Навіть не очікувала що Фокстрот може так себе повести!!! 30 березня 2021 року купили дитині ноутбук!!! Зразу запропонували гарантію, ми взяли на 2 року. Зі становищем в Україні, коли збирались залишили вдома в Лисичанську, документи та пластикову картку на ноутбук. Сьогодні позвонила на гарячу лінію Фокстрот, щоб дізнатись як можна скористатися бонусами від гарантії!!! На що оператор Світлана відповіла що можна прийти в магазин Фокстрот і вибрати товар, "але що за умови є пластикова картка Фокстрот". Я пояснила що картка залишилась вдома, чи зможуть вони увійти в моє положення??? На що мені була дана відповідь НІЧІМ НЕ МОЖЕМ ДОПОМОГТИ!!!!! ЦЕ ЯК В УКРАЇНІ ВІЙНА, А ВАМ ЯКАСЬ КАРТА ВАЖЛИВА?????!!!! Вся інформація що я придбала ноутбук є у вас в комп'ютері!!!!
Вітаємо! За для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Дуже розчарував Фокстрот!!!!! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 35