Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Не рекомендую магазин Комфорт на Позняках. Дочь купила мне на подарок фитнес-часы Самсунг. Проносила один день-и как оказалось нет функций связанных с вайберлм и телеграммом. Не идёт вибрация с телефона на браслет. Хотели вернуть-отказались принять. Сказали что он был в использовании, якобы грязный браслет и какая-то точка на корпусе. Хотя такого нет. Очень разочарована магазином. И дочь расстроена данной... Читати відгук Не рекомендую магазин Комфорт на Позняках. Дочь купила мне на подарок фитнес-часы Самсунг. Проносила один день-и как оказалось нет функций связанных с вайберлм и телеграммом. Не идёт вибрация с телефона на браслет. Хотели вернуть-отказались принять. Сказали что он был в использовании, якобы грязный браслет и какая-то точка на корпусе. Хотя такого нет. Очень разочарована магазином. И дочь расстроена данной ситуацией. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Щиро шкода, що покупка не виправдала очікувань 😔 Перепрошуємо, що відповідаємо лише зараз 🙏 Обмін або повернення товару протягом 14 днів дійсно можливе, але лише за умови збереження його товарного вигляду та відсутності слідів використання. Якщо всі умови були дотримані, у магазині не мало б виникнути перешкод для повернення 🙌🏻🧡
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Замовив каструлю на подарунок. Вказали дату доставки. В день доставки товар не прийшов. Ніхто не попередив що доставка не виконана
Перепрошуємо, що ваше замовлення не було доставлене у зазначений день 🙏 Якщо зручно, надішліть номер замовлення або ваші контакти на [email protected] — перевіримо всі деталі та обов’язково повернемося з відповіддю. Дякуємо, що повідомили! 🧡
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way мені подобається що їхні магазини є біля дому, й біля роботи. І ще їхні консультанти приємно відрізняються від конкурентів -- у крайньому разі мені зажди допомагали визначитися з покупкою
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Все добре,поки замовляєш в інтернеті, але коли потрапляєш в офлай магазин, то стикаєшся з поведінкою співробітників і бажання ще раз щось замовляти відпадає
Добрий день! Ірино, дякуємо за ваш відгук. Якщо ви мали у роздрібному магазині, під час візиту ситуацію де співробітники ведуть себе некоректно, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] коли саме ви були у магазині, день та час, з ким спілкувались та що сталось. Вкажіть також чи вдалось вам отримати замовлення та ваш контактний номер телефону. Заздалегідь вдячні за ваш лист ♥. З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Доброго дня. Купив в магазині комфі холодильник, на сайти написано що доставка коштуе 1 грн. А змене в магазині взяли 600 грн. За доставку! Аргументували тим що товар дуже габаритний!!!! То треба мабуть в картці товара вказувати що на цей товар доставка буде не 1 грн.... відчуваю себе ошуканим. Більше в цей магазин не повернусь! Приємне враження залишили хлопці... Читати відгук Доброго дня. Купив в магазині комфі холодильник, на сайти написано що доставка коштуе 1 грн. А змене в магазині взяли 600 грн. За доставку! Аргументували тим що товар дуже габаритний!!!! То треба мабуть в картці товара вказувати що на цей товар доставка буде не 1 грн.... відчуваю себе ошуканим. Більше в цей магазин не повернусь! Приємне враження залишили хлопці яки доставляли холодильник.
Доброго дня! Дякуємо вам за відгук. Перепрошуємо за те що така ситуація має місце. Будь ласка, для того, щоб ми мали змогу розібратись, перевірити актуальність вартості доставки, напишіть нам на електронну пошту [email protected] код вашої доставки, або номер телефону який вказували для зв'язку. Зазначте "відгук otzyv ua №1832055". З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Обслуговування жахливе, продавці та касири непрофесійні, якесь збіговисько, допитатись і отримати консультацію професійну неможливо. Купляла 16.11.2022 телефон Хіомі, в магазині погане освітлення і я не звернула увагу у позиції в чеку і лише прийшовши додому добре роздивилась, що мені вписали додаткову послугу на 1200 грн. про яку мене не повідомили та стартовий пакет за 1 грн, який мені не вручили,... Читати відгук Обслуговування жахливе, продавці та касири непрофесійні, якесь збіговисько, допитатись і отримати консультацію професійну неможливо. Купляла 16.11.2022 телефон Хіомі, в магазині погане освітлення і я не звернула увагу у позиції в чеку і лише прийшовши додому добре роздивилась, що мені вписали додаткову послугу на 1200 грн. про яку мене не повідомили та стартовий пакет за 1 грн, який мені не вручили, мабуть забули, бо консультант Азор мені дуже довго впарював іншу послугу , на випадок,якщо мій телефон розіб'ється через місяць, але я відмовилась і тоді нечесним шляхом мені вписали не попередивши іншу незрозумілу послугу, яка , до речі не обкладається ПДВ ( ПОДАТКОВА- ЦЕ ВАМ ІНФОРМАЦІЯ). В мене в планах домогтися повернення коштів 1200 грн, а техніку я буду віднині купляти в іншій мережі, ну може в Епіцентрі. Комфі себе дискредитувало
Недоліки:
Обманюють, вказують платні послуги в чеку, не попередивши покупця. Будьте уважні, а якщо можливо, купляйте товари в інших магазинах
Добрий день! Дякуємо вам, що знайшли час залишити відгук. Для нас дуже важливо, щоб при кожному відвідуванні магазину ви могли отримати якісну консультацію, здійснити покупку, ознайомитися з моделями техніки, що цікавлять, і отримати тільки позитивні емоції і гарний настрій.Ми завжди готові проконсультувати вас за складом чеку! Напишіть нам, будь ласка, на [email protected] або зателефонуйте 0 800 303 505. З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Всім Добра. Нажаль склалася неприємна ситуація. На подарунок забіг в Комфі взяв бюджетну мікрохвильову піч та 2-чашки..... 20.09.22р. Швидко оформив оплату частинами на 3 місяці та й радісний побіг😁. Але коли через неділю попався чек на очі і роздивився☹️+ 300грн C_helper(хз) шо це😡. Ніхто не попереджав!!!! Не пропонував!!!! А так втиху....ляп і проконало. Сам винуватий ( розвели на довіру). Пані... Читати відгук Всім Добра. Нажаль склалася неприємна ситуація. На подарунок забіг в Комфі взяв бюджетну мікрохвильову піч та 2-чашки..... 20.09.22р. Швидко оформив оплату частинами на 3 місяці та й радісний побіг😁. Але коли через неділю попався чек на очі і роздивився☹️+ 300грн C_helper(хз) шо це😡. Ніхто не попереджав!!!! Не пропонував!!!! А так втиху....ляп і проконало. Сам винуватий ( розвели на довіру). Пані та Панове будьте уважні!!! Обходьте осторонь!!! Головне що вже розрахувався. Та їм по барабану що люди зараз виживають як можуть, а КОМФІ ЗАРОБЛЯЮТЬ(ДУРЯТЬ) ЯК МОЖУТЬ
Покупець який ніколи більш до вас не звернеться!5 жовтня, 2022 год
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way При ПОВНІЙ безнальній сплаті трьох конвекторів Rowenta, видали лише один, останні два продали іншим (хоча бронь стояла за всіма трьома). Як можна після отримання грошей перепродати товар за який отримали гроші?!!! Продати 2 товари по ціні чотирьох!!! Пропонували нам аналогічний товар, але він був протилежним тому який ми оплатили, як по ціні так і по характеристикам. Ставили нам умови щодо... Читати відгук При ПОВНІЙ безнальній сплаті трьох конвекторів Rowenta, видали лише один, останні два продали іншим (хоча бронь стояла за всіма трьома). Як можна після отримання грошей перепродати товар за який отримали гроші?!!! Продати 2 товари по ціні чотирьох!!! Пропонували нам аналогічний товар, але він був протилежним тому який ми оплатили, як по ціні так і по характеристикам. Ставили нам умови щодо повернення нам грошей. Нонсенс! Не рекомендую Comfy!!!!
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Дуже шкода, що ви зіткнулись із такою ситуацією, але ми ніколи не "перепродаємо" товар наших клієнтів. Можемо припустити, що після оплати вашого замовлення та відправлення інформації на склад для підготовки товару, там виявили недостачу деяких одиниць. Таке, на жаль, трапляється, оскільки паралельно один і той же товар може замовити не одна людина й інформація щодо доступних одиниць не встигає оновлюватись. У будь-якому випадку ми завжди шукаємо шляхи вирішення питання й пропонуємо аналоги.
Вибачте, що не змогли реалізувати вашу покупку та ми обов'язково опрацюємо дану ситуацію. З повагою, COMFY
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Доброго вечора відвідувачі) Ніколи не подумала, що буду писати скарги, але, ви маєте розуміти з чим можете зіштовхнутись у цьому магазині…. Замовила морозильну камеру Vestfrost, домовилась про доставку від магазину, все оплатила , привозять на вихідних товар,а він просто убитий жах, сприйняла нормально, чия вина не стала розбиратись, дуже ввічлива дівчина на гарячій лінії сказала, що зробити повернення коштів, можу... Читати відгук Доброго вечора відвідувачі) Ніколи не подумала, що буду писати скарги, але, ви маєте розуміти з чим можете зіштовхнутись у цьому магазині…. Замовила морозильну камеру Vestfrost, домовилась про доставку від магазину, все оплатила , привозять на вихідних товар,а він просто убитий жах, сприйняла нормально, чия вина не стала розбиратись, дуже ввічлива дівчина на гарячій лінії сказала, що зробити повернення коштів, можу у будь якому магазині з чеком, на наступний день поїхала на повернення у магазин на Берковецьку, мені відмовляють і пропонують їхати в магазин, де купувала товар, не пояснюючи причину. Магазин знаходиться в іншому кінці Києва, на Лівобережній, ще через день я їду туди, і там мені говорять що повернення не можна зробити , так як товар не знаходиться на складі, я проїхавши 2 години в дорозі, просто не знаходжу слів, мені стає так не приємно, як виявляється, на магазині на Вербицького 1, співробітник не правильно сформував повернення, тому товар там і не рахувся…. Відчувала себе дуже не приємно , я просто поїхала туди, потратила свій час , а мене навіть не попередили, що повернення не відбудеться , бо товар не відомо, де знаходиться… В мене склались відчуття, що у магазині працюють не компетентні продавці , які не докінця розуміюся на своїй роботі, і для них не важливі клієнти , інформацію не доносять правильну, або як їм вигідно…. На гарячій лінії також, наче стараються допомогти, але не всю інформацію доносять клієнтам і тому, стаються такі не приємні ситуації , після чого з магазином не хочеться взагалі більше співпрацювати! Не вважаю за потрібне трати свій час і нерви на магазини, які не мають потреби у свої клієнтах…. Не рекомендую взагалі магазин, не приємні враження , і не повага зі сторони співробітників відчувається…. Вул Академіка Вербицького 1(Трц
Тетяно, добрий день! Ми вдячні кожному клієнту, який залишає відгук про наш сервіс, тому що це можливість стати кращими для вас. На жаль, інколи це відбувається через ваш прикрий досвід. Нам би дуже хотілось, щоб результати наших дій приносили задоволення усім клієнтам без винятків, ми не відмовляємось від відповідальності, готові сприяти вирішенню та завжди на зв'язку, пропонуємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій. Ми обов'язково опрацюємо даний момент. Перепрошуємо за завдані незручності!
Якщо у вас є невирішені ситуації, будь ласка, телефонуйте нам на 0800303505 або пишіть на [email protected] З повагою, COMFY
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Вирішила придбати нову праску,передивлялась довго,не знала яку обрати.Консультанту дякую за відповіді на усі мої запитання,за пораду. Обрала праску від Тефаль FV6840EO,легко прасувати будь що,великий резервуар для води,постійна подача пару,довгий шнур,самоочищення,не тече,не залишає сліду,якщо раптом забула вимкнути,сам вимикається.Чудова марка,раджу іншим.
[:smile:]Катерина, вітаємо з чудовою покупкою! Якщо буде потрібна консультація чи інші питання - просто напишіть нам [email protected], або завітайте до наших магазинів знов!
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Мої рідні подарували праску від Тефаль Ultimate Pure FV9845EO,дякую їм,чудова річ.Я тепер з легкістю можу попрасувати будь що,довжина шнура радує,резервуар для води об'ємний,вистачає надовго.Меньше часу витрачаю на роботу,більше приділяю дітям😊
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Купила на свою голову,( вперше в комфі, раніше купувала в резетці)дорогий телефон за 27 000 самсунг s21+ Підсунули з браком. Вішали лапшу, що це ми настройки не вірно підключили. Поклацали щось в магазині. Через декілька днів знов проявилися,але вже 14 днів пройшло. Тепер не телефона ,ні грошей. Лежить в сервісі,майже 5 міс. Де відповідають,що деталей всіх не має,коли будуть не... Читати відгук Купила на свою голову,( вперше в комфі, раніше купувала в резетці)дорогий телефон за 27 000 самсунг s21+ Підсунули з браком. Вішали лапшу, що це ми настройки не вірно підключили. Поклацали щось в магазині. Через декілька днів знов проявилися,але вже 14 днів пройшло. Тепер не телефона ,ні грошей. Лежить в сервісі,майже 5 міс. Де відповідають,що деталей всіх не має,коли будуть не відомо. Чекайте. Не купуєте в цьому магазині, НІКОЛИ дорогі речі. Гроші не звертають. Телефон не міняють. Оферисти ,говнюки.
Доброго дня! Дякуємо вам за відгук. Ми б хотіли допомогти вам знайти рішення ситуації. Якщо це питання ще не вирішено, припускаємо, що смартфон все ще може знаходитись у сервісному центрі виробника. Надішліть фото чеку повністю та чітке нам на електронну пошту [email protected] з поміткою в темі листа "відгук на otzyvua № 1646549" або додайте текст цього відгуку. Зазначте, коли та куди ви звертались щодо ремонту техніки також ваш контактний номер телефону. Будемо чекати на ваш лист, з повагою, служба підтримки COMFY
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Відмовляються замінити товар невідповідно якості. Купили браслет який зламався на наступний день після покупки. Порушують закон, не говорю вже про відношення до клієнтів.
Доброго дня! Олександр, дякуємо вам за відгук. При покупці товару, ви маєте можливість оглянути його та прийняти рішення про придбання. Ми завжди дотримуємось дійсного законодавства. Впродовж 14 днів ви можете повернути товар за умови, що виріб зберіг товарний вигляд, заводські пломби та всі захисні плівки, немає механічних пошкоджень, подряпин та слідів експлуатації. Створили від вашого імені усне звернення №1105686, до вас зателефонують впродовж 2 робочих днів для надання відповіді про можливі подальші дії. З повагою, служба підтримки COMFY
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Сделала заказ в интернет магазине , оплатила товар и получила подтверждение, что могу забрать товар в выбраном магазине 9.12 .А 9.12 мне пришло сообщение о том, что со мной не смогли связаться .Перезвонила на указанный номер через 10 мин и мне сказали что доставку перенесли на 10.12 и товара в данном магазине нет , а если я хочу ,то могу... Читати відгук Сделала заказ в интернет магазине , оплатила товар и получила подтверждение, что могу забрать товар в выбраном магазине 9.12 .А 9.12 мне пришло сообщение о том, что со мной не смогли связаться .Перезвонила на указанный номер через 10 мин и мне сказали что доставку перенесли на 10.12 и товара в данном магазине нет , а если я хочу ,то могу забрать его в другом магазине ( за 20км от выбранного при заказе ) и это при том ,что на сайте указано ,что могут доставить товар в течении трёх часов с момента заказа.В итоге от покупки у них отказались, теперь будем пытаться вернуть деньги за товар.
Недоліки:
Потраченное зря время , товар выбирали на подарок и дата доставки играла важную роль.На горячей линии не захотели помочь , поэтому не рекомендую этот магазин для покупок.
Олено, доброго дня! Для нас цінно, що ви ділитесь своїми враженнями! Ми постійно вдосконалюємось в плані сервісу, модернізуємо багато процесів всередині компанії. Уточніть, будь ласка, дані вашої покупки - ми хочемо переконатись, що питання для вас вирішене. Напишіть номер вашого телефону чи інтернет-замовлення на наш ел.адрес [email protected] прикріпивши скриншот цього відгуку. Зі свого боку будемо раді нарахувати бонус-вибачення та знову побачити у нашому магазині!
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Ужасное впечатление о работе магазина COMFY в ТРЦ "NEW WAY", ул. Вербицкого, 1 , г.Киев. Очень жаль, что магазин в котором постоянно делали покупки так разочаровал! 17.06.2020 года купила себе смартфон Samsung, по рекомендации продавца воспользовалась страховкой магазина на экран телефона. Сотрудник Комфи чудесно рекламировал эту услугу и особый её плюс-возрат оплаченных 1000 грн. в виде бонусов в случаи,если... Читати відгук Ужасное впечатление о работе магазина COMFY в ТРЦ "NEW WAY", ул. Вербицкого, 1 , г.Киев. Очень жаль, что магазин в котором постоянно делали покупки так разочаровал! 17.06.2020 года купила себе смартфон Samsung, по рекомендации продавца воспользовалась страховкой магазина на экран телефона. Сотрудник Комфи чудесно рекламировал эту услугу и особый её плюс-возрат оплаченных 1000 грн. в виде бонусов в случаи,если страховкой не воспользуюсь в течении года,но....как-то "забыл" уточнить - возврат возможен если к ним обратиться с чеком в течении месяца по истечении этого года!!! 04.10.2020 покупали телефон дочери и также проплатили эту услугу и снова никакой информации о необходимости обратиться в магазин с чеком в течении месяца. Узнала я об отсутствии автоматического зачисления бонусов покупая наушники и не имея возможности оплатить часть этими бонусами(тоесть абсолютно случайно) и даже тогда ни слова о сроке в месяц!!! Это существенная информация и её утаивание-обман покупателя!!! Будьте внимательны покупая технику в этом магазине, возможно вам тоже что-то не скажут-по факту это в их интересах.
Доброго дня! Нам дуже прикро отримати такий відгук й перепрошуємо у вас, що залишили такі враження. Усі наші послуги створені для вашої зручності, як у процесі користування, так й можливість повернення вартості. Насправді повернути вартість послуги, якою ви не скористались можна протягом 90 днів з моменту її припинення, та навіть, якщо ви не встигли - ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам та готові розглянути певну компенсацію. Просимо написати вас нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки - фото чеку або номер телефону та текст цього відгуку. З повагою, COMFY Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way При покупці телефону у магазині за адресою м.Київ, вул. Вербицького, 1(рік назад 1 липня 2020р.), продавець запропонував страховку заміна екрану і пояснив, що якщо ми не скористаємося заміною, нам на бонусну карту комфі повернуть суму страхування а саме 500 грн. Коли ми звернулися в магазин 16.07.2021р., щоб повернути гроші за невикористану страховку, продавець пояснив, що в нашій ситуації а саме... Читати відгук При покупці телефону у магазині за адресою м.Київ, вул. Вербицького, 1(рік назад 1 липня 2020р.), продавець запропонував страховку заміна екрану і пояснив, що якщо ми не скористаємося заміною, нам на бонусну карту комфі повернуть суму страхування а саме 500 грн. Коли ми звернулися в магазин 16.07.2021р., щоб повернути гроші за невикористану страховку, продавець пояснив, що в нашій ситуації а саме заміна екрану, не поширюється повернення.... Дуже неприємно коли продавці одного магазину ,, парять, страховку,,,а інші відмазки дають.. І ще...з цим питанням зверталися на info comfi відповідь так і не отримали
Доброго дня! Наталія, дякуємо вам за залишений відгук та запевняємо вас, що у нас досить налагоджена комунікація на електронній пошті, - сподіваємось ваше питання вже вирішене та приносимо вибачення за некоректну консультацію з нашого боку.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Зробила замовлення по телефону, уточнила чи дійсно товар доставлено для отримання в магазин,прийшла в магазин,товар відсутній. Втратила час,нерви і залишилася ні з чим.
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Якість послуг, порушення прав споживачів, некомпетентність персоналу.
Доброго дня! Процедура інтернет-замовлення передбачає три послідовних смс-повідомлення, які надходять вам. Після отримання смс з кроком 3, ви можете приходити для отримання в магазин. Напишіть, будь ласка, нам на поштову адресу: [email protected], з номером вашого відгуку: 1369602 ваш телефон або номер інтернет-замовлення. Ми перевіримо всі деталі, надамо вам зворотний зв'язок та знайдемо альтернативні варіанти вирішення цієї ситуації.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Купили в магазине на Вербицкого 1 электрочайник. Проработал он 5 дней. Принесли на обмен, ждали 5 дней. Через 5 дней вернули тот же чайник, немного помыли. На этом все. Если бы не мелкие ньюансы на чайнике, мы так бы и не поняли что вернули нам тот же товар ненадлежащего качества.
Доброго дня! Дуже шкода, що вийшла така ситуація. Ми обмінюємо та повертаємо товари належно якості протягом 14 днів. Хотілось би побачити фото даного чайнику. Надішліть, будь ласка, нам на [email protected] дані покупки, щоб ми допомогли у вирішенні ситуації.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Если решитесь купить какую-либо технику в этой конторе - берите с собой специалиста. Продавцы так «натасканы» на обман,что впаривают б/у технику, не моргая. Купила себе Ноутбук Apple MacBook Pro 13.3'' Retina MPXQ2 Space Grey 12.10 за 34000 грн. Ребятки увидели блондинку, не особо разбирающуюся во всех эти гаджетах и...я сделала их день))) Установили кучу приложений ещё на 2000 грн. Ну... Читати відгук Если решитесь купить какую-либо технику в этой конторе - берите с собой специалиста. Продавцы так «натасканы» на обман,что впаривают б/у технику, не моргая. Купила себе Ноутбук Apple MacBook Pro 13.3'' Retina MPXQ2 Space Grey 12.10 за 34000 грн. Ребятки увидели блондинку, не особо разбирающуюся во всех эти гаджетах и...я сделала их день))) Установили кучу приложений ещё на 2000 грн. Ну ок. Пролежало это чудо техники дома нетронутое и решила я его вернуть. Но вот беда, продукция Apple после активации возврату не подлежит (установка Word и Excel это активация? Прикол). Крч,потыкали мне в законы и отправили домой. И вот открыл этот МакБук мой знакомый,разбирающийся в подобных вещах, и прибалдел) 188 перезарядок!! То есть ноут 188 раз полностью разряжался и заряжался!! Товар б/у. 14 дней для возврата,конечно же,прошли. Комфи, передаю вам пламенный привет! Пусть эти 34000 грн станут началом вашего дна!
Добрый день, Ольга! Мы всегда проводим возврат техники в срок 14 дней, если она без повреждений, брака или следов эксплуатации. Продукция ТМ Apple действительно не подлежит возврату после активации, но это касается Iphone. Если речь идет о MacBook, то на него распространяются условия гарантии и возврата по чеку. При получении техники вы можете полностью с ней ознакомиться и если она вам не подойдет по каким-либо параметрам, то отказаться от покупки и мы с удовольствием подберем альтернативные товары. Пожалуйста, позвольте нам разобраться в этой ситуации, напишите на нашу почту: [email protected] с номером вашего отзыва: 1294342 такую информацию как фото чека и номер вашего телефона для обратной связи. Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way 28 числа мы купили электроплиту в Киеве ул вербицького 1 С доставкой все нормально но при распаковки обнаружили деформации забрали и обещали позвонить о новой доставке Сама звоню на горячую линию перезванивают обещали 30 сентября сообщить пока нет никаких сообщений Куда обращаться официально
Добрый день! Напишите, пожалуйста, на нашу почту: [email protected], с номером вашего отзыва: 1268590 данные о покупке (фото чека, номер телефона), мы обязательно проверим статус вашего обращения, уточним у специалистов сроки его решения и сразу же предоставим вам обратную связь.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Почему при просьбе огласить что оплачивается на кассе.Кассир не сказал про сумму 500 грн ПП assist строком дії на 5 мес...... Планшет покупалася для ребенка с инвалидностью,для закачивания учебников...І 500грн есть куда потратить....на лечение ...
Добрый день! Напишите, пожалуйста, на нашу почту: [email protected] , с номером вашего отзыва: 1263733, мы обязательно поможем вам в решении этого вопроса и проконсультируем более детально.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way По страховому случаю решили сдать страховку, которую не использовали в течении 3 лет. При покупке нам обещали что деньги обязательно вернут, если мы не используем страховку. Через какой именно срок приходить не уточнили, сказали , что в любое время. Пришли спустя 2 месяца после окончания страховки, на что в ответ услышали, что мы опоздали, и фирма нам ничего не должна!... Читати відгук По страховому случаю решили сдать страховку, которую не использовали в течении 3 лет. При покупке нам обещали что деньги обязательно вернут, если мы не используем страховку. Через какой именно срок приходить не уточнили, сказали , что в любое время. Пришли спустя 2 месяца после окончания страховки, на что в ответ услышали, что мы опоздали, и фирма нам ничего не должна! Очень разочерован и не советую этот магазин, а тем более покупать там страховку. Чистый развод.
Добрый день! Благодарим вас за отзыв. Можем предположить, что вы приобрели услугу программа расширенного сервиса. Эта услуга возвратна - по окончанию срока действия вы можете обратиться в любой из наших магазинов в течение 30 дней. Для того, чтобы мы могли проверить все данные и возможность возврата стоимость услуги напишите нам в какой магазин вы обращались на электронную почту [email protected] с пометкой отзыв №1158391. Добавьте также фото вашего чека или номер телефона к которому привязана бонусная карта. Благодарим.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way В пользовании был фен Philips и не то что бы им часто пользовались, но через 14 месяцев он перестал работать. На горячей линии проинструктировали взять любой документ и идти в гарантийный отдел, в котором оказалось что права как документ не принимают и нужен только пасспорт. И вообще посоветовали идти в ремонтный центр сразу, ибо так быстрее. Это минус, так как... Читати відгук В пользовании был фен Philips и не то что бы им часто пользовались, но через 14 месяцев он перестал работать. На горячей линии проинструктировали взять любой документ и идти в гарантийный отдел, в котором оказалось что права как документ не принимают и нужен только пасспорт. И вообще посоветовали идти в ремонтный центр сразу, ибо так быстрее. Это минус, так как есть разногласия в информации. Время потрачено.
Не очень довольный я таки отнес фен туда, без всяких ожиданий. (Права кстати там подходят) Но на удивление через три часа пришло смс о том что товар подлежит замене и уже вечером в магазине я поменял его на деньги почти по цене приобретения. Спасибо девушке из отдела гарантии, объяснила что так тоже можно. В общем гарантийные обязательства сдержали. От меня плюсик. В целом осталось приятное впечатление, даже в такой не очень приятной ситуации.
Переваги:
Приятный персонал, хоть иногда и бывает навязчив.
Недоліки:
Рассогласованость информации горячей линии и действительности.
Добрый день, Андрей Викторович. Спасибо большое за ваш отзыв. Очень рады, что все прошло успешно. Конечно, за исключением небольшого негативного момента в магазине. Действительно, при передачи техники на ремонт, нужно указать ваши паспортные данные. Только из-за этого технику не смогли принять сразу в магазине. Вы правы, это недопонимание нужно убрать, пожалуйста, напишите ваш номер телефона с которого вы звонили на информационную линию с номером отзыва - 1118633. Спасибо вам и приятных покупок!
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way 10.11.19 купили телефон (Nokia 3.2) в Comfy. По приезду домой начали устанавливать приложения и оказалось что многие приложения и функции телефон не поддерживает. Так же в телефоне слабый динамик. Фотографии в галерею телефон может загружать по часу, а то и вообще глючит и не загружает их! И консультанты в Comfy нам об этих недостатках не сообщили! 16.11.19 мы пошли отдавать... Читати відгук 10.11.19 купили телефон (Nokia 3.2) в Comfy. По приезду домой начали устанавливать приложения и оказалось что многие приложения и функции телефон не поддерживает. Так же в телефоне слабый динамик. Фотографии в галерею телефон может загружать по часу, а то и вообще глючит и не загружает их! И консультанты в Comfy нам об этих недостатках не сообщили! 16.11.19 мы пошли отдавать телефон обратно в магазин, сообщили о проблеме телефона и нам отказали в возврате!!! С момента покупки прошло 6 дней!!! Телефон в хорошем состоянии!!! Мы написали заявление в службу поддержки, но, как мы все понимаем, ничего мы этим не добьемся!! COMFY - САМЫЙ УЖАСНЫЙ МАГАЗИН! Года 3 назад покупали у них телефон Lenovo и после месяца использования он полностью сломался!!! Отдавали этот телефон в сервисный центр за месяц более 3 раз! Поломка была неисправна!!! Прошу вас обходить этот дурацкий comfy 10 дорогой, если не хотите попадать в такие истории!!
Добрый день. Нам жаль, что сложилась подобная ситуация, ведь вы приобрели телефон, чтобы пользоваться им беспрепятственно. Возврату или обмену подлежат товары, которые не были в использовании и не имеют дефектов. В момент покупки продавец вам может помочь в выборе, порекомендовать модель, подходящую по характеристикам, продемонстрировать работу товара, но решение о покупке вы принимаете самостоятельно. Если правильно вас понимаем, ранее в магазине вы написали письменное обращение. Ответ нашими юристами будет предоставлен в срок от 14 до 30 дней. Пожалуйста, напишите данные на покупку (фото чека, номер бонусной карты) нам на электронный адрес [email protected] с темой отзыва в письме - 1053088. Мы проверим всё и предоставим ответ, на каком этапе находится рассмотрение вашего обращения. Благодарим.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Купили колонку на подарок.Поиграла неделю,И перестала вкл.Занесла в магазин,отправили на ремонт.Прислали где-то через неделю. Пайка микросхемы!ОК,проверили -играет,забрали!Пришли домой,давай слушать-а она ужасно глючит .Звонит сама всем подряд,Выкл и вкл.Называется сделали!Мы заплатили деньги за новый товар,который брали на подарок!А что в итоге?Уважаемое руководство Комфи,у меня вопрос мне могут дать нормальный товар,чтобы я спокойно подарила его человеку. Или мне её в ремонт постоянно... Читати відгук Купили колонку на подарок.Поиграла неделю,И перестала вкл.Занесла в магазин,отправили на ремонт.Прислали где-то через неделю. Пайка микросхемы!ОК,проверили -играет,забрали!Пришли домой,давай слушать-а она ужасно глючит .Звонит сама всем подряд,Выкл и вкл.Называется сделали!Мы заплатили деньги за новый товар,который брали на подарок!А что в итоге?Уважаемое руководство Комфи,у меня вопрос мне могут дать нормальный товар,чтобы я спокойно подарила его человеку. Или мне её в ремонт постоянно сдавать?Просто капец как обидно и не приятно(
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way заказал смартфон. ранее пришло сообщение в Вайбер о бонусах по поводу ДР. указал это в комментарии к заказу. пришел забирать смартфон - никто о бонусах не знает. на следующее утро звоню в горячую линию. оказалось бонусы начисляются только на 1 покупку. но НИГДЕ нет информации об этом. в полученном сообщении ограничение только по дате, на сайте инфо нет,... Читати відгук заказал смартфон. ранее пришло сообщение в Вайбер о бонусах по поводу ДР. указал это в комментарии к заказу. пришел забирать смартфон - никто о бонусах не знает. на следующее утро звоню в горячую линию. оказалось бонусы начисляются только на 1 покупку. но НИГДЕ нет информации об этом. в полученном сообщении ограничение только по дате, на сайте инфо нет, в магазине никто ничего сказать не может. я считаю это обманом, поскольку изначально специально подана неполная информация, вводящая в заблуждение. имейте ввиду, что даже клиент, уже купивший стиралку, вытяжку, монитор, блендер и заказавший смартфон для Комфи не важен! брал всё это в Комфи - и дальше собирался. теперь пошли они нафиг!
Здравствуйте, Сергей. Просим прощения, что возникла эта неприятность и вам не смогли помочь ее решить. Давайте во всем разберемся. Мы все проверим и поможем разобраться в ситуации, а также выполним начисление если оно положено и прослушаем звонок на горячую линию. чтобы понять почему сотрудник не ответил на вопрос о начислении. Пожалуйста, отправьте нам на почту [email protected] четкое фото вашего чека или номер бонусной карты/номер мобильного на который она зарегистрирована, а мы все проверим для вас и ответим.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way 21.06.19 купил смартфон, стекло и чехол. Заплатил. Смотрю чек, там какая-то карта за 300 грн. Подошел к консультанту, тот говорит, что это бонус и на стоимость не влияет. Ок. Дома пересчитал - меня тупо кинули на 300 грн. Просто нет слов.
Добрый день, Дмитрий! Вы уже обращались ранее к нам с этим вопросом. Мы действительно стремимся к тому, чтобы улучшить качество обслуживания и если есть наша ошибка готовы ее признать и исправить. В вашем случае вам действительно провели заказ, но без скидки. Также была включена акция, согласно которой при покупке любой техники вы получаете в подарок программный продукт Comfy Assist. Сожалеем, что в магазине вам сразу не подсказали касательно этой акции и будем благодарны, если пришлёте на электронный адрес [email protected] фото или скан-копию чека покупки, чтобы мы смогли передать эту информацию руководству для исключения таких случаев в дальнейшем. Наша служба поддержки сориентировала вас, что ваш смартфон должны были провести со скидкой. Так вышло, что стоимость Comfy Assist и скидки совпадает в этом чеке - 300 грн. Когда вы обратились в магазин вам сделали возврат, по стоимости самой скидки смартфона, которую вам не произвели изначально. Приносим извинения от лица компании за возникшее недоразумение.
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way Этим магазином пользуюсь давно,пару лет. Продавцы - разные,ничего не скажу,НО,по большему счету - люди на своих местах!!!! И подскажут,и по советуют,и найдут,и принесут. Расскажут все характеристики,помогут определиться с покупкой. Приветливые,улыбаются. Лично на мне могли навариться не раз,так нет же,выкрутят ситуацию так - что я остаюсь в наваре. Да,подобный товар можно купить где-то дешевле,НО,здесь действуют системы скидок и бонусов + персонал... Читати відгук Этим магазином пользуюсь давно,пару лет. Продавцы - разные,ничего не скажу,НО,по большему счету - люди на своих местах!!!! И подскажут,и по советуют,и найдут,и принесут. Расскажут все характеристики,помогут определиться с покупкой. Приветливые,улыбаются. Лично на мне могли навариться не раз,так нет же,выкрутят ситуацию так - что я остаюсь в наваре. Да,подобный товар можно купить где-то дешевле,НО,здесь действуют системы скидок и бонусов + персонал профессиональный,не нравится продавец - подойди к другому,если мне нужно просто посмотреть товар или цену - я так и говорю и ни кто мне не мешает. Айтишники у них хорошие. Одним словом - магазин - суппер! Советую.
Добрый день! :) Огромное вам спасибо за такой прекрасный отзыв! Нам невероятно приятно, что вы поделились теплыми словами о покупках. Приходите к нам еще и делитель впечатлениями с друзьями ;) Будем рады вам и вашим отзывам снова! ;)
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way принес на возврат монитор через 2 дня, пользовался им около 4 часа, пока пытался настроить его. качество отвратительное: угол обзора даже на месте сидеть отличие в яркости картинки, по центру мутный фокус изображения. менеджер заявил, что у меня не в наличии коробки! хотя она была б\у и при распаковке пришла в негодность. Часа два с ними пытался все решить: -... Читати відгук принес на возврат монитор через 2 дня, пользовался им около 4 часа, пока пытался настроить его. качество отвратительное: угол обзора даже на месте сидеть отличие в яркости картинки, по центру мутный фокус изображения. менеджер заявил, что у меня не в наличии коробки! хотя она была б\у и при распаковке пришла в негодность. Часа два с ними пытался все решить: - никто ни за что не отвечает, только заявление написать можно!. приду завтра и не сам, а с юристами и активистами.
Андрей, здравствуйте! Благодарим вас за описание случившейся неприятной истории. Дело в том, что вернуть можно исключительно новый товар, в полной комплектации и в рабочем состоянии. Если какой-либо из этих пунктов не соблюден, то возврат может рассматриваться исключительно по нашей лояльности к вам, а согласно Закону наш отказ будет абсолютно правомерным. Вам не обязательно обращаться с юристами лично, вы могли бы написать письменное заявление для наших юристов, получить на него письменный ответ, а в случае несогласия оспорить его даже в суде. Мы любим каждого своего клиента и максимально индивидуально относимся к каждому из случаев, потому просим вас сообщить нам на почту [email protected] ваши ФИО, номер мобильного, ссылку на этот пост и четкое фото чека о покупке с фотографиями состояния товара. Мы рассмотрим возможность возвратить вашу покупку на индивидуальных условиях. Показати 3 відповіді
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way был радостный день и долгожданная покупка смартфона.....мальчик-продавец тараторит заученный текст...почувствовал "лохов"- все-все-все вам установят.... и совсем-совсем недорого......повелись, несмотря на то, что предупреждали знакомые, ни_ни_ни... В результате, испорченное настроение, никаких настроек, одно вранье. СпасиБо детям, сами все доустановили и исправили, например - не заведена учетная запись! нет никаких настроек для интернета! а в магазине даже карточки поставили и обрезали после напоминания....... Читати відгук был радостный день и долгожданная покупка смартфона.....мальчик-продавец тараторит заученный текст...почувствовал "лохов"- все-все-все вам установят.... и совсем-совсем недорого......повелись, несмотря на то, что предупреждали знакомые, ни_ни_ни... В результате, испорченное настроение, никаких настроек, одно вранье. СпасиБо детям, сами все доустановили и исправили, например - не заведена учетная запись! нет никаких настроек для интернета! а в магазине даже карточки поставили и обрезали после напоминания.... а деньги взяли как за все-все-все, если вы не знаете что это такое, то и никаких услуг и не получите! вранье! БУДЬТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ, детально разберитесь в том, что вам навязывают, если не разбираетесь_ОТКАЖИТЕСЬ от навязчивого сервиса.
Добрый день! Ирина, благодарим вас за отзыв о вашем опыте покупки. Нам очень жаль, что консультант нашей сети лишь подтвердил стереотипы о том, что консультант навязчив в предложении своих услуг. Такое поведение персонала для нас абсолютно недопустимо и наказуемо. Мы хотим, чтобы наши клиенты получали удовольствие от покупок и ни что не позволило им усомниться в искренности продавцов. Пожалуйста, отправьте нам на почту [email protected] четкое фото вашего чека, а мы проведем работу с консультантом, проверим составляющие вашего чека и при необходимости пригласим вас в магазин для повторной настройки мобильного. Вероятно услуга была оказана не в полном объеме. Мы это тоже проверим. Заранее благодарны вам за понимание и обратную связь.
Ужасный магазин
Щиро шкода, що покупка не виправдала очікувань 😔
Перепрошуємо, що відповідаємо лише зараз 🙏 Обмін або повернення товару протягом 14 днів дійсно можливе, але лише за умови збереження його товарного вигляду та відсутності слідів використання. Якщо всі умови були дотримані, у магазині не мало б виникнути перешкод для повернення 🙌🏻🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Не доставили товар в назначений ними ж день. Мав бути подарунок, а тепер?
Перепрошуємо, що ваше замовлення не було доставлене у зазначений день 🙏
Якщо зручно, надішліть номер замовлення або ваші контакти на [email protected] — перевіримо всі деталі та обов’язково повернемося з відповіддю. Дякуємо, що повідомили! 🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
обираю Комфі, бо зручно й швидко забирати покупки
Дякуємо за вашу високу оцінку, це мотивує надавати найкращий сервіс!
До зустрічі!
Поведінка співробітників:(
Ірино, дякуємо за ваш відгук.
Якщо ви мали у роздрібному магазині, під час візиту ситуацію де співробітники ведуть себе некоректно, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] коли саме ви були у магазині, день та час, з ким спілкувались та що сталось. Вкажіть також чи вдалось вам отримати замовлення та ваш контактний номер телефону.
Заздалегідь вдячні за ваш лист ♥.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
Не вірно заповнений сайт
Дякуємо вам за відгук.
Перепрошуємо за те що така ситуація має місце.
Будь ласка, для того, щоб ми мали змогу розібратись, перевірити актуальність вартості доставки, напишіть нам на електронну пошту [email protected] код вашої доставки, або номер телефону який вказували для зв'язку.
Зазначте "відгук otzyv ua №1832055".
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
В чек вписали додаткову послугу на 1200 гривень , про яку продавець-консультант не повідомив
Дякуємо вам, що знайшли час залишити відгук. Для нас дуже важливо, щоб при кожному відвідуванні магазину ви могли отримати якісну консультацію, здійснити покупку, ознайомитися з моделями техніки, що цікавлять, і отримати тільки позитивні емоції і гарний настрій.Ми завжди готові проконсультувати вас за складом чеку! Напишіть нам, будь ласка, на [email protected] або зателефонуйте 0 800 303 505.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Развод на довіру
Ми завжди готові проконсультувати вас за складом чека.
Якщо у вас є невирішені питання, будь ласка, напишіть нам на [email protected] або зателефонуйте 0 800 303 505
З повагою, COMFY Показати 1 відповідь
Як зробити план продажу під кінець місяця не маючи товару!!!!
Дякуємо за ваш відгук!
Дуже шкода, що ви зіткнулись із такою ситуацією, але ми ніколи не "перепродаємо" товар наших клієнтів. Можемо припустити, що після оплати вашого замовлення та відправлення інформації на склад для підготовки товару, там виявили недостачу деяких одиниць. Таке, на жаль, трапляється, оскільки паралельно один і той же товар може замовити не одна людина й інформація щодо доступних одиниць не встигає оновлюватись. У будь-якому випадку ми завжди шукаємо шляхи вирішення питання й пропонуємо аналоги.
Вибачте, що не змогли реалізувати вашу покупку та ми обов'язково опрацюємо дану ситуацію.
З повагою, COMFY
Жахливий магазин
Ніколи не подумала, що буду писати скарги, але, ви маєте розуміти з чим можете зіштовхнутись у цьому магазині….
Замовила морозильну камеру Vestfrost, домовилась про доставку від магазину, все оплатила , привозять на вихідних товар,а він просто убитий жах, сприйняла нормально, чия вина не стала розбиратись, дуже ввічлива дівчина на гарячій лінії сказала, що зробити повернення коштів, можу... Читати відгук Доброго вечора відвідувачі)
Ніколи не подумала, що буду писати скарги, але, ви маєте розуміти з чим можете зіштовхнутись у цьому магазині….
Замовила морозильну камеру Vestfrost, домовилась про доставку від магазину, все оплатила , привозять на вихідних товар,а він просто убитий жах, сприйняла нормально, чия вина не стала розбиратись, дуже ввічлива дівчина на гарячій лінії сказала, що зробити повернення коштів, можу у будь якому магазині з чеком, на наступний день поїхала на повернення у магазин на Берковецьку, мені відмовляють і пропонують їхати в магазин, де купувала товар, не пояснюючи причину. Магазин знаходиться в іншому кінці Києва, на Лівобережній, ще через день я їду туди, і там мені говорять що повернення не можна зробити , так як товар не знаходиться на складі, я проїхавши 2 години в дорозі, просто не знаходжу слів, мені стає так не приємно, як виявляється, на магазині на Вербицького 1, співробітник не правильно сформував повернення, тому товар там і не рахувся…. Відчувала себе дуже не приємно , я просто поїхала туди, потратила свій час , а мене навіть не попередили, що повернення не відбудеться ,
бо товар не відомо, де знаходиться…
В мене склались відчуття, що у магазині працюють не компетентні продавці , які не докінця розуміюся на своїй роботі, і для них не важливі клієнти , інформацію не доносять правильну, або як їм вигідно….
На гарячій лінії також, наче стараються допомогти, але не всю інформацію доносять клієнтам і тому, стаються такі не приємні ситуації , після чого з магазином не хочеться взагалі більше співпрацювати!
Не вважаю за потрібне трати свій час і нерви на магазини, які не мають потреби у свої клієнтах…. Не рекомендую взагалі магазин, не приємні враження , і не повага зі сторони співробітників відчувається….
Вул Академіка Вербицького 1(Трц
Ми вдячні кожному клієнту, який залишає відгук про наш сервіс, тому що це можливість стати кращими для вас. На жаль, інколи це відбувається через ваш прикрий досвід.
Нам би дуже хотілось, щоб результати наших дій приносили задоволення усім клієнтам без винятків, ми не відмовляємось від відповідальності, готові сприяти вирішенню та завжди на зв'язку, пропонуємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій. Ми обов'язково опрацюємо даний момент. Перепрошуємо за завдані незручності!
Якщо у вас є невирішені ситуації, будь ласка, телефонуйте нам на 0800303505 або пишіть на [email protected]
З повагою, COMFY
Обслуговування на вищому рівні!!!
Обрала праску від Тефаль FV6840EO,легко прасувати будь що,великий резервуар для води,постійна подача пару,довгий шнур,самоочищення,не тече,не залишає сліду,якщо раптом забула вимкнути,сам вимикається.Чудова марка,раджу іншим.
Чудова якість
Впарюють брак
Підсунули з браком.
Вішали лапшу, що це ми настройки не вірно підключили.
Поклацали щось в магазині.
Через декілька днів знов проявилися,але вже 14 днів пройшло.
Тепер не телефона ,ні грошей.
Лежить в сервісі,майже 5 міс.
Де відповідають,що деталей всіх не має,коли будуть не... Читати відгук Купила на свою голову,( вперше в комфі, раніше купувала в резетці)дорогий телефон за 27 000 самсунг s21+
Підсунули з браком.
Вішали лапшу, що це ми настройки не вірно підключили.
Поклацали щось в магазині.
Через декілька днів знов проявилися,але вже 14 днів пройшло.
Тепер не телефона ,ні грошей.
Лежить в сервісі,майже 5 міс.
Де відповідають,що деталей всіх не має,коли будуть не відомо.
Чекайте.
Не купуєте в цьому магазині, НІКОЛИ дорогі речі.
Гроші не звертають.
Телефон не міняють.
Оферисти ,говнюки.
Дякуємо вам за відгук. Ми б хотіли допомогти вам знайти рішення ситуації. Якщо це питання ще не вирішено, припускаємо, що смартфон все ще може знаходитись у сервісному центрі виробника.
Надішліть фото чеку повністю та чітке нам на електронну пошту [email protected] з поміткою в темі листа "відгук на otzyvua № 1646549" або додайте текст цього відгуку.
Зазначте, коли та куди ви звертались щодо ремонту техніки також ваш контактний номер телефону.
Будемо чекати на ваш лист, з повагою, служба підтримки COMFY
Не рекомендую взагалi нiчного купляти в цьому магазинi
Порушують закон, не говорю вже про відношення до клієнтів.
Олександр, дякуємо вам за відгук. При покупці товару, ви маєте можливість оглянути його та прийняти рішення про придбання.
Ми завжди дотримуємось дійсного законодавства. Впродовж 14 днів ви можете повернути товар за умови, що виріб зберіг товарний вигляд, заводські пломби та всі захисні плівки, немає механічних пошкоджень, подряпин та слідів експлуатації.
Створили від вашого імені усне звернення №1105686, до вас зателефонують впродовж 2 робочих днів для надання відповіді про можливі подальші дії.
З повагою, служба підтримки COMFY
Не заказывайте в этом магазине!!!!
Зі свого боку будемо раді нарахувати бонус-вибачення та знову побачити у нашому магазині!
Ваша команда COMFY
Невозврат денег по оформленной гарантии на экран смартфона
Нам дуже прикро отримати такий відгук й перепрошуємо у вас, що залишили такі враження. Усі наші послуги створені для вашої зручності, як у процесі користування, так й можливість повернення вартості.
Насправді повернути вартість послуги, якою ви не скористались можна протягом 90 днів з моменту її припинення, та навіть, якщо ви не встигли - ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам та готові розглянути певну компенсацію.
Просимо написати вас нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки - фото чеку або номер телефону та текст цього відгуку.
З повагою, COMFY Показати 1 відповідь
Скарга на невідповідність
Дуже неприємно коли продавці одного магазину ,, парять, страховку,,,а інші відмазки дають..
І ще...з цим питанням зверталися на info comfi відповідь так і не отримали
Наталія, дякуємо вам за залишений відгук та запевняємо вас, що у нас досить налагоджена комунікація на електронній пошті, - сподіваємось ваше питання вже вирішене та приносимо вибачення за некоректну консультацію з нашого боку.
З повагою, COMFY
Не рекомендую!!!
Втратила час,нерви і залишилася ні з чим.
Держат людей за идиотов
Продают б/у технику
Купила себе Ноутбук Apple MacBook Pro 13.3'' Retina MPXQ2 Space Grey 12.10 за 34000 грн. Ребятки увидели блондинку, не особо разбирающуюся во всех эти гаджетах и...я сделала их день))) Установили кучу приложений ещё на 2000 грн. Ну... Читати відгук Если решитесь купить какую-либо технику в этой конторе - берите с собой специалиста. Продавцы так «натасканы» на обман,что впаривают б/у технику, не моргая.
Купила себе Ноутбук Apple MacBook Pro 13.3'' Retina MPXQ2 Space Grey 12.10 за 34000 грн. Ребятки увидели блондинку, не особо разбирающуюся во всех эти гаджетах и...я сделала их день))) Установили кучу приложений ещё на 2000 грн. Ну ок. Пролежало это чудо техники дома нетронутое и решила я его вернуть. Но вот беда, продукция Apple после активации возврату не подлежит (установка Word и Excel это активация? Прикол). Крч,потыкали мне в законы и отправили домой.
И вот открыл этот МакБук мой знакомый,разбирающийся в подобных вещах, и прибалдел) 188 перезарядок!! То есть ноут 188 раз полностью разряжался и заряжался!! Товар б/у.
14 дней для возврата,конечно же,прошли.
Комфи, передаю вам пламенный привет! Пусть эти 34000 грн станут началом вашего дна!
Когда доставят электроплиту
Не придупреждают ПП assist
Страховка от comfy
Благодарим вас за отзыв. Можем предположить, что вы приобрели услугу программа расширенного сервиса. Эта услуга возвратна - по окончанию срока действия вы можете обратиться в любой из наших магазинов в течение 30 дней.
Для того, чтобы мы могли проверить все данные и возможность возврата стоимость услуги напишите нам в какой магазин вы обращались на электронную почту [email protected] с пометкой отзыв №1158391. Добавьте также фото вашего чека или номер телефона к которому привязана бонусная карта. Благодарим.
Выполнили гарантийные обязательства
На горячей линии проинструктировали взять любой документ и идти в гарантийный отдел, в котором оказалось что права как документ не принимают и нужен только пасспорт. И вообще посоветовали идти в ремонтный центр сразу, ибо так быстрее.
Это минус, так как... Читати відгук В пользовании был фен Philips и не то что бы им часто пользовались, но через 14 месяцев он перестал работать.
На горячей линии проинструктировали взять любой документ и идти в гарантийный отдел, в котором оказалось что права как документ не принимают и нужен только пасспорт. И вообще посоветовали идти в ремонтный центр сразу, ибо так быстрее.
Это минус, так как есть разногласия в информации. Время потрачено.
Не очень довольный я таки отнес фен туда, без всяких ожиданий. (Права кстати там подходят) Но на удивление через три часа пришло смс о том что товар подлежит замене и уже вечером в магазине я поменял его на деньги почти по цене приобретения. Спасибо девушке из отдела гарантии, объяснила что так тоже можно.
В общем гарантийные обязательства сдержали. От меня плюсик.
В целом осталось приятное впечатление, даже в такой не очень приятной ситуации.
Спасибо большое за ваш отзыв. Очень рады, что все прошло успешно. Конечно, за исключением небольшого негативного момента в магазине. Действительно, при передачи техники на ремонт, нужно указать ваши паспортные данные. Только из-за этого технику не смогли принять сразу в магазине.
Вы правы, это недопонимание нужно убрать, пожалуйста, напишите ваш номер телефона с которого вы звонили на информационную линию с номером отзыва - 1118633.
Спасибо вам и приятных покупок!
С уважением, служба поддержки, Comfy
НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С COMFY!!!
Бракованый товар
обманули с бонусами
на следующее утро звоню в горячую линию. оказалось бонусы начисляются только на 1 покупку.
но НИГДЕ нет информации об этом. в полученном сообщении ограничение только по дате, на сайте инфо нет,... Читати відгук заказал смартфон. ранее пришло сообщение в Вайбер о бонусах по поводу ДР. указал это в комментарии к заказу. пришел забирать смартфон - никто о бонусах не знает.
на следующее утро звоню в горячую линию. оказалось бонусы начисляются только на 1 покупку.
но НИГДЕ нет информации об этом. в полученном сообщении ограничение только по дате, на сайте инфо нет, в магазине никто ничего сказать не может.
я считаю это обманом, поскольку изначально специально подана неполная информация, вводящая в заблуждение.
имейте ввиду, что даже клиент, уже купивший стиралку, вытяжку, монитор, блендер и заказавший смартфон для Комфи не важен!
брал всё это в Комфи - и дальше собирался. теперь пошли они нафиг!
Консультант мошенник
Наша служба поддержки сориентировала вас, что ваш смартфон должны были провести со скидкой. Так вышло, что стоимость Comfy Assist и скидки совпадает в этом чеке - 300 грн. Когда вы обратились в магазин вам сделали возврат, по стоимости самой скидки смартфона, которую вам не произвели изначально. Приносим извинения от лица компании за возникшее недоразумение.
Мое мнение
не принимают товар обратно с возвратом денег
приду завтра и не сам, а с юристами и активистами.
Мы любим каждого своего клиента и максимально индивидуально относимся к каждому из случаев, потому просим вас сообщить нам на почту [email protected] ваши ФИО, номер мобильного, ссылку на этот пост и четкое фото чека о покупке с фотографиями состояния товара. Мы рассмотрим возможность возвратить вашу покупку на индивидуальных условиях. Показати 3 відповіді
фиктивные услуги