Ярослав Відгук додано 11 березня, 2025 год5 переглядів
Зробив 2 замовлення за останній час. Перше виконали гарно, товар був новий нерозпакований. Я був задоволений. Тож вирішив замовити щось ще. Друга покупка абсолютно невдала. Прислали товар неналежної якості, вже розпакований, по коробці видно, що цей товар повертався і мабуть не раз, бо працював погано. Тож залишив їм на сайті відгук про це. Ну думаю, ладно, поганий відгук залишив і заради справедливості залишу їм гарний відгук на інший товар, що я купив теж, який мені сподобався. Так от, гарний відгук вони опублікували, а поганий ні. Тож довіра підірвана до цього магазину. Якщо ви пропускаєте тільки гарні відгуки, це не чесно. Більше нічого замовляти не збираюся і розкажу всім знайомим.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Нам приємно, що перше замовлення вас порадувало, і шкода, що друге не виправдало очікувань 😔
Ми публікуємо як позитивні, так і негативні відгуки, які відповідають правилам модерації: вони мають передавати досвід користування товаром, щоб допомогти іншим клієнтам зробити вибір. Оскільки ваше питання стосувалося отримання товару неналежної якості, воно, ймовірно, вже було зафіксоване для вирішення або ж ви звернулися до магазину для обміну/повернення. У таких випадках відгуки можуть не публікуватися, оскільки не відображають безпосередній досвід використання товару.
Ми цінуємо вашу думку і завжди готові допомогти! Якщо у вас залишились питання – пишіть https://faq.comfy.ua/contact-us/, ми поруч 📞📩💬
Ненадійний магазин. Лотерея - Відгуки про Comfy
Тож довіра підірвана до цього магазину. Якщо ви пропускаєте тільки гарні відгуки, це не чесно. Більше нічого замовляти не збираюся і розкажу всім знайомим.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Нам приємно, що перше замовлення вас порадувало, і шкода, що друге не виправдало очікувань 😔
Ми публікуємо як позитивні, так і негативні відгуки, які відповідають правилам модерації: вони мають передавати досвід користування товаром, щоб допомогти іншим клієнтам зробити вибір. Оскільки ваше питання стосувалося отримання товару неналежної якості, воно, ймовірно, вже було зафіксоване для вирішення або ж ви звернулися до магазину для обміну/повернення. У таких випадках відгуки можуть не публікуватися, оскільки не відображають безпосередній досвід використання товару.
Ми цінуємо вашу думку і завжди готові допомогти! Якщо у вас залишились питання – пишіть https://faq.comfy.ua/contact-us/, ми поруч 📞📩💬
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна