ВІДПРАВЛЕННЯ ПО НОВІЙ ПОШТІ - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано субота, 27 вересня 25 переглядів
 Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Київ, Київський Шлях, 38 Всім доброго дня хочу залишити відгук про перевізника НОВА ПОШТА тому що незнаю вже куди звертатись і з кожним днем стає гірше і гірше, раніше такого небуло, працівники відділень куди приходить посилка клієнту, отримувачу несуть якусь маячню (недають навіть в руки і кажуть спочатку треба сплатити а потім тільки отримають посилку) і цю статистику спостерігаємо вже приблизно пів року
Ми як інтернет магазин одяг і білизна працюємо по договору і відправляємо багато посилок посилок кожний місяць вже напротязі 7 років, раніше все було добре а зараз як нам сказали у них нові керівники які постійно вносять нові правила по отриманню і відправленню посилок і ці правила міняються кожну неділю і договір в якому всі правила прописані трактують так як це кожен побачив посвоїму

В нас є менеджер але нажаль нічого це невирішує

Випадків схожих на НП в нас багато коли посилку недають навіть в руки і кажуть спочатку треба сплатити а потім тільки отримають посилку це по нових правилах так, коли це безглудство завершиться.
а сьогодні стався ще один випадок який нас приголомшив
розповіла нам клієнтка яка прийшла забрати посилку, їй на відділенні повідомили що це посилка шахрайська і вони її вилучають сталось це
27,09,2025
ТТН 20451252831599

це сталося у м. Київ, Київська обл.
Відділення №38 (до 1100 кг): вул. Дніпровська набережна, 17Ж

від НП Дуже чекаю протокол в якому зазначили що це шахрайська посилка і з поясненням стосовно шахрайських дій

подзвонив на гарячу лінію НП на гарячій лінії хлопець намагався цю ситуацію владнати і я йому за це дуже вдячний, він або його керівництво звязувались з цим відділенням і їм відповіли на відділенні що клієнтка отримала посилку в руки і відмовилась її розпаковувати для огляду, після чого кинула посилку на стіл і просто відмовилась і пішла

так як на НП знімають камери я запросив відео де саме клієнтці вручили посилку в руки для для розуміння хто бреше клієнтка чи НП

відео як мені пояснили це для внутрішніх нужд працівників НП і відео непредоставлять, таке відео булоб нам для розуміння хто нас обманює клієнти чи НП

тому поки відео немає з якихось невідомих причин

Із за таких непрофесійних дій працівників НП, мій бізнес втрачає клієнтів і свої кошти. а нова пошта за мої відправлення в любому випадку отримає кошти.

Одне тільки питання навіщо договір про партнерство якщо партнер дбає тільки про свою кишеню





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта понеділок, 29 вересня
Добрий день! Маємо інформацію, що отримувач бажав приміряти спідню білизну, це є забороненим. Фахівці діяли згідно умов надання послуг.
Миша Буйлук понеділок, 29 вересня
Так клієнт запитав у працівника нової пошти чи може він приміряти???



після почутого працівник нової пошти зразу відібрав у клієнта посилку і почали з клієнтом сперечатись стосовно примірки а коли клієнт перепитує дайте хоч відкрити подивитись цілісність посилки і бірок то працівники нової пошти клієнта вже нечують і на власний розсуд зробили відмову від посилки.



чому деякі працівники НП після питання отримувача чи може він приміряти забороняють відкрити і перевірити цілісність посилки і бірок, це вже неперший випадок



згідно умов надання послуг де написано що працівник НП повинен заборонити

відкрити і перевірити цілісність посилки і бірок?????



Сервіс «Огляд відправлення» на НП

ссилка 46ef7204-c02a-42d4-9357-c40a82a857f3.pdf
Ірина понеділок, 29 вересня
Тут явно щось не чисто. Один два відділення по країні може щось порушити, але не масово. Або щось клієнтки ваші придумують (їх бісить, що не дають приміряти) або ви якось сумбурно описуєте ситуації, без конкретики. Перевірка потрібна по кожному випадку, а не загалом
Миша Буйлук понеділок, 29 вересня
Так намагаюсь зьясувати звідки вітер дує тому що 7 років працюємо і такого небуло а на новій пошті скоріш за все не всі працівники знають правила отримання посилки,



вже де що зьясував

коли наш клієнт отримує посилку в руки він питає працівника нової пошти чи може він приміряти???

після почутого працівники нової пошти зразу відбирають у клієнта посилку і починають з клієнтом сперечатись стосовно примірки а коли клієнт перепитує дайте хоч відкрити подивитись цілісність посилки і бірок то працівники нової пошти клієнта вже нечують і роблять відмову від посилки.

чому нечують незрозуміло



напевно не всі працівники знають правила отримання посилки.



Сервіс «Огляд відправлення» на НП

ссилка 46ef7204-c02a-42d4-9357-c40a82a857f3.pdf



доречі я за ці ситуації вже кілька місяців зьясовую

так коли подзвонив на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ НП раніше десь місяць тому то вони мені розповіли про правила отримання посилок що вони в них зараз не такі і змінились

що клієнт коли приходить на пошту спочатку сплачує посилку а тільки після цього отримує в руки для огляду і після чого якщо непідійшло повертає і отримує гроші назад, мені на гарячій лінії НП порадили краще ознайомитись з правилами отримання посилок.

якась маячня



навіщо тоді працівники питають перед сплатою чи будуть оглядати



не всі працівники знають правила отримання посилки. навіть на гарячій лінії
Відповідь представника Новая Почта понеділок, 29 вересня
Так, оглянути вантаж можливо, але не приміряти.
Відповідь представника Новая Почта неділя, 28 вересня
Доброго ранку! Розберемось в ситуації та повернемось до вас з відповіддю.
не_гость неділя, 28 вересня
Тут вже писали, мабуть, ваші клієнтки, що на пошті їм не дають приміряти нижню білизну або розпакувати і оглянути її БЕЗ ПРИСУТНОСТІ ПРЕДСТАВНИКА ПОШТИ, бо вони дуже скромні😅 і бояться, що потім приймальник посилок буде уявляти їх собі в цій білизні у свїх фантазіях... Тобто, клієнткам дуже хочеться ДЛЯ ОГЛЯДУ білизни, яку вони ЩЕ НЕ ОПЛАТИЛИ, залишитись поза зоною уваги працівника пошти. Вони хочуть, щоб він не бачив, що там вони з нею робитимуть: чи то натягуватимуть на себе поверх верхнього одягу, чи на голу дупу... А потім скажуть, що ім не підійшов розмір і відішлють вам назад розтягнуту або розірвану білизну. І тоді ви знову будете скаржитись на пошту і репетувати, що ви послали нову білизну, а отримали пошкоджену. Працівники пошти виконують свою роботу. Неоплачену посилку можна оглядати тільки в присутності працівника відділення, бо вони за неї відповідають. І не треба перекладати на пошту забаганки своїх відморожених клієнток. Прикриваючись начебто сором'язливістю, вони псують неоплачені речі і потім відмовляються платити і відсилають їх назад понівиченими.
Миша Буйлук неділя, 28 вересня
НІХТО ТОВАР НЕНАМАГАЄТЬСЯ ПРИМІРЯТИ, ПРОБЛЕМА В ТОМУ ЩО КЛІЄНТУ НЕДАЮТЬ ПОСИЛКУ НАВІТЬ В РУКИ ДЛЯ ОГЛЯДУ. з нової пошти з гарячої лінії нам передзвонили і розповіли що передивились відео і дійсно що посилку клієнту навіть в руки недали для огляду НАВІТЬ У ПРИСУТНОСТІ ПРЕДСТАВНИКА НОВОЇ ПОШТИ. тут проблема в некомпетенції працівників нової пошти



Сервіс «Огляд відправлення» на НП

ссилка 46ef7204-c02a-42d4-9357-c40a82a857f3.pdf


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23661 відгук / 5187719 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26662 відгука
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3608 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2005 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків