Павло: Писав кілька відгуків, коли були проблеми - тепер справедливо написати, коли все ОК. Я натикався кілька разів на вузькі місця у сервісі NP Shopping і кожного разу писав про це, іноді - офіційною скаргою, іноді - постами в ФБ із теганням топ-менеджерів. І хочу сказати, жодного разу не було,... 20.09.2023
Павло: Доброго дня! Так як ситуація із британським складом (Brother Parcel Post) не міняється, виношу це в публічну площину. Бо бачу, що багато відгуків тут так само незаводолені бізнес-процесом британського складу. Суть претензії: бізнес-процес в британському складі взагалі організовано через одне місце - якщо затримати посилку, склад не поновлює її статус... 13.03.2023
Павло: Підтримка (а точніше, її відсутність) - це просто якесь дно. Раніше хоча б відповідали на запити. В кінці грудня писав звернення, то відповіли тільки через три тижня, коли посилка, слава богу, вже приїхала. А зараз чотири посилки зависли на митниці (і чорт його знає, чи передані взагалі по них... 25.01.2023