Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, ул. Вышгородская, д. 45а/5 В цілому, Нова пошта ок, багато відділень, швидка доставка. Два рази була пошкоджена посилка, не довезли рарітетний посуд, але швидко відшкодована вартість в повному обсязі. Користуюсь послугами давно і досить часто, пару разів на тиждень. Але...останні два звернення відбили всю охоту заходити саме у відділення №353 м.Київ, бо там з'явився працівник Олексій, який робить ВСЕ для того, щоб ви... Читати відгук В цілому, Нова пошта ок, багато відділень, швидка доставка. Два рази була пошкоджена посилка, не довезли рарітетний посуд, але швидко відшкодована вартість в повному обсязі. Користуюсь послугами давно і досить часто, пару разів на тиждень.
Але...останні два звернення відбили всю охоту заходити саме у відділення №353 м.Київ, бо там з'явився працівник Олексій, який робить ВСЕ для того, щоб ви вийшли звідти з поганим настроєм. Такі пойняття, як клієнтоорієнтовність, повага до клієнта, бажання допомогти у вирішенні питання в нього відсутні взагалі. Проте є почуття власної важності перед клієнтом, хамська поведінка, неповага, впертість і категоричність. Відділенню декілька років і я перший раз стикнулась з таким відношенням. Всі інші працівники просто чудові, тому я ніколи не забуваю поставити 5 зірочок після обслуговування))
В результаті в мене навіть настрій псується коли я розумію, що мені треба щось відправити і я зловила себе на тому, що стала уникати відділення у своєму ж домі. Невже так має бути? Я розумію що зараз катастрофа на ринку праці, але ж Нова пошта, ви приватна структура, де мають бути якісь правила обслуговування і т.п.
Будь-ласка, прийміть це до уваги. А я просто розвертаюсь і йду в інше відділення, коли бачу цю особу, бо не хочу зайвий раз псувати собі нерви.
Добрий день! Безперечно, спілкування зі сторони співробітників компанії має бути максимально коректним та ввічливим. Тому розуміємо ваше обурення та шкодуємо, що саме обслуговування в компанії стало його причиною 😔 Будемо вдячні за номер накладної, для прикладу.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, ул. Вышгородская, д. 45а/5 Співробітники працюють швидко та якісно, але інтендант відбувся. А саме інцидент з поштовою відправкою (1607). Обслуговувала мене Юлія, представилась керівником відділення. (бейджу я не побачив). Передісторія: замовив телефон, олх доставкою, та почав перевіряти. Минулий телефон (0209) я перевіряв таким же чином, але він виявився не робочій. Але чомусь конфлікту не сталося, можливо персонал більш кваліфікований. 1 при огляді телефону, та... Читати відгук Співробітники працюють швидко та якісно, але інтендант відбувся.
А саме інцидент з поштовою відправкою (1607). Обслуговувала мене Юлія, представилась керівником відділення. (бейджу я не побачив).
Передісторія: замовив телефон, олх доставкою, та почав перевіряти. Минулий телефон (0209) я перевіряв таким же чином, але він виявився не робочій. Але чомусь конфлікту не сталося, можливо персонал більш кваліфікований.
1 при огляді телефону, та фінальному скиданні налаштувань, співробітниця сказала що час майже сплив, на що отримала відповідь майже все, чекаємо поки увімкнетеся після скидання. На що вона вигадала своє правило цитую «можливо перевіряти тільки зовнішній вигляд, клацати його не можна». Я запитав яким це пунктом, та зауважив що це правило для телефонів нових які запаковані.
2 потім вона вказала що перевіряти можливо, але тільки 5 хв і тільки підключати те що є у правилах. На що я відповів що нема правила такого який би заперечував перед придбанням телефону скинути його. Відновлення до заводського стану телефону це нормальна практика, кожна друга посилка з БВ телефоном так перевіряється. На що вона у хамському тоні відповіла що не можна, посилайсь на внутрішні документи.
3 прочитавши правила, які повинна була знати, вона вказала що якщо там є сторонній акаунт, то так і треба. Але купуючи БВ техніку, так не повинна бути, та вона виставила себе як не кваліфікований співробітник. Також вона не вибачилась, або не дала зрозуміти що сказала дурню якої немає в правилах, і далі продовжувала хамити.
4 під кінець коли телефон майже завантажився, вона вказала що огляд зі співробітником. Що я без будь-яких питань підійшов до неї та чекав завантаження біля неї. Вона мене звинуватила що я там щось роблю, коли телефон просто завантажувався та я його швидко налаштував на робочій стіл. Коли він завантажився, моя сестра (для якої я замовляв телефон) оплатила. Вибачень за брехню я так і не почув.
5 якщо вона керується правилами на які опиралась, по ньому вона повинна була відкрити посилку, перед передачею мені, що не було зроблено. А це перший пункт правила.
Що я робив з телефоном при огляді:
- Увімкнув телефон.
- Перевірив телефон на справність (через режим розробника, приєднав до інтернету, вставив сім карту)
- Усі дії робив над столом, таким чином, щоб мої дії були у полі зору операторів, та камери яка знімає зону перевірки.
- Відновив налаштування до заводських та дочекався повного завантаження.
- Хотів вкластись у 5 хвилин, але через інцидент та малу швидкість увімкнення телефону я не мав можливості її завершити.
На мою думку, я не порушив ніяких умов. Які є вільному доступові, документ затверджений новою поштою як внутрішній регламент під назвою «умови сервісу огляд відправлення».
Підсумок: мене звинуватили через свою не компетенцію в особливостей перевірки телефонів у якихось там злих намірах. Брехали в обличчя, маніпулюючи правилами нової пошти. Не вибачились за брехню, змусили почати мене йти на конфлікт з пустого місця коли я не порушував умови та старанно виконував нормативні правила та пережити негативні емоції.
Останнє змусило прийняти рішення, більше не користуватись виділення яке у мене під домом. Якщо керівник виділення себе так повів у типовій ситуації з покупкою БВ техніки, я навіть не уявляю що буде якщо приїде пристрій вартість понад 3 тисячі, напевно вона не дозволить навіть відкрити посилання, та вигадає нове правило.
Р. S. я дізнався повне фіо співробітника, що трохи не коректно стосовно цивільної правового кодексу, о захисті ділової репутації фіз осіб. Бо вона є співробітник Юлія, на посаді керівника виділення та всі дії що вона робить лягають відповідальність на нову пошту.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, ул. Вышгородская, д. 45а/5 Открылось новое отделение НП № 353 по ул.Вышгородская 45а/5, за что большое спасибо! Ребята приветливые, места много, но...неужели так дорого для такого большого предприятия поставить банку антисептика для посетителей? В стране корона бушует, а у вас элементарного санитайзера в магазине нет. Берешь этот ножичек для открытия посылки, до тебя его пользовали, после тебя тут же пользуют, а руки протереть нечем.... Читати відгук Открылось новое отделение НП № 353 по ул.Вышгородская 45а/5, за что большое спасибо! Ребята приветливые, места много, но...неужели так дорого для такого большого предприятия поставить банку антисептика для посетителей? В стране корона бушует, а у вас элементарного санитайзера в магазине нет. Берешь этот ножичек для открытия посылки, до тебя его пользовали, после тебя тут же пользуют, а руки протереть нечем. Ну камон)) Тем более что в других отделениях возле каждого оператора по банке. Это же элементарная забота о ваших клиентах. И уважение. При чем его там нет с самого открытия. Уже раз 5 там была и даже спрашивала. Ответ - временно нет. Вроде мелочь, а неприятно.
Добрий день! Щиро перепрошуємо за завдані незручності. Передамо інформацію керівництву відділення щодо антисептиків, аби якнайшвидше все виправили. Показати 1 відповідь
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Обслуговування у відділенні
Але...останні два звернення відбили всю охоту заходити саме у відділення №353 м.Київ, бо там з'явився працівник Олексій, який робить ВСЕ для того, щоб ви... Читати відгук В цілому, Нова пошта ок, багато відділень, швидка доставка. Два рази була пошкоджена посилка, не довезли рарітетний посуд, але швидко відшкодована вартість в повному обсязі. Користуюсь послугами давно і досить часто, пару разів на тиждень.
Але...останні два звернення відбили всю охоту заходити саме у відділення №353 м.Київ, бо там з'явився працівник Олексій, який робить ВСЕ для того, щоб ви вийшли звідти з поганим настроєм. Такі пойняття, як клієнтоорієнтовність, повага до клієнта, бажання допомогти у вирішенні питання в нього відсутні взагалі. Проте є почуття власної важності перед клієнтом, хамська поведінка, неповага, впертість і категоричність. Відділенню декілька років і я перший раз стикнулась з таким відношенням. Всі інші працівники просто чудові, тому я ніколи не забуваю поставити 5 зірочок після обслуговування))
В результаті в мене навіть настрій псується коли я розумію, що мені треба щось відправити і я зловила себе на тому, що стала уникати відділення у своєму ж домі. Невже так має бути? Я розумію що зараз катастрофа на ринку праці, але ж Нова пошта, ви приватна структура, де мають бути якісь правила обслуговування і т.п.
Будь-ласка, прийміть це до уваги. А я просто розвертаюсь і йду в інше відділення, коли бачу цю особу, бо не хочу зайвий раз псувати собі нерви.
Безперечно, спілкування зі сторони співробітників компанії має бути максимально коректним та ввічливим. Тому розуміємо ваше обурення та шкодуємо, що саме обслуговування в компанії стало його причиною 😔
Будемо вдячні за номер накладної, для прикладу.
Неприємний інцидент з поштовою відправкою: Коли якість обслуговування звела все на нівець
А саме інцидент з поштовою відправкою (1607). Обслуговувала мене Юлія, представилась керівником відділення. (бейджу я не побачив).
Передісторія: замовив телефон, олх доставкою, та почав перевіряти. Минулий телефон (0209) я перевіряв таким же чином, але він виявився не робочій. Але чомусь конфлікту не сталося, можливо персонал більш кваліфікований.
1 при огляді телефону, та... Читати відгук Співробітники працюють швидко та якісно, але інтендант відбувся.
А саме інцидент з поштовою відправкою (1607). Обслуговувала мене Юлія, представилась керівником відділення. (бейджу я не побачив).
Передісторія: замовив телефон, олх доставкою, та почав перевіряти. Минулий телефон (0209) я перевіряв таким же чином, але він виявився не робочій. Але чомусь конфлікту не сталося, можливо персонал більш кваліфікований.
1 при огляді телефону, та фінальному скиданні налаштувань, співробітниця сказала що час майже сплив, на що отримала відповідь майже все, чекаємо поки увімкнетеся після скидання. На що вона вигадала своє правило цитую «можливо перевіряти тільки зовнішній вигляд, клацати його не можна». Я запитав яким це пунктом, та зауважив що це правило для телефонів нових які запаковані.
2 потім вона вказала що перевіряти можливо, але тільки 5 хв і тільки підключати те що є у правилах. На що я відповів що нема правила такого який би заперечував перед придбанням телефону скинути його. Відновлення до заводського стану телефону це нормальна практика, кожна друга посилка з БВ телефоном так перевіряється. На що вона у хамському тоні відповіла що не можна, посилайсь на внутрішні документи.
3 прочитавши правила, які повинна була знати, вона вказала що якщо там є сторонній акаунт, то так і треба. Але купуючи БВ техніку, так не повинна бути, та вона виставила себе як не кваліфікований співробітник. Також вона не вибачилась, або не дала зрозуміти що сказала дурню якої немає в правилах, і далі продовжувала хамити.
4 під кінець коли телефон майже завантажився, вона вказала що огляд зі співробітником. Що я без будь-яких питань підійшов до неї та чекав завантаження біля неї. Вона мене звинуватила що я там щось роблю, коли телефон просто завантажувався та я його швидко налаштував на робочій стіл. Коли він завантажився, моя сестра (для якої я замовляв телефон) оплатила. Вибачень за брехню я так і не почув.
5 якщо вона керується правилами на які опиралась, по ньому вона повинна була відкрити посилку, перед передачею мені, що не було зроблено. А це перший пункт правила.
Що я робив з телефоном при огляді:
- Увімкнув телефон.
- Перевірив телефон на справність (через режим розробника, приєднав до інтернету, вставив сім карту)
- Усі дії робив над столом, таким чином, щоб мої дії були у полі зору операторів, та камери яка знімає зону перевірки.
- Відновив налаштування до заводських та дочекався повного завантаження.
- Хотів вкластись у 5 хвилин, але через інцидент та малу швидкість увімкнення телефону я не мав можливості її завершити.
На мою думку, я не порушив ніяких умов. Які є вільному доступові, документ затверджений новою поштою як внутрішній регламент під назвою «умови сервісу огляд відправлення».
Підсумок: мене звинуватили через свою не компетенцію в особливостей перевірки телефонів у якихось там злих намірах. Брехали в обличчя, маніпулюючи правилами нової пошти. Не вибачились за брехню, змусили почати мене йти на конфлікт з пустого місця коли я не порушував умови та старанно виконував нормативні правила та пережити негативні емоції.
Останнє змусило прийняти рішення, більше не користуватись виділення яке у мене під домом. Якщо керівник виділення себе так повів у типовій ситуації з покупкою БВ техніки, я навіть не уявляю що буде якщо приїде пристрій вартість понад 3 тисячі, напевно вона не дозволить навіть відкрити посилання, та вигадає нове правило.
Р. S. я дізнався повне фіо співробітника, що трохи не коректно стосовно цивільної правового кодексу, о захисті ділової репутації фіз осіб. Бо вона є співробітник Юлія, на посаді керівника виділення та всі дії що вона робить лягають відповідальність на нову пошту.
Отсутствие антисептика в отделении
Ребята приветливые, места много, но...неужели так дорого для такого большого предприятия поставить банку антисептика для посетителей?
В стране корона бушует, а у вас элементарного санитайзера в магазине нет. Берешь этот ножичек для открытия посылки, до тебя его пользовали, после тебя тут же пользуют, а руки протереть нечем.... Читати відгук Открылось новое отделение НП № 353 по ул.Вышгородская 45а/5, за что большое спасибо!
Ребята приветливые, места много, но...неужели так дорого для такого большого предприятия поставить банку антисептика для посетителей?
В стране корона бушует, а у вас элементарного санитайзера в магазине нет. Берешь этот ножичек для открытия посылки, до тебя его пользовали, после тебя тут же пользуют, а руки протереть нечем. Ну камон)) Тем более что в других отделениях возле каждого оператора по банке. Это же элементарная забота о ваших клиентах. И уважение. При чем его там нет с самого открытия. Уже раз 5 там была и даже спрашивала. Ответ - временно нет.
Вроде мелочь, а неприятно.