Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та...
детальніше Рейтинг 1.8 з 5 на підставі 79 відгуків
Інтернет-магазини
Повне розчарування
Шкода, що ви отримали негативні враження від співпраці з компанією. Зі свого боку, запевняємо вас, що не маємо жодного наміру завдавати вам незручності.
Як вас і було проінформовано оператором служби підтримки, кошти за вашим замовленням не надходили.
Наразі, рекомендуємо вам звернутись на гарячу лінію банку, у якому ви обслуговуєтесь для уточнення інформації щодо повернення коштів.
Незадоволена відсутністю чітких термінів
Коли майже минуло 2 тижні, ніхто зі мною не зв'язався, тому я зателефонувала на гарячу лінію сама. Там пообіцяли уточнити інформацію і перетелефонувати. Згодом повідомили, що... Читати відгук Замовила смарт-годинник. Після початку використання зрозуміла, що годинник погано тримає заряд акумулятора. На гарячій лінії мені порадили здати його на діагностику, що я і зробила. В магазині сказали, що діагностика триватиме до 2 тижнів.
Коли майже минуло 2 тижні, ніхто зі мною не зв'язався, тому я зателефонувала на гарячу лінію сама. Там пообіцяли уточнити інформацію і перетелефонувати. Згодом повідомили, що годинник продіагностували і вирішують, що робити далі, пообіцяли зателефонувати, коли буде рішення.
Проте так ніхто і не зателефонував. Я знову зателефонувала сама, і мені сказали, що під час діагностики браку не виявили, тому відправили годинник на повторну перевірку. Про точні терміни повернення годинника мені нічого не повідомили.
Я незадоволена відсутністю конкретних термінів та тим, що названі терміни не були дотримані. Відчуваю, що клієнтоорієнтованість у компанії відсутня, оскільки жодної комунікації з клієнтами немає, і всю інформацію доводиться дізнаватися самостійно. І досі чекаю на свій годинник
На жаль, за даним відгуком неможливо ідентифікувати ситуацію. Для отримання інформації щодо ходу вашого сервісного обслуговування, просимо вас звернутись до служби підтримки: www.ctrs.com.ua/support , вказавши ідентифікатор відгуку №244.
Дякуємо та очікуємо!
Ноутбук не вимкнули перед тим як покласти в пакувальну коробку
На жаль, встановити будь-які обставини ситуації з даного допису неможливо.
Зверніться, будь ласка, до служби підтримки клієнтів, за посиланням: www.ctrs.com.ua/support та уточніть номер замовлення.
Обов'язково розберемось у ситуації.
Гарного дня!
Лучше заказывать онлайн
Вывод: если и покупать у них что-то, то лучше заказывать доставку.
Дуже шкода, що ваша думка залишилась такою. Увесь персонал мережі працює в повну силу задля надання сервісного обслуговування нашим клієнтам на найвищому рівні.
Разом з тим, на жаль, нам не вдалось встановити деталі ситуації. Тому, просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів: www.ctrs.com.ua/support та надати номер телефону, за яким виконувалась покупка. Обов'язково уточнимо інформацію та надамо вам зворотний зв'язок!
Гарного дня
Работа в Citrus
При звільненні працівника є певна процедура, про яку вас було проінформовано директором магазину.
Наразі, документи знаходяться на узгодженні. Щойно буде отримана відповідь, вас одразу проінформують.
Очікуйте, будь ласка. Гарного дня! Показати 1 відповідь
Прислали Китай вместо глобалки
На жаль, за вашим відгуком не вдалось ідентифікувати ситуацію для надання вам зворотнього зв'язку.
Для уточнення інформування та надання вам відповіді, просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів, перейшовши за посиланням: www.ctrs.com.ua/support вказавши ідентифікатор відгуку №202 та надати більш детальну інформацію (номер телефону за яким виконували покупку, тощо).
Гарного дня!
Call Center
Курьер ок.
Апликэйшн сырой.
Ну и call center конечно не сильно в теме что вообще происходит.
Кто нибудь объясните им пожалуйста, если не знаете или не уверены, то так и скажите.
Ибо правда лучше, хоть и горькая).
Хотел 3, но рука не поднялась.
Дуже круто, що вам спободався товар та бажаємо вам приємного користування!
Щодо додатку: над втіленням ідей та покращеннями працює велика команда найкращих спеціалістів, котрі щодня тестують новий функціонал для того, аби кожному клієнтові було зручно ним користуватись.
Щодо команди Call-центру: у нашій мережі працюють виключно кваліфіковані співробітники, котрі пройшли навчання та продовжують у процесі роботи підвищувати рівень кваліфікації для надання найкращого сервісу нашим клієнтам. Дійсно, існують випадки, у яких неможливо надати однозначну відповідь дистанційно (не маючи змоги оглянути товар, тощо).
Разом з тим, команда Call-центру поділена по типам питань клієнтів та консультація надається виключно компетентними співробітниками враховуючи вид звернення.
Розуміємо, що завжди є куди рости та розвиватись, що саме і робимо усією компанією щодня!
Бережіть себе та своїх близьких!
Гарного дня!
Сомнительно
В момент купівлі товару, продавці можуть порадити додатково придбати супутні товари та послуги (враховуючи вид товару) для того, аби у подальшому полегшити користування пристроєм.
До даного переліку, також, входять різного виду страхування. При заключенні договору страхування, у подальшому, при настанні страхового випадку, вартість ремонтних робіт покривається повністю або частково.
Рішення, щодо придбання того чи іншого товару/послуги завжди залишається за клієнтом.
Гарного вам дня!
Заказ смартфона One plus 9 pro 12/256Gb
Писать подобные отзывы не в моих правилах, но тут уже накипело. Свой оплаченный интернет заказ от 11.02.2022 ожидаю до сих пор, при обращении на ГЛ со мной связывались менеджеры по моему заказу, "кормили" обещаниям: "вечером товар будет в указанном магазине", но....вот уже 7й день после оплаты, а я всё жду ( обещали через пару... Читати відгук Товар заказан в интернет магазине Цитрус.
Писать подобные отзывы не в моих правилах, но тут уже накипело. Свой оплаченный интернет заказ от 11.02.2022 ожидаю до сих пор, при обращении на ГЛ со мной связывались менеджеры по моему заказу, "кормили" обещаниям: "вечером товар будет в указанном магазине", но....вот уже 7й день после оплаты, а я всё жду ( обещали через пару дней доставить). Логистика на низшем уровне, очень надеюсь получить качественный товар, чтобы "забыть" принесенные мне неудобства и разочарование
Нам дуже прикро, що вам довелось зіштовхнутись з такою ситуацією.
Зі свого боку, також, хотіли б прокоментувати даний коментар. При оформленні замовлення клієнтом зі способом оплати: Кредит на сайті, дана процедура проходить наступним чином:
1. Менеджер приймає замовлення у роботу та телефонує клієнтові для уточнення даних. Менеджер телефонував вам протягом 09.02.2022 року для підтвердження замовлення та проінформував про подальші дії.
2. Далі, формується заявка до банку, для погодження кредитування.
3. Банк одноосібно розглядає запит протягом доби та зв'язується з клієнтом у випадку позитивної відповіді.
4. Виконується підписання договору.
5. Банк перераховує кошти до компанії. Процедура перерахування коштів проходить протягом 3 робочих банківських днів. 11.02.2022 року банком були перераховані кошти за замовлення та, 12.02.2022 року почалось його переміщення до торговельної точки "Цитрус", яку ви обрали для отримання товару шляхом самовивозу. На жаль, дійсно, виникла затримка при переміщенні товару компанією-перевізником з технічних причин. Тому
15.02.2022 та 17.02.2022 року, менеджером вас було проінформовано у телефонному режимі про затримку.
Ми щиро вдячні вам за відгук! Адже, отримуючи такий зворотній зв'язок від клієнтів ми маємо можливість переглянути умови співпраці з компаніями-перевізниками та попрацювати над помилками для недопущення виникнення подібних ситуацій.
Наразі, ваше замовлення очікує на вас у магазині! Очікуємо на вас.
Також приносимо вам свої вибачення за тривале очікування. Сподіваємось, що дана неприємна ситуація не вплине на нашу з вами подальшу співпрацю та наступного разу ви оціните позитивні зміни!
Гарного вам дня та яскравого настрою!
Не качественный товар
Приехала вовремя, коробка такая вроде ей играли 4 тайма в футболе, даже пытались продать это Г. Администратора не смутило не товарный вид, не моё не желание приобрести это Г, доказывал что это нормально, может так заведено что продавать Б/У как новый?
Щиро шкода, що ви залишились незадоволені якістю обслуговування у магазині Цитрус.
Зі свого боку ми проаналізували усі дані та хотіли б надати коментар для пояснення ситуації.
Товар, що був вам запропонований до продажу попередньо у продажі не був. Його було переміщено з основного складу до іншого магазину, а після до магазину у ТЦ Хітмолл. Можливо, у процесі транспортування саме пакування пристрою було порушене.
Враховуючи те, що ви відмовились від придбання даного товару, вам було видано аналогічний інший.
Додатково, пристрої бувші у використанні не реалізуються у магазинах Цитрус.
Легкої та приємної вам експлуатації новенької Ігрової консолі!
Гарного вам дня!
Прокинули в этом году на бонусы на День Рождения.
Через 2 недели у Жены тоже День Рождения, посмотрим, это я такой невезучий или это всех касается
Зверніться, будь ласка, до служби підтримки клієнтів компанії "Цитрус" будь-яким зручним для вас способом, перейшовши за посиланням: www.citrus.com.ua/support та вказавши номер телефону, за яким закріплено ваш особистий кабінет. Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо нарахування бонусів та надамо вам зворотній зв'язок!
Будемо очікувати на ваше повідомлення.
Гарного вам дня!
Товар не пришел
Нам дуже прикро, що ви залишились незадоволені обслуговуванням у інтернет-магазині "Цитрус".
Приносимо вам свої вибачення за завдані незручності.
Уточніть, будь ласка, номер замовлення для ідентифікації даного випадку та виявлення причини, що призвела до його виникнення.
Ми любимо та цінуємо своїх клієнтів, тому, нам дуже важливо розібратись у даній ситуації для попередження виникнення подібного у майбутньому.
Ми прислухаємось до думки кожного для вжиття заходів щодо покращення обслуговування аби наші клієнти отримували тільки позитивні емоції від здійснення покупок у мережі.
Придираются ко всему.
2) Купил мышку, пришел отдать и сразу нашли малозаметную царапину. на боковой кнопке .ее там вообще мало заметные и И она одна там была. И сразу отдают отчет всем магазинам. чтобы это не принимали. такие глазастые. типа не знаю что брак на заводе тоже присутствует не бывает идеальных вещей. Розетка, Эльдорадо. Фокстрот такое себе. у них можно брать и они лояльные не то что в цитрусе. ! Покупайте в розетке им можно отнести назад. ни когда проблем не было. иза этого покупатель постоянный
Вернуть товар не получится
Я очень удивилась! Что это за ход такой? Я ведь пишу вашему (заинтересованному) сотруднику! И почему я ему должна писать? И почему он не дал обещанный ответ уже вторую неделю?
В общем, я расцениваю это как обман покупателей с целью не возврата товаров покупателям.
Если бы хоть ответили, а так сложилось впечатление что его не существует.
Надо сразу писать заявление своему юристу)
Это не первый случай сложностей с возвратом в этом магазине.
Не рекомендую!
Дякуємо вам за думку та зворотний зв'язок щодо ситуації, яка з вами відбулася. У 14-денний термін обміну/поверненню відповідно до статті 9 закону "Про захист прав споживачів" підлягає товар, який не має жодних слідів експлуатації та товарний вигляд якого повністю збережений. Так як на навушниках були слідки експлуатації - на жаль, у цьому випадку ми були змушені вам відмовити через недотримання умов повернення згідно із законодавством.
У разі виникнення додаткових питань наша служба підтримки завжди на зв'язку.
Гарного дня!
Испорченный подарок
Ми приносимо вам свої вибачення за ситуацію,яка трапилася з вами.
Нам правда прикро, що виникла затримка у доставці замовлення і вас не було проінформовано вчасно.
Це не норма для нашої компанії, тому нам важливо розібратись в деталях данного інциденту. Просимо вас звернутись в Службу Підтримки Клієнтів, зручним для Вас способом: www.citrus.ua/support та надайте номер замовлення.
Дякуємо.
Не умеют работать с предзаказами и решать спорные ситуации
После жалобы на это создали второй предзаказ, цена которого на 2500 дороже, и снова ждать нужно неделю, а может и 2. И менеджер... Читати відгук Отменили предзаказ месячной давности без ведома клиента, прикрывшись тем, что "неоднократно звонили", хотя пропущенный был 1, после которого я перезванивала и подтверждала, что предзаказ актуален. Естественно, товара я не получила, за которым стояла в очереди месяц.
После жалобы на это создали второй предзаказ, цена которого на 2500 дороже, и снова ждать нужно неделю, а может и 2. И менеджер сказал, что будет "только звонить". То есть, велика вероятность, что снова после двух попыток дозвониться с интервалом звонков 30 секунд они могут отменить второй предзаказ по причине, что звонили целый день и не дозвонились.
Какой-то допотопный способ связи с клиентами, как будто других способов нет. Может быть миллиард причин, почему человек не взял трубку: он может работать ночами и днем спать; он может работать в месте, где нельзя использовать телефон; он может находиться в помещении, где нет связи. И что теперь, нужно сразу отменять? Почему нельзя уведомить по имейл, смс или вайберу накрайняк? Мол, мы не смогли дозвониться, если не свяжетесь с нами - через сутки отменим заказ. Но, видимо, такой вариант заботы о клиентах слишком сложный для этого магазина. Что по телефону последний менеджер был отмороженный, что в магазине в Харькове на пл. Свободы попался такой же. Ни извинений, ничего. Клиент в их глазах лошара. Остался мега-неприятный осадок
Интроверту там делать нечего
Дякуємо вам за відгук і зворотний зв'язок.
Нам дуже шкода, що магазин не виправдав ваші очікування щодо надання необхідного рівня сервісу.
Керівництво кожної торгової точки докладає максимальних зусиль до навчання і підготовки персоналу, але ми дякуємо вам за зауваження і обов'язково приймемо його в роботу. Адже наша головна мета - це комфорт і позитивні враження наших клієнтів, з якою метою вони б не приходили в магазин: оглянути новинки техніки або вибрати гаджет, який буде супроводжувати їх життя довгі роки.
Гарного дня!
фальсификат
Компания Цитрус - это фальсификат и обман . Это уголовная статья за контрабанду и фальсификат товаров.
Від імені компанії приносимо вам вибачення за ситуацію. Ми б хотіли розібратися в тому, що сталося, і перевірити всю інформацію по даній покупці. Будь ласка, підкажіть нам номер телефону, на який вона оформлена - ми будемо дуже вдячні вам за сприяння.
Заздалегідь дякуємо і гарного дня!
"Корона" на голове у Цитруса.
Из истории делаю для себя 2 вывода. Первый. У Цитруса очень большая корона на голове. Стоит один раз не взять трубку и Цитрус посылает клиента накуй. Это при том, что сам Цитрус просрочил свои обязательства на трое суток (вторник, среда, четверг). И не удосужился подождать меня, клиента, двое суток (пятница, суббота). Второе. Если Цитрус посылает клиента, клиент посылает накуй Цитрус и покупает тот же у товар в другом магазине, у конкурента.
Нам дуже прикро, що ви зіштовхнулись з такою ситуацією і не отримали ваше замовлення вчасно.
Ми цінуємо кожен відгук від клієнтів, щодо обслуговування в нашій мережі. День за днем наша компанія прагне збудувати найкраще місце для клієнтів, у якому вони зможуть придбати для себе довгоочікувані гаджети і отримати гарантовано якісне обслуговування, як в онлайн так і в офлайн магазинах.
Ми будемо вам буде вдячні, якщо ви допоможете нам стати ближчими до даної мети і надасте деталі по вашому замовленню.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів за посиланням www.citrus.ua/support, щоб ми могли перевірити всю інформацію і вжити заходів, щодо подальших покращень роботи логістики та інтернет магазину.
Гарного дня! Показати 1 відповідь
Товар хороший, служба поддержки ужасная
А вот служба поддержки, в частности ВЕРОНИКА это тихий ужас. Такое ощущения что мне одолжение делает, а не выполняет свою работу.
Не дает честно заработанные 100 бонусов за отзыв.
Неприятное впечатление от покупки
Мобильный телефон 2E E180 Dual Sim Black
Якщо з'явиться необхідність в гарантійному обслуговуванні, вам зможуть відновити чек на будь-якій торговельній точці нашої мережі. Для цього вам необхідно буде звернутися до адміністрації магазину.
Так само хочемо звернути увагу на те, що вам необхідно мати з собою пристрій з усією комплектацією і документом що підтверджує особу. Показати 1 відповідь
Плохое впечатление от покупки
Решился заказать mi band 6, друзья цитрус советовали и описывали как клиентоориентированную компанию. Повелся.
Заказ оформлен 03.05 в 22:30, утром 04.05 перезвонили для подтверждения, в чате уточнили сроки доставки - 2-3 дня в фирменный магазин. Планировался подарок на 08.05.
07.05 утром решил уточнить как продвигается доставка и узнаю, что его даже не отправили. Со мной связался... Читати відгук Первый блин комом.
Решился заказать mi band 6, друзья цитрус советовали и описывали как клиентоориентированную компанию. Повелся.
Заказ оформлен 03.05 в 22:30, утром 04.05 перезвонили для подтверждения, в чате уточнили сроки доставки - 2-3 дня в фирменный магазин. Планировался подарок на 08.05.
07.05 утром решил уточнить как продвигается доставка и узнаю, что его даже не отправили. Со мной связался менеджер и адекватно объяснил, что товар от поставщика идёт так долго, так как не хотели отправить брак или с витрины. Я настоял на срочности вопроса и сказал что заказ необходим 7.05 или максимум утром 08.05. Оказалось, что модель уже есть в наличии в магазине. На радостях пошёл забирать, но опять проблема - моя скидка на часы, которые заказал, не распространяется на товар, некоторый в магазине, а только на тот, что в дороге! Мне предложили ждать товар в пути, а когда он придёт - одному Богу известно. Я отменяю актуальный заказ, чтобы оформить новый с этой скидкой и забрать злополучные часы, которые в наличии, но она сгорела! Ставлю 2, а не 1, за попытки помочь. Больше я ничего у них покупать не буду. Впечатление плохое.
Обманывают в описании. Самокат лайкбайк
Приносимо вибачення за доставлені незручності . Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження.
Щиро дякуємо вам за те, що помітили помилку і надали нам зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо!
Наші спеціалісти вже займаються виправленням інформації на сайті .
Гарного дня і яскравого настрою!
Обманщики!!!!!!!
Ціна товару складається з безлічі факторів, на які найчастіше ми не можемо вплинути, тому що в основному це залежить від виробника.
У нас є безліч акцій і бонусна програма, за допомогою яких у Вас є можливість купити товар за більш приємною ціною.
У Вас завжди є вибір: ви можете придбати товар в тому місці, цінова політика та умови якого Вас влаштовують більше.
При цьому ми завжди будемо раді бачити Вас нашим клієнтом!
Гарного дня!
Шизойдный персонал...
Покупал apple watch и iPhone SE 1st
Приносим извинения за сложившуюся ситуацию.
Мы продаём только новую и сертифицированную продукцию.
Мы понимаем, что данная ситуация Вас расстроила, хотим помочь разобраться с ней.
Напишите, пожалуйста, номер телефона, на который совершена покупка или номер акта приёма в ремонт.
Яркого настроения!
Дивний персонал
Консультанти відверто обговорюють вибір алкоголю на свята , ігноруючи прохання допомогти. Вибачення чи покарання працівників так і не відбулося. Розчаровані
Нам дуже шкода, що у Вас залишився такий неприємний осад від відвідування нашого магазину :(
Ми приносимо Вам вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася, і просимо Вас допомогти нам розібратися в ній.
Для нас дуже важливий зворотний зв'язок від клієнтів і ми будемо вдячні, якщо Ви поділитеся з нами, на якій торговій точці стався цей інцидент.
Заздалегідь дякуємо!
Гарного вечора!
Гарантийный ремонт сервис центр Пушкинская 36
Приносим извинения за неудобства! Для того, чтобы разобраться в данной ситуации, напишите, пожалуйста, Ваш номер телефона.
Яркого настроения!
Лишь бы впарить
Нам жаль, что могла сложиться подобная ситуация, для нас важно детально проверить информацию и предоставить Вам ее разрешение.
Обратитесь, пожалуйста, в службу поддержки клиентов www.citrus.ua/support.
Наш менеджер проверит все данные по Вашему вопросу и максимально оперативно предоставит ответ.
Для нас очень важно получать обратную связь наших клиентов, ведь это помогает нам стать лучше!
Яркого настроения!