Тиждень тому зробили замовлення на велику суму.Все оформили,оплатили через тиждень сказали буде доставка. Ми чекаємо на доставку нам позвонили ,що техніки не має в наявності а гроші вони не можуть повернути всі зразу. Це що якісь аферисти ,це що за шарашкіна кантора??? Непрофесіоналізм ,безвідповідальність і не повага до клієнтів. Якщо вчасно не вирішити всі незручності я звернуся до суду
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Берковецька, 6Д Хочу застерегти покупців від обманних дій магазинів комфі. 15.10.2025р із тестьом вирішили обновити йому телевізор і приїхали в магазин комфі Берковецька 6д Lavina Mall, оглянувши представлені тв зупинились на Samsung QE50QN80FAUXUA за 36998грн, повідомили консультанта що готові оглянути, оплатити і забрати даний тв, на що отримали відповідь що в магазині не має запакованого тв (був здивований адже це популярна серія... Читати відгук Хочу застерегти покупців від обманних дій магазинів комфі. 15.10.2025р із тестьом вирішили обновити йому телевізор і приїхали в магазин комфі Берковецька 6д Lavina Mall, оглянувши представлені тв зупинились на Samsung QE50QN80FAUXUA за 36998грн, повідомили консультанта що готові оглянути, оплатити і забрати даний тв, на що отримали відповідь що в магазині не має запакованого тв (був здивований адже це популярна серія телевізорів самсунг) і ми можем оплатити товар в магазині і нам доставлять в квартиру в Ірпінь за невелику додаткову плату. Порадившись все ж вирішили придбати тв таким способом, пішли на касу і тесть оплатив покупку картою, було домовлено про доставку на пт 17,10,2025р, в пт логісти набрали і повідомили про доставку з 18:00 до 21:00, оскільки прийняти товар в цей час не було можливості, перенесли доставку на пн 20,10,2025р. В понеділок 20,10,2025р в другій половині дня привезли телевізор самсунг по указаному адресу і представник комфі заніс тв в квартиру на 4 поверх, коли тесть попросив достати і включити телевізор представник комфі відмовив, зіславшись на те що техніку яку заносять в квартиру не можна включати 2години для набрання нею кімнатної температури (але на вулиці було близько 8градусів цельсія) оскільки це може призвести до виходу техніки з ладу оскільки металеві частини техніки в квартирі конденсують. Виконавши всі вказівки і включивши телевізор через 2години виявилось що єкран тв має дефекти, а саме різнокольорові горизонтальні та вертикальні полоси, хоча зовнішні ознаки будь якого пошкодження відсутні. І тут покупка на радість перетворюється на танці з бубном і доказування що ти не індіанець) Після виявлення дефекту єкрана був зроблений дзвінок в службу підтримки комфі і повідомлено про дефект купленого товару, на що представники комфі запросили скинути фото упаковки тв, самого тв, чека на оплату і сказали чекати рішення впродовж 3 днів, ну і звісно через три дні була відповідь що їхні експерти оприділили по фото що це ми пошкодили телевізор коли доставали з коробки, ця відповідь не прийнятна для нас тому була написана заява в магазин комфі на берковецькій 6д, для вирішення питання, ну і далі заяви в держ службу по захисту споживачів, досудова претензія ну і якщо ці шаги не вирішать питання сам позов до суду. Отак банальна покупка товару в комфі обернулась головним болем та затратою уйми часу. Хочу застерегти покупців що коли ви не можете забрати і перевірити товар безпосередньо в магазині і вам привозять техніку за адресою, не відпускайте логістів до тих пір поки вони з вами не включать техніку, якщо 2 години або навіть сутки (це буває с холодильниками) давайте їм стілець і нехай очікують біля ліфта, тільки потім підписуйте товаротранспортну накладну про отримання техніки, нажаль інших варіантів з комфі не існує щоб не попасти в таку ситуацію як у нас.
Переваги:
дуже бистро у вас приймають кошти за товар
Недоліки:
по фото визначають хто винний в пошкоджені техніки
Дякуємо, що детально описали ситуацію. За результатами перевірки ІТ-спеціаліст виявив ознаки самостійного пошкодження екрана, тому, на жаль, в обміні було відмовлено. Наразі зареєстровано ваше письмове звернення — відповідь надасть юридичний департамент у встановлений термін (до 30 днів).
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Берковецька, 6Д Покупали ноутбук, а он оказался уже ремонтный, кто -то видно сдал по гарантии, были следы внутри, это выяснилось спустя время, когда вызывали мастера, который разобрал и показал. Также ситуация с бонусами у них -переплюнули всех с разводом. В общем, были у меня бонусы, которые отображались в личном кабинете и действительны до конца года, захотели их использовать при оформлении заказы, но... Читати відгук Покупали ноутбук, а он оказался уже ремонтный, кто -то видно сдал по гарантии, были следы внутри, это выяснилось спустя время, когда вызывали мастера, который разобрал и показал. Также ситуация с бонусами у них -переплюнули всех с разводом. В общем, были у меня бонусы, которые отображались в личном кабинете и действительны до конца года, захотели их использовать при оформлении заказы, но они отображаются, а списание не происходит, позвонили, и ответ: а вы не верьте, что там написано у вас, бонусы уже не действуют, хотя это свежие бонусы, где указан их срок действие, но они говорят не верьте, что написано у вас на сайте нельзя и все.. смешно. (Кстати эти бонусы начислялись х2 за новогодние покупки, а теперь резко нет, видно заманили, чтобы у них покупали перед НГ подарки)
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ситуація склалася саме так 🙏 Хочемо розібратися детальніше — надішліть, будь ласка, номер замовлення або копію чека на [email protected].
Щодо бонусів — вони мають фіксований термін дії, проте якщо система відобразила інші дані, ми обов’язково перевіримо причину ✅
Купили ноутбук он вообще не работал звука в нем нет.обратились в магазин в Николаеве нам отказали назад не принимают ремонт не предлагают хотя он на гарантии и на другой не меняют .продавцы грубые хомят не захотели даже посмотреть.свою вину не признают .говорят что нужно скачать Виндоус у них за 7 тыс а то что в нем есть поломка они не... Читати відгук Купили ноутбук он вообще не работал звука в нем нет.обратились в магазин в Николаеве нам отказали назад не принимают ремонт не предлагают хотя он на гарантии и на другой не меняют .продавцы грубые хомят не захотели даже посмотреть.свою вину не признают .говорят что нужно скачать Виндоус у них за 7 тыс а то что в нем есть поломка они не признают.при наличие чека и то что обратились на 2 день возврат делать не хотят .что хотите то и делайте . сказали с ноутбуком все прекрасно.а то что не работает звук что хотите то и делайте.вот такое обслуживание.в сервисный центр можете не обращаться они не примут скачайте у нас за 7 тыс.так сказал продавец.
Вибачте, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією 😔
Ми обов’язково допоможемо розібратися. Уся техніка, придбана в COMFY, має офіційну гарантію від виробника. Якщо пристрій працює некоректно, його можна передати до авторизованого сервісного центру на діагностику з подальшим ремонтом.
Будь ласка, напишіть нам на [email protected] ваші контакти та дані покупки — перевіримо, що саме сталося в магазині, і повернемося до вас із відповіддю 💚
Товар на 35000 грн прийшов без гарантії.Після звернення до служби підтримки попросили сфотографувати серійний номер і «трохи почекати». Потім відповіли, що гарантія для ремонту не потрібна. За законом гарантійний талон є обов'язковим, і виробник на своєму сайті зазначає про необхідність гарантійного талону. У мене є лише накладна, без зазначення терміну гарантії та серійного коду товару. Якщо товар вийде з... Читати відгук Товар на 35000 грн прийшов без гарантії.Після звернення до служби підтримки попросили сфотографувати серійний номер і «трохи почекати». Потім відповіли, що гарантія для ремонту не потрібна.
За законом гарантійний талон є обов'язковим, і виробник на своєму сайті зазначає про необхідність гарантійного талону. У мене є лише накладна, без зазначення терміну гарантії та серійного коду товару. Якщо товар вийде з ладу — скажуть що не в них купила. Погані відгуки у себе не публікують. До цього замовлення, також купила в них телевізор, шкода, що одразу не подивилась що там також гарантійного талону немає. Пропіарена шарашкіна контора.
Вибачте, що отримання гарантійного талона зайняло стільки часу. Для більшості брендів зараз достатньо мати фіскальний чек — саме він підтверджує гарантію. Але за вашим запитом ми завжди можемо надати талон додатково. Дякуємо, що повідомили про ситуацію — раді, що все вдалося владнати!
Жмоцька контора, змушують платити навіть за форму. В мене ніде такого не було. Зп у вас буде 15- 20 тис, скоріш за все і виходи в не робочий час. Не раджу
така сама історія, основним крітерієм покупки була терміновість доставки, в інтернет маназинах цей товар був на 20% дешевше, але терміни доставки не підходили), ввечері прийшло смс що товар буде доставлено, на цьому все закінчилось. Наступного дня після розмови з оператором гарячої лінії ситуація з логістикою не прояснилась, доставку переєстрували на наступний день, це вже третя доба!!! і це ще не... Читати відгук така сама історія, основним крітерієм покупки була терміновість доставки, в інтернет маназинах цей товар був на 20% дешевше, але терміни доставки не підходили), ввечері прийшло смс що товар буде доставлено, на цьому все закінчилось. Наступного дня після розмови з оператором гарячої лінії ситуація з логістикою не прояснилась, доставку переєстрували на наступний день, це вже третя доба!!! і це ще не точно що товар буде привезено, час доставки не зрозумілий, було запропонавоно 200 балів у вигляді вибачення, ну хоч чімось посмішили
Вибачте, що доставка затягнулася 😔 Ми обов’язково перевіримо цей випадок і передамо його колегам із логістики, щоб уникнути подібних ситуацій надалі. Якщо ви ще не отримали замовлення — надішліть, будь ласка, його номер або номер телефону на [email protected], щоб ми могли допомогти 💚
На зараз в мене крик душі! Зробили замовлення м.Кременчук по вул Небесної Сотні ,3А, холодильник LG, доставка була 17.09.2025 ,після детального огляду виявили ряд недоліків ,за короткий час сповістили гарячу лінію,та звернулися в магазин для реєстрації заяви 1312418, холодильник в цей день,так і не хотіли забрати.В мене питання на дану годину,тобто 22.50 тривога,куди я маю діти двох неповнолітніх дітей,... Читати відгук На зараз в мене крик душі! Зробили замовлення м.Кременчук по вул Небесної Сотні ,3А, холодильник LG, доставка була 17.09.2025 ,після детального огляду виявили ряд недоліків ,за короткий час сповістили гарячу лінію,та звернулися в магазин для реєстрації заяви 1312418, холодильник в цей день,так і не хотіли забрати.В мене питання на дану годину,тобто 22.50 тривога,куди я маю діти двох неповнолітніх дітей, якщо холодильник стоїть в прихожій.Ганьба!!!
Щиро вибачаємося за ситуацію та неприємності, з якими ви зіткнулися 😔 Сервісний забір техніки не завжди можливий у день звернення, оскільки потребує логістичного узгодження. За вашим зверненням ситуацію вже вирішено, і ви отримали нову техніку — нехай вона працює бездоганно та довго служить 🙌🏻💚
В сети магазина СOMFY продаются самые некачественные товары Покупали телефон и чайник Чайник сразу пришел в негодность а телефон проработал неделю и когда мы решили его подзарядить это не удалось сделать Обменять не захотели тем более вернуть деньги Сказали что телефон уже нн имеет товарный вид Отдали в сервис взамен телефон тоже не нашли ... Читати відгук В сети магазина СOMFY продаются самые некачественные товары Покупали телефон и чайник Чайник сразу пришел в негодность а телефон проработал неделю и когда мы решили его подзарядить это не удалось сделать Обменять не захотели тем более вернуть деньги Сказали что телефон уже нн имеет товарный вид Отдали в сервис взамен телефон тоже не нашли на время ремонта Хотя ОБЯЗАНЫ НЕ СОВЕТУЕМ ЭТОТ МАГАЗИН НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ Какие то обманщики продающие очень не качественный товар
Переваги:
При покупке обслужили быстро и все как бы рассказали
Недоліки:
Не подсказали что б при покупке проверить телефон на зарядку Отказали в возврате денег или обмене товара после недели покупки когда обнаружилась поломка
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що техніка виявилася несправною вже на початку користування 😔
Усі товари, які реалізує COMFY, мають офіційну гарантію виробника. Якщо ви помітили несправність, варто звернутися до сервісного центру — фахівці проведуть діагностику та виконають ремонт, а якщо це неможливо, нададуть висновок для обміну або повернення коштів.
Також звертаємо увагу, що обмін чи повернення товарів, які вже були у використанні, протягом 14 днів не передбачене законодавством.
Ви повідомляєте, що техніка вже передана на сервіс — можемо уточнити поточний статус ремонту й розібратися, чому виникли труднощі з отриманням тимчасового підмінного пристрою. Напишіть, будь ласка, на пошту [email protected] з номером телефону або актом прийому-передачі. Ми поруч і завжди готові допомогти! 🙌🏻💚
Замовив товар з Уцінки мене знову ті жуліки намагались розвести на Предоплату при оформленні. Якщо ви бездарі і у вас проблеми з Логістикую це вагі проблеми, - а не покупця . Предоплату вимагають тільки Шахраї - враховуючи що товар з цієї категорії у вас Брак і Хлам беу возврат в більшості, а не пожкодження упаковки, як вказуєте... Читати відгук Замовив товар з Уцінки мене знову ті жуліки намагались розвести на Предоплату при оформленні. Якщо ви бездарі і у вас проблеми з Логістикую це вагі проблеми, - а не покупця . Предоплату вимагають тільки Шахраї - враховуючи що товар з цієї категорії у вас Брак і Хлам беу возврат в більшості, а не пожкодження упаковки, як вказуєте ! Придбаю значить в інших, вам покупці не потрібні !
Яким треба бути дятлами, щоб відключили автоматичну обробку на 1шт. товара цієї категорії і тепер не можливо отримати товар по заказі навіть, якщо він в магазині.
Замовляв скло та поклейку, прийшов після повідомлення про готовність і тут мене чекав сюрприз - людина що відповідає за поклейку як мені сказали "вже пішла додому", і мене без всіляких вибачень запитали чи буду я брати скло без послуги поклейки. Спроба номер два була вже в іншому магазині, але і тут не все так просто, моє скло мені зняли, а... Читати відгук Замовляв скло та поклейку, прийшов після повідомлення про готовність і тут мене чекав сюрприз - людина що відповідає за поклейку як мені сказали "вже пішла додому", і мене без всіляких вибачень запитали чи буду я брати скло без послуги поклейки. Спроба номер два була вже в іншому магазині, але і тут не все так просто, моє скло мені зняли, а замовлене як мені сказали виявилось з дефектом, тому чекайте ще тиждень поки приїде наступне, а поки ходіть взагалі без скла(знов нуль вибачень). Останньою краплею було коли вирішив використати накопиченні бонуси(купувались раніше роутер та мишка), замовив навушники, прийшов у магазин і чекаю біля пустої стійки видачі інтернет замовлень, як виявилось персоналу що бродить по магазину було всеодно що якась людина 5хвилин стоїть на точці видачі, тому на цьому взаємодія з комфі припинилась.
Вибачте, що вам довелося зіткнутися з такими ситуаціями 😔 Ми точно не хотіли залишити у вас неприємне враження. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або телефоном, за яким його оформлювали, на [email protected] — прагнемо розібратися й стати кращими! 💚
Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Берковецька, 6Д Купив ноутбук за 93000 грн, виявилось що не працює відеокарта, звернувся до магазину на повернення, або обмін. По факту виявилось що вся мережа Comfy - це ШАХРАї. Функція повернення ( так як ти користувався ) вони кажуть, що не має, обмін є, але по факту його не погоджують ! Тобто купуєш не якісну річ, а шахраї з комфі тебе відшивають... Читати відгук Купив ноутбук за 93000 грн, виявилось що не працює відеокарта, звернувся до магазину на повернення, або обмін. По факту виявилось що вся мережа Comfy - це ШАХРАї. Функція повернення ( так як ти користувався ) вони кажуть, що не має, обмін є, але по факту його не погоджують ! Тобто купуєш не якісну річ, а шахраї з комфі тебе відшивають та не несуть відповідальності ! Зателефонував в Службу Прав Споживачів, мені повідомили який алгоритм дій треба виконати ! Бо працівники спеціально так кажуть щоб позбутись покупця з проблемою.... 1) підходите в куточок споживача, диветесь імя та призвище адміністратора 2) викликаєте його 3) складаєте з адміном ( якісну експертизу придбаного товару ) 4) термін ( 3 дні на виявлення ) та 14 днів ( на сервіс ), все що вище, 1% від вартості товару за день затримки оплачує продавець...
За все время покупала компьютер и два ноутбука и со всеми были проблемы.В компьютере были перепутаны детали,а ноутбуки работали ужасно.Даже мастера были в шоке кто собирал эти гаджеты.Если хотите сэкономить деньги и нервы не советую покупать здесь!
Нам прикро, що ваш досвід покупки залишився негативним. Вся техніка в COMFY є офіційною та має гарантію виробника. Якщо пристрій працює неналежним чином, його можна передати до авторизованого сервісного центру для діагностики та ремонту.
Щоб детально розібратися у вашому випадку, надішліть, будь ласка, інформацію про покупки (номер замовлення або чек) на [email protected] — ми готові допомогти.
Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом покупки. 09.10.25 о 22:10 я ення на кухонний комбайн і слайсер із повною оплатою онлайн. На сайті було чітко зазначено: доставка кур’єром Нової пошти, доплата 458 грн, прибуття 10.10.25. Саме через швидку доставку я погодилася переплатити, адже це був подарунок на день народження подруги. Вранці 10.10 я зателефонувала уточнити статус... Читати відгук Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом покупки. 09.10.25 о 22:10 я ення на кухонний комбайн і слайсер із повною оплатою онлайн. На сайті було чітко зазначено: доставка кур’єром Нової пошти, доплата 458 грн, прибуття 10.10.25. Саме через швидку доставку я погодилася переплатити, адже це був подарунок на день народження подруги.
Вранці 10.10 я зателефонувала уточнити статус замовлення — мені повідомили, що доставка буде лише завтра. Попросила скасувати кур’єра та забрати товар у магазині, пояснила, що мені потрібно саме сьогодні. Менеджер запропонував скасувати замовлення та оформити нове, але при цьому потрібно було знову оплатити, хоча кошти за перше замовлення ще не повернули.
Спочатку сказали, що повернення буде протягом 2 годин, потім — що 3–5 днів, а потім запевнили, що якщо я поїду в магазин і скажу про скасування, то гроші повернуть протягом 2 годин. Я поїхала, витратила свій час, а в магазині відповіли, що нічого зробити не можуть і не розуміють, хто мене взагалі туди відправив. Розмова з менеджером, який це порадив, у мене записана.
Після виходу з магазину я зателефонувала знову на гарячу лінію, і там вже була зовсім інша інформація: навіщо мене відправили в магазин — невідомо, а тепер потрібно написати заяву-скаргу на повернення коштів із поясненням, чому я відмовляюся від товару. Менеджер допомогла скласти звернення та сказала чекати дзвінка.
Ввечері 10.10, близько 20:15, я побачила у своєму додатку накладну, що мій скасований замовлення відправлено на Нову пошту! Знову телефоную — кажуть, що уточнять. Потім повідомили, що замовлення цей сама менеджер скасував ізапропонував знову оплатити, щоб оформити покупку заново і вже купити в магазині. Я пояснила дуже емоційно, що кошти за перше замовлення ще не повернули. Тоді менеджер сказав, що перевірить, чи можна оплату старого замовлення “перенести” на нове. Попросив зачекати 2 хвилини — я чекала з 20:30 до 21:00, після чого зв’язок обірвався, бо в них закінчився робочий день. Тобол менеджер просто тягнув час
У підсумку: • день втрачено; • подарунок не куплено; • гроші зависли; • повна відсутність відповідальності.
Вкрай розчарована сервісом Comfy. Жодної координації між менеджерами, постійно різна інформація, клієнтів відправляють куди попало, а потім роблять вигляд, що нічого не знають.
Переваги:
Зручний сайт
Недоліки:
Мінуси:
• Повна відсутність координації між менеджерами;
• Суперечлива інформація — кожен говорить своє;
• Даремно витрачений час і нерви;
• Гроші зависли після скасування замовлення;
• Байдужість до клієнта.
Висновок: сервіс Comfy залишив вкрай негативне враження. Ніхто не несе відповідальності, клієнта просто «футболять».
Перепрошуємо за такий складний і неприємний досвід 😔
Ми вже зафіксували звернення та передали його відповідальним колегам, щоб розібратися й надати вам зворотний зв’язок. Кошти вже мають бути на вашому рахунку, але якщо ще ні — дайте знати, ми перевіримо ситуацію додатково.
Дякуємо за ваш відгук і за можливість ставати кращими! 💚
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Жахливий магазаин, наживається на людиях які потрапили в скадуну ситуацію після обстрілу, підняття цін на Зарядні станції після обстрілу це мародерство, нікому не рокомендую нічого купляти в цих жахливих недолюдей
Ми мали певну партію зарядних станцій, але вона була обмежена — попит різко зріс, і товар розкупили буквально за день. Нові надходження ми отримали вже з оновленими цінами від постачальників, від яких теж залежимо.
Розуміємо, наскільки важливі такі товари у цей час, і робимо все можливе, щоб забезпечити клієнтів необхідною технікою 💚⚡️
Нам справді шкода, що у вас склалося таке враження 😔 Поділіться, будь ласка, деталями на [email protected] — зокрема, у якому саме магазині сталася ситуація. Це допоможе нам розібратися й стати кращими! 💚
Видалили мені заказ ці іді0ти і намагалися розвести на предоплату - Шахраї та Кидали !!! Знаючи які у них товари попадаються хлам. Закони прав споживачів їм не писані. Більше ні ногою в цю шарагу.
Недоліки:
Скотське відношення до старого клієнта, як до жуліка - хоча самі такими є, ніякої поваги та сервіса.
Наразі у вашому коментарі бракує деталей, щоб розібратися в ситуації. Будемо вдячні, якщо поділитеся номером замовлення або телефоном на [email protected] — перевіримо і надамо пояснення. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти!
Дякуємо вам за відгук. Актуальна вартість товару Туалетний папір Zewa Deluxe 3-шарова Персик 8 шт. (9011111035721) наразі становить 215 грн.
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та надати вам повну консультацію, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши промокод, який ви використовували під час оформлення замовлення.
Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Чоловік подарував на 32р знайомства, тиждень проробила і глюканула(закінчились зерна,а вона і далі варила"кіпяток"). Поїхала на сервіс на 18 днів, замінили плату та хочуть мені її повернути. Ви би користувались такою машиною за такі гроші після ремонту? Чоловік воює,я ВПО з інвалідністю,хотіла насолоджуватись подарунковою смачною кавою,тепер без машини і гроші не повертають.
Дякуємо за ваш відгук. На цей час щодо ваших вимог відповідальні колеги розглянули та надали письмову відповідь на звернення №1307786. Запрошуємо вас до магазину для ознайомлення. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Придбала електроскутер поїздила два дні акамулятори сіли і заряд не приймає, звернулася в сервісний центр потрібна заміна акамуляторів, Комфі відтягує з ремонтом відповідають що не гарантійний випадок
Переваги:
Ніяких
Недоліки:
Всі товари які купляла на комфі не мають ніяких гарантій
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже шкода, що після покупки у вас виникла така ситуація — ми розуміємо, наскільки це неприємно. Ми прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволений своєю покупкою та сервісом, тому хочемо детально розібратися у вашому випадку.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] вказавши: -номер замовлення або фіскального чека; -модель електроскутера; -дату покупки.
А також коротко опишіть ситуацію та коли ви зверталися до сервісного центру.
Ця інформація допоможе нам швидше перевірити деталі та знайти рішення. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
1.захожу в магазин нападают сразу же продажники 2. прихожу забирать интернет заказ, хочу Оплату частями, свои платежи хочу предложить, мало того шо они говорят нельзя, (хотя монобанк дает что можно) так и гарантию втюхивают. не предложили а втюхивает.
Нам дуже важливо, щоб кожен відвідувач наших магазинів отримував лише якісну консультацію, комфортний сервіс та позитивні враження від покупки. Нам щиро шкода, якщо ваш досвід був іншим.
Ми хочемо детально розібратися в цій ситуації, щоб виправити її та запобігти подібному в майбутньому. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] вказавши:
-адресу магазину, де це сталося, -орієнтовну дату та час вашого візиту, А також будь-які додаткові деталі, які допоможуть нам точніше розібратися. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Відгук про Comfy за адресою Дніпро, вул. Нижньодніпровська, 17Б ТРЦ «Караван» 14 сентября 2025 заказала водонагривач, обещали 17 после обеда. никто не звонил, звонила в поддержку, уверяли что товар "скоро доставят" . по итогу уже почти в 21 00 мне сказал что товар вообще не привезен на склад из другого города, из личного кабинета заказ удалили!!! но я всегда делаю фото заказа Заказ 60776534 осталась переписка в телеграмме, потом сделали... Читати відгук 14 сентября 2025 заказала водонагривач, обещали 17 после обеда. никто не звонил, звонила в поддержку, уверяли что товар "скоро доставят" . по итогу уже почти в 21 00 мне сказал что товар вообще не привезен на склад из другого города, из личного кабинета заказ удалили!!! но я всегда делаю фото заказа Заказ 60776534 осталась переписка в телеграмме, потом сделали так будто я САМА отменила заказ и пытались обвинить меня в том что якобы не принимала товар!!! все это почти в 21.00 но сохранился аудиозаписи где горе менеджеры рассказывают что "стался системный збий!" всегда делаю записи подобных разговоров и не зря
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності з доставкою 😔🙏 Замовлення, оформлене 14 вересня з доставкою на 17.09, не було виконане через системний збій. Попереднє замовлення у вашому кабінеті відображається як скасоване, адже його було переоформлено на нове.
Актуальна дата доставки зараз зазначена як 21.09, і ми обов’язково проконтролюємо цей процес, щоб цього разу все відбулося вдало. А щоб наступні покупки були ще приємнішими, даруємо бонуси — перевірте вашу бонусну картку 😊🎁🧡
менее года назад в комфи г Тернополь купил холодильник вестфрост cx263wb, начало отрываться резиновое уплотнение на двери холодильной камеры. обратились в сервис сказали шо якобы не гарантийный случай, хотя в гарантийном талоне не указано шо какие то части холодильника не входят в гарантию. за вызов мастера 1100гр и не говорят цену уплотнения, потом поставят перед фактом... Читати відгук менее года назад в комфи г Тернополь купил холодильник вестфрост cx263wb, начало отрываться резиновое уплотнение на двери холодильной камеры. обратились в сервис сказали шо якобы не гарантийный случай, хотя в гарантийном талоне не указано шо какие то части холодильника не входят в гарантию. за вызов мастера 1100гр и не говорят цену уплотнения, потом поставят перед фактом платить сколько скажут. отказались от такого сервиса и сказали шо будем писать отзывы о работе их сервиса. ответ был -*бан*. напечатал отзыв в комфи , не опубликовали и это я ещё промолчал о эпопее доставки холодильника через ругательства, хотя услуга была оплачена. вывод: магазин не хочет поддерживать хорошую репутацию, продаёт товары без гарантийного обслуживания хотя гарантия указана, не публикует отрицательные отзывы, больше в комфи покупать не буду и всем не советую
Нам прикро, що у вас склалося таке враження про сервіс. Хочемо пояснити: на всі товари у мережі COMFY діє офіційна гарантія від виробника — у випадку холодильника Vestfrost це 1 рік. Водночас пошкодження ущільнювача зазвичай не належать до гарантійних випадків. Остаточне рішення приймає сервісний центр виробника.
Замовила мікрохвильову Горенья на сайті з платною доставкою. Вона через Тиждень зламалась, перестала гріти. Я подзвонила оператору і мені просто запропонували звернутись в сервісний центр (працює тільки в будні) Самостійно повезла в сервісний центр за власний кошт, туди і назад це майже половина вартості мікрохвильовки. Написала про все це відгук на сайті. Сьогодні мені телефонує оператор комфі і каже,... Читати відгук Замовила мікрохвильову Горенья на сайті з платною доставкою. Вона через Тиждень зламалась, перестала гріти. Я подзвонила оператору і мені просто запропонували звернутись в сервісний центр (працює тільки в будні) Самостійно повезла в сервісний центр за власний кошт, туди і назад це майже половина вартості мікрохвильовки. Написала про все це відгук на сайті. Сьогодні мені телефонує оператор комфі і каже, що я могла не везти за свій рахунок а відправити в сервіс через них за їх рахунок і що він виправить мій коментар, бо доставка не відносяться до товару.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Дійсно, техніку за гарантією можна передати як у будь-якому магазині COMFY, так і напряму до сервісного центру. Перепрошуємо, що процес доставки зайняв стільки часу та коштів 😔🙏
Хочемо уточнити: перед публікацією на сайті всі відгуки проходять модерацію та мають стосуватися саме товару та досвіду його використання. Тому деякі деталі могли бути відредаговані — про це ми завжди повідомляємо.
Щоб додатково розібратися у вашій ситуації, будь ласка, надішліть номер замовлення або телефон на [email protected] (тема листа: відгук 2239829) 📩 Ваш досвід дуже важливий для нас і допомагає ставати кращими 💚🧡
Доброго дня. Робив онлайн замовлення 06.09.25, все було чудово, замовлення підтверджене та мало приїхати до мене 09.09.25. Мені його скасували через брак замовлення та створили нове, яке мало приїхати 10.09.25, яке також скасували через брак. Мені так і не вдалося зробити замовлення. Та найбільш обурило те, що мені тричі казали, що все гаразд, сьогодні буде відправлено. Некваліфікований персонал, який не... Читати відгук Доброго дня. Робив онлайн замовлення 06.09.25, все було чудово, замовлення підтверджене та мало приїхати до мене 09.09.25. Мені його скасували через брак замовлення та створили нове, яке мало приїхати 10.09.25, яке також скасували через брак. Мені так і не вдалося зробити замовлення. Та найбільш обурило те, що мені тричі казали, що все гаразд, сьогодні буде відправлено. Некваліфікований персонал, який не може створити та відправити замовлення... або сказати, буде воно чи ні...
Вибачте за незручності 🙏 Ймовірно, відбувалося скасування закупівлі постачальником. Ми готові перевірити все детально та надати вам зворотний зв’язок 🤝 Будь ласка, напишіть номер замовлення або свій номер телефону на [email protected] (тема листа: відгук 2239656) 📩
Купив флешку, на не вистачало аж 16гб!!! пам'яті, написав відгук на їх сайті, а вони його не публікують, вчора працівник сказав що його бачать і він буде опублікований сьогодні, а сьогодні інша працівниця каже що не бачить його! Диво просто. Ось так вони хочуть продати х..й товар що не публікують негативні відгуки!
Нам прикро, що у вас виникло таке враження 😔 Ми публікуємо і позитивні, і негативні відгуки, але іноді потрібен час на модерацію. Щодо флешки — ми зацікавлені перевірити ситуацію детальніше. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або контактом на пошту [email protected] 📩, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
На днях купил средство от тараканов (дихлофос) в другом магазине. Очень хорошее средство, если на прямую в них бризгать, то падают через несколько секунд. Также имеет специфический химический запах, ну это понятно, яд же всё таки. Следующую баночку купил на сайте Comfy. Побрызгал а они на него вообще не реагируют! Побрызгал и несколько штук (побрызганных) поместил в банку. ... Читати відгук На днях купил средство от тараканов (дихлофос) в другом магазине. Очень хорошее средство, если на прямую в них бризгать, то падают через несколько секунд. Также имеет специфический химический запах, ну это понятно, яд же всё таки. Следующую баночку купил на сайте Comfy. Побрызгал а они на него вообще не реагируют! Побрызгал и несколько штук (побрызганных) поместил в банку. Через несколько часов посмотрел, они бегают как ни в чем не бывало. На запах жидкость вообще не пахнет. Такое ощущение, что вода с под крана. Хотя банка вроде и не отличается от первого варианта и срок годности ого. Вообщем выброшенные деньги!
Шкода, що товар виявився неефективним 😔 Поділіться, будь ласка, номером замовлення та фото засобу 📸 на пошту [email protected], щоб ми могли перевірити партію і допомогти з вирішенням цього питання.
У суботу - 30 серпня 2025 року, близько 11.30 - 12.00 годині, перебуваючи у магазині "Комфі", розташованому на 2-му поверсі Торгово-розважальгого центру "Київ", у місті Полтаві, по вулиці Зіньківській, 6/1А, приїхваши з міста Лубни, ми - я та мій чоловік з донькою, вирішили придбати телевізор торгової марки LG. Ми підійшли до вітрини з телевізорами вказаної тогової марки та вирішили звернутися... Читати відгук У суботу - 30 серпня 2025 року, близько 11.30 - 12.00 годині, перебуваючи у магазині "Комфі", розташованому на 2-му поверсі Торгово-розважальгого центру "Київ", у місті Полтаві, по вулиці Зіньківській, 6/1А, приїхваши з міста Лубни, ми - я та мій чоловік з донькою, вирішили придбати телевізор торгової марки LG. Ми підійшли до вітрини з телевізорами вказаної тогової марки та вирішили звернутися до персоналу магазину, але побачили наступну брутальну картину. Представник торгової марки (промоутер) LG Віталій Котельников (на виляд років 45 - 50, з короткою стрижкою та сивою бородою), застосовуючи матюки, обізвав іншого покупця (років 30 - 35 на вигляд) словами: "ЧОРТ" та "УХИЛЯНТ"! Матюкові слова ми, як культурні виховані люди, - з етичних міркувань, - не зазначаємо! Така груба, брутальна, хуліганська поведінка ВІДВЕРНУЛА НАС від Мережи магазинів "Комфі" та ПОЗБАВИЛА ДОВІРИ до торгової марки LG, - оскільки їх, так звані "представники" вдаються до відвертого брутального хамства до покупців, то щож буде у випадку можливого сервісного обслуговування? Після цього ми піщли до інших магазинів побутової техніки та придбали телевізор іншої торгівельної марки. Вважаємо, що така поведінка Віталія Котельникова свідчить про його деградацію та порівнює його із російськими загарбниками!
Дякуємо, що поділилися ситуацією. Нам відомо про цей випадок, і ми вже передали інформацію керівництву для реагування, адже ми не допускаємо подібного ставлення у магазинах COMFY.
Сподіваємось, що наступний ваш візит буде максимально комфортним і приємним 💚🧡
Вибачте за цей досвід — ми точно не хотіли вас розчарувати 🙏 Поділіться номером замовлення 📝 на пошту [email protected], і ми з’ясуємо, чому доставка не відбулась, та допоможемо швидше вирішити питання.
Я в шоці від організації цього магазину
Ми чекаємо на доставку нам позвонили ,що техніки не має в наявності а гроші вони не можуть повернути всі зразу.
Це що якісь аферисти ,це що за шарашкіна кантора???
Непрофесіоналізм ,безвідповідальність і не повага до клієнтів.
Якщо вчасно не вирішити всі незручності я звернуся до суду
Пробите дно чергове
Компанія Comfy продає зіпсовану техніку!!!
Хочу застерегти покупців що коли ви не можете забрати і перевірити товар безпосередньо в магазині і вам привозять техніку за адресою, не відпускайте логістів до тих пір поки вони з вами не включать техніку, якщо 2 години або навіть сутки (це буває с холодильниками) давайте їм стілець і нехай очікують біля ліфта, тільки потім підписуйте товаротранспортну накладну про отримання техніки, нажаль інших варіантів з комфі не існує щоб не попасти в таку ситуацію як у нас.
Дякуємо, що детально описали ситуацію.
За результатами перевірки ІТ-спеціаліст виявив ознаки самостійного пошкодження екрана, тому, на жаль, в обміні було відмовлено.
Наразі зареєстровано ваше письмове звернення — відповідь надасть юридичний департамент у встановлений термін (до 30 днів).
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Развод во всем
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ситуація склалася саме так 🙏
Хочемо розібратися детальніше — надішліть, будь ласка, номер замовлення або копію чека на [email protected].
Щодо бонусів — вони мають фіксований термін дії, проте якщо система відобразила інші дані, ми обов’язково перевіримо причину ✅
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Ужасный магазин продавы. Хомят дерзко. Говорят. Купили ноутбук. Он.
Вибачте, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією 😔
Ми обов’язково допоможемо розібратися. Уся техніка, придбана в COMFY, має офіційну гарантію від виробника. Якщо пристрій працює некоректно, його можна передати до авторизованого сервісного центру на діагностику з подальшим ремонтом.
Будь ласка, напишіть нам на [email protected] ваші контакти та дані покупки — перевіримо, що саме сталося в магазині, і повернемося до вас із відповіддю 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Comfy не надає гарантії на свої товари.
За законом гарантійний талон є обов'язковим, і виробник на своєму сайті зазначає про необхідність гарантійного талону. У мене є лише накладна, без зазначення терміну гарантії та серійного коду товару. Якщо товар вийде з... Читати відгук Товар на 35000 грн прийшов без гарантії.Після звернення до служби підтримки попросили сфотографувати серійний номер і «трохи почекати». Потім відповіли, що гарантія для ремонту не потрібна.
За законом гарантійний талон є обов'язковим, і виробник на своєму сайті зазначає про необхідність гарантійного талону. У мене є лише накладна, без зазначення терміну гарантії та серійного коду товару. Якщо товар вийде з ладу — скажуть що не в них купила. Погані відгуки у себе не публікують.
До цього замовлення, також купила в них телевізор, шкода, що одразу не подивилась що там також гарантійного талону немає. Пропіарена шарашкіна контора.
Вибачте, що отримання гарантійного талона зайняло стільки часу. Для більшості брендів зараз достатньо мати фіскальний чек — саме він підтверджує гарантію.
Але за вашим запитом ми завжди можемо надати талон додатково.
Дякуємо, що повідомили про ситуацію — раді, що все вдалося владнати!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Фігня, не ідіть
не привезли товар
Вибачте, що доставка затягнулася 😔
Ми обов’язково перевіримо цей випадок і передамо його колегам із логістики, щоб уникнути подібних ситуацій надалі. Якщо ви ще не отримали замовлення — надішліть, будь ласка, його номер або номер телефону на [email protected], щоб ми могли допомогти 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Крик душі!!!
Зробили замовлення м.Кременчук по вул Небесної Сотні ,3А, холодильник LG, доставка була 17.09.2025 ,після детального огляду виявили ряд недоліків ,за короткий час сповістили гарячу лінію,та звернулися в магазин для реєстрації заяви 1312418, холодильник в цей день,так і не хотіли забрати.В мене питання на дану годину,тобто 22.50 тривога,куди я маю діти двох неповнолітніх дітей,... Читати відгук На зараз в мене крик душі!
Зробили замовлення м.Кременчук по вул Небесної Сотні ,3А, холодильник LG, доставка була 17.09.2025 ,після детального огляду виявили ряд недоліків ,за короткий час сповістили гарячу лінію,та звернулися в магазин для реєстрації заяви 1312418, холодильник в цей день,так і не хотіли забрати.В мене питання на дану годину,тобто 22.50 тривога,куди я маю діти двох неповнолітніх дітей, якщо холодильник стоїть в прихожій.Ганьба!!!
Щиро вибачаємося за ситуацію та неприємності, з якими ви зіткнулися 😔
Сервісний забір техніки не завжди можливий у день звернення, оскільки потребує логістичного узгодження.
За вашим зверненням ситуацію вже вирішено, і ви отримали нову техніку — нехай вона працює бездоганно та довго служить 🙌🏻💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Самые некачественные товары
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що техніка виявилася несправною вже на початку користування 😔
Усі товари, які реалізує COMFY, мають офіційну гарантію виробника. Якщо ви помітили несправність, варто звернутися до сервісного центру — фахівці проведуть діагностику та виконають ремонт, а якщо це неможливо, нададуть висновок для обміну або повернення коштів.
Також звертаємо увагу, що обмін чи повернення товарів, які вже були у використанні, протягом 14 днів не передбачене законодавством.
Ви повідомляєте, що техніка вже передана на сервіс — можемо уточнити поточний статус ремонту й розібратися, чому виникли труднощі з отриманням тимчасового підмінного пристрою. Напишіть, будь ласка, на пошту [email protected] з номером телефону або актом прийому-передачі. Ми поруч і завжди готові допомогти! 🙌🏻💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Обережно Шахраї розводять на предоплату!
Якщо ви бездарі і у вас проблеми з Логістикую це вагі проблеми,
- а не покупця .
Предоплату вимагають тільки Шахраї - враховуючи що товар з цієї категорії у вас Брак і Хлам беу возврат в більшості,
а не пожкодження упаковки, як вказуєте... Читати відгук Замовив товар з Уцінки мене знову ті жуліки намагались розвести на Предоплату при оформленні.
Якщо ви бездарі і у вас проблеми з Логістикую це вагі проблеми,
- а не покупця .
Предоплату вимагають тільки Шахраї - враховуючи що товар з цієї категорії у вас Брак і Хлам беу возврат в більшості,
а не пожкодження упаковки, як вказуєте !
Придбаю значить в інших, вам покупці не потрібні !
Яким треба бути дятлами, щоб відключили автоматичну обробку на 1шт. товара цієї категорії і тепер не можливо отримати товар по заказі навіть, якщо він в магазині.
Клієнти заважаютт чілити
Вибачте, що вам довелося зіткнутися з такими ситуаціями 😔
Ми точно не хотіли залишити у вас неприємне враження. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або телефоном, за яким його оформлювали, на [email protected] — прагнемо розібратися й стати кращими! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна Показати 2 відповіді
Комфи це - Шахраї
1) підходите в куточок споживача, диветесь імя та призвище адміністратора
2) викликаєте його
3) складаєте з адміном ( якісну експертизу придбаного товару )
4) термін ( 3 дні на виявлення ) та 14 днів ( на сервіс ), все що вище, 1% від вартості товару за день затримки оплачує продавець...
Боремось...Далі буле.....
Ноутбуки дно
Нам прикро, що ваш досвід покупки залишився негативним.
Вся техніка в COMFY є офіційною та має гарантію виробника. Якщо пристрій працює неналежним чином, його можна передати до авторизованого сервісного центру для діагностики та ремонту.
Щоб детально розібратися у вашому випадку, надішліть, будь ласка, інформацію про покупки (номер замовлення або чек) на [email protected] — ми готові допомогти.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Comfy , це просто дно
09.10.25 о 22:10 я ення на кухонний комбайн і слайсер із повною оплатою онлайн. На сайті було чітко зазначено: доставка кур’єром Нової пошти, доплата 458 грн, прибуття 10.10.25. Саме через швидку доставку я погодилася переплатити, адже це був подарунок на день народження подруги.
Вранці 10.10 я зателефонувала уточнити статус... Читати відгук Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом покупки.
09.10.25 о 22:10 я
Вранці 10.10 я зателефонувала уточнити статус замовлення — мені повідомили, що доставка буде лише завтра. Попросила скасувати кур’єра та забрати товар у магазині, пояснила, що мені потрібно саме сьогодні. Менеджер запропонував скасувати замовлення та оформити нове, але при цьому потрібно було знову оплатити, хоча кошти за перше замовлення ще не повернули.
Спочатку сказали, що повернення буде протягом 2 годин, потім — що 3–5 днів, а потім запевнили, що якщо я поїду в магазин і скажу про скасування, то гроші повернуть протягом 2 годин. Я поїхала, витратила свій час, а в магазині відповіли, що нічого зробити не можуть і не розуміють, хто мене взагалі туди відправив. Розмова з менеджером, який це порадив, у мене записана.
Після виходу з магазину я зателефонувала знову на гарячу лінію, і там вже була зовсім інша інформація: навіщо мене відправили в магазин — невідомо, а тепер потрібно написати заяву-скаргу на повернення коштів із поясненням, чому я відмовляюся від товару. Менеджер допомогла скласти звернення та сказала чекати дзвінка.
Ввечері 10.10, близько 20:15, я побачила у своєму додатку накладну, що мій скасований замовлення відправлено на Нову пошту! Знову телефоную — кажуть, що уточнять. Потім повідомили, що замовлення цей сама менеджер скасував ізапропонував знову оплатити, щоб оформити покупку заново і вже купити в магазині. Я пояснила дуже емоційно, що кошти за перше замовлення ще не повернули. Тоді менеджер сказав, що перевірить, чи можна оплату старого замовлення “перенести” на нове. Попросив зачекати 2 хвилини — я чекала з 20:30 до 21:00, після чого зв’язок обірвався, бо в них закінчився робочий день. Тобол менеджер просто тягнув час
У підсумку:
• день втрачено;
• подарунок не куплено;
• гроші зависли;
• повна відсутність відповідальності.
Вкрай розчарована сервісом Comfy.
Жодної координації між менеджерами, постійно різна інформація, клієнтів відправляють куди попало, а потім роблять вигляд, що нічого не знають.
Перепрошуємо за такий складний і неприємний досвід 😔
Ми вже зафіксували звернення та передали його відповідальним колегам, щоб розібратися й надати вам зворотний зв’язок. Кошти вже мають бути на вашому рахунку, але якщо ще ні — дайте знати, ми перевіримо ситуацію додатково.
Дякуємо за ваш відгук і за можливість ставати кращими! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жахливий магазаин, мародерство
Дякуємо за ваш відгук.
Ми мали певну партію зарядних станцій, але вона була обмежена — попит різко зріс, і товар розкупили буквально за день. Нові надходження ми отримали вже з оновленими цінами від постачальників, від яких теж залежимо.
Розуміємо, наскільки важливі такі товари у цей час, і робимо все можливе, щоб забезпечити клієнтів необхідною технікою 💚⚡️
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жахливий магазин
Нам справді шкода, що у вас склалося таке враження 😔
Поділіться, будь ласка, деталями на [email protected] — зокрема, у якому саме магазині сталася ситуація. Це допоможе нам розібратися й стати кращими! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
К***й магазин
Знаючи які у них товари попадаються хлам.
Закони прав споживачів їм не писані.
Більше ні ногою в цю шарагу.
Наразі у вашому коментарі бракує деталей, щоб розібратися в ситуації. Будемо вдячні, якщо поділитеся номером замовлення або телефоном на [email protected] — перевіримо і надамо пояснення. Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Ціна на товари
Дякуємо вам за відгук.
Актуальна вартість товару Туалетний папір Zewa Deluxe 3-шарова Персик 8 шт. (9011111035721) наразі становить 215 грн.
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та надати вам повну консультацію, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши промокод, який ви використовували під час оформлення замовлення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Кавомашина WMF660
Дякуємо за ваш відгук.
На цей час щодо ваших вимог відповідальні колеги розглянули та надали письмову відповідь на звернення №1307786.
Запрошуємо вас до магазину для ознайомлення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Електроскутер не працює
Дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже шкода, що після покупки у вас виникла така ситуація — ми розуміємо, наскільки це неприємно.
Ми прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволений своєю покупкою та сервісом, тому хочемо детально розібратися у вашому випадку.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected]
вказавши:
-номер замовлення або фіскального чека;
-модель електроскутера;
-дату покупки.
А також коротко опишіть ситуацію та коли ви зверталися до сервісного центру.
Ця інформація допоможе нам швидше перевірити деталі та знайти рішення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
обман как обычно
2. прихожу забирать интернет заказ, хочу Оплату частями, свои платежи хочу предложить, мало того шо они говорят нельзя, (хотя монобанк дает что можно) так и гарантию втюхивают.
не предложили а втюхивает.
Дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже важливо, щоб кожен відвідувач наших магазинів отримував лише якісну консультацію, комфортний сервіс та позитивні враження від покупки. Нам щиро шкода, якщо ваш досвід був іншим.
Ми хочемо детально розібратися в цій ситуації, щоб виправити її та запобігти подібному в майбутньому.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected]
вказавши:
-адресу магазину, де це сталося,
-орієнтовну дату та час вашого візиту,
А також будь-які додаткові деталі, які допоможуть нам точніше розібратися.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Не выполняют заказ, обвиняют заказчика
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності з доставкою 😔🙏
Замовлення, оформлене 14 вересня з доставкою на 17.09, не було виконане через системний збій. Попереднє замовлення у вашому кабінеті відображається як скасоване, адже його було переоформлено на нове.
Актуальна дата доставки зараз зазначена як 21.09, і ми обов’язково проконтролюємо цей процес, щоб цього разу все відбулося вдало. А щоб наступні покупки були ще приємнішими, даруємо бонуси — перевірте вашу бонусну картку 😊🎁🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна Показати 1 відповідь
нет гарантийного обслуживания , скрывают негативные отзывы о товаре
Нам прикро, що у вас склалося таке враження про сервіс. Хочемо пояснити: на всі товари у мережі COMFY діє офіційна гарантія від виробника — у випадку холодильника Vestfrost це 1 рік. Водночас пошкодження ущільнювача зазвичай не належать до гарантійних випадків. Остаточне рішення приймає сервісний центр виробника.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Поганий сервіс та замовчування ситуації
Вона через Тиждень зламалась, перестала гріти. Я подзвонила оператору і мені просто запропонували звернутись в сервісний центр (працює тільки в будні)
Самостійно повезла в сервісний центр за власний кошт, туди і назад це майже половина вартості мікрохвильовки. Написала про все це відгук на сайті.
Сьогодні мені телефонує оператор комфі і каже,... Читати відгук Замовила мікрохвильову Горенья на сайті з платною доставкою.
Вона через Тиждень зламалась, перестала гріти. Я подзвонила оператору і мені просто запропонували звернутись в сервісний центр (працює тільки в будні)
Самостійно повезла в сервісний центр за власний кошт, туди і назад це майже половина вартості мікрохвильовки. Написала про все це відгук на сайті.
Сьогодні мені телефонує оператор комфі і каже, що я могла не везти за свій рахунок а відправити в сервіс через них за їх рахунок і що він виправить мій коментар, бо доставка не відносяться до товару.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Дійсно, техніку за гарантією можна передати як у будь-якому магазині COMFY, так і напряму до сервісного центру. Перепрошуємо, що процес доставки зайняв стільки часу та коштів 😔🙏
Хочемо уточнити: перед публікацією на сайті всі відгуки проходять модерацію та мають стосуватися саме товару та досвіду його використання. Тому деякі деталі могли бути відредаговані — про це ми завжди повідомляємо.
Щоб додатково розібратися у вашій ситуації, будь ласка, надішліть номер замовлення або телефон на [email protected] (тема листа: відгук 2239829) 📩 Ваш досвід дуже важливий для нас і допомагає ставати кращими 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жахливе обслуговування
Робив онлайн замовлення 06.09.25, все було чудово, замовлення підтверджене та мало приїхати до мене 09.09.25.
Мені його скасували через брак замовлення та створили нове, яке мало приїхати 10.09.25, яке також скасували через брак.
Мені так і не вдалося зробити замовлення. Та найбільш обурило те, що мені тричі казали, що все гаразд, сьогодні буде відправлено. Некваліфікований персонал, який не... Читати відгук Доброго дня.
Робив онлайн замовлення 06.09.25, все було чудово, замовлення підтверджене та мало приїхати до мене 09.09.25.
Мені його скасували через брак замовлення та створили нове, яке мало приїхати 10.09.25, яке також скасували через брак.
Мені так і не вдалося зробити замовлення. Та найбільш обурило те, що мені тричі казали, що все гаразд, сьогодні буде відправлено. Некваліфікований персонал, який не може створити та відправити замовлення... або сказати, буде воно чи ні...
Вибачте за незручності 🙏
Ймовірно, відбувалося скасування закупівлі постачальником. Ми готові перевірити все детально та надати вам зворотний зв’язок 🤝
Будь ласка, напишіть номер замовлення або свій номер телефону на [email protected] (тема листа: відгук 2239656) 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Видаляють негативні відгуки за товар!
Нам прикро, що у вас виникло таке враження 😔
Ми публікуємо і позитивні, і негативні відгуки, але іноді потрібен час на модерацію. Щодо флешки — ми зацікавлені перевірити ситуацію детальніше. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або контактом на пошту [email protected] 📩, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Поддельный товар.
Шкода, що товар виявився неефективним 😔
Поділіться, будь ласка, номером замовлення та фото засобу 📸 на пошту [email protected], щоб ми могли перевірити партію і допомогти з вирішенням цього питання.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Хамство персоналу!
Вважаємо, що така поведінка Віталія Котельникова свідчить про його деградацію та порівнює його із російськими загарбниками!
Дякуємо, що поділилися ситуацією. Нам відомо про цей випадок, і ми вже передали інформацію керівництву для реагування, адже ми не допускаємо подібного ставлення у магазинах COMFY.
Сподіваємось, що наступний ваш візит буде максимально комфортним і приємним 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жах.Не рекомендую.
Вибачте за цей досвід — ми точно не хотіли вас розчарувати 🙏
Поділіться номером замовлення 📝 на пошту [email protected], і ми з’ясуємо, чому доставка не відбулась, та допоможемо швидше вирішити питання.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна