Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Попрацювала трохи у мережі Комфі ,що можу сказати: від тебе дуже багато хочуть і вимагають ,а зарплата цьому не відповідає. Дуже тиснуть,ніхто толком не навчає ,а замісник директора взагалі дуже сильно залицявся . Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45... Читати відгук Попрацювала трохи у мережі Комфі ,що можу сказати: від тебе дуже багато хочуть і вимагають ,а зарплата цьому не відповідає. Дуже тиснуть,ніхто толком не навчає ,а замісник директора взагалі дуже сильно залицявся . Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45 і працювати до 21:00. Як роботу не рекомендую!
Нам шкода, що ваш досвід у нашій команді не виправдав очікувань. Ми прагнемо створювати середовище, у якому зберігається баланс між розвитком, відповідальністю та підтримкою, а стосунки будуються на принципі WIN–WIN.
Робочі процеси вимагають зусиль, однак ми розуміємо, наскільки важливо, щоб адаптація та умови були зрозумілими й прозорими для кожного. Ваш відгук уже передано в HR-дирекцію для детального розгляду.
Бажаємо вам лише позитивного досвіду в майбутньому!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Обман с бонусами! Не дали ими, а воспользоваться. Когда пишешь им в чат, пишут шаблоны отмазками, ничего решать не хотят. Никакой это не КРАШ! Это просто Рыгаш этот Комфи... Уровень ответов ботов поражает...
Добрий день. Дякуємо за ваш повторний відгук. Дійсно, як ми повідомляли раніше, ви отримали 200 грн на бонусний рахунок як новий клієнт. Акція почалась 5 лютого, а вже 7го лютого ви отримали від нас нарахування акційних бонусів, про що ми сповістили вас смс-повідомленням, в 5-му рядку якого був зазначений термін дії бонусів, а саме 30-ть днів. Нам прикро що ви не встигли скористатись акційними бонусами. Та в майбутньому матимемо ще багато цікавих пропозицій для вас! З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Придбали ноутбук в магазині Comfy 22.11.2022р. При першому включенні через 10 хвилин екран вимкнувся і більше не вмикався. Після гарантійного ремонту ноутбук працював 1 день і знову та ж проблема. В магазині наполегливо переконували не віддавати ноутбук в сервісний центр (так як вже зрозуміло, що він з браком), а написати листа на заміну техніки або повернення коштів. Відповідь на даний... Читати відгук Придбали ноутбук в магазині Comfy 22.11.2022р. При першому включенні через 10 хвилин екран вимкнувся і більше не вмикався. Після гарантійного ремонту ноутбук працював 1 день і знову та ж проблема. В магазині наполегливо переконували не віддавати ноутбук в сервісний центр (так як вже зрозуміло, що він з браком), а написати листа на заміну техніки або повернення коштів. Відповідь на даний лист ми чекали більше місяця. Прийшла відмова у заміні (так як заміну роблять тільки після висновку сервісного центру, що техніка ремонту не підлягає. Працівники магазину чомусь про це не знали). І знову ноутбук відправили до сервісного центру, де він вже більше 3-х тижнів. За інформацією з сервісного центру деталі будуть на митниці лише 7 березня, тобто ще два тижні чекати. В результаті: ми сплатили 22.11.22р кошти за товар, яким вже 3 місяці не маємо можливості користуватися. І невідомо, коли отримаємо.
Добрий день! Дякуємо, що залишили відгук та поділились ситуацією. Дуже прикро, що покупка яку довго плануєш відбувається, але техніка виходить з ладу і її доводиться відправляти до сервісного центру. Очікувати зовсім не хочеться, однак, час перебування зазначається у акті прийому передачі і звісно ніхто навмисно не затримує ці терміни. Просимо вас написати на [email protected] тема листа "відгук otzyv ua 1799785" Надішліть фото акту прийому передачі та актуальний номер телефону для того, щоб ми могли проконтролювати час повернення техніки з ремонту. Заздалегідь дякуємо за відповідь. З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Я замовила подарунок для сестри онлайн і попросила її забрати його з магазину (Вінниця, мегамолл). Хоча людей було небагато її просто ігнорили. Ніколи не думала що там настільки жахливе відношення до клієнтів. Нерайдужні в них щось замовляти.
Добрий день! Дуже шкода, що сталася подібна ситуація. Ми завжди зацікавлені в тому, щоб надати кращий сервіс! Прикро, що процедура обслуговування завдала незручностей, ми завжди намагаємося працювати максимально швидко та не забирати час наших клієнтів, приділити увагу кожному!
Ми завжди в процесі вдосконалення, тож дякуємо вам за зворотний зв'язок та відгук.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Коротко Купив був фітнес браслет Redmi Smart Band Pro На наступний день сталось таке, що виявився дефект Пішов обміняти на такий самий годинник або якшо немає то повернути гроші Чек і все інше було, годинник в ідеальному стані був, так як носив його від сили за 1,5 дні аж 3 години і то, дуже обережно Все... Читати відгук Коротко Купив був фітнес браслет Redmi Smart Band Pro На наступний день сталось таке, що виявився дефект Пішов обміняти на такий самий годинник або якшо немає то повернути гроші Чек і все інше було, годинник в ідеальному стані був, так як носив його від сили за 1,5 дні аж 3 години і то, дуже обережно Все розказав, що так і так Мені відповіли, що в наявності цього годинника немає, шо потрібно робити заказ. На мою фразу, що хочу повернути гроші, мені сказали, що цього зробити не можуть, хоча по закону на протязі 14 днів покупець має право повернути товар( ну з усіма там умовами і тд), в дрібниці вдаватись не будемо. Питаю чому не можуть повернути гроші, кажуть що типу через дефект, і що потрібно здавати в сервіс центр від 1-30 днів, і там буде видно. Запевняла, що за 3 дні вже буде відповідь і тд, але всі ж знають, як воно на справді робиться( місяці чекань і не факт що буде позитивна відповілюдь і засоленні потреби у покупця). Потім каже, що може повернути тільки тоді, коли товар не підійшов( колір , розмір і тд). Я кажу що мені цей товар не підійшов Вона мені каже шо гроші не віддасть, і що знає що з цим годинником таке Потім звернулись до адміністратора, який швидко всі питання вирішив( респект таким людям)!! Будьте дуже обачні коли робите там своі покупки, адже можете зіткнутись з проблемою, і потрапити до такої людини, як потратив я Якщо не будете наполягати на своєму, то ніхто вам там нічого не поверне, знайте, що ви маєте повне право повернути товар якщо з ним все добре відносно простягом 14 днів Подивіться своі права і закони, і відстоюйте їх по повній м. Вінниця, вул 600- річчя, 17 Магазин Comfy, 2 поверх Дівчина, що була дуже наглою, то ім’я не знаю, але займається поверненням і мінянням товару. Адміну Комфі респект. P.S. : в першу чергу думайте про своїх клієнтів, а не як на них нажитись і заробити грошей. Всім добра)
Добрий день! Дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс. Ми раді, що для вас питання вирішилось якнайкращим чином. Ми перепрошуємо дуже, що завдали вам незручностей та одразу швидко та просто не пояснили щодо умов повернення та можливих шляхів виходу із ситуації, що склалась.
Хочемо нагадати, що у випадку виникнення будь-яких питань чи спірних ситуацій ми завжди для вас на зв'язку на [email protected]. Обов'язково проведемо внутрішню роботу із працівниками магазину та завдяки вам станемо ще краще.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Замовляла через сайт Comfy ноутбук. Спілкувалася з менеджером Олегом. Приїхала за ним через 15 хвилин, після оформлення заказу. У магазині сказали, що заказ був оформлений 2 рази (робітники магазину це не проконтролювали) і його купили трохи раніше. Халатне відношення до своєї роботи зі сторони працівників магазину Comfy у Вінниці (ТЦ Мегамол). Працівники магазину ніяк не змогли... Читати відгук Замовляла через сайт Comfy ноутбук. Спілкувалася з менеджером Олегом. Приїхала за ним через 15 хвилин, після оформлення заказу. У магазині сказали, що заказ був оформлений 2 рази (робітники магазину це не проконтролювали) і його купили трохи раніше. Халатне відношення до своєї роботи зі сторони працівників магазину Comfy у Вінниці (ТЦ Мегамол). Працівники магазину ніяк не змогли найти виправдання і не вибачились.
Доброго дня! Анастасія, дякуємо за ваш відгук. Напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер вашого замовлення та номер телефону (якщо він відрізняється) за яким ви зв'язувались з гарячою лінією. Хочемо з'ясувати, чому було оформлено два замовлення та чому ви не змогли придбати потрібні товари. Перепрошуємо за отримані незручності, впевнені, що виникло не порозуміння, а якщо дії консультанта були невідповідними проведемо роз'яснювальну роботу, для уникнення подібних випадків в майбутньому. З повагою, служба підтримки COMFY
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Купувала телефон. Знімають додаткові кошти, не зрозуміло за шо при цьому дуже не попереджають що в них така послуга,ще і додатково зняли за покладу скла на телефон від якого я відмовилась.
Доброго дня! В жодному разі наші співробітники не можуть додавати до вашого чеку послуги та товари без вашої згоди та інформування вас про це.Тож ми хотіли б розібратись! Будь ласка, напишіть нам детальніше на електронну пошту [email protected] ситуацію, що сталась, в якому місті та дані вашої покупки. Ми спробуємо все уточнити та пояснити, опрацювати! З повагою, Comfy!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Рекомендую цей магазин, продавці були дуже ввічливі та надали професійну консультацію щодо ноутбуку. Єдине, на що треба звернути увагу - не завжди в наявності є товар, який тобі потрібен. На сайті вибрав техніку, а вона в магазині відсутня була, довелося очікувати декілька днів поки приїде. Але в цілому магазин сподобався.
Переваги:
Приємні ціни, професійна консультація
Недоліки:
Не завжди в наявності є те, що цікавить, потрібно очікувати доставку
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Валерій, дійсно не завжди є можливість фізично вмістити весь асортимент товарів в магазинах, але ми намагаємося регулярно привозити нову техніку, щоб наші клієнти змогли ознайомитись з нею та придбати. Також, звичайно пропонуємо зробити замовлення зі складу, щоб на місці ви змогли повністю перевірити товар та прийняти рішення щодо покупки :)
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Решил сделать покупку. На сайте указано что за покупку смартфона я получаю сертификат на 4000 грн и 3780 грн на бонус счет. На всякий случай, что бы не терять свое время, написал в чат на сайте и решил уточнить все ли так. Оператор подтвердил, что все так как указано на сайте. По факту же продавцы в магазине предложили либо 4000... Читати відгук Решил сделать покупку. На сайте указано что за покупку смартфона я получаю сертификат на 4000 грн и 3780 грн на бонус счет. На всякий случай, что бы не терять свое время, написал в чат на сайте и решил уточнить все ли так. Оператор подтвердил, что все так как указано на сайте. По факту же продавцы в магазине предложили либо 4000 грн сертификатом либо 3780 грн на бонус счет. Был вынужден отказаться от покупки. Спасибо за потраченное время, в Комфи больше ни ногой.
Доброго дня! Для нас дуже важливо розібратись в цій ситуації, адже кожен з консультантів повинен коректно надавати інформацію нашим покупцям. Дуже хотілось би знову бачити вас у нашій мережі, тому будемо вдячні, якщо зможете надати зворотний зв'язок на електронну адресу: [email protected], з номером вашого відгуку: 1376298, де буде можливість зазначити номер вашого замовлення або номер телефону, до якого воно було прив'язане. Дякуємо вам за відгук!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е 05.02.2021 зробили покупку в магазині на досить суттєву суму, холодильник та пральну машину. Вибрали саме цю мережу через швидку доставку, яка планувалася на 07.02, що нас повністю задовільняло. 07.02 нам зателефонували та попросили перенести доставку на 09.02. Звичайно, ми ввійшли в положення та погодились. 09.02 нам знову зателефонували та обіцяли, що доставка точно має бути 11.02. Сьогодні 11.02... Читати відгук 05.02.2021 зробили покупку в магазині на досить суттєву суму, холодильник та пральну машину. Вибрали саме цю мережу через швидку доставку, яка планувалася на 07.02, що нас повністю задовільняло. 07.02 нам зателефонували та попросили перенести доставку на 09.02. Звичайно, ми ввійшли в положення та погодились. 09.02 нам знову зателефонували та обіцяли, що доставка точно має бути 11.02. Сьогодні 11.02 і знову просять перенести, аргументуючи погодніми умовами. І що вони пропонують?! А нічого!!! Майже тиждень ми без холодильника та пральної машини. І слова «менеджерів» просто як вітер! Там сказали, тут забули.
ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС та відсутня клієнтоорієнтованість! Нікому не раджу робити покупки ВПТ в цій мережі магазинів! Плануємо повернути гроші та відмовитись від послуг!
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Катерина, дуже шкода, що трапилась така ситуація із доставкою вашого замовлення. Ми насамперед намагаємося доставляти якомога швидше товар клієнтам та залишати лише приємні спогати про копупки у нашій мережі. Напишіть на нашу пошту [email protected] дані про покупку: фото чеку, номер телефону для зворотнього зв'язку.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е 30.11.2020 купил в Виннице в магазине КОМФИ (ТРЦ МЕГАМОЛ) стиральную машину ВЕКО за 7,5 тыс. гривен. Заказал доставку привезли товар 07.11.2020, выгрузили в коридоре и испарились. После подключения машинки при первой стирке заметил что не работает функция отжима. На следующий день обратился в магазин с заявлением о замене машинки, мння деликатно послали на х.., это было 09.12.2020. 10.12.2020 проконсультировавшись в... Читати відгук 30.11.2020 купил в Виннице в магазине КОМФИ (ТРЦ МЕГАМОЛ) стиральную машину ВЕКО за 7,5 тыс. гривен. Заказал доставку привезли товар 07.11.2020, выгрузили в коридоре и испарились. После подключения машинки при первой стирке заметил что не работает функция отжима. На следующий день обратился в магазин с заявлением о замене машинки, мння деликатно послали на х.., это было 09.12.2020. 10.12.2020 проконсультировавшись в службе защиты прав потребителей я подал в магазин вторую заяву с требованием произвести гарантийный ремонт. Мне сказали, Ваша машинка ваши проблемы, мы ничего вам ремонтировать не будем, хотя согласно закона они обьязаны это сделать. После того как я написал следующую заяву и сослался на на статьи Закона о защите прав потребителей, они все таки прислали мне двух мастеров которые 2 часа не знали как бы доказать мне что машинка работает нормально все таки признали, что есть дефект в работе. После этого я опять обратился в магазин уже с требованием вернуьть мне деньги и забрать стиралку. Главный офис КОМФИ находится в г. Днепр, откуда мне дали ответ на все три моих заявления, что мне светит только гарантийный ремонт. В итоге что я имею, я купил новенькую стиральную машыну, котрую с первого дня должен ремонтировать и что там накрутят или ввкрутят и в каком состоянии машинку отдадут большой вопрос. По нормальному магазин который заботится о своей репутации тихонько обменял бы машинку, а по факту просто втюхнул мне фуфел. Призываю всех покупателей ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ МАГАЗИНЫ КОМФИ ТАМ МОЩЕННИКИ И ОБМАНЩИКИ. ПРОДАЛИ ТУПО БРАКОВАНЫЙ ТОВАР И УМЫЛИ РУКИ. БУДЬТЕ МУДРЫ И ВНИМАТЕЛЬНЫ. УЧИТЕСЬ НА ОШИБКАХ ДРУГИХ
Доброго дня! Ми вдячні за те, що ви розповіли про цю ситуацію в деталях. Хотіли б одразу сказати про те, що магазин Комфі завжди готовий провести обмін товару або повернення коштів за нього в строк 14 днів, але звертаємо увагу, що техніка повинна бути належної якості: без дефектів, механічних пошкоджень, слідів користування. Після встановлення пральної машини ви помітили, що вона некоректно працює. Будь-який виробник допускає мінімальний відсоток браку, але в разі якщо він виявляється, то техніка підлягає сервісному обслуговуванню по гарантії. Зі сторони магазину ми можемо порадити провести діагностику та сервісне обслуговування через авторизований сервісний центр, де майстри зможуть виявити поломку та виправити її. В разі, якщо ремонт по гарантії здійснити не буде можливості, то авторизований сервісний центр надасть відповідний документ, завдяки якому ми зможемо вам або замінити пральну машину на нову, або повернути кошти. Для того, щоб вивчити вашу ситуацію більш детально, напишіть на нашу пошту: [email protected], з номером вашого відгуку: 1352469 такі дані: фото чеку, ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Заказал телефон Assistant в интернет магазине Comfy,так как пропадали бонусы.Когда пришел получать в магазин в Виннице,попросил проверить но пришлось долго ждать так как бонусами заплатить нельзя сказали мне.Я показал смс и мой заказ на телефоне.Написали какую-то форму и отправили сказали ждать, неизвестно сколько.Я уехал ко мне звонят comfy можно забирать.Я пришёл оплатил,приехал а ехать мне далеко и... Читати відгук Заказал телефон Assistant в интернет магазине Comfy,так как пропадали бонусы.Когда пришел получать в магазин в Виннице,попросил проверить но пришлось долго ждать так как бонусами заплатить нельзя сказали мне.Я показал смс и мой заказ на телефоне.Написали какую-то форму и отправили сказали ждать, неизвестно сколько.Я уехал ко мне звонят comfy можно забирать.Я пришёл оплатил,приехал а ехать мне далеко и карантин. Телефон купил бабушке. Открыл а телефон не работает.Но в магазине я был не один и просил проверить .А его просто распечатали,пока я разговаривал с менеджером что заполняла форму о бонусах.Утром на следующий день (сегодня) приехал так далеко в (карантин).Думаю обменяю на такой же.Была таже оператор что и вчера .Но вот сюрприз мне его не обменяли,паспорт не взял.Но по законодательству Украины паспорт не нужен.Стоимость телефона 280 гривен.И ехать обратно за паспортом,ни как не выгодно и сейчас карантин.Обмен совершать категорически отказались.Не рабочий телефон с чеком оставил в магазине.И вышел звонить в колл центр Comfy.Нужен паспорт сказали мне ,но у меня есть карта клиента,телефон что я заказывал и моя страничка с заказом,чек все плёнки,все коробки от телефона.Это ничего не дало.Вышел позвонил в Защиту прав потребителей.Сказали что паспорт требовать по Законодательству Украины не должны.Сказали взять одного человека чтобы он слышал об отказе в магазине,так как это моё слово против их .Я взял человека и пришел вновь в магазин но ситуация повторилась.Но теперь менеджер говорила постоянно очень тихо, шёпотом.Я это записал на диктофон.Очень плохое отношение к покупателям в магазине.Покупал очень много ранее в Comfy,теперь после такого отношения не буду.Не рабочий телефон мне посоветовали забрать у менеджера.Странно теперь даже буду с паспортом, страшно его показывать работникам мои данные могут попать к недобросовестным людям а они в магазине Комфи,есть.Наверное обращусь в Защиту прав напишу
Переваги:
Их нет
Недоліки:
Не рабочий телефон.Не понимание покупателя.Обмена без паспорта во время карантина нет.Грубое отношение,заученые слова.
Доброго дня! Ігор, дуже розуміємо вас в цій ситуації та приносимо вибачення за те, що виникли такі незручності при поверненні товару в магазині. Повірте, ми також завжди намагаємося робити все для того, щоб нашим покупцям було максимально комфортно здійснювати покупки та готові допомогти в разі, якщо виникають питання післяпродажного обслуговування. Ми створили звернення щодо вашої ситуації, під номером 1042636 та будемо розбиратися в ній. Обов'язково вам зателефонуємо для вирішення як можна скоріше.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Оплаченый товар(стиральная машинка) в магазине, привезли домой и пришлось оплатить 250 гривень за доставку. В магазине не слова про это не сказали. Чек за доставку не какой не дали. Дорога от магазина до дома 3 км! Газель у нас по городу 120-150 в любой конец города, а не с полным кузовом развода по городу! Вообщем не суть денег,... Читати відгук Оплаченый товар(стиральная машинка) в магазине, привезли домой и пришлось оплатить 250 гривень за доставку. В магазине не слова про это не сказали. Чек за доставку не какой не дали. Дорога от магазина до дома 3 км! Газель у нас по городу 120-150 в любой конец города, а не с полным кузовом развода по городу! Вообщем не суть денег, а просто почему не говорят об этом в магазине? Г. Бахмут, ставлю другой город так как нет даже и в адресе магазинов! Не приду больше в этот г. Магазин
Добрый день! По городу Бахмут у нас есть фиксированная стоимость доставки, которая отображена на сайте, поэтому хотелось бы понять детальнее, почему продавцы сказали именно такую сумму и в случае, если произошла ошибка, мы обязательно проведем с ними работу, а с вами по результату сразу же свяжемся. Напишите на нашу почту: [email protected] с номером отзыва: 1329540 данные о вашей покупке: фото чека, номер телефона. Будем ожидать от вас обратную связь!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Придбав 26 листопада iPhone SE 2020 з аксесуарами та поклейкою скла. Вдома я помітив шо під склом величезний шмат пилу. Наступного дня поніс назад - з ним програлись 30 хвилин і сказали шо сьогодні нормально поклеїти не зможуть, "приходьте завтра". Зробили мені повернення коштів (пощастило шо знайшов на телефоні фото паспорта, інакше пішов би ні з чим). Втім маючи телефон... Читати відгук Придбав 26 листопада iPhone SE 2020 з аксесуарами та поклейкою скла. Вдома я помітив шо під склом величезний шмат пилу. Наступного дня поніс назад - з ним програлись 30 хвилин і сказали шо сьогодні нормально поклеїти не зможуть, "приходьте завтра". Зробили мені повернення коштів (пощастило шо знайшов на телефоні фото паспорта, інакше пішов би ні з чим). Втім маючи телефон без скла я пізніше помітив битий піскель. Звязавшись з магазином мені сказали шо можуть тільки відправити в сервісний центр. Тобто я придбавши телефон за 15,000 маю через 2 дні віддавати його на 2-3 тижні залишаючись без звязку! В підсумку я маю неякісну надану послугу (за яку повернули гроші), та бракований телефон.
Добрий день! Валентин, у нас в мережі є послуга поклейки з гарантією 14 днів, тобто в разі якщо скло буде некоректно поклеєне, то вам його зможуть переклеїти, щоб була можливість комфортно користуватись технікою. Хотілось би детальніше уточнити чому в магазині одразу не змогли це зробити, при цьому зробили повернення коштів. Напишіть, будь ласка, на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1310094 дані про покупку: фото чека, номер телефону, номер бонусної карти. Ми перевіримо всі деталі та надамо вам зворотній зв'язок. Що стосується пікселю, то в разі якщо в процесі експлуатації виявляється брак смартфон, він захищений гарантією виробника та ми завжди готові передати його в сервісний центр, де цей брак буде виправлений. В разі якщо полагодити дисплей не зможуть, то нададуть акт на списання та ми вам зробимо обмін техніки на нову або повернення коштів.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Доброго дня! Обуренню немає меж!!! Купувала телефон, консультант ввічливо запропонував скористатися сираховкою даного товару, у разі не використання послуги, оплаченні кошти модна повернути. Сьогодні настав той день коли виявила бажання скористатися сираховкою, так як сума 850 грн, цілком прийнятна для покупки того товару, який потрібний. Відповідь консультанта шоковала : " Ваші кошти згоріли, так як пройшов термін повернення коштів!" ☝️️... Читати відгук Доброго дня! Обуренню немає меж!!! Купувала телефон, консультант ввічливо запропонував скористатися сираховкою даного товару, у разі не використання послуги, оплаченні кошти модна повернути. Сьогодні настав той день коли виявила бажання скористатися сираховкою, так як сума 850 грн, цілком прийнятна для покупки того товару, який потрібний. Відповідь консультанта шоковала : " Ваші кошти згоріли, так як пройшов термін повернення коштів!" ☝️️ Питання!!! Чому ж про ці терміни не попередили при покупці страховки?! Відповівши, що у країні карантин і згідно чинного законодавства це є форс - мажорними обставинами! Відповідь шоковала :"Це не є причина "! Серйозно? Оголошений карантин для Comfy не є форс - мажорними обставинами!? Це як? Потрібні більш серйозні обставини? Ок. Будуть Вам підтверджуючі документи! Витяг із рішення Торго - Промислової палати, Вас, влаштує? Як можна таким чином будувати бізнес?
Доброго дня! Ольга, напишіть, будь ласка, дані про покупку на нашу пошту: [email protected] з номером відгуку: 1281563, ми обов’язково перевіримо яку саме послугу ви придбали та одразу вам відповімо. У нас є захист смартфону від розбиття дисплею, він діє 1 рік, якщо послугою не скористаєтесь протягом цього часу, то в строк 90 днів з моменту закінчення її дії необхідно з чеком звернутись в будь-який зручний для вас магазин, де ми зможемо повернути кошти у вигляді бонусів. Ми повністю згодні, що у зв’язку з форс-мажорними ситуаціями не завжди є час одразу прийти в магазин, саме тому надали строк в 90 днів, щоб наші покупці змогли розрахувати свій час та звернутись в магазин протягом цього періоду та отримати бонуси, на які можна буде придбати товари.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Придбали електрочайник за 400 грн., продавець нам впарив страховку і сказав, що при наявності цієї страховки при поломці можна замінити чайник просто в магазині на новий, але через декілька днів чайник почав барахлити і дружина принесла його в магазин, а там її сказли, що продавець помилився і чайник потрібно здавати на сервіс і чекати поки його відремонтують або спишуть ї... Читати відгук Придбали електрочайник за 400 грн., продавець нам впарив страховку і сказав, що при наявності цієї страховки при поломці можна замінити чайник просто в магазині на новий, але через декілька днів чайник почав барахлити і дружина принесла його в магазин, а там її сказли, що продавець помилився і чайник потрібно здавати на сервіс і чекати поки його відремонтують або спишуть ї повернуть кошти. Я постійний клієнт магазину і постійно продавці нагло впарюють якісь страховки нікому не потрібні. та щей нерпавдиво інформують.
Доброго дня! Головна перевага додаткової гарантії як раз в тому, що ви можете нею повноцінно скористатись протягом всього строку її дії, тому хотілось би розібратись в цій ситуації більш детально, а також провести роботу з продавцем, який надав вам інформацію щодо послуги. Напишіть, будь ласка, на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1275411 дані про покупку: (фото чека, номер телефону). Ми перевіримо яку саме додаткову гарантію ви придбали та зв’яжемось з вами у найближчий час.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Научите ваш персонал общаться с клиентами! Хамские ответы, никакой адекватной консультации, прирекание, закатывание глаз бо мой ответ не такой как он хотел услышать ! Очень контрастно было общатся с другими консультантами которые адекватно общались и реально пытались помочь! Не раз покупала в вашем магазине но сегодняшний визит будет однозначно последним!! Консультанта зовут Роман! Книги отзывов и предложений в магазине нет.
Добрый день. Спасибо за отзыв. Приносим свои извинения. Ранее мы получили ваше обращение на электронный адрес. С сотрудником была проработана эта ситуация и подобное большее не повторится. Спасибо, что рассказала нам об этом. Ведь обратная связь от наших клиентов дает нам возможность становится лучше. Если будут вопросы, пишите нам на электронный адрес [email protected].❤
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Заказ №2532781. Сковорода "Tefal C3550502" пришла исцарапанная и в потёртостях. Без какой-либо коробки отправили, просто обернули в упаковочную пленку.. Увы, сразу не заметил ибо несколько товаров получал одним заказом. Обратился в Comfy по поводу возврата, в результате просто игнорируют меня. Теперь думаю, что буду такие вопросы решать по-другому, ссылаясь на закон о защите прав потребителей, а в Comfy прекращаю... Читати відгук Заказ №2532781. Сковорода "Tefal C3550502" пришла исцарапанная и в потёртостях. Без какой-либо коробки отправили, просто обернули в упаковочную пленку.. Увы, сразу не заметил ибо несколько товаров получал одним заказом. Обратился в Comfy по поводу возврата, в результате просто игнорируют меня. Теперь думаю, что буду такие вопросы решать по-другому, ссылаясь на закон о защите прав потребителей, а в Comfy прекращаю делать заказы вообще.
Добрый день! Максим, получили ваше обращение, также на горячую линию. Ранее связались с вами по зафиксированному обращению № 1010884. Вам был предложен обмен или возврат, обратитесь в удобное для вас время в розничный магазин в г. Винница. Если у вас будут дополнительные вопросы, напишите нам. Хорошего дня!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Это была однозначно первая и последняя покупка в Comfy. Купила чуть больше недели назад в магазине телефон Iphone Xr, спустя неделю телефон начал выкидывать фокусы и глючить, "жить своей отдельной жизнью", так сказать. Прийдя в магазин, думая, что 14 дней еще с момента покупки не прошло и я могу вернуть деньги или поменять телефон по закону. Не тут то было,... Читати відгук Это была однозначно первая и последняя покупка в Comfy. Купила чуть больше недели назад в магазине телефон Iphone Xr, спустя неделю телефон начал выкидывать фокусы и глючить, "жить своей отдельной жизнью", так сказать. Прийдя в магазин, думая, что 14 дней еще с момента покупки не прошло и я могу вернуть деньги или поменять телефон по закону. Не тут то было, в возврате мне отказали, предложили только написать заявление в юридический отдел компании, либо же отдать телефон на экспертизу, и только в том случае, если экспертиза определит, что с телефоном что-то не так, то они обменяют телефон. Ждать телефон с сервисного центра от 3 до 4 недель. На вопрос почему я не могу вернуть телефон, мне ответили, что техника Apple не возвращается и телефоном уже пользовались. Но только вот, как я могла знать, что телефон бракованный, не пользовавшись им?
Добрый день! Спасибо за отзыв. Уже общались с вами по этому вопросу и ответ предоставили. Действительно, товары, которые были в использовании, имеют следы эксплуатации или неисправности, возврату или обмену не подлежат. Если вы выявили неисправность, то мы поможем передать смартфон на сервисное обслуживание в авторизованный сервисный центр. Для этого вам необходимо обратиться в наш магазин с чеком и устройством в полной комплектации. Да, ремонт может занять несколько длительное время, однако вы можете написать заявление на предоставление подменного фонда, благодаря которому вам выдадут устройство для пользования на время отсутствие вашего. Наличие подменного фонда рекомендуем уточнить в магазине, где будете писать заявление. Мы никогда не отказываем в проверке устройства при покупке. Товар можно и нужно осматривать во время покупки с продавцом, чтобы избежать подобных ситуаций. Благодарим. Показати 2 відповіді
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Купувала в косфі м 30 с, консультація фахівця на відмінно все пояснив до дрібниць, я купила пакет налаштувань із захистом скла фахівець ожразу пояснив яка сума повертається, дуже задоволенна. Але є одне питання я випадково заблокувала телефон і змушенна була скинути до заводських налаштувань, чи зможуть в магазині повторно налаштувати телефон?
Доброго дня! Отримали ваше повідомлення також у інших каналах комунікації. Так, ви придбали послугу підтримка смартфону All inclusive, ви можете звернутись до магазину із чеком та смартфоном, наші спеціалісти допоможуть вам із цим питанням. Дякуємо вам.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Была частым покупателем магазина в городе Винница. Очень жаль, что так поступаете с клиентами. Купила мороженицу Hilton. При первом использовании, она сломалась. Менять и возвращать деньги за нее отказались. Ремонт от 14 до 30 дней. На период ремонта другую не дают. Итог : хотелось как лучше. С сегоднешнего дня я обхожу ваш магазин стороной. Очень жаль. Если бы я... Читати відгук Была частым покупателем магазина в городе Винница. Очень жаль, что так поступаете с клиентами. Купила мороженицу Hilton. При первом использовании, она сломалась. Менять и возвращать деньги за нее отказались. Ремонт от 14 до 30 дней. На период ремонта другую не дают. Итог : хотелось как лучше. С сегоднешнего дня я обхожу ваш магазин стороной. Очень жаль. Если бы я ней пользовалась некоторое время, тогда я согласна. А так.... Пусть будет, вам нужнее.
Здравствуйте, Ирина! Поверьте, нам очень жаль, что в этой ситуации не удалось вернуть вам деньги за товар с дефектом. Хотим заметить, что это не наша прихоть, а требование Закона. Ведь необходимо определить поломка произошла по вине пользователя или из-за заводского брака. Если же будет обнаружен брак и при этом товар не подлежит ремонту, то он будет списан, а вы получите возврат денежных средств или обмен техники на другую. Так как мороженница не входит в список товаров из которых образуется подменный фонд, то на период ремонта выдать другую у нас нет оснований и возможности. Дождитесь, пожалуйста, решения сервисного центра. Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Магазин полный лохотрон. Просто пытаються впарить брак , главное деньги взять, потом много месяцев разбирайся. Стали разбираться, вообще бесполезно. Начальник охраны дибил полный. Компетентности ноль. Мычать только умеет.
Добрый день. Спасибо за ваше обращение. Почему вы считаете, что в наших магазинах продается бракованный товар или мы обманываем? Мы реализуем исключительно новую технику от производителя, поэтому исключаем наличие дефектов во время покупки. Так же мы всегда честны с нашими покупателями и не имеем цели их обмануть, а наоборот – всегда открыты и готовы дарить радость. Сожалеем, если у вас возникли недопонимания так же и с нашими сотрудниками. Мы во всем разберемся и постараемся найти выход из сложившейся ситуации. Нам бы хотелось узнать больше о посещении вами нашего магазина. Если ваша покупка состоялась, то просим отправить чек на покупку на наш почтовый адрес [email protected] с указанием номера вашего поста – 827924. Опишите, что именно вызвало у вас негативные эмоции в коммуникации с сотрудниками и при использовании приобретенного товара. Заранее благодарны вам!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Купил холодильник привезли бракованный на следующий день увидел менять не хотят, деньги возвращать не хотят ссылаются на юристов. потеря времени и нервов
Здравствуйте! Нам очень жаль, что с вашей техникой возникла проблема. Увы, вы указываете очень мало информации об обстоятельствах вашего вопроса. Мы готовы помогать нашим клиентам и рады проверить возможности и все события происшествия. Просим вас прислать нам больше информации и описание ситуации на почту - [email protected]. Пожалуйста, подскажите пользовались ли вы техникой? В чем именно заключается поломка? Укажите в письме код вашей доставки, номер телефона, фото чека. Заранее спасибо вам!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Як би раніше, зайшов на цей сайт, нічого б не купував у цьому магазині. 19.11.2016 р. в магазині у м.Вінниці, по вул. 600-річчя 17Е, купив міксер Simens, до нього страховку, програму розширеного сервісу. Відомий бренд, гарантія 2 роки. Проте, після 2-х разового виористання, виявилося, що пластмасовий кінчик вінчика поламаний. 21.12.2016 р. передав міксер до... Читати відгук Як би раніше, зайшов на цей сайт, нічого б не купував у цьому магазині. 19.11.2016 р. в магазині у м.Вінниці, по вул. 600-річчя 17Е, купив міксер Simens, до нього страховку, програму розширеного сервісу. Відомий бренд, гарантія 2 роки. Проте, після 2-х разового виористання, виявилося, що пластмасовий кінчик вінчика поламаний. 21.12.2016 р. передав міксер до магазину, було складено відповідний акт, в якому було вказано, що термін гарантійного ремонту не може перевищувати 14 днів. Мої надії на повагу до клієнта не виправдались. Після дзвінка на пряму лінію та неодноразових відвідувань магазину СМС-повідомлення надійшло 16 лютого (через 60 днів, замість 14). В магазині мені повідомили, що випадок поломки вінчики виконавцем визнано не гарантійним. Це що 2 місяці проводили випробування вінчиків. 20.02.2016 р. написав заяву, з проханням врегулювати цю проблему, на імя керуючого магазину «Comfy» Білодідова О.В., працівники магазину запевнили мене, що протягом 14 днів питання буде розглянуто. Пройшло ще 30 днів (знову ж замість 14), "випробування" міксера і мого терпіння продовжується. Не дотримуватись термінів, та забувати про клієнтів це напевно кредо магазину. Готую лист у відповідні інстанції.
Доброго дня, Анатолій! Описана вами ситуація шалено неприємна. Приносимо найщиріші вибачення за подібне обслуговування і неймовірно довгі терміни ремонту техніки. Для нас вкрай важливо розібратися в цьому випадку, тому дуже просимо вас відправити на нашу електронну адресу [email protected] інформацію, яку ви вказали тут, номер вашого сертифіката розширеного сервісу та контактну інформацію (ПІБ та номер телефону). Запевняємо вас, що за допомогою цих даних зможемо в найкоротші терміни з'ясувати подробиці і докладемо всіх зусиль для вирішення вашого питання. Розуміємо, що зараз довіра до нашої компанії остаточно підірвана, але дуже просимо надати нам останній шанс. Ще раз хочемо принести вибачення за всі незручності, з якими ви зіткнулися, чекаємо зворотного зв'язку.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е 6 марта оформили покупку стиральной машины LG FH0C3LD и по акции в подарок получили мультиварку Redmond RMC-M4515E. Договорились с магазином о доставке на утро 7 марта... В итоге, стиральную машину дотавили в 19:30, даже предварительно не позвонив! И, как ни странно, без подарка... Курьер сказал, что мультиварку ему никто не выдавал, хотя она есть в чеке. Я позвонила в колл-центр,... Читати відгук 6 марта оформили покупку стиральной машины LG FH0C3LD и по акции в подарок получили мультиварку Redmond RMC-M4515E. Договорились с магазином о доставке на утро 7 марта... В итоге, стиральную машину дотавили в 19:30, даже предварительно не позвонив! И, как ни странно, без подарка... Курьер сказал, что мультиварку ему никто не выдавал, хотя она есть в чеке. Я позвонила в колл-центр, объяснила ситуацию и менеджер пообещала перезвонить в пятницу и сообщить, когда мне все-таки привезут подарок. Никто мне так и не перезвонил... Такое отношение не очень приятно и я надеюсь, что все-таки ситуация разрешится в скором времени, так как у меня были в планах еще покупки в этом магазине, но пока я осталась недовольна обслуживанием.
Добрый день. Кристина мы просим извинить нас за эту неловкую ситуацию. Подарок вы в любом случае получите. Пожалуйста, сообщите подробности вашего заказа отправив информацию на наш адрес электронной почты [email protected] с ссылкой на данный отзыв. Вопрос будет решен в кратчайшие сроки. Мы просим извинить нас за эти неудобства.
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е 15.10.2016г купил погружной блендер2923Е редмонд.при покупке продавец консультант уговорил оформить страховку магазина на товар.Обьяснил что при поломке или других поломок я могу принести товар в магазин и мне его обменяют на другой ине надо идти ни в какой сервис.Уже 13.12.2016г я принёс блендер в магазин.Раз 5 или 6 блендер включили и с него пошел дым это за два месяца... Читати відгук 15.10.2016г купил погружной блендер2923Е редмонд.при покупке продавец консультант уговорил оформить страховку магазина на товар.Обьяснил что при поломке или других поломок я могу принести товар в магазин и мне его обменяют на другой ине надо идти ни в какой сервис.Уже 13.12.2016г я принёс блендер в магазин.Раз 5 или 6 блендер включили и с него пошел дым это за два месяца без нагрузки.В магазине обменять отказались и оформили прием передачи тов.всервис.Сказали что через 2недели будет все сделано и я получу смс.ровно через 2недели получил смс,что товар получен мастерской,ждите.Жду по сегоднишний день.Мой т0974035045.советую обходить КОМФИ стороной.ЛОХОТРОН!
Добрый день! Безусловно консультация не была корректной, так как обмену подлежат лишь недорогие товары, до 300 гривен. В вашем случае товар подлежит ремонту в срок до 14-ти дней. Так как срок ремонта у вас был превышен - это некорректно и недопустимо! Обратитесь, пожалуйста, на нашу почту [email protected] указав номер вашего сертификата и ссылку на этот пост, после чего мы проверим информацию и сделаем все возможное, чтобы вы получили кратчайшие сроки решения своего вопроса. Ожидаем ваше письмо!
Румянцева Валерия (Украина, Вінниця)14 грудня, 2015 год
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Сегодня покупала наушники в магазине Comfy, мне предложил консультант товар со скидкой 30% - наклейка есть на коробочке. На кассе, во-первых, пришлось ждать пока система отгрузится, но то не ошибка персонала, а потом когда уже наконец стали пробивать товар - скидка оказалась лишь 10%. Ну я, мол, говорю: "Так а тридцать сказал мне консультант, и вот наклейка", а мне "Если... Читати відгук Сегодня покупала наушники в магазине Comfy, мне предложил консультант товар со скидкой 30% - наклейка есть на коробочке. На кассе, во-первых, пришлось ждать пока система отгрузится, но то не ошибка персонала, а потом когда уже наконец стали пробивать товар - скидка оказалась лишь 10%. Ну я, мол, говорю: "Так а тридцать сказал мне консультант, и вот наклейка", а мне "Если вам не подходит, выбирайте другой товар". Мне хотелось эту модель наушников, тем более было бы приятно получить по скидке, и если бы мне вежливо объяснили что это ошибка какая-то - так я бы и поняла. А так мне ответили, по сути: "не хотите - идите другое выбирайте". Наушники я взяла, все в порядке, но работница кассы и консультант, к сожалению, меня разочаровали. :(
Добрый день, Валерия! будем благодарны, если пришлете в письме на электронный адрес [email protected] фото или скан-копию фискального чека на покупку, Ваше ФИО и контактный номер телефона. Для нас очень важно, чтобы каждый клиент оставался доволен покупкой, поэтому мы обязательно разберемся в возникшем недоразумении и свяжемся с Вами по результатам рассмотрения вопроса. Спасибо!
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Очень не советую покупать что-то в Комфи! Особенно по скидкам!Такое ощущение что продают товар,который кто-то вернул.Угораздило так купить утюг.Заказывала через инет.Дали вообще другим цветом.ну то ладно.Дома обнаружила следы засохшей воды сбоку подошвы утюга.При глажке воду не держит,постоянно капает вода!Хотела вернуть,сказали что нужно писать заявление,т.к. видно следы использования!сказали в течении 2х недель позвонят! Никто так и не позвонил! Прежде чем покупать... Читати відгук Очень не советую покупать что-то в Комфи! Особенно по скидкам!Такое ощущение что продают товар,который кто-то вернул.Угораздило так купить утюг.Заказывала через инет.Дали вообще другим цветом.ну то ладно.Дома обнаружила следы засохшей воды сбоку подошвы утюга.При глажке воду не держит,постоянно капает вода!Хотела вернуть,сказали что нужно писать заявление,т.к. видно следы использования!сказали в течении 2х недель позвонят! Никто так и не позвонил! Прежде чем покупать в этом магазине,почитайте отзывы, и 100 раз подумайте! Больше в этом магазине ничего покупать не буду,и никому не советую!
Добрый день! Произошедшая ситуация недопустима в наших магазинах, мы не реализуем технику, бывшую в употреблении. Напишите, пожалуйста, на электронную почту [email protected] дату и адрес магазина покупки, марку и модель техники (или пришлите четкое фото/скан-копию фискального чека), а также, Ваши ФИО и контактный номер телефона. Мы обязательно разберемся в сложившейся ситуации и свяжемся с Вами в ближайшее время. Приносим извинения от лица компании за доставленные неудобства! Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Кожен клієнт Comfy має знати: 1.Не порядний магазин 2.Продаж бракованих товарів 3.Продаж товарів які використовувались з полиці ,без ставлення Вас до відома 4.Післі виходу з магазину для Вас існує тільки сервісний центр 5.Перекручування норм діючого законодавства в свою користь 6.Відсуність розгляду звернень – відповідь штампами 7.Головна ціль отримати кошти – далі Ваші проблеми
Доброго дня! Нам би дуже хотілося дізнатися, через що у вас склалася негативна думка. Будемо вам дуже вдячні, якщо ви докладно опишете ситуацію, із зазначенням ваших контактних даних (ПІБ та номер телефону) у листі на нашу електронну адресу [email protected]. Дякуємо!
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Стажування
Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45... Читати відгук Попрацювала трохи у мережі Комфі ,що можу сказати: від тебе дуже багато хочуть і вимагають ,а зарплата цьому не відповідає. Дуже тиснуть,ніхто толком не навчає ,а замісник директора взагалі дуже сильно залицявся .
Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45 і працювати до 21:00.
Як роботу не рекомендую!
Дякуємо, що поділилися своїм баченням.
Нам шкода, що ваш досвід у нашій команді не виправдав очікувань. Ми прагнемо створювати середовище, у якому зберігається баланс між розвитком, відповідальністю та підтримкою, а стосунки будуються на принципі WIN–WIN.
Робочі процеси вимагають зусиль, однак ми розуміємо, наскільки важливо, щоб адаптація та умови були зрозумілими й прозорими для кожного. Ваш відгук уже передано в HR-дирекцію для детального розгляду.
Бажаємо вам лише позитивного досвіду в майбутньому!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Обман с бонусами! Не дали ими воспользоваться.
Уровень ответов ботов поражает...
Дякуємо за ваш повторний відгук.
Дійсно, як ми повідомляли раніше, ви отримали 200 грн на бонусний рахунок як новий клієнт.
Акція почалась 5 лютого, а вже 7го лютого ви отримали від нас нарахування акційних бонусів, про що ми сповістили вас смс-повідомленням, в 5-му рядку якого був зазначений термін дії бонусів, а саме 30-ть днів.
Нам прикро що ви не встигли скористатись акційними бонусами. Та в майбутньому матимемо ще багато цікавих пропозицій для вас!
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY
Ноутбук Asus TUF F15 FX506HE-HN008 Eclipse Gray
В результаті: ми сплатили 22.11.22р кошти за товар, яким вже 3 місяці не маємо можливості користуватися. І невідомо, коли отримаємо.
Дякуємо, що залишили відгук та поділились ситуацією.
Дуже прикро, що покупка яку довго плануєш відбувається, але техніка виходить з ладу і її доводиться відправляти до сервісного центру. Очікувати зовсім не хочеться, однак, час перебування зазначається у акті прийому передачі і звісно ніхто навмисно не затримує ці терміни.
Просимо вас написати на [email protected] тема листа "відгук otzyv ua 1799785"
Надішліть фото акту прийому передачі та актуальний номер телефону для того, щоб ми могли проконтролювати час повернення техніки з ремонту.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Жахливий рівень обслуговування.
Хоча людей було небагато її просто ігнорили. Ніколи не думала що там настільки жахливе відношення до клієнтів.
Нерайдужні в них щось замовляти.
Дуже шкода, що сталася подібна ситуація. Ми завжди зацікавлені в тому, щоб надати кращий сервіс! Прикро, що процедура обслуговування завдала незручностей, ми завжди намагаємося працювати максимально швидко та не забирати час наших клієнтів, приділити увагу кожному!
Ми завжди в процесі вдосконалення, тож дякуємо вам за зворотний зв'язок та відгук.
З повагою, COMFY
Відношення до клієнтів
Купив був фітнес браслет Redmi Smart Band Pro
На наступний день сталось таке, що виявився дефект
Пішов обміняти на такий самий годинник або якшо немає то повернути гроші
Чек і все інше було, годинник в ідеальному стані був, так як носив його від сили за 1,5 дні аж 3 години і то, дуже обережно
Все... Читати відгук Коротко
Купив був фітнес браслет Redmi Smart Band Pro
На наступний день сталось таке, що виявився дефект
Пішов обміняти на такий самий годинник або якшо немає то повернути гроші
Чек і все інше було, годинник в ідеальному стані був, так як носив його від сили за 1,5 дні аж 3 години і то, дуже обережно
Все розказав, що так і так
Мені відповіли, що в наявності цього годинника немає, шо потрібно робити заказ. На мою фразу, що хочу повернути гроші, мені сказали, що цього зробити не можуть, хоча по закону на протязі 14 днів покупець має право повернути товар( ну з усіма там умовами і тд), в дрібниці вдаватись не будемо.
Питаю чому не можуть повернути гроші, кажуть що типу через дефект, і що потрібно здавати в сервіс центр від 1-30 днів, і там буде видно. Запевняла, що за 3 дні вже буде відповідь і тд, але всі ж знають, як воно на справді робиться( місяці чекань і не факт що буде позитивна відповілюдь і засоленні потреби у покупця).
Потім каже, що може повернути тільки тоді, коли товар не підійшов( колір , розмір і тд).
Я кажу що мені цей товар не підійшов
Вона мені каже шо гроші не віддасть, і що знає що з цим годинником таке
Потім звернулись до адміністратора, який швидко всі питання вирішив( респект таким людям)!!
Будьте дуже обачні коли робите там своі покупки, адже можете зіткнутись з проблемою, і потрапити до такої людини, як потратив я
Якщо не будете наполягати на своєму, то ніхто вам там нічого не поверне, знайте, що ви маєте повне право повернути товар якщо з ним все добре відносно простягом 14 днів
Подивіться своі права і закони, і відстоюйте їх по повній
м. Вінниця, вул 600- річчя, 17
Магазин Comfy, 2 поверх
Дівчина, що була дуже наглою, то ім’я не знаю, але займається поверненням і мінянням товару.
Адміну Комфі респект.
P.S. : в першу чергу думайте про своїх клієнтів, а не як на них нажитись і заробити грошей. Всім добра)
Дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс. Ми раді, що для вас питання вирішилось якнайкращим чином. Ми перепрошуємо дуже, що завдали вам незручностей та одразу швидко та просто не пояснили щодо умов повернення та можливих шляхів виходу із ситуації, що склалась.
Хочемо нагадати, що у випадку виникнення будь-яких питань чи спірних ситуацій ми завжди для вас на зв'язку на [email protected]. Обов'язково проведемо внутрішню роботу із працівниками магазину та завдяки вам станемо ще краще.
Дякуємо! З повагою, COMFY
Невідповідальність працнвників
Приїхала за ним через 15 хвилин, після оформлення заказу.
У магазині сказали, що заказ був оформлений 2 рази (робітники магазину це не проконтролювали) і його купили трохи раніше.
Халатне відношення до своєї роботи зі сторони працівників магазину Comfy у Вінниці (ТЦ Мегамол).
Працівники магазину ніяк не змогли... Читати відгук Замовляла через сайт Comfy ноутбук. Спілкувалася з менеджером Олегом.
Приїхала за ним через 15 хвилин, після оформлення заказу.
У магазині сказали, що заказ був оформлений 2 рази (робітники магазину це не проконтролювали) і його купили трохи раніше.
Халатне відношення до своєї роботи зі сторони працівників магазину Comfy у Вінниці (ТЦ Мегамол).
Працівники магазину ніяк не змогли найти виправдання і не вибачились.
Напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер вашого замовлення та номер телефону (якщо він відрізняється) за яким ви зв'язувались з гарячою лінією. Хочемо з'ясувати, чому було оформлено два замовлення та чому ви не змогли придбати потрібні товари. Перепрошуємо за отримані незручності, впевнені, що виникло не порозуміння, а якщо дії консультанта були невідповідними проведемо роз'яснювальну роботу, для уникнення подібних випадків в майбутньому.
З повагою, служба підтримки COMFY
Знімають кошти
В жодному разі наші співробітники не можуть додавати до вашого чеку послуги та товари без вашої згоди та інформування вас про це.Тож ми хотіли б розібратись!
Будь ласка, напишіть нам детальніше на електронну пошту [email protected] ситуацію, що сталась, в якому місті та дані вашої покупки. Ми спробуємо все уточнити та пояснити, опрацювати!
З повагою, Comfy!
Гарний магазин побутової техніки
На сайте размещена ложная информация, служба поддержки предоставляет ложную информацию
Жахлива доставка та сервіс
09.02 нам знову зателефонували та обіцяли, що доставка точно має бути 11.02.
Сьогодні 11.02... Читати відгук 05.02.2021 зробили покупку в магазині на досить суттєву суму, холодильник та пральну машину. Вибрали саме цю мережу через швидку доставку, яка планувалася на 07.02, що нас повністю задовільняло. 07.02 нам зателефонували та попросили перенести доставку на 09.02. Звичайно, ми ввійшли в положення та погодились.
09.02 нам знову зателефонували та обіцяли, що доставка точно має бути 11.02.
Сьогодні 11.02 і знову просять перенести, аргументуючи погодніми умовами.
І що вони пропонують?! А нічого!!!
Майже тиждень ми без холодильника та пральної машини.
І слова «менеджерів» просто як вітер! Там сказали, тут забули.
ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС та відсутня клієнтоорієнтованість!
Нікому не раджу робити покупки ВПТ в цій мережі магазинів!
Плануємо повернути гроші та відмовитись від послуг!
Осторожно КОМФИ МОШЕННИКИ
Не рабочий телефон.Плохое отношение и не понимание покупателя
На доставке дарят людей!
Не рекомендую
В підсумку я маю неякісну надану послугу (за яку повернули гроші), та бракований телефон.
Що стосується пікселю, то в разі якщо в процесі експлуатації виявляється брак смартфон, він захищений гарантією виробника та ми завжди готові передати його в сервісний центр, де цей брак буде виправлений. В разі якщо полагодити дисплей не зможуть, то нададуть акт на списання та ми вам зробимо обмін техніки на нову або повернення коштів.
Відсутнє повернення страховки
Гарантійний випадок
Ужасное обслуживание!!!
Хамские ответы, никакой адекватной консультации, прирекание, закатывание глаз бо мой ответ не такой как он хотел услышать !
Очень контрастно было общатся с другими консультантами которые адекватно общались и реально пытались помочь!
Не раз покупала в вашем магазине но сегодняшний визит будет однозначно последним!!
Консультанта зовут Роман!
Книги отзывов и предложений в магазине нет.
Спасибо за отзыв. Приносим свои извинения. Ранее мы получили ваше обращение на электронный адрес. С сотрудником была проработана эта ситуация и подобное большее не повторится. Спасибо, что рассказала нам об этом. Ведь обратная связь от наших клиентов дает нам возможность становится лучше.
Если будут вопросы, пишите нам на электронный адрес [email protected].❤
Не оплачивайте товар наперед в Comfy
Обратился в Comfy по поводу возврата, в результате просто игнорируют меня. Теперь думаю, что буду такие вопросы решать по-другому, ссылаясь на закон о защите прав потребителей, а в Comfy прекращаю... Читати відгук Заказ №2532781. Сковорода "Tefal C3550502" пришла исцарапанная и в потёртостях. Без какой-либо коробки отправили, просто обернули в упаковочную пленку.. Увы, сразу не заметил ибо несколько товаров получал одним заказом.
Обратился в Comfy по поводу возврата, в результате просто игнорируют меня. Теперь думаю, что буду такие вопросы решать по-другому, ссылаясь на закон о защите прав потребителей, а в Comfy прекращаю делать заказы вообще.
Максим, получили ваше обращение, также на горячую линию. Ранее связались с вами по зафиксированному обращению № 1010884. Вам был предложен обмен или возврат, обратитесь в удобное для вас время в розничный магазин в г. Винница. Если у вас будут дополнительные вопросы, напишите нам. Хорошего дня!
ужасный магазин Comfy
На вопрос почему я не могу вернуть телефон, мне ответили, что техника Apple не возвращается и телефоном уже пользовались. Но только вот, как я могла знать, что телефон бракованный, не пользовавшись им?
Уже общались с вами по этому вопросу и ответ предоставили.
Действительно, товары, которые были в использовании, имеют следы эксплуатации или неисправности, возврату или обмену не подлежат.
Если вы выявили неисправность, то мы поможем передать смартфон на сервисное обслуживание в авторизованный сервисный центр. Для этого вам необходимо обратиться в наш магазин с чеком и устройством в полной комплектации. Да, ремонт может занять несколько длительное время, однако вы можете написать заявление на предоставление подменного фонда, благодаря которому вам выдадут устройство для пользования на время отсутствие вашего. Наличие подменного фонда рекомендуем уточнить в магазине, где будете писать заявление.
Мы никогда не отказываем в проверке устройства при покупке. Товар можно и нужно осматривать во время покупки с продавцом, чтобы избежать подобных ситуаций.
Благодарим. Показати 2 відповіді
Якість обслуговування
Одно разочарование
Так как мороженница не входит в список товаров из которых образуется подменный фонд, то на период ремонта выдать другую у нас нет оснований и возможности.
Дождитесь, пожалуйста, решения сервисного центра. Показати 1 відповідь
Проходите мимо, этого лохотрона.
Просто пытаються впарить брак , главное деньги взять, потом много месяцев разбирайся.
Стали разбираться, вообще бесполезно.
Начальник охраны дибил полный.
Компетентности ноль.
Мычать только умеет.
Почему вы считаете, что в наших магазинах продается бракованный товар или мы обманываем? Мы реализуем исключительно новую технику от производителя, поэтому исключаем наличие дефектов во время покупки. Так же мы всегда честны с нашими покупателями и не имеем цели их обмануть, а наоборот – всегда открыты и готовы дарить радость.
Сожалеем, если у вас возникли недопонимания так же и с нашими сотрудниками. Мы во всем разберемся и постараемся найти выход из сложившейся ситуации.
Нам бы хотелось узнать больше о посещении вами нашего магазина. Если ваша покупка состоялась, то просим отправить чек на покупку на наш почтовый адрес [email protected] с указанием номера вашего поста – 827924. Опишите, что именно вызвало у вас негативные эмоции в коммуникации с сотрудниками и при использовании приобретенного товара.
Заранее благодарны вам!
БРАК!!!
Уже майже 3 місяці без міксера. "Дякую" працівникам магазину
19.11.2016 р. в магазині у м.Вінниці, по вул. 600-річчя 17Е, купив міксер Simens, до нього страховку, програму розширеного сервісу. Відомий бренд, гарантія 2 роки. Проте, після 2-х разового виористання, виявилося, що пластмасовий кінчик вінчика поламаний. 21.12.2016 р. передав міксер до... Читати відгук Як би раніше, зайшов на цей сайт, нічого б не купував у цьому магазині.
19.11.2016 р. в магазині у м.Вінниці, по вул. 600-річчя 17Е, купив міксер Simens, до нього страховку, програму розширеного сервісу. Відомий бренд, гарантія 2 роки. Проте, після 2-х разового виористання, виявилося, що пластмасовий кінчик вінчика поламаний. 21.12.2016 р. передав міксер до магазину, було складено відповідний акт, в якому було вказано, що термін гарантійного ремонту не може перевищувати 14 днів. Мої надії на повагу до клієнта не виправдались. Після дзвінка на пряму лінію та неодноразових відвідувань магазину СМС-повідомлення надійшло 16 лютого (через 60 днів, замість 14). В магазині мені повідомили, що випадок поломки вінчики виконавцем визнано не гарантійним.
Це що 2 місяці проводили випробування вінчиків. 20.02.2016 р. написав заяву, з проханням врегулювати цю проблему, на імя керуючого магазину «Comfy» Білодідова О.В., працівники магазину запевнили мене, що протягом 14 днів питання буде розглянуто. Пройшло ще 30 днів (знову ж замість 14), "випробування" міксера і мого терпіння продовжується. Не дотримуватись термінів, та забувати про клієнтів це напевно кредо магазину. Готую лист у відповідні інстанції.
Невнимательность к покупателю и обман по акциям!
Магазин обойди стороной. ЛОХОТРОН-КОМФИ
Магазин ничего, а персонал подкачал
Некачественный товар
Не порядний магазин
1.Не порядний магазин
2.Продаж бракованих товарів
3.Продаж товарів які використовувались з полиці ,без ставлення Вас до відома
4.Післі виходу з магазину для Вас існує тільки сервісний центр
5.Перекручування норм діючого законодавства в свою користь
6.Відсуність розгляду звернень – відповідь штампами
7.Головна ціль отримати кошти – далі Ваші проблеми