COMFY отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы покупателей
COMFY
1.6 5
637 отзывов / 1247278 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Відмовили у розпаковці товару для огляду

Анна Анна среда, 12 ноября
Сьогодні відвідала Comfi у м.Луцьк з метою прослухати дві моделі навушників. Хочу зауважити, що я доросла людина, а не тінейджер, левова частка покупок електроніки моєї сім'ї припадає саме на Comfi, маю і бонусну карту. Так от, вирішила придбати повнорозмірні навушники, зупинилась на Sony i Anker. Звичайно, що перед покупкою такого товару їх потрібно прослухати, потестувати звук, зручність посадки на голові... Читать отзыв Сьогодні відвідала Comfi у м.Луцьк з метою прослухати дві моделі навушників. Хочу зауважити, що я доросла людина, а не тінейджер, левова частка покупок електроніки моєї сім'ї припадає саме на Comfi, маю і бонусну карту. Так от, вирішила придбати повнорозмірні навушники, зупинилась на Sony i Anker. Звичайно, що перед покупкою такого товару їх потрібно прослухати, потестувати звук, зручність посадки на голові і т.п. Мала можливість прослухати Sony XM6 у свого друга, але хотіла б їх порівняти із Sony XM4 та Anker q45, зробити висновки і найближчим часом купити одні з них. Для цього і прийшла в Comfi. Більшість навушників були запаковані, а "вітринних" екземплярів не було взагалі. Консультант, порадившись із кимось "старшим" ВІДМОВИЛА У РОЗПАКОВЦІ НАВУШНИКІВ для огляду і прослуховування, аргументуючи цитую "ми розпаковуємо лише тоді, якщо при відсутності браку ви будете точно їх купувати зараз" 🙄😳.
Шановні працівники Comfi, ви взагалі при своєму розумі ??! Як людина може одразу купити досить недешевий товар, не порівнявши його з іншим, не обдумавши і т.п. Якщо, наприклад, якоїсь моделі немає в даному магазині, я маю право піти протестувати цей товар (щоб це не було) в іншому магазині чи замовити "на магазин" і обрати те що більше сподобалось ! Сказати, що я у шоці і гніві, це нічого не сказати ! То поставте так само телевізори чи холодильники у заводських коробках і не розпаковуйте, кажіть "можете подивитись як показує цей телевізор тільки якщо точно його будете купувати". Що це за дикість, ви вже починаєте працювати як Ябко і т.п. сумнівні контори (((( дуже розчарована таким обслуговуванням ! ((((( тепер буду при будь-якій можливості купувати у ваших конкурентів, дякую 🙃

Продали погано техніку.

Андрій Андрій вторник, 11 ноября
 Отзыв о COMFY по адресу Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купив в них телевізор вони навіть не настроїли його.Воно обдурують людей.Привезли додому поочав краче паказувати наступного дня ми його назад завзли.Потім вони його нвстроїли.Будьте обережні вони брехливі продавці.
Недостатки:
  1. Мінус.

Windows не покупайте

Тим Тим вторник, 28 октября
Купил в COMFY ПО Windows вместе с ноутбуком. Ключ активации выдает в чате обычный менеджер службы поддержки. Виндовс вам смогут установить в магазине. Я ездил 4 раза. У них не получалось. В итоге ставили 4 дня. Никакой компенсации не предложили. Не стоило переплачивать за Windows 11 2000 грн. Мог купить напрямую у майкрософт
Достоинства:
  1. Я не увидел плюсов.
Недостатки:
  1. Дороже на $50. Устанавливают не профессионалы. Вы тратите время на поездку в магазин и ожидание.
Comfy Ответ представителя Comfy понедельник, 10 ноября
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися досвідом. Дуже шкода, що встановлення програмного забезпечення зайняло стільки часу 😔
Ми обов’язково перевіримо, чому виникли труднощі, і зробимо висновки.
Будь ласка, надішліть ваші контакти з темою листа "vidhuk.ua_2258953" на [email protected] 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Страховка ?

Марія Марія 30 сентября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Кривий Ріг, вул. Лермонтова, 37 Купувала пральну машину Gorenje,оформила страховку на 3 6 місяців Хепі Сервіс,та коли виникли проблеми по ремонту пральної машини сервісний центр один раз зробив ремонт а потім при звернені ще раз по страховці виявляється,що вже ремонт не входить в страховку,і робіть за свій рахунок.Висновок:страховка -це розводняк!!!Відмовляйтесь від цих страховок,краще майте в друзях хорошого майстра по ремонту пральних машин))
Достоинства:
  1. -
Недостатки:
  1. Нав'язування всякої фігні!!!
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 9 октября, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. На всі товари, придбані в COMFY, діє офіційна гарантія від виробника — протягом гарантійного терміну кількість безоплатних ремонтів не обмежена 🛠️✅

Якщо ж ви користувалися послугою Хеппі сервіс, вона покриває один ремонт у разі негарантійного випадку, після чого дія сервісу завершується. Сподіваємось, це пояснення допоможе розібратися. Якщо залишилися питання — напишіть нам, усе уточнимо 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Розчаровані продавцем консультантом(

Юля Юля 27 сентября, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купували колонку 2тиж тому JBL PartyBox Encore Essential 2 Black (JBLPBENCOREESS2EP)
Головна умова була , щоб грала музика від флешки, так як звичайного входу usb не було, а лише usb c, нас запевнили, що потрібно лише купити флешку usb c, і музика без проблем гратиме, ми повірили і купили колонку,як потім вияснилось з цієї колонки музика з флешки не грає... Читать отзыв
Купували колонку 2тиж тому JBL PartyBox Encore Essential 2 Black (JBLPBENCOREESS2EP)
Головна умова була , щоб грала музика від флешки, так як звичайного входу usb не було, а лише usb c, нас запевнили, що потрібно лише купити флешку usb c, і музика без проблем гратиме, ми повірили і купили колонку,як потім вияснилось з цієї колонки музика з флешки не грає ніяк! Повне розчарування,продавець мало того ,що консультував нас з чатом jpt,так міг хочаб правильно взнати перш ніж говорити нам!Повертати колонку не будемо,будемо виходити з того що є, але, дуже обідно ,що так підставили нас! Мінус продавцю великий !!На наступний раз « на слово» не будемо вірити.
Достоинства:
  1. Сама колонка 10/10
Недостатки:
  1. відсутня можливість слухати через флешку
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 1 октября, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися відгуком!


Ми розуміємо, наскільки важливо отримати точну та коректну консультацію перед придбанням техніки, і прикро чути, що цього разу наш сервіс не виправдав ваших очікувань.
Ми хочемо детально перевірити цю ситуацію та провести додаткову роботу з командою магазину.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши:

-фото або номер фіскального чека,
-дату покупки,
-адресу магазину, де відбувалась консультація.

Ця інформація допоможе нам розібратися.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан

Отвратительное качество обслуживания!

Александр Александр 16 августа, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Запоріжжя, вул. Чарiвная, д. 74 Модерация на уровне!Отзыв тупо режут,оставляют только позитив!!!Цену завышают а потом делают скидку! Два дня назад приобрел товар за 5499,сегодня захожу-уже на 1000 дороже!Задумаюсь о смене магазина!
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 1 сентября, 2025 год
Добрий день!

Ми завжди відкриті до різних відгуків — як позитивних, так і негативних. Діють певні правила модерації, з якими можна ознайомитися при публікації. Якщо ж відгук потребує уточнень або вирішення ситуації, наші фахівці обов’язково звʼязуються ✅

Щодо цін — вони формуються з урахуванням закупівлі від офіційного представника та рекомендацій щодо продажів, тому можуть змінюватися. Сподіваємось, що сам товар вас радує 😊💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Не рекомендую магазин

Микола Микола 6 августа, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Купували мікрохвильову піч Samsung MC28H5013AK/UA для дачі, в комплекті немає ролера для тарілки, користуватися піччю не можливо. Замовлення № Ч015224-0009 від
02.08.2025
Достоинства:
  1. Не знайдені, пуста витрата часу. В магазині рахують тільки свій час
Comfy Ответ представителя Comfy 13 августа, 2025 год
Добрий день!

Перепрошуємо, що спершу комплект був неповним 🙏
Знаємо, що ситуацію вдалося вирішити обміном техніки. Бажаємо, щоб нова мікрохвильова тільки тішила вас своєю роботою 😊🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Відмова в поверненні. Вперше

Ігор Ігор 1 августа, 2025 год

Останні років 5-7 купляли в Комфі все. Всі ноутбуки для кожного члена сім'ї, пилосос, всю кухонну техніку, монітори, клавіатури. І ось черговий раз, купляючи в Комфі, що знаходиться в Києві, в Піраміді на метро, Позняки, мені відмовили в поверненні ноутбуку, посилаючись на те, що на блоку живлення є подряпини. Тобто не якась проблема з новим ноутбуком, а саме... Читать отзыв
COMFY - Відмова в поверненні. Вперше
Останні років 5-7 купляли в Комфі все. Всі ноутбуки для кожного члена сім'ї, пилосос, всю кухонну техніку, монітори, клавіатури. І ось черговий раз, купляючи в Комфі, що знаходиться в Києві, в Піраміді на метро, Позняки, мені відмовили в поверненні ноутбуку, посилаючись на те, що на блоку живлення є подряпини. Тобто не якась проблема з новим ноутбуком, а саме на блоку живленні подряпини. Фото додаю, подряпин не бачу, бачу дуже дрібні потертості.
Я запропонував або компенсувати це або купити новий блок живлення, щоб вони поклали його в коробку замість цього, але Комфі на зустріч не пішло.
Мені ж шкода, що через незначну потертість, яку видно тільки під кутом на світлі, Комфі припинили зі мною співпрацю.
Звісно, що я більше у них вже нічого не куплю. І мені дивно, що вони вважають, що це для них вигідно.
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 6 августа, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що обирали нас протягом багатьох років 🙏 Справді шкода, що повернення не відбулось — у випадках навіть незначних слідів використання (як-от потертості), повернення або обмін не здійснюється.

Але якщо ви ще не звертались до нашої підтримки, будь ласка, напишіть на [email protected] з фото самого ноутбука та зарядного — ми перевіримо історію замовлення та повторно розглянемо можливість вирішення питання ✅

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Обман споживача, вимога оплати за перевірку якості пристрою

Владислав Вікторович Владислав Вікторович 30 июля, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 50 Розпочну із пафосного гасла «Comfy» зазначеного на сайті
«Допомогти у вирішенні складних ситуацій максимально швидко та зробити клієнта щасливим — наша основна мета». Спробую на своїй ситуації розібратись, чи це гасло відповідає дійсності ?
Буде смішно, але ціна мого «щастя» для «Comfy» становить 499 грн., але взамін цього я отримав суцільний негатив та обман.
Отже, в мене виникла... Читать отзыв
Розпочну із пафосного гасла «Comfy» зазначеного на сайті
«Допомогти у вирішенні складних ситуацій максимально швидко та зробити клієнта щасливим — наша основна мета». Спробую на своїй ситуації розібратись, чи це гасло відповідає дійсності ?
Буде смішно, але ціна мого «щастя» для «Comfy» становить 499 грн., але взамін цього я отримав суцільний негатив та обман.
Отже, в мене виникла гостра необхідність в купівлі монітору, бо мій попередній вийшов з ладу. Завчасно підібрав собі модель в Comfy, але перед цим прочитав різні відгуки, що покупцям трапляються браковані монітори, тому краще їх перевіряти на биті пікселі та засвіти. Я завжди знав, що безкоштовна перевірка на якість пристрою – це звичайна річ, адже декілька років тому, купив телевізор в Comfy та ніяких проблем не було (встановили на стенд, усе безкоштовно перевірив, купив).
Отримавши від консультантів Comfy коментарі щодо безпроблемної перевірки монітору перед купівлею, 05.07.25 р. завітав до магазину в м. Києві, вул. Антоновича, 50.
Підійшов до касира, назвав номер замовлення, мені принесли упаковку із монітором. Я кажу касиру, перед тим, як я оплачу монітор, збираюсь перевірити пристрій на наявність можливих битих пікселів та засвітів. Касир мені відповідає, добре, але вартість послуги буде коштувати 499 грн. Я дуже здивувався та кажу, цього не може бути, адже мене запевнили у службі підтримки (є також є коментар - відповідь на сайті), що я можу вчинити перевірку. Касир мені знову каже, це мовляв не його вигадка та швиденько в телефоні показує якійсь прайс із вартістю 499 грн. Я лише зміг прочитати, биті пікселі вартість 499 грн. Розуміючи, що я можу потенційно стикнутися із тим, що у разі купівлі монітору без перевірки, в майбутньому можу проходити більш тривалу процедуру повернення грошей, а це втрата часу та замороження грошей, а залишатися без монітору я не можу.
Отже, погоджуюсь оплатити нав’язану «послугу», хоча насправді це не послуга, а фактично перевірка на якість (як згодом буде зрозуміло, що спонукання відбулось шляхом обману).
Здійснення оплати фактично розблокувала мені здійснити розпаковку монітору для перевірки на якість, що гарантується мені Законом.
Після оплати «послуги», монітор встановили на стенд, підключили до якогось службового ноутбуку, я використав свою флешку із ПЗ та самостійно зробив перевірку, після чого оплатив монітор .
Повернувшись додому, я подивився у фіскальний чек, в якому вказане найменування послуги – Підготовка ТВ !!! Тобто, я купив монітор, власними силами зробив перевірку, на руки отримав дивний фіскальний чек. Після цього почав розбиратися, а взагалі, при чому тут Підготовка ТВ.
Декілька телефонних розмов із службою підтримки, звичайно ніхто не може показати посилання із інформацією, що є взагалі якась платна послуга, що стосується комп’ютерного монітору.
Один консультант з моїх слів, генерує в чат-боті скаргу, але згодом я складаю претензію, яка мала бути розглянута юридичним відділом. Усі документи, я додав до цього відгуку.
Саме цікаве - відповідь юридичного відділу, який бачить надання послуги, як мій добровільний крок щодо її замовлення, повністю підтасовує факти та не вбачає елементарної логіки, при цьому стверджую, що мені надана послуга із налаштування.
Це після того, як я у всіх своїх документах та усних коментарях підкреслюю, що я вчинив перевірку якості, що є моїм гарантованим Законом правом та ніякого налаштування не відбувалось.
Цікаво, що під час телефонної розмови мені було запропоновано нарахування бонусних балів в кількості 399. Тобто з мене обманим шляхом отримали 499 грн., а пропонують компенсацію у розмірі 399 балів. COMFY це що взагалі таке, знущання?
Таким чином, дії окремих працівників COMFY, в першу чергу касира є грубим обманом споживача.
В період з 08.07.25 р. я в добровільному порядку намагаюсь вирішити таке «складне» питання.
Ситуація могла би бути вирішена без будь-яких довгих комунікацій та заперечень очевидних речей, але деякі представники Comfy напевно вважають, що краще вчинити обман покупця, заперечувати факт порушення чинного законодавства, втратити клієнта та отримати негативні відгуки.
Як кажуть репутацію заробляють роками, а втрачають за хвилину. Замість того, щоб провести службове розслідування, вибачитись, починаючи із 26.07.2025 р. мої звернення по електронній пошті ігноруються .
Достоинства:
  1. Монітор Gigabyte M27QA ICE Gaming Monitor White працює ?
Недостатки:
  1. Обман споживача, заперечення порушення Закону своїм співробітником, невиконання вимоги щодо повернення безпідставно отриманих грошей
Comfy Ответ представителя Comfy 1 сентября, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися вашою історією 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Показать 1 ответ

Не змогли відремонтувати холодильних який мав гарантію хеппі сервіс

Гость Гость 27 июля, 2025 год
Купили 5 років тому холодильник Vestfrost. Взяли додаткову гарантію хеппі сервіс, тобто якщо з ним щось станеться то його відремотують. Гарантія від виробника вже не діяла.
Холодильник зламався, витік фріон, відправили в цей сервіс. А там сказали, що щоб залити фріон треба щось різати, розпилювати, і відмовились від ремонту.
Дякуюємо комфі за чудову річ 👍
Більше ничого там купувати не... Читать отзыв
Купили 5 років тому холодильник Vestfrost. Взяли додаткову гарантію хеппі сервіс, тобто якщо з ним щось станеться то його відремотують. Гарантія від виробника вже не діяла.

Холодильник зламався, витік фріон, відправили в цей сервіс. А там сказали, що щоб залити фріон треба щось різати, розпилювати, і відмовились від ремонту.

Дякуюємо комфі за чудову річ 👍
Більше ничого там купувати не будемо
Недостатки:
  1. Хеппі сервіс не допоміг
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 29 июля, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділились ситуацією, і щиро шкодуємо, що досвід із сервісом виявився таким. Щоб ми могли зафіксувати звернення та детально перевірити цю ситуацію, просимо надіслати на [email protected] ваш номер замовлення або телефон, а також, якщо маєте, документи чи скриншот відповіді від сервісу з відмовою в ремонті. Обов’язково розберемось у причинах та дамо зворотний зв’язок 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Lego конструктор

Гость Гость 22 июля, 2025 год
Акція не відповідає дійсності! Замовляли конструктор Lego ninjago і там зазначили що він підпадає під цю акцію, добавили ще товар який теж підходить і нічого! Ціна ціна як за два товари. І просто прислали замовлення де вказано конструктор, пакет, ще щось таємне позначене уточкою, а насправді нічого не було крім мною оплаченого Lego та пакета.
Достоинства:
  1. Конструктор є, хороша вартість і якість!
Недостатки:
  1. Акції які існують тільки уявно
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 29 июля, 2025 год
Добрий день!

Вибачте, що виникло таке непорозуміння. Щоб розібратись у ситуації та перевірити всі деталі, просимо надіслати ваш номер замовлення або контактний телефон на [email protected]. Темою листа зробіть "Відгук №2219297". Перевіримо умови акційних пропозицій та повернемось із відповіддю. Дякуємо, що звернули нашу увагу!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Экспресдоставка

Александр Кравченко Александр Кравченко 18 июля, 2025 год
Купил 14.07 кондиционер с доставкой на 16.07. не привезли, пообещали привезти 18.07. тобиш сегодня и опять не успевают теперь обещают 20.07. привезти. Надеюсь шо привезут
Comfy Ответ представителя Comfy 29 июля, 2025 год
Добрий день!

Перепрошуємо за незручності через перенесення доставки. Якщо кондиціонер ще не доставлено — просимо звернутись на [email protected] з номером замовлення або вашим телефоном. Перевіримо причину затримки, постараємось пришвидшити процес та розглянемо можливість компенсації. Дякуємо за розуміння!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Не доставили товар в назначений ними ж день. Мав бути подарунок, а тепер?

Юрій Юрій 21 июня, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Замовив каструлю на подарунок. Вказали дату доставки. В день доставки товар не прийшов. Ніхто не попередив що доставка не виконана
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 28 июня, 2025 год
Добрий день, Юрію!

Перепрошуємо, що ваше замовлення не було доставлене у зазначений день 🙏
Якщо зручно, надішліть номер замовлення або ваші контакти на [email protected] — перевіримо всі деталі та обов’язково повернемося з відповіддю. Дякуємо, що повідомили! 🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Співробітник Магазину к-16 Київ Здолбунівська 7г

Артур Артур 18 июня, 2025 год
Хочу трохи розказати про саме цю точку. Нікому не раджу іти працювати на Здолбунівську 7 Г ТЦ новус київ Комфі, тому що така людина як Пазюра Дарья це товаровед прошу запамʼятати цю людину. Навчати вас вона не буде якщо ви підете на посаду кассира, вас будуть заставляти кожен день лише проходити тести, і будуть заставляти займатись роботою яка до вас... Читать отзыв Хочу трохи розказати про саме цю точку. Нікому не раджу іти працювати на Здолбунівську 7 Г ТЦ новус київ Комфі, тому що така людина як Пазюра Дарья це товаровед прошу запамʼятати цю людину. Навчати вас вона не буде якщо ви підете на посаду кассира, вас будуть заставляти кожен день лише проходити тести, і будуть заставляти займатись роботою яка до вас взагалі не відноситься і розповідати, а потім щоб ви це розповідали і працювали. По факти навчання ніякого не має. Всьому колективу на вас начхати, потім це взагалі нормально коли у товаровед із охороною магазину пускати плітки про всіх, ось побачите охоронець на імʼя Сергій тільки і буде казати на вас непристойні слова, кричати і дивитись на вас таким поглядом наче ви щось вкрали ! Товаровед з охороною один одного чекають після роботи та ходять разом до магазину після зміни щось це не схоже на робочі відносини?… а Директор йому взагалі всеодно що відбувається в магазині йому хіба щоб показники були хороші, тобто продажі, все інше його взагалі не цікавить! І ще вам на розсуд керівництва можуть від мінусова ти зміну просто так без пояснень. Тобто працюй безкоштовно на благо магазину. І да готуйтесь морально до того що компанія може вас звільнити одним днем без попередження і пояснень! Компанія каже одне а робе геть інше. Як сталось зі мною я просто не сподобався товароведу Дарії Пазюрій, в мене був підписаний контракт на 2 місяці, але мій контракт ще не скінчився але вони вирішили звільнити просто так одним днем без пояснень. Це порушення законодавства України, хоча перед звільненням треба попереджати за 2 неділі. Але вони вирішили інакше. А директору взагалі все рівно що відбувається в магазині! Він там нічого не вирішує. Та ще ця особистість буде робити вам погану характеристику щоб вас не брали у інші магазини. Яким би ви старанним працівником не були їм все рівно. Все зробиться так що вас швидко прибрати якщо ви просто не сподобаєтесь комусь в магазині, і так забув ще додати вихідних у вас не буде взагалі бо вам нема заміни. І ви будете приїзжати працювати і робочі будні і в вихідні нікому не раджу іти туди працювати. Та запамʼятайте цю дівчину. Вона буде вам в обличчя посміхатися а за спиною казати про вас погані речі і пускати плітки про вас !
Достоинства:
  1. Зарплата вчасно та без затримок
Недостатки:
  1. Відношення
  2. Порушення законодавства України !
  3. Не лояльне керівництво
  4. Плітки на робочому місці
  5. Неадекватна охорона
  6. Низька зарплата
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 19 сентября, 2025 год
Дуже дякуємо за детальну розповідь!
Вважаємо, що будь-яка історія варта уваги, тому опрацюємо цей коментар разом з HR-дирекцією.
Маємо зауважити, що в компанії існує корпоративна культура, правила офбордингу, найму та адаптації співробітників.
Інформація прийнята.
Бережіть себе!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна

Підключення схоже на шахрайську схему

Сергій Сергій 27 мая, 2025 год
Придбав у Комфі пральну машину,і на свою біду купив у них сервіс підключення (самий дешевий у них коштує1800 гривень). Замовив через інтернет .привезли все як було домовлено: вартість "пралки" та так званий" сертифікат "на установку і підключення ,оплатив кур'єрам однією сумою. І тут почались пригоди Коли замовляв товар то на гарячій лінії цього Комфі ,всі в один голос казали... Читать отзыв Придбав у Комфі пральну машину,і на свою біду купив у них сервіс підключення (самий дешевий у них коштує1800 гривень). Замовив через інтернет .привезли все як було домовлено: вартість "пралки" та так званий" сертифікат "на установку і підключення ,оплатив кур'єрам однією сумою. І тут почались пригоди Коли замовляв товар то на гарячій лінії цього Комфі ,всі в один голос казали : якщо підключення по місту, то безкоштовне ,за місто доплата за виїзд працівника сервісу від 27 до 42 грн .за кілометр починаючи від межі міста.На що ми звісно погодились, живу 4 км за містом особливого вибору не було.Телефонує сьогодні працівник сервісного центру і заявляє абсолютно протилежне що мені стверджували при оформленні покупки -"хотя до вас и 4 ре километра но мы считаем километраж от своего офиса а он находится в центре города и вы должны оплатить за 10 км ,иначе я не поеду".Отакий от "розводняк з цим підключенням від Комфі.Значить приїхав працівник сервісу,підключив на старе місце стіралку ні одного розходніка не витратив ( роботи зайняло 10 хв) взяв 1800 грн+420 грн .Заявив що гарантія на його роботу складає 3 місяці. Хоча в контакт центрі сказали що один рік.Акт виконаних робіт не склав,мабуть не знає що це таке.Висновок - нікому не раджу купляти цей сервіс підключення від Комфі.Мало того що дико дорогий.Ніде не прописано що в цей пакет підключення входить(все зі слів).На кожному кроці стараються надурити.( терміни гарантії ,підрахунок кілометражу до місця встановлення і.д.)Нікому не раджу сервіс підключення від Комфі.
Достоинства:
  1. Швидка доставка
Недостатки:
  1. Сервіс підключення ,нище рівня плінтуса.
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 9 июня, 2025 год
Добрий день, Сергію!

Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка виникла під час замовлення послуги встановлення. Для з’ясування обставин просимо надіслати номер замовлення або контактний номер телефону, вказаний під час оформлення, на [email protected]. Оскільки послугу виконує підрядна організація, нам важливо перевірити умови її надання та вжити відповідних заходів.

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Стажування

Гость Гость 5 мая, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Попрацювала трохи у мережі Комфі ,що можу сказати: від тебе дуже багато хочуть і вимагають ,а зарплата цьому не відповідає. Дуже тиснуть,ніхто толком не навчає ,а замісник директора взагалі дуже сильно залицявся .
Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45... Читать отзыв
Попрацювала трохи у мережі Комфі ,що можу сказати: від тебе дуже багато хочуть і вимагають ,а зарплата цьому не відповідає. Дуже тиснуть,ніхто толком не навчає ,а замісник директора взагалі дуже сильно залицявся .
Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45 і працювати до 21:00.
Як роботу не рекомендую!
3 согласны
Comfy Ответ представителя Comfy 21 мая, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися своїм баченням.

Нам шкода, що ваш досвід у нашій команді не виправдав очікувань. Ми прагнемо створювати середовище, у якому зберігається баланс між розвитком, відповідальністю та підтримкою, а стосунки будуються на принципі WIN–WIN.

Робочі процеси вимагають зусиль, однак ми розуміємо, наскільки важливо, щоб адаптація та умови були зрозумілими й прозорими для кожного. Ваш відгук уже передано в HR-дирекцію для детального розгляду.

Бажаємо вам лише позитивного досвіду в майбутньому!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Ненадійний магазин. Лотерея

Ярослав Ярослав 11 марта, 2025 год
Зробив 2 замовлення за останній час. Перше виконали гарно, товар був новий нерозпакований. Я був задоволений. Тож вирішив замовити щось ще. Друга покупка абсолютно невдала. Прислали товар неналежної якості, вже розпакований, по коробці видно, що цей товар повертався і мабуть не раз, бо працював погано. Тож залишив їм на сайті відгук про це. Ну думаю, ладно, поганий відгук залишив і... Читать отзыв Зробив 2 замовлення за останній час. Перше виконали гарно, товар був новий нерозпакований. Я був задоволений. Тож вирішив замовити щось ще. Друга покупка абсолютно невдала. Прислали товар неналежної якості, вже розпакований, по коробці видно, що цей товар повертався і мабуть не раз, бо працював погано. Тож залишив їм на сайті відгук про це. Ну думаю, ладно, поганий відгук залишив і заради справедливості залишу їм гарний відгук на інший товар, що я купив теж, який мені сподобався. Так от, гарний відгук вони опублікували, а поганий ні.
Тож довіра підірвана до цього магазину. Якщо ви пропускаєте тільки гарні відгуки, це не чесно. Більше нічого замовляти не збираюся і розкажу всім знайомим.
Comfy Ответ представителя Comfy 11 марта, 2025 год
Добрий день, Ярославе!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Нам приємно, що перше замовлення вас порадувало, і шкода, що друге не виправдало очікувань 😔

Ми публікуємо як позитивні, так і негативні відгуки, які відповідають правилам модерації: вони мають передавати досвід користування товаром, щоб допомогти іншим клієнтам зробити вибір. Оскільки ваше питання стосувалося отримання товару неналежної якості, воно, ймовірно, вже було зафіксоване для вирішення або ж ви звернулися до магазину для обміну/повернення. У таких випадках відгуки можуть не публікуватися, оскільки не відображають безпосередній досвід використання товару.

Ми цінуємо вашу думку і завжди готові допомогти! Якщо у вас залишились питання – пишіть https://faq.comfy.ua/contact-us/, ми поруч 📞📩💬

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Дуже довго

Андрій Есаулов Андрій Есаулов 10 марта, 2025 год
07.03 замовив і оплатив телевізор і роутер , вже 10.03 а замовлення до цих пір не передали на нову пошту , ви знущаєтесь ? В замовленні вказана дата доставки 11.03 але я вже розумію , що вчасно я замовлення не отримаю .
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Поганий сервіс
Comfy Ответ представителя Comfy 11 марта, 2025 год
Добрий день, Андрію!

Розуміємо ваше хвилювання та перепрошуємо за ситуацію! 😔 Для перевірки актуального статусу замовлення та уточнення інформації у логістів, будь ласка, напишіть нам у чат-бот @Comfyua_bot та поділіться номером замовлення. Ми обов’язково допоможемо розібратися! 💛

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Не отримав накладної, або рахунку

Володимир Володимир 26 февраля, 2025 год
Не отримав накладної, або рахунку при отриманні замовлення № 60954262.Кілька разів звертався у підтримку, все обіцяють надіслати чек і нічого. Вже набридло чекати, буду подавати скаргу.
Comfy Ответ представителя Comfy 27 февраля, 2025 год
Добрий день, Володимире!

Вибачте за цю ситуацію. Зазвичай чек формується швидше, але цього разу стався системний збій. Дякуємо, що надали номер замовлення! Бухгалтерія вже підтвердила закриття угоди, а чек надіслали вам у Viber. Якщо раптом не отримали – перевірте повідомлення або дайте нам знати, і ми ще раз допоможемо!

Гарного дня! ☀️🌷💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Есть над чем задуматься.

Антон Антон 17 февраля, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Миколаїв, проспект Центральний, 154 Купил Фен отдали все работает, только не понятно почему консультант не отдал фискальный чек.
При требований дать его, он отказался, сказал мне он нужен вам не дам.
Почему? Зачем? Для чего?
Ответа нет, он просто взял ушёл.
Ситуация произошла в николаеве.
Написал в поддержку ответ ну потеряли бывает дадим электронный чек.
Разбираться никто не будем.
Все бы ничего... Читать отзыв
Купил Фен отдали все работает, только не понятно почему консультант не отдал фискальный чек.
При требований дать его, он отказался, сказал мне он нужен вам не дам.
Почему? Зачем? Для чего?
Ответа нет, он просто взял ушёл.
Ситуация произошла в николаеве.
Написал в поддержку ответ ну потеряли бывает дадим электронный чек.
Разбираться никто не будем.
Все бы ничего но! Когда я отдавал микрофон в комфи, потребовали фискальный чек.
Вообще ситуации многие не понятные, почему никогда не дают гарантийный талоны, если когда то и дают то зачастую пустые.
Помню покупал разные товары в разных магазинах, зачастую давали гарантийный талон заполненный.
В общем как я понял:
Работает да и хорошо
Не работает тогда сам разбирайся.
Сц от магазина техники всегда славились пол года ожидания так же год ремонтов, будет хорошо если отремонтируют но практика показывает обратное.
В добавок была давно ситуация в комфи брал процессор он просто был в коробке без ничего, будто теневым импортом завезли.
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 20 февраля, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро чути про ситуацію з фіскальним чеком і відсутністю зрозумілих пояснень від консультанта – так бути не повинно. Чек є важливим документом, і ми обов’язково надаємо його разом із покупкою. Якщо він не був виданий – можемо надати електронну версію.

Щодо гарантійного обслуговування – багато виробників зараз приймають техніку в ремонт саме за фіскальним чеком (електронний також підійде), навіть без окремого талона. Якщо у вас залишились питання або потрібна допомога з ремонтом – ми завжди на зв’язку: faq.comfy.ua/contact-us 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Купив айфон додали того чого я не просив

Павло Павло 9 февраля, 2025 год
Порахували пред оплату за світ тіві на 1800 сервісний ремонт 3000 тисяч і підтримка айфон хоча я брав тільки гарантію за 3000 тисячі
Comfy Ответ представителя Comfy 21 февраля, 2025 год
Добрий день!

Усі додаткові послуги мають бути оформлені лише за вашою згодою, і якщо виникла невідповідність, ми готові все перевірити. Зверніться, будь ласка, до нашої чат-підтримки @ComfyuaBot, надіславши фото чека або номер замовлення та ваші контакти. Будемо раді вам допомогти! 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Негативне враження

Гость Гость 9 февраля, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 176 Придбав годинника . Є підстави вважати , що я не перший власник . При дуже великій кількості консультантів їх треба шукати .
2 согласны
Comfy Ответ представителя Comfy 20 февраля, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Нам важливо розібратися, тому будемо вдячні, якщо ви поділитеся деталями: що саме викликало такі підозри? Якщо є фото чи відео – надішліть їх, будь ласка, на [email protected], і ми обов’язково перевіримо та запропонуємо рішення.

Щодо роботи консультантів – нам прикро, що вам довелося їх шукати. Візьмемо це до уваги, щоб покращити обслуговування 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Обслуговування

Світлана Світлана 30 января, 2025 год
Сьогодні мене обслуговувала дівчина-касир Рімма на Лаврухіна в ТРЦ Район. Обслуговування жах. Ні добрий день, ні допобачення, і ще більше, коли підійшла до каси вона просто мовчки на мене дивилася, прийшлось почати розмову першою. Кажу: «ваш колега сказав підійди на касу для отримання онлайн-замовлення». Далі прям мова: «Я це знаю, номер ваш». Кажу: «який?»
- «телефону»
- «продиктувала»,... Читать отзыв
Сьогодні мене обслуговувала дівчина-касир Рімма на Лаврухіна в ТРЦ Район. Обслуговування жах. Ні добрий день, ні допобачення, і ще більше, коли підійшла до каси вона просто мовчки на мене дивилася, прийшлось почати розмову першою. Кажу: «ваш колега сказав підійди на касу для отримання онлайн-замовлення». Далі прям мова: «Я це знаю, номер ваш». Кажу: «який?»
- «телефону»
- «продиктувала», кажу що це номер чоловіка, а він в даний момент можливо не візьме слухавку, чи можна отримати по номеру замовлення, тим паче воно сплачене.
- «ні, не можна»
Далі, слава Богу чоловік взяв слухавку і підтвердив отримання. Рімма мовчки з незадоволеним лицем віддала чек і на цьому все.
Варто додати, що була з дітьми маленькими, і донька загубила іграшку (я не помітила), так слава Богу інша колега-дівчина наздогнала і віддала, а от Рімма навіть не думала вставати. 😁
Комфі не без добрих людей як то кажуть, а от з Ріммою варто хоча б бесіду провести, як себе з клієнтами вести.
2 согласны
Comfy Ответ представителя Comfy 20 февраля, 2025 год
Добрий день, Світлано!

Вибачте, що вам довелося зіткнутися з таким ставленням на касі. Обслуговування має бути комфортним та доброзичливим, тому ми передамо цей випадок керівництву магазину для відповідного пропрацювання. Раді, що серед команди є ті, хто готовий прийти на допомогу. Сподіваємось, що наступного разу ви отримаєте лише позитивні емоції. До нових зустрічей! 😌💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Програма Trade In

Гость Гость 29 января, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Миколаїв, проспект Центральний, 154 Програма Trade-In від Комфі – повний розвод. При оцінці телефону на сайті в 1200 грн, і 900 грн при мінімальних потертостях, мені в магазині його оцінили в 300 грн! Так, стара модель Редмі Нот 7, але не побитий, без подряпин, робочий телефон за 300 грн. Серйозно?
Працівники магазину пояснили таку різницю в оцінці тим, що в них начебто більш... Читать отзыв
Програма Trade-In від Комфі – повний розвод. При оцінці телефону на сайті в 1200 грн, і 900 грн при мінімальних потертостях, мені в магазині його оцінили в 300 грн! Так, стара модель Редмі Нот 7, але не побитий, без подряпин, робочий телефон за 300 грн. Серйозно?
Працівники магазину пояснили таку різницю в оцінці тим, що в них начебто більш точна програма оцінювання. А на сайті тоді що за програма і для чого вона? просто для приколу?
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 20 февраля, 2025 год
Добрий день!

Нам шкода, що оцінка пристрою у магазині не виправдала ваших очікувань. Онлайн-калькулятор допомагає розрахувати орієнтовну вартість, проте остаточна сума визначається після детальної перевірки гаджета ІТ-спеціалістом у магазині: зовнішнього вигляду, роботи екрана, динаміків, мікрофона тощо.

Ми цінуємо ваш відгук і передамо його відповідальним спеціалістам для аналізу. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Якщо у вас залишилися питання, звертайтеся: https://faq.comfy.ua/contact-us/ 💬💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Консультанти ніякі

Гость Гость 30 декабря, 2024 год
Моєму обуренню зараз немає меж!!! Зробила Інтернет замовлення на суму 5730 грн. Маю картку Сенс Віза, розрахунок якою зараз ще дає знижку -7%. Кажу про це консультантові. "Немає знижки, бо у Вас Інтернет-замовлення", - сказав консультант. Потім приєднався інший, щось там порадив, буцімто знижка є. Я поспішала, була з дитиною, розрахувалась картою Сенс 5618 грн і тільки зараз перерахувала свій... Читать отзыв Моєму обуренню зараз немає меж!!! Зробила Інтернет замовлення на суму 5730 грн. Маю картку Сенс Віза, розрахунок якою зараз ще дає знижку -7%. Кажу про це консультантові. "Немає знижки, бо у Вас Інтернет-замовлення", - сказав консультант. Потім приєднався інший, щось там порадив, буцімто знижка є. Я поспішала, була з дитиною, розрахувалась картою Сенс 5618 грн і тільки зараз перерахувала свій чек і усвідомила, які нечеми консультанти в Переяславі. Зі знижкою 7% я мала би заплатити 5328 грн.
Comfy Ответ представителя Comfy 2 января, 2025 год
Добрий день!

Шкодуємо, що покупка принесла вам негативні емоції. Для того, щоб знижка 7% працювала коректно, важливо використовувати картку Sense Bank Visa та обирати товари з відповідною позначкою акції.

Напишіть нам, будь ласка, на [email protected], вказавши номер замовлення та додавши чек. Ми обов’язково перевіримо ваш випадок і постараємося все виправити. Дякуємо за ваш відгук! 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Сервис в магазине за 1500 грн!!!

Плотгикова Елена Плотгикова Елена 22 декабря, 2024 год
Заказывала через приложение смартфон Самсунг и чехол к нему. Приезжаю за заказом, прошу сбросить иныо мо старого Самсунга на новый. Это отдельная услуга, я и не спорю, лплачивается отдельно. Всегда этт делала сама, но тут я еду в оости, а мой старый смарифончик глючит и все время выключается, поэтому решила заплатить. И тут сюрприз -"У нас эта услуга стОит 1500... Читать отзыв Заказывала через приложение смартфон Самсунг и чехол к нему. Приезжаю за заказом, прошу сбросить иныо мо старого Самсунга на новый. Это отдельная услуга, я и не спорю, лплачивается отдельно. Всегда этт делала сама, но тут я еду в оости, а мой старый смарифончик глючит и все время выключается, поэтому решила заплатить. И тут сюрприз -"У нас эта услуга стОит 1500 грн.!!!! Ушам не поверила! На что продавец мне гоаорит: Вы телефон тоже не за 3 копейки покупаете! Мы можем перенести только контакты и вайбер, тогда 800 грн!!! Дома открыла приложение, за 20-30 минут, нажав одну кнопку, перенесла все со старого на новый Самсунг! Это 1500 грн??? Вы там обалдели, ребята????
Comfy Ответ представителя Comfy 23 декабря, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ситуація викликала у вас неприємні емоції 😔💔

Схоже, вам у магазині запропонували комплексну послугу «Підтримка смартфона All Inclusive», яка дійсно коштує 1 499 ₴. Ця послуга включає:
- смарт захист на 12 місяців (дозволяє відремонтувати смартфон у разі пошкодження екрана);
- блокувальник реклами;
- антивірус;
- перенесення контактів та інформації;
- адаптацію SIM-карти;
- безстрокову техпідтримку від нашого IT-спеціаліста.

Розуміємо, що вам потрібен був лише окремий сервіс перенесення даних. Прикро, що вам не пояснили детально всі варіанти. Бажаємо, щоб ваш новий смартфон приносив лише задоволення! А якщо виникнуть запитання, ми завжди поруч 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Не пропустили коментар

Ганна Ганна 7 декабря, 2024 год
 Отзыв о COMFY по адресу Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/6 Купила планетарний міксер, прийшло повідомлення на сайті, що треба залишити відгук, залишила реальний відгук, щоб люди знали нюанси і були до цього готові. Не пропустили. На сайті про товар тільки відгуки з 5 зірками(
Comfy Ответ представителя Comfy 9 декабря, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом.

Хочемо повідомити, що всі відгуки на нашому сайті проходять модерацію, і цей процес зазвичай займає приблизно один день. Щоб ваш відгук був максимально інформативним, пропонуємо включити таку інформацію:
• Скільки часу ви користуєтесь товаром з моменту покупки.
• Ваші враження про зовнішній вигляд і стан товару: дизайн, відповідність кольору, габаритів, наявність або відсутність пошкоджень.
• Оцінку зручності використання: розташування кнопок, простоту підключення та керування, наявність необхідних функцій чи комплектуючих.
• Оцінку функціональності товару: як працює техніка (тихо чи гучно, якісно чи ні), чи виконує вона заявлені функції.
• Вашу думку про переваги та недоліки товару, а також подяку чи зауваження виробникам.

Можна також додати інформацію про зручність покупки, хоча основний акцент бажано зробити на описі самого товару.

Якщо у вас є додаткові деталі або питання, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected]. Ми уважно розглянемо вашу ситуацію та допоможемо розібратися.

З повагою,
Менеджер підтримки COMFY, Богдан.

Комфи Кропивницкий

Артем Артем 25 ноября, 2024 год
 Отзыв о COMFY по адресу Кировоград, вул. Юрія Коваленка, 2А Приобрел в магазине комфи г.Кропивницкий зарядную станцию,данный товар участвует в акции от sense банка при оплате их картой скидка 7%, которая сразу при оплате отнимает соответствующую сумму.При оплате товара озвучил что оплата будет по акции, один менеджер говорит другому (девушке) проведи оплату тут по акции как вот недавно человеку делали. В итоге меня просят произвести оплату и говорят скидка вам... Читать отзыв Приобрел в магазине комфи г.Кропивницкий зарядную станцию,данный товар участвует в акции от sense банка при оплате их картой скидка 7%, которая сразу при оплате отнимает соответствующую сумму.При оплате товара озвучил что оплата будет по акции, один менеджер говорит другому (девушке) проведи оплату тут по акции как вот недавно человеку делали. В итоге меня просят произвести оплату и говорят скидка вам придет на карту кэшбэком,я переспрашиваю точно ли они в этом уверены,в ответ несколько раз да. Ну понятно что кэшбека никакого небыло,при обращении на горячую линию зафиксировано было мое обращение,в итоге перезванивают говорят явитесь в магазин с чеком и картой вам чек перевыпустят уже с учётом бонуса. Уточняю товар нужно брать,нет товар нет необходимости везти. Приезжаю в магазин сидит клоун который рассказывает что необходимо наличие купленого товара дабы оформить обмен либо возврат,по другому они никак помоч не могут, либо купить мне ещё одну станцию цена которой примерно 15000 а мою вернуть и ждать возврата денег на карту. Где вы таких персонажей берёте? Говорю почему мне сказали не нужно брать станцию, ну это они нас не так поняли бла бла бла. Уважаемое комфи, спрячьте подобных сотрудников куда то где работа не касается общения с клиентом или я его при следующем визите покалечу просто. Тоже самое касается и продавцов которые посчитали что лоха нашли. Ребята вы глубоко ошибаетесь, возможно по закону я буду не прав но по справедливости и по совести люди меня поддержат. Так что в ваших же интересах не заниматься этой ерундой а решить вопрос полюбовно
Comfy Ответ представителя Comfy 28 ноября, 2024 год
Добрий день!

Щиро перепрошуємо за непорозуміння та завдані незручності! 🙏 Ми завжди прагнемо, щоб покупки в Comfy були приємними, але цього разу щось пішло не так. Знижка 7% від Sense Bank має застосовуватися одразу при оплаті відповідною карткою.

Сподіваємося, що питання вже вирішене. Якщо ж ще потрібна наша допомога, будь ласка, напишіть нам на [email protected] з темою листа "Відгук otzyv_ua від 25.11" і залиште свої контакти або номер замовлення. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам якнайшвидше 🚀💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Дурять людей!!

Гость Гость 15 августа, 2024 год
 Отзыв о COMFY по адресу Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 1Б Дуже розчарована!!! Купувала ІРИГАТОР ПОРОЖНИНИ РОТА, коли підійшов продавець - консультант я оточнила чи ціна 1499грн.продавець сказав так, на касі касир Анастасія пробиває товар і каже мені ціну 1739грн.коли я почула ціну, кажу чому така, як на ціннику зовсім друга, вона почала посміхатися і з продавцем консультантом Віктором наглі посмішки, зразу перероблювала ціну, одним словом обдурюють людей як тільки можна!!!!... Читать отзыв Дуже розчарована!!! Купувала ІРИГАТОР ПОРОЖНИНИ РОТА, коли підійшов продавець - консультант я оточнила чи ціна 1499грн.продавець сказав так, на касі касир Анастасія пробиває товар і каже мені ціну 1739грн.коли я почула ціну, кажу чому така, як на ціннику зовсім друга, вона почала посміхатися і з продавцем консультантом Віктором наглі посмішки, зразу перероблювала ціну, одним словом обдурюють людей як тільки можна!!!! Думаю з такими працівниками клієнтів поменшає багато((((
Comfy Ответ представителя Comfy 16 августа, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук. Ми перепрошуємо за непорозуміння з ціною та незадовільну поведінку персоналу. Ви не повинні відчувати себе обманутим.

Щоб вирішити ситуацію і зробити ваш досвід покупок більш позитивним, будь ласка, зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом -->> faq.comfy.ua/contact-us/. Ми готові знайти найкраще рішення та надати необхідну підтримку.

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Показать 1 ответ

Отказ замены возврата товара

Гость Гость 30 апреля, 2024 год
Осматривайте товар на наличие мелких царапин до миллиметра иначе возврат замена будет невозможной удачи в сем
Comfy Ответ представителя Comfy 10 июня, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук.

Обмін/повернення можливі, якщо: збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих, відсутні подряпини, потертості. Також, не можемо гарантувати, що вже у процесі користування товаром, не виникло механічного пошкодження.

Необхідно обовʼязково оглядати техніку у моменті отримання (з отриманням у магазині, відділенні поштових операторів або при доставці курʼєром). Якщо, раптом, ви цього не зробили, а ви помітили подряпину одразу, наприклад, прийшовши додому – варто звернутись на гарячу лінію або до чату, описавши ситуацію. В такому разі фахівці розглядатимуть обмін/повернення у рамках лояльності.

Якщо у вас залишились додаткові питання - звертайтесь до нашого чату @ComfyuaBot або на гарячу лінію за номером телефону 0800303505.

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине

Рейтинг 1.6 из 5 на основании 637 отзывов
Супермаркеты электроники
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
978 отзывов
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
20 отзывов
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.4
5133 отзыва
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.8
168 отзывов
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
27 отзывов
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
240 отзывов
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
316 отзывов
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
23 отзыва
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити

Рейтинг: 2.9
20 отзывов
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
131 отзыв