Автолюкс (AUTOLUX відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Автолюкс (AUTOLUX
1.7 5
836 відгуків / 71795 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Ставлення водіїв, пересадка з квитком без пересадки

Юлія Юлія неділя, 9 листопада
Купила квиток без пересадки з Катовіце до Києва. У Львові сказали пересісти в інший автобус, пасажирам нічого не пояснили… люди стомлені, не зрозуміли чого виходити треба, водій автобуса , в який пересіли, взагалі хам … на прохання поставити чемодан в багажне відділення, відповів, що самі маєте ставити ( каже, може додому вас ще завезти треба ..) .Стояли у Львові майже... Читати відгук Купила квиток без пересадки з Катовіце до Києва. У Львові сказали пересісти в інший автобус, пасажирам нічого не пояснили… люди стомлені, не зрозуміли чого виходити треба, водій автобуса , в який пересіли, взагалі хам … на прохання поставити чемодан в багажне відділення, відповів, що самі маєте ставити ( каже, може додому вас ще завезти треба ..) .Стояли у Львові майже годину без пояснення причин.. Ніхто не поспішав виїзжати, на запитання людей, відповів не командуйте, сидіть чекайте. В кожному автобусі по два водії, невже не можна нормально налаштувати взаємодію з пасажирами, допомогти перегрузити багаж, не хамити , вибачитись і зрозумінням поставитись до людей, багато у кого пересадочні рейси в Києві. Прохання відреагувати на відгук та дати пояснення

Регулярні відміни рейсу. Хамське ставлення водія.

XXD XXD понеділок, 27 жовтня
Водій не давав сісти в автобус з рюкзаком для ноутбука (розміри не перевищували допустимі для ручної поклажі). Мол, він у вас заважкий. Але його водій не перевіряв на вагу. Якщо це рюкзак та ноутбук, як він може бути заважким. Ідіть розбирайтеся до диспетчера. Нічого я вам не буду показувати про умови перевезень. Чекати мене б ніхто не став, і поки... Читати відгук Водій не давав сісти в автобус з рюкзаком для ноутбука (розміри не перевищували допустимі для ручної поклажі). Мол, він у вас заважкий. Але його водій не перевіряв на вагу. Якщо це рюкзак та ноутбук, як він може бути заважким. Ідіть розбирайтеся до диспетчера. Нічого я вам не буду показувати про умови перевезень. Чекати мене б ніхто не став, і поки я пішла би до диспетчера, водій би собі поїхав. ЦЕ ХАМСТВО!
Перевізник абсолютно безвідповідально ставиться до своїх обов'язків. Регулярно відміняє рейс (доводиться по 2 години чекати відправлення для внутрішніх маршрутів) і їхати наступним, якщо є вільні місця - ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ - НУЛЬ!!!
Абсолютно не несе жодної відповідальності за такі простої. При цьому зазначає, що може анулювати квиток без повернення коштів (тобто на 100%), якщо пасажир не прийде за 10 хв до відправки. Тобто мало того, що перевізник БЕЗВІДПОВІДАЛЬНО ставиться до розкладу свої маршрутів, так ще й ЗДИРНИЦЬКИ поводиться з пасажиром. Це пасажир все йому винен.
ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС! НЕ РАДЖУ!
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) понеділок, 3 листопада
Доброго дня!
Нам щиро прикро, що під час поїздки у Вас виникла така неприємна ситуація. Ми цінуємо кожного пасажира і прагнемо забезпечувати комфортні умови подорожі.
Щоб ми могли детальніше розібратися у цьому випадку та передати інформацію відповідальному підрозділу, будь ласка, надішліть номер Вашого квитка або дату та напрямок рейсу. Це допоможе нам перевірити обставини поїздки та вжити необхідних заходів.
Дякуємо за Ваш відгук — він важливий для покращення якості нашого сервісу.

Неадекватний

Олександр Олександр середа, 22 жовтня
Останній раз купив квиток (для себе як мінімум) в автолюкс. Маршрут тупий! З Києва в Краків їде до Луцька , потім повертає в Львів і їде на медику. Якби я знав , що так їздять, то ніколи не купував квиток.
У Рівному пів години стояли! У Луцьку більше години! У Львові теж більше години, бо чекали на якихось пасажирів.... Читати відгук
Останній раз купив квиток (для себе як мінімум) в автолюкс. Маршрут тупий! З Києва в Краків їде до Луцька , потім повертає в Львів і їде на медику. Якби я знав , що так їздять, то ніколи не купував квиток.
У Рівному пів години стояли! У Луцьку більше години! У Львові теж більше години, бо чекали на якихось пасажирів. Пізно приїхали на кордон і тому витратили там близько 7 годин! Через всю цю історію втратив 2 квитки на літак.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) понеділок, 3 листопада
Доброго дня!
Нам щиро прикро, що Ваша поїздка склалася саме так і залишила неприємні враження. Ми розуміємо, наскільки важливо для пасажирів дотримання графіку та зручність маршруту.
Водночас хочемо звернути увагу, що перед покупкою квитка кожен пасажир має можливість ознайомитися з розкладом руху автобуса та маршрутом на нашому сайті. Це дозволяє заздалегідь врахувати всі зупинки та час у дорозі.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він допомагає нам покращувати сервіс і враховувати побажання наших пасажирів у майбутньому.

Поїздка автобусом Автолюкс

Алла Алла понеділок, 20 жовтня
Взяла квиток на автобус Автолюкс від Луцька до Києва. У квитку зазначено лише місце та час відправлення та прибуття. Що автобус їде із-за кордону ніде не зазначалося. Завчасно приїхала на автовокзал. І за 2 хвилини до посадки отримала СМС повідомлення, що рейс затримується на 2,5 години. Мало того, що плани пішли псу під хвіст, то ще й довелося повертатися а... Читати відгук Взяла квиток на автобус Автолюкс від Луцька до Києва. У квитку зазначено лише місце та час відправлення та прибуття. Що автобус їде із-за кордону ніде не зазначалося. Завчасно приїхала на автовокзал. І за 2 хвилини до посадки отримала СМС повідомлення, що рейс затримується на 2,5 години. Мало того, що плани пішли псу під хвіст, то ще й довелося повертатися а потім їхати на автовокзал знову. Я розумію, що прохід таможні - справа непередбачувана. Але ж можна попереджати про запізнення заздалегідь! Щоб люди могли скоригувати свої плани і не мерзнути на вокзалі.mad
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) понеділок, 20 жовтня
Дякуємо за Ваш відгук.

Щиро перепрошуємо за незручності, пов’язані із затримкою рейсу Луцьк — Київ. Розуміємо Ваше обурення, і погоджуємось — пасажири мають отримувати інформацію вчасно. Ми працюємо над тим, щоб покращити систему оповіщення та забезпечити точніші прогнози щодо рейсів із-за кордону.
Дякуємо, що поділились досвідом — це допомагає нам ставати кращими.

Найгірший перевізник

Оля Оля 10 жовтня, 2025 год
Вчора їхали автобусом з Ополя до Житомира квитки були куплені,автобус затримали на польському кордоні,через те що у автобуса борг,за не оплачені платні дороги,мусили їхати іншим автобусом до Львова платити за два квитки ще 2 тисячі гривень і зі Львова до Житомира ще,хоча то не наша вина,що автобус затримали,перевізник мав надати транспорт або повну компенсацію ,бо 10% можете собі засунути собі... Читати відгук Вчора їхали автобусом з Ополя до Житомира квитки були куплені,автобус затримали на польському кордоні,через те що у автобуса борг,за не оплачені платні дороги,мусили їхати іншим автобусом до Львова платити за два квитки ще 2 тисячі гривень і зі Львова до Житомира ще,хоча то не наша вина,що автобус затримали,перевізник мав надати транспорт або повну компенсацію ,бо 10% можете собі засунути собі в .....
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Суцільний мінус
1 згоден
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) понеділок, 20 жовтня
Дякуємо за Ваш відгук.

Щиро перепрошуємо за ситуацію, що виникла під час поїздки з Ополе до Житомира. Ми розуміємо Ваше обурення — затримка та додаткові витрати з Вашого боку є неприпустимими. Будь ласка, продублюйте Ваше звернення на нашу електронну адресу [email protected] для більш детального розгляду ситуації та розгляду питання компенсації.
Ваші зауваження важливі для покращення нашого сервісу. Дякуємо, що поділились відгуком про Вашу поїздку.

Автолюкс вчергове пробив дно

Гость Гость 10 жовтня, 2025 год
Дитина їхала сьогодні з Лодзя до Київ Видубичі. Сюрпризи почалися вже в Варшаві- їх пресадили на інший автобус, хоча не мали цього робити. Автобус прибув з запізненням, тому чоловік машиною вже не мав можлиивості його зустріти. Сказали, щоб дитина виходила на метро Академмістечко, сідала на метро і самостійно їзала додому. Але водіїї проігнорували його прохання і повезли його до... Читати відгук Дитина їхала сьогодні з Лодзя до Київ Видубичі. Сюрпризи почалися вже в Варшаві- їх пресадили на інший автобус, хоча не мали цього робити. Автобус прибув з запізненням, тому чоловік машиною вже не мав можлиивості його зустріти. Сказали, щоб дитина виходила на метро Академмістечко, сідала на метро і самостійно їзала додому. Але водіїї проігнорували його прохання і повезли його до Видубичів. Та гілка працює з перебоями після сьоднішіх обстрілів, вона нам незручна, бо треба робити пересадки. В результаті, дитина без грошей на таксі залишилася на автовокзал. Починав їхати рейсом Щецин-Київ, приїхав - Гданськ- Київ.
Переваги:
  1. Доїхали
Недоліки:
  1. Бидло водії, які не зважають на людський актор, незаплановані пересадки, запізнення рейсу.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) понеділок, 20 жовтня
Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності, з якими зіткнулась Ваша дитина під час поїздки. Незапланована пересадка, запізнення та відсутність реагування з боку водіїв — це ситуації, які не мають бути нормою. Будь ласка вкажіть номер квитка, щоб ми передали інформацію відповідальним службам для з’ясування обставин і вжиття заходів.
Цінуємо Ваш зворотний зв’язок — саме він допомагає нам ставати кращими.

Жах, не рекомендую

Лариса Лариса 9 жовтня, 2025 год
Раніше регулярно користувалася послугами Автолюксу і була задоволена. Пишу коментар з плином часу, не на емоціях. 5 серпня прямувала з Брно в Київ. Мовчу про запізнення рейсу (Київ-Одеса при подальшій пересадці 6 серпня на 5 годин), мовчу про неспроможність диспетчерської служби у розв'язання питань. Про грубість водіїв не можу мовчати. Щоб ображати ... Читати відгук Раніше регулярно користувалася послугами Автолюксу і була задоволена. Пишу коментар з плином часу, не на емоціях. 5 серпня прямувала з Брно в Київ. Мовчу про запізнення рейсу (Київ-Одеса при подальшій пересадці 6 серпня на 5 годин), мовчу про неспроможність диспетчерської служби у розв'язання питань. Про грубість водіїв не можу мовчати. Щоб ображати та матюкати літню пару це зовсім нікуди не годиться. Водії це лице транспортної компанії. По водіях можна судити у якому стані компанія. Якщо Ви не в змозі найняти адекватних водіїв, а набираєте не вихованих та не адекватних непрофесіоналів, мабуть, таки компанія на межі краху.
1 згоден
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) понеділок, 20 жовтня
Дякуємо за Ваш відгук.

Нам щиро прикро, що Ваша поїздка з Брно до Києва залишила негативні враження. Особливо шкодуємо через поведінку водіїв — така ситуація неприпустима. Будь ласка вкажіть номер Вашого квитка, щоб ми передали інформацію відповідальному підрозділу для перевірки й вжиття заходів.
Ваші зауваження важливі для покращення нашого сервісу. Дякуємо, що поділились.
Показати 1 відповідь

Не рекомендуватиму цього перевізника

Anastasiia Anastasiia 6 жовтня, 2025 год
Моя донька їхала 6 жовтня з Житомира до Варшави рейсом Київ-Гданськ.За годину до посадки отримала повідомлення про затримку на 1 годину. Виїхали з Житомира о1:20 ночі. через 1,5 години автобус зламався. В 3 години ночі пасажири оптнтлись без обігріву (температура повітря +5), без світла, без води далеко від будь-якого населеного пункту найближче місто маршрута було Рівне) в задимленому автобусі. Через... Читати відгук Моя донька їхала 6 жовтня з Житомира до Варшави рейсом Київ-Гданськ.За годину до посадки отримала повідомлення про затримку на 1 годину. Виїхали з Житомира о1:20 ночі. через 1,5 години автобус зламався. В 3 години ночі пасажири оптнтлись без обігріву (температура повітря +5), без світла, без води далеко від будь-якого населеного пункту найближче місто маршрута було Рівне) в задимленому автобусі. Через годину перемовин пасажирів і водіїв з оператором компанії перевізника всі пасажири отримали повідомлення про приїзд замінного автобуса лише через 9 годин
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) понеділок, 20 жовтня
Пані Анастасія!

Дякуємо за Ваш відгук і вибачаємося за незручності, які виникли під час подорожі. Ми розуміємо, наскільки важливо, щоб поїздка була комфортною та безпечною, і дуже шкодуємо, що цього не сталося.
Наразі ми перевіряємо ситуацію, що сталася 6 жовтня, та вживаємо заходів для запобігання подібних випадків у майбутньому.
Будь ласка вкажіть номер Вашого квитка для більш детального розгляду ситуації котра склалася.
Сподіваємось на Ваше розуміння та вдячні за допомогу в удосконаленні наших послуг.
Показати 1 відповідь

Хабарництво на рівному місці.

Ігор Ігор 30 вересня, 2025 год
Лінія 1960
Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої.
Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити... Читати відгук
Лінія 1960
Відправленя 29.09.2025 відправленя о 20:05 з Варшави західніої.
Працівник який вкладав багажі пасажирів видумував що вони не перевозять коробок і взяв з жінки за це 50 злотих , іншій без жодної ваги ствердив що валіза тяжка і взяв з неї 70 злотих і це тільките що я побачив. Ігнорував людей які питали з якої сторони підходити якщо їдуть до своїх зупинок. Авжеж жодних чеків за взяті гроші не було , усе до кишені... Де написано що до автобуса не можна покласти коробки але валізу котра тяжка і більша за неї в 5 разів можна??? Соромно за країну дивлячись на такі речі... Теж не розумію тих людей котрі просто не питаючи дають ті гроші не отримуючи жодного чеку чи щось. Але то їх вибір...
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 9 жовтня, 2025 год
Доброго дня!
Щиро дякуємо, що поділилися своїм відгуком і звернули нашу увагу на цю ситуацію. Нам дуже прикро, що під час поїздки Ви стали свідком неприпустимої поведінки працівника.
Компанія АВТОЛЮКС суворо засуджує будь-які випадки неофіційного стягнення коштів або неповаги до пасажирів. Ми вже передали ваше звернення до відповідного відділу для проведення внутрішньої перевірки.
Будь ласка, якщо можливо, надішліть нам додаткову інформацію (номер квитка, фото багажу або інші деталі) на [email protected]
— це допоможе нам оперативніше розібратися та вжити необхідних заходів.
Ми вибачаємось за неприємності, з якими ви зіткнулися, і дякуємо, що допомагаєте нам покращувати якість обслуговування. Ваша довіра важлива для нас.

Дуже погано

Ірина Пархомчук Ірина Пархомчук 24 вересня, 2025 год
Рейс 1950 Київ - Варшава. Відправлення 19.09.25 о 18:00 було затримано на 3,5 години. Сморід від туалету до тошноти тривав всю поїздку.
Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом,... Читати відгук
Рейс 1950 Київ - Варшава. Відправлення 19.09.25 о 18:00 було затримано на 3,5 години. Сморід від туалету до тошноти тривав всю поїздку.
Рейс 1950 Варшава - Київ 21.09.25.Тут взагалі хамство водія перейшло межі. Боги Автолюксу дозволяють собі кричати на пасажирів, зверхньо відповідати на питання, а у разі, якщо пасажир не погоджується з тим, що його намагаються виставити ідіотом, погрожують залишити на автостанції і не пустити до автобусу. Ну, і звичайно, сморід від туалету, як додаток до "відмінного" сервісу від Автолюксу.
Висновок: хто хоче почувати себе людиною, а не непотрібом, і не вдихати всю дорогу туалетні "аромати" - шукайте іншого перевізника.
Автолюкс, ви перевозите ЛЮДЕЙ, а не худобу!
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 25 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Нам прикро, що під час поїздок за маршрутом Київ – Варшава та Варшава – Київ Ви зіткнулися з неприпустимою поведінкою персоналу та дискомфортними умовами в автобусі. Ми дуже серйозно ставимося до таких ситуацій і обов’язково проведемо внутрішню перевірку.

Щоб ми могли детально розглянути цей випадок і вжити відповідних заходів, просимо Вас надати номери квитків. Це допоможе нам швидше і точніше ідентифікувати рейси та водіїв.

Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за завдані незручності.

Жах,не рекомендую

Мрпа Мрпа 16 вересня, 2025 год
Маршрут Вильнюс -Киев.на 15:15
15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее.
Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями.
Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе.
поспать вам не... Читати відгук
Маршрут Вильнюс -Киев.на 15:15
15.09.все видно по камере особенно как хотели оставить девушку которая пошла за хот до6ом и мы орали что б не уезжал без нее.
Это не поездка это отправка в преисподнюю с двумя бымло водителями.
Они орут на пассажиров,они уезжают когда пассажир вышел на 10 мин.при чем сами же озвучивали.а багаж в автобусе.
поспать вам не дадут,будут громко обсуждать пиво.
Водят как пьяные,слетала с кресла сонная.маты ор,почти врезались и по тормозам итак часто.
.За то что парень под 2 м прилег на кресла что б вздремнуть,его в жесткой форме начал гнать водила,что б самому там лечь.и начал буцать ногами с легка,но с вызовом подраться выйти.
Старые корчи которые просто незнаю от куда,им надо сидеть на лавочке а не возить людей по странам.
Переваги:
  1. Есть колеса,вайфай, туалет
Недоліки:
  1. Старые нервные водители умоды
  2. Антисанитария муссор не выносят
  3. Скорость и опасность попасть в аварию.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 16 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка за маршрутом Вільнюс — Київ 15.09 залишила настільки негативні емоції. Ми дуже серйозно ставимося до безпеки та комфорту пасажирів, тому обов’язково розберемося в описаній ситуації.
Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести детальний розгляд ситуації.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок – він допомагає нам ставати кращими.

Кошмар! Не рекомендую

Elena Elena 15 вересня, 2025 год
Не купуйте квитки цього перевізника , якщо не хочете приїхати з інвалідністю. Затримка до 7 годин можлива з України до Польщі і чхати їм на ваші подальші квитки, плани і час. Відповідальність за затримку вони кажуть що не несуть 😂 Обіцяли повернення повної вартості квитка , якщо виходиш з маршруту і добираєшся своїм ходом. Повернули 450 грн замість... Читати відгук Не купуйте квитки цього перевізника , якщо не хочете приїхати з інвалідністю. Затримка до 7 годин можлива з України до Польщі і чхати їм на ваші подальші квитки, плани і час. Відповідальність за затримку вони кажуть що не несуть 😂 Обіцяли повернення повної вартості квитка , якщо виходиш з маршруту і добираєшся своїм ходом. Повернули 450 грн замість 2900!!! І то через місяць! Я з травмою спини, замість заявлених 22 годин їхала 40 !!!
Єдина їх перевага це туалет який працює - де коли вам з тошноть можна з користатися, бо напевно зтошнить за цей час.
Переваги:
  1. Туалет
Недоліки:
  1. Безліч
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 16 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Нам дуже прикро читати про Ваш досвід і щиро перепрошуємо за труднощі, які виникли під час поїздки. Ми розуміємо, наскільки важливі комфорт і дотримання заявленого графіку для пасажирів, і обов’язково перевіримо описану Вами ситуацію.

Щоб ми могли детально розглянути Вашу скаргу та надати відповідь щодо компенсації, будь ласка продублюйте Вашу скаргу з номером квитка на електронну адресу нашої служби підтримки [email protected] . Це допоможе нам ідентифікувати рейс і з’ясувати всі обставини.

Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він важливий для підвищення якості наших послуг.

Найгірший перевізник

kira16ax@gmail.com [email protected] 13 вересня, 2025 год
Авто Люкс найгірший перевізник. На гарячій лінії коли їм дзвониш жінка відповідає грубо та неповажно. В самому автобусі не зовсім зручно але це нічого, якби він не ламався постійно і не потрібно було купувати нові квитки і самостійно вирішувати як добратись до місця призначення. Гроші вони звісно не компенсують,(враховуючи що квиток і так дорогий саме в Авто Люкс не зрозуміла... Читати відгук Авто Люкс найгірший перевізник. На гарячій лінії коли їм дзвониш жінка відповідає грубо та неповажно. В самому автобусі не зовсім зручно але це нічого, якби він не ламався постійно і не потрібно було купувати нові квитки і самостійно вирішувати як добратись до місця призначення. Гроші вони звісно не компенсують,(враховуючи що квиток і так дорогий саме в Авто Люкс не зрозуміла чому) , раніше купували інші квитки дешевші інших перевізників і все було добре. Не раджу нікому є багато інших гарних перевізників.
Недоліки:
  1. Дорого
  2. Немає поваги
  3. Не довозять до місця призначення
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 16 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що Ваша поїздка залишила негативні враження, і ми приносимо вибачення за незручності, з якими Ви зіткнулися як під час користування гарячою лінією, так і під час подорожі. Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли перевірити деталі рейсу та розглянути ситуацію більш детально.
Ваш відгук важливий для нас і допомагає працювати над покращенням сервісу.

Жахлива поїздка

Елизавета Елизавета 7 вересня, 2025 год
Поїздка була 2.09–3.09, до Чехії. По-перше, автобус до Києва запізнився, і коли я підійшла до другого автобуса на пересадку, співробітники почали в грубій формі звинувачувати мене у запізненні, хоча затримка сталася з їхньої вини. По-друге, за розкладом мав бути двоповерховий автобус, а в результаті отримали одноповерховий. Крім того, під час поїздки в туалеті не було води для миття рук. І... Читати відгук Поїздка була 2.09–3.09, до Чехії. По-перше, автобус до Києва запізнився, і коли я підійшла до другого автобуса на пересадку, співробітники почали в грубій формі звинувачувати мене у запізненні, хоча затримка сталася з їхньої вини. По-друге, за розкладом мав бути двоповерховий автобус, а в результаті отримали одноповерховий. Крім того, під час поїздки в туалеті не було води для миття рук. І після подорожі я спробувала уточнити у водія причину грубого ставлення. У відповідь він знову почав кричати, дозволив собі хапати мене за руки і навіть образив питанням «чи не порадити мені лікаря». Підсумок: компанія не забезпечує ані заявленого рівня сервісу, ані поважного ставлення до пасажирів.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 16 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо, що поділилися враженнями від поїздки. Нам щиро прикро, що Ваша подорож до Чехії (02–03.09) супроводжувалася такими неприємними ситуаціями. Ми дуже серйозно ставимося до питань безпеки та поваги до пасажирів, тому Ваш відгук обов’язково буде розглянуто у деталях.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести внутрішню перевірку.
Дякуємо за те, що звернули увагу на ці моменти — для нас це важливо, аби підвищувати якість обслуговування.

Брехливий перевізник

Ірина Ірина 6 вересня, 2025 год
Я дуже часто їжджу автобусом до Польщі з різними перевізниками. З Автолюксом в цей раз поїхали вперше. Мені їх рекомендували дуже багато людей. Я вирішила, що теж спробую їх «комфорт». Бо цей перевізник дорожче, чим я завжди їжджу. Але Автолюкс за свої гроші обіцяє: туалет, Wi-Fi, кава/чай, кіно/музика індивідуально.
Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва... Читати відгук
Я дуже часто їжджу автобусом до Польщі з різними перевізниками. З Автолюксом в цей раз поїхали вперше. Мені їх рекомендували дуже багато людей. Я вирішила, що теж спробую їх «комфорт». Бо цей перевізник дорожче, чим я завжди їжджу. Але Автолюкс за свої гроші обіцяє: туалет, Wi-Fi, кава/чай, кіно/музика індивідуально.
Тепер про мої враження: їхала я з Кракова до Києва 31.08.25. У мене в квитку була вся інформація: місце посадки та час відправлення з Кракова, місце висадки та прибуття до Києва, також номер місця, який я сама обрала на сайті. На сайті було вказано, що автобус полуторний. І ось я в час ікс 18:40год ( відправлення в 19:20год) була на вокзалі і чекала на свій автобус. Думаю багато хто знає, як виглядає полуторний автобус і якого кольору Автолюкс (темно-синій). Але такого автобуса немає. Краєм ока я бачу двоповерховий автобус Еколайнс і чисто інтуїтивно вирішила підійти і бачу на склі біля великої таблички з маршрутом стоїть в куточку аркуш А4, де шрифтом максимально 22 просто надрукована чорним кольором слово Автолюкс. Водій мені каже, що це і є мій автобус. Я не знаю який потрібно мати зір, щоб побачити на вокзалі серед багатьох великих автобусів цей аркуш. До речі, я підійшла до водія в 19:16год,, а виїхали ми в 19:19год. І звичайно, так як, автобус двоповерховий, то і моє місце не там де, я обрала. А в самому кінці, де не розкладається крісло. Поїздка була просто «СУПЕР». Є і позитивні речі: кава/чай, туалет були, а кіна не було, бо не було інтернету. Водії були чемні, до них нарікань взагалі немаю.
Вже вдома я зателефонувала менеджеру, розповіла все і отримала відповідь. Виявляється, що я ПОВИННА після покупки квитка зателефонувати їм і вони мені нададуть інформацію за мій автобус. Не вони мені, що змінили автобус, а я повинна здогадатися.
Іншим разом, я не обиратиму цього перевізника. Бо так можна і залишитися просто на вокзалі.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 16 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо, що поділилися детальним відгуком про поїздку за маршрутом Краків — Київ (31.08.25). Нам дуже прикро, що сервіс не відповідав Вашим очікуванням і що виникла плутанина з автобусом та розсадкою. Ми обов’язково передамо інформацію колегам для внутрішньої перевірки, адже зрозумілий процес посадки та відповідність заявлених послуг є для нас пріоритетом.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та розглянути ситуацію детальніше.
Дякуємо за Ваші зауваження — вони допомагають нам покращувати якість сервісу.

Шаражкіна контора

Вячеслав Вячеслав 4 вересня, 2025 год
Залишаю відгук щодо досвіду користування послугами перевізника Автолюкс. 10 серпня замовляв два білети на поїздку з Києва До Одеси о 14-30. Спочатку все йшло норм і сервіс видавався нормальним але це тільки спочатку. Рейс перенесли о 13:04 на годину вперед тобто на 15:25 і здавалось що проблеми в цьому не має але не тут то було. о 14:43 рейс перенесли... Читати відгук Залишаю відгук щодо досвіду користування послугами перевізника Автолюкс. 10 серпня замовляв два білети на поїздку з Києва До Одеси о 14-30. Спочатку все йшло норм і сервіс видавався нормальним але це тільки спочатку. Рейс перенесли о 13:04 на годину вперед тобто на 15:25 і здавалось що проблеми в цьому не має але не тут то було. о 14:43 рейс перенесли на 45 хвилин вперед тобто на 16:10 при тому що деяким людям довго добиратись до точки і відправлення і потрібно планувати свій час щоб встигнути. Прибувши завсякчас на призначене місця автобусу не було на початку рейси і прийшлось чекати його аж до 17 години вечора. До цього, о 16:30 приїхав автобус на відповідних номерах і водій сказав що ми вас не візьмемо тому що виявляється є люди на зупинці які чекають рейсу з 13:00 бо їх автобус запізнювався. Дитина в стресі, плаче, люди стомлені та злі, та це й не дивно, кажуть Автолюкс так завжди. Якщо комусь треба такі самі враження від поїздки то вам точно звертатись до шаражкіної контори під назвою Автолюкс.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 5 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Щиро дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час Вашої поїздки 10 серпня. Ми розуміємо, наскільки важливим є дотримання розкладу та комфорт наших пасажирів, особливо коли подорожують діти.
Ваш описаний досвід не відповідає стандартам якості, яких ми прагнемо дотримуватися. Ми вже передали інформацію до відповідного відділу для детального розгляду.
Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка (або квитків), щоб ми змогли перевірити усі обставини, а також вжити необхідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за незручності й дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом — це допомагає нам ставати кращими.
Показати 1 відповідь

Жахливий сервіс

Diana Diana 3 вересня, 2025 год
Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс».
29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої... Читати відгук
Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс».
29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.

Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої інформації від водія чи компанії. Другу поломку ми чекали півтори години на узбіччі. Втретє автобус остаточно затих на жвавій трасі — і лише завдяки самим пасажирам вдалося уникнути трагедії, бо люди збиралися виходити просто на дорогу.

Після цього нас пересадили в інший автобус, де багато хто був змушений їхати стоячи в проході з багажем до самого кінця маршруту. Серед пасажирів були люди з інвалідністю та травмами, для яких така поїздка була особливо тяжкою.

Я написала офіційну претензію на пошту компанії [email protected] з номером білета та рейсу, але вже минуло 5 днів — жодної відповіді я так і не отримала. Це демонструє повну відсутність зворотного зв'язку та піклування про клієнтів.

Висновок: сервіс компанії «Автолюкс» абсолютно не відповідає заявленому рівню, а безпека пасажирів, зважаючи на мій досвід, нікого не цікавить. Краще їдьте поїздом.
Переваги:
  1. 1. Не виявлено
Недоліки:
  1. 1. ? Затримка відправлення: автобус подали із запізненням на 15 хвилин.
  2. 2. ? Технічні несправності: автобус ламався тричі дорогою.
  3. -Перша поломка: відключився кондиціонер, в салоні було близько +35 ° C, пасажири більше 30 хвилин сиділи без повітря та інформації.
  4. -Друга поломка: зупинка на узбіччі на півтори години, водій безуспішно намагався усунути проблему, жодного зв'язку з диспетчером чи службою підтримки.
  5. -Третя поломка: автобус остаточно затих на проїжджій частині жвавої траси, виникла потенційна загроза життю пасажирів.
  6. 3. Пересадка в інший автобус: пересадили ТІЛЬКИ після довгих умовлянь, але місця не вистачило: частина людей їхала стоячи у проході разом із речами та багажем.
  7. 4. Ігнорування потреб уразливих пасажирів: в автобусі були люди з інвалідністю та травмами, для яких подібні умови були особливо важкими.
  8. 5. Відсутність турботи про безпеку: жодної координації чи інструкцій, вся ініціатива виходила лише від пасажирів.
  9. 6. Невідповідність заявленого рівня "VIP": замість комфортного рейсу
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 5 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і приносимо вибачення за ті обставини, які Вам довелося пережити під час поїздки 29 серпня. Безпека та комфорт пасажирів є нашим головним пріоритетом, і описана Вами ситуація є абсолютно неприйнятною.
Ми дуже шкодуємо, що Вам довелося зіштовхнутися з технічними проблемами, відсутністю належного інформування та умовами, які не відповідають заявленому рівню «VIP».
Для детального розгляду Вашої скарги, будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка. Це допоможе нам відстежити рейс, перевірити дії персоналу та вжити відповідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за Ваш досвід. Ми цінуємо Вашу зворотну реакцію, адже саме вона дає змогу нам виправляти недоліки та підвищувати якість послуг.
Показати 1 відповідь

Автолюкс пробиває дно

Надія Надія 1 вересня, 2025 год
Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода».
Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія... Читати відгук
Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода».
Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія навіть не вважає за потрібне пояснити ситуацію.
Вкрай розчарована таким сервісом. Після такого досвіду більше ніколи не скористаюся послугами «Автолюкс» і нікому не пораджу.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 5 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час рейсу Київ–Прага 01.09. Ми розуміємо Ваше розчарування — багаторазові зміни часу відправлення та відсутність належної інформації є неприпустимими.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли детально перевірити обставини та вжити заходів, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому.
Показати 1 відповідь

Не повертають гроші за квитки !

Ірина Ірина 31 серпня, 2025 год
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 18:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!!
19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
20.07 rejs Kyiv - Chernihiv... Читати відгук
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 18:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti
18.07 rejs Kyiv-Chernihiv AI-0498-AA perenosyt chas vidpravlennja z Vydybuchi na 19:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti

За те, що відмінили рейс - вже вибачень нема!!!

19.07 rejs Kyiv -Chernihiv AA-8451-MM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:30. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti

20.07 rejs Kyiv - Chernihiv KA-7052-AM perenosyt chas vidpravlennja z Vydubychi na 17:40. Prynosymo vybachenya za nezruchnosti ta zminu Vashogo miscja v avtobusi

Брала квитки на три дні Чернігів -Київ, Київ-Чернігів. 18-го залишилась на вулиці ночувати в Києві. Квитки повернула в касі. Чому до цього часу не повертають гроші?!
Переваги:
  1. Суцільний мінус.
Недоліки:
  1. Суцільний мінус.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 5 вересня, 2025 год
Доброго дня!
Просимо вибачення за скасування рейсу та численні перенесення часу відправлення. Ми розуміємо, наскільки це створило Вам серйозні труднощі, особливо коли мова йде про ніч у дорозі.
Щодо повернення коштів: будь ласка, надішліть номер квитка, щоб ми могли перевірити статус вашого звернення й пришвидшити процес повернення.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності.
Показати 1 відповідь

Жахливо Запоріжжя -Київ

Наталія Наталія 30 серпня, 2025 год
Рейс Запоріжжя -Київ 30.08.25
Кондиціонери не працюють. Відкриті люки- такий протяг, що мізки виносе.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 1 вересня, 2025 год
Щоб ми могли детальніше розібратися у цій ситуації, просимо Вас надіслати номер Вашого квитка. Це дозволить нам перевірити конкретний рейс та вжити додаткових заходів.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ

Сніжана Сніжана 22 серпня, 2025 год
Завжди були побоювання їздити цим перевізником, але обходилось, але не цього разу. Користуємось цим перевізником всією сімʼєю. І ось в цей раз їхала моя бабуся - квиток Київ - Роттердам. Автобус повинен був приїхати о 7:00, ми виїхали заздалегідь за годину, щоб не запізнитись. І ось в 6:14 приходить смс з вибаченнями і що рейс переноситься на 9:30. Ну і... Читати відгук Завжди були побоювання їздити цим перевізником, але обходилось, але не цього разу. Користуємось цим перевізником всією сімʼєю. І ось в цей раз їхала моя бабуся - квиток Київ - Роттердам. Автобус повинен був приїхати о 7:00, ми виїхали заздалегідь за годину, щоб не запізнитись. І ось в 6:14 приходить смс з вибаченнями і що рейс переноситься на 9:30. Ну і звісно що ми вже були в дорозі, вирішили чекати вже на автостанції. І ось 9:30, а автобуса ще немає. Звісно в людей питання, де автобус на що відповідають чекайте. Поки бабуся стояла на вказаній платформі я вирішила пройтись подивитись чи немає нашого автобуса за автостанцією. І ось на годиннику вже 9:35, а автобус з водіями стоїть за автостанцією і спілкуються сміються з іншими робітниками Автолюксу. На секундочку автобус вже запізнюється і мало того що на півтори години так ще і на 9:30 він не підʼїхав на посадку. І ось на годиннику 9:47 і нарешті вони вирішили, що треба щось робити. У результаті автобус виїхав десь приблизно о 10:08 і звісно, на наступний який потрібно пересісти Рига- Роттердам він не встигає. Бабуся приїздить у Варшаву у другій ночі, а її автобус вже поїхав. Я телефоную на гарячу лінію і вони мені відповідають що у 6:30 буде автобус Рига-Берлін і він забере пасажирів яких не забрав той автобус. І ось дочекавшись того автобусу бабуся телефонує і каже що її не беруть. Я звісно телефоную на гарячу лінію, а вони так незадоволено відповідають що повинно було прийти повідомлення на телефон, що автобус забере якщо в нього будуть вільні місця. Очікуйте далі інформацію. Телефоную бабусі і вона відповідає, що все ж таки її і інших пасажирів забрали. І на цьому дякую. Далі бабуся доїхала до Берліну і тут водії їй кажуть, щоб вона йшла в касу і купляла сама собі білет вже далі куди їй потрібно. Дякую що бабусі допомогла якась жіночка зателефонувати на гарячу лінію, бо коли я їм зателефонувала знову, вони мені сказали, що бабуся повинна сама телефонувати, а якщо вона не може то чому вона їздить без супроводу. Але вибачаюсь бабуся не маленька дитина і вона постійно їздила сама без проблем, а тут стресова ситуація і вона просто розгубилась і перенервувала, тому просила мене дзвонити їм. Так ось жіночка допомагає бабусі подзвонити на гарячу лінію і вони невдоволено бронюють їй білет на ближній автобус. На секундочку автобус прибув в Берлін о 13:30, а знайшли наступний на 23:00!!! Дякую звістно що вирішили, але нерви потріпали не погано.
А ось сьогодні ще одна ситуація. Будьте готові до того що якщо будуть проблеми на кордоні і вас не випускають(як сьогодні сталась ситуація у моєї мами з донькою) то автолюкс на наступний білет Варшава - Роттердам гроші не повертає! Бо це єдиний білет як вони сказали! Я розумію що те що відбувається на кордоні це не їх зона відповідальності і автобус не повинен їх чекати. Але вибачте в білеті навіть вказано дві суми, чому я не можу повернути кошти за інший автобус???
Дуже негативні враження, постійно злі водії. Останній раз коли я їхала то водію не подобалось що моя валіза важить 29 кг що не виходить за норми 30 кг, а на кордоні він постійно показував мені своє незадоволення.
І це тільки мій досвід, а скільки я вже чула негативних відгуків..
Користуватись чи ні цим перевізником вирішуйте самі, але якщо хочете зберегти нерви і спокійно добратись до точки Б - то АВТОЛЮКС ТОЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
1 згоден
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 25 серпня, 2025 год
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі. Показати 1 відповідь

Дніпро-Мюнхен

Марина Марина 18 серпня, 2025 год
Їхала до подруги у Німеччину (Мюнхен) з Дніпра, 09.08.225, придбала квиток цієї компанії з двома пересадками, перша у Київі, друга у Варшаві
До Києва дістались вчасно, а ось перша пересадка затрималась на 4 з половиною годин, телефонувала у підтримку, там мені відповіли, що вже були затримки і все було нормально, якщо що вирішать питання з затримкою
Виїхали з Києва об... Читати відгук
Їхала до подруги у Німеччину (Мюнхен) з Дніпра, 09.08.225, придбала квиток цієї компанії з двома пересадками, перша у Київі, друга у Варшаві
До Києва дістались вчасно, а ось перша пересадка затрималась на 4 з половиною годин, телефонувала у підтримку, там мені відповіли, що вже були затримки і все було нормально, якщо що вирішать питання з затримкою
Виїхали з Києва об 11:40 замість 7:00, автобус був без туалета, без кави, періодично глохнув, зупинялись раз в 3-4 години на 10-15 хвилин (сходити в туалет або щось придбати) на 60+ людин 10 хвилин це просто нонсенс
У Варшаву ми приїхали замість 22:25 о 8:40 ранку! Звісно ми запізнились на пересадку, ніхто нас не чекав
Поки їхали з кордону декілька разів телефонувала у підтримку, казали, що щось вирішать, може встигнемо на рейс о 6:30 і так далі
Ну як всі розуміюсь на 6:30 ми не встигли і мені запропонували рейс або на інший день, або повернення коштів
Невідомо яких коштів, тому що для цього варіанта, котрий я обрала, потрібно написати на пошту цієї компанії і протягом 30 або 90 днів зі мною повинні звʼязатись
З пересадкою було багато людей, у всіх така сама ситуація
Мені прийшлось придбати квиток Варшава Мюнхен дорожче ніж весь рейс Автолюкса, що взагалі не входило в мої плани
Ще й запізнитись на 7 годин у Мюнхен
Не рекомендую цю компанію взагалі, ще й невідомо коли і як вирішать всю цю ситуацію
Вперше такий жахливий сервіс і вперше я їхала цим перевізником
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 25 серпня, 2025 год
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі. Показати 1 відповідь

Перенесення квитка

Тетяна Тетяна 17 серпня, 2025 год
Сьогодні мали можливість познайомитись з цією «чудо» компанією.
Майте наувазі що ваш квиток можуть перенести на інший автобус. Брала 6 квитків і який шок був коли одну мене перенесли на інший автобус, добре що до Києва з пересадкою і їхала з сестрою, мої двоє дітей поїхали з її родиною. Як можна маму перенести в інший автобус, їхала за ними на... Читати відгук
Сьогодні мали можливість познайомитись з цією «чудо» компанією.
Майте наувазі що ваш квиток можуть перенести на інший автобус. Брала 6 квитків і який шок був коли одну мене перенесли на інший автобус, добре що до Києва з пересадкою і їхала з сестрою, мої двоє дітей поїхали з її родиною. Як можна маму перенести в інший автобус, їхала за ними на таксі бо інший автобус ще не приїхав. Просто немає слів.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 25 серпня, 2025 год
Доброго дня! Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією — розуміємо, наскільки це було незручно для вас і вашої родини. Перепрошуємо за доставлені переживання. Щоб ми могли детально розібратися та передати інформацію нашим фахівцям, будь ласка, надайте номер вашого квитка. Ми обов’язково перевіримо обставини та зробимо все можливе, аби подібне більше не повторювалось. Показати 1 відповідь

Поездка с перевозчиком Autolux-Ecolines

Виктория Виктория 17 серпня, 2025 год
Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год
Номер автобуса: WI 119 MF
Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе... Читати відгук
Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год
Номер автобуса: WI 119 MF

Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе не работал , кондиционер был сломан, пассажиров укачивало, в салоне грязь и вонь, липкие подлокотники кресел, явно давно никто не убирал.

Отдельное "впечатление" оставили водители: хамство, курение прямо на остановках и вблизи салона, полное игнорирование просьб пассажиров. На замечания реагировали грубо, заявляя дословно: *«Мы что хотим, то и делаем. Руководства на нас нет, можем высадить любого недовольного на трассе».* Это не просто наглость, это угроза безопасности!

Но настоящим шоком стало то, что одного пассажира(девушку) с маленьким ребёнком водитель отказался брать только из-за гражданства (Беларусь). Это уже не только непрофессионализм, но и дискриминация, унижение человеческого достоинства.

Компания абсолютно игнорирует жалобы – в интернете десятки аналогичных историй, и ни одна из них не была решена. Складывается впечатление, что руководство «Автолюкса» покрывает своих некомпетентных и неквалифицированных водителей.

Автолюкс – это не перевозчик, а издевательство над людьми. Опоздания, антисанитария, хамство, угрозы и дискриминация пассажиров. Категорически не рекомендую пользоваться их услугами! Это компания, которой нельзя доверить даже поездку на соседнюю улицу, не говоря уже о дальних рейсах.

Пользуюсь перевозками вашей компании с 2010 года (уже 15 лет), но после такого, видимо, придётся искать другого перевозчика. Рекомендовать друзьям и коллегам также больше не буду.
1 згоден
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 25 серпня, 2025 год
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі. Показати 1 відповідь

Не рекомендую! Жахливий сервіс.

Inna Inna 16 серпня, 2025 год
15.08 Автобус зламався в Львові на світлофорі. Дві години проведено в автобусі просто посеред дороги. Після двох годин, нас довезли до з/д вокзалу і скасували рейс через поломку не надавши будь якої альтернативи. Пасажири залишились на вулиці в комендантську годину без транспорту. На гарячій лінії хамське відношення. Беззмістовні відповіді.
Самостійно добралась до Перемишля. Піший кордон, далі потягом до Варшави.... Читати відгук
15.08 Автобус зламався в Львові на світлофорі. Дві години проведено в автобусі просто посеред дороги. Після двох годин, нас довезли до з/д вокзалу і скасували рейс через поломку не надавши будь якої альтернативи. Пасажири залишились на вулиці в комендантську годину без транспорту. На гарячій лінії хамське відношення. Беззмістовні відповіді.
Самостійно добралась до Перемишля. Піший кордон, далі потягом до Варшави. Втрачено час, пересадки і багато грошей на доїзд до точки призначення. Не рекомендую перевізника! Не наражайте себе на стрес і додаткові шалені витрати.
Переваги:
  1. Не погані по комфорту автобуси
Недоліки:
  1. Безвідповідальність.
  2. Халатність.
  3. Постійні запізнення, поломки і відміни.
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 25 серпня, 2025 год
Доброго дня. Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід від користування нашими послугами. Вкажіть будь ласка номер квитка для розгляду звернення та вияснення всіх обставин, які склалися на даному рейсі. Також, просимо вас, звернутися на електронну адресу [email protected] для повернення коштів за невикористану частину поїздки. Показати 1 відповідь

Гроші не повертають

Анастасія Анастасія 16 серпня, 2025 год
Перший раз їхала з цим перевізником з дітьми в Варшаву, все було чудово.
Наступна поїздка не вдалась.
Замовила квитки заздалегідь, 22.07 на зворотню дорогу, бо 28.07 мені потрібно було бути в Києві, на секунду 4 квитки - на 6800 грн.
27.07 об 11-й ночі приходить смс що рейс відмінили. На гарячу лінію ледь додзвонилася, сказала що мені... Читати відгук
Перший раз їхала з цим перевізником з дітьми в Варшаву, все було чудово.
Наступна поїздка не вдалась.

Замовила квитки заздалегідь, 22.07 на зворотню дорогу, бо 28.07 мені потрібно було бути в Києві, на секунду 4 квитки - на 6800 грн.

27.07 об 11-й ночі приходить смс що рейс відмінили. На гарячу лінію ледь додзвонилася, сказала що мені не зручно чекати наступний рейс, прийняли заявку на повернення грошей. Сказали що повернення через 15 днів. Я витратила ще 8000 грн на квитки іншого перевізника, щоб бути вчасно на місці ( це добре що в мене були гроші, щоб купити інші білети) Сьогодні вже 16.08, грошей немає, на гарачій лінії кажуть пишіть на пошту, а на пошту вони не відповідають. Ось така ситуація Автолюкс (AUTOLUX) - Гроші не повертають Автолюкс (AUTOLUX) - Гроші не повертають
Переваги:
  1. Якщо повезе, рейс не відмінять
Недоліки:
  1. Не повертають гроші
  2. Не контактують з клієнтом
Автолюкс (AUTOLUX) Відповідь представника Автолюкс (AUTOLUX) 18 серпня, 2025 год
Доброго дня. Приносимо вибачення за завдані незручності. Підкажіть будь ласка, чи отримали ви повернення по квиткам? Показати 1 відповідь

Жахлива компанія автолюкс

Наталія Наталія 14 серпня, 2025 год
Найгірша компанія!!!! Рейс Київ-Одеса відмінили за 2 години до відправлення! Це був останній рейс, інших рейсів навіть у інших перевізників вже не було! Залишились на вулиці.
На 5й день грошей ще повернули!!!!
Недоліки:
  1. Відміняють рейс за 2 години до відправлення.
  2. Гроші не повернули, обіцяють через 2 тижні

Жахливий. Постійне змінення на ганебні умови

Анастасія Анастасія 13 серпня, 2025 год
Постійно переплачуємо за комфорт! Їдемо з Варшави за 2 години міняють на вонючий, старий автобус і садять з 6 місця на 56! Якого даже немає на сайті. Не рекомендую. Останній раз користуємось цими послугами. Непорядність неймовірна

Працівники Нелюди

Наталя Наталя 12 серпня, 2025 год
Брат військовий їхав у відпустку раз на пів року , в Запоріжжі дістав котика з під завалів і вирішив забрати його до батьків в Хмельницькому була пересадка на цю компанію, і шофер заборонив їхати з котиком ( котик маленький і був в перевізній сумці для тваринок)
Брат просив казав купить 2 білети собі в котові заплатить скільки скажуть
Шофер... Читати відгук
Брат військовий їхав у відпустку раз на пів року , в Запоріжжі дістав котика з під завалів і вирішив забрати його до батьків в Хмельницькому була пересадка на цю компанію, і шофер заборонив їхати з котиком ( котик маленький і був в перевізній сумці для тваринок)
Брат просив казав купить 2 білети собі в котові заплатить скільки скажуть
Шофер сказав що ні якщо хочете їхати лишайте кота на автовокзалі , з котом він не поїде.
Я в мягко кажучи в шоці , вигнати військового з автобуса який захищає його сраку , його знайомих і сімю , бо він хотів врятувати котика від смерті . Це просто жах в 6 вечора брат залишився на автовокзалі , через таких придурків і нелюдів
Нікому не рекомендую їхати з такими людьми які цінуть тільки своє життя а на інший людей наплювати. 😡😡😡😡😡
Переваги:
  1. Плюсів немає
Недоліки:
  1. Працють жахливі люди яким не місце працювати з людьми
  2. Нелюди

Не рекомендую !! Опоздала на самолет!

Анастасія Анастасія 12 серпня, 2025 год
Крайне печальный и возмутительный опыт с компанией Автолюкс.
Я забронировала поездку из Киева в Варшаву, отправление должно было быть 9 августа в 18:00, а прибытие было обещано в 8:40 утра следующего дня. Автобус прибыл в Варшаву в 17:00, с опозданием более чем на 8 часов!
Я опоздала на свой рейс и потеряла безумное количество денег, а так же времени..экстренно пришлось... Читати відгук
Крайне печальный и возмутительный опыт с компанией Автолюкс.
Я забронировала поездку из Киева в Варшаву, отправление должно было быть 9 августа в 18:00, а прибытие было обещано в 8:40 утра следующего дня. Автобус прибыл в Варшаву в 17:00, с опозданием более чем на 8 часов!

Я опоздала на свой рейс и потеряла безумное количество денег, а так же времени..экстренно пришлось добираться до места назначения блаблакаром и поездом. Такой стресс я не советую никому.

Проблемы начались уже в день отправки, когда за час до назначенного времени автобус начали задерживать, сначала на два часа, потом на час, потом на ещё один…я сидела на автовокзале 5 часов в надежде что это последнее опоздание, ведь найти другой рейс времени уже не было.

После того как обещанный в 18:00 автобус прибывает в 22:00, при разговоре с водителем оказывается что тот выходит в рейс без положенного отдыха и свой предыдущий рейс он закончил в тот же день.

Какие либо комментарии излишне, будьте очень аккуратны с перевозчиком Автолюкс и не пользуйтесь им если где то у вас есть последующая транспортная стыковка! Либо планируйте минимум 10 часов между прибытием-вылетом. Моя стыковка в 7 часов не смогла подстраховать меня.
Переваги:
  1. Комфортабельный автобус
Недоліки:
  1. Безответственное отношение к пассажирам, задержки рейсов, неотдохнувшие водители
Автолюкс (AUTOLUX
Автолюкс (AUTOLUX
Рейтинг 1.7 з 5 на підставі 836 відгуків

Пасажирські перевезення
MK Voyages
MK Voyages

Рейтинг: 2.8
36 відгуків
ЧП ЛИС-АВТО-ТРАНС
ЧП ЛИС-АВТО-ТРАНС

Рейтинг: 4.9
45 відгуків
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.3
668 відгуків
Пан-бус Сумы
Пан-бус Сумы

Рейтинг: 3.7
312 відгуків
Trans Express Bus
Trans Express Bus

Рейтинг: 4.7
12 відгуків
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.5
2155 відгуків
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.6
1641 відгук
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.8
975 відгуків