Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів та користувачів
Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
1.8 5
781 відгук / 368856 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Безответсвтенно выполняют заказ.

Валерий Валерий середа, 17 вересня
Решил у них заказать клавиатуру HyperX alloy core RGB. В описании товара чётко сказано - раскладка английский и русский. То же самое указано и в моделе клавиатуры и в вопросах. Прислали английский и украинский. Им лишь бы продать. Первый и последний раз я у них что-либо беру. Это не критично для меня, но кто знает - что они в следующий... Читати відгук Решил у них заказать клавиатуру HyperX alloy core RGB. В описании товара чётко сказано - раскладка английский и русский. То же самое указано и в моделе клавиатуры и в вопросах. Прислали английский и украинский. Им лишь бы продать. Первый и последний раз я у них что-либо беру. Это не критично для меня, но кто знает - что они в следующий раз напутают при сборе моего заказа? Закажу колонки - приедут наушники?)
Написал в поддержку, если решат вопрос - удалю свой отзыв. Если он тут долго висит - значит проблему не решили.

Обман с бонусами

Наталья Наталья 13 серпня, 2025 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Харків, пл. Свободы 8 Год назад купили телефон. По чеку было начислено 2369грн бонусов. Условия списания были 50% от стоимости покупки. Когда начала использовать бонусы, оказалось, что в одностороннем порядке, Без Уведомления меня, как клиента, политика списания бонусов изменилась и составляет 10% от стоимости товара. Соответственно мне, чтоб списать мои бонусы, надо выручить магазин на 23 тыс 690грн! Звонила, просила дать возможность списать бонусы... Читати відгук Год назад купили телефон. По чеку было начислено 2369грн бонусов. Условия списания были 50% от стоимости покупки. Когда начала использовать бонусы, оказалось, что в одностороннем порядке, Без Уведомления меня, как клиента, политика списания бонусов изменилась и составляет 10% от стоимости товара. Соответственно мне, чтоб списать мои бонусы, надо выручить магазин на 23 тыс 690грн! Звонила, просила дать возможность списать бонусы по тем условиям, когда я покупала. Никакого внятного ответа, почему не уведомили и тд, я не получила. Сказали вот так и всё. Сказали, что теперь уведомлять будут. Только мне и остальным что с этого, чем это поможет????
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 19 серпня, 2025 год
Добрий день!
За зверненням до служби підтримки клієнтів вас було проінформовано з даного питання. Разом з тим, ви передали офіційне звернення до юридичного відділу компанії.
Очікуйте, будь ласка, на отримання відповіді.
Водночас, за чеком на вашу купівлю від 05.08.2024 року, був нарахований кешбек у розмірі 359,99 гривень, терміном дії до 20.08.2025 року.
Інші, 2000 бонусних гривень, були нараховані 08.08.2025 року компанією "Цитрус" у якості подарунку, для придбання потрібних товарів з приємними знижками до першого вересня.
Нам щиро шкода, що нові умови не прийшлись вам до вподоби.
Гарного дня!

Цытрус бонусы

Гость Гость 6 серпня, 2025 год
Цытрус скатился. Бонусы на списание до 20%, это смешно , когда другие сети позволяют те же 50% списать.
Переваги:
  1. Нету
Недоліки:
  1. Сплошные, от обслуживания, доставки, до программы лояльности
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 11 серпня, 2025 год
Добрий день!
Шкода, що ви залишились такої думки.
Новими правилами участі у бонусній програмі заявлений збільшений відсоток нарахування кешбеку на певні категорії товарів та послуг.
Віримо, що все ж у процесі користування ви зможете покращити свою думку та завжди раді бачити вас нашим клієнтом!
Гарного дня!

Б/у під виглядом нових товарів.

Гость Гость 23 липня, 2025 год
Ось переклад українською мовою:
Минулого року ми придбали навушники Apple AirPods Max. Нам нав’язали додаткову гарантію, начебто на рік, але виявилося — лише на пів року. Згодом навушники перестали підключатися до телефону. Ми звернулися за гарантією. Нам відповіли, що навушники не заряджаються, хоча вдома все працювало. Забрали в гарантійний ремонт. Через тиждень повернули назад, сказавши, що є механічні пошкодження, тому... Читати відгук
Ось переклад українською мовою:

Минулого року ми придбали навушники Apple AirPods Max. Нам нав’язали додаткову гарантію, начебто на рік, але виявилося — лише на пів року. Згодом навушники перестали підключатися до телефону. Ми звернулися за гарантією. Нам відповіли, що навушники не заряджаються, хоча вдома все працювало. Забрали в гарантійний ремонт. Через тиждень повернули назад, сказавши, що є механічні пошкодження, тому відремонтувати не можуть. Із “пошкоджень” — лише кілька подряпин.

Ми віддали їх у незалежний сервіс. Коли майстер розібрав навушники, то повідомив, що їх уже кілька разів перепаювали. Вони взагалі не нові, а найцікавіше — це модель для внутрішнього ринку Китаю.

Ось така ситуація — під виглядом нових продають вживані речі. Раніше завжди користувалася послугами “Цитрусу”, але тепер точно задумаюся.
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 28 липня, 2025 год
Добрий день!
У мережі магазинів "Цитрус" реалізується новий офіційний товар торгової марки Apple, від офіційного постачальника в Україні.
Інформація, що вказана в дописі не відповідає дійсності та попередньо жодних звернень з подібного приводу ми не отримували.
Водночас, у магазинах "Цитрус" реалізується нова техніка, що не була у вжитку.
Зверніться, будь ласка, до служби підтримки клієнтів: https://t.me/citrus_ua_bot та надайте номер замовлення або чек, за яким придбали даний товар.
Дякуємо та очікуємо!

Відповідальності не несуть

Наталія Наталія 9 липня, 2025 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Вінниця, вулиця Миколи Оводова, 51 ( ТЦ "Sky Park") Не рекомендую купівлю товарів в Цитрус. Купувала смартфон Samsung Galaxy Flip 6 та блютус-гарнітуру (сплатила 47 К гривень). Через декілька місяців користування з`явились проблеми в роботі як смартфону, так і гарнітури. Звернулась у магазин, відправили на діагностику та ремонт в якийсь сервісний центр, з яким вони співпрацюють. По гарантії замінили дисплей, АКБ та замінили гарнітуру. Повернули з ремонту - під... Читати відгук Не рекомендую купівлю товарів в Цитрус. Купувала смартфон Samsung Galaxy Flip 6 та блютус-гарнітуру (сплатила 47 К гривень). Через декілька місяців користування з`явились проблеми в роботі як смартфону, так і гарнітури. Звернулась у магазин, відправили на діагностику та ремонт в якийсь сервісний центр, з яким вони співпрацюють. По гарантії замінили дисплей, АКБ та замінили гарнітуру. Повернули з ремонту - під час отримання звернула увагу що передача кольорів на дисплеї відрізняється від такої що була до ремонту, але мені відповіли, що мені потрібно додаткові налаштування зробити. Зробила - не допомогло. В процесі користування виявила що телефон суттєво перегрівається, до ремонту такого не було. Звернулась в Цитрус, тому що маю сумнів щодо якості деталей, які поставили в сервісному центрі та ппросила заміни на такий же телефон, але справний. Відповідь Цитруса - вони лише посередники між покупцем, представником виробника з сервісного обслуговування та виробником. Тому мої проблеми - це мої проблеми, вони лише посередники. Не раджу робити покупки в Цитрусі.
Як порада для тих хто бажає придбати Самсунг: постфактум розумію, що якби купувала у мережі магазинів Самсунг (за тією ж ціною що і в Цитрус), то мала б справу не з посередником, мала б не 1 рік гарантії а 2, та була б впевнена, що у разі виникнення проблем ремонт та деталі були б від Самсунг.
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 28 липня, 2025 год
Добрий день!
У мережі "Цитрус" реалізується офіційна техніка торгової марки Samsung та обслуговування даних товарів виконується в авторизованому сервісному центрі виробника (тобто такому, що має офіційний дозвіл від виробника на обслуговування пристроїв торгової марки), куди й було перенаправлено ваш пристрій. За результатами обслуговування було виконано заміну дисплею та АКБ.
Водночас, за вашими зверненнями до юридичного відділу компанії були надані відповіді та роз'яснення.
Гарного дня!

Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус!!!

Ірина Соловйова Ірина Соловйова 7 липня, 2025 год
Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус (проспект Яворницького, 53, м. Дніпро)!
29.12.2022 року ми купили в цьому магазині телефон iPhone 13 Pro за понад 50 тисяч гривень. 20.06.2025 року, саме за день до нашого весілля, телефон перевірили на блокпості, і з’ясувалося, що він вкрадений (є у кримінальній базі IMEI).
Нас затримали, довелося чекати слідчого, давати пояснення. На щастя, у... Читати відгук
Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус (проспект Яворницького, 53, м. Дніпро)!

29.12.2022 року ми купили в цьому магазині телефон iPhone 13 Pro за понад 50 тисяч гривень. 20.06.2025 року, саме за день до нашого весілля, телефон перевірили на блокпості, і з’ясувалося, що він вкрадений (є у кримінальній базі IMEI).

Нас затримали, довелося чекати слідчого, давати пояснення. На щастя, у нас зберігся електронний чек із Privat24 — інакше телефон могли б вилучити просто на місці як доказ. Після цього чоловіка викликали у відділення поліції для допиту.

‼️ Особливо боляче й принизливо те, що це все сталося за день до нашого весілля! Чоловік військовий, його відпустили додому лише на один день перед весіллям. Замість того, щоб зустріти гостей, зайнятись організаційними справами, підготуватись до свята, ми витратили купу часу та нервів на допити й з’ясування обставин.

У відділенні поліції повідомили, що на магазині Цитрус відкрито кримінальну справу: вони продавали телефони, які є речовими доказами у іншій справі. Таких телефонів більше 30, і ми, на жаль, серед ошуканих покупців.

Ми заплатили понад 50 тисяч гривень за телефон, який приніс нам не радість, а купу проблем. Магазин запропонував нам компенсацію лише 3 тисячі гривень! Це виглядає як знущання, враховуючи, що ми втратили час, нерви, були принижені, і замість підготовки до найважливішого дня у житті проходили допити.

Ми вимагаємо повернення повної вартості телефону та компенсації моральної шкоди, бо нерви, час і зіпсоване свято коштують набагато більше.

‼️ Не купуйте нічого в Цитрусі! Інакше ризикуєте опинитися серед десятків людей, які заплатили власні гроші за крадений товар і потрапили під кримінальне розслідування.

Жахливий сервіс

Анастасія Анастасія 4 липня, 2025 год
Хотіла придбати графічний планшет. Оформила онлайн 27.06.25, мені перетелефонували і сказали, що товар приїде 1.07.25. І от коли настала ця дата - нічого, ніяких змін трекеру на сайті, замовлення нема, ніхто не повідомляв і не попереджав про можливу затримку. Я вирішила почекати, проте вже 4.07.25 мені набридло і я написала в підтримку, де відповідь була - до вас зателефонує менеджер.... Читати відгук Хотіла придбати графічний планшет. Оформила онлайн 27.06.25, мені перетелефонували і сказали, що товар приїде 1.07.25. І от коли настала ця дата - нічого, ніяких змін трекеру на сайті, замовлення нема, ніхто не повідомляв і не попереджав про можливу затримку. Я вирішила почекати, проте вже 4.07.25 мені набридло і я написала в підтримку, де відповідь була - до вас зателефонує менеджер. Протягом 2+ годин ніякого дзвінка не було. Я обрала інший магазин, замовила і скасувала замовлення в Цитрусі. Після скасування буквально за 20 хвилин мені зателефонували, що товар вже їде. Проте я вже відмовилась. І коли все таки товар приїхав в цей самий день скасування (4.07.25), вони телефонували мені знов, можливо я заберу. Дуже хотілось отримати своє замовлення, але не хочеться мати ніякої справи з цим магазином. Зранку 4.07.25 перед зверненням до підтримки я перевіряла статус замовлення і це все ще було «комплектується», а раптом в цей самий день товар вже прибуває без статусу - «в дорозі». Все що я почула під час розмови з менеджером - «не догледіли». Сервіс відсутній взагалі, якщо б мене повідомили при замовлені про можливу затримку, повідомили б в день коли обіцяли, що товар буде - що склалась така ситуація, або вчасно зателефонували мені коли я звернулась чи хоча б трекер на сайті працював - я б не скасовувала замовлення і не оформила нового в іншому магазині. Але незважаючи на те, що мені знов доведеться чекати на те, що я могла отримати сьогодні, я не хочу мати справи з цим магазином і нікому не раджу. Зіпсували мені настрій в день коли я чекала і нічого не трапилось, зіпсували сьогодні. Все невчасно, все без попереджень, ніякої клієнтоорієнтованості. Більше ніколи навіть не подумаю робити тут замовлення.
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 9 липня, 2025 год
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30 та надати більш детальну інформацію (номер замовлення, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!

шахраї! ніколи не купуйте гарантію

Гость Гость 3 липня, 2025 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Київ, пл. Независимости, д. 1 Купувала Iphone 15 в магазині цитрус м.Київ «Глобал». Під час покупки продавець консультант навʼязав придбати гарантію «міцний захист» яка діє два роки, обумовлюючи тим, що вона повністю захищає від механічних пошкоджень. Головне запитання було, чи вразі побиття мені повністю замінять дисплей, на що я отримала відповідь - звичайно. Отже ціна телефону на момент покупки склала 38 249 грн +... Читати відгук Купувала Iphone 15 в магазині цитрус м.Київ «Глобал». Під час покупки продавець консультант навʼязав придбати гарантію «міцний захист» яка діє два роки, обумовлюючи тим, що вона повністю захищає від механічних пошкоджень. Головне запитання було, чи вразі побиття мені повністю замінять дисплей, на що я отримала відповідь - звичайно. Отже ціна телефону на момент покупки склала 38 249 грн + гарантія 7649 грн. За поясненнями консультанта гарантія не діє лише в випадках, якщо телефон НЕМОЖЛИВО відремонтувати, і лише в цьому випадку буде повернення 50% від суми телефону ( але при покупці консультант не наголосив що повертається ця сума лише в вигляді сертифікату ). І ось сталась ситуація, де у мене побився телефон ( а саме схол на поверхні рамки корпуса, який дав плоску по дисплею) . І я звернулася до сервісного центру, де я надала всі фото з усіх сторін, де чітко видно, що пошкоджена рамка і екран. І вже на цьому етапі можна було визначити чи зможе сервіс зр Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - шахраї! ніколи не купуйте гарантію обити ремонт. Але в сервісі сказали відправити на діагностику, яка займала 6 робочих днів. На 6 день я отримую дзвінок від сервісу, в якому мені повідомляють , що за проведеною діагностикою (а саме просто візуальним оглядом девайса, який як я вже зазначала можна було зробити по фото) мені можуть повернути 50% вартості у вигляди сертифікату , а саме 19000 , а сам телефон залишається їм , кошти за гарантію не повертаються також. На запитання чим обумовлена відмова в ремонті мені відповіли - нерентабельність, тобто телефон підлягає ремонту, але це їм не вигідно. Дійсно ремонт перевищує вартість страхування, але ж він не привищує 75% номінальної вартості давайсу, що перебачено договором. На запитання яка точна вартість ремонту мені не відповідають, апелюючи договором, що якщо ремонт перебільшує 75% вартості давайсу, він вважається нерентабельним. ( а це складає 28 686 грн, нагадаю що потрібно замінити лише дисплей, телефон повністю в робочому стані і функціонує). Перевіривши інформацію в іншому офіційному сервісі ,а саме ISupport, вартість ремонту буде складати - 14 600, що є менше зазначеної суми. На мої прохання надати документ, який підтверджує що ремонт перевищує надану суму, мені кажуть що не можуть, адже Виконавець вирішує сам документи або розрахунки надавати чи ні, що є ознакою шахрайства. Отже по факту в гарантійному сервісі мені не зробили нічого , лише оглянули. Я попросила зробити повернення телефону і коштів за гарантію або відремонтувати телефон. Але мені сказали, так як була проведена діагностика кошти за гарантію вони повернути не можуть. Тобто за просто огляд коштує 7649 грн. Наразі девайс залишається в сервісному центрі, адже ще залишилася надія на чесне вирішення питання, в іншому випадку будемо звертатися до правоохоронних органів.
Нікому не можу більше рекомендувати «цитрус», хоча до цього були постійними клієнтами!

Мій контактний телефон для розголосу та вирішення питання: +380967416287

Не роздрукували чек!!!!

Олена Олена 30 червня, 2025 год
Максимально негативні емоції залишив магазин Цитрус в Чернігові!! На прохання роздрукувати чек , який загубився , відповіли категоричною відмовою, хоча дату , суму ,час покупки все предоставили касиру, по закону мали це зробити без проблем.Відповідно будемо звертатися з цим питанням в службу підтримки користувачів
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 2 липня, 2025 год
Добрий день!
Нам щиро шкода, що трапилась така ситуація. Швидше за все мало місце непорозуміння у даному випадку.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: https://t.me/citrus_ua_bot для надання допомоги у вирішенні вашого питання.
Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!

Неналежний товар

Гость Гость 23 червня, 2025 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Київ, пл. Независимости, д. 1
Отримала і тільки дома відкрила ( бо завжди довіряла і постійний клієнт)
Упаковка обдерта ! Фен б/у
Відмова робити заміну на товар належної якості !
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 3 липня, 2025 год
Добрий день!
Дуже прикро, що ви залишились такої думки. За вашим зверненням було надане інформування.
Додатково, ви залишили звернення для повторного розгляду юридичним відділом компанії. Очікуйте, будь ласка, на отримання офіційної відповіді за результатами розгляду.
Гарного дня!

Цитрус продає крадені телефони

Ірина Вовк Ірина Вовк 20 червня, 2025 год
Купували телефон 29.12.2022 року у магазині у місті Дніпро за адресою Дмитра Яворницького , 53. Так ось сьогодні 20.06.2025 року наш IMEI телефону перевірили на блокпості. І виявляється він крадений!!!! Нас маринують 4 години на блокпості, викликають слідчого і оперативну групу, намагаються забрати телефон! Не можу передати словами наскільки сильно ми були здивовані, що дійсно, були працівники магазину, які продавали... Читати відгук Купували телефон 29.12.2022 року у магазині у місті Дніпро за адресою Дмитра Яворницького , 53. Так ось сьогодні 20.06.2025 року наш IMEI телефону перевірили на блокпості. І виявляється він крадений!!!! Нас маринують 4 години на блокпості, викликають слідчого і оперативну групу, намагаються забрати телефон! Не можу передати словами наскільки сильно ми були здивовані, що дійсно, були працівники магазину, які продавали конфіскований товар!!! Дуже добре, що в нас залишилася квитанція з приват 24, які ми змогли витягнути саме на блокпості, інакше у нас би забрали телефон і звинуватили у кримінальному правопорушенні. Шановний магазин Цитрус, Ви взагалі розумієте що ви робите?? І яку шкоду Ви завдали моєму чоловіку? Його маринував слідчий 4 години і після того направив до слідчого, який веде справу у місті Дніпро під підписку??? Це взагалі як?? Ми платили ті 50000 тисяч , щоб нам зараз доводити що ми дійсно купили офіційно у вас? Що за ставлення до ваших клієнтів?? Нікому більше в житті не буду рекомендувати ваш магазин!!!
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 1 липня, 2025 год
Добрий день!
У мережі "Цитрус" реалізуються офіційні товари торгової марки Apple від офіційного постачальника в Україні.
Гарного дня!
Показати 1 відповідь

Жах а не онлайн покупки

Гость Гость 19 травня, 2025 год
Жахливий сервіс, не рекомендую!
Замовила швабру на сайті Citrus, одразу оплатила. Спочатку на сайті було вказано, що доставка буде в той самий день. Після оформлення замовлення з'ясувалося, що товару немає на складі в моєму місті, запропонували зачекати 5 днів — погодилася. Через два дні передзвонили й повідомили, що товару немає навіть у постачальника, і замовлення скасували.
Обіцяли повернути кошти, але... Читати відгук
Жахливий сервіс, не рекомендую!

Замовила швабру на сайті Citrus, одразу оплатила. Спочатку на сайті було вказано, що доставка буде в той самий день. Після оформлення замовлення з'ясувалося, що товару немає на складі в моєму місті, запропонували зачекати 5 днів — погодилася. Через два дні передзвонили й повідомили, що товару немає навіть у постачальника, і замовлення скасували.

Обіцяли повернути кошти, але гроші не повертаються. Тепер кажуть чекати до 7 робочих днів. Ставлення до клієнтів — жахливе, сервіс — нульовий. Не рекомендую нікому цей магазин, а тим більше — не раджу оплачувати замовлення наперед.
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 2 червня, 2025 год
Добрий день!
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
На жаль, дійсно, товару з вашого замовлення не виявилось у наявності, про що вас проінформували та передали запит на повернення коштів.
Повернення коштів відбувається згідно регламенту роботи банківської системи, а саме, до 7 робочих банківських днів.
Перепрошуємо за завдані незручності. Відгук обов'язково буде врахований у подальшій роботі.
Гарного дня!

Клавиатура Hator Gravity X tKL

Ренат Ренат 13 квітня, 2025 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Київ, пр. Степана Бандери, д. 23 Ужасный персонал когда пришёл за возвратом мужчина на кассе попросил чеки позже ушёл и начал игнорировать меня после перед моим лицом начал обслуживать другого человека, длилась эта клоунада два с половиной часа позже он забрал клавиатуру и сказал что в течении двух недель всё будет. В течении ПЯТИ МЕСЯЦЕВ никто не звонил не писал, после пришёл обратно клавиатура мне дали... Читати відгук Ужасный персонал когда пришёл за возвратом мужчина на кассе попросил чеки позже ушёл и начал игнорировать меня после перед моим лицом начал обслуживать другого человека, длилась эта клоунада два с половиной часа позже он забрал клавиатуру и сказал что в течении двух недель всё будет. В течении ПЯТИ МЕСЯЦЕВ никто не звонил не писал, после пришёл обратно клавиатура мне дали сказали что починили, но я пришёл домой и заметил ту же проблему ОНА НЕ РАБОТАЛА. Завтра пойду снова выяснять отношения.
СОВЕТУЮ НИКОГДА НИЧЕГО У НИХ НЕ ПОКУПАТЬ
Переваги:
  1. Нету
Недоліки:
  1. Персонал Сервис
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 15 квітня, 2025 год
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: www.ctrs.com.ua/support та надати більш детальну інформацію (номер квитанції приймання, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!

Ужасный магазин

Евгений Евгений 3 квітня, 2025 год
Ужасный магазин. Нет указателей, как пройти. На веб-сайте не указан этаж, можно блудить часами по Океан плазе. В характеристиках товара неточности. Например, хотел взять Моторолу, в характеристиках не было указано, что одна из двух сим карт виртуальная. Вообщем, не рекомендую принципиально.
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 10 квітня, 2025 год
Добрий день!
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
Обов'язково врахуємо побажання у подальшій роботі. Разом з тим, у випадку виникнення додаткових питань/зауважень, будь ласка, звертайтесь до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30
Гарного дня!

Відгук про обслуговування сервісного центру

Гость Гость 14 березня, 2025 год
Здав планшет на гарантійний ремонт через відклеєний екран. При прийманні жодних зовнішніх пошкоджень не було, що підтверджено документами (квитанцією про прийняття товару). Через деякий час зателефонували й повідомили, що пристрій передано в ремонт.
Коли прийшов забирати – виявилося, що планшет має механічні пошкодження, а в ремонті мені відмовили! Про це мене попередньо не повідомили.
Очевидно, що пристрій пошкодили в сервісному... Читати відгук
Здав планшет на гарантійний ремонт через відклеєний екран. При прийманні жодних зовнішніх пошкоджень не було, що підтверджено документами (квитанцією про прийняття товару). Через деякий час зателефонували й повідомили, що пристрій передано в ремонт.

Коли прийшов забирати – виявилося, що планшет має механічні пошкодження, а в ремонті мені відмовили! Про це мене попередньо не повідомили.

Очевидно, що пристрій пошкодили в сервісному центрі, проте відповідальність за це зняли. Написав скаргу, але отримав стандартну відписку, що планшет нібито "був з пошкодженнями", що не відповідає дійсності.

Це грубе порушення прав споживача та приклад неякісного обслуговування!
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - Відгук про обслуговування сервісного центру Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - Відгук про обслуговування сервісного центру Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - Відгук про обслуговування сервісного центру Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - Відгук про обслуговування сервісного центру Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - Відгук про обслуговування сервісного центру
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 20 березня, 2025 год
Добрий день!
Ви придбали товар iPad 10 64Gb Silver протягом 22.12.2024 року. 18.01.2025 року звернулись до торговельної точки "Цитрус" з товаром, для передачі його на сервісне обслуговування. Пристрій було передано до авторизованого сервісного центру виробника для проведення діагностики, за результатами якої представниками вам було надано відмову у проведенні гарантійного обслуговування, оскільки пристрій має механічне пошкодження.
Звертаємо вашу увагу на те, що пристрій обслуговувався не у сервісному центрі "Ц-Сервіс". Разом з тим, у відповіді юридичного відділу вам були надані детальні роз'яснення, а також, контактні дані авторизованого сервісного центру куди, у випадку виникнення додаткових питань, ви маєте можливість звернутись безпосередньо напряму.
Гарного дня!

Цитрус- подовжена гарантія

Гость Гость 11 лютого, 2025 год
Купляли ноутбук (до нього питань не було ) ,разом з ним купили подовжену гарантію від цитруса. Коли почалися проблеми з акумулятором,віддали ноутбук в ремонт по гарантії від цитруса . Очікувалося отримати ноутбук назад протягом 2 тижнів .
В результаті цілий місяць вони не зрозуміло чим займалися , часто не відповідали на дзвінки ,коли ми хотіли запитати ,на якій... Читати відгук
Купляли ноутбук (до нього питань не було ) ,разом з ним купили подовжену гарантію від цитруса. Коли почалися проблеми з акумулятором,віддали ноутбук в ремонт по гарантії від цитруса . Очікувалося отримати ноутбук назад протягом 2 тижнів .

В результаті цілий місяць вони не зрозуміло чим займалися , часто не відповідали на дзвінки ,коли ми хотіли запитати ,на якій стадії процес . А коли відповідали ,то казали ,що то від них не залежить проблема в сервісі,з яким вони співпрацюють ( то змініть сервіс?) . І через місяць вони повідомили ,що ноутбук ТІЛЬКИ пройшов діагностику ,що проблема в акумуляторі(ми з цим запитом вже прийшли і розуміли проблему) , і що акамулятор треба чекати ще 6 тижнів + не зрозуміло скільки б ще у них зайняло його встановити . Додатково , "звісно ж" треба заплатити за акамулятор ,бо це не гарантійний випадок і ніяких знижок з додатково купленою гарантією нема.

Іншими словами , витратили наш час , не поремонтувати ,навіщо та гарантія тоді ? В простому сервісі за три дні то зробили за ту саму суму .
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 12 лютого, 2025 год
Добрий день!
Шкода, що ви залишились такої думки.
Щодо ситуації загалом, ваш пристрій обслуговувався у авторизованому сервісному центрі виробника, за результатами отриманих відповідей від представника якого, клієнтів інформує менеджер контактного центру сервісних центрів у телефонному режимі.
Умовами придбаного вами продукту заявлено те, що він не розповсюджується на витратні матеріали та аксесуари, на ремонт/заміну АКБ, тому, вам було запропоноване обслуговування пристрою на платній основі.
Продукт передбачає надання послуги подовженого гарантійного обслуговування обладнання, яке вийшло з ладу внаслідок причин, що підпадають під дію гарантії виробника після закінчення загального строку гарантійного терміну.
У випадку додаткових питань, або необхідності отримання консультації/роз'яснень, будь ласка, звертайтесь до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30
Гарного дня!

Все дуже погано

Макс Макс 7 лютого, 2025 год
Найгірший магазин з яким мені колись довелося працювати. Отримав від них товар, який виявився бракованим, одразу ж із коробки кавоварка текла. Заповнив усі папірці, доклав усі чеки і за кілька днів як отримав товар відправив його назад у магазин. Цитрус 15 січня отримав моє повернення і за чинним законодавством повинен був протягом 14 днів вирішити мою проблему. Але магазин просто... Читати відгук Найгірший магазин з яким мені колись довелося працювати. Отримав від них товар, який виявився бракованим, одразу ж із коробки кавоварка текла. Заповнив усі папірці, доклав усі чеки і за кілька днів як отримав товар відправив його назад у магазин. Цитрус 15 січня отримав моє повернення і за чинним законодавством повинен був протягом 14 днів вирішити мою проблему. Але магазин просто мовчав, поки я їм сам 1 лютого не написав, що вже пройшло більше 2 тижнів, поверніть мені гроші будь ласка. На шо мені відповідали що будуть уточнювати у сервіс центрі як там діла.
І ось я вже сьогодні 6 лютого пишу - поверніть будь ласка кошти за бракований товар, на шо мені прийшла відповідь - "надано відмову, так як ми від вас отримали пристрій з незбереженим товарним виглядом, тому постачальник запропонував тільки проведення гарантійного ремонту"
І тепер я буду невизначенний час чекати ремонту на товар за який мені вже не потрібен, хоча я його повернув одразу.
Будь ласка не купуйте в цьому магазині нічого, при першій же проблемі про повернення грошей можете забути.
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Неможливо отримати гроші за брак.

Обман, наплевательское отношение

Гость Гость 3 лютого, 2025 год
Цитрус – худший сервис!
Заказала и оплатила товар за неделю до Нового года, попросила проверить перед отправкой – уверяли, что всё отлично. В итоге прислали брак, испортили подарок. Поддержка в лице К***ї Христини хамски пыталась свалить вину на меня. Более двух недель тянули с возвратом, деньги вернули только 10 января.
Обман, наплевательское отношение!
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 4 лютого, 2025 год
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не маємо можливості. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: www.ctrs.com.ua/support та надати більш детальну інформацію (номер замовлення, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!

Смартфон motorola G85

Vamneponat Vamneponat 2 лютого, 2025 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Одеса, вулиця Пантелеймонівська, 21 Вчора у вечері зайшла до магазину на Пантелеймонівській 21 (м. Одеса), щоб терміново придбати телефон. Оскільки я чітко знала, чого хочу - консультація мені була непотрібна. Я запитала, чи є у наявності телефон Motorola G85. Дівчинка консультант спочатку відповіла що так, є, але тільки на складі (тобто на вітрині його немає). Я сказала, що хочу його подивитись. Спочатку вона запропонувала... Читати відгук Вчора у вечері зайшла до магазину на Пантелеймонівській 21 (м. Одеса), щоб терміново придбати телефон. Оскільки я чітко знала, чого хочу - консультація мені була непотрібна. Я запитала, чи є у наявності телефон Motorola G85. Дівчинка консультант спочатку відповіла що так, є, але тільки на складі (тобто на вітрині його немає). Я сказала, що хочу його подивитись. Спочатку вона запропонувала мені Motorola G84 (навіщо? Я же чітко сказала, що мене цікавить). А потім уточнила, чи я збираюсь придбати телефон чи тільки на нього подивитись. Як на мене - це питання було недоречним. Я зайшла до магазину, щоб ознайомитись з товаром. Звісно, якщо він мені підійде - я його придбаю. Але ж він може і не підійти. Чи я маю неглядячи робити покупку?
Дівчинка консультант винесла мені телефон оливкового кольору. Я запитала чи є у наявності інші кольори. Вона відповіла, що ні. Я попросила подивитись чи є в Одесі в інших магазинах темні кольори. Вона подивилась, та сказала - ні. Наступним кроком вона запропонувала купити зарядний блок. Назвала його вартість десь біля 900 грн. Оскільки в мене була обмежена сума грошей, а захисна плівка мене цікавила більше - я сказала, що ні. Мені потрібно вкластись у суму 12000 грн. А плівка+блок перевищують цю суму.
Але коли мене розраховували виявилось, що вона мені порахувала і блок і плівку. Але зробила так, що я не вийшла за названу суму. Коли я зауважила, що блок вона все ж порахувала, хоча я чітко сказала, що не маю наміру його купувати зараз - вона відповіла: "Ну Ви ж не вийшли за рамки суми. І Вам добре і мені"...
Дуже цікаве зауваження... Що значить "і мені...?".
Чесно кажучи, як би мені не потрібен був так срочно телефон - я би вийшла з магазину ще на етапі питання "Ви хочете купляти чи тільки подивитись?".

Через годину після покупки я зайшла в інтернет та побачила, що темні кольори цієї моделі є на Семена Палія. Мабуть я б все одно придбала оливковий, оскільки навряд змогла би їхати у інший магазин чи чикати доставку день. Але мені стало дуже незручно.
Я зайшла до магазину з чітким розумінням того, що мені потрібно. Та отримала майже те, що хотіла (все ж таки колір не саме головне у телефоні). Але відчуваю себе так, ніби мене обманули.

У мене виникає декілька питань:
1. Чому цієї моделі немає на вітрині? Та навіщо пропонувати модель рангом нижче при наявності тої, яка цікавить покупця?
2. Чому не озвучують усі акції та скидки, а щось собі там рахують без пояснень? Тобто, якби я сказала що у мене ліміт 15 тис. - мені б нарахували на цю суму?
3. Навіщо брихати, що відповідного кольору у інших магазинах нашого міста немає?

Мені казали, що у Цитрусі зараз краще нічого не купувати. Але я звикла довіряти цьому магазину. Усі свої телефони купляла тут. Завжди рекомендувала цей магазин. Купляла подарункові картки для друзів. Але відчуваю, що ця покупка буде останньою. Дуже шкода
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 11 лютого, 2025 год
Добрий день!
Нам щиро шкода, що ваші емоції від покупки залишились такими. У свою чергу, співробітниками магазину були прийняті усі можливі міри для того, аби максимально задовольнити потреби вас, як клієнта.
Зі свого боку, намагались з вами зв'язатись для встановлення діалогу та урегулювання ситуації та, на жаль, безуспішно.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів https://t.me/citrus_ua_bot вказавши ідентифікатор відгуку №258.
Будемо вдячні за можливість поспілкуватись щодо ситуації.
Гарного дня!

Змінилося ставлення до цитруса(((

Денис Денис 30 січня, 2025 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Миколаїв, проспект Центральний, 69 Доброго вечора! Можливо комусь буде корисний мій відгук! 12 днів назад купив в цитрусі аерогриль, являюсь клієнтом цитруса дуже давно, але ніколи не доводилося щось повертати. Но сьогодні прийшов повернути покупку ,14 днів ще не пройшло! Та як вияснилося що магазин дуже чудовий коли бере гроші!!! А коли людина приходе повернути товар, то треба кошти повернути, і це вже зовсім... Читати відгук Доброго вечора! Можливо комусь буде корисний мій відгук! 12 днів назад купив в цитрусі аерогриль, являюсь клієнтом цитруса дуже давно, але ніколи не доводилося щось повертати. Но сьогодні прийшов повернути покупку ,14 днів ще не пройшло! Та як вияснилося що магазин дуже чудовий коли бере гроші!!! А коли людина приходе повернути товар, то треба кошти повернути, і це вже зовсім інша справа... Гриль в тому стані як я його забрав з магазину!!! Тому майте на увазі що повернути щось буде в край важко ,або взагалі не можливо!!!negativenegativenegative
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 31 січня, 2025 год
Добрий день!
Ви придбали товар 17.01.2025 року на торговій точці мережі "Цитрус" новий, у запакованому стані. Під час отримання товару ви перевіряли його разом із працівником магазину.
Протягом 30.01.2025 року ви звернулись на гарячу лінію Служби підтримки клієнтів, вказавши на те, що хотіли б повернути товар, але кілька разів ним користувались.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших поважних причин не може бути ним використаний за призначенням тільки в тому випадку якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Ваш товар був у користуванні, додатково, під час огляду був присутній відчутний запах їжі, тому, на жаль, прийняти такий товар на повернення неможливо.
У розмові ви також вказували, що готували у мультипечі їжу.
Показати 1 відповідь

Честний відгук

Гость Гость 30 січня, 2025 год
хах, я так рада що в чернігові закривається цей цитрус !!! працівники хамло, сервіс 0/10, працівники не знають що продають, консультація з приводу телефону виглядає так - «хороший тєлєфон, 128 гб, красівий цвєт»
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 31 січня, 2025 год
Добрий день!
Шкода, що така подія викликає у вас подібні емоції. У м.Чернігів працює магазин "Цитрус" за адресою: пр-т Миру, 49, ЦУМ
Усі наші працівники є спеціалістами високого рівня, прикро, що можливе непорозуміння або якісь інші обставини могли призвести до формування подібної думки.
Гарного вам дня! Будемо раді бачити у магазинах нашої мережі!

Товар не отримали. Цитрус, ТЦ Республіка. М. Київ.

Diana Diana 29 січня, 2025 год
Доброго дня!
Хочу поділитись надзвичайним досвідом покупки в цитрус. В кінці листопада хлопець оплатив в інтернет магазині телефон IPhone 16 Pro Max 512g. Через специфіку роботи приїхати в будь який день він не міг. Кожного разу виходило так, що нам телефонують, що телефон є, хлопець приїжає на наступний або через день і нам кажуть «телефон продали, очікуйте нову... Читати відгук
Доброго дня!
Хочу поділитись надзвичайним досвідом покупки в цитрус. В кінці листопада хлопець оплатив в інтернет магазині телефон IPhone 16 Pro Max 512g. Через специфіку роботи приїхати в будь який день він не міг. Кожного разу виходило так, що нам телефонують, що телефон є, хлопець приїжає на наступний або через день і нам кажуть «телефон продали, очікуйте нову партію». Тому ми перенаправили замовлення на нову пошту. Нам відправили склейку 16 моделі в коробці від 15. Повернули. Сказали це помилка. Не вірю, що помилка. Бо телефон так лежав тиждень вдома поки я приїхала і сказала що упаковка не та.(хлопець не розбирається і не зрозумів що щось не так) В магазині сказали «ми вас чекали, поки ви прийдете міняти». Ніхто не дзвонив, не писав. Явно чекали що ми не прийдемо). Проходить ще тиждень і нам замінюють телефон. На жаль це наша помилка що не перевірили в магазині але глянули вдома перед відкриттям. І замість 512 нам підсунули телефон з памʼяттю на 256. Знову повертаємо, знову розбираємось. Вчора зранку ми повинні були забрати нарешті наш нормальний телефон. Близько 11 нам телефонує кол центр і запитують чи підтверджуємо ми переведення нашого замовлення в інший ТЦ. Ми кажемо ні і одразу дзвонимо в Республіку, там нам кажуть що телефон вже поїхав в оушен плазу. БЕЗ НАШОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Довгі розмови з службою підтримки, всі розводять руками. Були в Хіт Молі там телефони нашої моделі доступні до покупки одразу в руки а нас вже два місяці годують обіцянками, «поставками», склейками б/у та не тими моделями. Досі нічого не вияснили. Ми сьогодні оформлюємо повернення коштів. Чим ця історія закінчиться - досі не ясно. Цитрус повне дно. Зіпсований настрій, багато нервів і подарунок який так і не отримали.
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 30 січня, 2025 год
Добрий день!
Подібної ситуації не було зафіксовано ні зверненням до вказаного магазину, ні зверненням до служби підтримки клієнтів.
Додатково, усі товари торгової марки Apple находять у продаж від офіційного постачальника у стані від виробника.
Просимо вас звернутись до служби підтримки: https://t.me/citrus_ua_bot вказавши ідентифікатор відгуку №257 та надати підтверджуючу інформацію (номер телефону, чек, номер замовлення, тощо.)

Не рекомендую жахливо

Гость Гость 26 січня, 2025 год
Вчора купляли телефон real 12 pro, на подарунок людина від'їжджає в відрядження, телефон був запакований, коли його відкрили на екрані були дефекти, на протязі двух годин приїхали,щоб зробили повернення коштів або замінили телефон, ні яких слідів користування вони сказали що не має але вони відправлять на експертизу і десь через тиждень я отримаю гроші, тому що я не відкрила телефон... Читати відгук Вчора купляли телефон real 12 pro, на подарунок людина від'їжджає в відрядження, телефон був запакований, коли його відкрили на екрані були дефекти, на протязі двух годин приїхали,щоб зробили повернення коштів або замінили телефон, ні яких слідів користування вони сказали що не має але вони відправлять на експертизу і десь через тиждень я отримаю гроші, тому що я не відкрила телефон в магазині. Тепер питання я довіряю магазину, річ нова тим паче це подарунок і я його повинна відкритим дарувати? Тобто немає ні телефона ні грошей. Чому я маю чекать це ваші пробле що ви подали не якісний товар, не рекомендую цей магазин взагалі, продавці взагалі з тобою розмовляють начеб то це я їм щось повинна, кажуть звертайтеся куди хочете
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 27 січня, 2025 год
Добрий день!
Ви придбали товар на торговій точці мережі у запакованому вигляді, абсолютно новий, в стані від виробника. Під час виконання купівлі ви відмовились від огляду товару в магазині разом із працівником.
На жаль, ми не маємо можливості встановити яким чином з товаром поводились за межами магазину, тому вам було запропоновано передати товар до сервісного центру.
Очікуйте, будь ласка, на подальше інформування.

iPhone 16 pro max перегрів

Gordjerin Gordjerin 12 січня, 2025 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Одеса, проспект Небесной сотни, 2 Компанія шахраїв. Телефон було вскрито у крамниці співробітником компанії Цитрус. Також телефон було ввімкнено співробітником компанії Цитрус. При цьому ЖОДНОГО разу не було попередження про те що вскриваються заводські пломби. Коли приїхав додому та почав активувати - відчув що він дуже сильно нагрівається. Вирішив наступного ранку повернути його. І що ви думаєте? Нічого не вдалося повернути. Сказали що телефон... Читати відгук Компанія шахраїв. Телефон було вскрито у крамниці співробітником компанії Цитрус. Також телефон було ввімкнено співробітником компанії Цитрус. При цьому ЖОДНОГО разу не було попередження про те що вскриваються заводські пломби. Коли приїхав додому та почав активувати - відчув що він дуже сильно нагрівається. Вирішив наступного ранку повернути його. І що ви думаєте? Нічого не вдалося повернути. Сказали що телефон було вскрито та активовано, до побачення! Хоча вскривав його співробітник Цитрусу! І жодного разу не попередив, що ми зриваємо заводські пломби! Буду подавати до суду на співробітника та компанію!
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 14 січня, 2025 год
Добрий день!
Ви придбали товар 08.01.2025 року. Перше звернення до магазину відбулось 12.01.2025 року, тобто, через 4 дні користування.
Згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачене обмін/повернення товару належної якості, якщо він не задовольнив клієнта за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням у випадку, якщо товар не був у використанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики.
Враховуючи те, що пристрій був у користуванні, що підтверджується його активацією, а також, має заявлений недолік, він обов'язково передається до авторизованого сервісного центру виробника, для встановлення причин несправності та інформування щодо подальших можливих дій.
Гарного дня!

Жахливий сервіс! Подарунок батьки отримають після нового року!!!!!!!

Геннадій Геннадій 28 грудня, 2024 год
Замовив телевізор батькам. Передзвонив менеджер цитруса і підтвердив замовлення. Потім під вечір подзвонили ще і сказали що немає в наявності. Але вже була оформлена розстрочка. Запропонували обрати інший телевізор, що я і зробив. Статус замовлення вже давно очікує оплату. 25.12 оформив 30.12 планують відправку. ПЛАНУЮТЬ це не означає що відправлять. А ще 30-01 числа уявляю як буде працювати доставка! Якщо... Читати відгук Замовив телевізор батькам. Передзвонив менеджер цитруса і підтвердив замовлення. Потім під вечір подзвонили ще і сказали що немає в наявності. Але вже була оформлена розстрочка. Запропонували обрати інший телевізор, що я і зробив. Статус замовлення вже давно очікує оплату. 25.12 оформив 30.12 планують відправку. ПЛАНУЮТЬ це не означає що відправлять. А ще 30-01 числа уявляю як буде працювати доставка! Якщо хочете щось придбати на подарунок то краще оберіть інший магазин! Вчасно нічого не дочекаєтесь.
Переваги:
  1. Швидко звʼязується оператор. Швидко оформлюють покупку.
Недоліки:
  1. Не можуть подивитись перед сплатою чи в наявності товар. Довго відправляють замовлення.
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 14 січня, 2025 год
Добрий день!
При підтвердженні нового замовлення вас було проінформовано про терміни відправки товару. Прикро, що ви залишились такої думки.

Asus Rog Strix G17

Гость Гость 28 грудня, 2024 год
Замовив на сайті цей ноутбук, на сайті є в наявності, оператор телефонує та каже що є всього пару штук, говорить перевірю, передзвонює через 4 години і говорить що остався тільки вітринний зразок, присилає фото пошкоджень, я запитую яка ціна на пошкодженний а вона каже що ціна такаж як за новий на сайті, при цьому на сайті ціна вказана як за... Читати відгук Замовив на сайті цей ноутбук, на сайті є в наявності, оператор телефонує та каже що є всього пару штук, говорить перевірю, передзвонює через 4 години і говорить що остався тільки вітринний зразок, присилає фото пошкоджень, я запитую яка ціна на пошкодженний а вона каже що ціна такаж як за новий на сайті, при цьому на сайті ціна вказана як за новий товар (не опенбокс, не вітринний) а як за новий. Дуже цікаві вини продають товари, при цьому він стояв увімкнений не один місяць, що впливає на акумулятор.

Намагаються впарити зношений товар по ціні нового.
Переваги:
  1. Нет
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 14 січня, 2025 год
Добрий день! Вартість товару на сайті була вказана вже зі знижкою.

Найгірший сервіс , який вкидую своїх клієнтів

Гость Гость 15 грудня, 2024 год
Усім доброго дня , була у мене необачність замовити навушники у цитрусі, коментарі на хотлайні я вже прочитав пізніше.Ситуація наступна купив я навушники після отримання їх на почті я перевірив пакування все було цілим , як знаєм на Новій почті не дозволяють відкривати плівчасте пакування, після того як прийшов додому відкривши навушники помітив що вони розряджені , але думаю не... Читати відгук Усім доброго дня , була у мене необачність замовити навушники у цитрусі, коментарі на хотлайні я вже прочитав пізніше.Ситуація наступна купив я навушники після отримання їх на почті я перевірив пакування все було цілим , як знаєм на Новій почті не дозволяють відкривати плівчасте пакування, після того як прийшов додому відкривши навушники помітив що вони розряджені , але думаю не проблема зарядив і почав прослуховування , через 15 хвилин лівий навушник сів , подувам ну можливо не дозарядився поставив його на зарядку через оригінальний кабель , він зарядився за хвилин 8 і писав 100 відсотків заряду , знов послухав і знову він сів митєво. Нагадаю навушникам навіть не 1 день , я зв'язують з компанією заповнюю заяву і відправляю їх назад з розумінням обміну бракованого товару або рекламації через поставщика. На що приходить відповідь ми виявили сірку на навушнику обміну не буде, тільки ремонт .Причому замовляючи в інших компаній при якихось браках з коробки мені проводили обмін без питань .Дана ж компанія не хоче займатись заморочками з поставщиками їм простіше вкинути покупця про що свідчить статистика на сайті.Ніколи не буду рекомендувати даний магазин нікому , хоча до цього часто у них купував .
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 18 грудня, 2024 год
Добрий день!
Вас було проінформовано про те, що під час перевірки товару було виявлено сліди використання товару, а саме - сліди вушної сірки. На жаль, згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" такий товар прийняти на обмін/повернення неможливо. Подальші дії з таким товаром регламентовані ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", тобто, пристрій підлягає гарантійному обслуговуванню.
Додатково повідомляємо про те, що підтвердження наявності браку у товарі можливе тільки авторизованим сервісним центром виробника, про що видається відповідне заключення.
Ми розуміємо, що дана ситуація могла вам завдати незручностей та, на жаль, пристрій з вушною сіркою обміну/поверненню не підлягає. Очікуйте, будь ласка, на отримання інформування щодо ходу обслуговування пристрою.
Гарного дня!

Цитрус шахрайствує з цінами

Nostromo Nostromo 11 грудня, 2024 год
Купляла ноутбук Asus Tuf на сайті Цитрусу. Ціна на момент покупки була 42999. Покупку я оплатила відразу ж. Мені подзвонив менеджер, усе було в наявності, домовилися на доставку до магазину а потім додому. Що ви думаєте. На наступний день мені дзвонить менеджер і каже що такої моделі немає в наявності. Але типу є така сама за характеристиками але вже за... Читати відгук Купляла ноутбук Asus Tuf на сайті Цитрусу. Ціна на момент покупки була 42999. Покупку я оплатила відразу ж. Мені подзвонив менеджер, усе було в наявності, домовилися на доставку до магазину а потім додому. Що ви думаєте. На наступний день мені дзвонить менеджер і каже що такої моделі немає в наявності. Але типу є така сама за характеристиками але вже за 48999. Звісно ж я скасувала замовлення. Прикол в тому, що на нього закінчилася акція і магазин вирішив підняти ціну вже ПІСЛЯ ОПЛАТИ ТОВАРУ. Якщо пам'ять мені не зраджує, то це порушення пр Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - Цитрус шахрайствує з цінами Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - Цитрус шахрайствує з цінами Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) - Цитрус шахрайствує з цінами ав споживача. Магазин не має права змінювати ціну на товар після того як його було замовлено і ОПЛАЧЕНО по одній ціні. Тож зараз та сама модель ноутбуку висить у наявності на сайті, але вже з вищою ціною. Мабуть треба було не скасовувати замовлення, а звертатися одразу у державну службу. Може ще не пізно звернутися та подати скаргу. Чисто принципово. Тепер в мене немає ні ноутбука, ні грошей, бо я не знаю скільки тепер чекати на повернення. Це просто гидко.
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. шахрайство з цінами
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 13 грудня, 2024 год
Добрий день! Вам було надано зворотний зв'язок за ситуацією. На жаль, товару не виявилось у наявності та вам запропонували розглянути альтернативні варіанти, на що ви відмовились. Наразі, товару немає у наявності, що вказано на нашому сайті. У зв'язку з цим, було подано запит на повернення коштів, який також потребує опрацювання. Кошти за замовлення вам були повернуті. Дякуємо за відгук! Гарного дня!

Кінчені спекулянти)

Гость Гость 7 грудня, 2024 год
 Відгук про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua) за адресою Київ, пр-кт Генерала Ватутина, д.2 26 листопада я придбав навушники Galaxy Buds 3 Pro у Рівер Молі. Приїхав додому, відкрив коробку, але не вдягав та не використовував, оскільки дізнався, що додатку для керування ними на айфон немає (для керування ними потрібен окремий додаток Galaxy Wearable, якого в епсторі немає). Близько тижня мене не було у місті, тому повернути на наступний день їх не було можливості.... Читати відгук 26 листопада я придбав навушники Galaxy Buds 3 Pro у Рівер Молі. Приїхав додому, відкрив коробку, але не вдягав та не використовував, оскільки дізнався, що додатку для керування ними на айфон немає (для керування ними потрібен окремий додаток Galaxy Wearable, якого в епсторі немає). Близько тижня мене не було у місті, тому повернути на наступний день їх не було можливості. Вже 5 грудня я поїхав щоб їх повернути, надав чек та самі навушники. Тут і починається саме цікаве)) Співробітник каже, що не може прийняти їх на повернення, бо вони були у використанні, посилаючись на наявність якогось бруду в амбюшурах. Ще раз нагадую - навушники жодного(!) разу не вдягалися. Забрав навушники, ще раз оглянув, ніякого бруду чи пилу не було. повернувся у магазин щоб наполягти на повернені. Підійшов вже інший співробітник, оглянув, наче все добре, готовий був прийняти. Тут вже підбігає перший і каже, що відмовив у поверненні, також додає що коробка вже відкрита та повернення зробити неможливо, оскільки з коробки зірвані пломби. Питання: а якщо я відкрив коробку з айфоном щоб перевірити роботоздатність, це теж робить повернення неможливим? Вгадайте що відповідає співробітник? Так, неможливо) В поверненні знову було відмовлено.
Законодавство не стосується саме коробки виробу, воно стосується виключно ТОВАРУ(!) Те що, коробка відкрита - не робить повернення товару неможливим! Коробка ≠ частина товару. Це відкрита підміна понять та спекуляція.
Добре вже, на третій день прийшли вже з людиною яка розбирається в законодавстві, теж саме навішали на вуха, але були поставлені на місце) Вирішили оглянути навушники. Ще раз, навушники НЕ використовувалися. Стан товару - новий. Без дефектів. Я все ретельно перевірив перед тим як їхати в магазин Увага! Співробітник бере навушники, змочує тряпочку якоюсь рідиною та починає інтенсивно протирати, і вже після пару хвилин показує помітну подряпину на кейсі. Цих подряпин до цього там НЕ БУЛО! І тепер прокрутіть у себе в голові все це ще раз: 1. Навушники не приймають через якийсь бруд (якого там немає!), 2. Другий раз відмовляють у поверненні через коробку, при тому що питань до неї спочатку взагалі не було. 3. На третій день, після протирання навушників Бог зна чим вашими продавцями, магічним чином на кейсі зʼявляються подряпини)))
Яке співпадіння)))
У мене лише одне послання до керівництва магазину Цитрус: не ускладнюйте собі і своїм співробітникам стосунки з правоохоронними органами) Усі дії які були вчинені продавцями за цей час зафіксовано на аудіо та відео, з усіма доказами для подальшого судового процесу. Скарга у держпродспожив службу буде написана у найближчі години.
Прошу керівництво Цитрус звернути увагу на цей випадок на надати зворотній звʼязок.
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 13 грудня, 2024 год
Добрий день!
За вашими зверненнями до магазину, були надані роз'яснення щодо виконання повернення товару.
Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" передбачений обмін/повернення товару належної якості, якщо він не задовольнив клієнта за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням у випадку, якщо товар не був у використанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики.
Ваш товар був у використанні, має сліди експлуатації та порушене пакування. Додатково, вам було запропоновано залишити звернення для повторного розгляду вашого питання юридичним відділом, на що було отримано відмову.
Гарного дня!

Ви сервіс найжахливішої доставки та інформування

Гость Гость 3 грудня, 2024 год
Вашій увазі доставка в межах міста чохла на телефон за 111 ₴
Бо доставка виявляється проводиться з АДРЕСИ, а не як у нормальних компаній з пошти.
Попереджати про це, звісно, ніхто не буде 👌🏽
А оператори вам скажуть: «ну як є»
Супер, клієнтоорієнтованість на рівні 0.
Дякую, більше ніколи в цей «магазин»
Интернет-магазин Цитрус Відповідь представника Интернет-магазин Цитрус 10 грудня, 2024 год
Добрий день! Шкода, що ви залишились такої думки. Вам було надано зворотний зв'язок оператором служби підтримки клієнтів та запропоновано варіанти рішення, на що ви, на жаль, відмовились. Дякуємо за відгук! Обов'язково врахуємо ситуацію у роботі. Гарного дня!
Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та... детальніше

Рейтинг 1.8 з 5 на підставі 781 відгука
Інтернет-магазини
Интернет-магазин Задавака
Интернет-магазин Задавака

Рейтинг: 4.8
50 відгуків
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 2.5
13 відгуків
Интернет-магазин Я в шоке!™
Интернет-магазин Я в шоке!™

Рейтинг: 3.8
375 відгуків
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2305 відгуків
ElectroMania интернет-магазин
ElectroMania интернет-магазин

Рейтинг: 1
9 відгуків
ttt.ua
ttt.ua

Рейтинг: 2.6
266 відгуків
Интернет-магазин icutie
Интернет-магазин icutie

Рейтинг: 4.8
647 відгуків
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)

Рейтинг: 2.2
8002 відгука
Интернет-магазин AKS.ua
Интернет-магазин AKS.ua

Рейтинг: 2.9
1198 відгуків