Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Купували мікрохвильову піч Samsung MC28H5013AK/UA для дачі, в комплекті немає ролера для тарілки, користуватися піччю не можливо. Замовлення № Ч015224-0009 від 02.08.2025
Переваги:
Не знайдені, пуста витрата часу. В магазині рахують тільки свій час
Перепрошуємо, що спершу комплект був неповним 🙏 Знаємо, що ситуацію вдалося вирішити обміном техніки. Бажаємо, щоб нова мікрохвильова тільки тішила вас своєю роботою 😊🧡
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Користуюсь аерогрилем VIMAR VCO-519R вже кілька тижнів і можу сказати, що це чудовий пристрій для швидкого та корисного приготування їжі. Готує страви ідеально: картопля – хрустка зовні та ніжна всередині, курка – соковита, а овочі не втрачають свого смаку. Особливо подобається, що можна майже не використовувати олію, що робить їжу кориснішою
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Купили Робота Пилососа, виявився з браком, на шостий день після покупки, завезли в магазин, там відмовилися і повертати кошти і замінювати на новий. Ми погодилися на ремонт. Відправили вони його в сервісний центр Samsung, там його поремонтувати. Пройшло п'ятнадцяти днів, пилосос прийшов у магазин Comfy . І тут мені телефонують з неприємною новиною, що він прийшов пошкоджений, при ремонті сервісний... Читати відгук Купили Робота Пилососа, виявився з браком, на шостий день після покупки, завезли в магазин, там відмовилися і повертати кошти і замінювати на новий. Ми погодилися на ремонт. Відправили вони його в сервісний центр Samsung, там його поремонтувати. Пройшло п'ятнадцяти днів, пилосос прийшов у магазин Comfy . І тут мені телефонують з неприємною новиною, що він прийшов пошкоджений, при ремонті сервісний центр Samsung пошкодив його і пошкодженого передав на магазин. І тепер за немаленьку суму, мені пропонують почекати, ще три тижні, щоб його поремонтувати. І я отримаю за повну вартість, пилосос з ремонту, після заводського браку, та тепер ще і із заміненим корпусом і кришкою.... Як це називається?Обуренню немає межі .
Нам справді дуже прикро, що ви опинилися в такій ситуації 😔 Розуміємо ваше обурення, адже отримати товар з дефектом, а потім ще й зіткнутися з пошкодженням після ремонту – це зовсім не те, чого ви очікували.
Будь ласка, надішліть нам ваш контактний номер телефону або акт прийому-передачі на пошту [email protected]. Ми дізнаємося деталі ремонту та, за можливості, посприяємо вирішенню цього питання. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом – кожен відгук є важливим 🙏
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Не знаю, на кого конкретно скаржитись, але в Comfy замовлення я більше не робитиму НІКОЛИ! Та й іншим не рекомендую. Поясню ситуацію для потенційних замовників через інтернет-сайт. 27.11.2023 я зробила замовлення комплекту чорнил для принтера Canon та сковорідки Krauff через офіційний сайт. Так як у магазині міста Біла Церква в наявності була лише сковорідка, а чорнил не виявилося, я мала... Читати відгук Не знаю, на кого конкретно скаржитись, але в Comfy замовлення я більше не робитиму НІКОЛИ! Та й іншим не рекомендую. Поясню ситуацію для потенційних замовників через інтернет-сайт. 27.11.2023 я зробила замовлення комплекту чорнил для принтера Canon та сковорідки Krauff через офіційний сайт. Так як у магазині міста Біла Церква в наявності була лише сковорідка, а чорнил не виявилося, я мала почекати до 01.12.2023. 28.11.2023 я отримала повідомлення про прийом "мого чудового замовлення" (цитата) і пропозицію прибути до магазину 01.12.2023 після СМС. 1 грудня о 17:40, не дочекавшись повідомлення, я прийшла до магазину. Моє замовлення чекало у "пункті видачі інтернет-замовлень", але в системі досі зареєстроване не було. Мені запропонували почекати 15 хвилин, щоб зареєструвати замовлення. Я "гуляла" 30 хвилин, повернулася до магазину і тут почались пригоди (але, як згодом виявилося - просто "намахалово"). Чорнила ніби зареєстрували в системі, а сковорідку - ні. Мені запропонували відмінити моє інтернет-замовлення через гарячу лінію (як я зрозуміла, щоб товари опинилися в одному статусі: "в наявності в магазині", чи ХЗ для чого був весь той ЦИРК). "Гаряча лінія" прийняла мою відміну після того, як я пояснила, ЧОМУ і ДЛЯ ЧОГО це роблю. Далі касир почала десь телефонувати (хвилин 5-10 це тривало) і ОПА!!! з'ясовується, що замовлення вже НЕ МОЄ (хоча до того було моїм :) За 10 хвилин, які минули від моменту відміни мною замовлення до спроби сплатити за товар хтось (О, диво!!!) уже замовив собі МОЇ чорнила і співробітники Comfy в Білій Церкві відмовились продати МЕНІ МОЄ замовлення. Прошу звернути увагу на те, що у мене від моменту замовлення товару на сайті магазину до підтвердження через смс пройшло пів доби, а тут за 5 хвилин хтось типу "перекупив" мої чорнила. Завдячуючи чи то безалаберності, чи то навмисним діям співробітників Comfy, я знайшла такий же товар на 60 грн. дешевше в іншому інтернет-магазині, але дуже шкода затраченого часу та нервів. Та й неприємно, коли тебе тримають за дурня. Якщо хтось з адміністрації магазину захоче розібратися в ситуації, прослідкуйте шлях замовлення №45878170. На "гарячу лінію" я телефонувала 2 рази під запис. Якби мені відмовили відразу, як я звернулася до магазину, не "водячи за ніс" цілу годину, негативний відгук я би точно не писала.
Переваги:
Плюс в тому, що я оформила замовлення з оплатою при отриманні. Хоч гроші не втратила.
Дуже сумно, що у вас залишились негативні емоції від останнього візиту до нашого магазину :( Ми отримали ваше звернення 1181392 й в інших каналах комунікації, проте не вдалось звʼязатись з вами за наданим номером телефону, аби проінформувати щодо рішення. Якщо коротко: як зʼясувалось, в магазині дійсно не одразу розібралися з ситуацією. Після бесіди, на той момент, колеги запевнили, що можна прийти за чорнилом і купити сковорідку + ще нарахуємо сорі-бонуси, аби ви могли їх одразу списати разом з іншими накопиченими. Якщо маєте додаткові питання, звертайтесь до нас на електронну пошту [email protected], до онлайн-підтримки або гарячої лінії ♥.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Купували телевізор у Білій церкві: ціна по акції на вітрині-5999гр, а на касі по чеку пробили 6998гр, обґрунтували тим, що покупка була рано вранці і продавці не встигли поміняти цінник на вітрині! Більше в цьому магазині я не прийду
Доброго дня, Дякуємо за ваш відгук! Ви маєте всі підстави бути незадоволеними такими діями магазину. Невідповідність вартості на вітрині та на касі не є нормальною практикою для будь-якого магазину. Покупці мають право очікувати, що ціна товару на вітрині буде однаковою, як і ціна, яку вони фактично сплатять. Сподіваємось, ви звернулись до нас у онлайн підтримку або гарячу лінію щодо даного випадку, для уточнення коректної вартості на момент здійснення вашої покупки. Якщо у вас залишилися невирішені питання, які потребують додаткових пояснень, будь ласка, напишіть нам ваш номер телефону на [email protected]. Ми готові відповісти на всі питання, щоб відновити вашу довіру до нашого магазину.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Доброго дня! Купляли холодильник, є чеки, купляли гарантію на три роки, є чеки але бонусної карти і того номера телефону вже давно немає, як повернути кошти?
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук та запитання. Ви можете звернутись з вашим чеком в магазин для повернення вартості "Хеппі сервіс" на бонусний рахунок протягом 30-ти днів після закінчення дії страховки. Якщо ви втратили доступ до попереднього номера з якого ви робили цю покупку, можемо запропонувати вам пройти верифікацію для передачі звернення на об'єднання вашої старої та нової бонусних карт. Зверніться, будь ласка, до нашого чат-боту: https://comfy.ua/ua/contact.html , або за номером 0800303505. Ми завжди поруч. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Добрий день! Дякуємо, що ви з нами! Працюємо для вас щодня пропонуючи товари за оптимальними цінами і цікавими акціями. Зазвичай всі акції є на нашому сайті - впевнені ви зможете підібрати щось цікаве для себе! Приємних вражень з COMFY♥!
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Сервіс по гарантії геть ніякий. (Це якщо цензурно). Купив кавову машину, через 14 днів перестав працювати капучинатор. Здав по гарантії 1-раз її взагалі не дивитися, не кажучи про ремонт. Знаходилась на ремонті 2 місяці. Після того як повернули здав в той же день на ремонт з тою ж поломкою це 2-й раз. Знаходиться на ремонті вже більше двох місяців. Відмазка... Читати відгук Сервіс по гарантії геть ніякий. (Це якщо цензурно). Купив кавову машину, через 14 днів перестав працювати капучинатор. Здав по гарантії 1-раз її взагалі не дивитися, не кажучи про ремонт. Знаходилась на ремонті 2 місяці. Після того як повернули здав в той же день на ремонт з тою ж поломкою це 2-й раз. Знаходиться на ремонті вже більше двох місяців. Відмазка довго доставляють замовлень деталь. У жінки з Китаю замовлення прийшло бистріше, та ще й під час військових дій. Коротше гарантийный сервіс ніякий і відповідальності нуль.
На кожний товар, що ви можете придбати у нашому магазині надається гарантія виробника, яка розповсюджується та покриває певні пошкодження та недоліки, що могли виникнути через виробництво, витратні матеріали, що передбачені коректним використанням, згідно з умовами та рекомендаціями. Також існують умови, згідно з якими ви можете повернути товар протягом 14 днів (є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару, збережені заводські пломби, захисні плівки на товар, збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, брак, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блістерному) пакуванні - якщо пакування не відкривалася, товар не має слідів експлуатації))
Ми завжди радимо передавати товари на обслуговування за умов гарантії до авторизованого сервісного центру, що проводить діагностику та надає висновок щодо характеру недоліку. Механічні пошкодження не покриваються гарантією або можуть бути усунені на платній основі, про що фіксується інформація в акті виконаних робіт. Якщо у товарі виявлено суттєвий недолік, або брак виробництва/товар не підлягає ремонту - вам надається "акт на списання" за яким ви можете отримати новий товар або кошти назад.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] детальніше ситуацію, яка виникла та номер телефону до якого прив'язана покупка.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") плюсую к отзыву ниже , тоже покупал не раз. но на этот раз я в шоке от покупки, точнее отношения персонала. пока ты идешь с деньгами тебе все улыбаются и норм говорят но когда ты приносишь товар на возврат потому что у него есть косяки, сразу же отношение другое , всем на тебя по;x уй тебе без проблем хамят,... Читати відгук плюсую к отзыву ниже , тоже покупал не раз. но на этот раз я в шоке от покупки, точнее отношения персонала. пока ты идешь с деньгами тебе все улыбаются и норм говорят но когда ты приносишь товар на возврат потому что у него есть косяки, сразу же отношение другое , всем на тебя по;x уй тебе без проблем хамят, доказывают что законы в принципе можешь засунуть себе поглубже, улыбаются когда ты им пробуешь что то довести. в итоге ожидание товара было 3 недели, пока ждал все очень приятно говорили, операторы были такие радостные но вот как только я позвонил поговорить о проблеме тоны сразу другие тоже. в общем если есть желание купить что то и потом поскандалить то покупайте здесь. ps. были аналогичные покупки в розетке и были товары с нюансами, ребята принимали товар который был в использовании пол года и был с браком (вышел из строя) вернули деньги без каких либо вопросов. тут же тебе скажут что если товар даже если с браком то им ПО Х й , максимум они примут на ремонт потому что это не их проблемы как то так pss. по логике комфи установка на комп винды это все, типа товар пользованный но товар продается без ОС. то есть ты покупаешь, если товар с браком и ты его увидел только как установил винду то все) оставляй себе и еби*сь с ним сам))
Добрий вечір. Отримали вашу оцінку, дякуємо. Напевно у вас виникла ситуація у зв'язку з якою ви оцінили нас саме так. Ми завжди відкриті до спілкування, готові надати повну консультації та роз'яснення щодо можливих дій. Якщо ми можемо вам допомогти, будь ласка, опишіть нам вашу ситуацію з даними покупки на електронну пошту [email protected] з темою листа "відгук otzyvua.net №1642500". Будемо очікувати.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") 06.01.2021 при замовленні товару (пилососу) запевнили що він наявний в магазині. Приїхав в магазин, а товар відсутній. Жодних вибачень, а порада продавців приїхати наступного дня. Жоден представник магазину навіть не намагався залагодити цю неприємну ситуацію. Дзвінки на гарячу лінію це тільки втрачений час. Результат- це 30 хвилин безрезультатних телефонних переговорів, втрачений час і зіпсований настрій. Жодна посадова особа... Читати відгук 06.01.2021 при замовленні товару (пилососу) запевнили що він наявний в магазині. Приїхав в магазин, а товар відсутній. Жодних вибачень, а порада продавців приїхати наступного дня. Жоден представник магазину навіть не намагався залагодити цю неприємну ситуацію. Дзвінки на гарячу лінію це тільки втрачений час. Результат- це 30 хвилин безрезультатних телефонних переговорів, втрачений час і зіпсований настрій. Жодна посадова особа з магазину не підійшла і не вибачилась за спричинені незручності.
Андрій, доброго дня! Для нас цінно, коли ви ділитесь своїми враженнями від магазину!
В жодному випадку не хотіли надати зайвого клопоту, а навпаки - принести лише радість від покупки! Перепрошуємо за це, та дуже хочемо залишитись з вами друзями!
Напишіть дані вашої покупки: номер телефону чи ж номер замовлення - все перевіримо. Обіцяємо пропрацювати це питання, аби подібного не повторилось у майбутньому. Від себе нарахуємо і приємний бонус на наступні покупки в COMFY
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") В Комфи покупала не один вид техники,все было хорошо,потому что не сталкивалась с возвратом товара.Но в этом месяце столкнулась с этой проблемой.И тут началось хождение по мука.Узнала что такое семь кругов ада.Никакой лояльности к покупателю.
Доброго дня! Спасибі за ваш відгук! Розуміємо ваші враження, адже ми також дуже засмучуємось, коли покупка приносить не лише позитивні враження та доставляє клопоту! Постійно працюємо над вдосконаленням цих процесів. Хочемо бути впевненими, що питання для вас вирішене! Уточніть на наш ел.адрес [email protected] дані цієї покупки та прикріпіть скриншот відгуку. Будемо раді побачити в магазині знову і знову, не дивлячись на цю ситуацію!
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Посетил на выходных в Белой Церкве магазин Комфи в первой половине дня. Магазин оставил у меня двуякие впечатления. Большой магазин с хорошим ассортиментом товара. Продавец консультант Вадим помог выбрать товар согласно моим запросам, и на этом все хорошее закончилось. Очередь возле кассы человек десять и ОДИН кассир в выходной день на такой магазин. На замечание зам. директора Катерине почему плохо... Читати відгук Посетил на выходных в Белой Церкве магазин Комфи в первой половине дня. Магазин оставил у меня двуякие впечатления. Большой магазин с хорошим ассортиментом товара. Продавец консультант Вадим помог выбрать товар согласно моим запросам, и на этом все хорошее закончилось. Очередь возле кассы человек десять и ОДИН кассир в выходной день на такой магазин. На замечание зам. директора Катерине почему плохо организована робота касс услышал такие хамские ответы, что подумал что общаюсь не с зам. директора а с базарной бабой. После нашего разговора данная особа не предприняв никаких действий (я так понимаю что в её обязанности как зам. директора входит организация роботы магазина) пошла в зал и начала орать там на девушку консультанта почему у неё маленькие продажи, с угрозою что она её уволит. Вся очередь это слышала как она орала. Так какие могут быть продажи когда люди видят очередь возле кассы и уходят. Отстояв больше двадцати минут, оплатил товар. Выходя из магазина увидел в стороне плачущую эту девушку. Уважаемые руководители сети, обратите пожалуйста внимание на подбор руководящего персонала в регионы. Они чувствуют себя как местные царьки.
Переваги:
Хороший ассортимент. Магазин находиться в центре города.
Недоліки:
Хамское и наглое отношение руководства к покупателям и как не странно к своимуже персоналу.
Доброго дня! Микола, ми вдячні вам, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс. Дана ситуація для нас є досить показовою та ми вже надіслали інформацію до керівництва для опрацювання. Перепрошуємо у вас за задані незручності та очікування й повністю погоджуємось, що магазин та його співробітники є обличчям всієї компанії. Просимо вас написати нам текст цього відгуку та дані вашої покупки нам на електронну пошту [email protected] Будемо вдячні!
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") В квітні місяці придбала смартфон Нокіа. Через два місяці він вийшов з ладу. Після гарантійного ремонту проблема не зникла. Після звернення до магазину консультант який стояв біля менеджера з наглою усмішкою сказав що ми вживану техніку не обмінюємо. А також мені було сказано що всеодно нічого не доб,юся! Прикро!
Доброго дня! Ірино, дійсно, прикро, дуже, що у вас залишилось саме таке враження. Повністю погоджуємось, що подібне обслуговування не є прикладом належного сервісу, хоча саме на ньому ми намагаємось робити наголос!
Дуже хочемо опрацювати дану ситуацію, яка засмутила вас. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту з текстом цього відгуку, ми обов'язково зафіксуємо скаргу та надамо вам зворотного зв'язку! З повагою, COMFY [email protected]
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") 24.07.20 я купила в магазині «Сomfy» м. Білої Церкви бездротову клавіатуру з мишою Rapoo 8200M Bleck. На другий день відвезла в магазин, тому що миша зависала, працювати на ній було неможливо. Мені заявили, що миша подряпана, хоча були подряпані тільки целофанові наліпки, які я досі не зняла. До речі, менеджер Віта по-хамські розмовляла зі мною. Товар відправили в сервісний центр.... Читати відгук 24.07.20 я купила в магазині «Сomfy» м. Білої Церкви бездротову клавіатуру з мишою Rapoo 8200M Bleck. На другий день відвезла в магазин, тому що миша зависала, працювати на ній було неможливо. Мені заявили, що миша подряпана, хоча були подряпані тільки целофанові наліпки, які я досі не зняла. До речі, менеджер Віта по-хамські розмовляла зі мною. Товар відправили в сервісний центр. Через два тижні мені повернули товар, але причина не була усунена. Ще двічі я відправляла цей товар у сервісний центр. Вони писали, що виконані роботи: у перший раз – сполучення (мовою оригіналу «сопряжение»); другий раз – замінили контролер, третій раз - сполучення (мовою оригіналу «сопряжение»). Але миша знову зависає. Я звернулась на офіційний сайт. Мені порадили написати заяву, що я і зробила 10.10.20 р. Півтора місяця мені не було відповіді. Я знову звернулася на сайт 20.11.20, де мені сказали, що ще 13.11.20. р. відповідь надійшла у магазин, хоча мені ніхто не спромігся про це повідомити. 23.10.20 я поїхала в магазин м. Білої Церкви. Мені дали відповідь на руки. Там багато чого розписано, і в тому числі про всі ремонти , але висновок зробили такий: «ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД» не має достатніх правових підстав для задоволення ваших вимог щодо розірвання договору куплі – продажу товару». Сьогодні я в четвертий раз отримала із сервісу свою техніку бездротову клавіатуру з мишою Rapoo 8200M Bleck. Проблема не усунена: миша як зависала, так і зависає, навіть у цей раз ще гірше. Проблему пишуть одну і ту ж - сполучення (мовою оригіналу «сопряжение»). Скажіть, будь ласка, скільки треба разів здавати в сервісний центр бездротову клавіатуру з мишою Rapoo 8200M Bleck? Чи є можливість мені отримати свої гроші за неякісний товар?
Доброго дня! Валентина, напишіть, будь ласка, на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1322439 та відправте фото акту про виконанні роботи та ваш номер телефону. Ми зможемо направити запит у сервісний центр та уточнити, які роботи були проведені та чому техніка працює досі некоректною. Що стосується обміну, то ми готові його здійснити у випадку, якщо сервісний центр не зможе виправити гарантійну поломку та надасть відповідний акт про списання. Будемо очікувати від вас зворотній зв'язок, щоб розібратись з цим питанням.
Добрый день! Спасибо за отзыв. День Рождение - прекрасный праздник, мы вас поздравляем и желаем много счастья и улыбок. Нам очень приятно, что нам удалось сделать ваш день. Приходите в COMFY - всегда вам рады!❤
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Очень плохая команда под абсолютно ужасным руководством! Отношения к покупателю очень грубое, нету деловой этики, и это всё на глазах руководителя которому всё равно. В вопросе помощи по перемещению товара, абсолютное безразличие. Больше ни ногой в данный магазин! P.S. в фокстроте помогли быстро и вежливо решить все вопросы, теперь только туда!
Добрый день Большое спасибо за отзыв. Сожалеем, что вам пришлось столкнуться с такой ситуацией. Ведь принципы компании - это быстрое и качественное обслуживание клиентов. Опишите, пожалуйста, детально все, что произошло по эл. адресу [email protected] Мы обязательно примем меры, накажем виновных и подумаем о возможных вариантах возврата вашей лояльности к нашей сети Еще раз извините за причененный дискомфорт
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Как поменять бракованный телефон на рабочий?Неужели нужно обязательно нервы вымотать у вас, чтобы вернуть деньги?Или штраф 200%от службы по правам потребителей, для вас более удобный вариант???
Добрый день. Спасибо за отзыв. Наша сеть реализует исключительно товар надлежащего качества, сертифицированный в Украине. Вы можете в этом убедиться, запросив соответствующий документ в любом из наших магазинов. Пожалуйста, напишите нам на электронный адрес [email protected] с темой отзыва - 1119845 данные на покупку (фото чека, номер бонусной карты) расскажите нам о сложившийся ситуации. Благодарим.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Три роки назад, купив стіральну машину у магазині комфі, до неї купив післягарантійне обслуговування, мені було пояснено ,що рік гарантії дає виробник і три роки магазин комфі ПІСЛЯГАРАНТІЙНЕ обслуговування дата покупки жовтень 2016 зламалася машинка і гаряча лінія магазину повідомила що післягарантійне обслуговування починається з моменту покупки техніки??? Десь відчувається обман?? Чи післягарантій обслуговування не так трактується ,як... Читати відгук Три роки назад, купив стіральну машину у магазині комфі, до неї купив післягарантійне обслуговування, мені було пояснено ,що рік гарантії дає виробник і три роки магазин комфі ПІСЛЯГАРАНТІЙНЕ обслуговування дата покупки жовтень 2016 зламалася машинка і гаряча лінія магазину повідомила що післягарантійне обслуговування починається з моменту покупки техніки??? Десь відчувається обман?? Чи післягарантій обслуговування не так трактується ,як читається???
Добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода, що вийшло непорозуміння. Скоріш за все був присутній людський фактор, подібне дуже рідко трапляється. У нас в магазині є багато додаткових послуг - налаштування техніки, встановлення, подовження гарантії. Купуючи їх, ви забезпечуєте для своєї техніки встановлення згідно з вимогами виробника, перевірка техніки, налаштування і консультацію по експлуатації. Так само як гарантія виробника, наша гарантія розпочинає свою дію з моменту покупки. З переваг які зазвичай включає послуга розширення обслуговування - покриття гарантійних та негарантійних поломок. Додатково з усіма умовами ви можете ознайомити на сайті, де й описані всі переваги. Приносимо вибачення , на жаль, пройшло багато часу та ми не зможемо перевірити консультацію в магазині. Але ви завжди можете звернутись до нас на гарячу лінію, в он - лайн чат на сайті, ми з радістю надамо вам повноцінну відповідь. Якщо у вас залишились питання, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу [email protected] з темою відгуку - 1099026 ми з радістю вас проконсультуємо. Для нас дуже важливо, щоб наші клієнти отримували відповіді на всі питання та покупки приносили вам радість. В даній ситуації рекомендуємо скористатись ремонтом на платній основі, бо гарантія виробника закінчилась. Потрібно звертатись до сервісного центру. Дякуємо.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Покупал чайник. Цена была ниже чем в фокстроте. Мне понравилось. Отношение персонала приемлемо. Студентики должны более подробнее знать описание товаров на полке.
Добрый день! Благодарны, что вы с нами! Уверяем, что это единичный случай. Однако, спасибо, что вы делаете вклад в наше совершенствование и помогаете обращать наше внимание на ошибки. Информация будет передана руководству указанного магазина и проработана.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Каждый магазин оставляет впечатление, этот оставил очень непрятное. Решил купить газовую плиту, в магазине эта модель была с витрины(онаружил на ней сколы и отказался). Не обнаружив этой модели в других магазинах решил взять эту. Продавец сказал оплачивайте и будем проверять(заметьте не наоборот).после оплаты выяснилось что товар не комплектный и утеряны запчасти, решил вернуть деньги. Тут самое интересное чтобы заплатить документы... Читати відгук Каждый магазин оставляет впечатление, этот оставил очень непрятное. Решил купить газовую плиту, в магазине эта модель была с витрины(онаружил на ней сколы и отказался). Не обнаружив этой модели в других магазинах решил взять эту. Продавец сказал оплачивайте и будем проверять(заметьте не наоборот).после оплаты выяснилось что товар не комплектный и утеряны запчасти, решил вернуть деньги. Тут самое интересное чтобы заплатить документы не нужны, а через минуту чтобы вернуть деньги понадобился паспорт и заявление. На моё замечание что товар должен проверятся до оплаты никто не среагировал. Не советую этот магазин никому из за некомпетентности его сотрудников. Магазин в г. Белая Церковь.
Здравствуйте, Руслан. Спасибо вам за отзыв о впечатлении посещения магазина. Очень жаль, что он не положительный, но благодаря вам мы будем знать в каком направлении работать и что нужно менять. Консультант был не прав, так как проверить работоспособность устройства вы имеете полное право до оплаты, а не наоборот. Что касательно возврата средств, действительно, есть норма Закона, которая предусматривает обязательное наличие документов подтверждающих личность, при этом не важно сколько времени прошло с момента проведения сделки. Подскажите нам дату посещения магазина, пожалуйста, а мы для вас все проверим. Заранее благодарны.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Покупаю в комфи много чего по быту. Последнее было это мультиварка. Товар приходит нормальный, бывает недочеты типа содраной краски немного, но работает хорошо. Некоторые продавцы консультанты набраны из какого-то клуба гопников не знаю как их назвать. Отзывы они на своем сайте подтирают и не выставлять гневные это понятно. Последний спор с таким продавцом у меня задался о телевизорах, он мне... Читати відгук Покупаю в комфи много чего по быту. Последнее было это мультиварка. Товар приходит нормальный, бывает недочеты типа содраной краски немного, но работает хорошо. Некоторые продавцы консультанты набраны из какого-то клуба гопников не знаю как их назвать. Отзывы они на своем сайте подтирают и не выставлять гневные это понятно. Последний спор с таким продавцом у меня задался о телевизорах, он мне рассказывлал какой телевизор Самсунг классный, а я ему говорю что сборка в РФ просто ужасная и ломаются они как теже Киви. Так он, с меня угарнул типа подал вид что я несу чушь, то есть неуважительно развернулся , улыбался и шатал головой (имя Влад блондин не высокий лет 23). Это вот так они относятся к людям которые приносят им деньги и зарплату. А один так вообще грязными пальцами наследил в моей новой мультиварке за 2000грн., я его попросил вытерать свои следы, так он еще и недовольный был))
Добрый день! Спасибо за отзыв. Нам жаль, что у вас сложилось не очень хорошее мнение о сотрудниках нашего магазина. Мы обязательно уведомим руководство о ваших наблюдениях, и примем меры. Просим прощения за возможное недопонимание между вами и работниками. Что касается «подтирания» отзывов, то это называется модерацией. В правилах написания отзывов сказано, что мы не публикуем ваши впечатления о посещении магазина, получении сервисных услуг, доставки и так далее. Отзыв, который вы пишете на странице приобретенного товара должен касаться исключительно этого товара. Если вы что-то у нас приобрели, то будем благодарны, если вы поделитесь на нашем сайте опытом использования устройства! Благодарим за понимание.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Улица Героев Небесної сотні 2, б Белая церковь, Киевская область НЕ БЕРИТЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫХ СТРАХОВОК КАКИЕ ПРЕДЛОГАЕТ КОМФИ!!! И ПРОВЕРЯЙТЕ ВСЕ ДО МИЛЛИМЕТРА! На следующий день доставили её домой, ми осмотрели , вроде всё на месте, царапин и повреждений нету, и задали вопрос может включить? На что был ответ «ну как вы проверите, это ж нада газ подключать и к... Читати відгук Улица Героев Небесної сотні 2, б Белая церковь, Киевская область НЕ БЕРИТЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫХ СТРАХОВОК КАКИЕ ПРЕДЛОГАЕТ КОМФИ!!! И ПРОВЕРЯЙТЕ ВСЕ ДО МИЛЛИМЕТРА! На следующий день доставили её домой, ми осмотрели , вроде всё на месте, царапин и повреждений нету, и задали вопрос может включить? На что был ответ «ну как вы проверите, это ж нада газ подключать и к розетке переставлять» В общем подписали и поставили печати. Она стояла неделю в коридоре так как все на роботе и не до нее было. Вот в субботу решили подключить, поставили ,все нормально, от счетчика отдельный провод, автомат. И тут заметили что дверка духового шкафа стоит наперекос, осмотрели и никаких повреждений нет но она стоит криво и это не правильно. Ну ладно, решили включить и тут повалил дым и ядкий запах ( в инструкции указано что нужно прокалить почти на максимальной температуре, возможен запах, но потом все пройдет) На следующий день сразу поехали в магазин комфи с указанием брака, на что администратор «вИКТОРИЯ» сказала «и что, что вы от меня хотите?!» «звоните на горячею линию и добивайтесь. Стоим в шоке , возник конфликт, но так ничего и не добились. Начали звонить на горячую линию, дозванивались два дня и то выслушают и говорят что перезвонят но в итоге тишина. Дозвонившись началось: начинают рассказывать «та вот может это вы устанавливали и дверцу перекосили, или заносили и что то поломали, и все разводят руками» Страховка которую дополнительно докупили это полный лохотрон от комфи!!!!!!! Они только вытягивают деньги , но если что то никто ничего не делает!!! НЕ ВЕРЬТЕ, И НЕ ПОКУПАЙТЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ СТРАХОВКИ!!!!!!!! Вобщем приехал только по гарантии с «сервис Горенье» посмотрел, снял дверцу и установке её назад только погнул и поцарапал уголок плиты ,пофотографировал , развел руками и поехал. Сказал ждите,я отправлю все на завод и директор будет решать ято делать. На счет вони от духовки сказал прокалять дальше. Вот и вся пока история.. проверяйте все сразу и включайте! Нихто ничего делать не хочет. Администратор Виктория извините но «чмо» полное , быдло просто, не смотря еще на её внешний вид.
Переваги:
НЕТ
Недоліки:
Магазин комфи только красиво рассказывает и вытягиваю деньги. Качество доставки. Гарантия ноль. Администратор не воспитанный. Никто делать ничего не хочет. По плите, вонь с духовки. Шумно работает газ. Перекошанная дверца духового шкафа.
Андрей, здравствуйте! Мы благодарны вам за покупку товаров в нашей сети и дополнительной гарантии, которую вы приобретали не зря. Хотим извиниться перед вами за неприятные эмоции и в целом возникшее недоразумение, ведь его вполне можно было избежать. Давайте рассмотрим ваш случай по точным данным, потому просим вас сообщить нам на почту [email protected] номер вашего сертификата дополнительной гарантии, номер мобильного и ссылку на этот пост. Если же фраза сотрудницы вами передана дословно, то безусловно она неправа и мы примем меры по отношению к этому случаю. Что касательно экипажа доставки - он доставляет технику, но не имеет возможности тут же проверить ее, так как в зимнее время из-за перепада температур образуется конденсат, который может вызвать короткое замыкание и преждевременный выход техники из строя. В зависимости от приобретенной страховки наши действия могут быть разными, так как некоторые из них покрывают даже не гарантийные случаи, а это значит что даже в сложившейся ситуации мы могли бы помочь вам. Мы будем ждать ваш ответ на почту и постараемся помочь, изменив ваше мнение в позитивную сторону. Простите за неприятные эмоции испытанные от этой ситуации.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") я постоянный клиент этого магазина проблем никогда не было. Купила смартфон 25.01.19, оказался бракованый. Не заряжает полностю батарею. Обратилась в магазин чтоб вернуть 28.01.19 - получила отказ. Толька сервиску оформлять. Какая может быть сервиска если товар только куплен- новый и уже сервиска. Больше никогда не буду ничего покупать в комфи.
Добрый день! Инна, сожалеем, что вам довелось столкнуться с такой неприятностью. К сожалению, мы вынуждены просить вас передать смартфон в сервисный центр и не можем выполнить возврат средств, так как вернуть можно только новый товар, без следов использования, и лишь квалифицированный персонал сервисного центра должен выявить причину поломки. Если же причиной был брак производителя - смартфон будет бесплатно ремонтирован либо же вы получите акт на списание, в случае невозможности проведения ремонта. Вы могли бы написать обращение в магазине нашей сети, однако такой способ малоэффективный и ресурсоемкий. Нам очень жаль, что вы испытали неудобства. Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Приобрела смартфон в магазине Comfy Белой Церкви, вчера упала и разбила экран монитора. Телефон на гарантии, но гарантия не предусматривает замену экрана. Теперь нужно половину суммы от телефона отдать за замену экрана. Неприятный осадок остался. Больше не буду делать здесь покупки, хотя планировала покупать ещё бытовую технику.. Мой тел. 0506895650
Здравствуйте, Виктория! Спасибо за ваше обращение в сеть наших магазинов, за то что сотрудничаете с нами. Сожалеем, что экран вашего смартфона был поврежден. Мы принимаем и передаем технику на ремонт только согласно гарантии от производителя. Если поломка случилась в следствии механического воздействия, то товар уже необходимо ремонтировать на платной основе, увы. Информация об этом случае должна быть указана в вашем гарантийном талоне. Виктория, так как ранее мы получили от вас данные о бренде смартфона, то рекомендуем ознакомиться с этими ссылками: Гарантийная политика производителя указана здесь: https://consumer.huawei.com/ua/support/warranty-policy/ Расположение сервисных центров: https://consumer.huawei.com/ua/support/service-center/ Мы всегда рады вам помочь, и надеемся что еще встретим вас в магазинах нашей сети. Нашей вины в том, что произошло нет. Это неприятный опыт, но ваше пожелание не может быть реализовано не нами, не производителем - это механическое повреждение техники. Спасибо!
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Заказал в Комфи PS4 по скидке на черную пятницу. Доставка была возможна только на НП или курьером домой. Заказал на Нп. Принес домой, запускаю... И она выключается каждые 2 минуты.. Явно заводской брак. Я пришел в магазин для замены или возврата денег, на что мне сообщили что ее нужно отправить на диагностику в СЦ. Серьёзно? Товар даже не бувшый в... Читати відгук Заказал в Комфи PS4 по скидке на черную пятницу. Доставка была возможна только на НП или курьером домой. Заказал на Нп. Принес домой, запускаю... И она выключается каждые 2 минуты.. Явно заводской брак. Я пришел в магазин для замены или возврата денег, на что мне сообщили что ее нужно отправить на диагностику в СЦ. Серьёзно? Товар даже не бувшый в эксплуатации они предлагают отправить на СЦ и никаких других путей как бы нету. На тех поддержке, в магазине, даже с консультантом на оф сайте трубили одно и то же - отправка на СЦ. Понимая что это единственный способ вернуть потраченные средства я согласился. Оформили мне акт на передачу товара в АСЦ, и только дома я понял что произошло. Заявку оформили не от магазина в СЦ, а от меня в СЦ!!! Тоисть это означает что она поламалась в процессе эксплуатации, хотя я ее только включил и поломка обнаружилась через 2 минуты. Развели как лоха что уж тут сказать.. Обидно, что комфи оказался такой мерзкой командой, которой абсолютно все равно на клиента. Продали тупо бракованый товар и обманули второй раз, когда я хотел егл вернуть и имел на это полное право. ФУ и ещё раз фу. Очень жаль что таких клиентов как я наверняка много, но как то повлиять на такую халатность я никьо не может.. Самое обидное, что придётся ждать непонятное количество времени 14-20 дней минимум..
Переваги:
Нету
Недоліки:
Продают бракованый товар и не возвращают деньги / такой же товар
Здравствуйте, Алексей! Благодарим вас за отзыв и описание произошедшей ситуации. В первую очередь мы хотели бы попросить у вас прощения за доставленные неудобства и возникшее недоразумение. Мы ценим своих клиентов и в этой ситуации, как и в любой другой, не пытались вас сделать виновным или "развести". Дело в том, что согласно Законодательства вернуть или обменять можно исключительно новый товар в надлежащем состоянии. Так как товар в ненадлежащем состоянии - его можно только отремонтировать в сервисном центре. На момент вашего обращения в магазин причина выхода из строя вашего товара является загадкой, ведь ни вы, ни наш персонал не имеет квалификации сделать точное заключение. Это может сделать только персонал сервисного центра. Если же ваше предположение подтвердится и в товаре будет обнаружен заводской дефект, то консоль отремонтируют бесплатно и вы сможете продолжить ею пользоваться. Если же окажется что она вышла из строя по вине пользователя, то товар будет возвращен без ремонта и с комментарием об этом, но решение сервисного центра заранее знать мы не можем. Если же вы уверены, что некорректное поведение консоли вызвано браком при производстве, то переживать нет оснований, ремонт будет выполнен бесплатно. Также, хотим заметить, что ремонт выполняется не всегда. Может быть, что сервисный центр признает товар неремонтопригодным и вы сможете вернуть уплаченные за него средства по акту на списание. Нам очень жаль, что вы испытали неудобства и надеемся на скорейшее решение от сервисного центра. Показати 2 відповіді
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Купили в июле телефон Samsung j7 , а в сентябре на экране появились пятна. Принесли по гарантии в магазин Comfy в городе Белая Церковь , где его успешно забрали на гарантийный ремонт. Продержав телефон 2 недели не известно где, мне пришёл отказ в гарантийном ремонте от сервисного центра Крок-ТТЦ ( который не является официальным сервисным центром samsung) с... Читати відгук Купили в июле телефон Samsung j7 , а в сентябре на экране появились пятна. Принесли по гарантии в магазин Comfy в городе Белая Церковь , где его успешно забрали на гарантийный ремонт. Продержав телефон 2 недели не известно где, мне пришёл отказ в гарантийном ремонте от сервисного центра Крок-ТТЦ ( который не является официальным сервисным центром samsung) с пометкой о механическом повреждении экрана . Был предложен ремонт за деньги за 3100 с бесплатной услугой " из дома в ремонт". Зная,что у нас в городе есть сервисный центр Samsung ,мы решили ещё раз проверить правильность отказа в гарантийном ремонте и завезли телефон туда,где мне успешно заменили экран по гарантии в течении 4 дней с пересыланием в Киев. У меня вопрос это какой-то бизнес по разводу клиентов или как? При всём этом мы предлагали в магазине сами изначально завезти телефон в сервисный центр Samsung ,на что нам ответили ,что там также как и они отправляют на Киев. P.s почитав отзывы об сервисном центре Крок-ТТЦ я была очень рада,что мой телефон не разбирали там, так как можно было остаться без многих родных деталей в телефоне. Об этом мне также поведали в ОФИЦИАЛЬНОМ СЕРВИСНОМ ЦЕНТРЕ SAMSUNG
Здравствуйте, Евгения! Спасибо за ваш отзыв. Очень бы хотели понять в чем здесь дело и детально разобраться в вопросе, так как для нас важно, чтобы вы полностью были довольны нашим сервисом. Хотим заверить вас, что клиентов мы не обманываем, а всегда стараемся оказать помощь. К сожалению, вы не указываете информацию об отправке телефона - номера акта приема-передачи товара и мы не можем проверить все обстоятельства дела. Пожалуйста, помогите нам: напишите на нашу почту [email protected] номер вашего мобильного, номер акта приема-передачи техники, ФИО с номером отзыва 720965. Нами оперативно будут проделаны работы для уточнения всех аспектов. Для того, чтобы убедиться в том, что ТТЦ"Крок" является авторизованным сервисным центром производителя компании Samsung, вы можете обратиться на информационную линию компании и проверить информацию у них. Мы сотрудничаем только с теми сервисными центрами, у которых есть разрешение на проведение подобных работ. Непонятно почему сервисный центр сделал именно такое заключение, но видимо есть обоснование, которое мы сможем узнать, получив от вас дополнительные данные. Обращаем ваше внимание, что мы самостоятельно не проводим ремонтные работы, а только отправляем технику для ремонта в дальнейшем. Спасибо за понимание! Будем рады вашему письму! Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Менеджеры магазина обслуживают абыкак, когда дело доходит до заводского брака и гарантии вернуть товар невозможно без суда. Убийственная реклама на ютубе вообще дибильная, и вообще надо было так постараться сделать дер*мо. Цены на товар постоянно завышены относительно того же Эльдорадо.
Здравствуйте! Спасибо за ваш отзыв! Нам очень жаль, что обслуживание вызвало у вас массу негативных эмоций, которые перекрыли положительные стороны от покупки. Пожалуйста, сообщите нам подробности вашей ситуации, чтобы мы могли узнать версию произошедшего в магазине и могли оперировать конкретными данными. Если же в целом, то не обязательно обращаться в суд, мы стараемся решать все вопросы максимально лояльно. В том случае, когда вами обнаружен дефект в технике - необходимо передать ее в сервисный центр производителя, чтобы диагностировать поломку и бесплатно устранить ее. Замена возможна только нового товара без следов использования. Рекламу мы снимали с креативом, чтобы отличаться от других сетей. Цены абсолютно на всю продукцию на одном уровне с упомянутым вами магазином, как и с другими магазинами розничной сети. Если вы заметите отклонение, то оно нами будет подправлено, так как цена не может отличаться. Мы ожидаем ваш ответ и постараемся помочь.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Брехуни, дурять людей. Батьки купили телевізор. Їм у магазині оформили страховку на 5 років, через рік він зламався, телефонують їм уже тиждень, вони кожен раз обіцяють, що з ними через годину зв"яжеться майстер і приїде до них, але на виході нічого. НІ ДЗВІНКА, НІМАЙСТРА. Тоді навіщо взагалі ця страховка, дурна викачка грошей. Люди не ведіться!!!!!!
Переваги:
Гарно впарюють товар
Недоліки:
Великі брехуни, дурять людей, викачують попусту гроші
Доброго дня, Наталія! Щиро дякуємо вам за відгук про нашу роботу. Вважаємо абсолютно неприйнятний такий підхід до клієнта та обов'язково все перевіримо і допоможемо вашим батькам. Будь ласка, повідомте нам на пошту [email protected] номер сертифіката, ПІБ та номер мобільного контактної особи и ми зателефонуємо вам із рішенням. Пробачте за доставлені незручності, нам дуже соромно, що допустили думку про непотрібність додаткової гарантії. Ми виправимось і завоюємо вашу довіру.
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") 20.06.2017 купила в магазине Комфи в г.Белая Церковь смартфон в кредит, и дала первый взнос сразу в кассу 2000 грн. Мало того что мне в заказ без моего ведома включили поклейку стекла за 99 грн, по кассе оформление шло на протяжении 2 часов уже одобренного кредита. Вышла с магазина в 20:10 часов. А на следующий день принесла смартфон назад, около... Читати відгук 20.06.2017 купила в магазине Комфи в г.Белая Церковь смартфон в кредит, и дала первый взнос сразу в кассу 2000 грн. Мало того что мне в заказ без моего ведома включили поклейку стекла за 99 грн, по кассе оформление шло на протяжении 2 часов уже одобренного кредита. Вышла с магазина в 20:10 часов. А на следующий день принесла смартфон назад, около 11 утра. Возврат проводили до 17 часов. Мало того, что долго, так еще и забрали телефон, кредит разорвала с банком, а 2000 наличных, что я уплатила, не возвращают по сей день. Говорят ждут подтверждения банка, а тел оставили у себя как залог. Почему я должна выпрашивать отдать мне мои же деньги, которые я уплатила в кассу а не по кредиту, да еще и договор не был профинансирован, это должно было занять не больше 1 дня. В общем, если сегодня не вернут, приеду с защитой и полицией.
Добрый день! Карина, просим простить нас за возникшее недоразумение! Обычно денежные средства возвращаются в течение семи рабочих дней. Мы просим вас отправить нам на почту [email protected] четкое фото вашего чека, ФИО, номер мобильного, ссылку на этот пост и мы проконтролируем возврат средств в кратчайшее время! Также, запрошенные данные нам очень важны, ведь мы сможем оформить персональное обращение, по которому отыщем виновных в навязанном сервисе и накажем их. Продажа дополнительных сервисов без ведома клиента для нас является абсолютно недопустимой ситуацией и строго наказуемой для персонала. Еще раз простите за неудобства, мы очень хотим помочь вам и ожидаем от вас запрошенные данные.
Не рекомендую магазин
02.08.2025
Перепрошуємо, що спершу комплект був неповним 🙏
Знаємо, що ситуацію вдалося вирішити обміном техніки. Бажаємо, щоб нова мікрохвильова тільки тішила вас своєю роботою 😊🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
побутова техніка
Дякуємо! 😊
Раді, що аерогриль тішить результатами. Готуйте з радістю, і нехай усі страви будуть такими ж смачними й корисними! 🙌🏻
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Поганий підхід
Нам справді дуже прикро, що ви опинилися в такій ситуації 😔 Розуміємо ваше обурення, адже отримати товар з дефектом, а потім ще й зіткнутися з пошкодженням після ремонту – це зовсім не те, чого ви очікували.
Будь ласка, надішліть нам ваш контактний номер телефону або акт прийому-передачі на пошту [email protected]. Ми дізнаємося деталі ремонту та, за можливості, посприяємо вирішенню цього питання. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом – кожен відгук є важливим 🙏
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Обман клієнтів
27.11.2023 я зробила замовлення комплекту чорнил для принтера Canon та сковорідки Krauff через офіційний сайт. Так як у магазині міста Біла Церква в наявності була лише сковорідка, а чорнил не виявилося, я мала... Читати відгук Не знаю, на кого конкретно скаржитись, але в Comfy замовлення я більше не робитиму НІКОЛИ! Та й іншим не рекомендую. Поясню ситуацію для потенційних замовників через інтернет-сайт.
27.11.2023 я зробила замовлення комплекту чорнил для принтера Canon та сковорідки Krauff через офіційний сайт. Так як у магазині міста Біла Церква в наявності була лише сковорідка, а чорнил не виявилося, я мала почекати до 01.12.2023.
28.11.2023 я отримала повідомлення про прийом "мого чудового замовлення" (цитата) і пропозицію прибути до магазину 01.12.2023 після СМС.
1 грудня о 17:40, не дочекавшись повідомлення, я прийшла до магазину. Моє замовлення чекало у "пункті видачі інтернет-замовлень", але в системі досі зареєстроване не було. Мені запропонували почекати 15 хвилин, щоб зареєструвати замовлення. Я "гуляла" 30 хвилин, повернулася до магазину і тут почались пригоди (але, як згодом виявилося - просто "намахалово"). Чорнила ніби зареєстрували в системі, а сковорідку - ні. Мені запропонували відмінити моє інтернет-замовлення через гарячу лінію (як я зрозуміла, щоб товари опинилися в одному статусі: "в наявності в магазині", чи ХЗ для чого був весь той ЦИРК).
"Гаряча лінія" прийняла мою відміну після того, як я пояснила, ЧОМУ і ДЛЯ ЧОГО це роблю. Далі касир почала десь телефонувати (хвилин 5-10 це тривало) і ОПА!!! з'ясовується, що замовлення вже НЕ МОЄ (хоча до того було моїм :)
За 10 хвилин, які минули від моменту відміни мною замовлення до спроби сплатити за товар хтось (О, диво!!!) уже замовив собі МОЇ чорнила і співробітники Comfy в Білій Церкві відмовились продати МЕНІ МОЄ замовлення.
Прошу звернути увагу на те, що у мене від моменту замовлення товару на сайті магазину до підтвердження через смс пройшло пів доби, а тут за 5 хвилин хтось типу "перекупив" мої чорнила.
Завдячуючи чи то безалаберності, чи то навмисним діям співробітників Comfy, я знайшла такий же товар на 60 грн. дешевше в іншому інтернет-магазині, але дуже шкода затраченого часу та нервів. Та й неприємно, коли тебе тримають за дурня.
Якщо хтось з адміністрації магазину захоче розібратися в ситуації, прослідкуйте шлях замовлення №45878170. На "гарячу лінію" я телефонувала 2 рази під запис.
Якби мені відмовили відразу, як я звернулася до магазину, не "водячи за ніс" цілу годину, негативний відгук я би точно не писала.
Дуже сумно, що у вас залишились негативні емоції від останнього візиту до нашого магазину :( Ми отримали ваше звернення 1181392 й в інших каналах комунікації, проте не вдалось звʼязатись з вами за наданим номером телефону, аби проінформувати щодо рішення. Якщо коротко: як зʼясувалось, в магазині дійсно не одразу розібралися з ситуацією. Після бесіди, на той момент, колеги запевнили, що можна прийти за чорнилом і купити сковорідку + ще нарахуємо сорі-бонуси, аби ви могли їх одразу списати разом з іншими накопиченими. Якщо маєте додаткові питання, звертайтесь до нас на електронну пошту [email protected], до онлайн-підтримки або гарячої лінії ♥.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Ціна на вітрині і у чеку РІЗНІ!!!
Дякуємо за ваш відгук!
Ви маєте всі підстави бути незадоволеними такими діями магазину. Невідповідність вартості на вітрині та на касі не є нормальною практикою для будь-якого магазину. Покупці мають право очікувати, що ціна товару на вітрині буде однаковою, як і ціна, яку вони фактично сплатять. Сподіваємось, ви звернулись до нас у онлайн підтримку або гарячу лінію щодо даного випадку, для уточнення коректної вартості на момент здійснення вашої покупки.
Якщо у вас залишилися невирішені питання, які потребують додаткових пояснень, будь ласка, напишіть нам ваш номер телефону на [email protected]. Ми готові відповісти на всі питання, щоб відновити вашу довіру до нашого магазину.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Вирішіть питання
Дякуємо за ваш відгук та запитання.
Ви можете звернутись з вашим чеком в магазин для повернення вартості "Хеппі сервіс" на бонусний рахунок протягом 30-ти днів після закінчення дії страховки. Якщо ви втратили доступ до попереднього номера з якого ви робили цю покупку, можемо запропонувати вам пройти верифікацію для передачі звернення на об'єднання вашої старої та нової бонусних карт.
Зверніться, будь ласка, до нашого чат-боту: https://comfy.ua/ua/contact.html , або за номером 0800303505.
Ми завжди поруч.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Не плохой магазин
Дякуємо, що ви з нами! Працюємо для вас щодня пропонуючи товари за оптимальними цінами і цікавими акціями. Зазвичай всі акції є на нашому сайті - впевнені ви зможете підібрати щось цікаве для себе! Приємних вражень з COMFY♥!
Сервіс нульовий
На кожний товар, що ви можете придбати у нашому магазині надається гарантія виробника, яка розповсюджується та покриває певні пошкодження та недоліки, що могли виникнути через виробництво, витратні матеріали, що передбачені коректним використанням, згідно з умовами та рекомендаціями.
Також існують умови, згідно з якими ви можете повернути товар протягом 14 днів (є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару, збережені заводські пломби, захисні плівки на товар, збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, брак, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блістерному) пакуванні - якщо пакування не відкривалася, товар не має слідів експлуатації))
Ми завжди радимо передавати товари на обслуговування за умов гарантії до авторизованого сервісного центру, що проводить діагностику та надає висновок щодо характеру недоліку. Механічні пошкодження не покриваються гарантією або можуть бути усунені на платній основі, про що фіксується інформація в акті виконаних робіт. Якщо у товарі виявлено суттєвий недолік, або брак виробництва/товар не підлягає ремонту - вам надається "акт на списання" за яким ви можете отримати новий товар або кошти назад.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] детальніше ситуацію, яка виникла та номер телефону до якого прив'язана покупка.
З повагою, COMFY Показати 1 відповідь
комфи с заботой о клиентах
тебе без проблем хамят,... Читати відгук плюсую к отзыву ниже , тоже покупал не раз. но на этот раз я в шоке от покупки, точнее отношения персонала. пока ты идешь с деньгами тебе все улыбаются и норм говорят но когда ты приносишь товар на возврат потому что у него есть косяки, сразу же отношение другое , всем на тебя по;x уй
тебе без проблем хамят, доказывают что законы в принципе можешь засунуть себе поглубже, улыбаются когда ты им пробуешь что то довести. в итоге ожидание товара было 3 недели, пока ждал все очень приятно говорили, операторы были такие радостные но вот как только я позвонил поговорить о проблеме тоны сразу другие тоже.
в общем если есть желание купить что то и потом поскандалить то покупайте здесь.
ps. были аналогичные покупки в розетке и были товары с нюансами, ребята принимали товар который был в использовании пол года и был с браком (вышел из строя) вернули деньги без каких либо вопросов.
тут же тебе скажут что если товар даже если с браком то им ПО Х й , максимум они примут на ремонт потому что это не их проблемы
как то так
pss. по логике комфи установка на комп винды это все, типа товар пользованный но товар продается без ОС. то есть ты покупаешь, если товар с браком и ты его увидел только как установил винду то все) оставляй себе и еби*сь с ним сам))
Зневага і не компетентність це KOMFY
В жодному випадку не хотіли надати зайвого клопоту, а навпаки - принести лише радість від покупки!
Перепрошуємо за це, та дуже хочемо залишитись з вами друзями!
Напишіть дані вашої покупки: номер телефону чи ж номер замовлення - все перевіримо. Обіцяємо пропрацювати це питання, аби подібного не повторилось у майбутньому. Від себе нарахуємо і приємний бонус на наступні покупки в COMFY
З повагою!
ОЧЕНЬ ПЛОХОЙ МАГАЗИН!!!
Розуміємо ваші враження, адже ми також дуже засмучуємось, коли покупка приносить не лише позитивні враження та доставляє клопоту! Постійно працюємо над вдосконаленням цих процесів. Хочемо бути впевненими, що питання для вас вирішене!
Уточніть на наш ел.адрес [email protected] дані цієї покупки та прикріпіть скриншот відгуку. Будемо раді побачити в магазині знову і знову, не дивлячись на цю ситуацію!
З найкращими побажаннями, COMFY!
Хамское отношение руководства магазина к покупателям.
Уважаемые руководители сети, обратите пожалуйста внимание на подбор руководящего персонала в регионы. Они чувствуют себя как местные царьки.
Микола, ми вдячні вам, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс. Дана ситуація для нас є досить показовою та ми вже надіслали інформацію до керівництва для опрацювання. Перепрошуємо у вас за задані незручності та очікування й повністю погоджуємось, що магазин та його співробітники є обличчям всієї компанії.
Просимо вас написати нам текст цього відгуку та дані вашої покупки нам на електронну пошту [email protected]
Будемо вдячні!
Ніколи нікому не порекомендую цей магазин
Ірино, дійсно, прикро, дуже, що у вас залишилось саме таке враження. Повністю погоджуємось, що подібне обслуговування не є прикладом належного сервісу, хоча саме на ньому ми намагаємось робити наголос!
Дуже хочемо опрацювати дану ситуацію, яка засмутила вас.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту з текстом цього відгуку, ми обов'язково зафіксуємо скаргу та надамо вам зворотного зв'язку!
З повагою, COMFY
[email protected]
Обуренню моєму немає меж !!!
Классный магазин, скидки и продавцы толковые
День Рождение - прекрасный праздник, мы вас поздравляем и желаем много счастья и улыбок.
Нам очень приятно, что нам удалось сделать ваш день. Приходите в COMFY - всегда вам рады!❤
Обслуживание в комфи
Большое спасибо за отзыв. Сожалеем, что вам пришлось столкнуться с такой ситуацией. Ведь принципы компании - это быстрое и качественное обслуживание клиентов. Опишите, пожалуйста, детально все, что произошло по эл. адресу [email protected]
Мы обязательно примем меры, накажем виновных и подумаем о возможных вариантах возврата вашей лояльности к нашей сети
Еще раз извините за причененный дискомфорт
Торгуете браком!!!
Наша сеть реализует исключительно товар надлежащего качества, сертифицированный в Украине. Вы можете в этом убедиться, запросив соответствующий документ в любом из наших магазинов.
Пожалуйста, напишите нам на электронный адрес [email protected] с темой отзыва - 1119845 данные на покупку (фото чека, номер бонусной карты) расскажите нам о сложившийся ситуации. Благодарим.
Обмани, але зароби)
Всё нравится
Уверяем, что это единичный случай. Однако, спасибо, что вы делаете вклад в наше совершенствование и помогаете обращать наше внимание на ошибки. Информация будет передана руководству указанного магазина и проработана.
Магазин в котором потеряете время и нервы
Подскажите нам дату посещения магазина, пожалуйста, а мы для вас все проверим. Заранее благодарны.
Обслуживание хромает
Нам жаль, что у вас сложилось не очень хорошее мнение о сотрудниках нашего магазина. Мы обязательно уведомим руководство о ваших наблюдениях, и примем меры. Просим прощения за возможное недопонимание между вами и работниками.
Что касается «подтирания» отзывов, то это называется модерацией. В правилах написания отзывов сказано, что мы не публикуем ваши впечатления о посещении магазина, получении сервисных услуг, доставки и так далее. Отзыв, который вы пишете на странице приобретенного товара должен касаться исключительно этого товара. Если вы что-то у нас приобрели, то будем благодарны, если вы поделитесь на нашем сайте опытом использования устройства!
Благодарим за понимание.
Газовая плита Gorenjre
Белая церковь, Киевская область
НЕ БЕРИТЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫХ СТРАХОВОК КАКИЕ ПРЕДЛОГАЕТ КОМФИ!!! И ПРОВЕРЯЙТЕ ВСЕ ДО МИЛЛИМЕТРА!
На следующий день доставили её домой, ми осмотрели , вроде всё на месте, царапин и повреждений нету, и задали вопрос может включить? На что был ответ «ну как вы проверите, это ж нада газ подключать и к... Читати відгук Улица Героев Небесної сотні 2, б
Белая церковь, Киевская область
НЕ БЕРИТЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫХ СТРАХОВОК КАКИЕ ПРЕДЛОГАЕТ КОМФИ!!! И ПРОВЕРЯЙТЕ ВСЕ ДО МИЛЛИМЕТРА!
На следующий день доставили её домой, ми осмотрели , вроде всё на месте, царапин и повреждений нету, и задали вопрос может включить? На что был ответ «ну как вы проверите, это ж нада газ подключать и к розетке переставлять» В общем подписали и поставили печати. Она стояла неделю в коридоре так как все на роботе и не до нее было. Вот в субботу решили подключить, поставили ,все нормально, от счетчика отдельный провод, автомат.
И тут заметили что дверка духового шкафа стоит наперекос, осмотрели и никаких повреждений нет но она стоит криво и это не правильно. Ну ладно, решили включить и тут повалил дым и ядкий запах ( в инструкции указано что нужно прокалить почти на максимальной температуре, возможен запах, но потом все пройдет)
На следующий день сразу поехали в магазин комфи с указанием брака, на что администратор «вИКТОРИЯ» сказала «и что, что вы от меня хотите?!» «звоните на горячею линию и добивайтесь. Стоим в шоке , возник конфликт, но так ничего и не добились. Начали звонить на горячую линию, дозванивались два дня и то выслушают и говорят что перезвонят но в итоге тишина. Дозвонившись началось: начинают рассказывать «та вот может это вы устанавливали и дверцу перекосили, или заносили и что то поломали, и все разводят руками»
Страховка которую дополнительно докупили это полный лохотрон от комфи!!!!!!! Они только вытягивают деньги , но если что то никто ничего не делает!!! НЕ ВЕРЬТЕ, И НЕ ПОКУПАЙТЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ СТРАХОВКИ!!!!!!!!
Вобщем приехал только по гарантии с «сервис Горенье» посмотрел, снял дверцу и установке её назад только погнул и поцарапал уголок плиты ,пофотографировал , развел руками и поехал. Сказал ждите,я отправлю все на завод и директор будет решать ято делать. На счет вони от духовки сказал прокалять дальше. Вот и вся пока история.. проверяйте все сразу и включайте! Нихто ничего делать не хочет.
Администратор Виктория извините но «чмо» полное , быдло просто, не смотря еще на её внешний вид.
Если же фраза сотрудницы вами передана дословно, то безусловно она неправа и мы примем меры по отношению к этому случаю. Что касательно экипажа доставки - он доставляет технику, но не имеет возможности тут же проверить ее, так как в зимнее время из-за перепада температур образуется конденсат, который может вызвать короткое замыкание и преждевременный выход техники из строя.
В зависимости от приобретенной страховки наши действия могут быть разными, так как некоторые из них покрывают даже не гарантийные случаи, а это значит что даже в сложившейся ситуации мы могли бы помочь вам.
Мы будем ждать ваш ответ на почту и постараемся помочь, изменив ваше мнение в позитивную сторону.
Простите за неприятные эмоции испытанные от этой ситуации.
не приняли товар обратно, брак
Вы могли бы написать обращение в магазине нашей сети, однако такой способ малоэффективный и ресурсоемкий.
Нам очень жаль, что вы испытали неудобства. Показати 1 відповідь
Осталась недовольна
Виктория, так как ранее мы получили от вас данные о бренде смартфона, то рекомендуем ознакомиться с этими ссылками:
Гарантийная политика производителя указана здесь: https://consumer.huawei.com/ua/support/warranty-policy/
Расположение сервисных центров: https://consumer.huawei.com/ua/support/service-center/
Мы всегда рады вам помочь, и надеемся что еще встретим вас в магазинах нашей сети. Нашей вины в том, что произошло нет. Это неприятный опыт, но ваше пожелание не может быть реализовано не нами, не производителем - это механическое повреждение техники. Спасибо!
Продали бракованую PS4, деньги не вернули
Нам очень жаль, что вы испытали неудобства и надеемся на скорейшее решение от сервисного центра. Показати 2 відповіді
Ужасное качество обслуживания при гарантийном ремонте
P.s почитав отзывы об сервисном центре Крок-ТТЦ я была очень рада,что мой телефон не разбирали там, так как можно было остаться без многих родных деталей в телефоне. Об этом мне также поведали в ОФИЦИАЛЬНОМ СЕРВИСНОМ ЦЕНТРЕ SAMSUNG
Самый плохой магазин в Украине
Рекламу мы снимали с креативом, чтобы отличаться от других сетей. Цены абсолютно на всю продукцию на одном уровне с упомянутым вами магазином, как и с другими магазинами розничной сети. Если вы заметите отклонение, то оно нами будет подправлено, так как цена не может отличаться.
Мы ожидаем ваш ответ и постараемся помочь.
Шарашкіна кантора
Брехуни
Не отдают денег