COMFY отзывы
с оценкой «Нормально»

Отзывы покупателей
COMFY
1.6 5
281 отзыв / 1245898 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

холодильник Vestfrost CNF289XB

Гость Гость 9 августа, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Миколи Лаврухіна, 4 29.07.25 купила холодильник Vestfrost CNF289XB. Доставили 07.08.25 з браком. На передній стінці контейнера для фруктів стертий надпис Fresh.Таке враження, що контейнером користувались вже довгий час. У магазині, де сотні людей торкаються контейнера, я такого не бачила. Брак викликав недовіру і до якості холодильника і до дій магазину - або турки склепали фуфло, або Комфі розкрив упаковку щоб поміняти... Читать отзыв 29.07.25 купила холодильник Vestfrost CNF289XB. Доставили 07.08.25 з браком. На передній стінці контейнера для фруктів стертий надпис Fresh.Таке враження, що контейнером користувались вже довгий час. У магазині, де сотні людей торкаються контейнера, я такого не бачила. Брак викликав недовіру і до якості холодильника і до дій магазину - або турки склепали фуфло, або Комфі розкрив упаковку щоб поміняти контейнер, або щось нахімичити з компресором, або ще якась халепа. В чаті оператор сказав, що це заводський брак. Але, з 29.07.25 я чекала оплачений холодильник належної якості, але не брак. У чаті я просила про обмін. Оператор сказав надати фото та відео холодильника з усіх боків, фото коробки, № відділення Нової пошти через яке я самотужки поверну холодильник, якщо так вирішить відділ повернення! Нова пошта від мене за 20км від дачі за 120 км від Києва! Тобто, про обмін у Комфі і чути не хочуть! Або бери брак, або повертай через Нову пошту! Все це дуже прикро, бо схоже на шахрайство. Подзвонили з магазину і сказали, що завтра повідомлять про остаточне рішення. Сподіваюсь на позитивне.
Comfy Ответ представителя Comfy 1 сентября, 2025 год
Добрий день!

Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією 😔
Хочемо переконатися, чи питання вже вирішене на вашу користь. Якщо ні, або вам ще потрібна допомога, будь ласка, напишіть нам на [email protected] із деталями замовлення. Ми обов’язково все перевіримо та надамо зворотний зв’язок 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Цена которая меняется произвольно

Вячеслав Вячеслав 4 марта, 2025 год
Цена меняется каждые пол часа. Сегодня одна завтра идёшь покупать уже другая. Пришел дамой уже цена третья. Не успеваешь. Ужас.
Достоинства:
  1. Хорошее обслуживание
Недостатки:
  1. Не знешь сколько будет товар стоить через пол часа.
Comfy Ответ представителя Comfy 18 марта, 2025 год
Добрий день!

Дійсно, ціни на деякі товари можуть змінюватися залежно від акцій чи змін на ринку, але ми намагаємось мінімізувати такі коливання. Ви можете оформити замовлення, аби ціна для вас була зафіксована, після чого отримати бажаний товар у магазині. Також, наша служба підтримки завжди на зв'язку https://faq.comfy.ua/contact-us/ і залюбки допоможе з уточненням актуальної ціни, якщо вона різниться, щоб уникнути непорозумінь.

Дякуємо за зворотний зв'язок і будемо раді допомогти!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Обслуговування добре

Гость Гость 25 сентября, 2024 год
27.07.2019 р.
В чеку пробили пп comfy assist навігація зі строком дії 2 місяця 1400.00 Б
Як повернути кошти?
Чи можна за ці кошти щось придбати?
Достоинства:
  1. Обслуговування добре
Недостатки:
  1. Обслуговування добре
Comfy Ответ представителя Comfy 25 сентября, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук і за позитивну оцінку нашого обслуговування. Будь ласка, напишіть на [email protected] – наша команда з радістю вас проконсультує та надасть усю необхідну інформацію!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Comfy (моя персональна думка)

Danilych Danilych 18 сентября, 2024 год
 Отзыв о COMFY по адресу Прилуки, вул. Київська, 138 Даний магазин має хорошої якості товари,але на фоні розетки їх досить мало й не всі продукти можуть мати таку якість як на Розетці.Тому за низький асортимент (в плані вибору) я ставлю 3 із 5 (хоча перспективи для росту все ще).Достатньо нівелювати дані недоліки й буде мед медовий
Comfy Ответ представителя Comfy 20 сентября, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук і за те, що оцінили якість наших товарів! Ми розуміємо, що асортимент може здаватися меншим у порівнянні з маркетплейсами, де представлені товари від різних продавців. Однак, у COMFY ви завжди можете бути впевнені в офіційних цінах та прозорості походження товарів.

Ми постійно працюємо над розширенням асортименту, і ваші відгуки допомагають нам рости. Сподіваємося, що в майбутньому ми зможемо надати ще більше варіантів, і кожен ваш візит буде «медом медовим» 🍯 До нових зустрічей!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Решил пока покупать у вас

Гость Гость 2 июля, 2024 год
Проблем никогда не было.Единственное,что неудобно получать онлайн заказы я должен что...показать смс? номер заказа?Не знаю,как у вас с рентабельностью но хотелось бы ,чтоб вы как то это улучшили ,все таки мы не в совке живем,технологии развиваются...
Comfy Ответ представителя Comfy 31 июля, 2024 год
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук і за те, що знайшли час поділитися своїми враженнями. Ми раді чути, що в цілому ви задоволені нашим сервісом!

Наразі для отримання інтернет-замовлення достатньо повідомити його номер, інформацію можна знайти у додатку або смс (про прийняття замовлення та підготовку товару у магазині).

Якщо у вас є додаткові ідеї чи питання, будь ласка, зв’яжіться з нами за номером 0800303505 або напишіть на електронну пошту [email protected] з темою «Відгук otzyv_ua №2039495».

Сподіваємось, що й надалі зможемо радувати вас якісним обслуговуванням!

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

великий вибір

Гость Гость 22 апреля, 2024 год
нормальний магазин, досить непоганий асортимент, але якщо хочете уваги та допомоги то приходьте в будній день.
Comfy Ответ представителя Comfy 10 июня, 2024 год
Добрий день!

Ймовірніше за все, ваш візит до магазину припав на час, коли була велика завантаженість. В будь-якому разі, у нашій мережі є консультанти, які допоможуть вам обрати бажану техніку для дому чи новенький гаджет. Будемо раді, якщо завітаєте знов до нас, а ми зробимо все можливе, аби було комфортно! 💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Клиенториентированность

Гость Гость 8 апреля, 2024 год
Заходил в магазин комфи купить клавиатуру, выбирал сам минут 10, потом пришлось искать консультанта, чтобы таки купить данный продукт. Они в этот момент было очень заняты - разговаривали с друг другом за стойкой о играх. Качество клавиатуры вполне себе неплохое.
Comfy Ответ представителя Comfy 10 апреля, 2024 год
Доброго дня.
Дякуємо за ваш відгук.
Поділіться, будь ласка, вашим відгуком "otzyv_ua №2002303" і більш детальною інформацією, коли ви відвідували та який магазин на електронну пошту [email protected]. Будемо вам дуже вдячні за це і підготуємо для вас невеличкий бонус♥

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна

Нав'язливі консультанти

Гость Гость 21 октября, 2023 год
Була у комфі і не сподобалась така ситуація, мені потрібні були комп'ютерні аксесуари, зазделегідь я подивилась в інтернеті що в них є та пішла в магазин. До мене одразу підходить консультант, я відмовилась від допомоги бо я хотіла сама обрати товар, після відмови консультант не відійшов, а весь час стояв у мене за спиною і ходив... Читать отзыв Була у комфі і не сподобалась така ситуація, мені потрібні були комп'ютерні аксесуари, зазделегідь я подивилась в інтернеті що в них є та пішла в магазин. До мене одразу підходить консультант, я відмовилась від допомоги бо я хотіла сама обрати товар, після відмови консультант не відійшов, а весь час стояв у мене за спиною і ходив за мною, я розумію що що якщо мені потрібна була допомога то він тут як тут, але якщо вона дійсно непотрібна то це не комфортно коли у тебе за спиною наглядач. А коли я підійшла до каси оплатити товар, він теж підійшов сказати касиру щоб продажу провели на нього, але він тут до чого, за що йому ці бонуси якщо я обирала сама, за сей час він міг дійсно комусь консультацію надати
Comfy Ответ представителя Comfy 5 ноября, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук.
Перепрошуємо, що така дивна ситуація взагалі мала місце.
Напишіть нам на електрону пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1922456 номер вашого телефону, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна картка, щоб ми могли відстежити вашу покупку, магазин та продавця. Обов'язково підкорегуємо та проведемо навчання, щоб не переслідували клієнтів [:yes:] це звісно частково жарт, але виправимось, обіцяємо.
Будемо чекати на ваше повідомлення.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY

продали и хоролшо

Эрхард Эрхард 27 июля, 2023 год
CONFY порекомендовал знакомый, продажа и доставка все хорошо, а дальше звоню по установке телевизора за которую уже заплатил, замедьте звоню не мне звонят, говорят надо сделать заявочку и через несколько дней мне установят телевизор, не поверил но это факт... Никогда больше CONFY
Comfy Ответ представителя Comfy 2 августа, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, послуга встановлення виконується в середньому протягом 3-х - 5-ти днів з моменту активації послуги.
Послуга встановлення автоматично не активується, оскільки ми за те, щоб ви самостійно розпланували свій час та можливості коли вам буде зручно прийняти майстра, оскільки багато покупців купують техніку завчасно, а встановлюють трохи пізніше.
Також для нас дуже важлива якість виконання встановлення, тому декілька днів потрібно щоб знайти найкращого та сертифікованого майстра в вашому місті.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання - ми поруч: https://comfy.ua/ua/contact.html
З повагою, менеджер підтримки Богдан.

Консультант в магазині був кваліфікований

Гость Гость 9 июня, 2023 год
Замовили пральну машину, оплатили, машина в наявності, буде 31.05. 29.05 з'ясувалося її не має. Через тиждень повернули гроші. Купили іншу пральну машину. Доставка не спитала, чи ж хто вдома, чи зручно цей час. Просто, зателефонували, що будемо через годину. Я працюю за містом. І мені прийшлося відарашиваться з роботи, замовляти таксі, що набагато перевищує доставку в одну гривню
Достоинства:
  1. Машину дрставили
Недостатки:
  1. Не як треба покупцю
Comfy Ответ представителя Comfy 10 июня, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук!
Дійсно, в нашій мережі є можливість замовити доставку додому, вона виконується протягом дня.
Інтервали доставки є відомими лише у день виконання послуги, оскільки орієнтовний час прибуття екіпажу відомий після прокладення маршруту в вашому місті.
Дійсно, екіпаж та кур'єр зв'язується з покупцем за 1 годину до виконання доставки, але якщо ви не можете в цей час бути присутні вдома, повідомте про це кур'єра щоб доставку змогли перенести на інший день.
Також ви можете вказати що вам потрібно більше часу аби прибути на адресу проживання. В такому випадку кур'єр зробить все можливе аби якомога раніше повідомити вас про орієнтовні інтервали доставки.
Також ми завжди раді допомогти вам обрати іншу максимально схожу модель товару якщо бажаний закінчився на нашому складі.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання - ми поруч: https://comfy.ua/ua/contact.html
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.

Набривают клиентов на доставке

Сашка Сашка 25 февраля, 2023 год
Сделал заказ в комфи с доставкой на НП, в личном кабинете сразу показало стоимость доставки 157 грн, оплата сразу со стоимостью заказа. Оплатил, отправили. Смотрю накладную НП, вся доставка 67 грн, на 90 грн набрили себе в карман.
Comfy Ответ представителя Comfy 5 марта, 2023 год
Доброго дня!
Олександр, дякуємо вам за відгук.
Вартість доставки ми підтримуємо на мінімальному стабільному рівні. В нас укладені відповідні договори з поштовими операторами, за якими ціна буде фіксована для товарів "велика побутова техніка", та "мала побутова техніка". При цьому, як ви знаєте, немає ніяких відсотків за накладний платіж (оплату при отриманні та переказ коштів), а отже й переплат.
Інформація, яку ви можете побачити у додатку, не завжди відповідає дійсності, оскільки прорахунок йде скоріш автоматичний, але ви сплачуєте тільки ту вартість, що зазначена на нашому сайті. І смартфон, і мікрохвильова піч матимуть однакову вартість доставки до відділення Нової пошти.

Радимо також звертати увагу на наші акції, зараз для всіх товарів з позначкою КРАЩ (від 999 грн) доставка не залежно від поштового оператора, відділення або адресної доставки всього 1 грн (до 12 березня).

Завжди раді прояснити ситуацію та надати відповіді на всі питання - [email protected]

З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY

Теж додатковий продукт

Гость Гость 8 января, 2023 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вулиця Борщагівська, 154а Прочитавши відгуки теж вирішив перевірити чек. Так і є додатково вдарили с хелпі за 700 грн. Навіть е пояснили що та для чого цей програмний продукт і чому тіл
Comfy Ответ представителя Comfy 15 января, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо вам, що знайшли час залишити відгук. Для нас дуже важливо, щоб при кожному відвідуванні магазину ви могли отримати якісну консультацію, здійснити покупку, ознайомитися з моделями техніки, що цікавлять, і отримати тільки позитивні емоції і гарний настрій.Ми завжди готові проконсультувати вас за складом чеку! Напишіть нам, будь ласка, на [email protected] або зателефонуйте 0 800 303 505.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY

Windows не вернули деньги

Гига Гига 10 декабря, 2022 год
Купили ноутбук в Comfy.
Разговаривали за одну модель дали другую и на него установили виндоус.не привязовали к моей учётной записи.
Ноутбук вернул обратно на следующий день, деньги отдали.А Виндоус за 5500гр нехотя забирать обратно и Я поленял на 5500гр.Кто-то может помочь?Прошло дней 5
Достоинства:
  1. Вернули деньги за ноут. без проблем
Недостатки:
  1. За Виндоус не хотят возвращать деньги
Comfy Ответ представителя Comfy 11 декабря, 2022 год
Добрий день!
Ознайомились з ситуацією та дуже схвильовані якщо така історія сталась з вами в нашому магазині СOMFY.
І осторонь точно не залишимось, оскільки нам важливо щоб ви отримували максимально якісний сервіс та техніку. Відправте, будь ласка, номер замовлення чи іншу контактну інформацію (номер телефону чи бонусної картки) на електронну адресу: [email protected]. Номер вашого відгуку вкажіть в темі листа, будь ласка: 1759038.
Передамо ситуацію фахівцям з відділку скарг та лояльності. І якщо така ситуація дійсно відбулась не повторилась у жодному разі!
З повагою, менеджер підтримки Богдан

Магазин непоганий, але є ДУЖЕ нав'язливі продавці

Drgfy Drgfy 13 октября, 2022 год
Вибір ок, відносно недалеко від дому. Є нормальні продавці. Але. Є такі нав'язливі що більше заходити не хочеться. Конкретно - м. Харків, проспект Героїв Харкова 295, працює дівчина близько 40 років, ім'я не пам'ятаю. Декілька років тому при виборі пральної машини нав'язувала сервіс "повна установка", хоча мені вона не була потрібна, про що я їй сказала, а вона "вам потрібна... Читать отзыв Вибір ок, відносно недалеко від дому. Є нормальні продавці. Але. Є такі нав'язливі що більше заходити не хочеться. Конкретно - м. Харків, проспект Героїв Харкова 295, працює дівчина близько 40 років, ім'я не пам'ятаю. Декілька років тому при виборі пральної машини нав'язувала сервіс "повна установка", хоча мені вона не була потрібна, про що я їй сказала, а вона "вам потрібна повна, вам потрібна повна" (рукалице). Прийшов час знову здійснити покупку, знову підійшла ця дівчина (я її спочатку не впізнала), знову нагле нав'язування сервісу, кажеш прямо "мені це не потрібно, я в цю суму не вкладаюся", а вона десять разів каже своє. Кажеш "приберіть цю послугу, у мене не вистачає коштів", відповідь - "а скільки всього грошей у вас є?" Вибачте, консультанти ще до мого гаманця будуть заглядати? Це треш. Приберіть, будь ласка, цього консультанта, або у випадку, якщо ця дівчина підійде до мене ще раз, я за свої дії не ручаюся.
Comfy Ответ представителя Comfy 14 октября, 2022 год
Добрий день!
Дуже шкода, що у вас залишилось саме таке враження від співпраці з нашим магазином. Перепрошуємо у вас за завдані незручності й нав'язливу консультацію. Повністю погоджуємось, що менеджери у магазині в першу чергу мають допомагати із вибором техніки, розказувати про всі переваги й недоліки й супроводжувати вашу покупку, аби не залишилось жодних питань.
Ми обов'язково опрацюємо даний момент, аби таких ситуацій більше не виникало.

З повагою, COMFY

Вміст упаковки товарe

Лейла Лейла 29 июня, 2022 год
Взагалі не люблю залишати негативні відгуки, але в цей раз просто загальна картина для мене не покращилась. Замовила телефон, виявлось що він з іншого магазину, але то нічого страшного.
Потім в магазині виявилось, що він з ветрини (хоча мені казали, що зі складу), але і то нічого страшного...навіть царапини на захисній плівці мене не сильно засмутили. Я купляла телефон... Читать отзыв
Взагалі не люблю залишати негативні відгуки, але в цей раз просто загальна картина для мене не покращилась. Замовила телефон, виявлось що він з іншого магазину, але то нічого страшного.
Потім в магазині виявилось, що він з ветрини (хоча мені казали, що зі складу), але і то нічого страшного...навіть царапини на захисній плівці мене не сильно засмутили. Я купляла телефон перед закриттям, так як працюю до вечора. Вдома вже побачила, що коробка від іншого телефону.

На наступний деyь ранком поїхала міняти чи дізнаватися що і як. Виявилось, що телефон з іншого магазину і коробка його рідна втрачена, є тіки ця. Окей, мені не сильно важливо та коробка. Чохол мені замінили, дали той що під мій телефон - за що Дякую!
А от перехідник з Type C на Mini-jack не дали, сказали що не йде в комплекті. Тобто на всі інші телефони цієї моделі йде, а на мій ні?! (брат купляв собі раніше такий самий телефон, там був). Немає перехідника.
І саме цей момент був вирішальним. Так, воно не дорого коштує щоб купити, але загальна картина зіпсувалась.
Comfy Ответ представителя Comfy 30 июня, 2022 год
Добрий день!
Дякуємо, що ви знайшли час та поділились досвідом співпраці із нами.

Перепрошуємо, що завдали вам незручностей стосовно отримання смартфона - погоджуємось й завжди наголошуємо, що процес отримання та перевірка товару є одним з найважливішим й у випадку, якщо вам щось не підходить ви на місці можете відмовитись або змінити свій вибір.

Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку, додати чек. Ми перевіримо інформацію щодо комплектації та наявності перехідника та, як показує практика, виробник може змінювати комплектацію однієї ж моделі, але в різних партіях.

З повагою, COMFY
Показать 1 ответ

Повернули гроші

Гость Гость 30 апреля, 2022 год
Хочу сказать спасибо за те, що зуміли залагодити конфлікт!Повернули конвектор Заносі в магазин и нам повернули гроші!Порада: покращить свій сервісний центр!
Comfy Ответ представителя Comfy 5 мая, 2022 год
Доброго дня! Дякуємо вам за повторний відгук. Бережіть себе та рідних!
Comfy Ответ представителя Comfy 14 апреля, 2022 год
Доброго дня!
Вірогідно, ви знаходитесь у іншій країні, тому може виникати складність з входом на наш сайт. Напишіть нам на електронну пошту [email protected] з поміткою відгук "otzyvua №1636259" вашу ip-адресу, передамо запит до технічної підтримки для перевірки.
Або напишіть які товари вас цікавлять, будемо раді допомогти вам з пошуком, перевіримо наявність, та підкажемо яким чином можна придбати.
Показать 3 ответа

Звернення до адміністраціі

Талаш Вікторія Володимирівна Талаш Вікторія Володимирівна 2 февраля, 2022 год
 Отзыв о COMFY по адресу Черкаси, бул. Шевченка, 208/1 1098816
Вчора написали звернення з проханням розібратись в ситуаціі, яка сталась. Я, 14.10!21 оплатила кредиткою (оплата частинами) за комбіновану газ плиту, але дізнавшись, що проводнення не сприйме іі напругу 17.10. 21 р. Звернулась до магазину на б. Шевченко з проханням замінити іі на таку д, але з газовою духовкою. Продавець мені підшукав по комп‘ютеру, сказав, що вона повністю газова, я... Читать отзыв
1098816
Вчора написали звернення з проханням розібратись в ситуаціі, яка сталась. Я, 14.10!21 оплатила кредиткою (оплата частинами) за комбіновану газ плиту, але дізнавшись, що проводнення не сприйме іі напругу 17.10. 21 р. Звернулась до магазину на б. Шевченко з проханням замінити іі на таку д, але з газовою духовкою. Продавець мені підшукав по комп‘ютеру, сказав, що вона повністю газова, я оплатила (зробили повернення твєі). Коли іі доставили мама не побачила, що вона виявилась комбінованою. З того часу вона стояла запакована. Вчора хотіли підключити, викликали майстра і з‘ясувалось, що це така плита як ми замовляли. Спершу ми подумали, що поивезли ту плиту, що я оплачувала вперше, пле коли порівня ли номер і серію плити , чек і накладну доставки, то виявилось, що вони ідентичні. Тобто помилка не в доставці, а у замовленні , оскільки продавець-консультант непоавильно іі замовив. І тепер я не знаю, що робити: мама інвалід 1 гр, живе в Черкасах, змоги іі підключити немає, бо проводку не можна замінити, я проживаю в Полтаві і немаю змоги приіхати, щоб розібратись на місці. До того ж вона була оплачена кредиткою. Підкажіть, що робити.
Достоинства:
  1. Ввічливі продаці
Недостатки:
  1. Неуважний продавець-консультант
Comfy Ответ представителя Comfy 3 февраля, 2022 год
Доброго дня!
Вікторія, дякуємо вам за розгорнуту розповідь та одразу надані дані. Дійсно, ситуація дивна та неприємна, перепрошуємо, що завдали вам незручностей. Ми обов'язково розберемося та надамо вам зворотний зв'язок по залишеному зверненню №1098816. Питання вже в роботі у наших фахівців, будь ласка, очікуйте дзвінка найближчим часом.
З повагою, COMFY

Добрый вечер

Мария Мария 30 января, 2022 год
Покупали технику в комфи,в чеке указано пп comfy assist , срок действия 12 месяцев, 6000 тысяч гривен, как вернуть эти деньги?
Comfy Ответ представителя Comfy 31 января, 2022 год
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] та надіслати фото чеку на покупку, ми залюбки проконсультуємо вас за його складом.
З повагою, COMFY

Оманливі терміни доставки і неадекватний статус замовлення

Андрій Андрій 26 декабря, 2021 год
Три зірки тільки через те що нормальні ціни. А купуєш однозначно без обіцяного комфорту.
1. Статус замовлення на сайті відображаеться не коректний. Відразу показувало "готово до видачі", хоча ще було далеко не готово.
2. В статусі замовлення термін доставки і трекінг-номер не вказується взагалі.
3. В статусі замовлення не відображається відділення на яке я замовив доставку, мусів дзвонити оператору щоб... Читать отзыв
Три зірки тільки через те що нормальні ціни. А купуєш однозначно без обіцяного комфорту.
1. Статус замовлення на сайті відображаеться не коректний. Відразу показувало "готово до видачі", хоча ще було далеко не готово.
2. В статусі замовлення термін доставки і трекінг-номер не вказується взагалі.
3. В статусі замовлення не відображається відділення на яке я замовив доставку, мусів дзвонити оператору щоб запитатися, бо точно не запам'ятав.
4. Термін доставки на сайті підчас замовлення відображаеться не коректний. Замовлення зробив у неділю опівночі (20-го числа). Підчас замовлення термін доставки був вказаний 23-го чис COMFY - Оманливі терміни доставки і неадекватний статус замовлення ла. 23-го числа обидва оператори запевнили що уточнили в Міст Експрес що пакунок прийде протягом 1-2 днів. 26-го числа я сам зв'язався з Міст Експрес і виявилося що Comfy тільки відправили пакунок 23-го числа, а доставлений буде аж 29-го числа. Фактично 9! повних днів з моменту замовлення, що в 3! рази довше ніж було вказано на сайті до замовлення. А оператори, як виявилося, обманювали.
Comfy Ответ представителя Comfy 29 декабря, 2021 год
Доброго дня!
Дякуємо за розгорнутий відгук. Ми обов'язково візьмемо до уваги ваші зауваження!
Насправді ми завжди пропонуємо нашим клієнтам декілька каналів комунікації для вашої зручності та готові проінформувати щодо статусу підготовки замовлення, детальніше уточнити у перевізника. Дата доставки, що зображується на сайті під час оформлення замовлення є реальною, побудована, спираючись на всі аспекти й відстань відправлення та ми завжди дотримуємось цих даних й передаємо замовлення перевізнику в день оформлення.

Дуже прикро, що зіткнулись із затримкою та сподіваємось, що більше таки ситуацій не траплятиметься!
З повагою, COMFY

Телефон самсунг

Шахова Татьяна Шахова Татьяна 26 декабря, 2021 год
Добрый день!
Покупала в августе месяце 2021г. телефон Самсунг М-32. Казалось бы цена должна соответствовать качеству, но увы и ах проработал нормально он до октября месяца. Дальше перестал совершать телефонные вызовы.
Не очень приятно когда продают не качественный товар.
Comfy Ответ представителя Comfy 28 декабря, 2021 год
Вітаємо!
Дякуємо за ваш відгук. Дуже прикро, що зіткнулись із такою ситуацією та радимо вам передати товар на діагностику та, за потреби, ремонт до сервісного центру виробника за умов наданої гарантії.
Якщо техніка не підлягатиме ремонту та/або буде виявлено заводський дефект, вам нададуть "Акт на списання" за яким ви зможете обміняти техніку на нову, або повернути кошти.
З повагою, COMFY

Доставка оставляет желать лучшего

Гость Гость 1 декабря, 2021 год
Приобрели холодильник в Комфи, оплатили доставку. Приехали доставщики, нести нужно было на второй этаж, когда заносили в подъезд были слышны звуки удара, но подумали что он в коробке и пенопласте, значит все будет хорошо! Распаковали прям в подъезде, заносили без коробки. Под напрягающими взглядами и срочной просьбой подписать документы (плюс под светом лампы) не доглядели, что холодильник ударенный(( Возвращать конечно... Читать отзыв Приобрели холодильник в Комфи, оплатили доставку. Приехали доставщики, нести нужно было на второй этаж, когда заносили в подъезд были слышны звуки удара, но подумали что он в коробке и пенопласте, значит все будет хорошо! Распаковали прям в подъезде, заносили без коробки. Под напрягающими взглядами и срочной просьбой подписать документы (плюс под светом лампы) не доглядели, что холодильник ударенный(( Возвращать конечно же нет желания, чтобы жить без холодильника неизвестно сколько, но осадочек остался! Очень надеемся что не повлияет на работоспособность. Так же в условиях доставки указано, что доставщики обязаны убрать за собой и сложить упаковку. В нашем случае нам предложили самим из подъезда занести огромную упаковку от COMFY - Доставка оставляет желать лучшего 2м холодильника домой, остатки пенопласта так же пришлось убирать самим)) Вобщем спасибо Комфи, доставку вашу никогда никому советовать не буду!!
Comfy Ответ представителя Comfy 4 декабря, 2021 год
Доброго дня! Спасибі за ваш відгук - клієнтський досвід дуже важливий для нас!
Описана ситуація насправді неприйнятна для нашого сервісу, та погоджуємось з вами, що так не повинно бути! Ми обов'язково пропрацюємо це питання всередині компанії, аби не допустити подібного в майбутньому.
Напишіть нам на ел.адресу [email protected], дані вашої покупки: номер телефону чи чек та прикріпіть скриншот відгуку з цим фото!

Ми оформимо звернення, щодо компенсації за пошкоджений товар, якщо цього не було створено раніше!

Будемо чекати!
З повагою, COMFY

Как вернуть деньги за assist навігацію 1700грн

Руслан Руслан 14 ноября, 2021 год
При покупке ноутбука никто не предупредил что будет дополнительное assist навигация, как вернуть деньги 1700грн?
Достоинства:
  1. +
Недостатки:
  1. -
Comfy Ответ представителя Comfy 17 ноября, 2021 год
Доброго дня!
Дякуємо, що ви залишили відгук. Ми завжди раді проконсультувати вас за складом чеку та відповісти на ваші запитання.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та дані вашої покупки - фото чеку або номер телефону до якого прив'язана покупка.
Дякуємо!

Дополнительные услуги от КОМФИ.

Юрий Юрий 9 ноября, 2021 год
Доброго времени суток. Хочу поделится опытом про дополнительные услуги (доставка,первый пуск,гарантия на три года) общая сумма 2.700 гривен+21.999гривен стиральная машинка.
1.доставка ~200гривен вопросов нет.
2.подключение машинки ~300гривен (НИКОГДА НЕ ЗАКАЗЫВАЙТЕ ЭТУ УСЛУГУ) зря виброшение деньги. Итак моя история. Приехала доставка (наемная лог.компания) хамовитого вида грузчики они также и "мастера по установке" на предмет осмотра товара выдали реплику "так може мы... Читать отзыв
Доброго времени суток. Хочу поделится опытом про дополнительные услуги (доставка,первый пуск,гарантия на три года) общая сумма 2.700 гривен+21.999гривен стиральная машинка.
1.доставка ~200гривен вопросов нет.
2.подключение машинки ~300гривен (НИКОГДА НЕ ЗАКАЗЫВАЙТЕ ЭТУ УСЛУГУ) зря виброшение деньги. Итак моя история. Приехала доставка (наемная лог.компания) хамовитого вида грузчики они также и "мастера по установке" на предмет осмотра товара выдали реплику "так може мы будем шото делать"на секунду стоимость машинки 21.999гривен хотелось бы хоть как-то осмотреть товар. Итак установка.Достал ключ из комлекта понажимал углы на машинке подкрутил ножки запустил машинку вода пошла И на этом все. Минутку а как же выставить по уровню дождатся окончания проверки машинки ответ"нам не коли пидписуйте документы".Что это за услуга от КОМФИ что у "мастеров"с собой даже уровня нет к тому же эти хомяки с собой ключ из комплекта уволокли во блин дают. Итог всей этой истории подъехал в сервисный центр LG на Нивках заказал услугу мастера с выездом на дом за 500 гривен потратил лишнее время и деньги.
Как мне объяснили в сервисном центре после таких установок могут снять технику с гарантии.
Думайте перед тем как заказывать такие услуги.
3 .дополнительная гарантия на три года ~2300 гривен слава богу до этого думаю не дойдет. Но то что это не сервис LG так это точно
Достоинства:
  1. Магазин
Недостатки:
  1. Дополнительные услуги
Comfy Ответ представителя Comfy 10 ноября, 2021 год
Юрій, доброго дня!
Дякуємо за опис знайомства із нашими послугами. Всі вони існують виключно для вашої зручності та заощадження часу. Послуга "Підключення" має під собою швидке встановлення техніки на підготовлене місце, роботи виконуються під час доставки замовлення кваліфікованим майстром авторизованого сервісного центру. На дану послугу надається додаткова гарантія на виконані роботи та в жодному разі дане встановлення не впливає на гарантію виробника. Дуже шкода, що у даному випадку ви не відчули високу якість нашого сервісу, перепрошуємо, що завдали незручностей та змусили сумніватись у кваліфікації наших співробітників.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та дані вашої покупки - фото чеку або номер телефону.
Будемо вдячні та опрацюємо недоробку!
З повагою, COMFY

Покупка смарт часы

Люба Люба 20 октября, 2021 год
Добрый день, купила 5 дней назат в магазине комфи в городе Павлоград, смарт часы Mi Smart Band 5. Oни быстро садиться. Каждый два дня нужно заряжать! Ношу как часы! И были они последнии, не на ветрине. Мне их вынесли! Вопрос что мне делать? Значить есть какой-то дефект! Что делать? Буду рада за ответ.
Comfy Ответ представителя Comfy 22 октября, 2021 год
Доброго дня! Спасибі за звернення!

У випадку некоректної роботи товару ви завжди можете звернутись до магазину або ж до контактного центру. Напишіть нам листа по електронній адресі - [email protected], уточнивши на який номер телефону була здійснена покупка та додайте скріншот цього відгуку. Перевіримо дані покупки та зорієнтуємо далі в діях!

З повагою, Comfy

Позитивный отзыв? Вряд ли....

Инкогнито... Инкогнито... 17 октября, 2021 год
Я работаю в этой богом забытой организации КОМФИ, а именно на Плехановской... Директор, малолетка, назначенный недавно, который ни чего не знает, а только каждый день просто присутствует в магазине, так для красоты (и еще постоянно ржет, походу нарк). Ну его зам. такой же тупой, делает вид что все знает, хотя в его богом забытой голове может родится мысль разве что... Читать отзыв Я работаю в этой богом забытой организации КОМФИ, а именно на Плехановской... Директор, малолетка, назначенный недавно, который ни чего не знает, а только каждый день просто присутствует в магазине, так для красоты (и еще постоянно ржет, походу нарк). Ну его зам. такой же тупой, делает вид что все знает, хотя в его богом забытой голове может родится мысль разве что напрячь продавцов в зале, и то без толку, давая им работу, которая является бессмысленной . Ну и конечно еще есть "дружный коллектив", который так же состоит из двух частей, те кто лижет, и кто нет. И вот по большей степени этот, типа, отзыв для выше стоящего руководства написан. Товарищи руководители данной сети, ОООЧЕНЬ большая просьба обратить Ваше внимание, и снизойти до простых смертных, обратив внимание именно на тех людей, которых Вы поставили руководить. А именно на их компетентность, и их отношение к подчинённым, ибо сил уже нет, каждый день выполнять то, что по факту только забирает время и всякое желание работать. Вокруг Вас есть порядочные люди, которые готовы выполнять свою работу, но из-за тех кого Вы поставили руководить ими, никакого желания, а и уже даже здоровья нет это делать. А КТО ПРОЧТЁТ ЭТО,ЗНАЙТЕ, НЕ УСТРАИВАЙТЕСЬ НА РАБОТУ В ДАННУЮ ОРГАНИЗАЦИЮ, ДЛЯ ВАШЕГО БЛАГА.ТАМ РАБОТАЮТ НЕ РУКОВОДИТЕЛИ, А КОН*****Е УБ****КИ!!!...

О работе магазина.

Светлана Светлана 26 сентября, 2021 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Гетьмана Вадима, 6 25.09.21 купила в Комфи холодильник beco.Была заинтересована в покупке техники турецкой сборки.Т.к раньше сталкивалась с качеством beco и она меня устраивала.На сайте магазина и оператор подтвердили что это именно турецкая сборка.Техника прибыла вовремя и в хорошем состоянии.Однако при подготовке к работе холодильника обратила внимание на ярлык приклеенный внутри и увидела что место сборки Румыния.Ну и дальше на упаковке был аналогичный... Читать отзыв 25.09.21 купила в Комфи холодильник beco.Была заинтересована в покупке техники турецкой сборки.Т.к раньше сталкивалась с качеством beco и она меня устраивала.На сайте магазина и оператор подтвердили что это именно турецкая сборка.Техника прибыла вовремя и в хорошем состоянии.Однако при подготовке к работе холодильника обратила внимание на ярлык приклеенный внутри и увидела что место сборки Румыния.Ну и дальше на упаковке был аналогичный ярлык.Что это? Магазин не знает что продаёт? Или и так сойдёт?
Comfy Ответ представителя Comfy 28 сентября, 2021 год
Світлано, доброго дня!
Перш за все дуже дякуємо за ваш відгук про процес покупки. Хочемо пояснити цю ситуацію, адже стикаємось з таким доволі часто.

Країна виробництва може бути змінена виробником, і він в праві не попереджати торгові точки про це. Все залежить від партії отримання, тому завжди радимо оглядати перед отриманням та звертати увагу на важливі деталі саме для вас. В будь-якому випадку якість товару від збірки не залежить, адже використовують одинакові зап.частини.

Ми обов'язково звіримо актуальні дані, і ви нам дуже допоможете, якщо напишете на ел.адресу [email protected] дані про цю покупку, прикріпивши текст відгук або ж скріншот.

Впевнені, що користування принесе лише позитивні враження

З повагою, COMFY

Как вернуть деньги

Гость Гость 5 сентября, 2021 год
 Отзыв о COMFY по адресу Суми, вул. Харківська, 2/2 Как вернуть деньги за ПП Comfy Assist Навигація зі строком дії 7 місяців? Купляли телевизор стоимость которого 10599 и Megogo предоплата ТВ и кино: Оптимальный на 6 мес. Цена 594 грн. ПП Comfy Assist Навигация с строком на 6 мес. 1900
Comfy Ответ представителя Comfy 7 сентября, 2021 год
Вітаємо!
Залюбки відповімо на ваші запитання та проконсультуємо за складом чеку. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та фото вашого чеку. Будемо вдячні, якщо відгукнетесь!
З повагою, COMFY

Не полная консультация

Сетлана Сетлана 26 августа, 2021 год
Добрый вечер всем! Хочу поделиться неприятной историей. 2 месяца назад приобрели телевизор для молодой пары. При покупке менеджер утверждает что достаточно вставить экран телефона в подставку и он будет стоять уверенно. Дети поверили и оказалось что там должны быть дополнительные болты,которые почему то не положили в комплект. В итоге через 2 месяца телевизор сам упал с этих ножек(< в... Читать отзыв Добрый вечер всем! Хочу поделиться неприятной историей. 2 месяца назад приобрели телевизор для молодой пары. При покупке менеджер утверждает что достаточно вставить экран телефона в подставку и он будет стоять уверенно. Дети поверили и оказалось что там должны быть дополнительные болты,которые почему то не положили в комплект. В итоге через 2 месяца телевизор сам упал с этих ножек(< в данный момент идут разбирательства. В итоге первая покупка молодоженов обернулась крахом из за того что они не однократно пользовались услугами данного магазина и полностью доверились консультации менеджеров и не прочитали инструкции (((( хотелось бы обратиться к детектору. Разберитесь пожалуйста в этой ситуации. Надеюсь что Вы примете правильное решение .
Comfy Ответ представителя Comfy 29 августа, 2021 год
Світлано, доброго дня! Дякуємо, що зазначили, в який магазин звертались за покупкою - інформацію передаємо директору, для пропрацювання цього питання з консультантами. Адже вони опирались виключно на свою думку, точно не перевіривши. Це буде досвід для нас та для вас, адже обов'язково потрібно уважно ознайомитись з інструкцією перед встановленням. Виробник завжди детально описує всі етапи з підготовки техніки до використання.

Вдячні вам, що повідомили про цей випадок!
З найкращими побажаннями, COMFY

Скарга на невідповідність

Наталія Наталія 4 августа, 2021 год
 Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Архітектора Вербицького, 1, ТЦ New Way При покупці телефону у магазині за адресою м.Київ, вул. Вербицького, 1(рік назад 1 липня 2020р.), продавець запропонував страховку заміна екрану і пояснив, що якщо ми не скористаємося заміною, нам на бонусну карту комфі повернуть суму страхування а саме 500 грн. Коли ми звернулися в магазин 16.07.2021р., щоб повернути гроші за невикористану страховку, продавець пояснив, що в нашій ситуації а саме... Читать отзыв При покупці телефону у магазині за адресою м.Київ, вул. Вербицького, 1(рік назад 1 липня 2020р.), продавець запропонував страховку заміна екрану і пояснив, що якщо ми не скористаємося заміною, нам на бонусну карту комфі повернуть суму страхування а саме 500 грн. Коли ми звернулися в магазин 16.07.2021р., щоб повернути гроші за невикористану страховку, продавець пояснив, що в нашій ситуації а саме заміна екрану, не поширюється повернення....
Дуже неприємно коли продавці одного магазину ,, парять, страховку,,,а інші відмазки дають..
І ще...з цим питанням зверталися на info comfi відповідь так і не отримали
Comfy Ответ представителя Comfy 15 августа, 2021 год
Доброго дня!
Наталія, дякуємо вам за залишений відгук та запевняємо вас, що у нас досить налагоджена комунікація на електронній пошті, - сподіваємось ваше питання вже вирішене та приносимо вибачення за некоректну консультацію з нашого боку.

З повагою, COMFY
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине

Рейтинг 1.6 из 5 на основании 281 отзыва
Супермаркеты электроники
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 отзывов
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 отзывов
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.5
5124 отзыва
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 отзывов
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 отзыва
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 отзывов
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 отзыва
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 отзывов
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 отзывов