Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
ВІДПРАВЛЕННЯ ПО НОВІЙ ПОШТІ - Відгуки про НОВА ПОШТА
Ми як інтернет магазин одяг і білизна працюємо по договору і відправляємо багато посилок посилок кожний місяць вже напротязі 7 років, раніше все було добре а зараз як нам сказали у них нові керівники які постійно вносять нові правила по отриманню і відправленню посилок і ці правила міняються кожну неділю і договір в якому всі правила прописані трактують так як це кожен побачив посвоїму
В нас є менеджер але нажаль нічого це невирішує
Випадків схожих на НП в нас багато коли посилку недають навіть в руки і кажуть спочатку треба сплатити а потім тільки отримають посилку це по нових правилах так, коли це безглудство завершиться.
а сьогодні стався ще один випадок який нас приголомшив
розповіла нам клієнтка яка прийшла забрати посилку, їй на відділенні повідомили що це посилка шахрайська і вони її вилучають сталось це
27,09,2025
ТТН 20451252831599
це сталося у м. Київ, Київська обл.
Відділення №38 (до 1100 кг): вул. Дніпровська набережна, 17Ж
від НП Дуже чекаю протокол в якому зазначили що це шахрайська посилка і з поясненням стосовно шахрайських дій
подзвонив на гарячу лінію НП на гарячій лінії хлопець намагався цю ситуацію владнати і я йому за це дуже вдячний, він або його керівництво звязувались з цим відділенням і їм відповіли на відділенні що клієнтка отримала посилку в руки і відмовилась її розпаковувати для огляду, після чого кинула посилку на стіл і просто відмовилась і пішла
так як на НП знімають камери я запросив відео де саме клієнтці вручили посилку в руки для для розуміння хто бреше клієнтка чи НП
відео як мені пояснили це для внутрішніх нужд працівників НП і відео непредоставлять, таке відео булоб нам для розуміння хто нас обманює клієнти чи НП
тому поки відео немає з якихось невідомих причин
Із за таких непрофесійних дій працівників НП, мій бізнес втрачає клієнтів і свої кошти. а нова пошта за мої відправлення в любому випадку отримає кошти.
Одне тільки питання навіщо договір про партнерство якщо партнер дбає тільки про свою кишеню
відгук
Коментарі до відгуку
після почутого працівник нової пошти зразу відібрав у клієнта посилку і почали з клієнтом сперечатись стосовно примірки а коли клієнт перепитує дайте хоч відкрити подивитись цілісність посилки і бірок то працівники нової пошти клієнта вже нечують і на власний розсуд зробили відмову від посилки.
чому деякі працівники НП після питання отримувача чи може він приміряти забороняють відкрити і перевірити цілісність посилки і бірок, це вже неперший випадок
згідно умов надання послуг де написано що працівник НП повинен заборонити
відкрити і перевірити цілісність посилки і бірок?????
Сервіс «Огляд відправлення» на НП
ссилка 46ef7204-c02a-42d4-9357-c40a82a857f3.pdf
вже де що зьясував
коли наш клієнт отримує посилку в руки він питає працівника нової пошти чи може він приміряти???
після почутого працівники нової пошти зразу відбирають у клієнта посилку і починають з клієнтом сперечатись стосовно примірки а коли клієнт перепитує дайте хоч відкрити подивитись цілісність посилки і бірок то працівники нової пошти клієнта вже нечують і роблять відмову від посилки.
чому нечують незрозуміло
напевно не всі працівники знають правила отримання посилки.
Сервіс «Огляд відправлення» на НП
ссилка 46ef7204-c02a-42d4-9357-c40a82a857f3.pdf
доречі я за ці ситуації вже кілька місяців зьясовую
так коли подзвонив на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ НП раніше десь місяць тому то вони мені розповіли про правила отримання посилок що вони в них зараз не такі і змінились
що клієнт коли приходить на пошту спочатку сплачує посилку а тільки після цього отримує в руки для огляду і після чого якщо непідійшло повертає і отримує гроші назад, мені на гарячій лінії НП порадили краще ознайомитись з правилами отримання посилок.
якась маячня
навіщо тоді працівники питають перед сплатою чи будуть оглядати
не всі працівники знають правила отримання посилки. навіть на гарячій лінії
Сервіс «Огляд відправлення» на НП
ссилка 46ef7204-c02a-42d4-9357-c40a82a857f3.pdf