ТЦ Forum Lviv, 2 поверх відгуки

вулиця Під Дубом, 7Б. Відгуки покупців
Comfy
1.7 5
36 відгуків / 1245894 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Розчаровані продавцем консультантом(

Юля Юля субота, 27 вересня
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купували колонку 2тиж тому JBL PartyBox Encore Essential 2 Black (JBLPBENCOREESS2EP)
Головна умова була , щоб грала музика від флешки, так як звичайного входу usb не було, а лише usb c, нас запевнили, що потрібно лише купити флешку usb c, і музика без проблем гратиме, ми повірили і купили колонку,як потім вияснилось з цієї колонки музика з флешки не грає... Читати відгук
Купували колонку 2тиж тому JBL PartyBox Encore Essential 2 Black (JBLPBENCOREESS2EP)
Головна умова була , щоб грала музика від флешки, так як звичайного входу usb не було, а лише usb c, нас запевнили, що потрібно лише купити флешку usb c, і музика без проблем гратиме, ми повірили і купили колонку,як потім вияснилось з цієї колонки музика з флешки не грає ніяк! Повне розчарування,продавець мало того ,що консультував нас з чатом jpt,так міг хочаб правильно взнати перш ніж говорити нам!Повертати колонку не будемо,будемо виходити з того що є, але, дуже обідно ,що так підставили нас! Мінус продавцю великий !!На наступний раз « на слово» не будемо вірити.
Переваги:
  1. Сама колонка 10/10
Недоліки:
  1. відсутня можливість слухати через флешку
1 згоден
Comfy Відповідь представника Comfy середа, 1 жовтня
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися відгуком!


Ми розуміємо, наскільки важливо отримати точну та коректну консультацію перед придбанням техніки, і прикро чути, що цього разу наш сервіс не виправдав ваших очікувань.
Ми хочемо детально перевірити цю ситуацію та провести додаткову роботу з командою магазину.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши:

-фото або номер фіскального чека,
-дату покупки,
-адресу магазину, де відбувалась консультація.

Ця інформація допоможе нам розібратися.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан

Магазин на підДубом це просто дно

Богдан Богдан 23 квітня, 2025 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Магазин днище, якщо замовлений товар з знижкою чи уцінка то 100% там вкрадуть товари для своїх - Відміняють заказ під виглядом - "товар відсутній не знайдено" - хоча цей товар був замовлено з складу і приїхав. Вкрали телефон, під блекаут покрали безперебійники, тепер пралку спииздили з заказа відхілив оформлення, яку друг перед тим замовляв і була в магазині. Понабирали нагле... Читати відгук Магазин днище, якщо замовлений товар з знижкою чи уцінка то 100% там вкрадуть товари для своїх - Відміняють заказ під виглядом - "товар відсутній не знайдено" - хоча цей товар був замовлено з складу і приїхав. Вкрали телефон, під блекаут покрали безперебійники, тепер пралку спииздили з заказа відхілив оформлення, яку друг перед тим замовляв і була в магазині. Понабирали нагле биидло цей магаз. Сама мережа жууліки розводять на предоплати, скасували мені заказ, а тим часом з мого заказа магазинне биидло оперативно скористалось зворовало товар то що формує заказ.
Не хочете нервів обходіть десятою цю шарагу дорогою.
Переваги:
  1. Жодних.
Недоліки:
  1. Крадуть товари, скасовують заказ, розводять на предоплати.

Досить непогано.

Оксана Оксана 22 квітня, 2024 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купували газову плиту для бабусі, допомогли з вибором, хлопець підійшов до підбору навіть здається з більшою завзятістю чим ми самі )))) оформили доставку за 1 грн (була тоді якась така акція), все добре, все працює дякую.
Магазин у Львові в ТЦ форум.
Недоліки:
  1. Якщо покупка не коштовна, то отримати нормальну пораду чи консультацію дуже тяжко ( читай неможливо)
Comfy Відповідь представника Comfy 10 червня, 2024 год
Добрий день!

Оксано, дякуємо за ваш відгук.

Чудово, що ви отримали якісну консультацію й це допомогло визначитись з вибором. Нехай кожна покупка приносить радість, а газова плита служить довгі роки!

Ми завжди ставимо за мету надавати високий рівень обслуговування, тож незалежно від цінової категорії товару – залюбки допоможемо підібрати найкращий варіант.

До нових зустрічей у наших магазинах! 💚🧡

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Не якісний товар

Ольга Ольга 25 січня, 2024 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б В магазині продають не якісний товар купила робот полосос пропрацював три місяці і то з них мало що користувалася і все він зламався віддала на ремонт забрали вже 14 днів кажуть що серйозна поломка заказали запчастини але для чого мені тепер поломаний пилосос після ремонту( вертати гроші магазин не хоче не вартує ваших нервів покупка в цьому магазині більше я... Читати відгук В магазині продають не якісний товар купила робот полосос пропрацював три місяці і то з них мало що користувалася і все він зламався віддала на ремонт забрали вже 14 днів кажуть що серйозна поломка заказали запчастини але для чого мені тепер поломаний пилосос після ремонту( вертати гроші магазин не хоче не вартує ваших нервів покупка в цьому магазині більше я там не покупець і усім буду наголошувати щоб там не купувати!
Переваги:
  1. Є вибір техніки
Недоліки:
  1. Все зломане б/у робітники хамло комфі не слідкує за товаром і своєю репутацією
Comfy Відповідь представника Comfy 25 січня, 2024 год
Добрий день!
Ольго, дякуємо за ваш відгук.

Розуміємо, як ви засмучені. Дійсно, це не зовсім те, на що ви розраховуєте, купуючи нову техніку. Проте, як і будь-який інший магазин, ми не застраховані від виробничого браку, а передбачити або перевірити товар, не порушивши його цілісність, не надається можливості.

У рамках гарантійного терміну, пилосос відправили до сервісного центру виробника на діагностику та ремонт. Ви отримали акт прийому-передачі й матимете змогу відстежувати статус в особистому кабінеті у розділі «Ремонт».

Ніхто навмисно не затримує ремонт, але постачання деталей, справді відбувається з затримками. Однак, після їх отримання, буквально 1-2 дні, — техніка лагодиться й сервісний центр одразу ж відправляє її до магазину. Якщо дефект буде неможливо виправити - вам нададуть акт на списання цієї техніки і у вас буде можливість або обміняти товар на новий, або повернути кошти по чеку на підставі акту на списання.

Разом з тим, ми готові надати супровід у даній ситуації та дізнатись деталі статусу у відповідального сервіс-менеджера. Напишіть нам листа з відміткою «Відгук otzyv_ua №1969514» на електронну пошту [email protected], зазначивши номер акту прийому-передачі товару на ремонт та ваш номер телефону.

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.

Дякую за хорошу пораду

Юрій Юрій 5 листопада, 2022 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купляв мікрохвильову в Комфі, що знаходиться у Форумі у Львові. Дуже задоволений роботою консультанта, який нам порадив хорошу бюджетну мікрохвильовку. Шкода що не звернув увагу на бейджик, як його звати, для персональної подяки) Спочатку були налаштовані купляти дорожчу з більш популярним брендом. Але завдяки професійній допомозі працівника, зекономили, і при цьому купили досить достойну мікрохвильову піч, з гарним дизайном і... Читати відгук Купляв мікрохвильову в Комфі, що знаходиться у Форумі у Львові. Дуже задоволений роботою консультанта, який нам порадив хорошу бюджетну мікрохвильовку. Шкода що не звернув увагу на бейджик, як його звати, для персональної подяки) Спочатку були налаштовані купляти дорожчу з більш популярним брендом. Але завдяки професійній допомозі працівника, зекономили, і при цьому купили досить достойну мікрохвильову піч, з гарним дизайном і хорошими характеристиками. Працює гарно і тихо, добре гріє і виконує всі свої функції (пишу через 1.5 місяця від дня коли купили). Після такої покупки, хочеться купляти саме в цьому магазині, приємно коли консультант дійсно допомагає, а не нав'язує!
Comfy Відповідь представника Comfy 6 листопада, 2022 год
Вітаємо🧡
Юрій, дякуємо, що ви знайшли час та залишили такий чудовий відгук, високу оцінку! Працюємо завдяки вам та заради вас!
З повагою, COMFY

Шарашкина кантора!!!

Микола Микола 9 серпня, 2022 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купивши будь-який товар у випадку поломки навіть не надійтесь, що вам його замінять чи повернуть гроші. В кращому випадку приймуть в ремонт і будуть кормити "завтраками" поки ви не махнете рукою.
Одним словом стадо шахраїв, які ні за що не відповідають!!!
РАДЖУ ОБХОДИТИ СТОРОНОЮ ЦЕЙ МАГАЗИН.
Comfy Відповідь представника Comfy 9 серпня, 2022 год
Добрий день!
Микола, ми вдячні вам, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс. Погоджуємось, що дуже прикро, коли техніка виходить з ладу.

Ми завжди пропонуємо до покупки тільки сертифіковану техніку з офіційною гарантією виробника. Саме за умов наданої гарантії протягом всього гарантійного періоду вашій техніці надається обслуговування сервісними центрами виробника або авторизованими сервісними центрами, ми зі свого боку завжди раді допомогти вам із передачею техніки до цих сервісних центрів.

Просимо вас написати нам на [email protected] або зателефонувати на інформаційну лінію 0800303505, уточнити номер акту "прийняття-передання" та ми спробуємо уточнити для вас статус ремонту вашої техніки більш детально.

З повагою, COMFY

Жахливий персонал і товар

Гость Гость 29 листопада, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Персонал жахливий, продати телефон з браком, а саме по телефоні як розмовляє, нічого не чуєш, інколи проявляються звуки, 3рази повертали телефон, кожен раз нам повертають поломаним назад, і сміятися в лице з нас, найгірший магазин Львова, не раджу нікому купляти нічого там, телефон на гарантії, і тепер не приймають а кажуть чекати, незнати чого, хіба того що гарантія закінчиться, тепер... Читати відгук Персонал жахливий, продати телефон з браком, а саме по телефоні як розмовляє, нічого не чуєш, інколи проявляються звуки, 3рази повертали телефон, кожен раз нам повертають поломаним назад, і сміятися в лице з нас, найгірший магазин Львова, не раджу нікому купляти нічого там, телефон на гарантії, і тепер не приймають а кажуть чекати, незнати чого, хіба того що гарантія закінчиться, тепер всі знатимуть який хамський персонал там працює, а саме Марта і Адріана сервіс менеджером!
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Хамство, насмішка, і бракований товар
Comfy Відповідь представника Comfy 4 грудня, 2021 год
Дякуємо за ваш відгук!
Розуміємо ваші емоції - дуже прикро, коли товар виходять з ладу. Нам би хотілось дізнатись данні вашої покупки, щоб уточнити деталі в сервісному центрі та магазині.
Будемо чекати на ваш номер теелфону чи ж номер акту про прийняття-передачу товару на гарантійне обслуговування!

Наша поштова скринька - [email protected]. В темі листа напишіть відгук на otzyv.ua та прикріпіть скриншот цього відгуку!

З повагою, COMFY

Жахлива реклама

Стьопа Стьопа 25 листопада, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Я як соціолог по спеціальності кажу вам , що ваша реклама жахлива. Саме реклама яку крутять останні місяці 2021 року.
Ця де співає бойс-бенд і слова шефа комфі, що знаємо що вам подобається, а далі показують як співають якийсь бред ніби-то поп-гурт. Жах. Але це, ще квіточки...
В листопаді почали крутити рекламу де є звук чату месенджера. Це... Читати відгук
Я як соціолог по спеціальності кажу вам , що ваша реклама жахлива. Саме реклама яку крутять останні місяці 2021 року.
Ця де співає бойс-бенд і слова шефа комфі, що знаємо що вам подобається, а далі показують як співають якийсь бред ніби-то поп-гурт. Жах. Але це, ще квіточки...
В листопаді почали крутити рекламу де є звук чату месенджера. Це діцсно нервує. Тим паче в вечері. Жах . Всі мої друзі і знайомі кажуть , що реклама жахлива.
Переваги:
  1. _
Недоліки:
  1. _
Comfy Відповідь представника Comfy 28 листопада, 2021 год
Доброго дня!
Дякуємо вам за небайдужість та, що ділитесь своїми враженнями.
З повагою, COMFY

Консультант обманув

Андрій Андрій 20 серпня, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купляв телефон в Комфі, консультант впихнув гарантію на рік від розбиття екрану за +10% ціни телефону і казав якщо не розіб'ється то через рік повернуть гроші за страховку.
Сьогодні пройшов рік, прийшов в магазин, а інший консультант каже що по страховці в 10% гроші не повертаються, а тільки по 20% і що їхні консультанти завжди це говорять перед покупкою. І... Читати відгук
Купляв телефон в Комфі, консультант впихнув гарантію на рік від розбиття екрану за +10% ціни телефону і казав якщо не розіб'ється то через рік повернуть гроші за страховку.
Сьогодні пройшов рік, прийшов в магазин, а інший консультант каже що по страховці в 10% гроші не повертаються, а тільки по 20% і що їхні консультанти завжди це говорять перед покупкою. І хоч обманув консультант а не магазин але дуже неприємно, майже 1000 грн впусту
Comfy Відповідь представника Comfy 24 серпня, 2021 год
Доброго дня! Андрій, абсолютно погоджуємось з Вами, що гарний сервіс має бути від першого кроку в наш магазин, дуже шкода, що в магазині ви отримали не точну консультацію, це для нашого магазину неприйнятне! Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані про вашу покупку та контактний номер телефону, і прикріпіть скріншот цього відгуку! Ми обов'язково зв'яжемось, аби виправити ваше враження та опрацюємо це з консультантами. З повагою, Comfy!

Комфі одне розчарування!!!

Олена Олена 4 липня, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Пилосос ручний для дому Bosch BCS612KA2 , з моменту його купівлі не пройшло і місяця ,було зламане кріплення для насадок ,по гарантії магазин comfy відмовив в ремонті!!! Фірма бош проігнорувала звернення , але запропонувала мені купити в них цю деталь за дві тисячі гривень.
Відношення магазину comfy до своїх постійних клієнтів просто жахливе !!! Я купляючи товар в їхньому... Читати відгук
Пилосос ручний для дому Bosch BCS612KA2 , з моменту його купівлі не пройшло і місяця ,було зламане кріплення для насадок ,по гарантії магазин comfy відмовив в ремонті!!! Фірма бош проігнорувала звернення , але запропонувала мені купити в них цю деталь за дві тисячі гривень.
Відношення магазину comfy до своїх постійних клієнтів просто жахливе !!! Я купляючи товар в їхньому магазині завжди була впевнена , що маю гарантію! Більше моїх покупок в мережах comfy не буде!!!
Переваги:
  1. Не має
Недоліки:
  1. Відгуки в інтернеті проплачені !!
  2. А зайдеш в магазин , консультанти хто з якою фірмою співпрацює , те тобі і будуть тулити!
Comfy Відповідь представника Comfy 6 липня, 2021 год
Олено, доброго дня! Нам дуже прикро, що сталась така ситуація, і що вона так змінила ваше враження від нашого магазину. Купуючи товар у нашому магазині ви отримуєте сертифікований товар та гарантію від виробника, і можете звертатись з будь-якою гарантійною поломкою. Та неприємність, що трапилась, а саме зламалось кріплення, до цього, на жаль, не належить.Така політика виробника, і тому було відмовлено у гарантійному ремонті. Не хочемо, аби така ситуація, зіпсувала ваше враження про цю покупку! Сподіваємось, що в іншому товар працюватиме справно!

Купила сьогодні шнекову сокови кенвуджималку

Оксана Оксана 29 травня, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б
Купила сьогодні шнекову сокови жималку Kenwood, приїхала додому, а там -
Не хватає штовхача для фруктів
Номер звернення 1058076
Недоліки:
  1. Не хватає штовхача
Comfy Відповідь представника Comfy 30 травня, 2021 год
Доброго дня! Оксано, дуже вдячні за те, що звернулись до нас та повідомили про цю ситуацію. Вашим зверненням вже займаються наші спеціалісти та зробимо все можливе, щоб вирішити питання як можна скоріше. Ми приносимо вибачення за такі тимчасові незручності, адже затримуємо вам можливість користуватись технікою. Дякуємо за розуміння!

Розвод з комфі асист

Юрій Юрій 27 травня, 2021 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Цікавить позиція в чеку 2800 за комфі асист... Ціни на товар, що придбався були одні, коли дійшло до розрахунку ціни зменшились, але появилась +1 позиція... Чим можете пояснити???
Comfy Відповідь представника Comfy 29 травня, 2021 год
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам на електронну адресу: [email protected], з номером вашого відгуку: 1424193 та ми в деталях надамо консультацію щодо додатку.

Безрезультатний вічний ремонт!!!

Тетьяна Гавриленко Тетьяна Гавриленко 5 грудня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Віддали в ремонт по гарантії. Ремонт був дуже довго. Сказали що відремонтували. Вдома перевірили - проблема не зникла! Ремонт не дав результату. Вони навіть не перевірили чи зникла проблема!
Подзвонили кажуть везіть знову в ремонт. Скільки можна??? Моя гарантія закінчується через тиждень. Класний лохотрон. Вози без кінця в СЦ поки гарантія не вийде!
Переваги:
  1. Відповідають на дзвінки.
Недоліки:
  1. Ремонт не дав результатів, а в заключення написали що проблему вирішено. Вдома перевірили - проблема лишилась. Зверхнє відношення.
Comfy Відповідь представника Comfy 5 грудня, 2020 год
Добрий день! Тетяна, напишіть, будь ласка, на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1311376 такі дані: фото чека, номер акту прийому-передачі товару в ремонт та номер телефону. Ми обов'язково перевіримо які роботи були здійсненні в сервісному центрі виробника техніки, а також надамо вам зворотній зв'язок. Обміняти товар буде можливо, якщо виробник не зможе виправити гарантійну поломку та видасть акт на списання, тому ми можемо запропонувати звернутись до будь-якого з наших магазинів та передати товар в сервісний центр повторно, а ми зі своєї сторони проконтролюємо процес ремонту.

Comfy Assist карти

Василина Василина 25 листопада, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Придбали в магазині телевізор і в чеку без попередження було прикріплено comfy assist карти строком на 3 місяці за 300 грн як цим скориставсь?
Comfy Відповідь представника Comfy 4 грудня, 2020 год
Доброго дня! Будь ласка, напишіть на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1303673, ми зможемо більш детально вас проконсультувати та відповісти на всі питання з приводу додатку!

Повернення кешбеку

Ніхто Ніхто 29 жовтня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Добрий вечір. Дуже неприємно здивований хитрістю продавців, яка межує з шахрайством.
В лютому 2019 року моя мама брала в кредит смартфон Huawei p20. Крім смартфону її "впихнули" купа різних послуг і сума так непогано підросла. Треба попереджати, що всі ці послуги платні і на місці озвучувати ціну за них!!! Ну це ще півбіди. Найголовніше те, що нас завіряли, що в... Читати відгук
Добрий вечір. Дуже неприємно здивований хитрістю продавців, яка межує з шахрайством.
В лютому 2019 року моя мама брала в кредит смартфон Huawei p20. Крім смартфону її "впихнули" купа різних послуг і сума так непогано підросла. Треба попереджати, що всі ці послуги платні і на місці озвучувати ціну за них!!! Ну це ще півбіди. Найголовніше те, що нас завіряли, що в кінці можна отримати кешбек в районі 1000 грн. І ось я з мамою доплачую кредит, приходимо в магазин,а кешбек платити відмовляються. Бо виявляється його можна було забрати впродовж року (а вже минуло півтора) і цей кешбек не за кредит а за якийсь смарт захист. Ну де ж так можна обдурювати! Кредит був на 24 місяці, а дія кешбеку виявляється впродовж 12 місяців.. Ну де ж пожила жінка може знати ці тонкощі! Крім того в договорі взагалі не вказано про кешбек...
Задурили голову, що повернуть в кінці 1000 грн,а насправді дулю з маком!
Comfy Відповідь представника Comfy 2 листопада, 2020 год
Доброго дня! Будь ласка, напишіть на нашу почту: [email protected], з номером вашого відгуку: 1286604 дані про покупку (фото чека, номер телефону). Ми перевіримо інформацію більш детально та надамо вам зворотній зв’язок. При покупці смартфону у нашій мережі, продавці можуть запропонувати додатково придбати послугу захисту від розбиття дисплею, при цьому вона не є обов’язковою та вони завжди озвучують її вартість. Якщо протягом року ви нею не скористаєтесь, то в строк 90 днів можна звернутись в магазин з чеком, для повернення коштів за послугу у вигляді бонусів, на які ви зможете придбати будь-який товар у нашій мережі. Ми проведемо роботу с продавцями, адже вони повинні одразу повідомляти нашим покупцям всі умови послуги, щоб надалі вам було все зрозуміло та інформація була прозора.

Развод с бонусами

Тимченко Ніна Тимченко Ніна 21 вересня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Комфи рассылает ложную информацию по бонусам. При попытке оплатить 30%бонусами,как было предложено в смс, в магазине отказали,мотивируя,что только от суммы 50 000
Comfy Відповідь представника Comfy 22 вересня, 2020 год
Добрый день, Нина! Акция действует на очень большое количество товаров, которые никак не привязаны к сумме, оплатить ими можно до 30% от их стоимости. Извините за то, что в магазине вам сказали неточную информацию, при этом вы всегда можете обратиться на нашу информационную линию или в онлайн-чат, мы рады будем полностью ознакомиться вас с условиями акции. Напишите, пожалуйста, на нашу почту: [email protected] с номером отзыва: 1262316 ваше имя и номер телефона. Мы обязательно разберемся в этом вопросе и сразу же с вами свяжемся.

Деньги за Comfy Assist можно вернуть, если успеете

Марина Марина 6 липня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Если вы у себя обнаружили в чеке Comfy Assist за несколько сотен или тысяч (в моём случае это было 3400 грн), то вам нужно прийти в Comfy и потребовать вернуть деньги. НО! Если прошло уже более 14 дней, то они ничего не вернут уже. Потому что по закону любой товар в чеке можно вернуть в течении 14 дней и получить... Читати відгук Если вы у себя обнаружили в чеке Comfy Assist за несколько сотен или тысяч (в моём случае это было 3400 грн), то вам нужно прийти в Comfy и потребовать вернуть деньги. НО! Если прошло уже более 14 дней, то они ничего не вернут уже. Потому что по закону любой товар в чеке можно вернуть в течении 14 дней и получить назад свои деньги. Как было у меня: на ценнике на ноутбук в магазине была цена 28999, в чеке обнаружила цену за ноутбук 25599 и Comfy Assist за 3400...
На Гарячей линии тянули время и рассказывали про то, что эта услугу вносят в чек рандомно, как подарок, ведь в любом случае я бы заплатила 28999; Не советую ничего покупать в Comfy
Comfy Відповідь представника Comfy 10 липня, 2020 год
Марина, добрый день!
Пожалуйста, напишите ваш номер телефона для проверки информации, или пришлите фото чека на [email protected] с номером отзыва 1214707. Будем благодарны за ответ.
Спасибо.

Створюють неможливі умови праці для працівників, щоб звільнити їх в дикреті

Сергій Борисович Сергій Борисович 25 травня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Прочитавши масу негативних відгуків клієнтів, можу додати що і на працівників вони давлять, звільняють або переводять, тих що не можуть звільнити створюють такі нестерпні умови що працівники самі звільняються! Бойкот комфі! Більше ніколи нічого не куплятиму в даному магазині. Також зайшовши в час карантину не можуть нормальним антисептиком забезпечити, на скотчі прикріплений, Ваша техніка теж не краща. Чому деякі працівники... Читати відгук Прочитавши масу негативних відгуків клієнтів, можу додати що і на працівників вони давлять, звільняють або переводять, тих що не можуть звільнити створюють такі нестерпні умови що працівники самі звільняються! Бойкот комфі! Більше ніколи нічого не куплятиму в даному магазині. Також зайшовши в час карантину не можуть нормальним антисептиком забезпечити, на скотчі прикріплений, Ваша техніка теж не краща. Чому деякі працівники без масок, або маска на бороді, де Ваші рукавиці, компанія не може забезпечити працівників масками? Тоді закривайте магазин, з такими темпами комфі стане назвою нового вірусу
Переваги:
  1. Не має
Недоліки:
  1. Керівництво не контролює або наживається, скоріше друге
Comfy Відповідь представника Comfy 26 травня, 2020 год
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми намагаємося максимально оперативно підлаштовуватися під нові реалії. І вже в перші дні карантину, забезпечили співробітників всіх підрозділів належними засобами захисту. Для нас важлива безпека працівників та відвідувачів.
Якщо у вас є конкретна ситуація і її підтвердження, то ми чекаємо подальші коментарі вже на нашу електронну адресу [email protected] з номером відгуку - 1188578. Дякуємо.

Смарт захист

Гость Гость 7 січня, 2020 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Рік тому купував телефон і брав послугу смарт захист, нею не користувався, я можу повернути назад кошти?
Переваги:
  1. Питання
Недоліки:
  1. Питання
Comfy Відповідь представника Comfy 7 січня, 2020 год
Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення. Маємо уточнити, яку саме послугу ви придбали. Якщо це послуга All inclusive, то так на момент закінчення дії послуги, ви протягом 90 днів маєте звернутись у будь-який зручний для вас наших магазинів із чеком та бонусною карткою. Якщо ж, наприклад, ви придбали "заміна екрану-0", то ця послуга не є повертальною. Напишіть нам на електронну пошту [email protected] фото вашого чеку повністю, ми зможемо проконсультувати вас більш детально, щодо повернення. Дякуємо.

продають брак

андрій андрій 23 листопада, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б купив плеєр. виявився бракованим і інструкції на державній мові не було.хотів замінити ,то хіба затратив час і змотав собі нерви.Більше покупки робити не буду і всім своїм знайомим замовлю ,щоб обминали .
Переваги:
  1. не має
Недоліки:
  1. відношення хамське,покупця не цінять, на брак не реагують.
Comfy Відповідь представника Comfy 24 листопада, 2019 год
Доброго дня! Андрію, дякуємо вам за звернення, однак, на жаль не зовсім зрозуміло, що саме сталось із технікою та чи вдалося вам зробити повернення. Маємо зазначити, що повернути можна товар у новому стані, який не має слідів експлуатації та дефектів. Якщо у вас є невирішені питання напишіть, будь ласка, нам на електронну пошту [email protected] з позначенням у темі листа відгук № 1058937. Зазначте дані про вашу покупку, та детальніше, що відбулось та коли ви відвідували магазин. Спасибі.

Покупка ноутбука

Гость Гость 17 червня, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б 1.06.2019 был приобретен ноутбук Acer в магазине Comfy, ТЦ "Forum", город Львов. Через пару дней, после приезда домой я сел за его настройку, установку ОС и т.д. Спустя пару часов настройки обнаружил бракованный левый динамик(ноутбук не падал). С недовольством, пошел возвращать ноутбук обратно в магазин. Пришел, рассказал про поломку, наглядно продемонстрировал поломку. После демонстрации, все "эксперты" магазина в один... Читати відгук 1.06.2019 был приобретен ноутбук Acer в магазине Comfy, ТЦ "Forum", город Львов. Через пару дней, после приезда домой я сел за его настройку, установку ОС и т.д. Спустя пару часов настройки обнаружил бракованный левый динамик(ноутбук не падал). С недовольством, пошел возвращать ноутбук обратно в магазин. Пришел, рассказал про поломку, наглядно продемонстрировал поломку. После демонстрации, все "эксперты" магазина в один голос, дружненько, говорят, что проблема в пиратской ОС(да, была не лицензионная версия). На вопрос, почему нормально работает правый динамик, но трищит левый никто ответить не мог. Тут то я и понял, за кого меня держат и куда я попал. Пошел к менеджеру, так как говорить с такими "экспертами" не имеет смысла. Менеджер нас отправил в сервисный центр(Сразу же назревает вопрос: "Какого... это должен делать я?". Живу довольно таки далеко от магазина, 1.5-2 часа езды. Да и тем более, этим должен заниматся магазин). Меня отправили за "актом про тех. осмотр". "Ладно, пускай уж потрачу немного своего времени, но получу свои деньги обратно",- думал я. Но не так все просто, как казалось. В сервисном центре, после изложения моей ситуации, мне сказали, что они не делают таких актов, нужно разбиратся в магазине. Попрощавшись с сервисным центром, я в ярости пошел обратно в магазин. Прихожу к менеджеру, говорю, что сервисный центр не выдает таких актов. Она с недоумением смотрит на меня, после чего в очередной раз отказывает мне в возврате, с причиной использования ноутбука с моей стороны. Суть как раз таки в том, что на ноутбуке, в его базовой комплектации стоит ОС Freedos, которая не подразумевает собой проверки динамика впринципе, здесь отсутствует графическая составляющая, только код. Никакого ПО для проверки динамика мне при покупке не дали, я чисто физически не мог его проверить. В итоге, замкнутый круг. Чтобы проверить ноутбук, надо его купить, но если вы найдете проблемы в ноутбуке после покупки - вы не сможете его вернуть, так как вы уже его вынесли из магазина. Отличная идея, браво! Написал заяву директору, на которую несколько дней назад пришел отказ с причиной "Вы его уже использовали". Браво! Нету слов! Никому не советую брать в Comfy, консультанты так и хотят тебе втюхать лицензированный Windows, несмотря на то, что ты им говорил, что у тебя есть он. Сама компетентность персонала магазина заставляет задуматся. Это ж надо меня до такой степени считать идиотом, чтобы сваливать бракованный динамик на пиратскую винду. Очень надеюсь, что магазин как можно быстрее закроют, с таким отношением к клиентам.
Переваги:
  1. 1. Их нету
Недоліки:
  1. 1. Консультант, который хочет продать тебе пол магазина, непонятно вообще зачем.
  2. 2. "Эксперты", которые считают тебя за идиота и сваливают брак на непонятно что.
  3. 3. Очень хитрая система возврата ноутбука. На ноутбуке стоит Freedos, поэтому проверить динамик или работоспособность ноутбука я не могу, а чтобы его проверить - надо поставить другую ОС, что можно сделать только после покупки. А после покупки вы уже его вернуть не сможете, так как ноутбук уже был использован.
  4. 4. Очень много действий нужно делать лично вам. В нормальных магазинах, я должен был бы придти с бракованным товаром к ним и пусть они разбираются, но нет, я должен был колесить по всему городу, а в итоге придти к разбитому корыту.
Comfy Відповідь представника Comfy 17 червня, 2019 год
Здравствуйте! Спасибо за ваш отзыв. Просим прощения за неудобства, которые вы испытали. Заметьте, что наш отказ в обмене абсолютно правомерен и так поступила бы любая сеть других магазинов. Мы понимаем вас, что полностью проверить ноутбук при покупке вам не удалось, однако если на него устанавливалось ПО, то возврату ноутбук не подлежит. В то же время, мы не отказываем вам в помощи и готовы передать устройство в ремонт через наш магазин, но для обмена или возврата не имеем оснований. Нам очень жаль, что вы не смогли получить положительные впечатления от покупки. Показати 1 відповідь

Жахливе обслуговування

Марта Марта 3 червня, 2019 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купила нещодавно в комфі кондиціонер
Оплатила і його встановлення
по документах зазначили, що встановлювати приїдуть 30.05
Дзвонить майстер і каже, що 30 він не буде їхати, бо в нього є справи, приїде 31.
ну окей
Приїхали 31 числа, і майстри не змогли сказати і порадити нічого по встановленню, все повинна була сказати їм я! що, як, кудою і т.д.
Подивились,... Читати відгук
Купила нещодавно в комфі кондиціонер
Оплатила і його встановлення
по документах зазначили, що встановлювати приїдуть 30.05
Дзвонить майстер і каже, що 30 він не буде їхати, бо в нього є справи, приїде 31.
ну окей
Приїхали 31 числа, і майстри не змогли сказати і порадити нічого по встановленню, все повинна була сказати їм я! що, як, кудою і т.д.
Подивились, встановити не вийшло, мали узгодити подальші деталі
Каже, ну ок в вівторок тоді приїдемо
Дзвоню в понеділок, у відповідь- приїдемо в четвер, бо я вже набрав собі роботи.
Перепрошую, але це не майстри, а недолугі люди, з якими навіть розмовляти важко.

Чому все так? тому, що оплачено наперід в магазині, а не на руки майстрам, тому вони і роблять шо хочуть.

На майбутнє товар купувати буду, але інші послуги налаштування, встановлення і супутні - ніколи не користуватимусь!
Comfy Відповідь представника Comfy 3 червня, 2019 год
Доброго дня!
Ми б хотіли допомогти вам у швидшому встановленні техніки. Зазвичай, ця процедура не займає так багато часу. Надішліть, будь ласка, фото вашого чеку нам на електрону адресу pokupatel@comfy з номером 919246 вашого відгуку. Ми уточнимо з якої причини відбувається затримка і надамо вам відповідь у максимально стислий проміжок часу.
Перепрошуємо за незручності. Дякуємо за звернення.

Погане обслуговування!

Сергій Сергій 29 грудня, 2018 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Пішов в магазин Комфі щоб купити подарунок батькам- обігрівач стояв чекав на консультантів 43хв підходив до одних казали шукайте з того ряду консультантів так і не купив подарок, дужя вдячний магазину comfy за ставлення до покупців, ім на вас начхати!!! Адреса: Тц. Forum Lviv 2 поверх... Дата: 29.12.2018.
Недоліки:
  1. Довго чекати на консультантів.
Comfy Відповідь представника Comfy 29 грудня, 2018 год
Доброго дня! Сергію, дякуємо, що повідомили про цей жахливий випадок неякісного обслуговування. В першу чергу просимо вибачення у вас за всі доставлені незручності, їх можна було та треба було уникнути. Ми обов'язково приймемо до уваги надану вами інформацію і проведемо ряд мір, щоб у подальшому такого не повторилось. Будемо дуже вдячні вам, якщо ви напишете нам на пошту [email protected] чи актуальна для вас на даний час покупка. Знадобиться ще посилання на цей пост та номер вашого мобільного, а ми підберемо для вас необхідний обігрівач, створимо онлайн замовлення та запросимо для отримання підготовленого товару. Пробачте, будь ласка, за отримані незручності. Ми виправимось.

Холодильник

Гость Гость (Украина) 3 грудня, 2018 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Придбав холодильник,хлопці з складу завантажили насправний ,вдома оглянувши його побачив пошкодження,на гарячій лінії відправили в магазин з поверненням ,там розвели руками сказали написати заяву яка буде розглянута від 14 до 30 днів ,холодильник назад не забрали порадили звернутись в сервісний центр,після чого в сервісному центрі сказали що товар мають обміняти в магазині де була здійснена покупка відповіли що сервісного обслуговування... Читати відгук Придбав холодильник,хлопці з складу завантажили насправний ,вдома оглянувши його побачив пошкодження,на гарячій лінії відправили в магазин з поверненням ,там розвели руками сказали написати заяву яка буде розглянута від 14 до 30 днів ,холодильник назад не забрали порадили звернутись в сервісний центр,після чого в сервісному центрі сказали що товар мають обміняти в магазині де була здійснена покупка відповіли що сервісного обслуговування не буде,і так по колу ,в підсумку витрати на пальне купу втраченого часу ,і впридачу зламаний холодильник.
1 згоден
Comfy Відповідь представника Comfy 4 грудня, 2018 год
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Просимо пробачення за завдані незручності та неприємності від покупки. Ми впевнені, що в цій історії упущені важливі деталі і ми готові у всьому розібратись. Будь ласка, повідомте нам на пошту [email protected] номер вашого мобільного, ПІБ, чітке фото чека та посилання на цей пост. Ми все перевіримо та допоможемо вам.

Я задоволена!Дякую хлопцям!

Надія Т. Надія Т. (Чехия, Liberec) 3 грудня, 2018 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б smileНа 2.12.18р була оформлена доставка газової плити Гефест м.Львів. Дівчина передзвонила о 16.00,що привезуть між 21.00-22.00 і вибачилась,що пізно.Правда хлопці трохи ще запізнились (приїхали 23.15),але можу їх зрозуміти.Багато замовлень.Тому дякую ще раз!Порядні ,ввічливі,професійні.
Comfy Відповідь представника Comfy 3 грудня, 2018 год
Доброго дня! Велике вам спасибі! Звертайтеся ще, приємних покупок вам! Пробачте за невелику затримку ;) Дякуємо вам!

Жахливий магазин, у якому збувають браковані і невідповідні товари!

Костя Костя (Соединенное Королевство, London) 14 листопада, 2018 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купив у комфі два комп'ютера: один трансформер acer aspire switch 10, на віндовсі 8.1, другий lenovo ideapad 510 15ikb. Два для роботи. На першому, був брак з сенсорним екраном, який проявився через місяць користування: одна зі сторін, без жодних з нею взаємодій, сама активно відкривала папки, файли, і закривала їх, тим самим унеможливлюючи роботу з комп'ютером. При цьому, демонструючи характерну... Читати відгук Купив у комфі два комп'ютера: один трансформер acer aspire switch 10, на віндовсі 8.1, другий lenovo ideapad 510 15ikb. Два для роботи. На першому, був брак з сенсорним екраном, який проявився через місяць користування: одна зі сторін, без жодних з нею взаємодій, сама активно відкривала папки, файли, і закривала їх, тим самим унеможливлюючи роботу з комп'ютером. При цьому, демонструючи характерну від взаємодії з сенсорним екраном, анімацію. Жодного додаткового, окрім базового софту, я не встановлював. Мені дуже потрібен був microsoft office 2013, який мусів йти безкоштовно назавжди. Це один з обіцяних розробником софтів. Коли я віддав по гарантії по вулиці Академіка Андрія Сахарова, 58, Львів, Львівська область, Україна, 79000, мене попросили пароль, який "необхідно" надавати, якщо техніка йде по гарантії. Я й надав його. Через декілька днів мене повідомили про те що жодних проблем не виявлено. Я здивувався, а коли взяв від них комп'ютер, то побачив що вони знесли і перестановили віндовс, заклеїли корпус характерними наклейками про виконану "внутрішню" роботу по гарантії. А очевидно, я вже не зміг би довести що я не відкривав корпусу комп'ютера до того як це зробили вони. Після повернення додому і запуску комп'ютера, я зразу ж зауважив ту проблему, через яку я віддав комп'ютер по гарантії. Надіслав емейлом відео у якому продемонстрував той брак, який вони "не виявили". Відповіді не отримав. Через рік, після того як я придбав комп'ютер, виявилось що microsoft office 2013, був проплачений на рік, а це означає що після того як ці комп'ютери привозять до України, їх софт крадуть, а потім продають "вічні версії", замість них, встановлюють дешевші, річні. Головне те, що у всіх описах товару пише зовсім не те. Коли я здав перший комп'ютер на ремонт вже у інший сервісний центр, то мені сказали що проблема у нерівномірному нанесенні гумової стрічки між сенсором і захисним екраном, а також додали що кожна фірма яка думає про власну репутацію, не поставляє під реалізацію такий товар, бо він бракований ще з етапу виробництва, але якщо якимось чудом цього браку не зауважать, то у сервісному центрі, його просто неможливо не зауважити... Потрібно бути останнім "дилетантом". Але проблеми виникли, також і з другим ноутбуком. Через декілька місяців, одна з клавіш відпала, мене направили у той самісінький сервісний центр, де у мене знову попросили мій пароль. Я сказав що паролю не дам, по поломка виключно механісна і що при перестановленні віндовсу, вона назад не "приросте", через декілька днів, мене проінформували, що розробник не надає безкоштовних послуг на такий ремонт, так як ця клавіша вважається виламаною. Я сказав що готовий заплатити за ремонт. Мені запропонували заміну усієї клавіатури якимось неофіційним аналогом за 1.500 грн., а коли я попросив про заміну на аналогічну офіційну клавіатуру, то мені сказали що "розробка ще надто нова і розробник ще не дає дозволу на її використання при платних ремонтах". Тут вже очевидно яка "офіційна" співпра сервісних центрів Comfy з офіційними розробниками продукції, яку Comfy продає. В іншому офіційному центрі, мені замінили клавішу за 30 грн. Через рік користування, мені злетів adguard, який теж мусів йти у комплекті з комп'ютером назавжди, але виявилось що це версія на 1 рік, замість пожиттєвої. Причина проста - у три рази дешевше. Багато часу втратив даремно, багато нервів, а також немалі гроші. Так як два комп'ютери потрібні мені для роботи і коштують немало. Моя думка є така, що чесних магазинів техніки в Україна або неменє, або мені ще не траплялись. Знайомий порадив мені польські і інші, європейські аналоги, мовляв, там дешевше на декілька тисяч, справна гарантія і відповідний до опису софт, проблема лише у логістиці і виключно лтинській розкладці клавіатури. Допоки ми платимо величезні гроші за жахливий товар, доти процвітатиме шахрайський бізнес в Україні, який не дає відповідного опису товару, не надає послуг які обіцяє. Не рекомендую нікому користуватись даною мережею. Нехай вас не спокушають "акційні пропозиції" чи переконування що "в нас дешевше".
Comfy Відповідь представника Comfy 15 листопада, 2018 год
Доброго дня! Костянтин, щиро дякуємо вам за відгук! Ми дуже шоковані отриманими вами незручностями і запевняємо, що продаємо виключно нові та сертифіковані товари. Ціни в нашій мережі на одному рівні із іншими торговими мережами, а покупець заохочується акціями, при цьому товар однаково якісний, без залежності акційний він був чи ні.
Бажаємо зауважити, що у магазинів нашої мережі немає власних сервісних центрів, а вся техніка надана клієнтами передається нами до офіційних сервісних центрів виробника. Ми не маємо можливості впливати на рішення від сервісного центру, так само як і не маємо зацікавленості у негативномі рішенні для вас. Персонал сервісного центру фіксує стан пристрою, а рішення по діагностиці переносить до акту виконаних робіт. Можливо відображення поломки залежить від фактичного місцезнаходження техніки, тому у сервісному центрі дефект не підтвердився.
Вам правильно сказали в сервісному центрі, щодо репутації. Якщо виробником буде помічено підвищений відсоток браку у готовій продукції, то вся партія товару буде вийнята із продажу і повернена до виробника. Ми продаємо товар маючи на підставі сертифікати якості, а від браку продукції, на жаль, ніхто не застрахований. Якщо ми помітимо збільшення випадків звернень із необхідністю ремонту чи отримаємо запит від виробника на відкликання партії, то негайно приймемо міри.
Із повною впевненістю можемо повідомити вам, що у нашій мережі не використовуються будь-які махінації, наприклад як ви описали про терміни дії додаткового софту. Ми впевнені, що зможемо пояснити вам чому ви отримали менший період дії софту, від очікуваного. Будь ласка, відправте нам на пошту [email protected] чітке фото вашого чека та посилання на цей пост, а ми все перевіримо.
Окремо бажали б прокоментувати щодо покупки товару закордоном - ми не прихильники такого способу торгівлі. Наша продукція офіційна, вироблена для нашого регіону, офіційно завезена, сертифікована, всі податки сплачені до казни держави, для вас збережено можливість звернення до підтримки офіційного виробника.
Дуже сподіваємось на ваше розуміння та зворотній зв'язок.

"Доставка як попало" або "Де мої вихідні?!"

Гость Гость (Украина) 26 серпня, 2018 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Поки справа не доходить до доставки, все досить нормально, як і в будь-якому іншому магазині. Товар був придбаний тиждень тому, узгоджений день доставки(субота). В день доставки надійшло смс - "очікуйте з 10:00 до 22:00, кур'єр зв'яжеться за 2 години до доставки". Очікували цілий день. Окрім смски більш нічого. Звернулись в кол центр. Оператор запевнив, що передасть інформацію кур'єру, і той... Читати відгук Поки справа не доходить до доставки, все досить нормально, як і в будь-якому іншому магазині. Товар був придбаний тиждень тому, узгоджений день доставки(субота). В день доставки надійшло смс - "очікуйте з 10:00 до 22:00, кур'єр зв'яжеться за 2 години до доставки". Очікували цілий день. Окрім смски більш нічого. Звернулись в кол центр. Оператор запевнив, що передасть інформацію кур'єру, і той зв'яжеться в найближчий час, правда сказав "я НАДІЮСЬ вам доставлять товар сьогодні" - тобто оператор абсолютно не володіє інформацією про переміщення товару в сторону клієнта. Ніхто не передзвонив та товар не доставили. В неділю(йшов другий день доставки) передзвонили знову в кц. Нас знову запевнили в доставці, правда вже пвсля другого дзвінка і після того як ми заявили, що звернемось в поліцію в зв'язку з шахрайством. Оператор запевнив ЗНОВУ що передає інформацію кур'єру, і той зв'яжеться з нами в найближчу годину...а може півтори... словом - було чути, що він і сам не знає чи зв'яжуться взагалі. Через декілька годин перетелефонував якийсь черговий оператор і повідомив що товар вже завантажено в автомобіль(а в сб він, значить,навіть і не був завантажений?!) і доставка відбудеться в 20:00 рівно. Одразу ж після нього перетелефонував ще один і час вже змінився на " з 20:00 до 22:00". На годиннику 21:38. Ні дзвінка від кур'єра про доставку ні товару - нічого.
Шановний магазин Comfy, невже на стільки приємно створювати собі проблемних клієнтів? Невже ваші клієнти заслужили бути змішаними з багном? Чому ви не слідкуєте за своєю репутацією? Ваш клієнт - це той хто дає вам роботу.
У випадку якщо автомобіль кур'єра був зломаний чи виникли інші форс-мажори, чому не можна попередити клієнта про затримку в доставці? В кінці-кінців ми всі люди та можемо зрозуміти, що бувають різні ситуації.
Я все ще очікую доставку від вашого "магазину".
Не рекомендую НІКОМУ звертатись в магазин Comfy.
Недоліки:
  1. Доставка працює як попало. Клієнт для магазину - ніхто
Comfy Відповідь представника Comfy 27 серпня, 2018 год
Доброго дня! Сергію, щиро просимо пробачення за цю жахливу історію обслуговування із доставкою! Ми абсолютно не зацікавлені у розпалюванні негативних емоцій з вашого боку і бажаємо виконати доставку якомога швидше. Ситуація не має закономірності, а ми докладемо зусиль, щоб ви отримали бажаний товар якомога швидше, подібного більше не повторилось, а ваша оцінка змінилась в торону рекомендації. Будь ласка, повідомте нам на пошту [email protected] номер вашого мобільного та номер вашого замовлення і ми проконтролюємо найшвидше прибуття екіпажу. Показати 1 відповідь

Жахливо організована робота

Олена Олена (Украина, Львів) 16 серпня, 2018 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б 12 серпня придбали в комфі, ТЦ Форум Львів холодильник Indesit LI6 S1W
Домовилися про доставку на наступний день, та просили, аби нас попередили за кілька годин до приїзду, оскільки могли бути відсутніми вдома. Попередження не було, а доставка відбулась о 21:00. Не дуже зручно, коли цілий день не можеш розрахувати адекватно свій час та організувати свої справи, оскільки ніякого... Читати відгук
12 серпня придбали в комфі, ТЦ Форум Львів холодильник Indesit LI6 S1W

Домовилися про доставку на наступний день, та просили, аби нас попередили за кілька годин до приїзду, оскільки могли бути відсутніми вдома. Попередження не було, а доставка відбулась о 21:00. Не дуже зручно, коли цілий день не можеш розрахувати адекватно свій час та організувати свої справи, оскільки ніякого відгуку про доставку не отримуєш.

Розпакувавши доставку, звернули увагу, що холодильник пошкоджений. На ньому втиснута від удару лінія розміром з 2 см.
Це зовсім не те, чого хочеться побачити, коли купуєш НОВИЙ холодильник.

Якнайшвидше ми звернулися на гарячу лінію та відправилися в магазин попередити про ситуацію котра відбулась, з проханням доставити нам цілий і не ушкоджений товар.
В магазині сказали, що нікого із керівників (менеджерів) немає, а відповідно нам не зможуть допомогти. "Приходіть завтра".

На гарячій лінії, вдалося оформити скаргу з наданням всієї необхідної інформації, та фотодоказами.

Далі, чекаємо кілька днів...

Немає жодної реакції на оформлення заяви. Телефонуємо знову, з проханням пришвидшити справу, нагадую, весь цей час ми живемо без холодильника!!!
У відповідь почули, що "ваші часті дзвінки ніяк не допоможуть пришвидшити процес, можу лиш залишити додатково коментар, що ви ще раз телефонували".

Далі, знову немає звернення до нас:)

Що ж, телефонуємо знову!)
На цей раз нам кажуть, що взагалі-то, ми повинні звернутися до магазину, де купували товар, і саме там нам допоможуть. Добре, телефонуємо туди. Працівники магазину кажуть "та ні, звертайтеся на гарячу лінію, саме вони спеціалізуються такими питаннями".

На гарячій лінії згодом нам повідомили, що можливо, холодильник заберуть 18 числа)
Звісно, це ще не точно, і звісно, не скажуть коли саме. А також аналіз дефекту в холодильнику займе "певний" час, і а потім, як і доставка нового. Жодної інформації про сроки не отримуємо. Праціники не в курсі.

Хочу зробити короткий висновок...
Сама працюю у сфері надання сервісу на європейський ринок...
І моє звернення буде в першу чергу, до керівників, оскільки саме ВАШУ роботу варто оцінювати в даний момент.
Розберіться, будь ласка, із тими процесами, котрі вібуваються у вашій фірмі, із покроковими інструкціями, із дедлайнами. Після того, як це засетапите, навчіть своїх працівників працювати правильно і надавати необхідну інформацію. Знаєте, те, що ви надаєте сервіс неякісно задля "емокомії" не зробить багатшим ваш бізнес, бо ви втрачаєте клієнтів, котрі більше ніколи не повернуться до вас через негативний досвід.

Покупка холодильника у вас була завдала мені величезних клопотів та незручностей. Це найнегативнійший досвід для мене.

Дякую
COMFY - Жахливо організована робота
Comfy Відповідь представника Comfy 16 серпня, 2018 год
Доброго дня! Перш за все ми хочемо подякувати вам за те, що ви обрали саме нашу мережу магазинів! Цінуємо ваш вибір та однозначно плануємо виправити це враження, яке склалося внаслідок всіх подій, які ви описали в вашому відгуку. Ми вболіваємо за вас і всіма нашими зусиллями намагаємося допомагати кожному, хто звернувся до нас для вирішення складного питання.
Відкриті до спілкування з нашими клієнтами та покращення нашої роботи, тому дуже дякуємо за кожне зауваження.
Дійсно, наразі ми не можемо гарантувати певних інтервалів для доставки, тобто не можемо назвати час, тому що не хочемо давати вам даремних обіцянок. Доставка відбувається впродовж дня(з 9 години ранку до 22 години), безумовно, за 1 годину до прибуття маємо вас повідомити.
Ми перевіримо, чому виклику не було та, звичайно, усунемо цей недолік для запобігання в майбутній роботі. У вас просимо вибачення за незручності.
Пробачте, що техніка була доставлена з дефектом. Впевнені, що можна було б уникнути всіх подальших неприємних вражень, якщо б ви ретельно оглянули техніку відразу. Але згодні йти назустріч клієнтам та обмінювати товари, якщо є така проблема. Ви все зробили вірно, звернувшись на нашу інформаційну лінію та сформувавши звернення 109276.
Наші відповідальні співробітники реагують максимально оперативно. Ви зателефонували нам 13 серпня, а вже 14 ми змогли надати вам остаточну відповідь та узгодили повернення, надіслали дані до магазину. Далі з вами мали встановити зв'язок фахівці з магазину та обрати найбільш комфортний час для того, щоб забрати техніку.
Тут вже, на жаль, виникло непорозуміння. Співробітники магазину мають домовлятися про усе з клієнтом відразу та якнайшвидше, що зменшить рівень дискомфорту.
Звичайно, при вашому зверненні до нас та дзвінку, ми мали водночас зателефонувати до магазину та терміново перевіряти чому немає ще точної дати. Саме тому ми зафіксували ще одне звернення 109639 для того, щоб цей випадок не залишився без окремої уваги та детального розбору. Після чого ми проінформуємо вас додатково та вибачимося особисто.
На сьогодні, забір техніки має бути 18 серпня, ми це проконтролюємо та просимо вас не хвилюватися, тому що, зазвичай, не виникає додаткових питань, процедура займає малий термін часу, а результат вже формує посмішку на вашому обличчі. При умові, що все буде добре, нову техніку ви можете отримати або наступного дня, або через день.
У зв'язку з тим, що справа завдала вам велику кількість турбот та хвилювань, ми активізуємося та будемо робити усе можливе, щоб мінімізувати негативні емоції та відповідати вашим вимогам.
Ми з вами цілком згодні, що було допущено декілька порушень, які й змогли так вплинути на вашу думку, але для нас це взагалі нетипово. Зараз у нас є можливість довести вам це та використати наші ресурси для реалізації ваших мрій та планів. Кожне зі звернень буде вивчено та опрацьоване нами для того, щоб ви були щасливі, а наш сервіс став ще крутішим. Виправляємося та працюємо для вас! Вдячні за розуміння!

Эпопея на 16 дней

Катерина Катерина (Украина, Львів) 10 серпня, 2018 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б (7938933 - номер заказа). Мало того, что деньги мне не могут вернуть уже 16 дней, так еще и управляющий магазина, где я писала заявление на возврат, врет, что у него "нет номера телефона" чтобы сообщить о проблеме с заявлением.
А чудесные девушки из колл-центра наезжают, что, видите ли, не с первого раза смогли ко мне дозвониться.
Больше ни ногой в... Читати відгук
(7938933 - номер заказа). Мало того, что деньги мне не могут вернуть уже 16 дней, так еще и управляющий магазина, где я писала заявление на возврат, врет, что у него "нет номера телефона" чтобы сообщить о проблеме с заявлением.

А чудесные девушки из колл-центра наезжают, что, видите ли, не с первого раза смогли ко мне дозвониться.

Больше ни ногой в этот магазин и всем друзьям/родственникам скажу, чтоб не покупали там.
Переваги:
  1. Их нет. Товар такой же, как и везде, по таким же ценам.
Недоліки:
  1. Идиотские процессы.
  2. Управляющий офиса, который принимает поздравления с днем торговли вместо того, чтобы работать.
  3. Девушки в колл-центре, которые наезжают.
  4. Ожидание возврата средств.
Comfy Відповідь представника Comfy 11 серпня, 2018 год
Катерина, ваш вопрос нам хорошо известен и мы ответили на него на другом портале. Мы очень сожалеем, что за столь длительный срок средства не были возвращены, а вы получили массу неудобств. Мы уже передали замечание руководству о работе сотрудника и проведем с ним беседу.
Оператор звонивший вам с решением по обращению не имел цели обидеть или упрекнуть, а констатировал факт, ведь он действительно не мог третий день сообщить вам решение. Мы очень надеемся, что после нового вашего обращения средства будут возвращены в кратчайший срок. Простите за неудобства.

Поганий телефон

Оксана Володимирівна Оксана Володимирівна (Украина, Львів) 11 квітня, 2018 год
 Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б 01 квітня 2018р. придбав мій чоловік у подарунок телефон Nokia 2., після першого ж дня користування з телефоном почались проблеми (пропадав зв'язок з різними абонентами під час спілкування після 2, 3, 5,7, хвилини, дуже довго завантажувався після обрання мною будь-якої функції.). Прийшла 3 квітня 2018р. для того щоб повернути даний телефон, але працівник магазину comfy, що знаходиться у ТЦ... Читати відгук 01 квітня 2018р. придбав мій чоловік у подарунок телефон Nokia 2., після першого ж дня користування з телефоном почались проблеми (пропадав зв'язок з різними абонентами під час спілкування після 2, 3, 5,7, хвилини, дуже довго завантажувався після обрання мною будь-якої функції.). Прийшла 3 квітня 2018р. для того щоб повернути даний телефон, але працівник магазину comfy, що знаходиться у ТЦ Форум Львів повідомила, що телефон не підлягає поверненню і потрібно звернутись у сервісний центер, що знаходиться на вул. Наливайка. Звернувшись в цей центер мені повідомили що заберуть у мене телефон і відправлять у м. Дніпро і чекати потрібно 2-3 тижні, коли я запитала чи дають телефон на заміну працівник даного центру мені у цій послузі відмовила, сказала повернутись у магазин де був придбаний телефон і тоді вони мені нададуть заміну, і ще сказали що потрібно зробити заміну картки, можливо проблеми з карткою. ( Потратила на це все біля 3,5-4 годин, в мене маленька дитина (послуги няні 75грн. за год. в сумі 400грн) Чи це нормально, що за недоліки роботи і послуги даного магазину я ще повинна витрачати свої додаткові кошти?. Зробивши заміну картки телефон не почав краще працювати. Звернулись 11 квітня знову в магазин дуже довго вияснювали, що будуть робити з телефон, ідучи на поступки даного магазину я хотіла поміняти цей телефон з доплатою на інший і в результаті мені відмовили (час який я потратила тільки в магазині десь 1. год 15хв.). В результаті мені дають заміну де немає на картці моїх контактів знову ж потрібно повертатись в даний магазин. Це просто дибілізм. Про магазин складається враження, що продають не доброякісну продукцію і взагалі робота працівників незадовільна, так би мовити набрали будь-кого на роботу без досвіду. На майбутнє раджу всім не користуватись послугами даного магазину comfy і не купляти в них продукцію. Для тих працівників які будуть відписувати мені цей коментар можуть мені задзвонити контактні дані є у вашому магазині. Поясню все чітко в деталях.
Comfy Відповідь представника Comfy 12 квітня, 2018 год
Доброго дня! Оксано Володимирівно, щиро просимо пробачення всі доставлені незручності. Нам дуже шкода, що ваша покупка так швидка дала збій та не приносить вам задоволення. У випадку дефекту техніки після покупки, її заміна, на жаль, дійсно не є можливою, техніку необхідно лише передавати в сервісний центр виробника. Працівники порадили вам найближчий сервісний центр, де за змовчуванням буде виконано ремонт якісно, а також повинен бути підмінний фонд. На жаль, таке буває, що товар з підмінного фонду вже знаходиться у користуванні у іншого клієнта, тоді ви могли написати заяву на надання телефону та трохи зачекавши представники виробника надали би вам необхідний телефон. Також можна звернутись в нашу мережу та передати пристрій через нас, тоді ми видаємо вам підміну із власного фонду. Ми не могли знати заздалегідь, що в сервісному центрі не виявиться наявного смартфона для тимчасової заміни. На превеликий жаль, будь-яка техніка може давати збій у процесі користування і це зовсім не може характеризувати нашу мережу. Ми продаємо виключно новий та сертифікований товар, але від поломок ніхто не застрахований. При заміні сім-картки контакти на ній не зберігаються, їх необхідно примусово переносити на новий носій. Повірте, нам дуже шкода, що ви отримали всі зазначені вами незручності, вони скінчаться як тільки ви отримаєте телефон з ремонту. Не забудьте перенести контакти з пам'яті тимчасового телефону на ваш отриманий з сервісного центру, щоб бути на зв'язку із рідними та не втратити важливі контакти.
Для того, щоб ми знайшли ваші контакті дані нам необхідно знати номер будь-якого вашого замовлення або номер бонусної картки і ми створимо звернення з цього приводу, зателефонуємо вам та принесемо вибачення в телефонному режимі.
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні

Рейтинг 1.7 з 5 на підставі 36 відгуків
Супермаркети електроніки
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.5
5124 відгука
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків