Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Опубліковано 3 лютого, 2014 год
1.8 4 108 відгуків / 369 225 переглядів
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та сервісними центрами.
Дуже погана доставка
ПРО БОНУСИ
Щиро шкода, що ви залишились такої думки. За новими умовами програми лояльності, клієнти отримують збільшений кешбек та можуть використати його на придбання нових товарів до 20% від суми, в залежності від категорії товару. Для детальнішої консультації, будь ласка, звертайтесь до відділу продажу: 044 502 70 20 Допоможемо сформувати замовлення та проінформуємо щодо можливості використання бонусних нарахувань!
Гарного дня!
Невідповідність інформації
Фізично в магазині консультант сказав, що товар можна доставити через 2-3 дні. Ок, я зайшов на сайт, замовив, передзвонили зразу ж за уточненням замовлення, і сказали що очікувати мінімум 3 тижні.
При цьому, якщо хочете оплату частинами, тоді оформлюйте ще до того як товар приїхав до магазину... Це як розуміти? я оформлю оплату частинами,... Читати відгук Вирішив замовити EcoFlow DELTA 2
Фізично в магазині консультант сказав, що товар можна доставити через 2-3 дні. Ок, я зайшов на сайт, замовив, передзвонили зразу ж за уточненням замовлення, і сказали що очікувати мінімум 3 тижні.
При цьому, якщо хочете оплату частинами, тоді оформлюйте ще до того як товар приїхав до магазину... Це як розуміти? я оформлю оплату частинами, за товар який я ще навіть не бачив? і чи прийде він взагалі? і чи не зміниться ціна за період в майже місяць?
Краще шукайте в інших магазинах. Не перший раз хотів скористатись послугами цитруса, але ну його...
На сайті у карточці товару розміщена інформація про те, що наявність товару уточнює менеджер. Враховуючи той факт, що наразі даний товар є однією з дефіцитних позицій, дійсно, на момент оформлення замовлення він міг бути вже відсутній у наявності та надходження потрібно було очікувати.
У випадку підтвердження та оплати замовлення, вартість товару фіксується.
Дуже шкода, що ви залишились такої думки. Щиро віримо, що у подальшому ми зможемо покращити ваші враження.
Гарного дня!
Не відповідає вказаному
Дана ситуація була розглянута окремо та, за встановленими обставинами, виконано повернення коштів за товар.
Перепрошуємо за очікування рішення.
Гарного дня!
Будьте осторожны с Цитрусом!!!
Сделали покупку генератора на сайте, цена 38 000 грн, наличе товара на складе было подтверждено в телефонном режиме, оформили договор, оплатилии, . Ждали доставку. Через три дня сообщают , что данной модели... Читати відгук Будьте осторожны! С этой конторой в целом опасно иметь дело! Была попытка "кинуть" или "поиграться деньгами", или просто полный бардак в этом "Цитрусе".
Сделали покупку генератора на сайте, цена 38 000 грн, наличе товара на складе было подтверждено в телефонном режиме, оформили договор, оплатилии, . Ждали доставку. Через три дня сообщают , что данной модели нет вообще в Украине!!! и доставить этот генератор они не могут! а деньги вернут в течении 3 -х дней.
Какого же ...., тогда было подтвеждать наличие и оформлять продажу?
По факту мы потеряли время, нервы. Наши деньги были "заморожены" несколько дней и купить очень необходимый, прямо сейчас, генератор , мы естественно не могли.
При этом на сайте Цитруса эта модель генератора висит в наличии.
Не советую связываться с этой конторой!!!
P.S. Если у администрации "Цитрус" возникнут какие-либо вопросы или возражения мы готовы предоставить все подтверждающие документы по даной покупке, благо оформляли её через банк.
Шкода, що ви залишились такої думки.
Товар з вашого замовлення розміщувався на віддаленому складі та інформування щодо замовлення менеджером виконується враховуючи отриману інформацію від представника. На жаль, фізично перевірити інформацію самостійно - неможливо. Дійсно, інформацію щодо наявності представником було оновлено, про що вас проінформували.
Перепрошуємо за незручності.
Замовлення було передане для повернення коштів.
Дана ситуація доведена до відома компетентних осіб для подальшого опрацювання та прийняття відповідних мір.
Віримо, що надалі ви все ж отримуватимете виключно позитивні емоції від покупок у мережі "Цитрус" та зміните свою думку щодо обслуговування!
Задоволений покупкою в Цитрус
Ми вдячні за те, що ви обираєте "Цитрус"!
Раді, що ви залишились задоволені обслуговуванням. До нових зустрічей :)
Безответсвтенно выполняют заказ.
Написал в поддержку, если решат вопрос - удалю свой отзыв. Если он тут долго висит - значит проблему не решили.
Нам шкода, що отриманий вами товар не виправдав ваших очікувань.
Вами було сформоване замовлення товару Ігрова клавіатура HyperX Alloy Core RGB (Membrane) Black 16.09.2025 року.
Після його отримання, ви звернулись до служби підтримки клієнтів вказавши на те, що модель має іншу, ніж очікувалось, мовну розкладку.
За результатами уточнення інформації вам були надані роз'яснення, що наразі товар надходить з розкладкою: Українська та англійська.
Розуміючи можливі незручності, вам було запропоновано виконати повернення товару або отримати компенсацію у вигляді бонусного нарахування. На жаль, ви відмовились від обох варіантів.
Нам шкода, що така ситуація трапилась та ви залишились незадоволені. Все ж, службою підтримки вам було надане інформування та запропоновані варіанти урегулювання питання, аби ви залишились задоволені покупкою.
Дякуємо за відгук! Гарного дня!
Обман с бонусами
За зверненням до служби підтримки клієнтів вас було проінформовано з даного питання. Разом з тим, ви передали офіційне звернення до юридичного відділу компанії.
Очікуйте, будь ласка, на отримання відповіді.
Водночас, за чеком на вашу купівлю від 05.08.2024 року, був нарахований кешбек у розмірі 359,99 гривень, терміном дії до 20.08.2025 року.
Інші, 2000 бонусних гривень, були нараховані 08.08.2025 року компанією "Цитрус" у якості подарунку, для придбання потрібних товарів з приємними знижками до першого вересня.
Нам щиро шкода, що нові умови не прийшлись вам до вподоби.
Гарного дня!
Довольно,пользуюсь дальше
Ми вдячні за те, що ви обираєте "Цитрус"!
Раді, що ви залишились задоволені обслуговуванням. До нових зустрічей :)
Цытрус бонусы
Шкода, що ви залишились такої думки.
Новими правилами участі у бонусній програмі заявлений збільшений відсоток нарахування кешбеку на певні категорії товарів та послуг.
Віримо, що все ж у процесі користування ви зможете покращити свою думку та завжди раді бачити вас нашим клієнтом!
Гарного дня!
Задоволений покупкою в Цитрус
Вдячні за ваш чудовий відгук :) Раді, що ви залишились задоволені покупкою і, загалом, сервісом! Завжди раді бачити вас нашим клієнтом!
Б/у під виглядом нових товарів.
Минулого року ми придбали навушники Apple AirPods Max. Нам нав’язали додаткову гарантію, начебто на рік, але виявилося — лише на пів року. Згодом навушники перестали підключатися до телефону. Ми звернулися за гарантією. Нам відповіли, що навушники не заряджаються, хоча вдома все працювало. Забрали в гарантійний ремонт. Через тиждень повернули назад, сказавши, що є механічні пошкодження, тому... Читати відгук Ось переклад українською мовою:
Минулого року ми придбали навушники Apple AirPods Max. Нам нав’язали додаткову гарантію, начебто на рік, але виявилося — лише на пів року. Згодом навушники перестали підключатися до телефону. Ми звернулися за гарантією. Нам відповіли, що навушники не заряджаються, хоча вдома все працювало. Забрали в гарантійний ремонт. Через тиждень повернули назад, сказавши, що є механічні пошкодження, тому відремонтувати не можуть. Із “пошкоджень” — лише кілька подряпин.
Ми віддали їх у незалежний сервіс. Коли майстер розібрав навушники, то повідомив, що їх уже кілька разів перепаювали. Вони взагалі не нові, а найцікавіше — це модель для внутрішнього ринку Китаю.
Ось така ситуація — під виглядом нових продають вживані речі. Раніше завжди користувалася послугами “Цитрусу”, але тепер точно задумаюся.
У мережі магазинів "Цитрус" реалізується новий офіційний товар торгової марки Apple, від офіційного постачальника в Україні.
Інформація, що вказана в дописі не відповідає дійсності та попередньо жодних звернень з подібного приводу ми не отримували.
Водночас, у магазинах "Цитрус" реалізується нова техніка, що не була у вжитку.
Зверніться, будь ласка, до служби підтримки клієнтів: https://t.me/citrus_ua_bot та надайте номер замовлення або чек, за яким придбали даний товар.
Дякуємо та очікуємо!
Відповідальності не несуть
Як порада для тих хто бажає придбати Самсунг: постфактум розумію, що якби купувала у мережі магазинів Самсунг (за тією ж ціною що і в Цитрус), то мала б справу не з посередником, мала б не 1 рік гарантії а 2, та була б впевнена, що у разі виникнення проблем ремонт та деталі були б від Самсунг.
У мережі "Цитрус" реалізується офіційна техніка торгової марки Samsung та обслуговування даних товарів виконується в авторизованому сервісному центрі виробника (тобто такому, що має офіційний дозвіл від виробника на обслуговування пристроїв торгової марки), куди й було перенаправлено ваш пристрій. За результатами обслуговування було виконано заміну дисплею та АКБ.
Водночас, за вашими зверненнями до юридичного відділу компанії були надані відповіді та роз'яснення.
Гарного дня!
Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус!!!
29.12.2022 року ми купили в цьому магазині телефон iPhone 13 Pro за понад 50 тисяч гривень. 20.06.2025 року, саме за день до нашого весілля, телефон перевірили на блокпості, і з’ясувалося, що він вкрадений (є у кримінальній базі IMEI).
Нас затримали, довелося чекати слідчого, давати пояснення. На щастя, у... Читати відгук Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус (проспект Яворницького, 53, м. Дніпро)!
29.12.2022 року ми купили в цьому магазині телефон iPhone 13 Pro за понад 50 тисяч гривень. 20.06.2025 року, саме за день до нашого весілля, телефон перевірили на блокпості, і з’ясувалося, що він вкрадений (є у кримінальній базі IMEI).
Нас затримали, довелося чекати слідчого, давати пояснення. На щастя, у нас зберігся електронний чек із Privat24 — інакше телефон могли б вилучити просто на місці як доказ. Після цього чоловіка викликали у відділення поліції для допиту.
‼️ Особливо боляче й принизливо те, що це все сталося за день до нашого весілля! Чоловік військовий, його відпустили додому лише на один день перед весіллям. Замість того, щоб зустріти гостей, зайнятись організаційними справами, підготуватись до свята, ми витратили купу часу та нервів на допити й з’ясування обставин.
У відділенні поліції повідомили, що на магазині Цитрус відкрито кримінальну справу: вони продавали телефони, які є речовими доказами у іншій справі. Таких телефонів більше 30, і ми, на жаль, серед ошуканих покупців.
Ми заплатили понад 50 тисяч гривень за телефон, який приніс нам не радість, а купу проблем. Магазин запропонував нам компенсацію лише 3 тисячі гривень! Це виглядає як знущання, враховуючи, що ми втратили час, нерви, були принижені, і замість підготовки до найважливішого дня у житті проходили допити.
Ми вимагаємо повернення повної вартості телефону та компенсації моральної шкоди, бо нерви, час і зіпсоване свято коштують набагато більше.
‼️ Не купуйте нічого в Цитрусі! Інакше ризикуєте опинитися серед десятків людей, які заплатили власні гроші за крадений товар і потрапили під кримінальне розслідування.
Жахливий сервіс
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30 та надати більш детальну інформацію (номер замовлення, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
шахраї! ніколи не купуйте гарантію
Нікому не можу більше рекомендувати «цитрус», хоча до цього були постійними клієнтами!
Мій контактний телефон для розголосу та вирішення питання: +380967416287
Не роздрукували чек!!!!
Нам щиро шкода, що трапилась така ситуація. Швидше за все мало місце непорозуміння у даному випадку.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: https://t.me/citrus_ua_bot для надання допомоги у вирішенні вашого питання.
Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
Неналежний товар
Отримала і тільки дома відкрила ( бо завжди довіряла і постійний клієнт)
Упаковка обдерта ! Фен б/у
Відмова робити заміну на товар належної якості !
Дуже прикро, що ви залишились такої думки. За вашим зверненням було надане інформування.
Додатково, ви залишили звернення для повторного розгляду юридичним відділом компанії. Очікуйте, будь ласка, на отримання офіційної відповіді за результатами розгляду.
Гарного дня!
Цитрус продає крадені телефони
У мережі "Цитрус" реалізуються офіційні товари торгової марки Apple від офіційного постачальника в Україні.
Гарного дня!
Купівля телефона, плівки, перекидання інформації.
Але просила, і не один раз, переставити сім-карту. Принесла додому, а мені говорить людина, якій купляла, що карта залишилась в старому.
Тобто, мені слід бігати знову...
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: www.ctrs.com.ua/support та надати більш детальну інформацію (номер замовлення, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!