Comfy відгуки

Відгуки покупців
Comfy
1.7 5
7041 відгук / 1248433 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Продають неякісні товари

Сергій Москвін Сергій Москвін 32 хв 9 сек тому
Купив Батарею мобільну MAKE 100W для зарядки ноутбука. Через 2 місяці перестав заряджати. Ані обміняти, ані повернути гроші неможливо. Ремонтувати відмовились.

Негативний досвід покупки в Comfy.

Гость Гость 22 години 14 хв тому
Придбав проектор Samsung The Freestyle у магазині Comfy.
З першого дня використання всередині оптики, під захисним склом, наявна пилюка. Проектор новий.
Наявність пилу всередині оптичного блоку в новому пристрої викликає занепокоєння щодо якості товару та його подальшої експлуатації.
У межах 14-денного строку звернувся до магазину з проханням обміняти товар на новий, однак отримав відмову та рекомендацію звертатися безпосередньо до Samsung.... Читати відгук
Придбав проектор Samsung The Freestyle у магазині Comfy.
З першого дня використання всередині оптики, під захисним склом, наявна пилюка. Проектор новий.

Наявність пилу всередині оптичного блоку в новому пристрої викликає занепокоєння щодо якості товару та його подальшої експлуатації.
У межах 14-денного строку звернувся до магазину з проханням обміняти товар на новий, однак отримав відмову та рекомендацію звертатися безпосередньо до Samsung. Дуже розчарований рівнем сервісу. Взагалі немає бажання надалі щось купувати в Comfy. COMFY - Негативний досвід покупки в Comfy.

Дніпро Комфі Дафі жах

Адміністратор Адміністратор вівторок, 16 грудня
 Відгук про Comfy за адресою Дніпро, бул. Зоряний, 1А Товарознавець Юля, дуже зухвала дівчина. Підвищувала голос, грубо відповідала на питання. Хоча провина була магазину (товар не працював в момент користування вдома). Просили в неї вирішити питання та бути лояльною до нас. У відповідь таке відношення, наче прийшли до деї додому. Ми більше не клієнти Комфі. Сервіс на нулі. Керівництво компанії зверніть на це увагу!!!!Раніше ходили до Вас їз задоволення.... Читати відгук Товарознавець Юля, дуже зухвала дівчина. Підвищувала голос, грубо відповідала на питання. Хоча провина була магазину (товар не працював в момент користування вдома). Просили в неї вирішити питання та бути лояльною до нас. У відповідь таке відношення, наче прийшли до деї додому. Ми більше не клієнти Комфі. Сервіс на нулі. Керівництво компанії зверніть на це увагу!!!!Раніше ходили до Вас їз задоволення. Зараз Ви дуже змінились і у якості і тим паче у сервісі.
Переваги:
  1. Продавці наче нормальні хлопці
Недоліки:
  1. Товарознавець то жах!

Доставка не виконана протягом тижня, товар не отримано

Світлана Світлана субота, 13 грудня
 Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Миколи Лаврухіна, 4 Шановна адміністраціє магазину «Комфі»!
Хочу звернутись зі скаргою щодо неналежної організації доставки придбаного мною товару – духової шафи, а також некоректної роботи гарячої лінії та логістичної служби.
Опис ситуації
Після купівлі духової шафи мною була замовлена доставка з підйомом у квартиру.
Доставка була запланована на 6 грудня. Через складну ситуацію в країні з електропостачанням я заздалегідь зателефонувала на гарячу лінію... Читати відгук
Шановна адміністраціє магазину «Комфі»!

Хочу звернутись зі скаргою щодо неналежної організації доставки придбаного мною товару – духової шафи, а також некоректної роботи гарячої лінії та логістичної служби.

Опис ситуації

Після купівлі духової шафи мною була замовлена доставка з підйомом у квартиру.
Доставка була запланована на 6 грудня. Через складну ситуацію в країні з електропостачанням я заздалегідь зателефонувала на гарячу лінію та уточнила, що, навіть якщо не буде світла, доставку можна здійснити хоча б до під’їзду. Мене запевнили, що підйом на 9-й поверх буде виконано незалежно від наявності світла.

Однак увечері 6 грудня, близько 21:00, мені зателефонували та повідомили, що доставка цього дня не відбудеться. Мені запропонували перенесення на 9 грудня, не врахувавши мою важливу умову — можливість прийняти товар лише після 19:00 у будні дні.

Протягом 6–9 грудня я щоденно телефонувала на гарячу лінію та повторювала, що прийняти замовлення можу виключно після 19:00, що було проігноровано.

У п’ятницю, 12 грудня, коли мені зателефонувала логістика, мене знову запитали, коли у мене буде світло, хоча я неодноразово пояснювала, що це не є обмеженням — привезти товар можна до під’їзду.

Пізніше, ввечері того ж дня, мені повідомили, що в магазині на Лаврухіна (ТРЦ «Район») нібито є така ж духова шафа, і запропонували забрати її самостійно. Коли ми приїхали до магазину, з’ясувалося, що даної шафи немає, Від співробітників гарячої лінії, я протягом тижня чула, що вони розуміють неприємну ситуацію, але проблема як була так і залишилась.

Таким чином, я втратила значну кількість часу, нервів і зусиль, але товар так і не отримала.
Переваги:
  1. В Магазині працюють фахівці, які теж намагалися вирішити цю проблему, але ….
Недоліки:
  1. Не замовляйте безкоштовну доставку від магазину

Отказаться возвращать деньги за не качественный товар

Неизвестно Неизвестно вівторок, 9 грудня
Купила мульварку на следующей день принесла ,так как она поработала секунд 4 и выключилась и больше не светилась и не работала.Пришла в магазин мне поменяли товар на новый.Пришла домой включила и опять такая ситуация.Я пришла в магазин для того чтоб забрать деньги за товар мне сделали отказ.Мне не нужна мультиварка ремонтирована так как я толком ней не пользовалась и где... Читати відгук Купила мульварку на следующей день принесла ,так как она поработала секунд 4 и выключилась и больше не светилась и не работала.Пришла в магазин мне поменяли товар на новый.Пришла домой включила и опять такая ситуация.Я пришла в магазин для того чтоб забрать деньги за товар мне сделали отказ.Мне не нужна мультиварка ремонтирована так как я толком ней не пользовалась и где есть уверенность что она будет работать. Верните мне деньги.

Я дуже задоволена Комфі

Світлана Світлана неділя, 7 грудня
Я купила 05.12.25р холодильник в інтернет- магазині Комфі. Заказала 04.12.25р .оплатила покупку. И ввечері вже п'ятого числа мені додому доставили товар. Я мешкаю у м. Мукачево. Занесли на другий поверх. розпакували холодильник і встановили у кухню. Грузчики молоді хлопці. Приємні доброзичливі культурні. Дякую всій команді Комфі за культуру обслуговування!
Переваги:
  1. Холодильник працює.
Недоліки:
  1. Немає

Всім раджу Комфі

Світлана Світлана неділя, 7 грудня
Я щонедавно купила холодильник в інтернет магазині Комфі. Дуже задоволена.якістю обслуговування. Холодильник доставлений у день заказу. ввечері. Доставили на другий поверх. розпакували холодильник. Занесли в кухню. Грузчики молоді хлопці. Приємні. культурні у спілкуванні. . Холодильником я задоволена. Дякую за обслуговування всю команду. Комфі!
1 не згоден

Днище!!!!!

Гость Гость неділя, 7 грудня
Замовлення сплачене 24.11.2025
Обіцяна доставка 29.11 Наразі тричі змінювали дату доставки,а в кінці сказали виробник затримує поставку очікуйте ми звʼяжемося.Навіщо писати що є в наявності,НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ тут нічого!!!!!
Переваги:
  1. Дно
Недоліки:
  1. Брешуть
1 згоден

Абсолютна безвідповідальність.

Гость Гость субота, 6 грудня
Вперше та востаннє оформив замовлення в Comfy по повній передоплаті, вказував відкладене відправлення на відділення НП аби зручно було забрати товар у вихідний день, а в результаті все одно відправляють пізніше вказаної дати. Наче велика мережа магазинів, яка мала б дбати про репутацію, але все що почув у підтримці це ніякове бурмотіння і дитячі виправдання. Не рекомендую зв'язуватися з цим... Читати відгук Вперше та востаннє оформив замовлення в Comfy по повній передоплаті, вказував відкладене відправлення на відділення НП аби зручно було забрати товар у вихідний день, а в результаті все одно відправляють пізніше вказаної дати. Наче велика мережа магазинів, яка мала б дбати про репутацію, але все що почув у підтримці це ніякове бурмотіння і дитячі виправдання. Не рекомендую зв'язуватися з цим магазином.
1 згоден

ЖАХЛИВО!!!

Тетяна Тетяна середа, 3 грудня
Купили холодильник 27.11.25 р., до ставку замовили на 29.11.25 р., сказали що за час зателефонують, прочекали цілий день телефонували їм, сказали чекайте. В 19: 15 подзвонили і сказали що не встигають. Мабуть до ставка через поле через гай !!! І на разі сьогодні 03.12 чекаємо прислали в вайбері наче сьогодні. Це просто капець !!!!
1 згоден

перепутали товары в доставке

Tim Tim понеділок, 1 грудня
Заказал радиоприемник. Прислали мультиварку. Конечно же от получения отказался. В итоге: 1) не прислали мой заказ 2) не вернули бонусы, которые сняли при заказе радиприемника 3) никакой компенсации за неудобства.
Раньше годами все покупал в Comfy. Теперь вижу вторая подряд покупка проходит с проблемами.
P.S. Отзывы на сайте COMFY проходят модерацию и публикуются выборочно
Переваги:
  1. В данном заказе нет ни единого
Недоліки:
  1. Потраченное время. Отсутствие положительного решения. Отсутствие компенсации
1 згоден

Добре але обирайте товар уважно

Станіслав Станіслав понеділок, 1 грудня
Майже все купляв у Комфі, телевізори, кофемашина, чайники і т.д
Вся побутова техніка куплена у комфі, працює відмінно, деякій техніці більше 5 років. Була неприємна ситуація з ноутбуком, але магазин її вирішив)
Дуже радий що зможу і надалі довіряти комфі 😇
Переваги:
  1. Великий вибір товару
  2. Багато магазинів по місту
  3. Служба підтримка
Недоліки:
  1. Консультанти на локаціях
1 не згоден

Ситуація про бракований ноутбук вирішена

Аліна Аліна неділя, 30 листопада
Із перших днів ноутбук працював не так як потрібно. Він почав нагріватись навіть від того, що я працюю з текстовими документами. Як користувач, який нічого не розуміється в техніці, я думала, що це нормально. Через місяць він просто в мене почав деренчати так, що зараз зірветься. Якщо вам здається, що ваша техніка з перших днів працює не так, як потрібно... Читати відгук Із перших днів ноутбук працював не так як потрібно. Він почав нагріватись навіть від того, що я працюю з текстовими документами. Як користувач, який нічого не розуміється в техніці, я думала, що це нормально. Через місяць він просто в мене почав деренчати так, що зараз зірветься. Якщо вам здається, що ваша техніка з перших днів працює не так, як потрібно - вам не здається. Дякую комфі, що вирішили цю ситуацію та запропонували повернення!
Переваги:
  1. Комфі вирішить будь-яку ситуацію
1 не згоден

НЕ РЕКОМЕНДУЮ

Гость Гость субота, 29 листопада
Дно. Comfy пробиває чергове дно. На сайті магазину було вказано, що я отримаю замовлення на наступний день. Замовляв вдень, тобто в мене було багато часу замовити товар в іншому магазині. Звісно ж мені його ніхто не відправив, аргументуючи, що у них велике НАВАНТАЖЕННЯ. Шановні comfy, то ви гроші заробляєте, чі гроші заробляєте? Кого хвилює ваше навантаження? То людей більше найміть.... Читати відгук Дно. Comfy пробиває чергове дно. На сайті магазину було вказано, що я отримаю замовлення на наступний день. Замовляв вдень, тобто в мене було багато часу замовити товар в іншому магазині. Звісно ж мені його ніхто не відправив, аргументуючи, що у них велике НАВАНТАЖЕННЯ. Шановні comfy, то ви гроші заробляєте, чі гроші заробляєте? Кого хвилює ваше навантаження? То людей більше найміть. Якщо я замовив і планував отримати в конкретний день, означає, що для мене КРИТИЧНО ВАЖЛИВО отримати в той самий день. НЕ РЕОМЕНДУЮ. Не замовляйте нічого в цій конторі, обходьте стороною.
Переваги:
  1. -
Недоліки:
  1. Один суцільний мінус
1 згоден

Покупал тут холодильник

Иван Иван субота, 29 листопада
Хорошая сеть магазин.
Цены приемлимые.
Лучше конечно сравнивать с другими магазинами.
В целом супер все
1 не згоден

Продають брак

Станіслав Станіслав п'ятниця, 28 листопада
Продають бракований товар!
Брав ноутбук для роботи, при роботі в браузері грівся, через 1 місяць заторохтів!
Виявився брак, комфі відправили спочатку в лівий сервіс, потім самі забрали в свій сервіс замінили кулер і хочуть мені його віддати назад.
Написав заяву на повернення коштів або заміну пристрою, затягують відповіді, срок відповіді 14-30днів, принципово чекають 30 дня.
Вивчив питання... Читати відгук
Продають бракований товар!

Брав ноутбук для роботи, при роботі в браузері грівся, через 1 місяць заторохтів!
Виявився брак, комфі відправили спочатку в лівий сервіс, потім самі забрали в свій сервіс замінили кулер і хочуть мені його віддати назад.

Написав заяву на повернення коштів або заміну пристрою, затягують відповіді, срок відповіді 14-30днів, принципово чекають 30 дня.
Вивчив питання виявилось у мене не одного така ситуація, комфі намагається буть яким способом доказати вашу провину, консультанти наймаються спихнути брак вам назад видумуючи на ходу якісь закони.

Обираючи товар будьте дуже уважні!

Гарантія на телефон

Гость Гость п'ятниця, 28 листопада
Хочу залишити негативний відгук на магазин комфі в м. Чернігові, а саме на те, що консультанти надають не достовірну інформацію. Я оформлювала гарантію на суму 5000 грн за телефон, яка включала в себе те, що я можу повернути 80% вартості телефону або при закінченні гарантії я можу повернути свої 5000 грн. Поки діяла гарантія я знову звернулась до консультанта вже... Читати відгук Хочу залишити негативний відгук на магазин комфі в м. Чернігові, а саме на те, що консультанти надають не достовірну інформацію. Я оформлювала гарантію на суму 5000 грн за телефон, яка включала в себе те, що я можу повернути 80% вартості телефону або при закінченні гарантії я можу повернути свої 5000 грн. Поки діяла гарантія я знову звернулась до консультанта вже іншого, з чеком, який надав мені ту ж саму інформацію, про те, що при закінченні гарантії я зможу повернути свої кошти так як я не скорисутвалась гарантією. Зараз коли вже гарантія закінчилась, вони проінформували про те, що в мене була оформлена гарантія на гаджет, та кошти за неї не повертаються. Спираючись на те, що консультант який продавав мені телефон, заступник директора, чи когось там, та він не міг зробити помилку. В мене питання до самого комфі, чому консультанти не надають достовірної інформації та просто дурять людей? Я не рекомендую оформлювати гарантії в комфі, так як після оформлення, не має гарантії на те, що комфі поверне вам гроші. Вони обманюють, та спеціально не надають достовірну інформацію про свої послуги, щоб не повертати кошти.
Підкажіть як можна повпливати на цю всю ситуацію, так як, я не хотіла брати цю гарантію, але консультант запевнив мене про те, що це гарна пропозиція, а тепер, що магазин, що гаряча лінія не беруть за це відповідальність та не хочуть нічого робити, а просто розводять руками.
1 згоден

Ах *** якій магаз

Клієнт бувший Клієнт бувший четвер, 27 листопада
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Ця п*р*ша Львів магазин Виговского, де таке к0нчене бидло понабирали на якому базарі ?!
Заказ приїхавший з складу не видали за годину часу !!!
Відмовили при візуально людині (звинуваченні невідомо чого шизікі) бо індивідуального не сподобався,
а скоріше просто товар захотіли спи3дити !!!
Тобто ті Клоуни фактично безпідставно відмовили в обслуговуванні клієнта.
СЕРВІС ДН0 - годину прочекати пока ті... Читати відгук
Ця п*р*ша Львів магазин Виговского, де таке к0нчене бидло понабирали на якому базарі ?!
Заказ приїхавший з складу не видали за годину часу !!!
Відмовили при візуально людині (звинуваченні невідомо чого шизікі) бо індивідуального не сподобався,
а скоріше просто товар захотіли спи3дити !!!
Тобто ті Клоуни фактично безпідставно відмовили в обслуговуванні клієнта.
СЕРВІС ДН0 - годину прочекати пока ті ур*ди щось там мутили як базарні б*** між собою.
Обробляти закази швидко там теж не вміють.
А вивчати історію клієнта вміють.
Самий к*нчений магаз.

Впаруєте хлам дефективний, якій його потім самі роспродали за пів-ціни но виеб.. кловани.

Більше ні ногою в цю диру.
Поваги 0 не тещо до Клієнта, а і до громадян.
Переваги:
  1. Шо не купили в тому дниші
Недоліки:
  1. Магазин сплошний мінус.
1 згоден

Продали бракований ноубук

Аліна Аліна четвер, 27 листопада
Жахливішого магазину за всю історію покупок не зустрічала. Продали бракований ноутбук (несправність системи охолодження, а саме вентилятор, но ніяк не міг пошкодитись споживачем) почали грубити, що ніякого браку немає. Потім без моєї згоди його відремонтували, хоча за домовленістю спочатку мали відправити на діагностику і надати мені відповідь. Тепер у меня відновлений ноутбук, за ціною нового. Тобто Комфі має право... Читати відгук Жахливішого магазину за всю історію покупок не зустрічала. Продали бракований ноутбук (несправність системи охолодження, а саме вентилятор, но ніяк не міг пошкодитись споживачем) почали грубити, що ніякого браку немає. Потім без моєї згоди його відремонтували, хоча за домовленістю спочатку мали відправити на діагностику і надати мені відповідь. Тепер у меня відновлений ноутбук, за ціною нового. Тобто Комфі має право продавати браковану техніку, ремонтувати, і консультанти мають право казати споживачу -ну він знову як новий, що вам ще потрібно ? Якщо ви будете купувати щось в цьому жахливому магазині, то будьте готовими, що це вже не нова техніка, вже знайдені відгуки, де навіть під новою технікою було продано бу, а в 60% брак, за який винними зроблять вас.
1 згоден

ПРОДАЛИ БРАКОВАНИЙ ТОВАР І ТЕПЕР ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ПОВЕРТАТИ КОШТИ

Проблему вирішено
Гость Гость середа, 26 листопада
10.10.2025 я придбала новий ноутбук у магазині Comfy. Спочатку я хотіла взяти іншу модель, але консультант наполегливо переконував обрати саме цей варіант, запевняючи, що він найкращий. Зараз складається враження, що вони або вже знали про його проблеми, або це був відновлений ноутбук.
Використовувала ноутбук лише для роботи в браузері та з текстовими документами. Уже з перших днів він почав ненормально... Читати відгук
10.10.2025 я придбала новий ноутбук у магазині Comfy. Спочатку я хотіла взяти іншу модель, але консультант наполегливо переконував обрати саме цей варіант, запевняючи, що він найкращий. Зараз складається враження, що вони або вже знали про його проблеми, або це був відновлений ноутбук.

Використовувала ноутбук лише для роботи в браузері та з текстовими документами. Уже з перших днів він почав ненормально нагріватися, хоча навантаження було мінімальним. Приблизно через місяць роботи ноутбук почав гучно деренчати. Це зафіксовано на відео.

Коли я звернулася до консультантів Comfy, замість допомоги мені сказали:
Можете поїхати в сервісний центр у Харкові, якщо вони підтвердять брак, то можливо щось вирішимо. Хоча згідно із законом саме магазин має приймати товар на діагностику та вирішувати гарантійні питання.

У сервісному центрі в Харкові були здивовані тим, що Comfy взагалі направив мене до них, і повідомили, що це не їхня відповідальність.

Повернувшись у магазин, я чітко заявила, що відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» маю право на обмін товару або повернення коштів, якщо виявлено заводський брак. Консультанти знову відмовили та сказали, що можуть лише відправити ноутбук у ремонт, хоча я прямо сказала, що не даю згоди на ремонт.

Незважаючи на це, вони склали акт саме на ремонт. Унизу акта я власноруч написала, що не згодна на ремонт і вимагаю обмін або повернення коштів. Ми також подали окрему письмову заяву до магазину.

Після цього мені прийшло повідомлення:
«Заберіть ноутбук з ремонту».
Тобто попри мою категоричну відмову, ноутбук все одно відправили на ремонт, а не на діагностику, яку обіцяли.

У магазині нам грубо відповіли:
«Вам безкоштовно відремонтували ноутбук, що вам ще потрібно? Ніхто вам нічого не поверне».
І дали акт, де потрібно підписати, що товар отримано після ремонту та претензій немає. Я відмовилася це підписувати.

Ноутбук залишили у магазині. Тепер ми чекаємо відповіді від їхнього юридичного відділу протягом 30 днів. Якщо ситуацію не буде вирішено згідно із законом — будемо звертатися до Держпродспоживслужби та інших інстанцій, включно з вимогою компенсації моральної шкоди. І добре, що всі розмови фіксувались на відео, тому відповідальності оминути не вийде.

Я придбала новий ноутбук, а не бракований чи відремонтований. І магазин зобов’язаний виконувати закон, а не перекладати відповідальність на покупця.

Якісне обслуговування!

Гость Гость середа, 26 листопада
Дякую працівникам магазину Комфі м.Фастів за якісну та оперативну підтримку у вирішенні питань,що стосуються придбаного у них товару.Особлива подяка продавцю-консультанту 313(Богдану)
1 не згоден

Магазин свідомо співпрацює з развоняком Екта-сервіс

Liudmyla Liudmyla понеділок, 24 листопада
Купуючи мікрохвильовку, Comfy впарили сервісне обслуговування з Екта-сервіс. Це компанія-разводняк, якщо ви відправите свій товар туди, ви його більше не побачити, або побачите в гіршому стані, ніж був. Comfy та цю контору треба загнати до суду. Іде війна, а вони наживаються на людях.
1 згоден

Ужасное отношение!

Богдана Богдана неділя, 23 листопада
Оформила заказ с доставкой на 21.11 новой почтой
21.11 звонят и говорят что не все товары есть в наличии! Необходимо заполнить форму для возврата! Форму так и не прислали ( хотя я не понимаю почему за их косяк я еще должна что-то заполнять)
И вообще почему комплектовать начали в день когда я уже должна была получить заказ ???... Читати відгук
Оформила заказ с доставкой на 21.11 новой почтой
21.11 звонят и говорят что не все товары есть в наличии! Необходимо заполнить форму для возврата! Форму так и не прислали ( хотя я не понимаю почему за их косяк я еще должна что-то заполнять)
И вообще почему комплектовать начали в день когда я уже должна была получить заказ ???
22.11 я позвонила оператору и спросила в чем дело , так как товар которого не оказалось для отправки на сайте есть ( до сих пор не убрали) и почему мне до сих пор не прислали форму ?
На что оператор сказал что форму для заявления вышлет на почту
На почте до сих пор ничего нет , я без товара и без денег ! Являюсь клиентом с 2013 года , о чем сожалею ! Отвратительное отношение , я делала заказ на подарок , в итоге осталась ни с чем

Я в шоці від організації цього магазину

Клавдія Клавдія 12 листопада, 2025 год
Тиждень тому зробили замовлення на велику суму.Все оформили,оплатили через тиждень сказали буде доставка.
Ми чекаємо на доставку нам позвонили ,що техніки не має в наявності а гроші вони не можуть повернути всі зразу.
Це що якісь аферисти ,це що за шарашкіна кантора???
Непрофесіоналізм ,безвідповідальність і не повага до клієнтів.
Якщо вчасно не вирішити всі незручності я звернуся до суду
1 згоден

Відмовили у розпаковці товару для огляду

Анна Анна 12 листопада, 2025 год
Сьогодні відвідала Comfi у м.Луцьк з метою прослухати дві моделі навушників. Хочу зауважити, що я доросла людина, а не тінейджер, левова частка покупок електроніки моєї сім'ї припадає саме на Comfi, маю і бонусну карту. Так от, вирішила придбати повнорозмірні навушники, зупинилась на Sony i Anker. Звичайно, що перед покупкою такого товару їх потрібно прослухати, потестувати звук, зручність посадки на голові... Читати відгук Сьогодні відвідала Comfi у м.Луцьк з метою прослухати дві моделі навушників. Хочу зауважити, що я доросла людина, а не тінейджер, левова частка покупок електроніки моєї сім'ї припадає саме на Comfi, маю і бонусну карту. Так от, вирішила придбати повнорозмірні навушники, зупинилась на Sony i Anker. Звичайно, що перед покупкою такого товару їх потрібно прослухати, потестувати звук, зручність посадки на голові і т.п. Мала можливість прослухати Sony XM6 у свого друга, але хотіла б їх порівняти із Sony XM4 та Anker q45, зробити висновки і найближчим часом купити одні з них. Для цього і прийшла в Comfi. Більшість навушників були запаковані, а "вітринних" екземплярів не було взагалі. Консультант, порадившись із кимось "старшим" ВІДМОВИЛА У РОЗПАКОВЦІ НАВУШНИКІВ для огляду і прослуховування, аргументуючи цитую "ми розпаковуємо лише тоді, якщо при відсутності браку ви будете точно їх купувати зараз" 🙄😳.
Шановні працівники Comfi, ви взагалі при своєму розумі ??! Як людина може одразу купити досить недешевий товар, не порівнявши його з іншим, не обдумавши і т.п. Якщо, наприклад, якоїсь моделі немає в даному магазині, я маю право піти протестувати цей товар (щоб це не було) в іншому магазині чи замовити "на магазин" і обрати те що більше сподобалось ! Сказати, що я у шоці і гніві, це нічого не сказати ! То поставте так само телевізори чи холодильники у заводських коробках і не розпаковуйте, кажіть "можете подивитись як показує цей телевізор тільки якщо точно його будете купувати". Що це за дикість, ви вже починаєте працювати як Ябко і т.п. сумнівні контори (((( дуже розчарована таким обслуговуванням ! ((((( тепер буду при будь-якій можливості купувати у ваших конкурентів, дякую 🙃

Продали погано техніку.

Андрій Андрій 11 листопада, 2025 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купив в них телевізор вони навіть не настроїли його.Воно обдурують людей.Привезли додому поочав краче паказувати наступного дня ми його назад завзли.Потім вони його нвстроїли.Будьте обережні вони брехливі продавці.
Недоліки:
  1. Мінус.
1 згоден

Пробите дно чергове

Рома Рома 9 листопада, 2025 год
Під час перероблення заказака ті коончоні скасували і решту закази бо ба-ранам щось не сподобалась історія, яку вони самі і засрали.
1 згоден

Подяка менеджерам Максиму та Артему

Гость Гость 4 листопада, 2025 год
Висловлюю щиру безмежну вдячність менеджерам ТОВ «Комфі» МАКСИМУ та АРТЕМУ (м. Дніпро) за висококваліфіковане та людяне вирішення моєї архіскладної проблеми під час покупки побутової техніки. Наполеглива сумлінна діяльність вказаних спеціалістів запобігла розвитку у мене інфаркту чи інсульту, що фактично врятувало мені життя. Проблема полягала в тому, що київські горе-консультанти кваліфіковано вмовили мене купити таку техніку, що я за голову вхопилась... Читати відгук Висловлюю щиру безмежну вдячність менеджерам ТОВ «Комфі» МАКСИМУ та АРТЕМУ (м. Дніпро) за висококваліфіковане та людяне вирішення моєї архіскладної проблеми під час покупки побутової техніки. Наполеглива сумлінна діяльність вказаних спеціалістів запобігла розвитку у мене інфаркту чи інсульту, що фактично врятувало мені життя. Проблема полягала в тому, що київські горе-консультанти кваліфіковано вмовили мене купити таку техніку, що я за голову вхопилась коли прочитала відгуки про доставлені мені за 100км! холодильник та пралку. Слава Богу, що ще у Києві я повернула рекомендовану витяжку та не послухала консультанта і купила обраний мною бойлер. Холодильник виявився бракованим і гудів як трактор, а про пралку більше сотні негативних відгуків. Я одразу подзвонила на гарячу лінію Комфі і почалася двомісячна епопея з поверненням і покупкою нових холодильника і пралки. Після дзвінка на ГЛ мені одразу подзвонив Максим, підтримав, заспокоїв і запевнив, що все вирішиться хоч і не швидко. Я не повірила своїм вухам, бо такий конструктивний та людяний підхід у наш складний час – це неймовірно. Однак, це правда. Надалі доєднався Артем і вдвох з Максимом до останнього дня вони супроводжували вирішення проблеми до дрібниць, постійно були на зв’язку, усіляко допомагали, заспокоювали, підтримували. Якими словами висловити вдячність? Завдяки кваліфікації, вихованості та людяності Максима та Артема збережено моє здоров'я, життя і я маю якісні холодильник та пралку. Низький уклін вам, хлопці! Бережіть себе! З повагою, Оксана Березіна.
Comfy Відповідь представника Comfy 10 листопада, 2025 год
Добрий день, Оксано!

Дякуємо за такі щирі та теплі слова 💚

Нам дуже приємно читати, що Максим і Артем підтримали вас і допомогли у складній ситуації. Саме завдяки таким історіям ми ще раз переконуємось, наскільки важливо бути поруч із клієнтом на кожному етапі.

Обов’язково передамо хлопцям вашу подяку — їм буде дуже приємно! 😊

Хай нова техніка служить бездоганно, а враження від COMFY залишаються лише позитивними 🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!!

Олександр Олександр 1 листопада, 2025 год
 Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Берковецька, 6Д Хочу застерегти покупців від обманних дій магазинів комфі. 15.10.2025р із тестьом вирішили обновити йому телевізор і приїхали в магазин комфі Берковецька 6д Lavina Mall, оглянувши представлені тв зупинились на Samsung QE50QN80FAUXUA за 36998грн, повідомили консультанта що готові оглянути, оплатити і забрати даний тв, на що отримали відповідь що в магазині не має запакованого тв (був здивований адже це популярна серія... Читати відгук Хочу застерегти покупців від обманних дій магазинів комфі. 15.10.2025р із тестьом вирішили обновити йому телевізор і приїхали в магазин комфі Берковецька 6д Lavina Mall, оглянувши представлені тв зупинились на Samsung QE50QN80FAUXUA за 36998грн, повідомили консультанта що готові оглянути, оплатити і забрати даний тв, на що отримали відповідь що в магазині не має запакованого тв (був здивований адже це популярна серія телевізорів самсунг) і ми можем оплатити товар в магазині і нам доставлять в квартиру в Ірпінь за невелику додаткову плату. Порадившись все ж вирішили придбати тв таким способом, пішли на касу і тесть оплатив покупку картою, було домовлено про доставку на пт 17,10,2025р, в пт логісти набрали і повідомили про доставку з 18:00 до 21:00, оскільки прийняти товар в цей час не було можливості, перенесли доставку на пн 20,10,2025р. В понеділок 20,10,2025р в другій половині дня привезли телевізор самсунг по указаному адресу і представник комфі заніс тв в квартиру на 4 поверх, коли тесть попросив достати і включити телевізор представник комфі відмовив, зіславшись на те що техніку яку заносять в квартиру не можна включати 2години для набрання нею кімнатної температури (але на вулиці було близько 8градусів цельсія) оскільки це може призвести до виходу техніки з ладу оскільки металеві частини техніки в квартирі конденсують. Виконавши всі вказівки і включивши телевізор через 2години виявилось що єкран тв має дефекти, а саме різнокольорові горизонтальні та вертикальні полоси, хоча зовнішні ознаки будь якого пошкодження відсутні. І тут покупка на радість перетворюється на танці з бубном і доказування що ти не індіанець) Після виявлення дефекту єкрана був зроблений дзвінок в службу підтримки комфі і повідомлено про дефект купленого товару, на що представники комфі запросили скинути фото упаковки тв, самого тв, чека на оплату і сказали чекати рішення впродовж 3 днів, ну і звісно через три дні була відповідь що їхні експерти оприділили по фото що це ми пошкодили телевізор коли доставали з коробки, ця відповідь не прийнятна для нас тому була написана заява в магазин комфі на берковецькій 6д, для вирішення питання, ну і далі заяви в держ службу по захисту споживачів, досудова претензія ну і якщо ці шаги не вирішать питання сам позов до суду. Отак банальна покупка товару в комфі обернулась головним болем та затратою уйми часу.
Хочу застерегти покупців що коли ви не можете забрати і перевірити товар безпосередньо в магазині і вам привозять техніку за адресою, не відпускайте логістів до тих пір поки вони з вами не включать техніку, якщо 2 години або навіть сутки (це буває с холодильниками) давайте їм стілець і нехай очікують біля ліфта, тільки потім підписуйте товаротранспортну накладну про отримання техніки, нажаль інших варіантів з комфі не існує щоб не попасти в таку ситуацію як у нас. COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!! COMFY - Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!!
Переваги:
  1. дуже бистро у вас приймають кошти за товар
Недоліки:
  1. по фото визначають хто винний в пошкоджені техніки
  2. не дотримуються чинного законодавства
1 згоден
Comfy Відповідь представника Comfy 10 листопада, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що детально описали ситуацію.
За результатами перевірки ІТ-спеціаліст виявив ознаки самостійного пошкодження екрана, тому, на жаль, в обміні було відмовлено.
Наразі зареєстровано ваше письмове звернення — відповідь надасть юридичний департамент у встановлений термін (до 30 днів).

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Windows не покупайте

Тим Тим 28 жовтня, 2025 год
Купил в COMFY ПО Windows вместе с ноутбуком. Ключ активации выдает в чате обычный менеджер службы поддержки. Виндовс вам смогут установить в магазине. Я ездил 4 раза. У них не получалось. В итоге ставили 4 дня. Никакой компенсации не предложили. Не стоило переплачивать за Windows 11 2000 грн. Мог купить напрямую у майкрософт
Переваги:
  1. Я не увидел плюсов.
Недоліки:
  1. Дороже на $50. Устанавливают не профессионалы. Вы тратите время на поездку в магазин и ожидание.
1 згоден
Comfy Відповідь представника Comfy 10 листопада, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися досвідом. Дуже шкода, що встановлення програмного забезпечення зайняло стільки часу 😔
Ми обов’язково перевіримо, чому виникли труднощі, і зробимо висновки.
Будь ласка, надішліть ваші контакти з темою листа "vidhuk.ua_2258953" на [email protected] 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні

Рейтинг 1.7 з 5 на підставі 7041 відгука
Супермаркети електроніки
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.2
983 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.1
25 відгуків
Eldorado.ua
Eldorado.ua

Рейтинг: 1.8
4739 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
23 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
242 відгука
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.4
5148 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
29 відгуків
ТРЦ Cosmo Multimall (Космополит)
ТРЦ Cosmo Multimall (Космополит)

Рейтинг: 2.9
26 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
134 відгука