Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та...
детальніше Інтернет-магазини
Смартфон motorola G85 - Відгуки про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Дівчинка консультант винесла мені телефон оливкового кольору. Я запитала чи є у наявності інші кольори. Вона відповіла, що ні. Я попросила подивитись чи є в Одесі в інших магазинах темні кольори. Вона подивилась, та сказала - ні. Наступним кроком вона запропонувала купити зарядний блок. Назвала його вартість десь біля 900 грн. Оскільки в мене була обмежена сума грошей, а захисна плівка мене цікавила більше - я сказала, що ні. Мені потрібно вкластись у суму 12000 грн. А плівка+блок перевищують цю суму.
Але коли мене розраховували виявилось, що вона мені порахувала і блок і плівку. Але зробила так, що я не вийшла за названу суму. Коли я зауважила, що блок вона все ж порахувала, хоча я чітко сказала, що не маю наміру його купувати зараз - вона відповіла: "Ну Ви ж не вийшли за рамки суми. І Вам добре і мені"...
Дуже цікаве зауваження... Що значить "і мені...?".
Чесно кажучи, як би мені не потрібен був так срочно телефон - я би вийшла з магазину ще на етапі питання "Ви хочете купляти чи тільки подивитись?".
Через годину після покупки я зайшла в інтернет та побачила, що темні кольори цієї моделі є на Семена Палія. Мабуть я б все одно придбала оливковий, оскільки навряд змогла би їхати у інший магазин чи чикати доставку день. Але мені стало дуже незручно.
Я зайшла до магазину з чітким розумінням того, що мені потрібно. Та отримала майже те, що хотіла (все ж таки колір не саме головне у телефоні). Але відчуваю себе так, ніби мене обманули.
У мене виникає декілька питань:
1. Чому цієї моделі немає на вітрині? Та навіщо пропонувати модель рангом нижче при наявності тої, яка цікавить покупця?
2. Чому не озвучують усі акції та скидки, а щось собі там рахують без пояснень? Тобто, якби я сказала що у мене ліміт 15 тис. - мені б нарахували на цю суму?
3. Навіщо брихати, що відповідного кольору у інших магазинах нашого міста немає?
Мені казали, що у Цитрусі зараз краще нічого не купувати. Але я звикла довіряти цьому магазину. Усі свої телефони купляла тут. Завжди рекомендувала цей магазин. Купляла подарункові картки для друзів. Але відчуваю, що ця покупка буде останньою. Дуже шкода
відгук
Коментарі до відгуку
Нам щиро шкода, що ваші емоції від покупки залишились такими. У свою чергу, співробітниками магазину були прийняті усі можливі міри для того, аби максимально задовольнити потреби вас, як клієнта.
Зі свого боку, намагались з вами зв'язатись для встановлення діалогу та урегулювання ситуації та, на жаль, безуспішно.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів https://t.me/citrus_ua_bot вказавши ідентифікатор відгуку №258.
Будемо вдячні за можливість поспілкуватись щодо ситуації.
Гарного дня!