Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Опубліковано 3 лютого, 2014 год
1.8 4 103 відгука / 368 853 перегляда
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та сервісними центрами.
Задоволений покупкою в Цитрус
Безответсвтенно выполняют заказ.
Написал в поддержку, если решат вопрос - удалю свой отзыв. Если он тут долго висит - значит проблему не решили.
Обман с бонусами
За зверненням до служби підтримки клієнтів вас було проінформовано з даного питання. Разом з тим, ви передали офіційне звернення до юридичного відділу компанії.
Очікуйте, будь ласка, на отримання відповіді.
Водночас, за чеком на вашу купівлю від 05.08.2024 року, був нарахований кешбек у розмірі 359,99 гривень, терміном дії до 20.08.2025 року.
Інші, 2000 бонусних гривень, були нараховані 08.08.2025 року компанією "Цитрус" у якості подарунку, для придбання потрібних товарів з приємними знижками до першого вересня.
Нам щиро шкода, що нові умови не прийшлись вам до вподоби.
Гарного дня!
Довольно,пользуюсь дальше
Ми вдячні за те, що ви обираєте "Цитрус"!
Раді, що ви залишились задоволені обслуговуванням. До нових зустрічей :)
Цытрус бонусы
Шкода, що ви залишились такої думки.
Новими правилами участі у бонусній програмі заявлений збільшений відсоток нарахування кешбеку на певні категорії товарів та послуг.
Віримо, що все ж у процесі користування ви зможете покращити свою думку та завжди раді бачити вас нашим клієнтом!
Гарного дня!
Задоволений покупкою в Цитрус
Вдячні за ваш чудовий відгук :) Раді, що ви залишились задоволені покупкою і, загалом, сервісом! Завжди раді бачити вас нашим клієнтом!
Б/у під виглядом нових товарів.
Минулого року ми придбали навушники Apple AirPods Max. Нам нав’язали додаткову гарантію, начебто на рік, але виявилося — лише на пів року. Згодом навушники перестали підключатися до телефону. Ми звернулися за гарантією. Нам відповіли, що навушники не заряджаються, хоча вдома все працювало. Забрали в гарантійний ремонт. Через тиждень повернули назад, сказавши, що є механічні пошкодження, тому... Читати відгук Ось переклад українською мовою:
Минулого року ми придбали навушники Apple AirPods Max. Нам нав’язали додаткову гарантію, начебто на рік, але виявилося — лише на пів року. Згодом навушники перестали підключатися до телефону. Ми звернулися за гарантією. Нам відповіли, що навушники не заряджаються, хоча вдома все працювало. Забрали в гарантійний ремонт. Через тиждень повернули назад, сказавши, що є механічні пошкодження, тому відремонтувати не можуть. Із “пошкоджень” — лише кілька подряпин.
Ми віддали їх у незалежний сервіс. Коли майстер розібрав навушники, то повідомив, що їх уже кілька разів перепаювали. Вони взагалі не нові, а найцікавіше — це модель для внутрішнього ринку Китаю.
Ось така ситуація — під виглядом нових продають вживані речі. Раніше завжди користувалася послугами “Цитрусу”, але тепер точно задумаюся.
У мережі магазинів "Цитрус" реалізується новий офіційний товар торгової марки Apple, від офіційного постачальника в Україні.
Інформація, що вказана в дописі не відповідає дійсності та попередньо жодних звернень з подібного приводу ми не отримували.
Водночас, у магазинах "Цитрус" реалізується нова техніка, що не була у вжитку.
Зверніться, будь ласка, до служби підтримки клієнтів: https://t.me/citrus_ua_bot та надайте номер замовлення або чек, за яким придбали даний товар.
Дякуємо та очікуємо!
Відповідальності не несуть
Як порада для тих хто бажає придбати Самсунг: постфактум розумію, що якби купувала у мережі магазинів Самсунг (за тією ж ціною що і в Цитрус), то мала б справу не з посередником, мала б не 1 рік гарантії а 2, та була б впевнена, що у разі виникнення проблем ремонт та деталі були б від Самсунг.
У мережі "Цитрус" реалізується офіційна техніка торгової марки Samsung та обслуговування даних товарів виконується в авторизованому сервісному центрі виробника (тобто такому, що має офіційний дозвіл від виробника на обслуговування пристроїв торгової марки), куди й було перенаправлено ваш пристрій. За результатами обслуговування було виконано заміну дисплею та АКБ.
Водночас, за вашими зверненнями до юридичного відділу компанії були надані відповіді та роз'яснення.
Гарного дня!
Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус!!!
29.12.2022 року ми купили в цьому магазині телефон iPhone 13 Pro за понад 50 тисяч гривень. 20.06.2025 року, саме за день до нашого весілля, телефон перевірили на блокпості, і з’ясувалося, що він вкрадений (є у кримінальній базі IMEI).
Нас затримали, довелося чекати слідчого, давати пояснення. На щастя, у... Читати відгук Нікому не раджу купувати в магазині Цитрус (проспект Яворницького, 53, м. Дніпро)!
29.12.2022 року ми купили в цьому магазині телефон iPhone 13 Pro за понад 50 тисяч гривень. 20.06.2025 року, саме за день до нашого весілля, телефон перевірили на блокпості, і з’ясувалося, що він вкрадений (є у кримінальній базі IMEI).
Нас затримали, довелося чекати слідчого, давати пояснення. На щастя, у нас зберігся електронний чек із Privat24 — інакше телефон могли б вилучити просто на місці як доказ. Після цього чоловіка викликали у відділення поліції для допиту.
‼️ Особливо боляче й принизливо те, що це все сталося за день до нашого весілля! Чоловік військовий, його відпустили додому лише на один день перед весіллям. Замість того, щоб зустріти гостей, зайнятись організаційними справами, підготуватись до свята, ми витратили купу часу та нервів на допити й з’ясування обставин.
У відділенні поліції повідомили, що на магазині Цитрус відкрито кримінальну справу: вони продавали телефони, які є речовими доказами у іншій справі. Таких телефонів більше 30, і ми, на жаль, серед ошуканих покупців.
Ми заплатили понад 50 тисяч гривень за телефон, який приніс нам не радість, а купу проблем. Магазин запропонував нам компенсацію лише 3 тисячі гривень! Це виглядає як знущання, враховуючи, що ми втратили час, нерви, були принижені, і замість підготовки до найважливішого дня у житті проходили допити.
Ми вимагаємо повернення повної вартості телефону та компенсації моральної шкоди, бо нерви, час і зіпсоване свято коштують набагато більше.
‼️ Не купуйте нічого в Цитрусі! Інакше ризикуєте опинитися серед десятків людей, які заплатили власні гроші за крадений товар і потрапили під кримінальне розслідування.
Жахливий сервіс
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30 та надати більш детальну інформацію (номер замовлення, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
шахраї! ніколи не купуйте гарантію
Нікому не можу більше рекомендувати «цитрус», хоча до цього були постійними клієнтами!
Мій контактний телефон для розголосу та вирішення питання: +380967416287
Не роздрукували чек!!!!
Нам щиро шкода, що трапилась така ситуація. Швидше за все мало місце непорозуміння у даному випадку.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: https://t.me/citrus_ua_bot для надання допомоги у вирішенні вашого питання.
Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
Неналежний товар
Отримала і тільки дома відкрила ( бо завжди довіряла і постійний клієнт)
Упаковка обдерта ! Фен б/у
Відмова робити заміну на товар належної якості !
Дуже прикро, що ви залишились такої думки. За вашим зверненням було надане інформування.
Додатково, ви залишили звернення для повторного розгляду юридичним відділом компанії. Очікуйте, будь ласка, на отримання офіційної відповіді за результатами розгляду.
Гарного дня!
Цитрус продає крадені телефони
У мережі "Цитрус" реалізуються офіційні товари торгової марки Apple від офіційного постачальника в Україні.
Гарного дня!
Купівля телефона, плівки, перекидання інформації.
Але просила, і не один раз, переставити сім-карту. Принесла додому, а мені говорить людина, якій купляла, що карта залишилась в старому.
Тобто, мені слід бігати знову...
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: www.ctrs.com.ua/support та надати більш детальну інформацію (номер замовлення, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
Жах а не онлайн покупки
Замовила швабру на сайті Citrus, одразу оплатила. Спочатку на сайті було вказано, що доставка буде в той самий день. Після оформлення замовлення з'ясувалося, що товару немає на складі в моєму місті, запропонували зачекати 5 днів — погодилася. Через два дні передзвонили й повідомили, що товару немає навіть у постачальника, і замовлення скасували.
Обіцяли повернути кошти, але... Читати відгук Жахливий сервіс, не рекомендую!
Замовила швабру на сайті Citrus, одразу оплатила. Спочатку на сайті було вказано, що доставка буде в той самий день. Після оформлення замовлення з'ясувалося, що товару немає на складі в моєму місті, запропонували зачекати 5 днів — погодилася. Через два дні передзвонили й повідомили, що товару немає навіть у постачальника, і замовлення скасували.
Обіцяли повернути кошти, але гроші не повертаються. Тепер кажуть чекати до 7 робочих днів. Ставлення до клієнтів — жахливе, сервіс — нульовий. Не рекомендую нікому цей магазин, а тим більше — не раджу оплачувати замовлення наперед.
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
На жаль, дійсно, товару з вашого замовлення не виявилось у наявності, про що вас проінформували та передали запит на повернення коштів.
Повернення коштів відбувається згідно регламенту роботи банківської системи, а саме, до 7 робочих банківських днів.
Перепрошуємо за завдані незручності. Відгук обов'язково буде врахований у подальшій роботі.
Гарного дня!
Клавиатура Hator Gravity X tKL
СОВЕТУЮ НИКОГДА НИЧЕГО У НИХ НЕ ПОКУПАТЬ
Нам дуже шкода, що у вас залишилось подібне враження щодо обслуговування.
На жаль, ідентифікувати ситуацію за даним відгуком не вдалось. Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: www.ctrs.com.ua/support та надати більш детальну інформацію (номер квитанції приймання, номер телефону, тощо) для уточнення деталей та надання вам зворотного зв'язку. Дякуємо та очікуємо!
Гарного дня!
Ужасный магазин
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
Обов'язково врахуємо побажання у подальшій роботі. Разом з тим, у випадку виникнення додаткових питань/зауважень, будь ласка, звертайтесь до служби підтримки клієнтів: 044 503 70 30
Гарного дня!
Подяка менеджеру
Тож таких людей як Денис, потрібно цінувати! Там де такі працівники, праця буде процвітати і відгуки будуть гарні.
Ми вдячні за те, що ви обираєте "Цитрус"!
Раді, що ви залишились задоволені обслуговуванням. До нових зустрічей :)
ВІДГУК ,МУЛЬТИПІЧ
І зіткнулася з такою ситуацією: доставку поставили безкоштовну (у чеку це було указано 0.01 коп), але при доставці я дізналася, що треба сплатити за доставку.
Звернувшись кілька разів на гарячу лінію, мені «культурно сказали чекати», але коли кур'єр під дверима, це зовсім незручно.
Всю ситуацію дуже швидко й... Читати відгук Купила мультипіч в іншому місці, не там, де проживаю.
І зіткнулася з такою ситуацією: доставку поставили безкоштовну (у чеку це було указано 0.01 коп), але при доставці я дізналася, що треба сплатити за доставку.
Звернувшись кілька разів на гарячу лінію, мені «культурно сказали чекати», але коли кур'єр під дверима, це зовсім незручно.
Всю ситуацію дуже швидко й коректно допоміг вирішити директор магазину (який знаходиться за адресою: Київ, проспект Берестейський).
Дякую йому за допомогу!
А ось гарячою лінією магазину розчарована.
За вашим зверненням до служби підтримки клієнтів, для якнайшвидшого вирішення питання, деталі були передані до адміністрації торговельної точки на якій безпосередньо оформлювалось замовлення. Зі свого боку, вдячні вам за зворотний зв'язок.
Обов'язково врахуємо даний відгук у подальшій роботі! Приємного користування та гарного дня!