Залишаю відгук щодо досвіду користування послугами перевізника Автолюкс. 10 серпня замовляв два білети на поїздку з Києва До Одеси о 14-30. Спочатку все йшло норм і сервіс видавався нормальним але це тільки спочатку. Рейс перенесли о 13:04 на годину вперед тобто на 15:25 і здавалось що проблеми в цьому не має але не тут то було. о 14:43 рейс перенесли на 45 хвилин вперед тобто на 16:10 при тому що деяким людям довго добиратись до точки і відправлення і потрібно планувати свій час щоб встигнути. Прибувши завсякчас на призначене місця автобусу не було на початку рейси і прийшлось чекати його аж до 17 години вечора. До цього, о 16:30 приїхав автобус на відповідних номерах і водій сказав що ми вас не візьмемо тому що виявляється є люди на зупинці які чекають рейсу з 13:00 бо їх автобус запізнювався. Дитина в стресі, плаче, люди стомлені та злі, та це й не дивно, кажуть Автолюкс так завжди. Якщо комусь треба такі самі враження від поїздки то вам точно звертатись до шаражкіної контори під назвою Автолюкс.
Щиро дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час Вашої поїздки 10 серпня. Ми розуміємо, наскільки важливим є дотримання розкладу та комфорт наших пасажирів, особливо коли подорожують діти.
Ваш описаний досвід не відповідає стандартам якості, яких ми прагнемо дотримуватися. Ми вже передали інформацію до відповідного відділу для детального розгляду.
Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка (або квитків), щоб ми змогли перевірити усі обставини, а також вжити необхідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за незручності й дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом — це допомагає нам ставати кращими.
Дякуємо за зворотний зв'язок та за те що поділилися своїм досвідом користування послугами Автолюкс! Перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Передаємо інформацію у відповідний відділ, щоб з'ясувати всі обставини які склалися під час вашої подорожі.
Шаражкіна контора - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час Вашої поїздки 10 серпня. Ми розуміємо, наскільки важливим є дотримання розкладу та комфорт наших пасажирів, особливо коли подорожують діти.
Ваш описаний досвід не відповідає стандартам якості, яких ми прагнемо дотримуватися. Ми вже передали інформацію до відповідного відділу для детального розгляду.
Будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка (або квитків), щоб ми змогли перевірити усі обставини, а також вжити необхідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за незручності й дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом — це допомагає нам ставати кращими.