Фокстрот відгуки покупателей

Фокстрот відгуки покупателей
Фокстрот
1.4 5
5127 відгуків / 874526 переглядів
Результати відгуків
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Брехня від ФОКСТРОТ

Олексій Нор Олексій Нор субота, 22 листопада
Хотів купити: Зарядна станція ECOFLOW RIVER 2 Pro 768Wh 800Вт 213333 mAh (СТ-00003121), Замовлення №17362791
Сподобалося: не вказані
Не сподобалося: наявність
Зробив замовлення 10 листопада 2025 року. Запевнили, що товар буде 21.11.25. Увесь час статус замовлення був «комплектується». Не витримав - зателефонував у колцентр - отримав відповідь : не хвилюйтеся, товар у дорозі і обов?язково буде 21.11. Як виявилося, це... Читати відгук
Хотів купити: Зарядна станція ECOFLOW RIVER 2 Pro 768Wh 800Вт 213333 mAh (СТ-00003121), Замовлення №17362791
Сподобалося: не вказані
Не сподобалося: наявність
Зробив замовлення 10 листопада 2025 року. Запевнили, що товар буде 21.11.25. Увесь час статус замовлення був «комплектується». Не витримав - зателефонував у колцентр - отримав відповідь : не хвилюйтеся, товар у дорозі і обов?язково буде 21.11. Як виявилося, це була відверта брехня. 21.11. Фокстрот скинув повідомлення у Вайбер що, начебто, товару нема у постачальника і запропонував купити в них «аналогічний» товар значно дорожче. Невже це стало ясно у останній день?! Складається враження, що співробітники магазину самі скуповують товари з високим попитом, а потім він з?являється на OLX. Ганьба!
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот субота, 22 листопада
Вітаємо! Ми приносимо вибачення за незручності та неприємні емоції, на даний момент ми фіксуємо Ваше звернення, для того щоб розібратися та допомогти. Очікуйте будь ласка на дзвінок від відповідального співробітника.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Обманюють і наживаються

Юлія Юлія п'ятниця, 21 листопада
 Відгук про Фокстрот за адресою Київ, ул. Гната Юры, 20 10.11 2025 зробила замовлення на станцію екофлоу. Сказали чекати ,під замовлення.
21.11.2025 р. Мала отримати товар. Зателефонувала, щоб уточнити в якій годині можу забрати свій товар!?? Мені сказали, що товару немає в наявності. Робіть нове замовлення. А нове замовлення виходить дороще на 6000 грн. !!! Ось як Фокстрот наживається на своїх клієнтах. ... Читати відгук
10.11 Фокстрот - Обманюють і наживаються 2025 зробила замовлення на станцію екофлоу. Сказали чекати ,під замовлення.
21.11.2025 р. Мала отримати товар. Зателефонувала, щоб уточнити в якій годині можу забрати свій товар!?? Мені сказали, що товару немає в наявності. Робіть нове замовлення. А нове замовлення виходить дороще на 6000 грн. !!! Ось як Фокстрот наживається на своїх клієнтах. Дякую!!!
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот субота, 22 листопада
Доброго дня!
Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася. Ваш коментар уже передано на розгляд відповідальному менеджеру, і ми зробимо все можливе, щоб детально розібратися та повернутися до Вас з конкретною відповіддю найближчим часом.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Ужасное обслуживание покупателя.

Михаил Михаил п'ятниця, 21 листопада
Сначала хотел сделать заказ через интернет магазин. Потратил больше часа времени на общение с ботом, который как потом выяснилось меня "не понял", а потом с оператором, который сообщил мне, что бот меня не понял и что у них нет возможности выполнить мой запрос.
А запрос был простой - доставить в магазин два разных монитора, чтобы я мог их включить, сравнить... Читати відгук
Сначала хотел сделать заказ через интернет магазин. Потратил больше часа времени на общение с ботом, который как потом выяснилось меня "не понял", а потом с оператором, который сообщил мне, что бот меня не понял и что у них нет возможности выполнить мой запрос.
А запрос был простой - доставить в магазин два разных монитора, чтобы я мог их включить, сравнить и сделать свой выбор.
Хорошо, думаю схожу в сам магазин, может там они есть в наличии, т.к. магазин большой, сотрудников там тьма, а находится он в ТРЦ "Киев" г. Полтава. В магазине этих мониторов тоже не оказалось, но сотрудник уговорил меня сделать заказ, чтобы их доставили. Поскольку живу я в 50-ти км от города, мне пришлось потратить на это ещё пол дня.
Через пару дней пришло СМС сообщение, что мониторы доставлены и я могу получить свой заказ.
Я беру машину, еду в магазин, напомню 50 км в одну сторону, который находится в ТРЦ "Киев", там магазин "Фокстрот" находится на втором этаже, захожу в магазин, а там тьма, светят фонариками и работают только терминалы для оплаты. При этом весь первый этаж светится, в других магазинах на втором этаже тоже свет есть.
Сотрудник ведёт меня по тёмному магазину к витрине, где стоят выключенные мониторы. Я спрашиваю сотрудника - зачем? Вы думаете я не знаю, как выглядит выключенный монитор?
Сотрудник мне отвечает - в нас немає світла. Чекайте, можливо з'явиться.
Я пошёл, покурил, выпил кофейку из электрической кофе машины, которая потребляет электричество, как весь магазин Фокстрот и находится в том же ТРЦ. Начинаю нервничать. Проходит полчаса, возвращаюсь в Фокстрот, света нет. Спрашиваю, что делать будем? Сотрудник мне говорит, что свет будет в 15.00, а приехал я в 11.30!!!
Интересуюсь у сотрудника - Почему в других магазинах свет есть, а у вас нет? Мне сотрудник отвечает - усі питання до адміністрації ТРЦ. Спрашиваю у сотрудника - А может, это вы должны разговаривать с администрацией, чтобы у вас было электричество?
Вопрос остаётся без ответа, сотрудник разворачивается и уходит в темноту.
Прекрасное обслуживание! Замечательный магазин!
Итог: потрачена неделя времени, бензин, дорога - результат НОЛЬ!!!
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот п'ятниця, 21 листопада
Доброго дня.
Перепрошуємо за незручності, які виникли під час оформлення та отримання Вашого замовлення. Ваш коментар передано відповідальним фахівцям для подальшого опрацювання та уточнення деталей із магазином.

Ще раз перепрошуємо за доставлені незручності та дякуємо, що повідомили нам про ситуацію.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Не дотримуються термінів доставки

Володимир Володимир п'ятниця, 21 листопада
 Відгук про Фокстрот за адресою Київ, вулиця Велика Васильківська, 45 Обрав товар у Фокстроті виключно через зазначений термін доставки – 20.11, адже проектор був потрібен саме в цей день. На жаль, магазин не дотримався обіцяних строків, через що я залишився без необхідного у визначений час.
Такі ситуації підривають довіру до сервісу та створюють серйозні незручності. Сподіваюся, Фокстрот перегляне підхід до вказання та дотримання термінів доставки, щоб уникати подібних випадків у... Читати відгук
Обрав товар у Фокстроті виключно через зазначений термін доставки – 20.11, адже проектор був потрібен саме в цей день. На жаль, магазин не дотримався обіцяних строків, через що я залишився без необхідного у визначений час.

Такі ситуації підривають довіру до сервісу та створюють серйозні незручності. Сподіваюся, Фокстрот перегляне підхід до вказання та дотримання термінів доставки, щоб уникати подібних випадків у майбутньому.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот п'ятниця, 21 листопада
Володимире, добрий день! Щиро перепрошуємо за незручності, що виникли через затримку доставки. На жаль, затримка сталася зі сторони постачальника. Розуміємо, що це спричинило для Вас незручності, особливо враховуючи важливість дати, і ми обов’язково візьмемо до уваги Ваш зворотний зв’язок, щоб удосконалювати наші процеси. Наразі Ваше звернення зафіксоване і взято в роботу. Дякуємо за розуміння та терпіння!

З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Магазин «Фокстрот» дурить покупців!

Оксана Оксана п'ятниця, 21 листопада
Купували нещодавно пральну машину Hisense WF3S8045BW3/UA. Хотіла би залишити відгук стосовно працівників і магазину «Фокстрот» в м. Умань. Продали пральну машину за майже 18998 грн хоча ціна на сайті 16999 грн, добре, що я перевірила електронний чек і побачила, що додатково ще ми оплатили якусь гарантію (крім тої, що від виробника), про яку нам ніхто не повідомив. Гроші звісно повернули,... Читати відгук Купували нещодавно пральну машину Hisense WF3S8045BW3/UA. Хотіла би залишити відгук стосовно працівників і магазину «Фокстрот» в м. Умань. Продали пральну машину за майже 18998 грн хоча ціна на сайті 16999 грн, добре, що я перевірила електронний чек і побачила, що додатково ще ми оплатили якусь гарантію (крім тої, що від виробника), про яку нам ніхто не повідомив. Гроші звісно повернули, але довелося попотіти, щоб їх повернути! За таке ще й моральна компенсація мала б бути! Саме цікаве, що всю вину склали на стажера, який всі дії обговорював з продавцем! Хочу звернути керівництво магазину «Фокстрот», що стажер не винен, навпаки продавець йому все казав, як робити
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Приплюсовують не підтверджені покупцем послуги
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот п'ятниця, 21 листопада
Оксано, доброго дня! Щиро перепрошуємо за неприємний досвід, який Ви отримали після здійснення покупки в нашого магазину. Хочемо детально розібратися в цій ситуації, для цього просимо Вам надіслати цей відгук на нашу електронну пошту: [email protected], та вказати Ваш номер телефону на який була здійснена ця покупка для перевірки інформації та надання Вам зворотного зв'язку. Для нас надзвичайно важливо забезпечувати якісний сервіс і відповідальне ставлення до кожного клієнта.

З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Спасибо Фокстрот

Александр Александр вівторок, 18 листопада
Спасибо Фокстрот за доставку и быстрое решение проблемы. Были небольшие разногласия с доставкой,но это не вина Фокстрот,а мистэкспресс. Изначально мой отзыв был негативный,я прошу прощения перед сотрудниками магазина и самим магазином Фокстрот. Рекомендую этот магазин . Приношу извинения за свой предыдущий пост ниже.
Переваги:
  1. Быстро разобрались и помогли
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот вівторок, 18 листопада
Вітаємо, Олександре! Щиро дякуємо Вам за розуміння, об’єктивність та за те, що знайшли час оновити свій відгук. Нам дуже приємно, що ситуацію з доставкою успішно вирішилась й Ви залишилися задоволені результатом. Ми постійно працюємо над тим, щоб сервіс був максимально комфортним для кожного клієнта, і в разі будь-яких непорозумінь завжди відкриті до діалогу та допомоги. Раді, що Ви залишаєтеся з нами та рекомендуєте Фокстрот! Завжди будемо раді допомогти Вам з новими покупками!

З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Продаж товару, якого нема в наявності

Світлана Світлана понеділок, 17 листопада
Було оформлене замовлення зарядної станції через монобанк оплата частинами. Термін доставки 4 дні. Наступного дня вже була інформація, що термін доставки продовжно - 11 днів. Через тиждень монобанк скасував замовлення з приміткою, що товару немає в наявності. Оператор Фоктрот це підтвердив ,хоч і на той момент товар був на сайті, доступний для покупки. На питання , чому продається... Читати відгук Було оформлене замовлення зарядної станції через монобанк оплата частинами. Термін доставки 4 дні. Наступного дня вже була інформація, що термін доставки продовжно - 11 днів. Через тиждень монобанк скасував замовлення з приміткою, що товару немає в наявності. Оператор Фоктрот це підтвердив ,хоч і на той момент товар був на сайті, доступний для покупки. На питання , чому продається товар, якого нема та зауваження, що втрачено час ( а це важливо, бо ціна за тиждень в інших продавців виросла) отримали тільки «вибачення з боку компанії». І пропонували 200бонусів. На аргумент, що це не є вирішенням проблеми отримала повторний дзвінок дівчинки- оператора, яка знов вибачалась та повідомила , що «ніяких компенсацій у них не передбачено»
Недоліки:
  1. Жахлива безвідповідальна робота. Наявність товару не відповідає дійсності.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот вівторок, 18 листопада
Вітаємо. Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася з Вашим замовленням. На жаль, у період оформлення спостерігався значний дефіцит зарядних станцій, через що інформація про наявність оновлювалась із затримкою.

Розуміємо, що через це Ви втратили час і можливість придбати товар за нижчою ціною, і нам щиро прикро, що Вам довелося зіштовхнутися з такими незручностями. Ми вже передали Ваш випадок на внутрішній розгляд, аби уникнути подібних ситуацій надалі.


З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Не тратьте время на Фокстрот!

Алина Алина п'ятниця, 14 листопада
Пишу этот отзыв для того чтобы другие люди могли сохранить свои нервы и время. В ходе выяснения причин почему не был отправлен заказ вовремя выяснилось, что "сотрудники" халатно отнеслись и не приняли его в работу вовсе, он висел на сайте, оповещения от чат ботов по статусе заказа приходили неверны, менеджера кормят обещаниями о том что заказ прибудет вовремя, и так... Читати відгук Пишу этот отзыв для того чтобы другие люди могли сохранить свои нервы и время. В ходе выяснения причин почему не был отправлен заказ вовремя выяснилось, что "сотрудники" халатно отнеслись и не приняли его в работу вовсе, он висел на сайте, оповещения от чат ботов по статусе заказа приходили неверны, менеджера кормят обещаниями о том что заказ прибудет вовремя, и так день за днем. Каждый говорит разное, целые дни прождали курьера, а заказ по факту даже не был сформирован. В дополнение ко всему неверно указали адрес доставки для почты. Также тот факт что сотрудники компании нагло врут, говоря о том что просто не дозвонились, а звонков то никаких и не поступало. Вместо извинений - ложь и оправдывания.
Ужасная компания, которая не оправдает ваших ожиданий, а деньги заплати.
Переваги:
  1. Плюсов абсолютно никаких
Недоліки:
  1. Менеджера не пытаются помочь в ситуации. Халатность, безответственность. Неуважение покупателя
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот п'ятниця, 14 листопада
Нам дуже шкода, що сталась така ситуація з Вашим замовленням! Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації та відреагувати

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Аферисты фокстрот

Александр Александр п'ятниця, 14 листопада

Мошенники не товара,не денег. Оформил заказ 17360814 10.11.25 сегодня 14.11.25 не денег,не товара по ушам ездят никто не связывался. Переключить на главного менеджера посылают мягко, связь только с операторами.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот п'ятниця, 14 листопада
Доброго дня!
Перепрошуємо за ситуацію, яка склалася. Ми розуміємо, наскільки неприємно опинитися в такій ситуації, коли є очікування на швидкий зворотний зв’язок та чітке вирішення питання. Ваш коментар уже передано на розгляд відповідальному менеджеру, і ми зробимо все можливе, щоб детально розібратися та повернутися до Вас з конкретною відповіддю найближчим часом.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Не возвращают деньги за заказ

Antonio Antonio четвер, 13 листопада
 Відгук про Фокстрот за адресою Одеса, ул. Новощепной ряд, 2 Заказ новой почтой не отправили, я купил товар в магазине.
За интернет заказ, который был оплачен деньги не возвращают. Ездят по ушам. Денег нет, товара нет
Я требую вернуть деньги за заказ 17359970
Переваги:
  1. Удобный сайт
Недоліки:
  1. Мошенники
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот п'ятниця, 14 листопада
Вітаємо! Перепрошуємо за затримку! Ваш запит передали у внутрішній відділ, кошти Вам обов'язково буде повернуто після обробки заявки.
Дякуємо за розуміння.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Подарункові сертифікати

Андрій Дадаєв Андрій Дадаєв середа, 29 жовтня
Магазин має якісь дивні умови використання подарункових сертифікатів, якщо обрати спосіб доставки Кур'єр Фоктрот то скористатися сертифікатом не можна, але при цьому якщо обрати посередника Кур'єр Нова Пошта то можна, виходить власна доставка має менше привілеїв ніж Нова Пошта.
Також на товари з уцінки, якщо товар з розділу уцінки не можна оформити самовивозом, хоча анологічний товар з цього ж складу... Читати відгук
Магазин має якісь дивні умови використання подарункових сертифікатів, якщо обрати спосіб доставки Кур'єр Фоктрот то скористатися сертифікатом не можна, але при цьому якщо обрати посередника Кур'єр Нова Пошта то можна, виходить власна доставка має менше привілеїв ніж Нова Пошта.
Також на товари з уцінки, якщо товар з розділу уцінки не можна оформити самовивозом, хоча анологічний товар з цього ж складу без уцінки можна, не кажучи про те що не можна і переміщувати товар між магазинами.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот середа, 29 жовтня
Доброго дня!
Перепрошуємо за незручності, які виникли під час оформлення замовлення.

Будь ласка, надайте Ваш номер телефону, щоб ми могли детальніше розібратись у ситуації та допомогти вирішити це питання якомога швидше.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Не рекомендую

Olha Hrytsiv Olha Hrytsiv вівторок, 28 жовтня
Юридична особа «Фокстрот» більше не існує. Ви укладаєте договір купівлі-продажу з ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ». Ця компанія неодноразово ставала відповідачем у судових справах, пов'язаних з порушенням прав споживачів.
Я придбала товар у «Фокстрот» (ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ»), який виявився несправним одразу після покупки. Замість того, щоб насолоджуватися кавою, я змушена витрачати час на гарантійне обслуговування. Компанія відмовилася брати на себе відповідальність, намагаючись перекласти... Читати відгук
Юридична особа «Фокстрот» більше не існує. Ви укладаєте договір купівлі-продажу з ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ». Ця компанія неодноразово ставала відповідачем у судових справах, пов'язаних з порушенням прав споживачів.

Я придбала товар у «Фокстрот» (ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ»), який виявився несправним одразу після покупки. Замість того, щоб насолоджуватися кавою, я змушена витрачати час на гарантійне обслуговування. Компанія відмовилася брати на себе відповідальність, намагаючись перекласти її на виробника.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот вівторок, 28 жовтня
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією після покупки — це зовсім не той досвід, який ми прагнемо забезпечувати нашим клієнтам.
Хочемо зазначити, що всі товари, придбані в мережі магазинів Фокстрот, є офіційними та мають гарантію від виробника, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У разі виявлення несправності техніки гарантійний ремонт, обмін або повернення здійснюється через авторизовані сервісні центри виробника, або за потреби — через магазин, який допоможе передати товар на діагностику.
Просимо вибачення за незручності, з якими Ви зіткнулися. Щоб ми могли допомогти у вирішенні даного питання, будь ласка, напишіть нам на нашу електронну адресу [email protected]

З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Жахливий сервіс і розбитий товар

Покупець Покупець 20 жовтня, 2025 год
Ніколи не замовляйте нічого в ФОКСТРОТІ, тому що це гарантовано марнування часу і нервів. Замовлення йшло 2 тижні, притому що тільки після дзвінків на лінію вони почали хоч щось робити. Прислали розбиті ємності, які були всі не запаковані в коробки, а лише в тонку бульбашку. Гроші заплачені ніхто не повернув. Товару нормального звичайно не надіслали. На скаргу пропонують чекати якихось... Читати відгук Ніколи не замовляйте нічого в ФОКСТРОТІ, тому що це гарантовано марнування часу і нервів. Замовлення йшло 2 тижні, притому що тільки після дзвінків на лінію вони почали хоч щось робити. Прислали розбиті ємності, які були всі не запаковані в коробки, а лише в тонку бульбашку. Гроші заплачені ніхто не повернув. Товару нормального звичайно не надіслали. На скаргу пропонують чекати якихось дзвінків, хоча там є вся інформація і фото.mad Це відверте знущання, і їм байдуже, що ти їх постійний клієнт. Вони розраховують на те, що людині набридне. Напишу в захист прав споживачів, надіюсь цю конторку змусять відповідати за своє свинство.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 20 жовтня, 2025 год
Нам дуже шкода, що сталась така ситуація з Вашим замовленням! Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації та відреагувати

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Не публікують критичні відгуки про товар

Гость Гость 12 жовтня, 2025 год
По замовленню №16979381 від 15 серпня 2025 року в інтернет-магазині Фокстрот придбав Пилосос-робот XIAOMI Robot Vacuum E5 white, про те гарантійний талон був відсутній. При першомуж включенні почались проблеми: «Проблеми з бампером…», «Помилка робота-пилососа, заплановане прибирання не розпочинається.» - інформація з мобільного пристрою. В гарантійній майстерні, куди я звернувся вимагали гарантійний талон оригінал, на мою вимогу від 20.08.2025р. мені прислали... Читати відгук По замовленню №16979381 від 15 серпня 2025 року в інтернет-магазині Фокстрот придбав Пилосос-робот XIAOMI Robot Vacuum E5 white, про те гарантійний талон був відсутній. При першомуж включенні почались проблеми: «Проблеми з бампером…», «Помилка робота-пилососа, заплановане прибирання не розпочинається.» - інформація з мобільного пристрою. В гарантійній майстерні, куди я звернувся вимагали гарантійний талон оригінал, на мою вимогу від 20.08.2025р. мені прислали гарантійний про те не з відповідною датою придбання, знову прийшлося чекати майже тиждень поки отримав необхідне. Після ремонту (заміна плати) несправності не зникли, заплановане прибирання не відбувалось, пилосос не прибував на станцію зарядки. Звернувся в туж майстерню повторно, після чергового «ремонту» майстер сказав , що все справне, я запропонував перевірити, на що майстер відповів, що це у його функції не входить. В дома я черговий раз зітнувся з тими ж самими проблемами. 2 жовтня здав пилосос у магазин Фокстрот для гарантійного ремонту, сказали що зателефонує відповідний спеціаліст, до сих пір чекаю. На гарячій лінії Фокстроту сказали що стан ремонту можна відстежити в особистому кабінеті, про те не можуть пояснити як це робиться. Відгук про несправності пилососа не публікують. Образливо те, що я користуюсь послугами магазину Фокстрот з 2013 року і придбав у них товарів на суму понад 127 000 гривень, а тепер не рекомендую, особливо інтернет-магазин.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 13 жовтня, 2025 год
Вітаємо! Ми приносимо вибачення за незручності та неприємні емоції, на даний момент ми фіксуємо Ваше звернення, для того щоб розібратися та допомогти. Очікуйте будь ласка на дзвінок від відповідального співробітника.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Мошеннические схемы продажи некачественного товара

Юлія Юлія 11 жовтня, 2025 год
 Відгук про Фокстрот за адресою Одеса, проспект Небесной Сотни, 2 Надеюсь мой отзыв будет кому-то полезным, так как на сайте Фокстрота он никогда не опубликуется, потому что для магазина это не выгодно.
Этот магазин развел меня на 50 000 грн. Как я поняла у них эта практика очень частая, по другим подобным отзывам.
Купила я телевизор в этой сети, на момент покупки, продавец заведомо утаил от меня возможность приобретения страховки... Читати відгук
Надеюсь мой отзыв будет кому-то полезным, так как на сайте Фокстрота он никогда не опубликуется, потому что для магазина это не выгодно.

Этот магазин развел меня на 50 000 грн. Как я поняла у них эта практика очень частая, по другим подобным отзывам.
Купила я телевизор в этой сети, на момент покупки, продавец заведомо утаил от меня возможность приобретения страховки для данного товара, так как я бы с большой вероятностью ею воспользовалась в ближайшее время.
Не прошло и недели использования товара, как от легкого касания экран просто весь растрескался.
По приезду в магазин оказывается что мне бы вернули деньги за товар, если бы у меня была страховка. Но каким-то чудесным образом неделю назад ее нельзя было оформить, а сейчас уже можно, но я купила телевизор в неподходящий момент.
Никаких вариантов решения данной ситуации предложено не было, в ремонте сервисный центр так же отказал, единственное что мне посоветовали: продайте его на запчасти. (Телевизор за который мне еще больше чем пол года платить кредит)
Администратор магазина только по улыбался в ответ, как и продавцы, которые обманули при покупке, что товар качественный и хороший.
Самостоятельно разобраться в ситуации невозможно, нужно только обращаться в соответсвующие органы.
Переваги:
  1. Не существует
Недоліки:
  1. Минус права потребителя
  2. Минус деньги
  3. Минус время
  4. Минус нервы
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 11 жовтня, 2025 год
Юліє, нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження про магазин 😔
Ми розуміємо, наскільки прикро потрапити в подібну ситуацію, особливо коли йдеться про дорогу техніку. Будь ласка, напишіть деталі покупки (номер замовлення або контактний номер телефону) на нашу офіційну електронну адресу [email protected], щоб ми могли передати звернення відповідальним фахівцям для детальної перевірки. Ми обов’язково розберемось у ситуації та зробимо все можливе, щоб допомогти Вам.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Порушення прав споживачів

Геннадій Геннадій 3 жовтня, 2025 год
 Відгук про Фокстрот за адресою Київ, ул. Большая кольцевая, д. 4-ф СКАРГА
на порушення прав споживача магазином «Фокстрот»
28 вересня 2024 року мною було придбано ноутбук ASUS FA617NSR-N4021 у магазині «Фокстрот» (адреса магазину: Велика Кільцева, 4).
При продажу працівники магазину додатково надали послугу з встановлення програмного забезпечення та операційної системи Windows 11 Home, що підтверджується Актом приймання-передачі наданих послуг №1163-0235727 від 28.09.2024 року.
Також на ноутбук надано гарантію строком на 3... Читати відгук
СКАРГА
на порушення прав споживача магазином «Фокстрот»

28 вересня 2024 року мною було придбано ноутбук ASUS FA617NSR-N4021 у магазині «Фокстрот» (адреса магазину: Велика Кільцева, 4).
При продажу працівники магазину додатково надали послугу з встановлення програмного забезпечення та операційної системи Windows 11 Home, що підтверджується Актом приймання-передачі наданих послуг №1163-0235727 від 28.09.2024 року.
Також на ноутбук надано гарантію строком на 3 роки.

Після нетривалого використання на пристрої стався збій роботи операційної системи Windows 11. Я звернувся до магазину для безкоштовного усунення недоліку у межах гарантії.

Однак мені було відмовлено у гарантійному обслуговуванні під приводом того, що «на послугу діє лише 6 місяців гарантії».
Проте в наданих мені документах (акт від 28.09.2024 р.) відсутня будь-яка згадка про обмеження гарантії 6 місяцями.

Вважаю такі дії магазину незаконними, а саме:
• порушення ст. 8 та ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів», які зобов’язують продавця/виконавця усувати недоліки товару чи послуги безоплатно;
• введення споживача в оману шляхом повідомлення неправдивої інформації про нібито «6-місячну гарантію», якої немає в документах;
• відмова у задоволенні законних вимог споживача.
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Явні посмішки персоналу, введення в оману споживачів підчас покупки, відмова від своїх зобовʼязань, порушення прав споживачів, вимагання грошей
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 4 жовтня, 2025 год
Доброго дня, Геннадію! Вибачаємося за незручності, які виникли під час обслуговування. Ми розуміємо Вашу стурбованість і вже передали скаргу для детального розгляду. Всі дії будуть перевірені, і ми надамо Вам відповіді у найкоротший термін.

Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Задоволений покупкою в Фокстрот

Олексій Олексій 24 вересня, 2025 год
Нещодавно купував новий холодильник у магазині Фокстрот і залишився задоволений сервісом. Персонал був дуже уважний та компетентний, допоміг вибрати оптимальну модель. Ціни виявились досить конкурентними порівняно з іншими магазинами. Також сподобалась швидкість доставки.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 24 вересня, 2025 год
Вітаємо, Олексіє! Дуже приємно отримувати такі гарні відгуки, завжди чекаємо в мережі наших магазинів🫶🏻

Вважають своїх клієнтів останнім бидлом.

Артур Артур 17 вересня, 2025 год
Ситуація проста. Замовив товар(далеко не копійчаний, але це і не має мати значення). Приїхав, подивився. Під час перевірки виявився брак. Подивився другий екземпляр. Так само брак(ще гірший). Проблемна ціла партія. Ну я відмовився та і все. Але думаю, що відгук потрібно обов"язково залишити, щоб попередити інших довірливих покупців, чий вибір впаде на саме цю модель. Написав. І що? Вірно! Не... Читати відгук Ситуація проста. Замовив товар(далеко не копійчаний, але це і не має мати значення). Приїхав, подивився. Під час перевірки виявився брак. Подивився другий екземпляр. Так само брак(ще гірший). Проблемна ціла партія. Ну я відмовився та і все. Але думаю, що відгук потрібно обов"язково залишити, щоб попередити інших довірливих покупців, чий вибір впаде на саме цю модель. Написав. І що? Вірно! Не опублікували. Та ще й свої ж працівники понаставляли зірок тому товару більше, ніж їх було до того. Ну як вам такий цинізм? Ага, треба ж кудись збувати НЕЛІКВІД. Ну просто гниль...
Переваги:
  1. Після такого відношення, будь-які плюси вже значення не мають.
Недоліки:
  1. Не публікують правдиві відгуки. А це юридично і по факту являється шахрайством. Ви дійсно хочете мати справу із шахраями? Знаючи що обмануть наперед. Мазохістам очевидно немає куди дівати гроші...
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 17 вересня, 2025 год
Вітаємо. Прикро дізнаватися, що щось пішло не так. Розчарування наших клієнтів — це сигнал для дії. Дякуємо, що повідомили нас. Напишіть, будь ласка, нам це звернення на [email protected], з додаванням Вашого контактного номеру телефону, щоб ми могли детально вивчити ситуацію й виправити можливі недоліки.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было )

Александр Зеленский Александр Зеленский 15 вересня, 2025 год

Купил дочери на подарок Форма для запікання ARDESTO BLACK MARS 3 л (AR2408BG). Решила, наконец, воспользоваться и результат превзошёл ожидание - она треснула. Написал отзыв на сайте фокстрота. Но не то, что отзыв опубликовать, даже, не удосужились отписаться, что им грустно о нашем негативном опыте. Понятно, что магазин не делает эту продукцию, но отреагировать должен же... Читати відгук
Фокстрот - плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было ) Фокстрот - плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было )
Купил дочери на подарок Форма для запікання ARDESTO BLACK MARS 3 л (AR2408BG). Решила, наконец, воспользоваться и результат превзошёл ожидание - она треснула. Написал отзыв на сайте фокстрота. Но не то, что отзыв опубликовать, даже, не удосужились отписаться, что им грустно о нашем негативном опыте. Понятно, что магазин не делает эту продукцию, но отреагировать должен же был, если ты нормальный продавец. О какой нормальности после такого можно говорить?
Переваги:
  1. Была в наличии
Недоліки:
  1. Треснула при первой же попытке приготовить. Отморозились и не выставили негативный отзыв, даже, отписку не удосужились сделать.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 15 вересня, 2025 год
Вітаємо. Ми реагуємо на всі відгуки, в незалежності від їх змісту. Нам дійсно шкода, що у Вас сталась така ситуація після покупки. Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації більш детально

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Не вчасна доставка товару.

Олена Олена 13 вересня, 2025 год
 Відгук про Фокстрот за адресою Одеса, ул. Новощепной ряд, 2 11.09.2025 була сплачена:Мультиварка GORENJE MC2SBK. Запевняли мене,що доставка буде:13.09.2025.Коли я дзвонила на гарячу лінію о:18:00,тільки тоді почали ворушитись.. Повідомили о 19:00,що товар буде:14.09.2025. Так і не повідомили точний час,коли забирати мій сплачений товар.Ні коли більше,в цій шарашкиній конторі,не буду ні чого купувати.👎👎👎👎👎
Недоліки:
  1. Вводять в оману клієнтів.Не достовірна інформація.Нульові знання товару,який в наявності на ТТ.
1 згоден
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 14 вересня, 2025 год
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація при оформленні замовлення, приносимо вибачення, за завдані незручності, та хочемо розібратись і допомогти. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Працюємо над покращенням процесів обслуговування кожного дня, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Жахливо ВСЕ

Інна Інна 11 вересня, 2025 год
Взагалі не рекомендую цю мережу!!! Товар жахливої якості і умови повернення дно. Розчаровані таким відношенням. Шахраї!
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 11 вересня, 2025 год
Вітаємо. Шкодуємо, що Ваш досвід взаємодії з нами залишив неприємне враження. Хочемо з’ясувати, що сталося, і знайти рішення. Просимо надіслати деталі ситуації на [email protected], додавши Ваш номер телефону для зворотного зв’язку.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

На сайті інформація недійсна

Еліна Еліна 6 вересня, 2025 год
Хотіла замовити праску, знайшла на сайті у наявності у своєму місті у магазині, прийшла особисто, щоб "полапати ручками" і купити. На що мені сказали, що "то сервісна праска", ну я й пішла. Купувати нічого більш в них не буду.
До персоналу магазину взагалі претензій нема, а от до тих, хто сайт робив і слідкує за ним - є.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 6 вересня, 2025 год
Нам дуже шкода, що сталась така ситуація! Розуміємо, як важливо клієнтам отримувати актуальну інформацію про стан та наявність товару. Передамо Вашу скаргу у відповідний відділ. Сподіваємось подібна ситуація не повториться

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Электрочайник GORENJE K 15 DWBK не вздумайте купувати!

Юлія Юлія Юлія Юлія 5 вересня, 2025 год
 Відгук про Фокстрот за адресою Київ, просп. Степана Бандеры, д. 23 Завітала до магазина ФОкстрот ТЦ "ГОродок".Спочатку думала купувати чайник БОш,але робітник нав"язав купити чайник "Горенья".Розрекламував ,що внутрі нержавійка і чайник ніколи не протече. Принесла до хати прокипятила один раз зв"явились плями іржі і погано стояв на підставці прикипятіні трясло ним,запах пластика ,як в дешевому чайнику за 200грн. Не рекомендую дарма витрачені кошти. Пізно почитала відгуки на сайтах конкурентів комфи и... Читати відгук Завітала до магазина ФОкстрот ТЦ "ГОродок".Спочатку думала купувати чайник БОш,але робітник нав"язав купити чайник "Горенья".Розрекламував ,що внутрі нержавійка і чайник ніколи не протече. Принесла до хати прокипятила один раз зв"явились плями іржі і погано стояв на підставці прикипятіні трясло ним,запах пластика ,як в дешевому чайнику за 200грн. Не рекомендую дарма витрачені кошти. Пізно почитала відгуки на сайтах конкурентів комфи и розетка. Висновок все те,що рекомендують працівники фокстрота купувати не можна категорична!Робітники напарють купити те за ,що мають гарні відкати. Обсглував працівник Бондаренко В.В.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 5 вересня, 2025 год
Юліє, добрий день! Щиро шкодуємо, що Ваш досвід покупки не виправдав очікувань. Ми завжди прагнемо надавати професійну консультацію про товари та допомагати у виборі відповідно до потреб клієнта. Хочемо детально розібратися в цій ситуації та допомогти, для цього прохання написати на нашу пошту: [email protected] та вказати Ваш номер телефону на який робили покупку, проконсультуємо щодо подальших дій.

З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Категорично не рекомендую купувати

Сергій Сергій 2 вересня, 2025 год
Категорично не рекомендую купувати комп’ютер «VINGA Advanced A1821 (ICM8INT.A1821)» (замовлення №144826715), а також взагалі придбавати будь-яку техніку у мережі магазинів Фокстрот. Я придбав цей комп’ютер у лютому 2025р. Через два місяці він зламався, здав на гарантійний ремонт. Після ремонту, комп’ютер знову зламався через два місяці, але мені вже було відмовлено у ремонті, так як після першого ремонту просто не запломбували... Читати відгук Категорично не рекомендую купувати комп’ютер «VINGA Advanced A1821 (ICM8INT.A1821)» (замовлення №144826715), а також взагалі придбавати будь-яку техніку у мережі магазинів Фокстрот. Я придбав цей комп’ютер у лютому 2025р. Через два місяці він зламався, здав на гарантійний ремонт. Після ремонту, комп’ютер знову зламався через два місяці, але мені вже було відмовлено у ремонті, так як після першого ремонту просто не запломбували корпус (про наявність пломби на корпусі мене не ознайомили в магазині). При ремонті в іншому сервісному центрі, за власні кошти – мені повідомили що це заводський брак (проблема в bios).
Також в червні купував «Мобільний телефон VERICO Classic C285 Gold» (замовлення №16758702) - він також постійно глючить, втрачає мобільну мережу, доводиться через день «зкидати» телефон на заводські налаштування. Повернути по гарантії – неможливо, так як телефон ніби працює.
Тому краще обминати мережу магазинів Фокстрот стороною. Кому цікаві подробиці – пишіть у Viber/Telegram на номер 099-949-80-83
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 2 вересня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук.
Нам щиро прикро, що у Вас виникли подібні труднощі з технікою та гарантійним обслуговуванням. Ми цінуємо Ваші зауваження, адже для нас важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний товар та належний сервіс.
Ваша ситуація передана у відповідний відділ для детального розгляду. Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось, що нам вдасться виправити ситуацію та відновити Вашу довіру. 🙏

З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Як не купили Праска з парогенератором PHILIPS PSG6066/20

Nataliya Nata Nataliya Nata 23 серпня, 2025 год
Часто користуємось магазином. Завжди лояльно відносились до «косяків» з поверненням товару/коштів ми з дитиною мали тинятися не менше години по магазину бо не було, як повернути кошти, вважаю це повинно бути передбаченим. Та ситуація з праскою остаточно добиває. Замовили ми праску так, як наша 15 річна перестала подавати пар. Очікуємо, що з дня на день приїде новенька, але ні. Дзвінок... Читати відгук Часто користуємось магазином. Завжди лояльно відносились до «косяків» з поверненням товару/коштів ми з дитиною мали тинятися не менше години по магазину бо не було, як повернути кошти, вважаю це повинно бути передбаченим. Та ситуація з праскою остаточно добиває. Замовили ми праску так, як наша 15 річна перестала подавати пар. Очікуємо, що з дня на день приїде новенька, але ні. Дзвінок чи ми погодимось на вітринний варіант за повну суму 11700?, чоловік сказав, що знаємо про вітрині уцінені варіанти, на, що вони запропонували відняти 500 грн. Перепитав стан праски одразу сказали, що буде прописано, що вона уцінена, без плівок і, що там є мікро царапини від витирання пилу. Я ще розумію, що ресурс кнопки ніхто перевірити не може, а люди само собою випробовували. Ми звичайно не хочемо такого варіанту так як розраховуємо на новий. Написали відгук на сайті (ще здивувались, всі хороші), так виявилось вони передзвонюють обіцяючи вирішити питання, а вирішень то ніяких не запропонували. При тому, що є блог фокстроту де вони самі пишуть, що уцінений товар це -20-30%, а мені пропонують 5%. Це смішно, як на мене. Але вишенька на торті, що праска досі продається за повною ціною і всім хто наразі купують пропонують 2 останні вітринні варіанти з мікро царапинами, як мінімум і невідомо скільки там вони стояли. І ще раз уточню, що спочатку просто питають чи погоджуюсь таке всзяти за повною ціною. Це ні для кого не прийнятно, а для постійного клієнта так взагалі. Ну і читаю тепер відгуки на всіх сервісах розумію, що наш відгук там не зʼявиться, а значить постраждають і інші покупці. Дочекаюсь ще одного товару який там замовили з оплатою наперед і потрібно шукати інший магазин для покупок
Переваги:
  1. Всі скасувались однією зовсім недбалою поведінкою
Недоліки:
  1. Товар не відповідає заявленому, спроба обману і продажу вітринного варіанту за 100% ціною
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 23 серпня, 2025 год
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація, приносимо вибачення, за завдані незручності. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Працюємо над покращенням процесів обслуговування кожного дня.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Не рекомендую

Oleksii Bondar Oleksii Bondar 20 серпня, 2025 год
Оформив замовлення # 16984819 на сайті ,зразу онлайн оплатив бойлер Ocean.Проходить 2 дні ,телефонує ввечері менеджер і каже ,звиняйте,товару немає в наявності,можемо повернути гроші.Навіщо вводити в оману покупців і вказувати,що товар є?Людина на щось розраховує,домовляється про монтаж…Це просто неповага до клієнтів,ще й чекати на повернення коштів від 3 до 5-ти днів.Замовив в другому магазині,де немає такого ставлення,ще й з безкоштовною... Читати відгук Оформив замовлення # 16984819 на сайті ,зразу онлайн оплатив бойлер Ocean.Проходить 2 дні ,телефонує ввечері менеджер і каже ,звиняйте,товару немає в наявності,можемо повернути гроші.Навіщо вводити в оману покупців і вказувати,що товар є?Людина на щось розраховує,домовляється про монтаж…Це просто неповага до клієнтів,ще й чекати на повернення коштів від 3 до 5-ти днів.Замовив в другому магазині,де немає такого ставлення,ще й з безкоштовною доставкою.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 20 серпня, 2025 год
Доброго дня, Олексію!
Перепрошуємо за ситуацію з Вашим замовленням. На жаль, товар міг відобразитися на сайті як доступний через технічну затримку оновлення залишків. Розуміємо Ваше розчарування та вже працюємо над тим, щоб подібне не повторювалося. Повернення коштів відбувається протягом до 5 робочих днів (залежно від банку) Нам дуже важливо щоб кожен наш клієнт залишився задоволений сервісом, тому ми зробимо все можливе щоб повернути Вашу лояльність та довіру. Ваше звернення зафіксоване та передане у відповідальний відділ. Найближчим часом Вам буде наданий зворотній зв'язок відповідальним спеціалістом.
Дякуємо за відгук — він допомагає нам вдосконалювати сервіс.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показати 1 відповідь

Категорически не рекомендую Фокстрот

Андрей Андрей 9 серпня, 2025 год
№146645960
Купил кондиционер — обещали доставку за 3 дня. В итоге привезли только половину комплекта. Уже почти 2 недели - ничего нет. Поддержка каждый раз «гарантирует» новые даты, но всё срывается. Из-за них сорвана установка, потрачено время и деньги. На улице стоит жара, в квартире буквально нечем дышать, вентилятор не спасает.
Если так относятся к клиенту при покупке техники, страшно... Читати відгук
№146645960

Купил кондиционер — обещали доставку за 3 дня. В итоге привезли только половину комплекта. Уже почти 2 недели - ничего нет. Поддержка каждый раз «гарантирует» новые даты, но всё срывается. Из-за них сорвана установка, потрачено время и деньги. На улице стоит жара, в квартире буквально нечем дышать, вентилятор не спасает.
Если так относятся к клиенту при покупке техники, страшно представить, что будет при гарантийном случае.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 9 серпня, 2025 год
Вітаємо! Відповідальному відділу була передана Ваша скарга, очікуйте зворотнього зв'язку .

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Продали бракованный товар

Николай Николай 6 серпня, 2025 год
Купил здесь кондиционер, заказ №16855207, так он гудит как ненормальный, что внешний блок, что внутренний.
Оставил отзыв - так его не публикуют специально, оставляют только положительные. Дали номер мастера, но чувствую еще и с ним будет куча проблем. И зачем мне это вообще нужно, после покупки товара еще бегать по сервисным центрам.
Написал еще 27.07.2025 обращение на почту -... Читати відгук
Купил здесь кондиционер, заказ №16855207, так он гудит как ненормальный, что внешний блок, что внутренний.

Оставил отзыв - так его не публикуют специально, оставляют только положительные. Дали номер мастера, но чувствую еще и с ним будет куча проблем. И зачем мне это вообще нужно, после покупки товара еще бегать по сервисным центрам.

Написал еще 27.07.2025 обращение на почту - ответа до сих пор нет.

В общем категорически не рекомендую здесь покупать технику.
Недоліки:
  1. Продали бракованный товар
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 6 серпня, 2025 год
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Нам щиро шкода, що виникла така ситуація. Ми продаємо лише нову, сертифіковану техніку, за якість якої відповідає виробник. У випадку несправності, некоректної роботи або виявлення дефекту, необхідно звернутись до авторизованого сервісного центру виробника для проведення діагностики та встановлення причини. Якщо буде підтверджено наявність виробничого браку, сервісний центр оформить відповідний висновок, на підставі якого можливий обмін товару або повернення коштів.
Ваше звернення вже зафіксовано та передано до відповідального відділу. Дякуємо за розуміння!

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Плита газова MILANO ML55G1/07 White

Karina Havryliv Karina Havryliv 4 серпня, 2025 год
Замовляла плитку нову, за ціною нової. Прийшла плитка , де не працюють всі камфорки. Звернулась на гарячу лінію, сказали, викликати їхнього майстра по гарантії. Окей! Але нова плитка і майстер- щось не метчиться. Дальше я чекала тиждень на майстра, забрали , і до тепер я без плитки. Пів місяця минуло. І знаєте, що найгірше? Вам не обміняють на нову, бо... Читати відгук Замовляла плитку нову, за ціною нової. Прийшла плитка , де не працюють всі камфорки. Звернулась на гарячу лінію, сказали, викликати їхнього майстра по гарантії. Окей! Але нова плитка і майстер- щось не метчиться. Дальше я чекала тиждень на майстра, забрали , і до тепер я без плитки. Пів місяця минуло. І знаєте, що найгірше? Вам не обміняють на нову, бо ви без плитки, вам не повернуть кошти. А це буде тривати ремонт нової плитки, бо вона з дефектом. Чому тоді ціна як за нову?
Немає ні чітких рамок щодо тривалості , ні алгоритму дій при поверненні. Прикро, що мережа такого рівня не вміє працювати із своїми ж помилками.
Я дуже сподіваюсь, шо мені нарешті привезуть плитку, в ідеалі нададуть нову плитку, яку я замовляла або повернуть кошти.
Хочеться зварити вже їсти, бо пів місяця на мікрохвильовці бути дуже сумно.
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 4 серпня, 2025 год
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація, приносимо вибачення, за завдані незручності. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Працюємо над покращенням процесів обслуговування кожного дня.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Кидалово на деньги

Алексей Алексей 21 липня, 2025 год
 Відгук про Фокстрот за адресою Харків, пр-т Победы, 62 Купили кондиционер и услугу установки. В магазине сказали что в течение 3х дней позвонят мастера и договорятся за день установки. В итоге договорились на сб - мастера не приехали. Вечером ответили в тг, что смогут в пн - в пн не приехали. Горячая линия вежливо ничего не делает - "мы оставим заявку и вам перезвонят". И так уже 3 дня,... Читати відгук Купили кондиционер и услугу установки. В магазине сказали что в течение 3х дней позвонят мастера и договорятся за день установки. В итоге договорились на сб - мастера не приехали. Вечером ответили в тг, что смогут в пн - в пн не приехали. Горячая линия вежливо ничего не делает - "мы оставим заявку и вам перезвонят". И так уже 3 дня, ни кто ничего не решает. Мастера не берут трубку, не отвечают в тг. Позвонили мастеру с "левого" номера - трубку сразу взяли. Ответ мастера: "не знаем когда приедем, ничего не знаем" - и бросили трубку.

Не делайте нашу ошибку, обходите десятой дорогой этот магазин!
1 згоден
Фокстрот Відповідь представника Фокстрот 22 липня, 2025 год
Добрий день, Олексію! Щиро перепрошуємо за неприємні емоції та непорозуміння, які пов'язані з установкою кондиціонера. Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації та запропонувати рішення
Фокстрот
Фокстрот
Рейтинг 1.4 з 5 на підставі 5127 відгуків

Супермаркети електроніки
Eldorado.ua
Eldorado.ua

Рейтинг: 1.8
4738 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
21 відгук
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7020 відгуків
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
317 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
164 відгука
Интернет-магазин Domopolis
Интернет-магазин Domopolis

Рейтинг: 2.6
14 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
132 відгука