Дякуємо вам за відгук. Актуальна вартість товару Туалетний папір Zewa Deluxe 3-шарова Персик 8 шт. (9011111035721) наразі становить 215 грн.
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та надати вам повну консультацію, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши промокод, який ви використовували під час оформлення замовлення.
Отзыв о COMFY по адресу Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Чоловік подарував на 32р знайомства, тиждень проробила і глюканула(закінчились зерна,а вона і далі варила"кіпяток"). Поїхала на сервіс на 18 днів, замінили плату та хочуть мені її повернути. Ви би користувались такою машиною за такі гроші після ремонту? Чоловік воює,я ВПО з інвалідністю,хотіла насолоджуватись подарунковою смачною кавою,тепер без машини і гроші не повертають.
Дякуємо за ваш відгук. На цей час щодо ваших вимог відповідальні колеги розглянули та надали письмову відповідь на звернення №1307786. Запрошуємо вас до магазину для ознайомлення. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Придбала електроскутер поїздила два дні акамулятори сіли і заряд не приймає, звернулася в сервісний центр потрібна заміна акамуляторів, Комфі відтягує з ремонтом відповідають що не гарантійний випадок
Достоинства:
Ніяких
Недостатки:
Всі товари які купляла на комфі не мають ніяких гарантій
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже шкода, що після покупки у вас виникла така ситуація — ми розуміємо, наскільки це неприємно. Ми прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволений своєю покупкою та сервісом, тому хочемо детально розібратися у вашому випадку.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] вказавши: -номер замовлення або фіскального чека; -модель електроскутера; -дату покупки.
А також коротко опишіть ситуацію та коли ви зверталися до сервісного центру.
Ця інформація допоможе нам швидше перевірити деталі та знайти рішення. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
1.захожу в магазин нападают сразу же продажники 2. прихожу забирать интернет заказ, хочу Оплату частями, свои платежи хочу предложить, мало того шо они говорят нельзя, (хотя монобанк дает что можно) так и гарантию втюхивают. не предложили а втюхивает.
Нам дуже важливо, щоб кожен відвідувач наших магазинів отримував лише якісну консультацію, комфортний сервіс та позитивні враження від покупки. Нам щиро шкода, якщо ваш досвід був іншим.
Ми хочемо детально розібратися в цій ситуації, щоб виправити її та запобігти подібному в майбутньому. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] вказавши:
-адресу магазину, де це сталося, -орієнтовну дату та час вашого візиту, А також будь-які додаткові деталі, які допоможуть нам точніше розібратися. З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Отзыв о COMFY по адресу Дніпро, вул. Нижньодніпровська, 17Б ТРЦ «Караван» 14 сентября 2025 заказала водонагривач, обещали 17 после обеда. никто не звонил, звонила в поддержку, уверяли что товар "скоро доставят" . по итогу уже почти в 21 00 мне сказал что товар вообще не привезен на склад из другого города, из личного кабинета заказ удалили!!! но я всегда делаю фото заказа Заказ 60776534 осталась переписка в телеграмме, потом сделали... Читать отзыв 14 сентября 2025 заказала водонагривач, обещали 17 после обеда. никто не звонил, звонила в поддержку, уверяли что товар "скоро доставят" . по итогу уже почти в 21 00 мне сказал что товар вообще не привезен на склад из другого города, из личного кабинета заказ удалили!!! но я всегда делаю фото заказа Заказ 60776534 осталась переписка в телеграмме, потом сделали так будто я САМА отменила заказ и пытались обвинить меня в том что якобы не принимала товар!!! все это почти в 21.00 но сохранился аудиозаписи где горе менеджеры рассказывают что "стался системный збий!" всегда делаю записи подобных разговоров и не зря
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності з доставкою 😔🙏 Замовлення, оформлене 14 вересня з доставкою на 17.09, не було виконане через системний збій. Попереднє замовлення у вашому кабінеті відображається як скасоване, адже його було переоформлено на нове.
Актуальна дата доставки зараз зазначена як 21.09, і ми обов’язково проконтролюємо цей процес, щоб цього разу все відбулося вдало. А щоб наступні покупки були ще приємнішими, даруємо бонуси — перевірте вашу бонусну картку 😊🎁🧡
менее года назад в комфи г Тернополь купил холодильник вестфрост cx263wb, начало отрываться резиновое уплотнение на двери холодильной камеры. обратились в сервис сказали шо якобы не гарантийный случай, хотя в гарантийном талоне не указано шо какие то части холодильника не входят в гарантию. за вызов мастера 1100гр и не говорят цену уплотнения, потом поставят перед фактом... Читать отзыв менее года назад в комфи г Тернополь купил холодильник вестфрост cx263wb, начало отрываться резиновое уплотнение на двери холодильной камеры. обратились в сервис сказали шо якобы не гарантийный случай, хотя в гарантийном талоне не указано шо какие то части холодильника не входят в гарантию. за вызов мастера 1100гр и не говорят цену уплотнения, потом поставят перед фактом платить сколько скажут. отказались от такого сервиса и сказали шо будем писать отзывы о работе их сервиса. ответ был -*бан*. напечатал отзыв в комфи , не опубликовали и это я ещё промолчал о эпопее доставки холодильника через ругательства, хотя услуга была оплачена. вывод: магазин не хочет поддерживать хорошую репутацию, продаёт товары без гарантийного обслуживания хотя гарантия указана, не публикует отрицательные отзывы, больше в комфи покупать не буду и всем не советую
Нам прикро, що у вас склалося таке враження про сервіс. Хочемо пояснити: на всі товари у мережі COMFY діє офіційна гарантія від виробника — у випадку холодильника Vestfrost це 1 рік. Водночас пошкодження ущільнювача зазвичай не належать до гарантійних випадків. Остаточне рішення приймає сервісний центр виробника.
Замовила мікрохвильову Горенья на сайті з платною доставкою. Вона через Тиждень зламалась, перестала гріти. Я подзвонила оператору і мені просто запропонували звернутись в сервісний центр (працює тільки в будні) Самостійно повезла в сервісний центр за власний кошт, туди і назад це майже половина вартості мікрохвильовки. Написала про все це відгук на сайті. Сьогодні мені телефонує оператор комфі і каже,... Читать отзыв Замовила мікрохвильову Горенья на сайті з платною доставкою. Вона через Тиждень зламалась, перестала гріти. Я подзвонила оператору і мені просто запропонували звернутись в сервісний центр (працює тільки в будні) Самостійно повезла в сервісний центр за власний кошт, туди і назад це майже половина вартості мікрохвильовки. Написала про все це відгук на сайті. Сьогодні мені телефонує оператор комфі і каже, що я могла не везти за свій рахунок а відправити в сервіс через них за їх рахунок і що він виправить мій коментар, бо доставка не відносяться до товару.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Дійсно, техніку за гарантією можна передати як у будь-якому магазині COMFY, так і напряму до сервісного центру. Перепрошуємо, що процес доставки зайняв стільки часу та коштів 😔🙏
Хочемо уточнити: перед публікацією на сайті всі відгуки проходять модерацію та мають стосуватися саме товару та досвіду його використання. Тому деякі деталі могли бути відредаговані — про це ми завжди повідомляємо.
Щоб додатково розібратися у вашій ситуації, будь ласка, надішліть номер замовлення або телефон на [email protected] (тема листа: відгук 2239829) 📩 Ваш досвід дуже важливий для нас і допомагає ставати кращими 💚🧡
Доброго дня. Робив онлайн замовлення 06.09.25, все було чудово, замовлення підтверджене та мало приїхати до мене 09.09.25. Мені його скасували через брак замовлення та створили нове, яке мало приїхати 10.09.25, яке також скасували через брак. Мені так і не вдалося зробити замовлення. Та найбільш обурило те, що мені тричі казали, що все гаразд, сьогодні буде відправлено. Некваліфікований персонал, який не... Читать отзыв Доброго дня. Робив онлайн замовлення 06.09.25, все було чудово, замовлення підтверджене та мало приїхати до мене 09.09.25. Мені його скасували через брак замовлення та створили нове, яке мало приїхати 10.09.25, яке також скасували через брак. Мені так і не вдалося зробити замовлення. Та найбільш обурило те, що мені тричі казали, що все гаразд, сьогодні буде відправлено. Некваліфікований персонал, який не може створити та відправити замовлення... або сказати, буде воно чи ні...
Вибачте за незручності 🙏 Ймовірно, відбувалося скасування закупівлі постачальником. Ми готові перевірити все детально та надати вам зворотний зв’язок 🤝 Будь ласка, напишіть номер замовлення або свій номер телефону на [email protected] (тема листа: відгук 2239656) 📩
Купив флешку, на не вистачало аж 16гб!!! пам'яті, написав відгук на їх сайті, а вони його не публікують, вчора працівник сказав що його бачать і він буде опублікований сьогодні, а сьогодні інша працівниця каже що не бачить його! Диво просто. Ось так вони хочуть продати х..й товар що не публікують негативні відгуки!
Нам прикро, що у вас виникло таке враження 😔 Ми публікуємо і позитивні, і негативні відгуки, але іноді потрібен час на модерацію. Щодо флешки — ми зацікавлені перевірити ситуацію детальніше. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або контактом на пошту [email protected] 📩, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
На днях купил средство от тараканов (дихлофос) в другом магазине. Очень хорошее средство, если на прямую в них бризгать, то падают через несколько секунд. Также имеет специфический химический запах, ну это понятно, яд же всё таки. Следующую баночку купил на сайте Comfy. Побрызгал а они на него вообще не реагируют! Побрызгал и несколько штук (побрызганных) поместил в банку. ... Читать отзыв На днях купил средство от тараканов (дихлофос) в другом магазине. Очень хорошее средство, если на прямую в них бризгать, то падают через несколько секунд. Также имеет специфический химический запах, ну это понятно, яд же всё таки. Следующую баночку купил на сайте Comfy. Побрызгал а они на него вообще не реагируют! Побрызгал и несколько штук (побрызганных) поместил в банку. Через несколько часов посмотрел, они бегают как ни в чем не бывало. На запах жидкость вообще не пахнет. Такое ощущение, что вода с под крана. Хотя банка вроде и не отличается от первого варианта и срок годности ого. Вообщем выброшенные деньги!
Шкода, що товар виявився неефективним 😔 Поділіться, будь ласка, номером замовлення та фото засобу 📸 на пошту [email protected], щоб ми могли перевірити партію і допомогти з вирішенням цього питання.
У суботу - 30 серпня 2025 року, близько 11.30 - 12.00 годині, перебуваючи у магазині "Комфі", розташованому на 2-му поверсі Торгово-розважальгого центру "Київ", у місті Полтаві, по вулиці Зіньківській, 6/1А, приїхваши з міста Лубни, ми - я та мій чоловік з донькою, вирішили придбати телевізор торгової марки LG. Ми підійшли до вітрини з телевізорами вказаної тогової марки та вирішили звернутися... Читать отзыв У суботу - 30 серпня 2025 року, близько 11.30 - 12.00 годині, перебуваючи у магазині "Комфі", розташованому на 2-му поверсі Торгово-розважальгого центру "Київ", у місті Полтаві, по вулиці Зіньківській, 6/1А, приїхваши з міста Лубни, ми - я та мій чоловік з донькою, вирішили придбати телевізор торгової марки LG. Ми підійшли до вітрини з телевізорами вказаної тогової марки та вирішили звернутися до персоналу магазину, але побачили наступну брутальну картину. Представник торгової марки (промоутер) LG Віталій Котельников (на виляд років 45 - 50, з короткою стрижкою та сивою бородою), застосовуючи матюки, обізвав іншого покупця (років 30 - 35 на вигляд) словами: "ЧОРТ" та "УХИЛЯНТ"! Матюкові слова ми, як культурні виховані люди, - з етичних міркувань, - не зазначаємо! Така груба, брутальна, хуліганська поведінка ВІДВЕРНУЛА НАС від Мережи магазинів "Комфі" та ПОЗБАВИЛА ДОВІРИ до торгової марки LG, - оскільки їх, так звані "представники" вдаються до відвертого брутального хамства до покупців, то щож буде у випадку можливого сервісного обслуговування? Після цього ми піщли до інших магазинів побутової техніки та придбали телевізор іншої торгівельної марки. Вважаємо, що така поведінка Віталія Котельникова свідчить про його деградацію та порівнює його із російськими загарбниками!
Дякуємо, що поділилися ситуацією. Нам відомо про цей випадок, і ми вже передали інформацію керівництву для реагування, адже ми не допускаємо подібного ставлення у магазинах COMFY.
Сподіваємось, що наступний ваш візит буде максимально комфортним і приємним 💚🧡
Вибачте за цей досвід — ми точно не хотіли вас розчарувати 🙏 Поділіться номером замовлення 📝 на пошту [email protected], і ми з’ясуємо, чому доставка не відбулась, та допоможемо швидше вирішити питання.
Зробив велике замовлення побутової техніки, на сайті, з доставкою додому, але допустив помилку в адресі, попросив виправити місто доставки. Скасували замовлення, тепер маю чекати до 5 робочих днів повернення коштів ! Ні замовлення, й заморожені кошти ! Деякий товар зі списку вже розпроданий ! Жахливий сервіс ! Нікому не рекомендую мати справу з Comfy
Дякуємо за ваш відгук 🤍 Зазвичай адресу доставки можна змінити в межах одного міста. Якщо ж зміна стосується іншого населеного пункту, системно потрібне скасування замовлення й оформлення нового. Ми можемо додатково перевірити вашу ситуацію разом із логістами та надати детальний коментар. Напишіть нам на [email protected] 📩 — ми завжди поруч, аби допомогти!
Третя ситуація з магазином Comfy у Вінниці ТРЦ Мегамол де продавці пробивають дно своєю не компетентністю і безголовістю, продають без попередження про те що товар з вітрини з режимом магазину(демонстрація) не пропонують базових налаштувань, більше того ховають дешевший товар і пропонують той що дорожчий. Я не рекомендую даний магазин нікому!!!!
Нам прикро, що у вас залишилось таке враження від візиту 😔. Ми обов’язково перевіримо ситуацію, зокрема щодо пропозицій товарів. Поділіться, будь ласка, вашими контактами (номер замовлення або телефон) на [email protected] — так ми зможемо швидше розібратися й надати вам відповідь 🙌🏻💚
Заказ мій видалили і розводили на предоплату ! Закони прав споживачів їм не писані. Не замовляйте в цій х-ні бо вас просто Кинуть, в кращому випадку впарять хлам дефективний.
Вибачте, що довелося зіткнутися з подібним досвідом 😢 Усі зміни по замовленню завжди супроводжуються інформуванням клієнта, тож хочемо зрозуміти, що саме сталося. Напишіть нам номер замовлення або телефон на [email protected] — ми все перевіримо та дамо зворотний зв’язок. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими 💚
Купила в Comfy посудомиїчну машину з послугою демонтаж і монтаж. Гроші взяли а послугу не надали. Тепер треба повертати кошти назад. Але це процедура і час. Шахраї чистої води.
Щиро перепрошуємо 🙏 Дуже прикро, що послуга монтажу та демонтажу не була виконана. Будемо вдячні, якщо надішлете номер замовлення або телефон на [email protected]. Ваш досвід допоможе нам зробити сервіс кращим у майбутньому 💚
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Антоновича, 50 Я вже докладно 30 липня 2025 р. залишав відгук та зміст своєї ситуації, але в продовження хочу додати. Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме: 1. Фактичне блокування (заборона)... Читать отзыв Я вже докладно 30 липня 2025 р. залишав відгук та зміст своєї ситуації, але в продовження хочу додати.
Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме:
2. Документальне проведення такої перевірки, шляхом видачі фіскального чека на нібито надану послугу Підготовка ТВ, яка не надавалась. Тобто видача такого фіскального чека є фіктивною операцією, яка за своїм змістом є шахрайством.
Нагадаю, що я купував комп'ютерний монітор, а Комфі видає фіскальний чек, який стосується налаштування телевізора, при чому констатує те, що я добровільно замовив цю послугу, хоча ніякого замовлення не відбувалось.Свій обман видає за моє добровільне замовлення послуги.
3. Порушення зі сторони Comfy свого ж публічного правила викладеного на сайті - Якщо послуга не надана - гроші повертаються.
4. Відсутність будь-якого письмового доказу того, що я дійсно замовляв таку послугу. Наприклад, Акт приймання - передачі послуги та детальний зміст, у чому саме вона полягала.
Залишається лише одне запитання до тих, хто курує «розвиток» лояльності клієнта. Вам не соромно за такі дії ваших працівників ? Справді, вам простіше не виконати власні правила та визнати вину, але при цьому краще втратити клієнта, потенційний дохід та щоб інші люди, дізналися про таку ситуацію ?
Ще один дуже цікавий момент. Мені пропонується отримати бонуси. А хіба Comfy не здається, що сама по собі пропозиція отримати бонуси підтверджує мою правоту ?! Якщо б я був неправий (з вашої точки зору), навіщо тоді мені пропонувати бонуси ?
Висновок, який можна зробити після отримання такої відповіді. В магазині у м. Києві по вул. Антоновича, 50, судячи з усього, налагоджена шахрайська схема, що дає можливість додаткового заробітку працівнику Comfy. Найімовірніше, такий обман споживача курується керівництвом, а у випадку можливої скарги (як у моєму випадку) лінія захисту вибудовується шляхом заперечення очевидних фактів та взяття за основу неправдиві свідчення касира.
Відповідно, у шахрайській схемі бере участь щонайменше касир і юрист.
Добре подумайте, перш ніж мати справу із цими шахраями !
Достоинства:
Справний товар - монітор для ПК
Недостатки:
Шахрайство, заперечення факту порушення та визнання вини свого працівника
Дякуємо, що поділилися продовженням вашої історії 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡
Забл0кували карту з бонусами і вішають шаблонну лапшу про декілька днів і ди:бі ла АІ помічника. За ваших рукожпих має платити користувач опитування акції ??? ви самі нарахували !!! і пооох з помилками, чи без Віджали всі бонуси з цілю щоб згоріли !!! Навіть р0зетка відповідає за косяки з низькими цінами і віддає товар. А ця шарашка... Читать отзыв Забл0кували карту з бонусами і вішають шаблонну лапшу про декілька днів і ди:бі ла АІ помічника. За ваших рукожпих має платити користувач опитування акції ??? ви самі нарахували !!! і пооох з помилками, чи без Віджали всі бонуси з цілю щоб згоріли !!! Навіть р0зетка відповідає за косяки з низькими цінами і віддає товар. А ця шарашка Кид-али :( "свої косяки" переложили на покупця !!! Заеекономили... профільтрували акаунт де дорощі покупки робив залишили, а на моєму іншому номері з менш покупками заблокували. Думаєте після такого бид-лізма ...ще залишиться бажання покупки робити у вас;))) Вам це обійдеться дооорожче тих кинутих бонусів жуліки!!!
Ми готові перевірити інформацію щодо вашого акаунта та бонусів, щоб зрозуміти причину блокування. Будь ласка, надішліть номер телефону або бонусної картки на пошту [email protected]. Після перевірки обов’язково надамо вам відповідь.
Замовила товар на сайті. 2 дні говорили, що товар в наявності є і за 3 дні буде вже в мене. 2 оператори підтвердили наявність! В результат через кілька днів передзвонили і сказали, що товару таки немає! Виглядає як абсолютно непрофесійна «контора», якій не можна довіряти!
Перепрошуємо за ситуацію 🙏 Ймовірно, товар зазначався як наявний на складі постачальника, але закупівлю було скасовано. Як тільки ми отримуємо таку інформацію, одразу повідомляємо клієнтів.
Якщо покупка і надалі для вас актуальна, ми зможемо підібрати альтернативу або уточнити терміни надходження цієї моделі. Зручні канали комунікації: faq.comfy.ua/contact-us/ 💬💚
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Мишуги Олександра, 4 Писав тут тиждень чи півтора назад відгук щодо того, що Comfy не повертає товар протягом 14 днів,чого раніше не спостерігався за ним. І мені відписала Анна - менеджер підтримки - попросила написати їм листа. Раніше в Comfy на Позняках(Піраміда) (Київ) мені пояснювали, що їм прийдеться уцінювати товар через потертість на блоку живлення. Я погодився на уцінку, а також запропонував купити... Читать отзыв Писав тут тиждень чи півтора назад відгук щодо того, що Comfy не повертає товар протягом 14 днів,чого раніше не спостерігався за ним. І мені відписала Анна - менеджер підтримки - попросила написати їм листа. Раніше в Comfy на Позняках(Піраміда) (Київ) мені пояснювали, що їм прийдеться уцінювати товар через потертість на блоку живлення. Я погодився на уцінку, а також запропонував купити інший блок живлення, але в жодному проханні мені відмовили. І от Анна пише, щоб я звернувся до них знову. Я звернувся, і що ви думаєте? П'ять днів і жодної відповіді. Ось така служба підтримки у Comfy .👎👎👎
Ми ще раніше перевірили ситуацію та надали роз’яснення: причина відмови у поверненні полягала не лише в потертостях на блоці живлення, а й у наявності слідів активного використання ноутбука (зокрема встановленого додаткового ПЗ).
Разом з тим, ми запропонували варіант рішення: якби умови дозволяли (придбання оригінального блоку та видалення слідів користування), магазин міг би повторно розглянути повернення. Якщо ж ознаки експлуатації залишалися — на жаль, техніку прийняти назад не було можливості.
Комфі дуже розчарували,прислали мені браковану пральну машину і після першого ж циклу прання я повідомила про проблему, вона гуду страшенно ,зависає на хв.,барабан крутить лише в один бік ,досі тягнули час ,сьогодні сказали що не повернуть гроші ,і що я можу викликати майстра ,але я не купляла б/у машину .Машинкою я не користуюсь просто стоїть ,вона в мене 5 день. Читать отзыв Комфі дуже розчарували,прислали мені браковану пральну машину і після першого ж циклу прання я повідомила про проблему, вона гуду страшенно ,зависає на хв.,барабан крутить лише в один бік ,досі тягнули час ,сьогодні сказали що не повернуть гроші ,і що я можу викликати майстра ,але я не купляла б/у машину .Машинкою я не користуюсь просто стоїть ,вона в мене 5 день. Не рекомендую щось купляти ,хоча досі я купляла там техніку,більше ніколи
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Багато мінусів в роботі машинки так і в роботі самих працівників комфі,тянуть час говорять що в мене щось із зв'язком ,кидають просто пропущені ,я витратила вже багато свого часу і енергії на них щоб кожен раз розказувати в чому проблема
Щиро шкода, що зіткнулися з такою ситуацією. Хоч техніка після використання не підлягає поверненню (ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів»), на неї діє офіційна гарантія. Виклик майстра — це стандартна процедура діагностики, яка дозволяє виявити причину несправності й вирішити ситуацію.
Сподіваємося, що проблему вдасться усунути швидко, і техніка ще довго радуватиме вас у використанні. Якщо потрібна допомога — напишіть нам на [email protected] 📩
Придбала зубну щітку філіпс ультразвукову. Через пів року роботи- поламалась, її забрали ремонтувати, місяць ремонтували, я забрала, вона гудить, як трактор і зовсім не чистить зуби, як має ( порівнювала з іншою такою ж щіткою). На вимогу обміняти зубну щітку, так як комфі мені продав мені неякісний товар, сказали- тільки через сервіс центр. Пообіцяли посприяти. Але знову- ремонтують. Знову я... Читать отзыв Придбала зубну щітку філіпс ультразвукову. Через пів року роботи- поламалась, її забрали ремонтувати, місяць ремонтували, я забрала, вона гудить, як трактор і зовсім не чистить зуби, як має ( порівнювала з іншою такою ж щіткою). На вимогу обміняти зубну щітку, так як комфі мені продав мені неякісний товар, сказали- тільки через сервіс центр. Пообіцяли посприяти. Але знову- ремонтують. Знову я буду місяць без зубної щітки. І сумніваюсь, що якісно відремонтують… Теж сказали- напишіть в юридичний відділ…Більше жодної купівлі в комфі. Вони навідкривали нових магазинів, але схоже за якістю вже не слідкують
Дуже прикро, що техніка не виправдала очікувань. Усі товари з гарантією підлягають безкоштовному ремонту або заміні — це залежить від висновку сервісного центру.
Обов’язково дочекайтесь результатів діагностики. Якщо після повторного ремонту ситуація знову не вирішиться — напишіть нам на [email protected]. Якщо знадобиться допомога з юридичним зверненням — ми підкажемо, як його оформити 📩
УВАГА! "comfi" Придбала в цьому магазині (м. Чернігів ТРЦ "Голівуд") Phone 16 Pro Max, через місяць користування цим пристроєм він зламався( вийшли з ладу всі камери, ліхтарик, вібровідклик, face-id, після оновлення вимикається та сам перезаваниажується). У моєму письмовому зверненні, в якому я вимагаю повернути мені кошти за проданий мені неякісний товар, відмовлено (пропонувалось зробити ремонт, від якого я відмовилась).... Читать отзыв УВАГА! "comfi" Придбала в цьому магазині (м. Чернігів ТРЦ "Голівуд") Phone 16 Pro Max, через місяць користування цим пристроєм він зламався( вийшли з ладу всі камери, ліхтарик, вібровідклик, face-id, після оновлення вимикається та сам перезаваниажується). У моєму письмовому зверненні, в якому я вимагаю повернути мені кошти за проданий мені неякісний товар, відмовлено (пропонувалось зробити ремонт, від якого я відмовилась). Нагадаю, що вартість телефону 65 788 грн.Чому я маю ремонтувати новий телефон за такі кошти? Згідно ЗУ " Про захист прав сподивачів", я маю право вимагати повернення мені коштів за проданий мені товар незалежної якості. Телефон був відправлений до сервісного центру для повної діагностики, але заключення прийшло з записом скарг з моїх слів ( тобто діагностика не була проведена належним чином або не проведена зовсім). Гаряча лінія підтримки споживачів, де я також залишала звернення, надала відповідь, що питання повинно бути вирішено з магазином, де був придбаний товар. Наразі мною було написано ще одне звернення до генерального директора ТОВ "Комфі Трейд" Хижняку І. В. з надією вирішення цього питання. Подальший розвиток справи опублікую, надам посилання на соціальні мережі, де детально розкажу хід даної справи. Будьте уважні під час купівлі товару в мережі комфі. В моєму випадку такі поломки в новому айфоні не припустимі ( можливий фальсифікат)!
Дуже прикро, що ви зіштовхнулись із несправністю смартфона вже на початку його використання. Готові пояснити, як подібні ситуації вирішуються відповідно до чинного законодавства.
Згідно із ЗУ «Про захист прав споживачів», повернення або обмін техніки належної якості можливе лише за таких умов: – товар не був у використанні; – збережено товарний вигляд, упаковку, ярлики та пломби; – наявний розрахунковий документ (чек).
Якщо ж техніка має ознаки дефекту або несправності — діють гарантійні умови. Повернення або обмін можливі лише після висновку авторизованого сервісного центру. Саме він визначає, чи підлягає товар ремонту, заміні або поверненню коштів.
Зі свого боку ми надали сертифікати якості товару. А щодо вашого письмового звернення — відповідь буде надана в установлені строки. Якщо матимете додаткові питання — будь ласка, звертайтесь, ми відкриті до діалогу.
Сижу на work.ua, обновил резюме, пошли предложения, одно из них – вакансия грузчика в Comfy (за 120 грн/час XD). Ну, думаю, миссклик или ещё что, сижу дальше. На следующий день звонит Татьяна и начинает затирать что я подал им заявку (на 120 грн/час грузчиком XD). Отвечаю что нет, такое меня не интересует, попрощались. Минут через 20 начинают обрывать трубку... Читать отзыв Сижу на work.ua, обновил резюме, пошли предложения, одно из них – вакансия грузчика в Comfy (за 120 грн/час XD). Ну, думаю, миссклик или ещё что, сижу дальше. На следующий день звонит Татьяна и начинает затирать что я подал им заявку (на 120 грн/час грузчиком XD). Отвечаю что нет, такое меня не интересует, попрощались. Минут через 20 начинают обрывать трубку офисники. Мне кажется или это не совпадение?
Добрий день! З приводу коректності підбору пропозицій роботи та збереження ваших особистих даних й інформації в кабінеті - радимо звернутися до представників та підтримки сайту, де ви зареєструвались та розмістили резюме.
Отзыв о COMFY по адресу Павлоград, вул. Горького, 166/6 Я прийшла сьогодні купити дитині телефон (андроїд), коли до мене підійшов консультант і почала мені показувати телефони спочатку я її уважно слухала,а потім зрозуміла,що все це я читала в інтернеті, тобто , окрім інформації з інтернету вона нічого не знала, на моє зауваження,що це все є в інтернеті, вона. відповіла , що краще придбати айфон, бо в неї в руках... Читать отзыв Я прийшла сьогодні купити дитині телефон (андроїд), коли до мене підійшов консультант і почала мені показувати телефони спочатку я її уважно слухала,а потім зрозуміла,що все це я читала в інтернеті, тобто , окрім інформації з інтернету вона нічого не знала, на моє зауваження,що це все є в інтернеті, вона. відповіла , що краще придбати айфон, бо в неї в руках був її айфон. Вибачте але не у всіх є кошти на айфони. І ця консультантка сказала, що робить там більше 10 років. Краще вона б собі мізки купила ніж айфон
Недостатки:
Дуже багато мінусів в обслуговуванні клієнтів, вони не поважають людей, аби щось втюхати
Дякуємо, що поділились своїм досвідом. Нам щиро прикро, що консультація виявилась неінформативною та залишила неприємне враження. Щоб розібратись у ситуації, будь ласка, напишіть нам на [email protected] — вкажіть дату візиту до магазину, у якому відбувалося спілкування, а також, якщо пам’ятаєте, ім’я консультанта. Темою листа, будь ласка, зазначте: "Відгук 2222083". Обов’язково проведемо перевірку та зробимо висновки!
Отзыв о COMFY по адресу Харків, вул. Тракторобудівельників, 128В Куппив в комфі телевізор TCL55C805. Після 5-ти місяців використання з'явилася смуга, яка видна на сірому та півтонах. Віддав в сервіс через комфі. Пройшло 2 тижні, привезли назад. Приходжу забирати, кажуть що дефектів не було виявлено. Вмикаємо телевізор і всі бачать полосу. Будуть повертати назад в сервіс. Виходить, що я знову 2 неділі без телевізора.
Шкодуємо, що вам довелось знову залишитись без техніки 😔 Якщо дефект справді підтвердився і телевізор повернули до сервісу — дуже важливо дочекатися результатів повторної діагностики. Якщо буде зручно — напишіть нам на [email protected] ваш номер телефону, номер акту та короткий опис ситуації. Темою лист зробіть "Відгук №2221330". Триматимемо це питання на контролі! 🙌🏻💚
Отзыв о COMFY по адресу Суми, вул. Харківська, 2/2 Пришел смотреть часы apple watch консультант не дал абсолютно никакой информации о товарах, видно было, что человек не заинтересован продавать что либо. даже речи не идет о том, что консультант должен интересоваться что хочет покупатель, рассказывать ему о плюсах и минусах данной модели, сравнения и тд. Ставлю жирный минус. Пришел, посмотрел, поговорил сам с собой, не получил никакой консультации и... Читать отзыв Пришел смотреть часы apple watch консультант не дал абсолютно никакой информации о товарах, видно было, что человек не заинтересован продавать что либо. даже речи не идет о том, что консультант должен интересоваться что хочет покупатель, рассказывать ему о плюсах и минусах данной модели, сравнения и тд. Ставлю жирный минус. Пришел, посмотрел, поговорил сам с собой, не получил никакой консультации и ушел
Сумно читати, що ви залишилися без якісної консультації 😢 Будемо вдячні, якщо напишете на [email protected] дату та час вашого візиту до магазину, а також, якщо пам’ятаєте, ім’я консультанта — перевіримо ситуацію та зробимо відповідні висновки. Ваш зворотний зв’язок важливий і допомагає нам ставати кращими 💚🧡
Отзыв о COMFY по адресу Харків, вул. Героїв Праці, 9 Выбирала холодильник, мне важно было чтоб прошел в двери, поскольку проем на пару сантиметров меньше холодильника, уточняла снимут ли двери у холодильника, мне ответили да, два дня ходила к ним с одинаковыми вопросами. В день когда его должны были привезти, уточнила у доставки время, про занос без лифта и про снятие дверей у холодильника, мне сказали что не знают ни... Читать отзыв Выбирала холодильник, мне важно было чтоб прошел в двери, поскольку проем на пару сантиметров меньше холодильника, уточняла снимут ли двери у холодильника, мне ответили да, два дня ходила к ним с одинаковыми вопросами. В день когда его должны были привезти, уточнила у доставки время, про занос без лифта и про снятие дверей у холодильника, мне сказали что не знают ни про этаж и что лифта нет и снятием двери у холодильника они не занимаются. В магазине где покупала мне ответили что снятие двери к холодильника только за деньги 3200 грн, и что сначала холодильник, потом на следующий день придет мастер по дверям. Я сказала что холодильник мне не зайдет никуда и об оплате меня не предупреждали, управляющий магазина и на горячей линии сказали что ничего сделать не могут, управляющий добавил что пусть холодильник постоит в подъезде. Максимум что мне пообещали это 500 бонусов. Компетентности нет ни у продавцов, ни у директора ни у горячей линии
Перепрошуємо, що відповідаємо лише зараз 🙏 Нам дуже шкода, що склалася така ситуація. Щоб розібратися детально, просимо надіслати нам на [email protected] номер телефону або звернення. Ми перевіримо кейс із колегами та обов’язково дамо вам зворотний зв’язок. Ваш досвід важливий для нас, і ми прагнемо уникнути подібного надалі 💚
НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ніякі магазини Comfy. В нас дуже багато покупок з цього магазину, але останні просто зʼїли мої нервові клітини. 1. Купляли телефон самсунг с 25ультра, впарили гарантію за 4к, не сказавши про те, що сама гарантія становить 1500грн, а інше то допи(антівірус і щось ще), які до речі навіть ніхто не встановив. 2. Купляли достатньо дорогий телевізор LG.... Читать отзыв НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ніякі магазини Comfy. В нас дуже багато покупок з цього магазину, але останні просто зʼїли мої нервові клітини. 1. Купляли телефон самсунг с 25ультра, впарили гарантію за 4к, не сказавши про те, що сама гарантія становить 1500грн, а інше то допи(антівірус і щось ще), які до речі навіть ніхто не встановив. 2. Купляли достатньо дорогий телевізор LG. У користуванні був декілька місяців, почали зʼявлятись лаги в роботі. Відправили на ремонт(ніхто не сказав що саме робили, хоча я просила). Далі зʼявився інший лаг, знову ремонт. І на цей раз написали, що дефектів не знайдено. Дуже смішно, адже відео я завжди надавала!! Я вже думала його не забирати, бо розуміла, що знову щось зʼявиться і знову ремонт, як потім ми ще й побачили подряпину на корпусі, якої не було! Сказала, що не буду забирати його у такому вигляді, бо віддавала цілим(про що вказано в акті прийому-передачі товара курʼєрам, а також до магазину). Жіночка, яка там працює сказала, що може це під час транспортування подряпалось. Вибачте, а мене це має хвилювати???!! Навіть не сказала, що нам треба підписувати акт відмови від товару! Подзвонила на гарячу лінію, сказали прийти на наступний день і підписати його. Приходжу, говорю це АДМІНІСТРАТОРУ, а він каже «вперше про таке чую». Дуже дивно. Далі почав висказувати свою непрошену думку, про те, що це смішна подряпина і що вона ніяк не впливає на функціональність. Я б подивилась на нього, якщо б йому не могли полагодити телевізор та й подряпали. Склали той акт, який я не підписувала і навіть не бачила. Мені передзвонили і, диво, вони як завжди не винні і якщо є претензії, то треба складати лист до їх юр відділу.
У підсумку хочу сказати: краще купуйте в інших магазинах.
Дуже прикро, що зіткнулись із такою складною ситуацією — дякуємо, що детально описали всі моменти. Якщо питання ще актуальне, будь ласка, напишіть на [email protected] з усіма деталями: номер замовлення, акти, листування. Якщо звернення вже було оформлено, а відповідь не задовольнила — радимо підготувати письмову заяву до юридичного відділу для офіційного розгляду.
Значить купляв я в comfy всю техніку до дому,привезли мені її до дому ,думаю розпакую гляну чи все добре хоча все якісно запаковано
Вигляд холодильника який в середині виглядав якби його підмалювали і почав вже ржавіти коли я почав стирати то фарба залишилась на пальцях рук чесно,я такого ще не бачив холодильник 47000 грн це жах глянете нище по фото зрозумієте,
Посудомийна машина яка якісно була запакована вдарена так якби в неї заїхала машина, двері не закриваються
Гіршого магазину я не зустрічав але тішить одне що зразу все розпакував
Щиро перепрошуємо за цей прикрий випадок ∞ Якщо пошкодження було виявлено під час розпакування, ми готові замінити техніку або знайти інше рішення.
Будь ласка, надішліть фото пошкоджень та номер замовлення на [email protected] — передамо запит у відповідальний відділ для розгляду. Ми прагнемо владнати ситуацію й повернути вашу довіру 🙌🏻🧡
Ціна на товари
Дякуємо вам за відгук.
Актуальна вартість товару Туалетний папір Zewa Deluxe 3-шарова Персик 8 шт. (9011111035721) наразі становить 215 грн.
Щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та надати вам повну консультацію, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши промокод, який ви використовували під час оформлення замовлення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Кавомашина WMF660
Дякуємо за ваш відгук.
На цей час щодо ваших вимог відповідальні колеги розглянули та надали письмову відповідь на звернення №1307786.
Запрошуємо вас до магазину для ознайомлення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Електроскутер не працює
Дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже шкода, що після покупки у вас виникла така ситуація — ми розуміємо, наскільки це неприємно.
Ми прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволений своєю покупкою та сервісом, тому хочемо детально розібратися у вашому випадку.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected]
вказавши:
-номер замовлення або фіскального чека;
-модель електроскутера;
-дату покупки.
А також коротко опишіть ситуацію та коли ви зверталися до сервісного центру.
Ця інформація допоможе нам швидше перевірити деталі та знайти рішення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
обман как обычно
2. прихожу забирать интернет заказ, хочу Оплату частями, свои платежи хочу предложить, мало того шо они говорят нельзя, (хотя монобанк дает что можно) так и гарантию втюхивают.
не предложили а втюхивает.
Дякуємо за ваш відгук!
Нам дуже важливо, щоб кожен відвідувач наших магазинів отримував лише якісну консультацію, комфортний сервіс та позитивні враження від покупки. Нам щиро шкода, якщо ваш досвід був іншим.
Ми хочемо детально розібратися в цій ситуації, щоб виправити її та запобігти подібному в майбутньому.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected]
вказавши:
-адресу магазину, де це сталося,
-орієнтовну дату та час вашого візиту,
А також будь-які додаткові деталі, які допоможуть нам точніше розібратися.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан
Не выполняют заказ, обвиняют заказчика
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності з доставкою 😔🙏
Замовлення, оформлене 14 вересня з доставкою на 17.09, не було виконане через системний збій. Попереднє замовлення у вашому кабінеті відображається як скасоване, адже його було переоформлено на нове.
Актуальна дата доставки зараз зазначена як 21.09, і ми обов’язково проконтролюємо цей процес, щоб цього разу все відбулося вдало. А щоб наступні покупки були ще приємнішими, даруємо бонуси — перевірте вашу бонусну картку 😊🎁🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна Показать 1 ответ
нет гарантийного обслуживания , скрывают негативные отзывы о товаре
Нам прикро, що у вас склалося таке враження про сервіс. Хочемо пояснити: на всі товари у мережі COMFY діє офіційна гарантія від виробника — у випадку холодильника Vestfrost це 1 рік. Водночас пошкодження ущільнювача зазвичай не належать до гарантійних випадків. Остаточне рішення приймає сервісний центр виробника.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Поганий сервіс та замовчування ситуації
Вона через Тиждень зламалась, перестала гріти. Я подзвонила оператору і мені просто запропонували звернутись в сервісний центр (працює тільки в будні)
Самостійно повезла в сервісний центр за власний кошт, туди і назад це майже половина вартості мікрохвильовки. Написала про все це відгук на сайті.
Сьогодні мені телефонує оператор комфі і каже,... Читать отзыв Замовила мікрохвильову Горенья на сайті з платною доставкою.
Вона через Тиждень зламалась, перестала гріти. Я подзвонила оператору і мені просто запропонували звернутись в сервісний центр (працює тільки в будні)
Самостійно повезла в сервісний центр за власний кошт, туди і назад це майже половина вартості мікрохвильовки. Написала про все це відгук на сайті.
Сьогодні мені телефонує оператор комфі і каже, що я могла не везти за свій рахунок а відправити в сервіс через них за їх рахунок і що він виправить мій коментар, бо доставка не відносяться до товару.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Дійсно, техніку за гарантією можна передати як у будь-якому магазині COMFY, так і напряму до сервісного центру. Перепрошуємо, що процес доставки зайняв стільки часу та коштів 😔🙏
Хочемо уточнити: перед публікацією на сайті всі відгуки проходять модерацію та мають стосуватися саме товару та досвіду його використання. Тому деякі деталі могли бути відредаговані — про це ми завжди повідомляємо.
Щоб додатково розібратися у вашій ситуації, будь ласка, надішліть номер замовлення або телефон на [email protected] (тема листа: відгук 2239829) 📩 Ваш досвід дуже важливий для нас і допомагає ставати кращими 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жахливе обслуговування
Робив онлайн замовлення 06.09.25, все було чудово, замовлення підтверджене та мало приїхати до мене 09.09.25.
Мені його скасували через брак замовлення та створили нове, яке мало приїхати 10.09.25, яке також скасували через брак.
Мені так і не вдалося зробити замовлення. Та найбільш обурило те, що мені тричі казали, що все гаразд, сьогодні буде відправлено. Некваліфікований персонал, який не... Читать отзыв Доброго дня.
Робив онлайн замовлення 06.09.25, все було чудово, замовлення підтверджене та мало приїхати до мене 09.09.25.
Мені його скасували через брак замовлення та створили нове, яке мало приїхати 10.09.25, яке також скасували через брак.
Мені так і не вдалося зробити замовлення. Та найбільш обурило те, що мені тричі казали, що все гаразд, сьогодні буде відправлено. Некваліфікований персонал, який не може створити та відправити замовлення... або сказати, буде воно чи ні...
Вибачте за незручності 🙏
Ймовірно, відбувалося скасування закупівлі постачальником. Ми готові перевірити все детально та надати вам зворотний зв’язок 🤝
Будь ласка, напишіть номер замовлення або свій номер телефону на [email protected] (тема листа: відгук 2239656) 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Видаляють негативні відгуки за товар!
Нам прикро, що у вас виникло таке враження 😔
Ми публікуємо і позитивні, і негативні відгуки, але іноді потрібен час на модерацію. Щодо флешки — ми зацікавлені перевірити ситуацію детальніше. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або контактом на пошту [email protected] 📩, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Поддельный товар.
Шкода, що товар виявився неефективним 😔
Поділіться, будь ласка, номером замовлення та фото засобу 📸 на пошту [email protected], щоб ми могли перевірити партію і допомогти з вирішенням цього питання.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Хамство персоналу!
Вважаємо, що така поведінка Віталія Котельникова свідчить про його деградацію та порівнює його із російськими загарбниками!
Дякуємо, що поділилися ситуацією. Нам відомо про цей випадок, і ми вже передали інформацію керівництву для реагування, адже ми не допускаємо подібного ставлення у магазинах COMFY.
Сподіваємось, що наступний ваш візит буде максимально комфортним і приємним 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жах.Не рекомендую.
Вибачте за цей досвід — ми точно не хотіли вас розчарувати 🙏
Поділіться номером замовлення 📝 на пошту [email protected], і ми з’ясуємо, чому доставка не відбулась, та допоможемо швидше вирішити питання.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Скасоване замовлення
Скасували замовлення, тепер маю чекати до 5 робочих днів повернення коштів ! Ні замовлення, й заморожені кошти ! Деякий товар зі списку вже розпроданий !
Жахливий сервіс !
Нікому не рекомендую мати справу з Comfy
Дякуємо за ваш відгук 🤍
Зазвичай адресу доставки можна змінити в межах одного міста. Якщо ж зміна стосується іншого населеного пункту, системно потрібне скасування замовлення й оформлення нового. Ми можемо додатково перевірити вашу ситуацію разом із логістами та надати детальний коментар. Напишіть нам на [email protected] 📩 — ми завжди поруч, аби допомогти!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жахливий магазин техніки
Нам прикро, що у вас залишилось таке враження від візиту 😔. Ми обов’язково перевіримо ситуацію, зокрема щодо пропозицій товарів. Поділіться, будь ласка, вашими контактами (номер замовлення або телефон) на [email protected]
— так ми зможемо швидше розібратися й надати вам відповідь 🙌🏻💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Ганебна шарага
Закони прав споживачів їм не писані.
Не замовляйте в цій х-ні бо вас просто Кинуть,
в кращому випадку впарять хлам дефективний.
Вибачте, що довелося зіткнутися з подібним досвідом 😢 Усі зміни по замовленню завжди супроводжуються інформуванням клієнта, тож хочемо зрозуміти, що саме сталося. Напишіть нам номер замовлення або телефон на [email protected] — ми все перевіримо та дамо зворотний зв’язок. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Не купуйте послуги монтаж і демонтаж техніки.
Щиро перепрошуємо 🙏 Дуже прикро, що послуга монтажу та демонтажу не була виконана. Будемо вдячні, якщо надішлете номер замовлення або телефон на [email protected]. Ваш досвід допоможе нам зробити сервіс кращим у майбутньому 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Шахрайська схема - безкоштовна перевірка товару проводиться, як платна послуга Підготовка ТВ
Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме:
1. Фактичне блокування (заборона)... Читать отзыв Я вже докладно 30 липня 2025 р. залишав відгук та зміст своєї ситуації, але в продовження хочу додати.
Нарешті 22.08.25 р. отримав формальну відповідь-відписку від Comfy на моє письмове заперечення. Зверніть увагу, що відповідь побудована таким чином, щоб навіть не розглядати та не вирішувати досить серйозну ситуацію. Адже я констатував ряд порушень, а саме:
1. Фактичне блокування (заборона) працівником Comfy безкоштовної перевірки монітору на стенді.
2. Документальне проведення такої перевірки, шляхом видачі фіскального чека на нібито надану послугу Підготовка ТВ, яка не надавалась. Тобто видача такого фіскального чека є фіктивною операцією, яка за своїм змістом є шахрайством.
Нагадаю, що я купував комп'ютерний монітор, а Комфі видає фіскальний чек, який стосується налаштування телевізора, при чому констатує те, що я добровільно замовив цю послугу, хоча ніякого замовлення не відбувалось.Свій обман видає за моє добровільне замовлення послуги.
3. Порушення зі сторони Comfy свого ж публічного правила викладеного на сайті - Якщо послуга не надана - гроші повертаються.
4. Відсутність будь-якого письмового доказу того, що я дійсно замовляв таку послугу. Наприклад, Акт приймання - передачі послуги та детальний зміст, у чому саме вона полягала.
Залишається лише одне запитання до тих, хто курує «розвиток» лояльності клієнта. Вам не соромно за такі дії ваших працівників ?
Справді, вам простіше не виконати власні правила та визнати вину, але при цьому краще втратити клієнта, потенційний дохід та щоб інші люди, дізналися про таку ситуацію ?
Ще один дуже цікавий момент. Мені пропонується отримати бонуси. А хіба Comfy не здається, що сама по собі пропозиція отримати бонуси підтверджує мою правоту ?! Якщо б я був неправий (з вашої точки зору), навіщо тоді мені пропонувати бонуси ?
Висновок, який можна зробити після отримання такої відповіді. В магазині у м. Києві по вул. Антоновича, 50, судячи з усього, налагоджена шахрайська схема, що дає можливість додаткового заробітку працівнику Comfy. Найімовірніше, такий обман споживача курується керівництвом, а у випадку можливої скарги (як у моєму випадку) лінія захисту вибудовується шляхом заперечення очевидних фактів та взяття за основу неправдиві свідчення касира.
Відповідно, у шахрайській схемі бере участь щонайменше касир і юрист.
Добре подумайте, перш ніж мати справу із цими шахраями !
Дякуємо, що поділилися продовженням вашої історії 🤝. Шкода, що вирішення затягнулося, але ми раді, що питання вдалося закрити на вашу користь: кошти повернуті, а також нараховані бонуси. Ваш випадок важливий для нас — дякуємо за можливість виправитись 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Ганебна шарашка жуліків
За ваших рукожпих має платити користувач опитування акції ???
ви самі нарахували !!!
і пооох з помилками, чи без Віджали всі бонуси з цілю щоб згоріли !!!
Навіть р0зетка відповідає за косяки з низькими цінами і віддає товар.
А ця шарашка... Читать отзыв Забл0кували карту з бонусами і вішають шаблонну лапшу про декілька днів і ди:бі ла АІ помічника.
За ваших рукожпих має платити користувач опитування акції ???
ви самі нарахували !!!
і пооох з помилками, чи без Віджали всі бонуси з цілю щоб згоріли !!!
Навіть р0зетка відповідає за косяки з низькими цінами і віддає товар.
А ця шарашка Кид-али :(
"свої косяки" переложили на покупця !!!
Заеекономили...
профільтрували акаунт де дорощі покупки робив залишили, а на моєму іншому номері з менш покупками заблокували.
Думаєте після такого бид-лізма
...ще залишиться бажання покупки робити у вас;)))
Вам це обійдеться дооорожче тих кинутих бонусів жуліки!!!
Ми готові перевірити інформацію щодо вашого акаунта та бонусів, щоб зрозуміти причину блокування. Будь ласка, надішліть номер телефону або бонусної картки на пошту [email protected]. Після перевірки обов’язково надамо вам відповідь.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна Показать 1 ответ
Онлайн-магазин Comfy повне дно!
Перепрошуємо за ситуацію 🙏 Ймовірно, товар зазначався як наявний на складі постачальника, але закупівлю було скасовано. Як тільки ми отримуємо таку інформацію, одразу повідомляємо клієнтів.
Якщо покупка і надалі для вас актуальна, ми зможемо підібрати альтернативу або уточнити терміни надходження цієї моделі. Зручні канали комунікації: faq.comfy.ua/contact-us/
💬💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Підтримка від Comfy ?
І мені відписала Анна - менеджер підтримки - попросила написати їм листа.
Раніше в Comfy на Позняках(Піраміда) (Київ) мені пояснювали, що їм прийдеться уцінювати товар через потертість на блоку живлення.
Я погодився на уцінку, а також запропонував купити... Читать отзыв Писав тут тиждень чи півтора назад відгук щодо того, що Comfy не повертає товар протягом 14 днів,чого раніше не спостерігався за ним.
І мені відписала Анна - менеджер підтримки - попросила написати їм листа.
Раніше в Comfy на Позняках(Піраміда) (Київ) мені пояснювали, що їм прийдеться уцінювати товар через потертість на блоку живлення.
Я погодився на уцінку, а також запропонував купити інший блок живлення, але в жодному проханні мені відмовили.
І от Анна пише, щоб я звернувся до них знову. Я звернувся, і що ви думаєте? П'ять днів і жодної відповіді. Ось така служба підтримки у Comfy .👎👎👎
Ми ще раніше перевірили ситуацію та надали роз’яснення: причина відмови у поверненні полягала не лише в потертостях на блоці живлення, а й у наявності слідів активного використання ноутбука (зокрема встановленого додаткового ПЗ).
Разом з тим, ми запропонували варіант рішення: якби умови дозволяли (придбання оригінального блоку та видалення слідів користування), магазин міг би повторно розглянути повернення. Якщо ж ознаки експлуатації залишалися — на жаль, техніку прийняти назад не було можливості.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Пральна машинка
Читать отзыв Комфі дуже розчарували,прислали мені браковану пральну машину і після першого ж циклу прання я повідомила про проблему, вона гуду страшенно ,зависає на хв.,барабан крутить лише в один бік ,досі тягнули час ,сьогодні сказали що не повернуть гроші ,і що я можу викликати майстра ,але я не купляла б/у машину .Машинкою я не користуюсь просто стоїть ,вона в мене 5 день.
Не рекомендую щось купляти ,хоча досі я купляла там техніку,більше ніколи
Щиро шкода, що зіткнулися з такою ситуацією. Хоч техніка після використання не підлягає поверненню (ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів»), на неї діє офіційна гарантія. Виклик майстра — це стандартна процедура діагностики, яка дозволяє виявити причину несправності й вирішити ситуацію.
Сподіваємося, що проблему вдасться усунути швидко, і техніка ще довго радуватиме вас у використанні. Якщо потрібна допомога — напишіть нам на [email protected] 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жахливий магазин і сервіс
Дуже прикро, що техніка не виправдала очікувань. Усі товари з гарантією підлягають безкоштовному ремонту або заміні — це залежить від висновку сервісного центру.
Обов’язково дочекайтесь результатів діагностики. Якщо після повторного ремонту ситуація знову не вирішиться — напишіть нам на [email protected]. Якщо знадобиться допомога з юридичним зверненням — ми підкажемо, як його оформити 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
УВАГА!!!!!
Згідно ЗУ " Про захист прав сподивачів", я маю право вимагати повернення мені коштів за проданий мені товар незалежної якості.
Телефон був відправлений до сервісного центру для повної діагностики, але заключення прийшло з записом скарг з моїх слів ( тобто діагностика не була проведена належним чином або не проведена зовсім).
Гаряча лінія підтримки споживачів, де я також залишала звернення, надала відповідь, що питання повинно бути вирішено з магазином, де був придбаний товар. Наразі мною було написано ще одне звернення до генерального директора ТОВ "Комфі Трейд"
Хижняку І. В. з надією вирішення цього питання.
Подальший розвиток справи опублікую, надам посилання на соціальні мережі, де детально розкажу хід даної справи.
Будьте уважні під час купівлі товару в мережі комфі. В моєму випадку такі поломки в новому айфоні не припустимі ( можливий фальсифікат)!
Дуже прикро, що ви зіштовхнулись із несправністю смартфона вже на початку його використання. Готові пояснити, як подібні ситуації вирішуються відповідно до чинного законодавства.
Згідно із ЗУ «Про захист прав споживачів», повернення або обмін техніки належної якості можливе лише за таких умов:
– товар не був у використанні;
– збережено товарний вигляд, упаковку, ярлики та пломби;
– наявний розрахунковий документ (чек).
Якщо ж техніка має ознаки дефекту або несправності — діють гарантійні умови. Повернення або обмін можливі лише після висновку авторизованого сервісного центру. Саме він визначає, чи підлягає товар ремонту, заміні або поверненню коштів.
Зі свого боку ми надали сертифікати якості товару. А щодо вашого письмового звернення — відповідь буде надана в установлені строки.
Якщо матимете додаткові питання — будь ласка, звертайтесь, ми відкриті до діалогу.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна Показать 1 ответ
Отказался от вакансии? Сольём номер офисникам!
На следующий день звонит Татьяна и начинает затирать что я подал им заявку (на 120 грн/час грузчиком XD). Отвечаю что нет, такое меня не интересует, попрощались. Минут через 20 начинают обрывать трубку... Читать отзыв Сижу на work.ua, обновил резюме, пошли предложения, одно из них – вакансия грузчика в Comfy (за 120 грн/час XD). Ну, думаю, миссклик или ещё что, сижу дальше.
На следующий день звонит Татьяна и начинает затирать что я подал им заявку (на 120 грн/час грузчиком XD). Отвечаю что нет, такое меня не интересует, попрощались. Минут через 20 начинают обрывать трубку офисники. Мне кажется или это не совпадение?
З приводу коректності підбору пропозицій роботи та збереження ваших особистих даних й інформації в кабінеті - радимо звернутися до представників та підтримки сайту, де ви зареєструвались та розмістили резюме.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна
Доброго дня.
Дякуємо, що поділились своїм досвідом. Нам щиро прикро, що консультація виявилась неінформативною та залишила неприємне враження. Щоб розібратись у ситуації, будь ласка, напишіть нам на [email protected] — вкажіть дату візиту до магазину, у якому відбувалося спілкування, а також, якщо пам’ятаєте, ім’я консультанта. Темою листа, будь ласка, зазначте: "Відгук 2222083". Обов’язково проведемо перевірку та зробимо висновки!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Дефект у телевізора
Шкодуємо, що вам довелось знову залишитись без техніки 😔
Якщо дефект справді підтвердився і телевізор повернули до сервісу — дуже важливо дочекатися результатів повторної діагностики. Якщо буде зручно — напишіть нам на [email protected] ваш номер телефону, номер акту та короткий опис ситуації. Темою лист зробіть "Відгук №2221330". Триматимемо це питання на контролі! 🙌🏻💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Консультация
консультант не дал абсолютно никакой информации о товарах, видно было, что человек не заинтересован продавать что либо. даже речи не идет о том, что консультант должен интересоваться что хочет покупатель,
рассказывать ему о плюсах и минусах данной модели, сравнения и тд. Ставлю жирный минус. Пришел, посмотрел, поговорил сам с собой, не получил никакой консультации и... Читать отзыв Пришел смотреть часы apple watch
консультант не дал абсолютно никакой информации о товарах, видно было, что человек не заинтересован продавать что либо. даже речи не идет о том, что консультант должен интересоваться что хочет покупатель,
рассказывать ему о плюсах и минусах данной модели, сравнения и тд. Ставлю жирный минус. Пришел, посмотрел, поговорил сам с собой, не получил никакой консультации и ушел
Сумно читати, що ви залишилися без якісної консультації 😢
Будемо вдячні, якщо напишете на [email protected] дату та час вашого візиту до магазину, а також, якщо пам’ятаєте, ім’я консультанта — перевіримо ситуацію та зробимо відповідні висновки. Ваш зворотний зв’язок важливий і допомагає нам ставати кращими 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Ужасный магазин
Перепрошуємо, що відповідаємо лише зараз 🙏
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація. Щоб розібратися детально, просимо надіслати нам на [email protected] номер телефону або звернення. Ми перевіримо кейс із колегами та обов’язково дамо вам зворотний зв’язок. Ваш досвід важливий для нас, і ми прагнемо уникнути подібного надалі 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Жахливе обслуговування
В нас дуже багато покупок з цього магазину, але останні просто зʼїли мої нервові клітини.
1. Купляли телефон самсунг с 25ультра, впарили гарантію за 4к, не сказавши про те, що сама гарантія становить 1500грн, а інше то допи(антівірус і щось ще), які до речі навіть ніхто не встановив.
2. Купляли достатньо дорогий телевізор LG.... Читать отзыв НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ніякі магазини Comfy.
В нас дуже багато покупок з цього магазину, але останні просто зʼїли мої нервові клітини.
1. Купляли телефон самсунг с 25ультра, впарили гарантію за 4к, не сказавши про те, що сама гарантія становить 1500грн, а інше то допи(антівірус і щось ще), які до речі навіть ніхто не встановив.
2. Купляли достатньо дорогий телевізор LG. У користуванні був декілька місяців, почали зʼявлятись лаги в роботі. Відправили на ремонт(ніхто не сказав що саме робили, хоча я просила). Далі зʼявився інший лаг, знову ремонт. І на цей раз написали, що дефектів не знайдено. Дуже смішно, адже відео я завжди надавала!! Я вже думала його не забирати, бо розуміла, що знову щось зʼявиться і знову ремонт, як потім ми ще й побачили подряпину на корпусі, якої не було! Сказала, що не буду забирати його у такому вигляді, бо віддавала цілим(про що вказано в акті прийому-передачі товара курʼєрам, а також до магазину). Жіночка, яка там працює сказала, що може це під час транспортування подряпалось. Вибачте, а мене це має хвилювати???!! Навіть не сказала, що нам треба підписувати акт відмови від товару!
Подзвонила на гарячу лінію, сказали прийти на наступний день і підписати його.
Приходжу, говорю це АДМІНІСТРАТОРУ, а він каже «вперше про таке чую». Дуже дивно.
Далі почав висказувати свою непрошену думку, про те, що це смішна подряпина і що вона ніяк не впливає на функціональність.
Я б подивилась на нього, якщо б йому не могли полагодити телевізор та й подряпали.
Склали той акт, який я не підписувала і навіть не бачила. Мені передзвонили і, диво, вони як завжди не винні і якщо є претензії, то треба складати лист до їх юр відділу.
У підсумку хочу сказати: краще купуйте в інших магазинах.
Дуже прикро, що зіткнулись із такою складною ситуацією — дякуємо, що детально описали всі моменти. Якщо питання ще актуальне, будь ласка, напишіть на [email protected] з усіма деталями: номер замовлення, акти, листування. Якщо звернення вже було оформлено, а відповідь не задовольнила — радимо підготувати письмову заяву до юридичного відділу для офіційного розгляду.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Comfy магазин бу техніки
Не раджу нікому
Щиро перепрошуємо за цей прикрий випадок ∞ Якщо пошкодження було виявлено під час розпакування, ми готові замінити техніку або знайти інше рішення.
Будь ласка, надішліть фото пошкоджень та номер замовлення на [email protected] — передамо запит у відповідальний відділ для розгляду. Ми прагнемо владнати ситуацію й повернути вашу довіру 🙌🏻🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна