Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та...
детальніше Рейтинг 1.8 з 5 на підставі 781 відгука
Інтернет-магазини
Безответсвтенно выполняют заказ.
Написал в поддержку, если решат вопрос - удалю свой отзыв. Если он тут долго висит - значит проблему не решили.
Обман с бонусами
За зверненням до служби підтримки клієнтів вас було проінформовано з даного питання. Разом з тим, ви передали офіційне звернення до юридичного відділу компанії.
Очікуйте, будь ласка, на отримання відповіді.
Водночас, за чеком на вашу купівлю від 05.08.2024 року, був нарахований кешбек у розмірі 359,99 гривень, терміном дії до 20.08.2025 року.
Інші, 2000 бонусних гривень, були нараховані 08.08.2025 року компанією "Цитрус" у якості подарунку, для придбання потрібних товарів з приємними знижками до першого вересня.
Нам щиро шкода, що нові умови не прийшлись вам до вподоби.
Гарного дня!
Цытрус бонусы
Шкода, що ви залишились такої думки.
Новими правилами участі у бонусній програмі заявлений збільшений відсоток нарахування кешбеку на певні категорії товарів та послуг.
Віримо, що все ж у процесі користування ви зможете покращити свою думку та завжди раді бачити вас нашим клієнтом!
Гарного дня!
Б/у під виглядом нових товарів.
Минулого року ми придбали навушники Apple AirPods Max. Нам нав’язали додаткову гарантію, начебто на рік, але виявилося — лише на пів року. Згодом навушники перестали підключатися до телефону. Ми звернулися за гарантією. Нам відповіли, що навушники не заряджаються, хоча вдома все працювало. Забрали в гарантійний ремонт. Через тиждень повернули назад, сказавши, що є механічні пошкодження, тому... Читати відгук Ось переклад українською мовою:
Минулого року ми придбали навушники Apple AirPods Max. Нам нав’язали додаткову гарантію, начебто на рік, але виявилося — лише на пів року. Згодом навушники перестали підключатися до телефону. Ми звернулися за гарантією. Нам відповіли, що навушники не заряджаються, хоча вдома все працювало. Забрали в гарантійний ремонт. Через тиждень повернули назад, сказавши, що є механічні пошкодження, тому відремонтувати не можуть. Із “пошкоджень” — лише кілька подряпин.
Ми віддали їх у незалежний сервіс. Коли майстер розібрав навушники, то повідомив, що їх уже кілька разів перепаювали. Вони взагалі не нові, а найцікавіше — це модель для внутрішнього ринку Китаю.
Ось така ситуація — під виглядом нових продають вживані речі. Раніше завжди користувалася послугами “Цитрусу”, але тепер точно задумаюся.
У мережі магазинів "Цитрус" реалізується новий офіційний товар торгової марки Apple, від офіційного постачальника в Україні.
Інформація, що вказана в дописі не відповідає дійсності та попередньо жодних звернень з подібного приводу ми не отримували.
Водночас, у магазинах "Цитрус" реалізується нова техніка, що не була у вжитку.
Зверніться, будь ласка, до служби підтримки клієнтів: https://t.me/citrus_ua_bot та надайте номер замовлення або чек, за яким придбали даний товар.
Дякуємо та очікуємо!
Відповідальності не несуть
Як порада для тих хто бажає придбати Самсунг: постфактум розумію, що якби купувала у мережі магазинів Самсунг (за тією ж ціною що і в Цитрус), то мала б справу не з посередником, мала б не 1 рік гарантії а 2, та була б впевнена, що у разі виникнення проблем ремонт та деталі були б від Самсунг.
У мережі "Цитрус" реалізується офіційна техніка торгової марки Samsung та обслуговування даних товарів виконується в авторизованому сервісному центрі виробника (тобто такому, що має офіційний дозвіл від виробника на обслуговування пристроїв торгової марки), куди й було перенаправлено ваш пристрій. За результатами обслуговування було виконано заміну дисплею та АКБ.
Водночас, за вашими зверненнями до юридичного відділу компанії були надані відповіді та роз'яснення.
Гарного дня!
Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус!!!
29.12.2022 року ми купили в цьому магазині телефон iPhone 13 Pro за понад 50 тисяч гривень. 20.06.2025 року, саме за день до нашого весілля, телефон перевірили на блокпості, і з’ясувалося, що він вкрадений (є у кримінальній базі IMEI).
Нас затримали, довелося чекати слідчого, давати пояснення. На щастя, у... Читати відгук Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус (проспект Яворницького, 53, м. Дніпро)!
29.12.2022 року ми купили в цьому магазині телефон iPhone 13 Pro за понад 50 тисяч гривень. 20.06.2025 року, саме за день до нашого весілля, телефон перевірили на блокпості, і з’ясувалося, що він вкрадений (є у кримінальній базі IMEI).
Нас затримали, довелося чекати слідчого, давати пояснення. На щастя, у нас зберігся електронний чек із Privat24 — інакше телефон могли б вилучити просто на місці як доказ. Після цього чоловіка викликали у відділення поліції для допиту.
‼️ Особливо боляче й принизливо те, що це все сталося за день до нашого весілля! Чоловік військовий, його відпустили додому лише на один день перед весіллям. Замість того, щоб зустріти гостей, зайнятись організаційними справами, підготуватись до свята, ми витратили купу часу та нервів на допити й з’ясування обставин.
У відділенні поліції повідомили, що на магазині Цитрус відкрито кримінальну справу: вони продавали телефони, які є речовими доказами у іншій справі. Таких телефонів більше 30, і ми, на жаль, серед ошуканих покупців.
Ми заплатили понад 50 тисяч гривень за телефон, який приніс нам не радість, а купу проблем. Магазин запропонував нам компенсацію лише 3 тисячі гривень! Це виглядає як знущання, враховуючи, що ми втратили час, нерви, були принижені, і замість підготовки до найважливішого дня у житті проходили допити.
Ми вимагаємо повернення повної вартості телефону та компенсації моральної шкоди, бо нерви, час і зіпсоване свято коштують набагато більше.
‼️ Не купуйте нічого в Цитрусі! Інакше ризикуєте опинитися серед десятків людей, які заплатили власні гроші за крадений товар і потрапили під кримінальне розслідування.
Жахливий сервіс
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30 та надати більш детальну інформацію (номер замовлення, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
шахраї! ніколи не купуйте гарантію
Нікому не можу більше рекомендувати «цитрус», хоча до цього були постійними клієнтами!
Мій контактний телефон для розголосу та вирішення питання: +380967416287
Не роздрукували чек!!!!
Нам щиро шкода, що трапилась така ситуація. Швидше за все мало місце непорозуміння у даному випадку.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: https://t.me/citrus_ua_bot для надання допомоги у вирішенні вашого питання.
Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
Неналежний товар
Отримала і тільки дома відкрила ( бо завжди довіряла і постійний клієнт)
Упаковка обдерта ! Фен б/у
Відмова робити заміну на товар належної якості !
Дуже прикро, що ви залишились такої думки. За вашим зверненням було надане інформування.
Додатково, ви залишили звернення для повторного розгляду юридичним відділом компанії. Очікуйте, будь ласка, на отримання офіційної відповіді за результатами розгляду.
Гарного дня!
Цитрус продає крадені телефони
У мережі "Цитрус" реалізуються офіційні товари торгової марки Apple від офіційного постачальника в Україні.
Гарного дня! Показати 1 відповідь
Жах а не онлайн покупки
Замовила швабру на сайті Citrus, одразу оплатила. Спочатку на сайті було вказано, що доставка буде в той самий день. Після оформлення замовлення з'ясувалося, що товару немає на складі в моєму місті, запропонували зачекати 5 днів — погодилася. Через два дні передзвонили й повідомили, що товару немає навіть у постачальника, і замовлення скасували.
Обіцяли повернути кошти, але... Читати відгук Жахливий сервіс, не рекомендую!
Замовила швабру на сайті Citrus, одразу оплатила. Спочатку на сайті було вказано, що доставка буде в той самий день. Після оформлення замовлення з'ясувалося, що товару немає на складі в моєму місті, запропонували зачекати 5 днів — погодилася. Через два дні передзвонили й повідомили, що товару немає навіть у постачальника, і замовлення скасували.
Обіцяли повернути кошти, але гроші не повертаються. Тепер кажуть чекати до 7 робочих днів. Ставлення до клієнтів — жахливе, сервіс — нульовий. Не рекомендую нікому цей магазин, а тим більше — не раджу оплачувати замовлення наперед.
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
На жаль, дійсно, товару з вашого замовлення не виявилось у наявності, про що вас проінформували та передали запит на повернення коштів.
Повернення коштів відбувається згідно регламенту роботи банківської системи, а саме, до 7 робочих банківських днів.
Перепрошуємо за завдані незручності. Відгук обов'язково буде врахований у подальшій роботі.
Гарного дня!
Клавиатура Hator Gravity X tKL
СОВЕТУЮ НИКОГДА НИЧЕГО У НИХ НЕ ПОКУПАТЬ
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: www.ctrs.com.ua/support та надати більш детальну інформацію (номер квитанції приймання, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
Ужасный магазин
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
Обов'язково врахуємо побажання у подальшій роботі. Разом з тим, у випадку виникнення додаткових питань/зауважень, будь ласка, звертайтесь до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30
Гарного дня!
Відгук про обслуговування сервісного центру
Коли прийшов забирати – виявилося, що планшет має механічні пошкодження, а в ремонті мені відмовили! Про це мене попередньо не повідомили.
Очевидно, що пристрій пошкодили в сервісному... Читати відгук Здав планшет на гарантійний ремонт через відклеєний екран. При прийманні жодних зовнішніх пошкоджень не було, що підтверджено документами (квитанцією про прийняття товару). Через деякий час зателефонували й повідомили, що пристрій передано в ремонт.
Коли прийшов забирати – виявилося, що планшет має механічні пошкодження, а в ремонті мені відмовили! Про це мене попередньо не повідомили.
Очевидно, що пристрій пошкодили в сервісному центрі, проте відповідальність за це зняли. Написав скаргу, але отримав стандартну відписку, що планшет нібито "був з пошкодженнями", що не відповідає дійсності.
Це грубе порушення прав споживача та приклад неякісного обслуговування!
Ви придбали товар iPad 10 64Gb Silver протягом 22.12.2024 року. 18.01.2025 року звернулись до торговельної точки "Цитрус" з товаром, для передачі його на сервісне обслуговування. Пристрій було передано до авторизованого сервісного центру виробника для проведення діагностики, за результатами якої представниками вам було надано відмову у проведенні гарантійного обслуговування, оскільки пристрій має механічне пошкодження.
Звертаємо вашу увагу на те, що пристрій обслуговувався не у сервісному центрі "Ц-Сервіс". Разом з тим, у відповіді юридичного відділу вам були надані детальні роз'яснення, а також, контактні дані авторизованого сервісного центру куди, у випадку виникнення додаткових питань, ви маєте можливість звернутись безпосередньо напряму.
Гарного дня!
Цитрус- подовжена гарантія
В результаті цілий місяць вони не зрозуміло чим займалися , часто не відповідали на дзвінки ,коли ми хотіли запитати ,на якій... Читати відгук Купляли ноутбук (до нього питань не було ) ,разом з ним купили подовжену гарантію від цитруса. Коли почалися проблеми з акумулятором,віддали ноутбук в ремонт по гарантії від цитруса . Очікувалося отримати ноутбук назад протягом 2 тижнів .
В результаті цілий місяць вони не зрозуміло чим займалися , часто не відповідали на дзвінки ,коли ми хотіли запитати ,на якій стадії процес . А коли відповідали ,то казали ,що то від них не залежить проблема в сервісі,з яким вони співпрацюють ( то змініть сервіс?) . І через місяць вони повідомили ,що ноутбук ТІЛЬКИ пройшов діагностику ,що проблема в акумуляторі(ми з цим запитом вже прийшли і розуміли проблему) , і що акамулятор треба чекати ще 6 тижнів + не зрозуміло скільки б ще у них зайняло його встановити . Додатково , "звісно ж" треба заплатити за акамулятор ,бо це не гарантійний випадок і ніяких знижок з додатково купленою гарантією нема.
Іншими словами , витратили наш час , не поремонтувати ,навіщо та гарантія тоді ? В простому сервісі за три дні то зробили за ту саму суму .
Шкода, що ви залишились такої думки.
Щодо ситуації загалом, ваш пристрій обслуговувався у авторизованому сервісному центрі виробника, за результатами отриманих відповідей від представника якого, клієнтів інформує менеджер контактного центру сервісних центрів у телефонному режимі.
Умовами придбаного вами продукту заявлено те, що він не розповсюджується на витратні матеріали та аксесуари, на ремонт/заміну АКБ, тому, вам було запропоноване обслуговування пристрою на платній основі.
Продукт передбачає надання послуги подовженого гарантійного обслуговування обладнання, яке вийшло з ладу внаслідок причин, що підпадають під дію гарантії виробника після закінчення загального строку гарантійного терміну.
У випадку додаткових питань, або необхідності отримання консультації/роз'яснень, будь ласка, звертайтесь до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30
Гарного дня!
Все дуже погано
І ось я вже сьогодні 6 лютого пишу - поверніть будь ласка кошти за бракований товар, на шо мені прийшла відповідь - "надано відмову, так як ми від вас отримали пристрій з незбереженим товарним виглядом, тому постачальник запропонував тільки проведення гарантійного ремонту"
І тепер я буду невизначенний час чекати ремонту на товар за який мені вже не потрібен, хоча я його повернув одразу.
Будь ласка не купуйте в цьому магазині нічого, при першій же проблемі про повернення грошей можете забути.
Обман, наплевательское отношение
Заказала и оплатила товар за неделю до Нового года, попросила проверить перед отправкой – уверяли, что всё отлично. В итоге прислали брак, испортили подарок. Поддержка в лице К***ї Христини хамски пыталась свалить вину на меня. Более двух недель тянули с возвратом, деньги вернули только 10 января.
Обман, наплевательское отношение!
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не маємо можливості. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: www.ctrs.com.ua/support та надати більш детальну інформацію (номер замовлення, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
Смартфон motorola G85
Дівчинка консультант винесла мені телефон оливкового кольору. Я запитала чи є у наявності інші кольори. Вона відповіла, що ні. Я попросила подивитись чи є в Одесі в інших магазинах темні кольори. Вона подивилась, та сказала - ні. Наступним кроком вона запропонувала купити зарядний блок. Назвала його вартість десь біля 900 грн. Оскільки в мене була обмежена сума грошей, а захисна плівка мене цікавила більше - я сказала, що ні. Мені потрібно вкластись у суму 12000 грн. А плівка+блок перевищують цю суму.
Але коли мене розраховували виявилось, що вона мені порахувала і блок і плівку. Але зробила так, що я не вийшла за названу суму. Коли я зауважила, що блок вона все ж порахувала, хоча я чітко сказала, що не маю наміру його купувати зараз - вона відповіла: "Ну Ви ж не вийшли за рамки суми. І Вам добре і мені"...
Дуже цікаве зауваження... Що значить "і мені...?".
Чесно кажучи, як би мені не потрібен був так срочно телефон - я би вийшла з магазину ще на етапі питання "Ви хочете купляти чи тільки подивитись?".
Через годину після покупки я зайшла в інтернет та побачила, що темні кольори цієї моделі є на Семена Палія. Мабуть я б все одно придбала оливковий, оскільки навряд змогла би їхати у інший магазин чи чикати доставку день. Але мені стало дуже незручно.
Я зайшла до магазину з чітким розумінням того, що мені потрібно. Та отримала майже те, що хотіла (все ж таки колір не саме головне у телефоні). Але відчуваю себе так, ніби мене обманули.
У мене виникає декілька питань:
1. Чому цієї моделі немає на вітрині? Та навіщо пропонувати модель рангом нижче при наявності тої, яка цікавить покупця?
2. Чому не озвучують усі акції та скидки, а щось собі там рахують без пояснень? Тобто, якби я сказала що у мене ліміт 15 тис. - мені б нарахували на цю суму?
3. Навіщо брихати, що відповідного кольору у інших магазинах нашого міста немає?
Мені казали, що у Цитрусі зараз краще нічого не купувати. Але я звикла довіряти цьому магазину. Усі свої телефони купляла тут. Завжди рекомендувала цей магазин. Купляла подарункові картки для друзів. Але відчуваю, що ця покупка буде останньою. Дуже шкода
Нам щиро шкода, що ваші емоції від покупки залишились такими. У свою чергу, співробітниками магазину були прийняті усі можливі міри для того, аби максимально задовольнити потреби вас, як клієнта.
Зі свого боку, намагались з вами зв'язатись для встановлення діалогу та урегулювання ситуації та, на жаль, безуспішно.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів https://t.me/citrus_ua_bot вказавши ідентифікатор відгуку №258.
Будемо вдячні за можливість поспілкуватись щодо ситуації.
Гарного дня!
Змінилося ставлення до цитруса(((
Ви придбали товар 17.01.2025 року на торговій точці мережі "Цитрус" новий, у запакованому стані. Під час отримання товару ви перевіряли його разом із працівником магазину.
Протягом 30.01.2025 року ви звернулись на гарячу лінію Служби підтримки клієнтів, вказавши на те, що хотіли б повернути товар, але кілька разів ним користувались.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших поважних причин не може бути ним використаний за призначенням тільки в тому випадку якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Ваш товар був у користуванні, додатково, під час огляду був присутній відчутний запах їжі, тому, на жаль, прийняти такий товар на повернення неможливо.
У розмові ви також вказували, що готували у мультипечі їжу. Показати 1 відповідь
Честний відгук
Шкода, що така подія викликає у вас подібні емоції. У м.Чернігів працює магазин "Цитрус" за адресою: пр-т Миру, 49, ЦУМ
Усі наші працівники є спеціалістами високого рівня, прикро, що можливе непорозуміння або якісь інші обставини могли призвести до формування подібної думки.
Гарного вам дня! Будемо раді бачити у магазинах нашої мережі!
Товар не отримали. Цитрус, ТЦ Республіка. М. Київ.
Хочу поділитись надзвичайним досвідом покупки в цитрус. В кінці листопада хлопець оплатив в інтернет магазині телефон IPhone 16 Pro Max 512g. Через специфіку роботи приїхати в будь який день він не міг. Кожного разу виходило так, що нам телефонують, що телефон є, хлопець приїжає на наступний або через день і нам кажуть «телефон продали, очікуйте нову... Читати відгук Доброго дня!
Хочу поділитись надзвичайним досвідом покупки в цитрус. В кінці листопада хлопець оплатив в інтернет магазині телефон IPhone 16 Pro Max 512g. Через специфіку роботи приїхати в будь який день він не міг. Кожного разу виходило так, що нам телефонують, що телефон є, хлопець приїжає на наступний або через день і нам кажуть «телефон продали, очікуйте нову партію». Тому ми перенаправили замовлення на нову пошту. Нам відправили склейку 16 моделі в коробці від 15. Повернули. Сказали це помилка. Не вірю, що помилка. Бо телефон так лежав тиждень вдома поки я приїхала і сказала що упаковка не та.(хлопець не розбирається і не зрозумів що щось не так) В магазині сказали «ми вас чекали, поки ви прийдете міняти». Ніхто не дзвонив, не писав. Явно чекали що ми не прийдемо). Проходить ще тиждень і нам замінюють телефон. На жаль це наша помилка що не перевірили в магазині але глянули вдома перед відкриттям. І замість 512 нам підсунули телефон з памʼяттю на 256. Знову повертаємо, знову розбираємось. Вчора зранку ми повинні були забрати нарешті наш нормальний телефон. Близько 11 нам телефонує кол центр і запитують чи підтверджуємо ми переведення нашого замовлення в інший ТЦ. Ми кажемо ні і одразу дзвонимо в Республіку, там нам кажуть що телефон вже поїхав в оушен плазу. БЕЗ НАШОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Довгі розмови з службою підтримки, всі розводять руками. Були в Хіт Молі там телефони нашої моделі доступні до покупки одразу в руки а нас вже два місяці годують обіцянками, «поставками», склейками б/у та не тими моделями. Досі нічого не вияснили. Ми сьогодні оформлюємо повернення коштів. Чим ця історія закінчиться - досі не ясно. Цитрус повне дно. Зіпсований настрій, багато нервів і подарунок який так і не отримали.
Подібної ситуації не було зафіксовано ні зверненням до вказаного магазину, ні зверненням до служби підтримки клієнтів.
Додатково, усі товари торгової марки Apple находять у продаж від офіційного постачальника у стані від виробника.
Просимо вас звернутись до служби підтримки: https://t.me/citrus_ua_bot вказавши ідентифікатор відгуку №257 та надати підтверджуючу інформацію (номер телефону, чек, номер замовлення, тощо.)
Не рекомендую жахливо
Ви придбали товар на торговій точці мережі у запакованому вигляді, абсолютно новий, в стані від виробника. Під час виконання купівлі ви відмовились від огляду товару в магазині разом із працівником.
На жаль, ми не маємо можливості встановити яким чином з товаром поводились за межами магазину, тому вам було запропоновано передати товар до сервісного центру.
Очікуйте, будь ласка, на подальше інформування.
iPhone 16 pro max перегрів
Ви придбали товар 08.01.2025 року. Перше звернення до магазину відбулось 12.01.2025 року, тобто, через 4 дні користування.
Згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачене обмін/повернення товару належної якості, якщо він не задовольнив клієнта за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням у випадку, якщо товар не був у використанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики.
Враховуючи те, що пристрій був у користуванні, що підтверджується його активацією, а також, має заявлений недолік, він обов'язково передається до авторизованого сервісного центру виробника, для встановлення причин несправності та інформування щодо подальших можливих дій.
Гарного дня!
Жахливий сервіс! Подарунок батьки отримають після нового року!!!!!!!
При підтвердженні нового замовлення вас було проінформовано про терміни відправки товару. Прикро, що ви залишились такої думки.
Asus Rog Strix G17
Намагаються впарити зношений товар по ціні нового.
Найгірший сервіс , який вкидую своїх клієнтів
Вас було проінформовано про те, що під час перевірки товару було виявлено сліди використання товару, а саме - сліди вушної сірки. На жаль, згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" такий товар прийняти на обмін/повернення неможливо. Подальші дії з таким товаром регламентовані ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", тобто, пристрій підлягає гарантійному обслуговуванню.
Додатково повідомляємо про те, що підтвердження наявності браку у товарі можливе тільки авторизованим сервісним центром виробника, про що видається відповідне заключення.
Ми розуміємо, що дана ситуація могла вам завдати незручностей та, на жаль, пристрій з вушною сіркою обміну/поверненню не підлягає. Очікуйте, будь ласка, на отримання інформування щодо ходу обслуговування пристрою.
Гарного дня!
Цитрус шахрайствує з цінами
Кінчені спекулянти)
Законодавство не стосується саме коробки виробу, воно стосується виключно ТОВАРУ(!) Те що, коробка відкрита - не робить повернення товару неможливим! Коробка ≠ частина товару. Це відкрита підміна понять та спекуляція.
Добре вже, на третій день прийшли вже з людиною яка розбирається в законодавстві, теж саме навішали на вуха, але були поставлені на місце) Вирішили оглянути навушники. Ще раз, навушники НЕ використовувалися. Стан товару - новий. Без дефектів. Я все ретельно перевірив перед тим як їхати в магазин Увага! Співробітник бере навушники, змочує тряпочку якоюсь рідиною та починає інтенсивно протирати, і вже після пару хвилин показує помітну подряпину на кейсі. Цих подряпин до цього там НЕ БУЛО! І тепер прокрутіть у себе в голові все це ще раз: 1. Навушники не приймають через якийсь бруд (якого там немає!), 2. Другий раз відмовляють у поверненні через коробку, при тому що питань до неї спочатку взагалі не було. 3. На третій день, після протирання навушників Бог зна чим вашими продавцями, магічним чином на кейсі зʼявляються подряпини)))
Яке співпадіння)))
У мене лише одне послання до керівництва магазину Цитрус: не ускладнюйте собі і своїм співробітникам стосунки з правоохоронними органами) Усі дії які були вчинені продавцями за цей час зафіксовано на аудіо та відео, з усіма доказами для подальшого судового процесу. Скарга у держпродспожив службу буде написана у найближчі години.
Прошу керівництво Цитрус звернути увагу на цей випадок на надати зворотній звʼязок.
За вашими зверненнями до магазину, були надані роз'яснення щодо виконання повернення товару.
Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" передбачений обмін/повернення товару належної якості, якщо він не задовольнив клієнта за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням у випадку, якщо товар не був у використанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики.
Ваш товар був у використанні, має сліди експлуатації та порушене пакування. Додатково, вам було запропоновано залишити звернення для повторного розгляду вашого питання юридичним відділом, на що було отримано відмову.
Гарного дня!
Ви сервіс найжахливішої доставки та інформування
Бо доставка виявляється проводиться з АДРЕСИ, а не як у нормальних компаній з пошти.
Попереджати про це, звісно, ніхто не буде 👌🏽
А оператори вам скажуть: «ну як є»
Супер, клієнтоорієнтованість на рівні 0.
Дякую, більше ніколи в цей «магазин»