Купував у Фокстроті пральну машину Whirlpool з доставкою додому.. Основною причиною вибору була саме доставка за адресою. Проте, замість обіцяної доставки, товар надіслали на відділення. Протягом двох днів відмовлялися виправити помилку, посилаючись на те, що це проблема служби доставки. В результаті довелося самостійно наймати вантажників і витрачати додаткові кошти та час.
Еммо, добрий день! Нам щиро прикро, що доставка не відповідала очікуванням і спричинила Вам незручності, щиро просимо вибачення! Ми розуміємо, наскільки важливо отримати товар саме за вказаною адресою, особливо коли це враховано при оформленні замовлення. Магазин передає товар до служби доставки згідно з оформленими умовами, однак цілком згодні, що покупець не має страждати через технічні чи організаційні нюанси. Ми обов’язково розглянемо цю ситуацію спільно з логістичним партнером, щоб не допустити подібного у майбутньому. Прохання надіслати цей відгук нам на електронну пошту: [email protected] та вказати номер телефону на який було оформлено замовлення для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку після розгляду. Дякуємо, що повідомили про проблему — Ваші відгуки допомагають нам вдосконалювати сервіс.
розчарування замість сервісу - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353