь з некоректною пошуковою видачею, будь ласка, пишіть нам на пошту [email protected], додавайте скріншоти, а також посилання на результати видачі, ми обов’язково все розглянемо і перевіримо.
Продавцы-это наверное основной тип дохода на пром.юа. И от успешности магазина зависит доход кампании пром.юа! В свою очередь, как оказалось для компании продавцы не так важны, в первую очередь покупатели, не удивительно, ведь совдеповский стереотип,что клиент всегда прав, глубоко засел у некоторых в головах,хотя это давно уже не так. Полностью не продуман критерий по отмененным заказам. Из-за типа большого количества... Читать отзыв Продавцы-это наверное основной тип дохода на пром.юа. И от успешности магазина зависит доход кампании пром.юа! В свою очередь, как оказалось для компании продавцы не так важны, в первую очередь покупатели, не удивительно, ведь совдеповский стереотип,что клиент всегда прав, глубоко засел у некоторых в головах,хотя это давно уже не так. Полностью не продуман критерий по отмененным заказам. Из-за типа большого количества отмененных заказов(из последних 59 заказов 7отменённых,котрые влияют на показатель, для прома это видимо катакстрофа,притом что положительных отзывов 100%)запретили указывать товары на складе,из-за чего резко упал показатель по показам и переходам,а заказов вообщу практически нету. А по сути из этих всех отмененных заказов ни одног по причине нет в наличии, все отмены из-за того,что либо клиент не ошибся,либо уточнил детали и ему не подошло,либо он не хочет сделать предоплату. При обращении в техподдержку,сказали,чтоб просили покупателей ,чтоб те сами отменяли заказы, то есть практически продавец должен управшивать покупателя,чтоб тот зашел и отменил заказ, а по факту,им просто наплевать,это уже проблемы продавца,хотите,сами отменяйте,вам же проще зайти,а мне искть надо,где я там что заказывал. По сути их это уже не интересует,ему не подошел магазин или товар,он идет искть дальше,а вы уже что хотите ,то и делайте! Осталось 170 дней оплаченого срока,если рейтинг не поднимется, и всё останется на том же уровне, то с такими критериями думаю делать на проме больше нечего,учитывая что похвастаться ежеднневными заказами тоже не могу. Если уж сделали такие жесткие правила для продавцов,что при отмене заказов падает рейтинг магазина, то предлагаю сделать сделать тоже самое и для покупателей, сделайте кнопку запрос на отмену товара покупателем,если за сутки покупатель не отменяет заказ,который ему не подошол, то он автоматически отменяется пром юа, без ущерба продавцу, а покупателю за халатность понижения рейтинга и статус ненадежного покупателя! Почему то при публикации просят номер заказа, поэтому напишу номер, который к этому отзыву никакого отношения не имеет.
Достоинства:
плюсов в принципе много, легко разобрался в самом начале, техподдержка всегда отвечает, по сути готовый сайт и интернет магазин для продавца.
Недостатки:
Продавец не всегда влияет на свой рейтинг, не всё от него завистит!
Получил не приятный опыт по заказу на пром обычно все хорошо но не в это траз заказал комплект коприсионного билья номер заказа 239838239. Пришло 1 из 5 вещей не того размера зкаказ был 2 хл а пришла 1 вещь размера М . Я написал продавцу он сказал да замену сделаем сегодня замену отправил я все понимаю что у всех бывают... Читать отзыв Получил не приятный опыт по заказу на пром обычно все хорошо но не в это траз заказал комплект коприсионного билья номер заказа 239838239. Пришло 1 из 5 вещей не того размера зкаказ был 2 хл а пришла 1 вещь размера М . Я написал продавцу он сказал да замену сделаем сегодня замену отправил я все понимаю что у всех бывают запары и отправили не то . Отправили с новой наложкой и доставкой это шутки или я не понимаю смысла слова замена. Написал продавцу он не читает и не отвечает. В приложении прома нажал открыть спор там тоже заполнил там пока ответа тоже нет .
Как обычно, техподдержка даже не вникает в ситуацию. клиент выставил нас мошенниками, хотя оплата была по ПРОМ ОПЛАТЕ. клиент влупил "Цена выше заявленной" но для техподдержки на это плевать. вопрос - зачем тогда вообще Пром оплата? если мы НЕ МОЖЕМ по ней манипулировать, а "клиент" пишет что МОЖЕМ. бред (скрины прикрепил)
Покупець у своєму відгуку не говорить, що сплатив більше. Він чітко написав, що товар не виправдав його очікування. Тобто, на його думку, ціна/якість невідповідні. Тому, який саме в замовленні був спосіб оплати, немає значення.
Відгук покупець залишив з нейтральною оцінкою, що не впливало на ваш рейтинг. Наразі покупець змінив свою оцінку на 4 зірочки.
Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Добрый вечер, всем негодующим, присоединяюсь. (Много текста не будет). Ко всем продающим на проме, но в частности, тем кто продает одежду (ибо я такой): Что по продажам? У меня на проме не то, что они упали, их почти нету. Под "почти" я имею ввиду 1, максимум 2 заказа в день. Раньше было минимум 7-10 в день. И я... Читать отзыв Добрый вечер, всем негодующим, присоединяюсь. (Много текста не будет). Ко всем продающим на проме, но в частности, тем кто продает одежду (ибо я такой): Что по продажам? У меня на проме не то, что они упали, их почти нету. Под "почти" я имею ввиду 1, максимум 2 заказа в день. Раньше было минимум 7-10 в день. И я просто не пойму, это у меня что-то не так или так сейчас у всех? В разы упали показы (в принципе одно тянет другое). Обращался в тех. поддержку с этим вопросом и количеством просмотров, но ответ всегда "CTR C + CTR V" - просто скинули ссылку на правила прому по формированию CPA, спасибо, что удостоили меня нажатием эти 4-х клавиш, но я "немного" не это спрашивал. И я бы подумал, что не сезон и людям сейчас не до покупок, но на нашей украинской барахолке (которую я никогда в серьез не рассматривал) у меня по 3-5 заказа в день, с учетом того, что у меня там всего лишь один аккаунт и особо в рекламу никто не вкладывается, под "особо" я имею ввиду, что я закинул туда 70 грн и всё.
Коли оплачувала пром оплатою кошти були списані з картки. При отримані товару кошти знову списались. Спочатку я подзвонила продавцю , він ні сном ні духом , взагалі не зрозумів що до чого. Потім в приват банк, 15 хвилин розмови і оператор оформив заявку щодо проблеми. Нарешті проблему вирішено. Виявляється в мене 2 рази було показано зняття бо десь не туди... Читать отзыв Коли оплачувала пром оплатою кошти були списані з картки. При отримані товару кошти знову списались. Спочатку я подзвонила продавцю , він ні сном ні духом , взагалі не зрозумів що до чого. Потім в приват банк, 15 хвилин розмови і оператор оформив заявку щодо проблеми. Нарешті проблему вирішено. Виявляється в мене 2 рази було показано зняття бо десь не туди закинули кошти. Як це взагалі працює, перший раз списуються кошти при оформлені замовлення і потім другий раз при отримані товару, але при списані в другий раз той перший раз має "зникнути". Це короче треба кожен раз перевіряти. Раніше було простіше. Списувалися кошти тільки один перший раз при оформлені замовлення. Висновок: Я за 10 секунд створила онлайн карту мастеркард в приват 24 тільки для оплати прому, так буде набагато легше відстежувати мені і неможливо зняти зайвого для банку.
Достоинства:
Все норм
Недостатки:
Покупцям треба бути уважними щодо того скільки разів банк списує кошти і відстежувати баланс на рахунку.
На жаль, очевидно, у вашому випадку, трапився системний збій, бо списання коштів відбувається один раз: кошти з вашого рахунку резервуються на транзитному рахунку банку, а після підтвердження виконання замовлення, перераховуються продавцю. Не турбуйтеся, все що було списано некоректно, обов'язково буде вам повернуто. Перепрошуємо за надані незручності. Якщо трапляються непорозуміння, або питання стосовно Пром-оплати, будь ласка, одразу пишіть нам на пошту [email protected], ми допоможемо.
Отзыв о Prom.ua по адресу Одеса, ул. Пушкинская 20 Наперед: Розумію, що зараз отримаю кучу хейта від продавців - Я САМ ПРОДАВЕЦЬ. Розумію, що колись щось неподобається завжди хочеться написати відгук і наші клієнти тому пруф, не дай БОГ!!! Коли щось піде не так, коли замовлення відправлено не в той же день, чи продавець не побажав "гарного дня", або ще тисяча і одна причина і клієнт вже нахмуривши... Читать отзыв Наперед: Розумію, що зараз отримаю кучу хейта від продавців - Я САМ ПРОДАВЕЦЬ. Розумію, що колись щось неподобається завжди хочеться написати відгук і наші клієнти тому пруф, не дай БОГ!!! Коли щось піде не так, коли замовлення відправлено не в той же день, чи продавець не побажав "гарного дня", або ще тисяча і одна причина і клієнт вже нахмуривши брови біжить писати негативний відгук на промі. Згоден, що пром не ідеальний, і мінусів багато, головний мінус це відгуки з якими неможливо щось зробити, навіть, коли ти 101 % правий, але відгук залишається тому що "правила прому". В цьому відгуку хочу не негативити на пром, бо якщо все було так погано як всі пишуть, ну не розміщувалися ми би з вами там, а сказати, що прому треба переглянути деякі правила (так, розумію, що вони це робити не будуть), бо дійсно багато продавців просто в розпачі від роботи, що вони проводять і коли їх рейтинг падає на очах через неадекватів, які роблять замовлення. Але це питання не до прому, а до людей, до таких як ми з вами. Тому, шановні (сам шановні, бо по іншому не можу сказати), терпіння Вам та сподіваємось на покращення зі сторони прому...на справжні покращення. Сподіваємось нас колись почують.
Дякуємо вам за відгук та зворотний зв’язок. Ми намагаємося почути кожного і взяти до уваги усі побажання та зауваження, але разом з тим у нас є стратегічний план розвитку, якому ми слідуємо. Наша ціль — ефективні інструменти продажів для продавців і висока якість обслуговування для покупців.
В період військового стану таке оцінювання вважаю недоцільним. 1. Якщо для оцінювання беруть показники за 60днів – 10 останніх, і в продавця вже було відключення на 7 днів, то неправильно через 2 тижні після повторного включення знову відключати, бо розрахунковий період занадто короткий. 2. Рекомендую не враховувати відмінені замовлення з поміткою «не можливо додзвонитися», бо покупці часто вказують не правильні... Читать отзыв В період військового стану таке оцінювання вважаю недоцільним.
1. Якщо для оцінювання беруть показники за 60днів – 10 останніх, і в продавця вже було відключення на 7 днів, то неправильно через 2 тижні після повторного включення знову відключати, бо розрахунковий період занадто короткий.
2. Рекомендую не враховувати відмінені замовлення з поміткою «не можливо додзвонитися», бо покупці часто вказують не правильні телефони або телефони знайомих, а замовлення потребує уточнення.
3. Є покупці які роблять замовлення товару з розміром і кольором яких взагалі в описі і в різновиді немає.??? До якої категорії їх відносити??
4. Думаю теперішній метод оцінювання найбільш прийнятний для покупок з ПромОплатою
- Після активації показник успішних замовлень обнуляється. Новий показник буде сформовано від 8 замовлень. Розрахункового періоду для цього вдосталь. - Ми можемо виключати із розрахунку % успішних замовлень лише систематично підроблені замовлення (тобто спам-замовлення), які алгоритм не зміг розпізнати. Замовлення, скасовані з будь-яких інших причин, ми не виключаємо вручну з розрахунку. Детальніше про замовлення, які автоматично не впливають на показник можна ознайомитись за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405624956573 - Не зрозуміли вас у формулюванні:”до якої категорії їх відносити”. Якщо мова про причини скасування, то ви можете обрати “немає різновиду”, “на прохання покупця”, або “інше”. Залишаючи такі замовлення у статусі “Нове” ви можете попросити покупця скасовувати замовлення самостійно й воно не буде впливати на ваш показник рейтингу. - Пром-оплата зручний і безпечний спосіб оплати й все більше і більше покупців і продавців обирають саме його, також в нього є багато переваг для продавців.
Много писал негатива на пром как продавец, сейчас напишу пожелание по улучшению юзабилити со стороны покупателя, так как вчера хотел купить рюкзак и столкнулся с тем, что нормально настроены отзывы только на Розетке. Зачем нам читать 1000+ отзывов о продавце, если мне всего-то нужно 5-10 о товаре, который меня интересует. По итогу, пошел искать обзоры и отзывы на ютуб и... Читать отзыв Много писал негатива на пром как продавец, сейчас напишу пожелание по улучшению юзабилити со стороны покупателя, так как вчера хотел купить рюкзак и столкнулся с тем, что нормально настроены отзывы только на Розетке. Зачем нам читать 1000+ отзывов о продавце, если мне всего-то нужно 5-10 о товаре, который меня интересует. По итогу, пошел искать обзоры и отзывы на ютуб и по финалу, купил на олх. Это Очень серьезный просчет маркетологов.
Раніше ми також практикували відгуки до товарів у каталозі Prom.ua, але зіткнулися з деякими причинами, через які були вимушені прибрати цей функціонал. Наразі наші розробники, враховуючи минулий досвід, розглядають можливість того, щоб покупці залишали відгуки саме про товар продавця, але точні терміни реалізації ще невідомі. Ми намагаємося максимально враховувати всі зауваження та пропозиції користувачів. Дякуємо вам за відгук і зворотний зв'язок.
Не однократно сталкивался с проблемой, что покупатель не может выбрать из списка правильно свой населённый пункт, так как не указан раион а иногда и область. Я еще два года назад говорил прому - поменяйте базу. Но пром считает, что у него всё хорошо и в ошибках виноват покупатель. Во вложении приведу пример как можно легко отправить не в... Читать отзыв Не однократно сталкивался с проблемой, что покупатель не может выбрать из списка правильно свой населённый пункт, так как не указан раион а иногда и область. Я еще два года назад говорил прому - поменяйте базу. Но пром считает, что у него всё хорошо и в ошибках виноват покупатель. Во вложении приведу пример как можно легко отправить не в то село Одесской обл. так как есть два одинаковых названия сёл с разными районами Сравнение базы адресов на проме и сайте новой почты
Дякуємо вам за зворотний зв'язок. На даний час ваші зауваження і побажання знаходяться на розгляді у розробників, якщо буде можливим внести вказані вами правки, то ви побачите їх в одному з оновлень Prom.
Мне невернули деньги за отмененный заказ,деньги пришли,а потом их вернуло вам,моя карточка ушла в минусовой баланс,приват банк ответил что это вы невернули им деньги за отмену заказа.Помогите разобраться
Отзыв о Prom.ua по адресу Дніпро, Героев Майдана 1А 1. Аналітика Суми замовлень рахує усі замовлення (прийняті, виконані, скасовані). По касі сума пробитих чеків звістно лише виконаних замовлень. Навіщо мені статистика Суми замовлень, яка некоректно відображає Суму??? Підтримка каже "Такий алгоритм розрахунку суми замовлень" .... 2. Рахунок покупцеві іноді не приходить зовсім! Не у папку Спам, а зовсім. Я робила декілька замовлень сама і мені не приходили рахунки... Читать отзыв 1. Аналітика Суми замовлень рахує усі замовлення (прийняті, виконані, скасовані). По касі сума пробитих чеків звістно лише виконаних замовлень. Навіщо мені статистика Суми замовлень, яка некоректно відображає Суму??? Підтримка каже "Такий алгоритм розрахунку суми замовлень" .... 2. Рахунок покупцеві іноді не приходить зовсім! Не у папку Спам, а зовсім. Я робила декілька замовлень сама і мені не приходили рахунки теж. Я не бажаю втрачати клієнтів та пересилаю на вайбер рахунок, який бачу. Але так не має бути! Підтримка каже "Все відправляється автоматично". Агов! Якщо вам пишуть, що не працює, то мабуть так воно і є...
По першому питанню. Дякуємо, що звернули увагу і написали нам про це. Дійсно, такий спосіб підрахунку не завжди може бути зручним. Ми передали ваші зауваження команді розробки і цей функціонал буде переглянуто.
Стосовно другого питання. Приносимо вам свої вибачення за спричинені незручності, але, через те, що помилка виникає не постійно, а епізодично, суттєво гальмує результат відтворення і усунення її. Ми бачимо, що ви зверталися до нашої служби підтримки. Колегами була створена задача до профільного відділу і по результату вирішення її, ми вас обов’язково повідомимо.
Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua: кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу. кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее
Скасувати товари що впливають на рейтинг.
Відгуки як спосіб доп. заробітку шахраями і маніпуляцій продавцями
Відгуки від клієнтів на пром.юа це давній головний біль, знайомий кожному продавцеві, і якщо раніше колись їх хоч якось перевіряли, то тепер з того дна нам постукали.
Все більше фейкових акаунтів де десятки негативних відгуків "не відповідає, не оплачує",... Читать отзыв В кінці лонгріду пропоную нову СХЕМУ ВІДГУКІВ для прома, яка і для продавця буде коректною і для покупця і для прома.
Відгуки від клієнтів на пром.юа це давній головний біль, знайомий кожному продавцеві, і якщо раніше колись їх хоч якось перевіряли, то тепер з того дна нам постукали.
Все більше фейкових акаунтів де десятки негативних відгуків "не відповідає, не оплачує", звісно є окуремі персонажі такі, ненормотипові люди, але левова доля - це акаунти для чорного піару (а-ля втопи конкурента) або це шантажисти "я видалю відгук, а ви мені плаття безкоштовно пошийте"
Ми це бачимо 2-3 рази щомісяця.
Схема одна
"Клієнт" робить замовлення, не відповідає ні слова, або пару слів, на прохання скасувати замовлення звісно теж не реагує, і тільки скасовуєш замовлення - прилітає "Одиничка" - з усіякими бяками.
У нас свіжачок - "продавець мені погрожує..."
Ну тобто ми, торгова марка, я власниця - волонтерка, віддала кошти на дім, зібрані роками щоб безкоштовно вдягати військових і набрала на це кредитів, коли до мене приходить покупець роблю що - замість ортримання оплати кидаюся... погрожувати?
Серйозно?
У нас часто міняються менеджери, іноді дівчата плачуть від грубості і хамства і несправедливості від так званих "клієнтів" - послати на...й, проклясти, назвати "тупоюс..ою" - це норма,
А у нас, на хвилинку, ВИКЛЮЧНО ПИСЬМОВА фіксація, тому все можна бачити на власні очі.
Продавець НЕ МОЖЕ оскаржити відгук фактично, видалять хіба мат, все інше "думка покупця", з якими ми "маємо домовлятися" тобто нам грублять, хамлять, посилають нах, не відповідають, не оплачують, ми платимо величезні комісії і ми маємо "домовлятися" з тим сміттям роду людського.
Продавець НЕ МОЖЕ додатьи фото в доказ підтвердження своєї правоти.
Продавець НЕ МОЖЕ себе захистити.
Відгук з порталу, як зазначено в правилах публікацій:позитивний підвищує рейтинг, негативний - значно знижує і рейтинг і відповідно видачу сайта.
За 2025 рік ми маємо 8 негативних відгуків на ОДИНИЦІ, виключно одиниці, не 2 не 3, а ОДИН - всі по НЕОПЛАЧЕНИХ замовленнях, по деяких - всі мінуси "галочки", в деяких - "неввічливий продавець"
Якби не морально опущена система відгуків - можна було б миритися з багатьма проміськими нечеснотами. але це - краєугольний камінь промівського илцемірства. нам радять мало не вилизувати ноги нашим клієнтам, нам же як клієнтам показують товстий вгодований ФАК.
Якщо служба підтримки прочитає цей текст аж до цих слів, не кидайте мені правила оскарждення і публікації, я їх знаю краще вас і ми знаємо всі, що вони нічого не вирішують.
Але, якщо маєте зазіхання на статус ПРАВОВОЇ команди, раджу, як КЛІЄНТ, і як ПРОДАВЕЦЬ і як ПОКУПЕЦЬ
1. Відгук або позитивний, нейтральний або негативний, два кольори, зелений і червоний, без зірочок.
Хто захоче прочитати - бачить, 1000 позитивних відгуків, 20 негативних. І все, навіщо ці відсотки?
Для позитивного відгуку - нехай він іде автоматом, як на тому ж Ібеї чи Амазоні. Людина купила, часу на відгуки немає, то нехай той просто плюсик іде автоматом.
Люди не пишуть відгуки, коли все Ок, це поза сферою їх інтересів. Ми і подарунки і знижки пропонуємол за відгуки - ну не пишуть їх люди, у кого тисячі відгуків - це ЛИПА. 15 грн. штучка написання, на Кабанчику оно цих послуг вагон і возик.
ТО зробіть хороше автоматичним і повідоляйте клієнту, да, у вас все гут, компанія отримала плюбсик. вважаєте інакше - пишіть отуточки.
Нейтральний - ну буває що ніяк, наче і річ гут, але колір не той, чи ще шось. І людина не ставить нічого, бо 50х50.
Дайте їй можливість висловити НЕЙТРАЛЬНУ думку тількинаписати ж що сталося, детально.
Ми наприклад нещодавно дізналися, що чоловік задоволений в принципі, але футболка йому завелика, дізналися, бо самі робимо опитування, а він просто мовчав і ображався. Почали уточнювати, виявилося, сам напутав у розмірах, бо міряв не себе, а футболку в см. Зробили йому ще одну, зі знижкою.
Дякує, все супер.
Негативний - нехай людина ПИШЕ текст де ретельно описує проблему і обов'язково додає фото.
Немає часу у ваших співробітників копатися у розборках, СУПЕР, дарую ідею для відгуків яка і захистить проджавця і змусить шахраїв та скандалістів бути більш обережними, адже ваша схема - пиши що хочеш - відома всім і люди просто приходять випустити пару, порядність річ не всім доступна.
Коли нестабільна психічно чи непорядна чи просто незадоволена реально людина пише тупо "одиничку" вона оце клацнула і все, наче полегшало. А колди буде потреба реально пояснити що не так - 9 з 10 людей змінять свою думку в процесі написання.
Наприклад: ставить покупець "галочку" не відповідає вигляд - обов'язкове фото.
Ставить покупець - неввічливй продавець - нехай мінімально 200 символів опише в чому ж
Ставить невірна ціна - скрін де іншу ціну поставили
Що там у нас ще - товар не відправили - текст чи скріни,
дайте продавцям можливість прикріпляти фото теж - чому ж ви наші права звужуєте, Законом передбачене РІВНЕ право на захист дял всіх громадян.
Дайте людям самим бути відповідальними за свої вчинки і тисячі ваших клієнтів - продавців вам подякують.
Змушуйте бути відповідальними і продавців і ПОКУПЦІВ і буде всім щастя, Карму ніхто не відміняв.
Загалом нормальний сервіс
Єдине, що трохи обурює — хтось, типу, помилково (чотири рази!!!) оформив однакові замовлення на мій номер телефону, продавець їх скасував і тепер вони постійно висять в історії замовлень, суттєво знижуючи мій рейтинг (% успішних покупок).
Примітно, що за три дні до цього я залишила негативний (абсолютно правдивий і заслужений) відгук на товар... Читать отзыв Часто користуюся Пром-оплатою, жодних проблем не виникало.
Єдине, що трохи обурює — хтось, типу, помилково (чотири рази!!!) оформив однакові замовлення на мій номер телефону, продавець їх скасував і тепер вони постійно висять в історії замовлень, суттєво знижуючи мій рейтинг (% успішних покупок).
Примітно, що за три дні до цього я залишила негативний (абсолютно правдивий і заслужений) відгук на товар із дуже подібного, майже ідентичного, магазину. Ймовірно, що там один власник і це помста така :))
Не вірю в те, що можна чотири рази помилково оформити одне і те ж замовлення!
Скасовані замовлення, здійснені не мною, видалити неможливо.
Цікаво, з якої причини? Навіщо вони мені, якщо я не маю до них жодного відношення?
По суті, це не така вже й проблема, але трохи неприємно, що не можеш оперувати історією своїх замовлень.
50\50 сказати, що я у захваті – не можу.
Один раз усе пройшло добре – товар приїхав швидко й без проблем. Іншого разу довелось кілька днів чекати, поки продавець взагалі підтвердить замовлення. Тобто... Читать отзыв Замовляла через Prom.ua кілька разів. В цілому – нормально, але сказати, що я у захваті – не можу. Це, скоріше, платформа, яка просто дає доступ до різних продавців, і якість обслуговування сильно залежить від конкретного магазину.
Один раз усе пройшло добре – товар приїхав швидко й без проблем. Іншого разу довелось кілька днів чекати, поки продавець взагалі підтвердить замовлення. Тобто сам Prom.ua – ніби як посередник, і не завжди зрозуміло, хто винен, якщо щось іде не так.
Ціни іноді вигідні, але потрібно уважно дивитися на рейтинги продавців і читати відгуки. Інтерфейс зручний, але підтримка платформи відповідає досить повільно.
Якщо коротко – сервіс на "тверду трійку". Не жахливо, але й не ідеально. Просто ще один маркетплейс. Якщо знаєш, у кого купуєш – усе буде ок.
Здирство від прома
Ура!!! Гроші повернули
Дякуємо, що повідомили про вирішення проблеми.
В майбутньому, бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom :)
Просейл реклама - справедливість відсутня
Шановні представники пром.юа, питання яке болить кожному - ваша реклама просейл.
Так, вона потрібна, ніхто не сперечається. але... наведу на прикладах.
Іноді люди роблять замовлення, далі не виходять на зв'язок. не відповідають. не оплачують покупки, бо купили "просто спитати", бо купили не читаючи опис товару і або" а мені наложкою виготовте дорогу річ, а я подумаю чи... Читать отзыв Доброго всім дня.
Шановні представники пром.юа, питання яке болить кожному - ваша реклама просейл.
Так, вона потрібна, ніхто не сперечається. але... наведу на прикладах.
Іноді люди роблять замовлення, далі не виходять на зв'язок. не відповідають. не оплачують покупки, бо купили "просто спитати", бо купили не читаючи опис товару і або" а мені наложкою виготовте дорогу річ, а я подумаю чи прийду на пошту" або "а мені треба щоб сьогодні відправили річ, на виробництво якої треба 3-5 робочих днів (що вказано в описі)" і т.д. Або через годину після покупки виявляється що їм вже це подарували-купили-лелека приніс.
Люди різні, і порядних та уважних серед покупців не більше, ніж серед людства в цілому.
Далі я як виробник маю два варіанти:
Поставити брехливе "виконано" і втратити комісію просейл, це в середньому по нашій категорії 150-250 грн. щоразу.
Або чесно ставити "скасовано" щоб отримати назад чималу комісію, але при цьому мені піднімається ставка за просейл в два рази, бо я втрачаю рейтинг ТОП продавця.
Чому втрачаю гроші і рейтинг?
Бо клієнту "просто спросить"
Що каже сапорт прома - умоляйте, ублажайте, моліть на колінах ваших клієнтів, щоб вони самостійно скасовували покупки. Тобто я, яка наприклад тиждень вайбером-телеграмом-дзвінками намагался достучатися до покупця, який тупо ігнорив всі звернення, маю продовжувати перед ним вже принижуватися і благати скасувати покупку? та якщо людина не відповідає навіть на уточнення замовлення, читає і ігнорить - не буде вона скасовувати, їй пофіг!!!
Я не маю працювати ні, не маю вести виробництво, я маю БЛАГАТИ непорядного покупця вчинити порядно?
Шановні промівці, ПОРЯДНІ покупці не тицяють в КУПИТИ просто так і сплачують покупки.. Якщо ж ситуація змінилася - кажуть про це.
Але і серед тих хто каже в вайбер "скасуйте" одиниці реально самі скасовують, бо їм нема часу, незручно, і т.д.
Не цікавлять їх наші проблеми, які вони ж нам і створили!!!
Я надаю купу доказів і прошу виключити з рейтингу "успішних" - скріни з чату, вайбера, телеграма, ні, знушаються сапорти, а ви ще скрін з телефона дайте, скількик разів дзвонили і коли...
Серйозно? Пром каже, що клієнт понад усе.
Для нас ПРАВДА понад усе, а от від прома хотіли б побачити приклад, бо МИ, продавці ваші клієнти в першу чергу.
Ви боїтеся втратити комісію - ок, перевіряйте, продавці теж бувають звичайно нечесні, але ж перевіряючи не знущайтесь, не принижуйте, не рубайте руку, яка вас годує.
Іноді благаєш того "клієнта " кілька днів - та дайте відповідь, ну будьте ж ви людьми! Минає так 10 днів і комісію вже по терміну не повернеш.
То чим я маю займатися, якісним виробництво українського продукту чи благати скасувати неоплачену покупку то "клієнта" то сапорт не враховувати її в рейтингу. скажіть?
Нижче черговий номер замовлення де "а я думала у вас наложкою виготовляються ексклюзивні речі на мій розмір" - три дні не може скасувати.
Пишу на сапорт, роблю скріни і далі так же продуктивно проводжу час...
Вимоги до якості обслуговування в нас стандартні й напрацювати їх не складно. Щоб тримати статус Топ-продавця, потрібно мати показники у межах:
- відгуки — мінімум 80%;
- успішні замовлення — мінімум 60%.
Ми не вимагаємо 100% виконаних замовлень, оскільки завжди будуть ситуації, де потрібно скасувати замовлення. І час від часу скасовані замовлення особливо не можуть вплинути на ваш показник рейтигу.
Окрім цього деякі замовлення взагалі не впливають на ваш рейтинг.
Наприклад:
- замовлення-дублікати;
- замовлення, за якими покупці не прийшли у поштове відділення або відмовилися від отримання;
- скасовані не оплачені Пром-оплатою замовлення;
- скасовані замовлення від покупців з поганим рейтингом тощо. Докладніше в довідці https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405624956573
Усі продавці на Prom працюють в однакових умовах. Жоден із них не може знати, чи буде успішним замовлення. Проте відсоток успішних замовлень у продавців може значно різнитися. Перш за все це залежить від процесів роботи продавця, тільки ви знаєте як вони налагоджені й можете на них впливати.
Тому ми рекомендуємо детально опрацювати причини скасування замовлень та подумати, як цього можна уникнути. Вам допоможуть наші рекомендації щодо покращення показника успішних замовлень https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021
Товар не соответствует описанию
Нам прикро, що ви залишилися незадоволені своєю покупкою :(
З цього питання рекомендуємо напряму звернутися до продавця товару.
Якщо ж продавець не вийде на зв'язок або відмовиться вирішувати проблему, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], вказавши номер вашого замовлення, ми спробуємо вам допомогти.
Також ви можете залишити відгук продавцю, з кабінету покупця, натиснувши кнопку "Додати відгук" — це вплине на його рейтинг і видачу товарів в каталозі.
Ми виключаємо з каталогу магазини з низькими показниками.
Заблокували просейл рекламу без можливості відновити
Уточніть, будь ласка, ваш ID, щоб ми могли детальніше ознайомитися з ситуацією, що виникла.
Разновидности
Ну уже надоело за столько лет , оформление заказов на размеры которых нет , уже и капс локом в названии размер указан и в описании, ну ничего не помогает..оформляют , потом оказывается им другое надо , потом упрашивай сделать отмену что б не портить рейтинг, так еще... Читать отзыв Пожалуйста, ну сделайте уже выбор размера и тд.в оформлении заказов.
Ну уже надоело за столько лет , оформление заказов на размеры которых нет , уже и капс локом в названии размер указан и в описании, ну ничего не помогает..оформляют , потом оказывается им другое надо , потом упрашивай сделать отмену что б не портить рейтинг, так еще много отменять не хочет , игнорит сразу.
Ну почему везде , на всех маркетплейсах есть выбор размера , даже на шафе вашей а тут надо дублировать товары и заказ оформляется без выбора размера? Ну в чем прикол и продавцам и покупателям морока?
Отзывы на Пром
Но все без толку. Модераторы всегда, почему-то, на стороне покупателя, даже когда тот явно не прав и клевещет.
В моем случае вообще, мы потратили время и ресурсы для отправки посылки, сам же пром заплатил 80 грн за доставку, а клиент отказался + нам отрицательный отзыв.
В итоге... Читать отзыв Тоже писал обращение 4110111 по поводу отзывf, пытался доказать что не осел.
Но все без толку. Модераторы всегда, почему-то, на стороне покупателя, даже когда тот явно не прав и клевещет.
В моем случае вообще, мы потратили время и ресурсы для отправки посылки, сам же пром заплатил 80 грн за доставку, а клиент отказался + нам отрицательный отзыв.
В итоге у нас один негатив, у прома минус доставка, зато клиент молодец
Покупець написала вам у Viber про те, що здійснила передоплату замовлення.
Але, на жаль, відповіли ви їй після того, як вона залишила вам відгук.
Ми бачимо, що ви вже прокоментували цей відгук, ваш коментар допоможе скласти враження у покупців про ваш магазин та дасть змогу оцінити ситуацію з обох боків.
Ми просимо вирішувати спірні ситуації з покупцями, тому що насамперед продавці мають бути зацікавлені у своїй репутації та подальших продажах.
Своєю чергою ми можемо видаляти відгуки тільки, якщо вони порушують Правила публікації відгуків та коментарів на Prom.ua. Ознайомитись з правилами можна за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004963238.
Чому не зробити відгуки з посиланням на конкретний товар
Нещодавно ми реалізували можливість залишати відгуки про придбані товари.
У довідці, за посиланням https://help.prom.ua/hc/uk/articles/20060269129117, докладна інструкція, як залишити відгук про товар.
Погана система відгуків
Рекомендуємо перевірити вам налаштування обліку залишків товарів. Більш детально про функціонал можна дізнатися у довідці https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360005252177
Якщо причиною негативного відгуку є лише наявність товару, при цьому у вас вказані залишки, то ви можете оскаржити такий відгук, написавши нам на пошту - [email protected].
Якщо у вас вказаний графік роботи, а замовлення було створене в неробочий час і залишено негативний відгук про це, ви також можете його оскаржити.
Служба підтримки розглядає усі запити в індивідуальному порядку.
Отзыв и SKK
На сайте Новой почты при вводе ТТН и номера телефона в разделе "Детальный трекинг" четко написано, что "Термін отримання посилки вичерпано. Посилка повернута відправнику", а SSK говорит что "Мы не уверены что клиент не смотрел посылку на почте и не можем удалить такой... Читать отзыв Клиент не пришел на почту за заказом, но при этом оставила отзыв что "Товар не соответствует описанию".
На сайте Новой почты при вводе ТТН и номера телефона в разделе "Детальный трекинг" четко написано, что "Термін отримання посилки вичерпано. Посилка повернута відправнику", а SSK говорит что "Мы не уверены что клиент не смотрел посылку на почте и не можем удалить такой отзыв". Это как так вообще? Если отказ, то пишется "Відмова", а тут Возврат по истечению срока хранения. А если клиент не видел в глаза посылку, то как он может писать что товар не соответствует?
На жаль, на сайті перевізника було зазначено, що покупець відмовився від отримання відправлення та термін отримання посилки вичерпано.
Модератор не може напевне знати, яка з причин правдива.
Після того, як ви надали підтвердження, що дійсно покупець не прийшов за посилкою, відгук було видалено.
про ставлення до покупців
продавці швидко відправляли товар і все було належної якості
наразі трапилась неприємна ситуація з магазином - два тижні не відправляли товар і не виходили на з`язок, магазин в Києві, 150 менеджерів, проблем як в інших регіонах країни немає
звернулась до техпідтримки пром.юа
за допомогою пром.юа проблему вирішили
дякую
Радіємо, що допомогли вам у вирішенні цієї ситуації, але шкода, що продавець згаяв ваш час.
Не всі продавці на Prom затримують опрацювання замовлень.
Якщо ж така ситуація трапилася і продавець не виходить на зв'язок, рекомендуємо самостійно скасувати замовлення й обрати товар в іншого продавця.
Також ви можете залишити відгук про роботу продавця — це буде корисно іншим покупцям й вплине на рейтинг і видачу товарів продавця у каталозі Prom. Показать 1 ответ
Сильно тормозить сайт prom
Деякий час були проблеми з відображенням картинок на сайті. Наразі ця помилка виправлена. Перепрошуємо за незручності.
Якщо зараз у вас присутня проблема з відображенням картинок, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], надавши приклади, щоб ми могли додатково перевірити. Показать 1 ответ
доповнюю відгук нижче
Звертаюсь тут, бо ваш бот - це щось жахливе.
Наприклад, важку банку томатів можна, зернові батончики, шоколад, круасани - ні, зразу зникає цей вид доставки. І так у безлічі продавців.
Продавець каже, що це такі умови від пром.юа і звертатись до вас.
Поясніть цю ситуацію?
Щоб отримати безкоштовну доставку замовлення до точок видачі Rozetka, обраний товар повинен знаходитись в одній з наступних категорій на Prom.ua - https://prom.ua/export/rozetka_delivery_categories
Щоб ми могли детальніше перевірити, чому саме у вас не спрацьовує цей тип доставки, будь ласка, надішліть нам на пошту [email protected] посилання на товар, при замовленні якого не доступна безкоштовна доставка до точок видачі Rozetka.
Ну типу нормально
Дякуємо за ваш відгук та зворотний зв'язок.
Пошукова видача — це дуже гнучкий функціонал. Ми безперервно працюємо над покращенням алгоритмів його дії.
У результатах видачі можуть підтягуватися супутні товари, тому для швидкого і точного пошуку, рекомендуємо переходити у релевантні категорії, що система пропонує відповідно до вашого запиту, а також використовувати фільтри пошуку.
Якщо ви часто стикаєтесь з некоректною пошуковою видачею, будь ласка, пишіть нам на пошту [email protected], додавайте скріншоти, а також посилання на результати видачі, ми обов’язково все розглянемо і перевіримо.
Рейтинг продавца
Осталось 170 дней оплаченого срока,если рейтинг не поднимется, и всё останется на том же уровне, то с такими критериями думаю делать на проме больше нечего,учитывая что похвастаться ежеднневными заказами тоже не могу. Если уж сделали такие жесткие правила для продавцов,что при отмене заказов падает рейтинг магазина, то предлагаю сделать сделать тоже самое и для покупателей, сделайте кнопку запрос на отмену товара покупателем,если за сутки покупатель не отменяет заказ,который ему не подошол, то он автоматически отменяется пром юа, без ущерба продавцу, а покупателю за халатность понижения рейтинга и статус ненадежного покупателя!
Почему то при публикации просят номер заказа, поэтому напишу номер, который к этому отзыву никакого отношения не имеет.
Получил не приятный опыт
Так, ситуації трапляються різні. Нам прикро, що продавець помилково відправив вам не той товар.
Уточніть, будь ласка, чи наразі вирішене питання з продавцем? Оскільки в листі до служби підтримки ви написали, що проблема вирішена.
"О том слепой и плачет, что ничего не видит"
Покупець у своєму відгуку не говорить, що сплатив більше. Він чітко написав, що товар не виправдав його очікування. Тобто, на його думку, ціна/якість невідповідні. Тому, який саме в замовленні був спосіб оплати, немає значення.
Відгук покупець залишив з нейтральною оцінкою, що не впливало на ваш рейтинг.
Наразі покупець змінив свою оцінку на 4 зірочки.
Что по продажам?
Ко всем продающим на проме, но в частности, тем кто продает одежду (ибо я такой):
Что по продажам?
У меня на проме не то, что они упали, их почти нету. Под "почти" я имею ввиду 1, максимум 2 заказа в день. Раньше было минимум 7-10 в день.
И я... Читать отзыв Добрый вечер, всем негодующим, присоединяюсь. (Много текста не будет).
Ко всем продающим на проме, но в частности, тем кто продает одежду (ибо я такой):
Что по продажам?
У меня на проме не то, что они упали, их почти нету. Под "почти" я имею ввиду 1, максимум 2 заказа в день. Раньше было минимум 7-10 в день.
И я просто не пойму, это у меня что-то не так или так сейчас у всех? В разы упали показы (в принципе одно тянет другое).
Обращался в тех. поддержку с этим вопросом и количеством просмотров, но ответ всегда "CTR C + CTR V" - просто скинули ссылку на правила прому по формированию CPA, спасибо, что удостоили меня нажатием эти 4-х клавиш, но я "немного" не это спрашивал.
И я бы подумал, что не сезон и людям сейчас не до покупок, но на нашей украинской барахолке (которую я никогда в серьез не рассматривал) у меня по 3-5 заказа в день, с учетом того, что у меня там всего лишь один аккаунт и особо в рекламу никто не вкладывается, под "особо" я имею ввиду, что я закинул туда 70 грн и всё.
Дякуємо, що повідомили. Ми передали ваше питання розробникам для детальнішого вивчення та аналітики категорій.
Якась фігня з приват банком по пром оплаті
Як це взагалі працює, перший раз списуються кошти при оформлені замовлення і потім другий раз при отримані товару, але при списані в другий раз той перший раз має "зникнути". Це короче треба кожен раз перевіряти.
Раніше було простіше. Списувалися кошти тільки один перший раз при оформлені замовлення.
Висновок: Я за 10 секунд створила онлайн карту мастеркард в приват 24 тільки для оплати прому, так буде набагато легше відстежувати мені і неможливо зняти зайвого для банку.
На жаль, очевидно, у вашому випадку, трапився системний збій, бо списання коштів відбувається один раз: кошти з вашого рахунку резервуються на транзитному рахунку банку, а після підтвердження виконання замовлення, перераховуються продавцю.
Не турбуйтеся, все що було списано некоректно, обов'язково буде вам повернуто. Перепрошуємо за надані незручності.
Якщо трапляються непорозуміння, або питання стосовно Пром-оплати, будь ласка, одразу пишіть нам на пошту [email protected], ми допоможемо.
Добрий вечір! Ми з України!
Розумію, що колись щось неподобається завжди хочеться написати відгук і наші клієнти тому пруф, не дай БОГ!!! Коли щось піде не так, коли замовлення відправлено не в той же день, чи продавець не побажав "гарного дня", або ще тисяча і одна причина і клієнт вже нахмуривши... Читать отзыв Наперед: Розумію, що зараз отримаю кучу хейта від продавців - Я САМ ПРОДАВЕЦЬ.
Розумію, що колись щось неподобається завжди хочеться написати відгук і наші клієнти тому пруф, не дай БОГ!!! Коли щось піде не так, коли замовлення відправлено не в той же день, чи продавець не побажав "гарного дня", або ще тисяча і одна причина і клієнт вже нахмуривши брови біжить писати негативний відгук на промі.
Згоден, що пром не ідеальний, і мінусів багато, головний мінус це відгуки з якими неможливо щось зробити, навіть, коли ти 101 % правий, але відгук залишається тому що "правила прому".
В цьому відгуку хочу не негативити на пром, бо якщо все було так погано як всі пишуть, ну не розміщувалися ми би з вами там, а сказати, що прому треба переглянути деякі правила (так, розумію, що вони це робити не будуть), бо дійсно багато продавців просто в розпачі від роботи, що вони проводять і коли їх рейтинг падає на очах через неадекватів, які роблять замовлення.
Але це питання не до прому, а до людей, до таких як ми з вами.
Тому, шановні (сам шановні, бо по іншому не можу сказати), терпіння Вам та сподіваємось на покращення зі сторони прому...на справжні покращення.
Сподіваємось нас колись почують.
Дякуємо вам за відгук та зворотний зв’язок. Ми намагаємося почути кожного і взяти до уваги усі побажання та зауваження, але разом з тим у нас є стратегічний план розвитку, якому ми слідуємо. Наша ціль — ефективні інструменти продажів для продавців і висока якість обслуговування для покупців.
В’ячеславе, приєднуйтеся до нашої групи підприємців у ФБ https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua, де можна обговорити поточні проблеми та шляхи їх вирішення, дізнатися останні новини Маркетплейса, отримати пораду та підтримку. Показать 1 ответ
Рейтинг продавця.
1. Якщо для оцінювання беруть показники за 60днів – 10 останніх, і в продавця вже було відключення на 7 днів, то неправильно через 2 тижні після повторного включення знову відключати, бо розрахунковий період занадто короткий.
2. Рекомендую не враховувати відмінені замовлення з поміткою «не можливо додзвонитися», бо покупці часто вказують не правильні... Читать отзыв В період військового стану таке оцінювання вважаю недоцільним.
1. Якщо для оцінювання беруть показники за 60днів – 10 останніх, і в продавця вже було відключення на 7 днів, то неправильно через 2 тижні після повторного включення знову відключати, бо розрахунковий період занадто короткий.
2. Рекомендую не враховувати відмінені замовлення з поміткою «не можливо додзвонитися», бо покупці часто вказують не правильні телефони або телефони знайомих, а замовлення потребує уточнення.
3. Є покупці які роблять замовлення товару з розміром і кольором яких взагалі в описі і в різновиді немає.??? До якої категорії їх відносити??
4. Думаю теперішній метод оцінювання найбільш прийнятний для покупок з ПромОплатою
- Після активації показник успішних замовлень обнуляється. Новий показник буде сформовано від 8 замовлень. Розрахункового періоду для цього вдосталь.
- Ми можемо виключати із розрахунку % успішних замовлень лише систематично підроблені замовлення (тобто спам-замовлення), які алгоритм не зміг розпізнати. Замовлення, скасовані з будь-яких інших причин, ми не виключаємо вручну з розрахунку. Детальніше про замовлення, які автоматично не впливають на показник можна ознайомитись за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405624956573
- Не зрозуміли вас у формулюванні:”до якої категорії їх відносити”. Якщо мова про причини скасування, то ви можете обрати “немає різновиду”, “на прохання покупця”, або “інше”. Залишаючи такі замовлення у статусі “Нове” ви можете попросити покупця скасовувати замовлення самостійно й воно не буде впливати на ваш показник рейтингу.
- Пром-оплата зручний і безпечний спосіб оплати й все більше і більше покупців і продавців обирають саме його, також в нього є багато переваг для продавців.
Отзывы на товар на проме
Раніше ми також практикували відгуки до товарів у каталозі Prom.ua, але зіткнулися з деякими причинами, через які були вимушені прибрати цей функціонал.
Наразі наші розробники, враховуючи минулий досвід, розглядають можливість того, щоб покупці залишали відгуки саме про товар продавця, але точні терміни реалізації ще невідомі. Ми намагаємося максимально враховувати всі зауваження та пропозиції користувачів. Дякуємо вам за відгук і зворотний зв'язок.
База адресов новой почты безнадёжно устарела
Дякуємо вам за зворотний зв'язок. На даний час ваші зауваження і побажання знаходяться на розгляді у розробників, якщо буде можливим внести вказані вами правки, то ви побачите їх в одному з оновлень Prom.
Уже больше двух недель не возвращают деньги за отмененный заказы по пром оплате.
Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] вказавши номер вашого замовлення. Ми обов'язково допоможемо розібратися.
Працює жахливо
Підтримка каже "Такий алгоритм розрахунку суми замовлень" ....
2. Рахунок покупцеві іноді не приходить зовсім! Не у папку Спам, а зовсім. Я робила декілька замовлень сама і мені не приходили рахунки... Читать отзыв 1. Аналітика Суми замовлень рахує усі замовлення (прийняті, виконані, скасовані). По касі сума пробитих чеків звістно лише виконаних замовлень. Навіщо мені статистика Суми замовлень, яка некоректно відображає Суму???
Підтримка каже "Такий алгоритм розрахунку суми замовлень" ....
2. Рахунок покупцеві іноді не приходить зовсім! Не у папку Спам, а зовсім. Я робила декілька замовлень сама і мені не приходили рахунки теж. Я не бажаю втрачати клієнтів та пересилаю на вайбер рахунок, який бачу. Але так не має бути!
Підтримка каже "Все відправляється автоматично". Агов! Якщо вам пишуть, що не працює, то мабуть так воно і є...
По першому питанню. Дякуємо, що звернули увагу і написали нам про це. Дійсно, такий спосіб підрахунку не завжди може бути зручним. Ми передали ваші зауваження команді розробки і цей функціонал буде переглянуто.
Стосовно другого питання. Приносимо вам свої вибачення за спричинені незручності, але, через те, що помилка виникає не постійно, а епізодично, суттєво гальмує результат відтворення і усунення її. Ми бачимо, що ви зверталися до нашої служби підтримки. Колегами була створена задача до профільного відділу і по результату вирішення її, ми вас обов’язково повідомимо.