Відгук про Фокстрот за адресою Київ, ул. Глыбочицкая, 53 Придбав телефон який зависає глючить постійно треба робити скидання через меню рекавері пишу відгуки про цю модель на сайті фокстроту їх банально ігнорують раз 5 спробував зрозумів що це марно!інший товар прийшов зі слідами використання які при огляді дуже важко помітити на звернення до оператора там відповідь була тиипу "очі бачили що купували" кажу а якщо людина не помітила... Читати відгук Придбав телефон який зависає глючить постійно треба робити скидання через меню рекавері пишу відгуки про цю модель на сайті фокстроту їх банально ігнорують раз 5 спробував зрозумів що це марно!інший товар прийшов зі слідами використання які при огляді дуже важко помітити на звернення до оператора там відповідь була тиипу "очі бачили що купували" кажу а якщо людина не помітила чи не розбирається відповідь нас це не хвилює...жаль що так завжди подобався цей магазин
Вітаємо! Приносимо свої вибачення за заподіяні незручності. Ми прагнемо розібратися в ситуації та допомогти. Для цього нам потрібна додаткова інформація. Будь ласка, надішліть деталі на електронну адресу [email protected]. Вкажіть також Ваш контактний номер телефону, щоб ми могли оперативно з Вами зв’язатися.
З повагою, Олександр Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Купував у Фокстроті пральну машину Whirlpool з доставкою додому.. Основною причиною вибору була саме доставка за адресою. Проте, замість обіцяної доставки, товар надіслали на відділення. Протягом двох днів відмовлялися виправити помилку, посилаючись на те, що це проблема служби доставки. В результаті довелося самостійно наймати вантажників і витрачати додаткові кошти та час.
Еммо, добрий день! Нам щиро прикро, що доставка не відповідала очікуванням і спричинила Вам незручності, щиро просимо вибачення! Ми розуміємо, наскільки важливо отримати товар саме за вказаною адресою, особливо коли це враховано при оформленні замовлення. Магазин передає товар до служби доставки згідно з оформленими умовами, однак цілком згодні, що покупець не має страждати через технічні чи організаційні нюанси. Ми обов’язково розглянемо цю ситуацію спільно з логістичним партнером, щоб не допустити подібного у майбутньому. Прохання надіслати цей відгук нам на електронну пошту: [email protected] та вказати номер телефону на який було оформлено замовлення для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку після розгляду. Дякуємо, що повідомили про проблему — Ваші відгуки допомагають нам вдосконалювати сервіс.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Сегодня, 16.02.2025 я в фокстроте расположенном в Пирамиде купила технику для кухни: вытяжку, варочную эл.плиту, духовой шкаф на сумму 16201грн. Продавец в скидке отказал. Пенсионерке не сделал даже смешную скидку в 200 грн. Обосновал это тем ,что я выбрала очень дешёвую технику, которая и работать будет по своей цене.т.е. плохо и скидка на эту сумму не положена. Я этому продавцу... Читати відгук Сегодня, 16.02.2025 я в фокстроте расположенном в Пирамиде купила технику для кухни: вытяжку, варочную эл.плиту, духовой шкаф на сумму 16201грн. Продавец в скидке отказал. Пенсионерке не сделал даже смешную скидку в 200 грн. Обосновал это тем ,что я выбрала очень дешёвую технику, которая и работать будет по своей цене.т.е. плохо и скидка на эту сумму не положена. Я этому продавцу заметила,что покупала недавно Эл. Мясорубку здесь же и мне сделали скидку. В ответ я увидела его ухмылку. Я сама Мариупольчанка и всегда покупала технику в магазине Фокстрот. Но такой неприятный осадок и испорченное настроение получила в столице. Никогда не приду и копейки не оставлю в этом магазине.
Дякуємо за Ваш відгук, і ми щиро перепрошуємо за негативний досвід, який Ви пережили під час покупки. Така ситуація є абсолютно неприйнятною, і ми розуміємо, на скільки важливо, щоб обслуговування було поважним і професійним з кожним клієнтом. Просимо відправити це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку.
З повагою, Олександр Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Товар хороший але обслуговування жахливе купляли з чоловіком холодильник предоставляли документ учасника бойових дій мали нарахувати нам бонуси на покупку на наступну , їх на рахували привезли холодильник після чого на наступний день передзвонили і сказали що переплутали і прислали більший за розміром і дорожчий, ми вирішили піти на зустріч щоб його не забирали і наш не везли не... Читати відгук Товар хороший але обслуговування жахливе купляли з чоловіком холодильник предоставляли документ учасника бойових дій мали нарахувати нам бонуси на покупку на наступну , їх на рахували привезли холодильник після чого на наступний день передзвонили і сказали що переплутали і прислали більший за розміром і дорожчий, ми вирішили піти на зустріч щоб його не забирали і наш не везли не тягнули доплатили 1 тисячу але тепер виходить що бонусів немає на рахунку бо той холодильник вони зробили повернення а новий оформили без убд знижки,хоча нас про то ніхто не попередив що бонусів в такому випадку не буде
Доброго дня, Кристино! Вибачте за ситуацію, що склалася. Нам важливо розібратися в цьому випадку та допомогти вам. Будь ласка, надішліть ваші контактні дані на електронну пошту [email protected] або зверніться на нашу гарячу лінію за номером 0 800 300-353. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити це питання. Дякуємо за ваше розуміння!
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Сайт працює погано, в одну мить обрізало лівий ряд і ціну було видно наполовину. Підкидує купу товару, який мені непотрібний, але маю пролистувати і головне після цих зусиль і витраченого часу формуєш кошик, оформляєш, а воно все десь по різним магащинам, підозрюю партнерів, бо тих товарів ніколи нема, а вони не збирають ні, як Комфі, ні навіть, як Розетка ,... Читати відгук Сайт працює погано, в одну мить обрізало лівий ряд і ціну було видно наполовину. Підкидує купу товару, який мені непотрібний, але маю пролистувати і головне після цих зусиль і витраченого часу формуєш кошик, оформляєш, а воно все десь по різним магащинам, підозрюю партнерів, бо тих товарів ніколи нема, а вони не збирають ні, як Комфі, ні навіть, як Розетка , варіант один замовлення через НП. Моє замовлення 1000 грн, а доставка 527. Окей. Я заходжу на товари окремо, КОЖНОГО РАЗУ забиваю своє місто і якщо тут є товар в магазині, то туди і ідь. У мене 6 позицій, я по всім Фокстротам маю проіхатись, але половину тільки НП. Було би чесно зберегти на початку моє місто і відразу на центральній сторінці повідомляти чи тільки НП, чи де на місці є.
Вітаємо. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми щиро перепрошуємо за труднощі, які виникли під час роботи з сайтом. Ваші зауваження допоможуть нам покращити функціонал сайту та зробити процес покупки зручнішим для Вас. Будь-ласка напишіть нам на пошту [email protected] Ваш контактний номер телефону щоб ми могли допомогти Вам з оформленням замовлення та вибором найбільш підходящого варіанту доставки. З повагою, Фокстрот.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Київ, вулиця Велика Васильківська, 45 Сегодня привезли из "Фокстрота" холодильник. В лифт в упакованном состоянии не вошел, упаковку грузчики "Фокстрота" сняли и бросили у подьезда. Втащили в квартиру холодильник и все. Сказали, заберите с улицы упаковку. Заплатил 22499 грив. за покупку и бесплатную доставку, и еще должен сам спускаться на улицу и собирать фрагменты упаковки холодильника. Для потребителей с поэтически-ранимой душой и ориентацией на... Читати відгук Сегодня привезли из "Фокстрота" холодильник. В лифт в упакованном состоянии не вошел, упаковку грузчики "Фокстрота" сняли и бросили у подьезда. Втащили в квартиру холодильник и все. Сказали, заберите с улицы упаковку. Заплатил 22499 грив. за покупку и бесплатную доставку, и еще должен сам спускаться на улицу и собирать фрагменты упаковки холодильника. Для потребителей с поэтически-ранимой душой и ориентацией на европейский сервис, рекомендую быть готовыми к разочарованию, это вам не Париж. «Хоч номiнально ми в Європi В найкращiй iз її країн, Але насправдi в Конотопi, Що мучить нас, як сучий син.»
Ми просимо вибачення за незручності і непорозуміння. Ваше негативне враження від досвіду доставки не відповідає нашим стандартам обслуговування. Ми цінуємо кожного клієнта та прагнемо забезпечити високий рівень сервісу у всіх аспектах, включаючи доставку. Ваш відгук допоможе нам покращити наші процеси та надати Вам найкращий досвід обслуговування в майбутньому. Будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою електронної пошти за адресою [email protected], аби ми могли розібратися у всіх деталях та вирішити Вашу проблему. Також, будь ласка, вкажіть номер телефону, за яким ми зможемо з Вами зв'язатися. Ми глибоко зацікавлені в тому, щоб кожен наш клієнт був повністю задоволений нашими послугами. Будь ласка, надайте нам можливість виправити ситуацію і відновити Вашу довіру.
З повагою, Олександр Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Обираючи де саме купити ноутбук, вирішив зробити це у Фокстроті, бо мав позитивний досвід та повірив у те, що оплачений ноутбук буде відправлений мені на наступний день! Рахунок оплачено у середу 03.04, але до цього часу оплачений товар не відправлено, оператори кормлять мене завтра-післязавтра, в роботі. Зрозумійте, що обманювати не можна! А коли ваш оператор щось обіцяє, то покупець на... Читати відгук Обираючи де саме купити ноутбук, вирішив зробити це у Фокстроті, бо мав позитивний досвід та повірив у те, що оплачений ноутбук буде відправлений мені на наступний день! Рахунок оплачено у середу 03.04, але до цього часу оплачений товар не відправлено, оператори кормлять мене завтра-післязавтра, в роботі. Зрозумійте, що обманювати не можна! А коли ваш оператор щось обіцяє, то покупець на це розраховує…
Вітаємо! Приносимо вибачення за незручності, та довге очікування. Для того щоб ми мали змогу розібратися у Вашій ситуації та допомогти, будь ласка, надішліть нам це звернення на [email protected] вказавши Ваші контактні дані для зворотнього зв'язку.
З повагою, Оксана Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Замовив принтер Epson на сайті. Мені потрібна була безготівкова форма розрахунку. При оформлені замовлення такої опції немає. Довелось дзвонити на гарячу лінію. Там мене переключили на іншого фахівця. Той сказав, що зі мною зв'яжеться бухгалтерія коли я надам свою електронну пошту. Після цього зі мною зв'язались 2 фахівці. Кожен мені прислав рахунок. В одному з рахунків був зовсім інший товар.... Читати відгук Замовив принтер Epson на сайті. Мені потрібна була безготівкова форма розрахунку. При оформлені замовлення такої опції немає. Довелось дзвонити на гарячу лінію. Там мене переключили на іншого фахівця. Той сказав, що зі мною зв'яжеться бухгалтерія коли я надам свою електронну пошту. Після цього зі мною зв'язались 2 фахівці. Кожен мені прислав рахунок. В одному з рахунків був зовсім інший товар. Після оплати та підтвердження її від фахівця прийшла СМС-ка "Дякуємо за замовлення! Скоро зателефонуємо" А хотів просто та швидко купити принтер. 2 дні мого життя.
Вітаємо! Просимо вибачення за отримані неприємні емоції та завдані незручності! Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів, просимо надіслати Ваше звернення на нашу електронну пошту: [email protected] та вказати номер телефону на який було оформлене це замовлення для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Розповім свою історію. Придбала в них пральну машину. Згідно з умов доставки, доставка повинна була відбутися в неділю. При оформленні договору купівлі - продажу пральної машини нас попередили, що за годину до часу доставки подзвонять. І ось тут розпочалася перша частина Марлизонського балету, бо а ні через годину, а ні через півтори доставки не було, доставка відбулася через годину 45... Читати відгук Розповім свою історію. Придбала в них пральну машину. Згідно з умов доставки, доставка повинна була відбутися в неділю. При оформленні договору купівлі - продажу пральної машини нас попередили, що за годину до часу доставки подзвонять. І ось тут розпочалася перша частина Марлизонського балету, бо а ні через годину, а ні через півтори доставки не було, доставка відбулася через годину 45 хвилин і як нам пояснили доставщики, вони годину тільки чекали на завантаження машини товаром, добре, приїхали, залишилось тільки підняти товар в квартиру. І ось тут розпочалось саме найцікавіше. Підняли пральну машину на поверх, і з'ясувалось, що вона не та, вона з вітрини. Подзвонила я до магазину і питаю, як так вийшло, вони кажуть, що мабуть вантажники, щось наплутали, так як вітринний взірець це не наш, а наша пральна машина теж там є і ми маємо право її забрати або відмовитися. Ну добре, запакували назад вітринний взірець спустили з поверха, а це все час, підняли іншу, зовні машина добра, комплектація повна, недоліків не має. Прийняли товар. Наступного дня, після доставки, підключили пральну машину, як було вказано в інструкції, запустили, все пройшло добре. Ставлю прання, на етапі полоскання машина вибиває помилку, роблю сброс, пере далі але не довго, знов помилка і так разів 3-4 потім все ж таки помилка зникла машина допрала. Після такого прання я звернулась на горячу лінію компанії де мені запропонували ремонт. Ремонт нової пральної машини, мотивуючи це тим, що вона була в експлуатації. Коли ж я задала питання, а як я можу перевірити якість товару не підключив його, мені відповіли,що для цих випадків гарантійний ремонт є. Тобто, виходить, що ви можете придбати ніякісний товар, а потім його ремонтувати, доки буде діяти гарантія безкоштовно, а після за власний кошт.
Доброго дня! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація, щиро перепрошуємо за отримані неприємні емоції та незручності! Щоб ми мали змогу детально розібратися, будь ласка, надішліть нам Ваше звернення на нашу електронну пошту: [email protected] із зазначенням Вашого контактного номеру телефону, за яким можливо буде перевірити інформацію по замовленню та надати зворотний зв'язок.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353 Показати 1 відповідь
Бачу ви віповідаєте може і мені допоможите син купив подарунок пральню взяв мегаполіс на 5 років позвонила десь в кінці травня і до сьогодні машинка чекає на ремонт .що робити в такій ситуаціі
Вітаємо! За для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку і уточнення всіх деталей.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Добрий день! Приносимо вибачення за отримані неприємні емоції та непорозуміння! Будь ласка, напишіть нам подробиці ситуації на нашу електронну пошту: [email protected] із зазначенням дати відвідування магазину і Ваш контактний номер телефону, за яким ми змогли би надати Вам зворотний зв’язок.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Нам доставили холодильник с браком. Не хотят обменять. Мы 3 месяца копили экономили. Одесса фФокстрот. Писали заявления. Писали письмо. Результат ноль. Не компания а какая шарашка. Даже 7 км обслуживание лучше чем Фокстроте. Не рекомендуем
Вітаємо! Перепрошуємо за отримані неприємні емоції. За для того, щоб ми змогли розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] та вказати Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку.
З повагою, Ірина Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Много лет покупал технику в Фокстроте, но похоже это была последняя покупка. Купили ноутбук (31 000 грн) и через 3-4 дня появились полосы на экране. Обратился в магазин - сказали не меняют и нужно нести в сервис, так как если им оставить, то по времени это займет еще больше времени. В итоге покупали ноутбук для работы, а он уже третью... Читати відгук Много лет покупал технику в Фокстроте, но похоже это была последняя покупка. Купили ноутбук (31 000 грн) и через 3-4 дня появились полосы на экране. Обратился в магазин - сказали не меняют и нужно нести в сервис, так как если им оставить, то по времени это займет еще больше времени. В итоге покупали ноутбук для работы, а он уже третью неделю в ремонте. Тут, конечно, больше вопросов к производителю (Lenovo), но и магазин мог бы спокойно обменять на такой же товар и дальше разбираться с гарантией, но это все ложится на покупателя. Я бы еще понял, если бы он сломался хотя бы через месяц, но через 3 дня - тут явный брак, но никого это не волнует.
Но и это еще не все - когда написал отзыв об этом ноутбуке (LENOVO IP5 15ABA7 Storm Grey) - они его просто удалили. То есть отзывы на сайте фокстрота должны быть исключительно положительные... Так что имейте это в виду, когда читаете отзывы о товаре на их сайте - рейтинг не соответствует действительности.
Вітаємо! Прийміть наші щирі вибачення! За для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку.
З повагою, Олександр Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 35
Навіть не очікувала що Фокстрот може так себе повести!!! 30 березня 2021 року купили дитині ноутбук!!! Зразу запропонували гарантію, ми взяли на 2 року. Зі становищем в Україні, коли збирались залишили вдома в Лисичанську, документи та пластикову картку на ноутбук. Сьогодні позвонила на гарячу лінію Фокстрот, щоб дізнатись як можна скористатися бонусами від гарантії!!! На що оператор Світлана відповіла що... Читати відгук Навіть не очікувала що Фокстрот може так себе повести!!! 30 березня 2021 року купили дитині ноутбук!!! Зразу запропонували гарантію, ми взяли на 2 року. Зі становищем в Україні, коли збирались залишили вдома в Лисичанську, документи та пластикову картку на ноутбук. Сьогодні позвонила на гарячу лінію Фокстрот, щоб дізнатись як можна скористатися бонусами від гарантії!!! На що оператор Світлана відповіла що можна прийти в магазин Фокстрот і вибрати товар, "але що за умови є пластикова картка Фокстрот". Я пояснила що картка залишилась вдома, чи зможуть вони увійти в моє положення??? На що мені була дана відповідь НІЧІМ НЕ МОЖЕМ ДОПОМОГТИ!!!!! ЦЕ ЯК В УКРАЇНІ ВІЙНА, А ВАМ ЯКАСЬ КАРТА ВАЖЛИВА?????!!!! Вся інформація що я придбала ноутбук є у вас в комп'ютері!!!!
Вітаємо! За для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 35
Відгук про Фокстрот за адресою Черкаси, пр. Победы, 30 Придбала телефон Samsung Galaxy A53 у Фокстроті м. Черкаси. Виявивши недоліки в роботі телефону звернулася до магазину та в подальшому до сервісного центру, в якому мені повідомили, що для діагностики моєї проблеми потрібно відправити телефон через Нову Пошту до іншого міста, тому що в них немає необхідного обладнання. Тобто, за ці гроші я придбала собі фактично звичайний кнопочний телефон, зайти... Читати відгук Придбала телефон Samsung Galaxy A53 у Фокстроті м. Черкаси. Виявивши недоліки в роботі телефону звернулася до магазину та в подальшому до сервісного центру, в якому мені повідомили, що для діагностики моєї проблеми потрібно відправити телефон через Нову Пошту до іншого міста, тому що в них немає необхідного обладнання. Тобто, за ці гроші я придбала собі фактично звичайний кнопочний телефон, зайти по нормальному в Гугл через свій мобільний інтернет, Ю туб, Вайбер, щоб повноцінно користуватися смартофоном для роботи я не можу. І вимагайте роздрукувати чек на касі, а не в електронному вигляді, щоб для вас потім не стало сюрпризом ті послуги, які включив продавець за налаштування. Я і моя сім' я не один раз купували телефони в цьому магазині і завжди налаштування були мінімальні, а тут продавець навіть не спитав, чи потрібна така програма як інтерактивне ТБ передплата Megogo за 1188 грн. на 12 місяців. Неприємне враження від усього цього. Купувати телефони тепер буду тільки в спеціалізованих магазинах, а не Фокстроті, можливо там більше цінують клієнтів.
Добрий день! Приносимо щирі вибачення від імені компанії за отримані неприємні емоції. Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися із непорозумінням в нашому магазині та сервісному центрі. Ваше звернення зафіксовано та буде передано відповідальному спеціалісту. Чекайте на зворотній зв'язок.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353 Показати 1 відповідь
Відгук про Фокстрот за адресою Одеса, ул. Пантелеймоновская, 88/1 під час видачі товару немає повної діагностики справності та якості товару. Все надається покупцю у закритих коробках без можливості ознайомитися з товаром. На питання отримуються не чіткі відповіді. Вимагається передоплата, а перевірка товару після передачі грошей. При цьому попереджають, що поверненню товар не підлягає, а звертатися тільки у сервісний центр , навіть у час, коли пошкодження трапиться не виходячи з... Читати відгук під час видачі товару немає повної діагностики справності та якості товару. Все надається покупцю у закритих коробках без можливості ознайомитися з товаром. На питання отримуються не чіткі відповіді. Вимагається передоплата, а перевірка товару після передачі грошей. При цьому попереджають, що поверненню товар не підлягає, а звертатися тільки у сервісний центр , навіть у час, коли пошкодження трапиться не виходячи з магазину. Я вже звертався на Ваш сайт зі скаргою, але вона була видалена, що свідчить о домовленності між магазином та сайтом.
Переваги:
бонуси
Недоліки:
не отримання перевірки товару перед здійсненням оплати
Вітаємо. Прохання надіслати нам листа на електрону адресу: [email protected] з детальним описом, щоб відповідальні фахівці могли конкретно розібратися в Вашій ситуації. І вказати номер телефону для зворотного зв'язку.
З повагою, Оксана Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 замовив в інтернеті товар, видавали з такою кислою міною і таким поглядом, що я просто мовчав і боявся навіть шось спитати. мужик на видачі кривився а касир ледь з третього разу підняла 5 точку шоб помогти. що коіться? у вас всюди так навчають персонал?
Добрий день. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу детально розібратися в даній ситуації, прохання надіслати це звернення на нашу електронну адресу [email protected] і вказати номер замовлення та Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
З повагою, Ірина Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Полта́ва, ул. Зиньковская, 6/1 А Придбали посудомийну машину Bosch SMV2IVX00K. Менеджер наполегливо радив спеціаліста з установки від Фокстрот, який знає всі тонкощі цієї моделі. Сплатили відразу за установку 600 грн. Прийшов спеціаліст. Встановив машину на місце старої. За його словами, під'єднав до всіх комунікацій і зібрався іти. На питання, чому вона трохи випирає з кухонного гарнітуру і зовсім не залишилось місця для встановлення фасаду, сказав... Читати відгук Придбали посудомийну машину Bosch SMV2IVX00K. Менеджер наполегливо радив спеціаліста з установки від Фокстрот, який знає всі тонкощі цієї моделі. Сплатили відразу за установку 600 грн. Прийшов спеціаліст. Встановив машину на місце старої. За його словами, під'єднав до всіх комунікацій і зібрався іти. На питання, чому вона трохи випирає з кухонного гарнітуру і зовсім не залишилось місця для встановлення фасаду, сказав - не його справа. Фасад викликайте інших спеціалістів монтувати. Викликали інших. Виявилось, що спеціаліст Фокстрота не зняв транспортувальні кріплення і машина взагалі не вміщалась з зієї причини. Від'єднали від комунікацій, демонтували кріплення і встановили нормально
Добрий день! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу детально розібратися в даній ситуації, прохання надіслати це звернення на нашу електронну адресу [email protected] і вказати номер замовлення та Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
З повагою, Ірина Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Доброго дня! Приносимо щирі вибачення за завдані незручності! Хочемо розібратися в даній ситуації, для цього прохання направити це звернення на адресу [email protected]. з деталями ситуації яка склалася, вкажіть дату та адресу магазину, та Ваш номер телефону для зворотнього зв'язку.
З повагою, Оксана Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 Сервіс " Фокстроту"просто зашкалює ... Чотири дні везли пралку,і то,як би не позвонив сам,то не відомо,коли б то було.... А тепер,ще й типу підключка(хоча всі уточнили,чи була машинка інша підключена) протягом трьох робочих днів... І ще, виявляється,треба приїхати ще в магазин,бо забули активувати послугу підключення... Нікому не раджу "Фокстрот"з великою побутовою технікою. Максимум,що купити-"флешку"...
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Відгук про Фокстрот за адресою Кременчук, ул. Первомайская 44 19.09.22р.оплатила покупку прально-сушильної машини. На 4-й день мені її доставили. При огляді виявили великі сліди від удару, які недбало кимось замальовані. Працівник, який готував товар на відправку покупцеві, мабуть вирішив що і так зійде. Так як такої ж моделі в магазині не було, я доплатила за іншу. Спочатку мені обіцяли внепланову доставку товару, але насправді - знову чекати декілька... Читати відгук 19.09.22р.оплатила покупку прально-сушильної машини. На 4-й день мені її доставили. При огляді виявили великі сліди від удару, які недбало кимось замальовані. Працівник, який готував товар на відправку покупцеві, мабуть вирішив що і так зійде. Так як такої ж моделі в магазині не було, я доплатила за іншу. Спочатку мені обіцяли внепланову доставку товару, але насправді - знову чекати декілька днів. Чому таке відношення - не зрозуміло.
Переваги:
Доброзичливість консультанта, його намагання допомогти в вирішенні проблеми
Недоліки:
Недобросовісне відношення працівників, які готують товар на відправку покупцеві.
Відсутність внепланової доставки в ситуації, яка виникла з вини працівників магазину
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності. Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Купила мультиварку Liberton в магазині Фокстрот міста Умань. При першому використанні її вдома після вибору програм вона повністю вирубилась в не включається. Так як не пройшло 14 днів привезла її в магазин на повернення , але гроші повернути вони не збираються, а забрали мультиварку в сервісний центр на невизначений термін, хоча вважаю що моєї вини тут немає. І закон про... Читати відгук Купила мультиварку Liberton в магазині Фокстрот міста Умань. При першому використанні її вдома після вибору програм вона повністю вирубилась в не включається. Так як не пройшло 14 днів привезла її в магазин на повернення , але гроші повернути вони не збираються, а забрали мультиварку в сервісний центр на невизначений термін, хоча вважаю що моєї вини тут немає. І закон про повернення напротязі 14 днів в їх магазині не працює. Вони себе застраховують а клієнти попадають на гроші.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності. Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
18 сентября т. г. приобрел в маркете Фокстрот ( г.Кременчуг ул.Первомайская 44) смартфон Самсунг SM-A032F Galaxy a-03 Core 2/32 стоимостью согласно выданного мне чека 3800 гривен. В дополнение к этому без моего согласия в магазине всучили абсолютно мне ненужную программу стоимостью 299.90 гривен для отслеживания того что будет делать моя жена (Support UA Family... Читати відгук 18 сентября т. г. приобрел в маркете Фокстрот ( г.Кременчуг ул.Первомайская 44) смартфон Самсунг SM-A032F Galaxy a-03 Core 2/32 стоимостью согласно выданного мне чека 3800 гривен. В дополнение к этому без моего согласия в магазине всучили абсолютно мне ненужную программу стоимостью 299.90 гривен для отслеживания того что будет делать моя жена (Support UA Family Eye) в течение 6 месяцев. ТЕАТР АБСУРДА.
Вітаємо! Програмне забезпечення для смартфону Family Eye - це акційна позиція в чеку , що є подарунком, та пробивається у чеку за рахунок знижки на основний товар. Перепрошуємо за непорозуміння, для уточнення деталей ситуації, прохання направити це зверення на нашу адресу [email protected], вказавши Ваш контактний номер телефону для зворотного зв’язку.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Здравствуйте! Покупала с братом себе недавно пылесос, пылесос супер, отлично работает. Единственное что меня смутило это то что нам пришлось покупать гарантию на пылесос так как со слов продавцов заводской гарантии нет и за военного положения сервисные центры не работает во время войны. Хотя есть два рабочих центра у нас в городе
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності. Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти, або звернутися на горячу лінію нашої компанії 0 800 300-353, де Вашу звернення зафіксують і зроблять все можливе, щоб вирішити дане питання.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Купив холодильник за 19999, надіслали чек, а там Прим. комп. прог. SUPPORT UA Family Eye (27 місяців / 4 пристрої) на 6499.90 і Прим. комп. прог. ESET Internet Security 1 пристрiй 2 роки SN на 999,00грн, а сам холодильник в чеку 12499.10 Питання, що це таке на 7500 грн мені не дали? Антивірус на холодильник? Навіщо він мені? А SUPPORT... Читати відгук Купив холодильник за 19999, надіслали чек, а там Прим. комп. прог. SUPPORT UA Family Eye (27 місяців / 4 пристрої) на 6499.90 і Прим. комп. прог. ESET Internet Security 1 пристрiй 2 роки SN на 999,00грн, а сам холодильник в чеку 12499.10 Питання, що це таке на 7500 грн мені не дали? Антивірус на холодильник? Навіщо він мені? А SUPPORT UA Family Eye взагалі не зрозуміло що це. Гарантію не брав
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності. Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Олександр Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Ніколи не писала відгуків,але ,можливо, комусь буде корисним. Нещодавно хотіли придбати телефон оплатою частинами. До слова ,робили це другий раз в житті. Консультант поцікавився,чи достатній КРЕДИТНИЙ ліміт на картці. Ми підтвердили, що так. Товару в даному магазині не було в наявності,тому замовляли доставкою з іншого міста. Під час оформлення замовлення консультант запитав чи буде перший внесок і якщо так,... Читати відгук Ніколи не писала відгуків,але ,можливо, комусь буде корисним. Нещодавно хотіли придбати телефон оплатою частинами. До слова ,робили це другий раз в житті. Консультант поцікавився,чи достатній КРЕДИТНИЙ ліміт на картці. Ми підтвердили, що так. Товару в даному магазині не було в наявності,тому замовляли доставкою з іншого міста. Під час оформлення замовлення консультант запитав чи буде перший внесок і якщо так, то сума. Ми позначили, що 4000грн. Надалі була тривала нав‘язлива лекція про те, що нам просто необхідно придбати додаткову гарантію на телефон, адже його можуть вибити з рук , він може втопитися/впасти/розбитися, а дисплей дорогий і бла бла бла. І все це повторювалось неодноразово та вкрай наполегливо , а бажання купляти товар ставало все меншим. Після чергової відмови нас запросили до каси, продовжуючи нав‘язувати додаткову послугу. На касі необхідно було сплатити доставку новою поштою 99 грн та перший внесок 4000. Лише тут виявилось, що необхідна готівка,а не картка. Готівки з собою не було, на що консультант та дівчина на касі (після переговорів пошепки) пробили пакет і сказали загальну суму до оплати карткою (там було 4100 з копійками), ми оплатили кредиткою. Надалі був наступний платіж,який розбивався на частини. І тут виявляється,що дана послуга нам недоступна. Має бути достатнім не кредитний ліміт,а ліміт на оплату частинами. Нам,людям ,які далекі від цього, можна було пояснити одразу,подивитись і переконатись, а за 30 хвилин впарювання додаткової гарантії ніхто цього не зробив. Кошти нам повернули готівкою. Але вдома вже була «вишня на торті» - повідомлення у Приват24,що знялись 160 грн в якості відсотків за зняття готівки з кредитки. Тобто консультант та дівчина-касир вирішили провести купівлю пакету і паралельно використати послугу зняття готівки (яка з‘явилась у багатьох магазинах під час війни) , не попередивши при цьому нас. Як на мене, то необхідно хоч якось проговорювати свої кроки ,а не мовчки робити подібні речі . Звісно, що це не така велика сума , але неприємний осад залишився.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності. Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Истории уже много лет , но увидела этот сайт и решила написать чтоб люди не попадались на такие схемы развода . В фокстроте в Одессе поехали покупать ноутбук, выбрали модель и тут мужина(работник) говорит что настроить его стоит тысячу грн , но если бы он покупал себе , ему настройка бесплатно так как он это делает , предложил нам... Читати відгук Истории уже много лет , но увидела этот сайт и решила написать чтоб люди не попадались на такие схемы развода . В фокстроте в Одессе поехали покупать ноутбук, выбрали модель и тут мужина(работник) говорит что настроить его стоит тысячу грн , но если бы он покупал себе , ему настройка бесплатно так как он это делает , предложил нам дать ему лично 500 грн , он пробьет через себя ноут , ему будет 500грн и мы сьэкономим 500 . Мы согласились , он вынес нам ноутбук с коробкой . По началу мы ничего не заметили , позже поняли что это был не тот ноутбук и через пару месяцев он просто сгорел и не подлежал ремонту, посмотрев коробку чека там не оказалось конечно . Да , сами попались , получился опыт на будущее , но никогда не думала что в таких популярных магазинах сотрудники не боятся проводить такие схемы обмана . В 21 году опять поехали за ноутбуком , так как не особо разбираемся нам продавец впихнул ноутбук с витрины у которого батарея работала только от сети , но когда это выяснилось ноутбук поменяли на новый, упакованный в заводскую упаковку ,опять же, не приятно когда пользуются тем что люди не разбираются в технических характеристиках .Но как пришел разбирающийся человек поменяли в этот же день на другой ,работает отлично ,этой покупкой довольна ,хоть что то , но верить и надеятся на помощь продавцов консультантов не рекомендую
Переваги:
есть хорошая техника
Недоліки:
продавцы консультанты постоянно пытаются впихнуть плохое и если вы не разбираетесь вам обязательно впихнут и не скажут об этом
Добрий день! Дуже прикро, що у Вас склалося таке враження від співпраці з нашою мережею свого часу. Нам важливо, щоб нашим клієнтам було комфортно здійснювати покупки в нашій мережі магазинів, тому у разі виникненні непорозумінь наші клієнти мають змогу звернутися на наша гарячу лінію за номером 0-800-300-353, також працює онлайн-підтримки нашого сайту www.foxtrot.com.ua та офіційні сторінки у соцмережех, звернення буде розглянуте впродовж 8 робочих годин та надано зворотний зв’язок для вирішення питання. Ми щодня працюємо над поліпшенням якості обслуговування та докладаємо максимум зусиль, щоб конфліктних ситуацій не виникало. Якщо залишилися питання з якими ми можемо допомогти напишіть нам, будь ласка, на нашу електронну пошту: [email protected].
З повагою, Алла Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Купили два телевізора lg в м.Полтава по 20500 грн кожний, а в чеку по 16575 грн. Різницю вирівняли підпискою в МЕГОГО ( подарунок за 2388грн ) і Прим. комп. прог. SUPPORT UA Family Eye (27 місяців / 2 пристрої) по 2899,90 грн КОЖНА. Більш не зайду в Фокстрот
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в ситуації та допомогти, направте, будь ласка, це звернення на нашу адресу [email protected] і вкажіть Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в ситуації та допомогти, направте, будь ласка, це звернення на нашу адресу [email protected] і вкажіть Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Купила в магазине водонагреватель. Выбрали самый дорогой, потому что бойлер этой фирмы проработал с 2003 до 2019 и не было проблем. ФОКСТРОТ предложил ещё дополнительную гарантию. За неё надо было доплатить. Доплатили. Они пришли, установили. В итоге бойлер потёк. Гарантия не действительна, потому что всплыли подводные камни. Мы за ним не ухаживали, не следили, не протирали и вообще пошли мы... Читати відгук Купила в магазине водонагреватель. Выбрали самый дорогой, потому что бойлер этой фирмы проработал с 2003 до 2019 и не было проблем. ФОКСТРОТ предложил ещё дополнительную гарантию. За неё надо было доплатить. Доплатили. Они пришли, установили. В итоге бойлер потёк. Гарантия не действительна, потому что всплыли подводные камни. Мы за ним не ухаживали, не следили, не протирали и вообще пошли мы в задницу, потому что компания нашла причины нам не устранять неполадки. Впечатление: Вы у нас купите, мы с вас возьмём денег на всякие плюшки, но потом мы пошлём вас куда подальше...
Вітаємо! Для уточнення ситуації та подальшої допомоги у вирішенні даного питання будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Ірина Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
фокстрот не той що був раніше відношення до клієнта якість товарів помітно знизилась
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
розчарування замість сервісу
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Минус в обслуживании
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Якість гарна обслуговування ні
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Не мережа, а платформа, яка нав'язує відправку поштою
,... Читати відгук Сайт працює погано, в одну мить обрізало лівий ряд і ціну було видно наполовину. Підкидує купу товару, який мені непотрібний, але маю пролистувати і головне після цих зусиль і витраченого часу формуєш кошик, оформляєш, а воно все десь по різним магащинам, підозрюю партнерів, бо тих товарів ніколи нема, а вони не збирають ні, як Комфі, ні навіть, як Розетка
, варіант один замовлення через НП. Моє замовлення 1000 грн, а доставка 527. Окей. Я заходжу на товари окремо, КОЖНОГО РАЗУ забиваю своє місто і якщо тут є товар в магазині, то туди і ідь. У мене 6 позицій, я по всім Фокстротам маю проіхатись, але половину тільки НП. Було би чесно зберегти на початку моє місто і відразу на центральній сторінці повідомляти чи тільки НП, чи де на місці є.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Хоч номiнально ми в Європi В найкращiй iз її країн, Але насправдi в Конотопi,
«Хоч номiнально ми в Європi
В найкращiй iз її країн,
Але насправдi в Конотопi,
Що мучить нас, як сучий син.»
Ми глибоко зацікавлені в тому, щоб кожен наш клієнт був повністю задоволений нашими послугами. Будь ласка, надайте нам можливість виправити ситуацію і відновити Вашу довіру.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Придбання ноутбуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Монстр бюрократії
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
це не про сервіс
Придбала в них пральну машину. Згідно з умов доставки, доставка повинна була відбутися в неділю. При оформленні договору купівлі - продажу пральної машини нас попередили, що за годину до часу доставки подзвонять. І ось тут розпочалася перша частина Марлизонського балету, бо а ні через годину, а ні через півтори доставки не було, доставка відбулася через годину 45... Читати відгук Розповім свою історію.
Придбала в них пральну машину. Згідно з умов доставки, доставка повинна була відбутися в неділю. При оформленні договору купівлі - продажу пральної машини нас попередили, що за годину до часу доставки подзвонять. І ось тут розпочалася перша частина Марлизонського балету, бо а ні через годину, а ні через півтори доставки не було, доставка відбулася через годину 45 хвилин і як нам пояснили доставщики, вони годину тільки чекали на завантаження машини товаром, добре, приїхали, залишилось тільки підняти товар в квартиру. І ось тут розпочалось саме найцікавіше. Підняли пральну машину на поверх, і з'ясувалось, що вона не та, вона з вітрини. Подзвонила я до магазину і питаю, як так вийшло, вони кажуть, що мабуть вантажники, щось наплутали, так як вітринний взірець це не наш, а наша пральна машина теж там є і ми маємо право її забрати або відмовитися. Ну добре, запакували назад вітринний взірець спустили з поверха, а це все час, підняли іншу, зовні машина добра, комплектація повна, недоліків не має. Прийняли товар.
Наступного дня, після доставки, підключили пральну машину, як було вказано в інструкції, запустили, все пройшло добре. Ставлю прання, на етапі полоскання машина вибиває помилку, роблю сброс, пере далі але не довго, знов помилка і так разів 3-4 потім все ж таки помилка зникла машина допрала. Після такого прання я звернулась на горячу лінію компанії де мені запропонували ремонт. Ремонт нової пральної машини, мотивуючи це тим, що вона була в експлуатації. Коли ж я задала питання, а як я можу перевірити якість товару не підключив його, мені відповіли,що для цих випадків гарантійний ремонт є. Тобто, виходить, що ви можете придбати ніякісний товар, а потім його ремонтувати, доки буде діяти гарантія безкоштовно, а після за власний кошт.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353 Показати 1 відповідь
Мегаполіс обманюють
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Некомпетентність персоналу
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Жалоба на Фокстрот
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Не меняют бракованный товар через 3 дня так еще и отзывы о товаре удаляют
Но и это еще не все - когда написал отзыв об этом ноутбуке (LENOVO IP5 15ABA7 Storm Grey) - они его просто удалили. То есть отзывы на сайте фокстрота должны быть исключительно положительные... Так что имейте это в виду, когда читаете отзывы о товаре на их сайте - рейтинг не соответствует действительности.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 35
Дуже розчарував Фокстрот!!!!!
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 35
Проходьте мимо цього магазину
І вимагайте роздрукувати чек на касі, а не в електронному вигляді, щоб для вас потім не стало сюрпризом ті послуги, які включив продавець за налаштування. Я і моя сім' я не один раз купували телефони в цьому магазині і завжди налаштування були мінімальні, а тут продавець навіть не спитав, чи потрібна така програма як інтерактивне ТБ передплата Megogo за 1188 грн. на 12 місяців.
Неприємне враження від усього цього. Купувати телефони тепер буду тільки в спеціалізованих магазинах, а не Фокстроті, можливо там більше цінують клієнтів.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353 Показати 1 відповідь
Приниження прав покупця
Я вже звертався на Ваш сайт зі скаргою, але вона була видалена, що свідчить о домовленності між магазином та сайтом.
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Фокстрот - Луцьк видача
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
установка посудомийної машини
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Отвратительное обслуживание
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Пральна машина
Для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Недобросовісне відношення до покупця
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Неякісний товар.Мультиварка
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
в дополнение к смартфону навязали платную ненужную мне программу
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Возмущение
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти, або звернутися на горячу лінію нашої компанії 0 800 300-353, де Вашу звернення зафіксують і зроблять все можливе, щоб вирішити дане питання.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Що втюхують?
Питання, що це таке на 7500 грн мені не дали? Антивірус на холодильник? Навіщо він мені?
А SUPPORT... Читати відгук Купив холодильник за 19999, надіслали чек, а там Прим. комп. прог. SUPPORT UA Family Eye (27 місяців / 4 пристрої) на 6499.90 і Прим. комп. прог. ESET Internet Security 1 пристрiй 2 роки SN на 999,00грн, а сам холодильник в чеку 12499.10
Питання, що це таке на 7500 грн мені не дали? Антивірус на холодильник? Навіщо він мені?
А SUPPORT UA Family Eye взагалі не зрозуміло що це.
Гарантію не брав
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Купили пакетик за 160 грн.
Нещодавно хотіли придбати телефон оплатою частинами. До слова ,робили це другий раз в житті. Консультант поцікавився,чи достатній КРЕДИТНИЙ ліміт на картці. Ми підтвердили, що так. Товару в даному магазині не було в наявності,тому замовляли доставкою з іншого міста. Під час оформлення замовлення консультант запитав чи буде перший внесок і якщо так,... Читати відгук Ніколи не писала відгуків,але ,можливо, комусь буде корисним.
Нещодавно хотіли придбати телефон оплатою частинами. До слова ,робили це другий раз в житті. Консультант поцікавився,чи достатній КРЕДИТНИЙ ліміт на картці. Ми підтвердили, що так. Товару в даному магазині не було в наявності,тому замовляли доставкою з іншого міста. Під час оформлення замовлення консультант запитав чи буде перший внесок і якщо так, то сума. Ми позначили, що 4000грн. Надалі була тривала нав‘язлива лекція про те, що нам просто необхідно придбати додаткову гарантію на телефон, адже його можуть вибити з рук , він може втопитися/впасти/розбитися, а дисплей дорогий і бла бла бла. І все це повторювалось неодноразово та вкрай наполегливо , а бажання купляти товар ставало все меншим. Після чергової відмови нас запросили до каси, продовжуючи нав‘язувати додаткову послугу. На касі необхідно було сплатити доставку новою поштою 99 грн та перший внесок 4000. Лише тут виявилось, що необхідна готівка,а не картка. Готівки з собою не було, на що консультант та дівчина на касі (після переговорів пошепки) пробили пакет і сказали загальну суму до оплати карткою (там було 4100 з копійками), ми оплатили кредиткою. Надалі був наступний платіж,який розбивався на частини. І тут виявляється,що дана послуга нам недоступна. Має бути достатнім не кредитний ліміт,а ліміт на оплату частинами. Нам,людям ,які далекі від цього, можна було пояснити одразу,подивитись і переконатись, а за 30 хвилин впарювання додаткової гарантії ніхто цього не зробив. Кошти нам повернули готівкою. Але вдома вже була «вишня на торті» - повідомлення у Приват24,що знялись 160 грн в якості відсотків за зняття готівки з кредитки. Тобто консультант та дівчина-касир вирішили провести купівлю пакету і паралельно використати послугу зняття готівки (яка з‘явилась у багатьох магазинах під час війни) , не попередивши при цьому нас. Як на мене, то необхідно хоч якось проговорювати свої кроки ,а не мовчки робити подібні речі . Звісно, що це не така велика сума , але неприємний осад залишився.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Продали б/у ноутбук .Какие схемы делают сами работники , не поведитесь как мы
В 21 году опять поехали за ноутбуком , так как не особо разбираемся нам продавец впихнул ноутбук с витрины у которого батарея работала только от сети , но когда это выяснилось ноутбук поменяли на новый, упакованный в заводскую упаковку ,опять же, не приятно когда пользуются тем что люди не разбираются в технических характеристиках .Но как пришел разбирающийся человек поменяли в этот же день на другой ,работает отлично ,этой покупкой довольна ,хоть что то , но верить и надеятся на помощь продавцов консультантов не рекомендую
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Прим. комп. прог. SUPPORT UA Family Eye
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Бонус-про злодії.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
НЕ ОТВЕЧАЮТ за проданный товар
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353