Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
NP Shopping низькоякісний, непрозорий, високовартісний сервіс - Відгуки про НОВА ПОШТА
Вартість доставки. Замовлення може бути розділено на декілька і тоді за кожне доведеться сплачувати окремо. Тобто вартість помножується на кількість розділених відправлень. НП, а тримати усі товари із замовлення разом ніхто не пробував?
Округлення ваги до 1 кг, це щось. Навіть якщо вага 100 грамів, заплатите як за 1 кг., або запакують в коробку, об'ємною вагою набагато більше ніж сам товар.
Переадресація, це унікальне знущання над покупцем. Той хто писав алгоритм процесу, заслуговує звання повного ідіота.
Приклад: замовлення із США. Роз'єднали на 2 окремих. Далі підтягнуло автоматом якійсь старий адрес доставки в Україну, який змінити ніде не можна. Після запиту, сапорт відповів, що не потрібно турбуватись, щойно відправлення трекнуться в Україні, адресу можна змінити, зробивши перенаправлення. За тиждень трекнулись, одразу (на протязі 30 хвилин) змінили. І.... нічого))) Відправлення поїхали за адресою, яка підтягнулась спочатку, транзитом через склад міста у яке було зроблено переадресацію. Потім доїхало до першої адреси, полежало там деякий час. Далі у додатку з'явилося повідомлення, що буде переадресація, яка запланована на наступний день. Зрозуміло, що логіка таких переміщень, передбачає відповідні витрати, але НП по.й, за все ж платить замовник. Строки теж нікого не турбують. І це вже доставка по Україні. До речі. Коли вантаж потрапляє в Україну, він стає вже внутрішнім, бо міжнародним він перестав бути після проходження митного контролю. Це ж логічно? Якщо так, то до нього можна було б застосовувати промокоди та знижки на відправлення по Україні. Але ж ні. Сапорт каже, що вантаж міжнародний. Як? Коли він вже їде по Україні.
Сапорт, до речі, ні нащо не впливає, принаймні по міжнародних відправленнях. Єдина відповідь: ми можемо надати роз'яснення чому так відбулось. Все. Висновок такий. Якщо є альтернатива, Міст, Укрпошта тощо, краще скористатись нею. НП - дуже дорогий, неадекватний, пихатий сервіс, який потребує суттєвого покращення, бажано не на створенні проблем користувачам і за їх кошти, а своїми власними ресурсами
відгук
Коментарі до відгуку
Щодо пакування, то воно виконується продавцем і якщо немає пошкоджень - перепакування не здійснюється.
Вартість маємо тримати на оптимальному рівні, аби якість послуг була на високому рівні.
Підкажіть, будь ласка, номер накладної, що транспортувалася Україною та коли й куди ви зверталися для замовлення переадресування, щоб ми змогли розібратися у цій ситуації.
NP00000004115741NPG
А куди зазвичай звертаються клієнти НП щоб зробити переадресацію? Ми це робили в додатку НП
Для того щоб розбиратись у проблемах внутрішніх проблемах НП, потрібен вільний час. У нас його, на жаль, не так вже багато зараз. Тому пропонуємо самостійно розібратись чому сервіс переадресації такий глючний і немає ніякої відповідальності надавача послуг перед отримувачем за затримку відправлення (фінансової звісно, а не просто "вибачте, так сталося"). До речі, одна річ у відправленні приїхала вимазана у фарбу (не по вині НП, так магазин відправив). Якщо б НП нормально працювала, можливо б було запустили повернення, але з таким рівнем сервісу, дешевше нічого не робити
Опрацювання відбулося з запізненням, чи можемо запропонувати промокод на номер отримувача в якості вибачення?
Якщо будуть питання - звертайтеся.