Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, вул. Мишуги, 9А Мала досвід жахливого обслуговування на відділенні 329 в м. Київ. В суботу 22.03.2025 біля 14:30 зайшла відправити міні-бандерольку до 0,5 кг, в коробці 24×17×4см. На відділенні працювало 2 працівника: 1 оператор, він же начальник відділення зв'язку Кузнецов Ілля Ігорович, та ще 1 співробітник, який тинявся по відділенню. Черга була невелика, за мною стояло 2 людини. Працівник Кузнєцов Ілля оформив моє... Читати відгук Мала досвід жахливого обслуговування на відділенні 329 в м. Київ. В суботу 22.03.2025 біля 14:30 зайшла відправити міні-бандерольку до 0,5 кг, в коробці 24×17×4см. На відділенні працювало 2 працівника: 1 оператор, він же начальник відділення зв'язку Кузнецов Ілля Ігорович, та ще 1 співробітник, який тинявся по відділенню. Черга була невелика, за мною стояло 2 людини. Працівник Кузнєцов Ілля оформив моє відправлення 59001342674540, але запакувати його одразу та в моїй присутності категорично відмовився. Відклав його та сказав мені відійти в сторону, дочекатися, поки він обслужить усіх людей в черзі, і тільки тоді запакує мій пакунок. Нова Пошта, це що за обслуговування таке? Що за відношення до клієнтів? Поведінка даного працівника неприпустима: зверхній, нахабний, категоричний, принциповий, ну дуже неприємний. Ще й демонстративно швирнув мені свій бейджик, прямо натякаючи на скаргу. В шоці від такого "сервісу", та все ж дочекалася, допоки цей "робітник місяця" відпустить інших людей й нарешті візьметься завершувати моє відправлення. Керівництву Нової Пошти наполегливо рекомендую звернути увагу на даного працівника. Такі "начальники відділення", як мінімум, на рівному місці спричиняють конфліктні ситуації та псують настрій вашим клієнтам, а загалом ганблять репутацію усієї компанії Нова Пошта та показують поганий приклад іншим працівникам. До речі, якщо почитати відгуки, на Кузнєцова Іллю ще є скарги від користувачів, що свідчить про те, що цей нахаба не на своєму місці. В той же час хочу подякувати кур'єрській службі Нова Пошта за завжди швидку та безпечну доставку. Залучайте до роботи професіоналів і ставайте кращими!
Добрий день. Просимо вибачення за ситуацію. Оператор дійсно може запакувати відправлення після обслуговування клієнтів, аби забезпечити швидке обслуговування та уникнути черги. Нам важливо, щоб ваше перебування у відділенні було комфортним та швидким. Спродіваємось, ситуація не повториться. Зі співробітниками буде проведено бесіду.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, вул. Мишуги, 9А По ТТН 20400421454816 питання вирішилось і компанія компенсувала вартість втраченого товару. Дякую за підтримку та співпрацю, Нова Пошта. Ви все-таки вмієте реабілітуватися в очах постійного клієнта
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, вул. Мишуги, 9А при використанні послуги "ОЛХ доставка" через Нову пошту товар (процесор) був відправлений накладною 20400421454816, на місці був підмінений отримувачем та оформлена відмова від отримання. Автоматичне повернення через нову посилку 59001253382435 було оглянуто при отриманні та оформлено відмову з претензією про невідповідність товару. Після цього компанія то шукала "загублену" посилку, яка начебто поїхала в Дніпро, потім проводила "внутрішнє" розслідування, в кінцевому... Читати відгук при використанні послуги "ОЛХ доставка" через Нову пошту товар (процесор) був відправлений накладною 20400421454816, на місці був підмінений отримувачем та оформлена відмова від отримання. Автоматичне повернення через нову посилку 59001253382435 було оглянуто при отриманні та оформлено відмову з претензією про невідповідність товару. Після цього компанія то шукала "загублену" посилку, яка начебто поїхала в Дніпро, потім проводила "внутрішнє" розслідування, в кінцевому вигляді надала мені офіційне роз'яснення, що товар не оглядався при відправці (відправлений запакованим), факт підміни не підтверджений, а значить компенсації за підмінений товар не буде. Дуже розчарований логістикою та шахрайством
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, вул. Мишуги, 9А Сделала покупку и оформила забрать с почтомата, чтобы не стоять в очередях и забрать тогда когда мне будет удобно проезжая это место. Но не тут то было! Через приложение как полагается открыла ячейку, а она не отрылась. В приложении пишет, что посылку забрала, а ее по факту нет. Сразу же обратилась в отдание почты, чтобы помогли в этом вопросе, но... Читати відгук Сделала покупку и оформила забрать с почтомата, чтобы не стоять в очередях и забрать тогда когда мне будет удобно проезжая это место. Но не тут то было! Через приложение как полагается открыла ячейку, а она не отрылась. В приложении пишет, что посылку забрала, а ее по факту нет. Сразу же обратилась в отдание почты, чтобы помогли в этом вопросе, но кроме как подёргать ячейки они оказывается ничего не могут сделать и почтоматы это не их ответственность. Позвонила на горячую линию, подала заявку, сказали заявку подали, спустя минут 15 перезвонила и уточнила сколько ждать, в течении часа вам перезвонит тех поддержка и все решат их ответ. Ну думаю часик погуляем, чтобы сюда больше не ехать и я с ребёнком гуляли 2 часа чтобы забрать посылку и никакого звонка. Перезваниваю… оказалось уже, что в порядке очереди обрабатывают и решат проблему в течении дня. Зашла в приложение и написала в центр поддержки, эта посылка мне до вечера была просто необходима и форс мажоры естественно не входили в мои планы. Отреагировали быстро, написали письмо ответ и спустя минут 10-ти наверное, перезвонил человек, что он возле почты, и с вопросом, как будет удобно мне забрать посылку. Благо я ещё не уехала и в течении 5-ти минут уже встретились, передал посылку. Потом поступил звонок оператора, могу ли забрать посылку, поблагодарила и сказала что получила. Потом звонок ещё раз, все ли норм (это в кратце), ответила да, и не поверите, поступил третий звонок с вопросом второго. Я конечно была приятно удивлена. И самое главное, в посылке была косметика для волос, я очень переживала что сорвётся мое посещение в салон сегодня, ведь там запись у мастера за две недели, но благо все успеваю, за это прям благодарочка.
Переваги:
Долгое время пользуюсь услугами почты, были разные ситуации, но никогда нареканий не было. Операторы отделения 329 на которых попадала, хорошие сотрудники и знают свою работу.
Недоліки:
Нет человека на почте, который сразу мог бы решить проблему с почтоматом и в телефоном режиме сразу проблему не решить. Ожидание конечно минус, но благо не целый день.
Добрий вечір, Тетяно! Оце так! Просимо Вас уточнити номер накладної, аби ми могли розібратися у ситуації.
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Скарга на працівника відділення 329 в м.Київ
Черга була невелика, за мною стояло 2 людини. Працівник Кузнєцов Ілля оформив моє... Читати відгук Мала досвід жахливого обслуговування на відділенні 329 в м. Київ. В суботу 22.03.2025 біля 14:30 зайшла відправити міні-бандерольку до 0,5 кг, в коробці 24×17×4см. На відділенні працювало 2 працівника: 1 оператор, він же начальник відділення зв'язку Кузнецов Ілля Ігорович, та ще 1 співробітник, який тинявся по відділенню.
Черга була невелика, за мною стояло 2 людини. Працівник Кузнєцов Ілля оформив моє відправлення 59001342674540, але запакувати його одразу та в моїй присутності категорично відмовився. Відклав його та сказав мені відійти в сторону, дочекатися, поки він обслужить усіх людей в черзі, і тільки тоді запакує мій пакунок.
Нова Пошта, це що за обслуговування таке? Що за відношення до клієнтів? Поведінка даного працівника неприпустима: зверхній, нахабний, категоричний, принциповий, ну дуже неприємний. Ще й демонстративно швирнув мені свій бейджик, прямо натякаючи на скаргу.
В шоці від такого "сервісу", та все ж дочекалася, допоки цей "робітник місяця" відпустить інших людей й нарешті візьметься завершувати моє відправлення.
Керівництву Нової Пошти наполегливо рекомендую звернути увагу на даного працівника. Такі "начальники відділення", як мінімум, на рівному місці спричиняють конфліктні ситуації та псують настрій вашим клієнтам, а загалом ганблять репутацію усієї компанії Нова Пошта та показують поганий приклад іншим працівникам. До речі, якщо почитати відгуки, на Кузнєцова Іллю ще є скарги від користувачів, що свідчить про те, що цей нахаба не на своєму місці.
В той же час хочу подякувати кур'єрській службі Нова Пошта за завжди швидку та безпечну доставку. Залучайте до роботи професіоналів і ставайте кращими!
Просимо вибачення за ситуацію. Оператор дійсно може запакувати відправлення після обслуговування клієнтів, аби забезпечити швидке обслуговування та уникнути черги. Нам важливо, щоб ваше перебування у відділенні було комфортним та швидким.
Спродіваємось, ситуація не повториться. Зі співробітниками буде проведено бесіду.
Нова пошта - бере і робить
підміна товару
Почтомат 6683 плохо работает, либо что-то с системой
Оце так! Просимо Вас уточнити номер накладної, аби ми могли розібратися у ситуації.