Сергій Відгук додано 1 березня, 2024 год10 переглядів
Замовив принтер Epson на сайті. Мені потрібна була безготівкова форма розрахунку. При оформлені замовлення такої опції немає. Довелось дзвонити на гарячу лінію. Там мене переключили на іншого фахівця. Той сказав, що зі мною зв'яжеться бухгалтерія коли я надам свою електронну пошту. Після цього зі мною зв'язались 2 фахівці. Кожен мені прислав рахунок. В одному з рахунків був зовсім інший товар. Після оплати та підтвердження її від фахівця прийшла СМС-ка "Дякуємо за замовлення! Скоро зателефонуємо" А хотів просто та швидко купити принтер. 2 дні мого життя.
Вітаємо! Просимо вибачення за отримані неприємні емоції та завдані незручності! Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів, просимо надіслати Ваше звернення на нашу електронну пошту: [email protected] та вказати номер телефону на який було оформлене це замовлення для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Монстр бюрократії - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353