Поїздка була 2.09–3.09, до Чехії. По-перше, автобус до Києва запізнився, і коли я підійшла до другого автобуса на пересадку, співробітники почали в грубій формі звинувачувати мене у запізненні, хоча затримка сталася з їхньої вини. По-друге, за розкладом мав бути двоповерховий автобус, а в результаті отримали одноповерховий. Крім того, під час поїздки в туалеті не було води для миття рук. І після подорожі я спробувала уточнити у водія причину грубого ставлення. У відповідь він знову почав кричати, дозволив собі хапати мене за руки і навіть образив питанням «чи не порадити мені лікаря». Підсумок: компанія не забезпечує ані заявленого рівня сервісу, ані поважного ставлення до пасажирів.
Дякуємо, що поділилися враженнями від поїздки. Нам щиро прикро, що Ваша подорож до Чехії (02–03.09) супроводжувалася такими неприємними ситуаціями. Ми дуже серйозно ставимося до питань безпеки та поваги до пасажирів, тому Ваш відгук обов’язково буде розглянуто у деталях.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести внутрішню перевірку.
Дякуємо за те, що звернули увагу на ці моменти — для нас це важливо, аби підвищувати якість обслуговування.
Жахлива поїздка - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися враженнями від поїздки. Нам щиро прикро, що Ваша подорож до Чехії (02–03.09) супроводжувалася такими неприємними ситуаціями. Ми дуже серйозно ставимося до питань безпеки та поваги до пасажирів, тому Ваш відгук обов’язково буде розглянуто у деталях.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли ідентифікувати рейс та провести внутрішню перевірку.
Дякуємо за те, що звернули увагу на ці моменти — для нас це важливо, аби підвищувати якість обслуговування.