Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку доставку кожному клієнту - до відділення, почтомату, за адресою - і дозволяє тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном. Мережа компанії налічує 4000 відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2018 перевищила 174 млн. «НП Логістик» - компанія, що надає послуги фулфілмента: зберігання товару на складах, комплектацію і відправлення замовлень одержувачу. «ПОСТ ФІНАНС» - небанківська фінансова установа, завдяки якій клієнти компанії можуть здійснювати грошові перекази та операції з електронними грошима. «Нова Пошта Інтернешнл» розвиває міжнародну партнерську мережу, щоб надавати клієнтам послуги з експрес-доставки не тільки в Україні, а й за кордоном.
Група «Нова Пошта» працює з дотриманням всіх норм українського законодавства. За 2018 рік Група перерахувала до бюджету країни більше 3 млрд грн податків і зборів.
Группа «Нова Пошта» предоставляет клиентам - как бизнесу, так и частным лицам - полный спектр логистических и связанных с ними услуг. В Группу входят украинские и зарубежные компании, в том числе «Нова Пошта», «НП Логистик», «ПОСТ ФИНАНС» и «Нова Пошта Интернешнл».
«Нова Пошта» - лидер логистического рынка, который обеспечивает легкую доставку каждому клиенту - в отделение, почтоматы, по адресу - и позволяет тысячам предпринимателей создавать и развивать бизнес не только в Украине, но и за рубежом. Сеть компании насчитывает 4000 отделений по всей Украине, а количество отправлений только за 2018 превысило 174 млн. «НП Логистик» - компания, предоставляющая услуги фулфилмента: хранение товара на складах, комплектацию и отправку заказов получателю. «ПОСТ ФИНАНС» - небанковское финансовое учреждение, благодаря которому клиенты компании могут осуществлять денежные переводы и операции с электронными деньгами. «Нова Пошта Интернешнл» развивает международную партнерскую сеть, чтобы предоставлять клиентам услуги по экспресс-доставке не только в Украине, но и за рубежом.
Группа «Нова Пошта» работает с соблюдением всех норм украинского законодательства. За 2018 год Группа перечислила в бюджет страны более 3 млрд грн налогов и сборов.
Нова пошта знову не туди відправила ЛІКИ!!!
При цьому нп примудрилась відправити в якесь село за містом з такою же вулицею!!!
Людина чекає ліки в ці "бестолочи" телефон не беруть, телефонували 5-6 разів, слухали їх музичку, так з оператором не з'єднали.
Клієнтооріентовоності НУЛЬ
Адреса відправки Київ, Хрещатик,22
Все гірше і гірше
ВІДПРАВЛЕННЯ ПО НОВІЙ ПОШТІ
Ми як інтернет магазин одяг і білизна працюємо по договору і відправляємо багато посилок посилок кожний місяць вже напротязі 7 років, раніше все було добре а зараз як нам сказали у них нові керівники які постійно вносять нові правила по отриманню і відправленню посилок і ці правила міняються кожну неділю і договір в якому всі правила прописані трактують так як це кожен побачив посвоїму
В нас є менеджер але нажаль нічого це невирішує
Випадків схожих на НП в нас багато коли посилку недають навіть в руки і кажуть спочатку треба сплатити а потім тільки отримають посилку це по нових правилах так, коли це безглудство завершиться.
а сьогодні стався ще один випадок який нас приголомшив
розповіла нам клієнтка яка прийшла забрати посилку, їй на відділенні повідомили що це посилка шахрайська і вони її вилучають сталось це
27,09,2025
ТТН 20451252831599
це сталося у м. Київ, Київська обл.
Відділення №38 (до 1100 кг): вул. Дніпровська набережна, 17Ж
від НП Дуже чекаю протокол в якому зазначили що це шахрайська посилка і з поясненням стосовно шахрайських дій
подзвонив на гарячу лінію НП на гарячій лінії хлопець намагався цю ситуацію владнати і я йому за це дуже вдячний, він або його керівництво звязувались з цим відділенням і їм відповіли на відділенні що клієнтка отримала посилку в руки і відмовилась її розпаковувати для огляду, після чого кинула посилку на стіл і просто відмовилась і пішла
так як на НП знімають камери я запросив відео де саме клієнтці вручили посилку в руки для для розуміння хто бреше клієнтка чи НП
відео як мені пояснили це для внутрішніх нужд працівників НП і відео непредоставлять, таке відео булоб нам для розуміння хто нас обманює клієнти чи НП
тому поки відео немає з якихось невідомих причин
Із за таких непрофесійних дій працівників НП, мій бізнес втрачає клієнтів і свої кошти. а нова пошта за мої відправлення в любому випадку отримає кошти.
Одне тільки питання навіщо договір про партнерство якщо партнер дбає тільки про свою кишеню
Доставка 6 діб ( вдруге) Переадресація однієї і тієї адреси без відома
Читати відгук 6 добу звоню і пишу передставникаи Нової пошти ! Посилка відправлена до поштомату. Потім переадресували, знову повернули до поштомату, потім знову на відділення . Так посилка катається по депо і складах. Кожен оператор фіксує і обіцяє сьогодні завтра доставку! Але все обман. Знову переадресація. Зворотнього звʼязку. Оператор повідомив, що ой чому мені Вам телефонувати, як вони не відповідають мені.
Просила купєрську доставку -відмовили! Просила компенсацію , бо фізично вже чекати 6 діб для отримання не можу !
Втрачена відпустка! Втрачена робота !!! Бо Нова пошта самостійно вирішила привозити посилку Київ -Вишневе депо !! 3 доби …
Прошу компенсувати мені оціночну вартість посилки! Оскільки це дуже не по-людськи ! І це повторюється вдруге! Де перший раз було відмовлено у компенсації , хоча були надані навіть фото та відео з камер спостереження!
Невідповідальна компанія яка просто грибе гроші,а відповідальності 0
,, примітки : Продукти харчування..
Розраховувала посилку ,яка ,,якоби,, має прийти 26.07.2025 до 15:00
Сьогодні вже 25.07.2025 а посилки немає,дивлюсь по статусу,вона вже сутки гуляє хто зна де!!!
Я не отримала навіть Дзвінка від компанії нова пошта,просто ігнор!
Нова пошта аууу ,ви... Читати відгук Вчора 25.07.2025 відправила продукти харчування для допомоги на бригаду ЗСУ моїй родині о 15:44 ,вказала все як є!
,, примітки : Продукти харчування..
Розраховувала посилку ,яка ,,якоби,, має прийти 26.07.2025 до 15:00
Сьогодні вже 25.07.2025 а посилки немає,дивлюсь по статусу,вона вже сутки гуляє хто зна де!!!
Я не отримала навіть Дзвінка від компанії нова пошта,просто ігнор!
Нова пошта аууу ,ви гроші отримали за доставку ??? Де посилилка??? Чому посилка втрачена ??? Де зворотній звʼязок з клієнтом ???
А чому справа ???
Хто має нести відповідальність за вашу роботу ???
NP Shopping низькоякісний, непрозорий, високовартісний сервіс
Вартість доставки. Замовлення може бути розділено на декілька і тоді за кожне доведеться сплачувати окремо. Тобто вартість помножується на кількість розділених відправлень. НП, а тримати усі товари із замовлення разом ніхто не пробував?
Округлення ваги до 1 кг, це щось. Навіть якщо вага 100 грамів, заплатите як... Читати відгук При замовлені товару нема ніякого розуміння у яку суму вийде доставка.
Вартість доставки. Замовлення може бути розділено на декілька і тоді за кожне доведеться сплачувати окремо. Тобто вартість помножується на кількість розділених відправлень. НП, а тримати усі товари із замовлення разом ніхто не пробував?
Округлення ваги до 1 кг, це щось. Навіть якщо вага 100 грамів, заплатите як за 1 кг., або запакують в коробку, об'ємною вагою набагато більше ніж сам товар.
Переадресація, це унікальне знущання над покупцем. Той хто писав алгоритм процесу, заслуговує звання повного ідіота.
Приклад: замовлення із США. Роз'єднали на 2 окремих. Далі підтягнуло автоматом якійсь старий адрес доставки в Україну, який змінити ніде не можна. Після запиту, сапорт відповів, що не потрібно турбуватись, щойно відправлення трекнуться в Україні, адресу можна змінити, зробивши перенаправлення. За тиждень трекнулись, одразу (на протязі 30 хвилин) змінили. І.... нічого))) Відправлення поїхали за адресою, яка підтягнулась спочатку, транзитом через склад міста у яке було зроблено переадресацію. Потім доїхало до першої адреси, полежало там деякий час. Далі у додатку з'явилося повідомлення, що буде переадресація, яка запланована на наступний день. Зрозуміло, що логіка таких переміщень, передбачає відповідні витрати, але НП по.й, за все ж платить замовник. Строки теж нікого не турбують. І це вже доставка по Україні. До речі. Коли вантаж потрапляє в Україну, він стає вже внутрішнім, бо міжнародним він перестав бути після проходження митного контролю. Це ж логічно? Якщо так, то до нього можна було б застосовувати промокоди та знижки на відправлення по Україні. Але ж ні. Сапорт каже, що вантаж міжнародний. Як? Коли він вже їде по Україні.
Сапорт, до речі, ні нащо не впливає, принаймні по міжнародних відправленнях. Єдина відповідь: ми можемо надати роз'яснення чому так відбулось. Все. Висновок такий. Якщо є альтернатива, Міст, Укрпошта тощо, краще скористатись нею. НП - дуже дорогий, неадекватний, пихатий сервіс, який потребує суттєвого покращення, бажано не на створенні проблем користувачам і за їх кошти, а своїми власними ресурсами
сливают номера и всю информацию о клиентах в общие базы для спама рассылки, слежки
Не пользуйтесь их услуами вообще либо регистрируйтесь на левые номера, и других людей, не давайте им свои данные
ПРО працевлаштування
Повільна доставка в межах міста
Митний контроль Зе клоунів!!!
Ні тобі нормальної комунікації, ні вирішення ситуації. Більше замовлень через NP Global точно не буде. Сервіс ніякий, ніхто за нічого не відповідає.
"... мы едем, едем, едем в далёкие края..."
Нова пошта 30,Київ
Скарга на працівника відділення 329 в м.Київ
Черга була невелика, за мною стояло 2 людини. Працівник Кузнєцов Ілля оформив моє... Читати відгук Мала досвід жахливого обслуговування на відділенні 329 в м. Київ. В суботу 22.03.2025 біля 14:30 зайшла відправити міні-бандерольку до 0,5 кг, в коробці 24×17×4см. На відділенні працювало 2 працівника: 1 оператор, він же начальник відділення зв'язку Кузнецов Ілля Ігорович, та ще 1 співробітник, який тинявся по відділенню.
Черга була невелика, за мною стояло 2 людини. Працівник Кузнєцов Ілля оформив моє відправлення 59001342674540, але запакувати його одразу та в моїй присутності категорично відмовився. Відклав його та сказав мені відійти в сторону, дочекатися, поки він обслужить усіх людей в черзі, і тільки тоді запакує мій пакунок.
Нова Пошта, це що за обслуговування таке? Що за відношення до клієнтів? Поведінка даного працівника неприпустима: зверхній, нахабний, категоричний, принциповий, ну дуже неприємний. Ще й демонстративно швирнув мені свій бейджик, прямо натякаючи на скаргу.
В шоці від такого "сервісу", та все ж дочекалася, допоки цей "робітник місяця" відпустить інших людей й нарешті візьметься завершувати моє відправлення.
Керівництву Нової Пошти наполегливо рекомендую звернути увагу на даного працівника. Такі "начальники відділення", як мінімум, на рівному місці спричиняють конфліктні ситуації та псують настрій вашим клієнтам, а загалом ганблять репутацію усієї компанії Нова Пошта та показують поганий приклад іншим працівникам. До речі, якщо почитати відгуки, на Кузнєцова Іллю ще є скарги від користувачів, що свідчить про те, що цей нахаба не на своєму місці.
В той же час хочу подякувати кур'єрській службі Нова Пошта за завжди швидку та безпечну доставку. Залучайте до роботи професіоналів і ставайте кращими!
«Жахлива пошта»
Зручність та недоліки Нової Пошти: Швидкість доставки та дрібні проблеми
Щодо мінусів, то ціни на доставку, особливо для великих або... Читати відгук Я давно користуюсь послугами Нової Пошти, і загалом, це досить зручний і надійний сервіс для доставки посилок. Швидкість доставки мене радує, особливо коли треба отримати щось терміново — часто товар приходить навіть раніше, ніж обіцяють. Це дуже зручно, коли купуєш щось через інтернет і хочеш отримати вже в найближчі дні.
Щодо мінусів, то ціни на доставку, особливо для великих або важких посилок, інколи здаються занадто високими. Іноді навіть доводиться платити більше, ніж очікуєш. Ще один момент — це черги в відділеннях, особливо коли пікові періоди, такі як перед святами. Інколи це дуже відлякує, хочеться отримати посилку швидко, а тут чекаєш по кілька десятків хвилин.
Є ще проблема з пошкодженими посилками, хоч і рідко, але інколи все ж трапляється. Це, мабуть, найбільший мінус, бо неприємно, коли отримуєш товар, який був пошкоджений при транспортуванні.
Але в цілому, це зручна служба доставки з хорошою репутацією, і я її використовуватиму й надалі.
Сняли деньги за посылку от которой я отказалась.
Чесний відгук
1. Менеджерський склад зовсім не вміє працювати з людьми... Читати відгук Вітаю, одразу хочу наголосити що цим відгуком не збираюсь компроментувати чи завдати шкоди компанії ТОВ Нова пошта. Це відгук про мій власний досвід у співробітництві з ТОВ Нова пошта. І так почнемо з головного і те з чим доведеться стикнутись людині яка збирається працевлаштуватись на термінал нової пошти Київ схід вантажний:
1. Менеджерський склад зовсім не вміє працювати з людьми тимбільше ними керувати, ви будете просто як м'ясо яке кидають з однієї бригади в іншу і в кожній бригаді вам будуть говорити що їх бригада сама важлива, а всі інші то так масовка.
2. Відношення до вас буде жахливе, а саме приниження, цькування, матом до вас звертатись і кричати це звичайна справа для менеджерів, якщо ж вам пощастить і вас вподобає менеджер, то вважайте що ви виграли на деякий час квиток на нормальне відношення.
3. Графік це окрема тема, він тут 2/2, але в такому графіку ви не зможете працювати по двум причинам і перша це реально мало для життя, а друга вас постійно будуть просити вийти на підсилення і їм всеодно якщо ви працюєте уже шостий день підряд і це може бути навіть так: вам телефонує начальник зміни ви відмовляєтесь, після телефонує ваш менеджер, після інший менеджер і так доти пока ви не погодитесь.
4. Конфлікт інтересів і дружні поблажки, поясню на терміналі є працівники які уже довго працюють з менеджерами і у них свого роду дружба, тобто можна піти на обід коли захочеш, можна другий талон отримати на обід, можна по сидіти і відпочити. Ти приходиш на 6:00 на роботу бо менеджер по просив і йдеш на зустріч компанії, а йдеш на обід в 16:00, а дружбани які прийшли на 8:00 йдуть на обід 12:00 і про справедливість можете забути, менеджер ще буде з вас морально знущатись.
5.Кадровики це люди які взагалі не навидять коли до них приходять працівнки по будьяким питанням і постійно відмовляють то система не працює, то база вісне.
6. Чесність про обіцянки менеджерів можете забути бо вони одоазу ж про них забувать як ви погодитесь на їх умови. Також часто менеджерський склад маніпулює і використовує у власних цілях робочий час, тобто може піти раніше додому, а його випікають(закриють робочу зміну) набагато пізніше. Чув про те що іншим працівникам раніше зміни закривали, але зі мною такого не було, мій колега працював три дні підряд, а йому зарахували тільки 2 дні.
7. Бронювання працівників - про нього можете забути, тільки якщо ви не пенсіонер чи інвалід бо в іншому випадку це лотерея для обраних і дають вони бронь в не зрозумілому порядку.
8. Зарплата, тут є гарні новини і погані, гарна новина в тому що вся з/п біла і в п/ф відраховується не мінімалка, а повна ваша з/п і виплати без затримок, весь цоц пакет, медичне страхування все як закон пише. А от мінуси в тому що ви можете порахувати тільки ставку і на цьому все, всі бонуси нараховуються так що ви не прорахуєте навіть і близько до тієї суми.
9. І мабуть саме головне введення в компанію - його немає взагалі!!!!!!! Всю інформацію ви дізнаєтесь від працівників або аід рекрутера, але у рекрутера інформація дуже розмита і не на всі питання вона вам дасть відповідь.
Висновок якщо ви любите жахливе відношення до себе то це робота для вас. Мені робота подобалась до певного моменту. Стосовно менеджерського складу то уявіть що 12-річному хлопчику дали владу і він намагається самоствердитись зарахунок вас.
Всім удачі і миру.
Обслуговування у відділенні
Але...останні два звернення відбили всю охоту заходити саме у відділення №353 м.Київ, бо там з'явився працівник Олексій, який робить ВСЕ для того, щоб ви... Читати відгук В цілому, Нова пошта ок, багато відділень, швидка доставка. Два рази була пошкоджена посилка, не довезли рарітетний посуд, але швидко відшкодована вартість в повному обсязі. Користуюсь послугами давно і досить часто, пару разів на тиждень.
Але...останні два звернення відбили всю охоту заходити саме у відділення №353 м.Київ, бо там з'явився працівник Олексій, який робить ВСЕ для того, щоб ви вийшли звідти з поганим настроєм. Такі пойняття, як клієнтоорієнтовність, повага до клієнта, бажання допомогти у вирішенні питання в нього відсутні взагалі. Проте є почуття власної важності перед клієнтом, хамська поведінка, неповага, впертість і категоричність. Відділенню декілька років і я перший раз стикнулась з таким відношенням. Всі інші працівники просто чудові, тому я ніколи не забуваю поставити 5 зірочок після обслуговування))
В результаті в мене навіть настрій псується коли я розумію, що мені треба щось відправити і я зловила себе на тому, що стала уникати відділення у своєму ж домі. Невже так має бути? Я розумію що зараз катастрофа на ринку праці, але ж Нова пошта, ви приватна структура, де мають бути якісь правила обслуговування і т.п.
Будь-ласка, прийміть це до уваги. А я просто розвертаюсь і йду в інше відділення, коли бачу цю особу, бо не хочу зайвий раз псувати собі нерви.
Не выполняет сроки доставки
Найгірший сервіс