Відгук про Comfy за адресою Черкаси, бул. Шевченка, 208/1 Добрий день , багатенько купував я в комфі ,хотілось написати і свій відгук ,асортимент товара великий ,не потрібно йти до магазину тратить час це все можна передивитись по інтернеті ціни характеристики общим все про товар ,ціни є на деякі товари нижче чим в конкурентів ,в принципі хороший магазин , одне тільки зауваження до працівників які там працюють молоді хлопці треба... Читати відгук Добрий день , багатенько купував я в комфі ,хотілось написати і свій відгук ,асортимент товара великий ,не потрібно йти до магазину тратить час це все можна передивитись по інтернеті ціни характеристики общим все про товар ,ціни є на деякі товари нижче чим в конкурентів ,в принципі хороший магазин , одне тільки зауваження до працівників які там працюють молоді хлопці треба не дивитись з під лоба а бути чемним з покупцями які доречі вам платять кошти за товар ,дівчата красиві і чемні дуже ,а от хлопці ведуть себе наче в себе в дома , по гарячій лініі співробітники добрі ,гарно консультують ,бистро беруть слухавку
Переваги:
Гарний великий магазин ,великий асортимент товару
Недоліки:
Хлопцям молодим які там працюють потрібно бути чемними до клієнтів особливо які за них старші більше чем на 20 років
Добрий день! Андрію, неймовірно приємно отримувати такі відгуки від наших постійних клієнтів. Якщо вам подобається, то ми рухаємося в правильному напрямку!Дякуємо вам, що обираєте наші магазини для покупки ♥. Зауваження приймаються✔ передамо керівництву.
Відгук про Comfy за адресою Охтирка, вул. Шевченка, 3 Магазин Comfy виділяється серед всіх інших тому що цей магазин продає електричні товари , на мою думку такі магазини одні з найпоширеніших . Але цей магазин відзначається поганими оцінками, Найбільше їм неподобається якість товару. Також в кожної людини різні думки але моя думка про магазин добра тому нічого поганого неможу сказати
Переваги:
Ціна незанапто висока та відповідає опису
Недоліки:
В деяких електричних товарах погана якісь але незавжди!
Дякуємо, що поділилися своєю думкою! Ми цінуємо ваші позитивні слова 😊 Якщо у вас виникли питання або непорозуміння щодо якості конкретного товару, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки faq.comfy.ua/contact-us — ми готові допомогти! 🧡💚
Бачу одні негативні відгуки , кажись коли все в порядку ніхто не пише добрі відгуки, тож Я напишу свій. В Комфі буваю часто , купляю переважно електроніку, було що купив Xiaomi Readmi 8T , побачив брак , датчик приближення не працював ( при взятті трубки під час дзвінка дисплей вимикався ) , через тиждень після покупки прийшов повернути в... Читати відгук Бачу одні негативні відгуки , кажись коли все в порядку ніхто не пише добрі відгуки, тож Я напишу свій. В Комфі буваю часто , купляю переважно електроніку, було що купив Xiaomi Readmi 8T , побачив брак , датчик приближення не працював ( при взятті трубки під час дзвінка дисплей вимикався ) , через тиждень після покупки прийшов повернути в магазин , продавці там і на заводські скидали і прошивки оновлювали , але не помогло , тоді просто повернення зробив , але одне але , вони попросили щоб я вказав причину повернення написати , що мені колір не сподобався , напевно так легше повернути , і нічо гроші вернули зразу , без криків без нічого.
Був купував 32 дюймовий телевізор , продавець- консультант мені все показав розказав, повністю все перевірив , показував альтернативи , які на його думку кращі за ту ж саму ціну , звичайно що також впарював якусь там додаткову гарантію і послуги , але це ж його заробіток. Також купував інший андроїд , працює досі , павербанки купував , навушники і багато іншого , все нормально.
Вікторе, щиро дякуємо за ваш відгук 😊. Ми щасливі, що ви задоволені покупками та обслуговуванням. Ваші позитивні враження – це те, що надихає нас працювати ще КРАЩе! Звертайтеся, якщо знадобиться допомога, і до нових зустрічей у наших магазинах! 💚🧡
Дякуємо за такий чудовий відгук! Ми щасливі, що ваша бабуся задоволена телефоном, і що покупка принесла радість 😊 Сподіваємося, що наступні замовлення також будуть на висоті! Будемо раді бачити вас знову 🌟
Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купували газову плиту для бабусі, допомогли з вибором, хлопець підійшов до підбору навіть здається з більшою завзятістю чим ми самі )))) оформили доставку за 1 грн (була тоді якась така акція), все добре, все працює дякую. Магазин у Львові в ТЦ форум.
Недоліки:
Якщо покупка не коштовна, то отримати нормальну пораду чи консультацію дуже тяжко ( читай неможливо)
Чудово, що ви отримали якісну консультацію й це допомогло визначитись з вибором. Нехай кожна покупка приносить радість, а газова плита служить довгі роки!
Ми завжди ставимо за мету надавати високий рівень обслуговування, тож незалежно від цінової категорії товару – залюбки допоможемо підібрати найкращий варіант.
Не нравится только,что у вас получение онлайн заказов как то не продумано...в розетке это лучше устроено получаешь чек идешь и даешь этот чек а у вас объяснять нужно(не удобно)как то обустройте получение онлайн заказов у себя в магазине...
Добрий день! Дякуємо вам за відгук та за те, що обираєте магазини COMFY для ваших покупок! Ми цінуємо ваші коментарі та побажання щодо покращення умов видачі онлайн замовлень. Приймаємо і будемо апгрейдити, щоб зробити процес отримання онлайн замовлень максимально зручним ;-)
Купую вже не перший раз в Комфі. Сказати, що все завжди ідеально не можу, але і з якимись серйозними проблемами не мав справи. Було таке, що навушники по гарантіі "ремонтували" два тижні. Це при тому, що їх треба було просто перезавантажити. Це мабуть саме неприємне. А так все наче норм. З позитивного в обслуговуванні те, що досить швидко оформлюють замовлення,... Читати відгук Купую вже не перший раз в Комфі. Сказати, що все завжди ідеально не можу, але і з якимись серйозними проблемами не мав справи. Було таке, що навушники по гарантіі "ремонтували" два тижні. Це при тому, що їх треба було просто перезавантажити. Це мабуть саме неприємне. А так все наче норм. З позитивного в обслуговуванні те, що досить швидко оформлюють замовлення, без зайвих нав'язувань додаткових послуг, принаймі у магазині нашого міста так. У тому ж Фокстроті, що поруч з Комфі, все кардинально відрізняється в протилежний бік. У порівнянні Комфі значно виграє.
Переваги:
Швидке обслуговування
Великий вибір товарів
Привітний персонал
Зручний сайт
Недоліки:
Не завжди оптимізована робота з чергою
Вирішення гарантійних випввдків інколи йде не оптимальним шляхом, що викликає незрручності.
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час поділитись вашим досвідом. Якщо вам подобається, то ми рухаємося в правильному напрямку! Так, можуть бути питання, які потребують для вирішення більше часу ніж того хотілося б. І ми робимо і будемо робити все для того, щоб всі такі ситуації, не виникали, або мали якомога швидше рішення. До зустрічі COMFY!♥
Відгук про Comfy за адресою Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") Доброго дня! Купляли холодильник, є чеки, купляли гарантію на три роки, є чеки але бонусної карти і того номера телефону вже давно немає, як повернути кошти?
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук та запитання. Ви можете звернутись з вашим чеком в магазин для повернення вартості "Хеппі сервіс" на бонусний рахунок протягом 30-ти днів після закінчення дії страховки. Якщо ви втратили доступ до попереднього номера з якого ви робили цю покупку, можемо запропонувати вам пройти верифікацію для передачі звернення на об'єднання вашої старої та нової бонусних карт. Зверніться, будь ласка, до нашого чат-боту: https://comfy.ua/ua/contact.html , або за номером 0800303505. Ми завжди поруч. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Цены определенно высокие, менеджеры долбящие мозги в офлайн магазинах и много минусов, но факт остается фактом – онлайн магазин самый лучший из всех что наверное есть, что по дизайну что по пользованию. 100% выдают фискальный чек, возврат товара можно добиться, гарантия есть гарантия. Не идеально, но определенно лучше 90% на рынке аналогичных магазинов.
Кирило, добрий день і дякуємо вам за реалізм та позитивну оцінку ♥ Ви праві нам є над чим працювати і ми будемо працювати над поКращенням всіх наших сфер роботи, як онлайн так і у роздрібних магазинах. Якщо у вас є зауваження, щодо конкретної ситуації, напишіть нам на пошту чи то онлайн підтримки, все врахуємо та візьмемо на олівець, а якщо питання не вирішене, то зробимо все щоб його закрити.
Бережіть себе та близьких! З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
Відгук про Comfy за адресою Чернівці, вул. Хотинська, 43 Чудовий планшет. В ціновому сегменті без конкурентів. Екран пушка , звук ульот - а батарея тримає. Рекомендую
Добрий день! Дуже раді бачити такі позитивні відгуки щодо новенької моделі. Бажаємо приємного користування. Виникнуть питання - ми поруч! До наступних покупок. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Замовляв новий смартфон Самсунг на подарунок на сайті Comfy, який забрав в магазині у Семафорному провулку. Коробка була запечатана пломбою, тому ніяких сумнівів щодо необхідності перевірки стану телефону не було. Коли коробку відкрили і зняли плівку із скла виявилось що на телефоні є маленька подряпина і відсутня транспортувальна плівка на гранях. Звернувся на гарячу лінію компанії Comfy - виявилось що... Читати відгук Замовляв новий смартфон Самсунг на подарунок на сайті Comfy, який забрав в магазині у Семафорному провулку. Коробка була запечатана пломбою, тому ніяких сумнівів щодо необхідності перевірки стану телефону не було. Коли коробку відкрили і зняли плівку із скла виявилось що на телефоні є маленька подряпина і відсутня транспортувальна плівка на гранях. Звернувся на гарячу лінію компанії Comfy - виявилось що телефон був останній і з вітрини. Яким чином пломба на коробці не була пошкодженою не зрозуміло. Запропонували повернути телефон і повернути гроші. Проблему вирішено. Компанія продемонструвала відповідальне ставлення до клієнтів, а менеджери компетентність.
Переваги:
Відповідальність і компетентність менеджерів гарячої лінії
Добрий день! Дякуємо що поділились історією та залишили відгук. Бажаємо вам приємного користування. Відгуки завжди нас дуже мотивують надавати якісну консультацію, приємну та комфортну атмосферу для покупців нашої мережі. Виникнуть запитання - ми поруч. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Добрий день! Дякуємо, що ви з нами! Працюємо для вас щодня пропонуючи товари за оптимальними цінами і цікавими акціями. Зазвичай всі акції є на нашому сайті - впевнені ви зможете підібрати щось цікаве для себе! Приємних вражень з COMFY♥!
Монітор Самсунг Одісей 27. Щиро дякую керівництву та співробітникам, які пішли нам на зустріч, та провели перевірку тріснутого монітору, швидше, ніж було зазначено в умовах договору. 4 ставлю лише за те, що майже місяць ми без монітору, та не дуже коректно було спочатку уяснено що нас чекає в тому чи іншому випадку! Але спрацювали ви на 5💥. Наша... Читати відгук Монітор Самсунг Одісей 27. Щиро дякую керівництву та співробітникам, які пішли нам на зустріч, та провели перевірку тріснутого монітору, швидше, ніж було зазначено в умовах договору. 4 ставлю лише за те, що майже місяць ми без монітору, та не дуже коректно було спочатку уяснено що нас чекає в тому чи іншому випадку! Але спрацювали ви на 5💥. Наша мрія збулася, тепер ми з новим монітором, та ще +150 бонусів в подарунок за наше очікування в якості морального відшкодування ( маловато😉))). Ми раді, що все таки купили у вас, тепер ми ваші клієнти на довго! Процвітання вам, мирного і тихого неба! Щиро вдячні, з повагою, Ваші клієнти❤️❤️❤️
Переваги:
Хороший магазин, найменші ціни, великий вибір, гарне обслуговування
Вітаємо! Дякуємо що поділились вашими враженнями! Розуміємо, що питання на даний момент вирішено, проте хочемо ще раз принести вибачення за ситуацію, яка склалась🙏🏻 Для нас дуже цінна ваша довіра та вибір COMFY й зробимо все, аби наступного разу ви відчули найкращий сервіс та отримали тільки задоволення від покупки💚 До зустрічі!
Добрый день! Купила у вас стиралку. Долго по магазинам выбирала... и в этом ранее была. Но!!! Когда я пообщалась с продавцом Владиславом - поняла, что выбор сделан и без покупки я не уйду! Хорошо поставила только благодаря Владиславу! Перед этим приходила в магазин, но у другого консультанта получила какой то набор фраз, а не консультацию! Парень, просто внимательный кладезь... Читати відгук Добрый день! Купила у вас стиралку. Долго по магазинам выбирала... и в этом ранее была. Но!!! Когда я пообщалась с продавцом Владиславом - поняла, что выбор сделан и без покупки я не уйду! Хорошо поставила только благодаря Владиславу! Перед этим приходила в магазин, но у другого консультанта получила какой то набор фраз, а не консультацию! Парень, просто внимательный кладезь знаний! Все рассказал, показал, сделал обоснованное сравнение. Дал советы и даже проконсультировал на следующие покупки техники для кухни. Обменялись телефонами для консультаций на следующие покупки. Мне есть с чем сравнивать, прошла и Эльдорадо и Фокстрот и др фирмы. Это был единственный консультант который оказался компитентным! Огромное ему спасибо! Настроение и ожидание покупки были эйфоричны в это тяжелое время.
Добрий день 💚 Щиро дякуємо вам за зворотний зв'язок та відгук щодо роботи нашого фахівця! Ми дуже цінуємо ваш вибір та довіру! З нетерпінням чекаємо на нові зустрічі в COMFY!
Добрый день! Купила у вас стиралку. Долго по магазинам выбирала... и в этом ранее была. Но!!! Когда я пообщалась с продавцом Владиславом - поняла, что выбор сделан и без покупки я не уйду! Парень, просто внимательный кладезь знаний! Все рассказал, показал, сделал обоснованное сравнение. Дал советы и даже проконсультировал на следующие покупки техники для кухни. Обменялись телефонами для... Читати відгук Добрый день! Купила у вас стиралку. Долго по магазинам выбирала... и в этом ранее была. Но!!! Когда я пообщалась с продавцом Владиславом - поняла, что выбор сделан и без покупки я не уйду! Парень, просто внимательный кладезь знаний! Все рассказал, показал, сделал обоснованное сравнение. Дал советы и даже проконсультировал на следующие покупки техники для кухни. Обменялись телефонами для консультаций на следующие покупки. Мне есть с чем сравнивать, прошла и Эльдорадо и Фокстрот и др фирмы. Это был единственный консультант который оказался компитентным! Огромное ему спасибо! Настроение и ожидание покупки были эйфоричны в это тяжелое время.
Останнім часом магазин допускає неприємні помилки, які негативно впливають на гаманець покупця. То десь зникли бонуси , то на даний пакет послуг повернення коштів непередбачене , то ми можемо повернути кошти ,але не в повному обсязі . Навіщо брехати людям при покупці. Ганьба.
Добрий день! Юрій, ми здійснюємо підтримку і консультацію клієнтів нашої компанії у всіх зручних каналах комунікації - чат, гаряча лінія, електрона пошта, а також офіційних сторінках в Фейсбук і Інстаграм. Якщо у вас залишились не вирішені питання опишіть нам їх на [email protected] ми перевіримо для вас інформацію щодо бонусів, умов використання послуг та надамо відповіді про можливі подальші дії.
Здравствуйте, два года назад купил ноутбук, мне предложили купить на него магазиную гарантию, сказали что в случае если за два года я ею не воспользуюсь то мне вернут деньги. Два года на днях проходит, но при поисках чека оказывается что я его где-то потерял, осталась только фотка (не всего чека, мб половина) и то на ней плохо что видно (чек... Читати відгук Здравствуйте, два года назад купил ноутбук, мне предложили купить на него магазиную гарантию, сказали что в случае если за два года я ею не воспользуюсь то мне вернут деньги. Два года на днях проходит, но при поисках чека оказывается что я его где-то потерял, осталась только фотка (не всего чека, мб половина) и то на ней плохо что видно (чек хранил в коробке и почти не трогал но много букв начали стираться) Могу я в этом случае как-то получить деньги за гарантию или нет?
Добрий день! Ілля, дякуємо вам за питання. В нас дійсно є послуга, до ноутбуків і не тільки, що дозволяє отримати всі види гарантійних ремонтів та один негарантійний впродовж 2 або 3 років на вибір з моменту покупки. Це послуга Хеппі сервіс, детальніше можна ознайомитись на нашому сайті https://comfy.ua/ua/posluga-hepiservis-biznes-na-3-roki-mbt.html. Така послуга передбачає, якщо нею не скористались, повернення для цього необхідно звернутись до нас впродовж 30 днів по завершенню дії сервісу та ми проведемо нарахування вартості на вашу бонусну картку. Оскільки ви не вказали яку саме послугу ви купували, ми можемо тільки робити припущення, що ви придбали саме Хеппі сервіс. Будемо очікувати ваше повідомлення на [email protected] із позначкою відгук otzyvua№1722615. Напишіть нам всю інформацію, що пригадаєте, а якщо у вас є бонусна картка, то просто номер телефону та дату покупки. Все перевіримо для вас та допоможемо з відновленням чеку.
Виявив неспівпадіння суми в чеку на покупку бойлера і в товарно-транспортній накладній, де сума покупки зазначена на 3800грн менше. Власне, ПП Comfy Assist Акції зі строком дії 2 місяця 3800 в чеку. В тт накладній вона відсутня. Що це за акція чи послуга - ніхто не розказав, не повідомив. Коротше, дурять як можуть українців 😤
Вітаємо! Ігоре, дякуємо за ваш відгук. Ми завжди раді проконсультувати вас за складом чека та відповісти на будь-які питання. Напишіть нам, будь ласка, на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук на otzyvua № 1712765 та надішліть фото чека - ми обов'язково все з'ясуємо!
Думаю это важный психологический фактор если все работает т город живет обычной жизнью то люди думают,что все хорошо,сейчас все мы на войне и работники магазинов тоже
Проблем с техникой никогда не было потому по сервисному обслуживанию, обмену не скажу. Доставка и техподдержка тоже в адеквате. Скажу по сотрудникам самого магазина. Очень большая текучка, как я понимаю. Ещё ни разу не встретила консультанта, с которым общалась ранее. Компетенции тоже мало - продавцы просто повторяют информацию из инструкции. Проводите обучение, ёлы-палы, чтобы человек хотя бы врубался в текст,... Читати відгук Проблем с техникой никогда не было потому по сервисному обслуживанию, обмену не скажу. Доставка и техподдержка тоже в адеквате. Скажу по сотрудникам самого магазина. Очень большая текучка, как я понимаю. Ещё ни разу не встретила консультанта, с которым общалась ранее. Компетенции тоже мало - продавцы просто повторяют информацию из инструкции. Проводите обучение, ёлы-палы, чтобы человек хотя бы врубался в текст, который произносит. Научите людей, отсейте худших и держитесь за хороших сотрудников, создавая хорошие условия труда, а не нанимайте молодых-голодных, чтобы клепали продажи любыми способами. И обратите внимание на этику. Не может консультант переть на оператора колл-центра, что "ой, да что она может знать". Да, как ни странно, человек, сидящий за компом не знает выставлен ли по факту товар на витрину или он просто последний в магазине и лежит на складе. Оператор, как я понимаю, действует согласно инструкции и предлагает проверить технику на наличие повреждений. Это магазину только в плюс - клиентоориентированность и прочая фигня. Но не может продавец пренебрежительно отзываться о своей коллеге, так нельзя. И нельзя администрации создавать такую атмосферу в коллективе что все срут друг друга.
Переваги:
1. Качественная техника.
2. Своевременная доставка в указанные часы.
3. Вежливость в отношении клиентов, действительно пытают подобрать товар как могут.
4. Большой выбор товаров.
5. Не скучная реклама.
6. Операторы КЦ выполняют работу добросовестно, не общаются как роботы. Особенно понравилось как парень прямо сказал, что не знает что с ноутом, но можно попробовать вот это и это - вдруг сработает. Честно, прямо, без увиливаний - супер.
5.
Недоліки:
1. Почему-то на сайте не на всех товарах указаны тех. характеристики.
2. Низкая квалификация сотрудников. На таком уровне и я могу там работать даже без подготовки.
3. Странные акции. Что-то не заметила разницы в цене. Если товар стоит 100 грн, то он так и будет стоит, просто попадать то под одну, то под другую скидку. Да, может, лет 10 назад он стоил сто тыщ миллионов, но текущая цена соответствует товару, а не скидочная. Ну, или я...
4. Отношения внутри компании, но это больше к руководству, т.к. они задают тон и подбирают работников.
5. Было бы хорошо чтобы заказ закрывался к редактированию за пару часов до выдачи, а не сразу. Заказывала онлайн, подтвердила и буквально через 10 минут придумала себе ещё покупку. Но заказ уже закрыт и ничего внести дополнительно нельзя. А доставка через 2 дня, глупо не позволять добавить товар. Внесли отдельной...
Юлія, доброго дня! Із великою цікавістю читали ваш відгук, зауваження та дякуємо вам за виділений час на це!
Ми зробимо для себе висновки, опрацюємо моменти, що ви описали, передамо інформацію до керівництва. Просимо вас зазначити нам на електронну пошту [email protected] адресу магазину до якого ви звертались, аби ми передали запит до керуючого, а також будемо раді підказати актуальні умови покупки товарів зі знижкою (якщо вам буде зручно зазначити, що саме хотіли придбати та ми перевірмо ціну). Погоджуємось, що у магазині консультанти мають надати вичерпні відповіді на усі питання, що вас цікавлять за товаром, послугами, надати якісний сервіс. Ми працюємо над рівнем кваліфікації наших співробітників та маємо певну систему навчання за різних категорій та посад. Також завжди вдосконалюємо наш сайт та його наповнення. Будемо вдячні, якщо ви нам підкажете товар, що не має опису технічних характеристик, аби ми передали на обробку.
Усі замовлення, що ви оформлюєте через сайт надалі підтверджуються, відвантажуються та готуються практично системно й вносити корективи після узгодження замовлення інколи, на жаль, немає технічної можливості. Та ми завжди готові йти назустріч та шукати різноманітні шляхи вирішення ситуацій із якими ви стикаєтесь.
Юлія, ще раз вдячні за ваш відгук та допомогу у будуванні кращого сервісу! З повагою, COMFY
Після багатьох дзвінків, які нічого не давали мені дуже допомогла в вайбері консультант Вікторія, дякую їй величезне! Гроші на протязі кількох хвилин повернулись на картку! Буду замовляти на комфі й надалі, але з оплатою при отриманні.
Переваги:
Великий асортимент товарів, безкоштовна доставка в магазин, бонуси за покупки, ввічливі консультанти.
Доброго дня! Дякуємо, що ви залишили відгук та поділились клієнтським досвідом. Ми уважно ознайомились із ситуацією, яку ви описали та для себе робимо висновки, аби наступного разу ви повною мірою відчули якісний сервіс. Щиро раді, що питання вирішилось та просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected], якщо у вас будуть або є додаткові питання. Ми завжди на зв'язку та приносимо вибачення, що не змогли швидко розв'язати ваше питання. З повагою, COMFY
Покупала у вас телефон, и так получилось,что потеряла. Есть ли возможность его отыскать благодаря вам. Если да то, что для этого нужно и куда обратиться?
Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення. На жаль, завдяки нам немає можливості віднайти телефон. Радимо вам звернутись у відповідні правоохоронні органи та, за потреби, ми зі свого боку готові сприяти та допомагати. Щиро сподіваємось та бажаємо вам скоріше віднайти телефон! З повагою, COMFY
Доброго дня! Спасибі за ваше питання! Будемо раді підказати щодо послуг та їх повернення, якщо не скористались! Уточніть, на який номер здійснювали покупку на наш електронний адрес [email protected] та прикріпіть скриншот цього відгуку.
Доброго дня! Дякуємо, що ви звернулись до нас. Уточнимо для вас всю інформацію та допоможемо із питанням, яке виникло. Напишіть, будь ласка, нам на електронну пошту [email protected] детальніше ситуацію, що виникла та дані про покупку - чек або номер телефону, до якого прив'язана покупка. Будемо вдячні! З повагою, COMFY
Відгук про Comfy за адресою Дніпро, вул. Нижньодніпровська, 17Б ТРЦ «Караван» Бил очень удивлен бистротой работи сервисного центра и решением проблем.пока единственное место где все било по закону и с пониманием ,а главное в срок
Переваги:
Впервые не пудрили мозги
Недоліки:
К сожалению вернули деньги в обменном фонде небило товара на замену.
Про магазин сомфі
Андрію, неймовірно приємно отримувати такі відгуки від наших постійних клієнтів. Якщо вам подобається, то ми рухаємося в правильному напрямку!Дякуємо вам, що обираєте наші магазини для покупки ♥.
Зауваження приймаються✔ передамо керівництву.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна
Все про про магазин Comfy
Найбільше їм неподобається якість товару. Також в кожної людини різні думки але моя думка про магазин добра тому нічого поганого неможу сказати
Дякуємо, що поділилися своєю думкою! Ми цінуємо ваші позитивні слова 😊
Якщо у вас виникли питання або непорозуміння щодо якості конкретного товару, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки faq.comfy.ua/contact-us — ми готові допомогти! 🧡💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Нічого поганого тут не бачу.
В Комфі буваю часто , купляю переважно електроніку, було що купив Xiaomi Readmi 8T , побачив брак , датчик приближення не працював ( при взятті трубки під час дзвінка дисплей вимикався ) , через тиждень після покупки прийшов повернути в... Читати відгук Бачу одні негативні відгуки , кажись коли все в порядку ніхто не пише добрі відгуки, тож Я напишу свій.
В Комфі буваю часто , купляю переважно електроніку, було що купив Xiaomi Readmi 8T , побачив брак , датчик приближення не працював ( при взятті трубки під час дзвінка дисплей вимикався ) , через тиждень після покупки прийшов повернути в магазин , продавці там і на заводські скидали і прошивки оновлювали , але не помогло , тоді просто повернення зробив , але одне але , вони попросили щоб я вказав причину повернення написати , що мені колір не сподобався , напевно так легше повернути , і нічо гроші вернули зразу , без криків без нічого.
Був купував 32 дюймовий телевізор , продавець- консультант мені все показав розказав, повністю все перевірив , показував альтернативи , які на його думку кращі за ту ж саму ціну , звичайно що також впарював якусь там додаткову гарантію і послуги , але це ж його заробіток. Також купував інший андроїд , працює досі , павербанки купував , навушники і багато іншого , все нормально.
Тому у мене добре враження за цей магазин.
Вікторе, щиро дякуємо за ваш відгук 😊. Ми щасливі, що ви задоволені покупками та обслуговуванням. Ваші позитивні враження – це те, що надихає нас працювати ще КРАЩе! Звертайтеся, якщо знадобиться допомога, і до нових зустрічей у наших магазинах! 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Досить хороший сайт
Буду замовляти ще
Дякуємо за такий чудовий відгук! Ми щасливі, що ваша бабуся задоволена телефоном, і що покупка принесла радість 😊 Сподіваємося, що наступні замовлення також будуть на висоті! Будемо раді бачити вас знову 🌟
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Дуже приємні враження
Дякуємо вам за такі теплі слова!
Нехай кожна покупка приносить радість, а ми у цьому допоможемо та впевнені, що ще здивуємо вас на 5 ⭐️😉
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Нормальный сервис
Дякуємо, що поділились досвідом здійснення покупки.
Ми день за днем покращуємо сервіс та впевнені, що скоро заслужимо від вас 5 ⭐️
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Досить непогано.
Магазин у Львові в ТЦ форум.
Оксано, дякуємо за ваш відгук.
Чудово, що ви отримали якісну консультацію й це допомогло визначитись з вибором. Нехай кожна покупка приносить радість, а газова плита служить довгі роки!
Ми завжди ставимо за мету надавати високий рівень обслуговування, тож незалежно від цінової категорії товару – залюбки допоможемо підібрати найкращий варіант.
До нових зустрічей у наших магазинах! 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
У меня с комфи проблем не было в розетке больше брать не буду
Дякуємо вам за відгук та за те, що обираєте магазини COMFY для ваших покупок!
Ми цінуємо ваші коментарі та побажання щодо покращення умов видачі онлайн замовлень. Приймаємо і будемо апгрейдити, щоб зробити процес отримання онлайн замовлень максимально зручним ;-)
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна ♥
Нормальний магазин
Дякуємо, що знайшли час поділитись вашим досвідом.
Якщо вам подобається, то ми рухаємося в правильному напрямку!
Так, можуть бути питання, які потребують для вирішення більше часу ніж того хотілося б. І ми робимо і будемо робити все для того, щоб всі такі ситуації, не виникали, або мали якомога швидше рішення.
До зустрічі COMFY!♥
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна
Вирішіть питання
Дякуємо за ваш відгук та запитання.
Ви можете звернутись з вашим чеком в магазин для повернення вартості "Хеппі сервіс" на бонусний рахунок протягом 30-ти днів після закінчення дії страховки. Якщо ви втратили доступ до попереднього номера з якого ви робили цю покупку, можемо запропонувати вам пройти верифікацію для передачі звернення на об'єднання вашої старої та нової бонусних карт.
Зверніться, будь ласка, до нашого чат-боту: https://comfy.ua/ua/contact.html , або за номером 0800303505.
Ми завжди поруч.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Есть минусы определенно, но планку держат
Ви праві нам є над чим працювати і ми будемо працювати над поКращенням всіх наших сфер роботи, як онлайн так і у роздрібних магазинах.
Якщо у вас є зауваження, щодо конкретної ситуації, напишіть нам на пошту чи то онлайн підтримки, все врахуємо та візьмемо на олівець, а якщо питання не вирішене, то зробимо все щоб його закрити.
Бережіть себе та близьких!
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
Планшет OPPO Pad Air 10,36" 4/64GB grey (OPD2102A)
Дуже раді бачити такі позитивні відгуки щодо новенької моделі.
Бажаємо приємного користування.
Виникнуть питання - ми поруч!
До наступних покупок.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Проблему вирішено
Дякуємо що поділились історією та залишили відгук.
Бажаємо вам приємного користування.
Відгуки завжди нас дуже мотивують надавати якісну консультацію, приємну та комфортну атмосферу для покупців нашої мережі.
Виникнуть запитання - ми поруч.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Мобільний телефон oppo а73
Дякуємо вам за відгук [:yes:] За класними емоціями в COMFY!
Не плохой магазин
Дякуємо, що ви з нами! Працюємо для вас щодня пропонуючи товари за оптимальними цінами і цікавими акціями. Зазвичай всі акції є на нашому сайті - впевнені ви зможете підібрати щось цікаве для себе! Приємних вражень з COMFY♥!
Щиро вдячні керівництву COMFY
Щиро дякую керівництву та співробітникам, які пішли нам на зустріч, та провели перевірку тріснутого монітору, швидше, ніж було зазначено в умовах договору. 4 ставлю лише за те, що майже місяць ми без монітору, та не дуже коректно було спочатку уяснено що нас чекає в тому чи іншому випадку! Але спрацювали ви на 5💥. Наша... Читати відгук Монітор Самсунг Одісей 27.
Щиро дякую керівництву та співробітникам, які пішли нам на зустріч, та провели перевірку тріснутого монітору, швидше, ніж було зазначено в умовах договору. 4 ставлю лише за те, що майже місяць ми без монітору, та не дуже коректно було спочатку уяснено що нас чекає в тому чи іншому випадку! Але спрацювали ви на 5💥. Наша мрія збулася, тепер ми з новим монітором, та ще +150 бонусів в подарунок за наше очікування в якості морального відшкодування ( маловато😉))).
Ми раді, що все таки купили у вас, тепер ми ваші клієнти на довго! Процвітання вам, мирного і тихого неба!
Щиро вдячні, з повагою, Ваші клієнти❤️❤️❤️
Дякуємо що поділились вашими враженнями!
Розуміємо, що питання на даний момент вирішено, проте хочемо ще раз принести вибачення за ситуацію, яка склалась🙏🏻 Для нас дуже цінна ваша довіра та вибір COMFY й зробимо все, аби наступного разу ви відчули найкращий сервіс та отримали тільки задоволення від покупки💚
До зустрічі!
Консультант супер!
Когда я пообщалась с продавцом Владиславом - поняла, что выбор сделан и без покупки я не уйду! Хорошо поставила только благодаря Владиславу! Перед этим приходила в магазин, но у другого консультанта получила какой то набор фраз, а не консультацию!
Парень, просто внимательный кладезь... Читати відгук Добрый день! Купила у вас стиралку. Долго по магазинам выбирала... и в этом ранее была. Но!!!
Когда я пообщалась с продавцом Владиславом - поняла, что выбор сделан и без покупки я не уйду! Хорошо поставила только благодаря Владиславу! Перед этим приходила в магазин, но у другого консультанта получила какой то набор фраз, а не консультацию!
Парень, просто внимательный кладезь знаний! Все рассказал, показал, сделал обоснованное сравнение. Дал советы и даже проконсультировал на следующие покупки техники для кухни. Обменялись телефонами для консультаций на следующие покупки. Мне есть с чем сравнивать, прошла и Эльдорадо и Фокстрот и др фирмы. Это был единственный консультант который оказался компитентным! Огромное ему спасибо! Настроение и ожидание покупки были эйфоричны в это тяжелое время.
Щиро дякуємо вам за зворотний зв'язок та відгук щодо роботи нашого фахівця! Ми дуже цінуємо ваш вибір та довіру!
З нетерпінням чекаємо на нові зустрічі в COMFY!
Консультант супер!
Когда я пообщалась с продавцом Владиславом - поняла, что выбор сделан и без покупки я не уйду!
Парень, просто внимательный кладезь знаний! Все рассказал, показал, сделал обоснованное сравнение. Дал советы и даже проконсультировал на следующие покупки техники для кухни. Обменялись телефонами для... Читати відгук
Когда я пообщалась с продавцом Владиславом - поняла, что выбор сделан и без покупки я не уйду!
Парень, просто внимательный кладезь знаний! Все рассказал, показал, сделал обоснованное сравнение. Дал советы и даже проконсультировал на следующие покупки техники для кухни. Обменялись телефонами для консультаций на следующие покупки. Мне есть с чем сравнивать, прошла и Эльдорадо и Фокстрот и др фирмы. Это был единственный консультант который оказался компитентным! Огромное ему спасибо! Настроение и ожидание покупки были эйфоричны в это тяжелое время.
Комфі спаскудився
Юрій, ми здійснюємо підтримку і консультацію клієнтів нашої компанії у всіх зручних каналах комунікації - чат, гаряча лінія, електрона пошта, а також офіційних сторінках в Фейсбук і Інстаграм. Якщо у вас залишились не вирішені питання опишіть нам їх на [email protected] ми перевіримо для вас інформацію щодо бонусів, умов використання послуг та надамо відповіді про можливі подальші дії.
ПОКУПКА наушников
Павло, раді отримати такий відгук, дякуємо, що ви з нами! Приходьте ще до COMFY!
Можно ли вернуть деньги за гарантию, если чек плохо сохранился или вообще потерялся
Ілля, дякуємо вам за питання.
В нас дійсно є послуга, до ноутбуків і не тільки, що дозволяє отримати всі види гарантійних ремонтів та один негарантійний впродовж 2 або 3 років на вибір з моменту покупки. Це послуга Хеппі сервіс, детальніше можна ознайомитись на нашому сайті https://comfy.ua/ua/posluga-hepiservis-biznes-na-3-roki-mbt.html.
Така послуга передбачає, якщо нею не скористались, повернення для цього необхідно звернутись до нас впродовж 30 днів по завершенню дії сервісу та ми проведемо нарахування вартості на вашу бонусну картку.
Оскільки ви не вказали яку саме послугу ви купували, ми можемо тільки робити припущення, що ви придбали саме Хеппі сервіс.
Будемо очікувати ваше повідомлення на [email protected] із позначкою відгук otzyvua№1722615. Напишіть нам всю інформацію, що пригадаєте, а якщо у вас є бонусна картка, то просто номер телефону та дату покупки. Все перевіримо для вас та допоможемо з відновленням чеку.
З повагою, служба підтримки COMFY Показати 1 відповідь
Нормальный магазин
Олександр, щиро вдячні за ваш відгук та зауваження 💚
Ми завжди в процесі вдосконалення та цінуємо вашу думку!
З повагою, COMFY
ПП Comfy Assist - дивна послуга, якої по факту не отримав
Ігоре, дякуємо за ваш відгук. Ми завжди раді проконсультувати вас за складом чека та відповісти на будь-які питання. Напишіть нам, будь ласка, на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук на otzyvua № 1712765 та надішліть фото чека - ми обов'язково все з'ясуємо!
Хотел похвалить,что работают в войну
Дякуємо за вашу підтримку та віримо в найскорішу перемогу.
Все буде Україна!
Комфи в Кривом Роге
Із великою цікавістю читали ваш відгук, зауваження та дякуємо вам за виділений час на це!
Ми зробимо для себе висновки, опрацюємо моменти, що ви описали, передамо інформацію до керівництва. Просимо вас зазначити нам на електронну пошту [email protected] адресу магазину до якого ви звертались, аби ми передали запит до керуючого, а також будемо раді підказати актуальні умови покупки товарів зі знижкою (якщо вам буде зручно зазначити, що саме хотіли придбати та ми перевірмо ціну). Погоджуємось, що у магазині консультанти мають надати вичерпні відповіді на усі питання, що вас цікавлять за товаром, послугами, надати якісний сервіс. Ми працюємо над рівнем кваліфікації наших співробітників та маємо певну систему навчання за різних категорій та посад. Також завжди вдосконалюємо наш сайт та його наповнення. Будемо вдячні, якщо ви нам підкажете товар, що не має опису технічних характеристик, аби ми передали на обробку.
Усі замовлення, що ви оформлюєте через сайт надалі підтверджуються, відвантажуються та готуються практично системно й вносити корективи після узгодження замовлення інколи, на жаль, немає технічної можливості. Та ми завжди готові йти назустріч та шукати різноманітні шляхи вирішення ситуацій із якими ви стикаєтесь.
Юлія, ще раз вдячні за ваш відгук та допомогу у будуванні кращого сервісу!
З повагою, COMFY
Витяжка бош доповнення
Дякуємо, що ви залишили відгук та поділились клієнтським досвідом. Ми уважно ознайомились із ситуацією, яку ви описали та для себе робимо висновки, аби наступного разу ви повною мірою відчули якісний сервіс. Щиро раді, що питання вирішилось та просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected], якщо у вас будуть або є додаткові питання. Ми завжди на зв'язку та приносимо вибачення, що не змогли швидко розв'язати ваше питання.
З повагою, COMFY
Подскажите
Дякуємо за ваше звернення.
На жаль, завдяки нам немає можливості віднайти телефон. Радимо вам звернутись у відповідні правоохоронні органи та, за потреби, ми зі свого боку готові сприяти та допомагати.
Щиро сподіваємось та бажаємо вам скоріше віднайти телефон!
З повагою, COMFY
Как воспользоваться страховкой
Будемо раді підказати щодо послуг та їх повернення, якщо не скористались! Уточніть, на який номер здійснювали покупку на наш електронний адрес [email protected] та прикріпіть скриншот цього відгуку.
Чекатимемо на ваше повідомлення!
З повагою, COMFY
Нужна накладная
Дякуємо, що ви звернулись до нас. Уточнимо для вас всю інформацію та допоможемо із питанням, яке виникло.
Напишіть, будь ласка, нам на електронну пошту [email protected] детальніше ситуацію, що виникла та дані про покупку - чек або номер телефону, до якого прив'язана покупка.
Будемо вдячні!
З повагою, COMFY
Большой респект начальнику сервиса
Завжди намагаємось вирішувати питання швидко та добре для клієнта. До нових зустрічей в COMFY !