Отзыв о COMFY по адресу Вінниця, проспект Коцюбинського, 78 Нещодавно звільнився з магазину і вирішив прийти забрати трудову книгу. HR Аліна стояла біля дівчат в яких вона була і коли я привітався зі всіма ,спитала,а як таких як ще пускають сюди . Я би не звільнився якби була б якась краща адміністрація та не знизили заробітну плату,але таке відношення не зовсім гарно показує компанію . Я би... Читать отзыв Нещодавно звільнився з магазину і вирішив прийти забрати трудову книгу. HR Аліна стояла біля дівчат в яких вона була і коли я привітався зі всіма ,спитала,а як таких як ще пускають сюди . Я би не звільнився якби була б якась краща адміністрація та не знизили заробітну плату,але таке відношення не зовсім гарно показує компанію . Я би на вашому місці перевірив би керівництво вінницького регіону та магазину ВН4. Бо всі співробітники пішли через це .
Отзыв о COMFY по адресу Вінниця, вул. 600-річчя, 17Е Попрацювала трохи у мережі Комфі ,що можу сказати: від тебе дуже багато хочуть і вимагають ,а зарплата цьому не відповідає. Дуже тиснуть,ніхто толком не навчає ,а замісник директора взагалі дуже сильно залицявся . Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45... Читать отзыв Попрацювала трохи у мережі Комфі ,що можу сказати: від тебе дуже багато хочуть і вимагають ,а зарплата цьому не відповідає. Дуже тиснуть,ніхто толком не навчає ,а замісник директора взагалі дуже сильно залицявся . Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45 і працювати до 21:00. Як роботу не рекомендую!
Нам шкода, що ваш досвід у нашій команді не виправдав очікувань. Ми прагнемо створювати середовище, у якому зберігається баланс між розвитком, відповідальністю та підтримкою, а стосунки будуються на принципі WIN–WIN.
Робочі процеси вимагають зусиль, однак ми розуміємо, наскільки важливо, щоб адаптація та умови були зрозумілими й прозорими для кожного. Ваш відгук уже передано в HR-дирекцію для детального розгляду.
Бажаємо вам лише позитивного досвіду в майбутньому!
Пропрацював у цій мережі майже рік і можу зробити такі висновки: як тимчасове місце для набуття досвіду — підійде. Але як постійна робота — категорично ні. Адміністрація ставиться до персоналу зневажливо: постійні образи, демотивація, жодного балансу між роботою та особистим життям. Навіть графік не рятує — майже завжди доводиться затримуватись до закриття, і це сприймається як норма. Подяки чи визнання... Читать отзыв Пропрацював у цій мережі майже рік і можу зробити такі висновки: як тимчасове місце для набуття досвіду — підійде. Але як постійна робота — категорично ні.
Адміністрація ставиться до персоналу зневажливо: постійні образи, демотивація, жодного балансу між роботою та особистим життям. Навіть графік не рятує — майже завжди доводиться затримуватись до закриття, і це сприймається як норма. Подяки чи визнання не чекай — навпаки, завжди знайдуть, у чому ти винен.
Співбесіда залишила неприємне враження — питання особистого характеру, упереджене ставлення від керівника вже з перших хвилин.
Навчання як такого немає. Від тебе лише вимагають проходити тести — не для твого розвитку, а щоб директор не отримав догану. Результатів ніхто не пояснює, головне — показники.
Компанія грає на два фронти: з одного боку — турбота про клієнта, з іншого — треба “впарювати” промо-моделі та додаткові сервіси, навіть якщо вони не потрібні. До того ж, технічну роботу, як-от поклейка скла, змушують виконувати продавців, хоча це мають робити IT-спеціалісти.
Радий, що покинув це місце. Не рекомендую — цінуйте себе та свій час.
Ми намагаємось будувати зі співробітниками здорові, відкриті стосунки за формулою WIN–WIN, де важливими є як можливості, так і відповідальність. Кожна посада передбачає розвиток навичок і виконання низки обов’язків, але водночас важливо, щоби всі учасники процесу діяли професійно та з повагою.
Кожна така історія — унікальна, і шкода, що ваш шлях у компанії мав саме такий розвиток. Інформацію передаємо до команди HR-дирекції для розгляду ситуації.
Отзыв о COMFY по адресу Вінниця, проспект Коцюбинського, 78 Я працював у Комфі,а саме у Вінниці більше 1.5 роки . Мені обіцяли підвищення ,пройшов школу лідерхаб від них . На місяць поїхав на їх інший магазин ,щоб навчитись практичних знань. Приїхав ,мене переводять на гірший по можливостям магазин,а на мій ставлять зама ,який раніше не працював у компанії ,а працював продавцем у конкурентів . Директор та замісник його... Читать отзыв Я працював у Комфі,а саме у Вінниці більше 1.5 роки . Мені обіцяли підвищення ,пройшов школу лідерхаб від них . На місяць поїхав на їх інший магазин ,щоб навчитись практичних знань. Приїхав ,мене переводять на гірший по можливостям магазин,а на мій ставлять зама ,який раніше не працював у компанії ,а працював продавцем у конкурентів . Директор та замісник його на цьому новому магазині ніяки,вони не мають ні лідерських ні професійних якостей,а вони заважають роботі ,а директор дуже зверхньо ставиться до свого персоналу . Я говорив про це HR Аліні,Вінницького регіону ,вона сказала ,що такого не повториться . Але це продовжилось далі . Дуже не професійне ставлення та відношення то продавців . Я топовий продавець був . Топ 1 регіону . А некомпетентність HR,який навіть не телефонував ,чому я звільняюсь . І не вміє підбирати персонал ,від якої з співбесід тікають ,так як вона загружає кандитатів . І директор з замісником ,які ходять на роботу задля зарплати,а функції директора окрім формату виконувати не вміють . Підставляють продавців та іншу частину команди.
Ми цінуємо відкритий зворотний зв’язок і працюємо над тим, щоб у компанії панували здорові стосунки в команді, засновані на взаємній повазі та принципі WIN–WIN. Будь-яка посада має свої виклики, проте важливо, аби умови роботи залишались справедливими та зрозумілими.
Кожна історія має свої обставини, тому ми передаємо вашу інформацію в HR-дирекцію для аналізу. Бажаємо вам подальших успіхів у професійному розвитку!
Отзыв о COMFY по адресу Кировоград, вул. Юрія Коваленка, 2А Отработал в этой помойке 3 месяца. Хочешь получать нормальную зарплату- напаривай людям услуги либо иди на обман. На работе был уникум который нагло врал людям в лицо, говорил что товар в оплату частями на 24 платежа (как указано на ценнике) можно оформить только если дополнительно к нему вы приобретёте какую-то услугу (страховку), хотя это полная чушь и вранье! Если продавать... Читать отзыв Отработал в этой помойке 3 месяца. Хочешь получать нормальную зарплату- напаривай людям услуги либо иди на обман. На работе был уникум который нагло врал людям в лицо, говорил что товар в оплату частями на 24 платежа (как указано на ценнике) можно оформить только если дополнительно к нему вы приобретёте какую-то услугу (страховку), хотя это полная чушь и вранье! Если продавать товар без этих страховок - вы будете получать копейки + вас регулярно будет крепить за это начальство. За условно проданный холодильник или стиралку без страховки и "мотивации" (на некоторых товарах есть дополнительная награда в виде так называемой мотивации в 50/80/100/500 гривен. Это кстати указывается на ценнике в виде маленькой циферки в левой части. Эта циферка и есть сумма мотивации) вы получите какие-то жалкие ~20-30 гривен или около того, хотя сам холодильник может стоить 15 тысяч а то и больше. Так же вас регулярно будут учить правильно парить эти услуги клиентам. Особенно любят разводить тех кто берет в оплату частями, мол, сумма страховки разойдется по всем платежам и за неё ежемесячно вы будете платить не сильно много. Не сильно много но один хер будете - и это переплата, а нужна ли вам эта гарантия? Кстати за качество предоставления гарантийных услуг сотрудники комфи ручаться не могут, потому что в случае если случилась гарантийная поломка - клиент сам звонит в службу поддержки этой страховой. По этому если вам что-то не понравилось или вам отказали в обслуживании - комфи умывает руки))
Итог: Если понятие совести для вас не пустой звук и она для вас дороже чем какие-то деньги - забудьте дорогу в эту клоаку. В ней все отношения выстроены по принципу "Ничего личного - это бизнес". Клиенты - просто ваша зарплата.
Хотілося б залишити відгук про те як приймають на роботу в Comfy. Після короткої співбесіди по телефону вас направлять до магазину, на співбесіду з директором. Після виконання там завдань стандартна фраза: "Вам зателефонують". Проходить час, а у відповідь тиша. Менеджери по телефону плутаються, то говорять що телефонували, то що ви мабуть не підійшли і вам не хотіли говорити.... Читать отзыв Хотілося б залишити відгук про те як приймають на роботу в Comfy. Після короткої співбесіди по телефону вас направлять до магазину, на співбесіду з директором. Після виконання там завдань стандартна фраза: "Вам зателефонують". Проходить час, а у відповідь тиша. Менеджери по телефону плутаються, то говорять що телефонували, то що ви мабуть не підійшли і вам не хотіли говорити. Серйозно? Не дивно що у вас вакансії відкриті місяцями. З таким підходом до людей. Я вже мовчу про те, як зустрічають в самому магазині. Будьте простішими та інформуйте людей.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук! Прикро, що у вас стався саме такий досвід з нашим магазином.
Ви можете уточнити, до якого саме магазину звертались, аби ми передали прохання на зворотний зв'язок до вас. Наша електронна адреса - [email protected]
Я работаю в этой богом забытой организации КОМФИ, а именно на Плехановской... Директор, малолетка, назначенный недавно, который ни чего не знает, а только каждый день просто присутствует в магазине, так для красоты (и еще постоянно ржет, походу нарк). Ну его зам. такой же тупой, делает вид что все знает, хотя в его богом забытой голове может родится мысль разве что... Читать отзыв Я работаю в этой богом забытой организации КОМФИ, а именно на Плехановской... Директор, малолетка, назначенный недавно, который ни чего не знает, а только каждый день просто присутствует в магазине, так для красоты (и еще постоянно ржет, походу нарк). Ну его зам. такой же тупой, делает вид что все знает, хотя в его богом забытой голове может родится мысль разве что напрячь продавцов в зале, и то без толку, давая им работу, которая является бессмысленной . Ну и конечно еще есть "дружный коллектив", который так же состоит из двух частей, те кто лижет, и кто нет. И вот по большей степени этот, типа, отзыв для выше стоящего руководства написан. Товарищи руководители данной сети, ОООЧЕНЬ большая просьба обратить Ваше внимание, и снизойти до простых смертных, обратив внимание именно на тех людей, которых Вы поставили руководить. А именно на их компетентность, и их отношение к подчинённым, ибо сил уже нет, каждый день выполнять то, что по факту только забирает время и всякое желание работать. Вокруг Вас есть порядочные люди, которые готовы выполнять свою работу, но из-за тех кого Вы поставили руководить ими, никакого желания, а и уже даже здоровья нет это делать. А КТО ПРОЧТЁТ ЭТО,ЗНАЙТЕ, НЕ УСТРАИВАЙТЕСЬ НА РАБОТУ В ДАННУЮ ОРГАНИЗАЦИЮ, ДЛЯ ВАШЕГО БЛАГА.ТАМ РАБОТАЮТ НЕ РУКОВОДИТЕЛИ, А КОН*****Е УБ****КИ!!!...
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Прикро, що саме такий! В усіх компаніях на будь-яку посаду існують певні запити та критерії для пошуку кандидатів від керівництва - це система побудови бізнесу та створення найкомфортніших умов, як для вас, так і для клієнтів, завдяки яким ми працюємо. Сподіваємось, ви знайдете себе та свою справу за позовом душі.
Придя сюда работать, хотелось со всеми иметь хорошие отношения.Но... не суждено было. Постоянные подколы, тупые шутки от песонала... Администрация тоже не считала за человека - могли выматерить, послать куда подальше. А вершина всему - повесить воровство денег. Без каких либо доказательств, видео, фото материалов. И само обидно, что начальник охраны ( Гичва Р. ) говорил якобы видео есть. Чего тогда... Читать отзыв Придя сюда работать, хотелось со всеми иметь хорошие отношения.Но... не суждено было. Постоянные подколы, тупые шутки от песонала... Администрация тоже не считала за человека - могли выматерить, послать куда подальше. А вершина всему - повесить воровство денег. Без каких либо доказательств, видео, фото материалов. И само обидно, что начальник охраны ( Гичва Р. ) говорил якобы видео есть. Чего тогда не показать было? Вообщем, всё это высосали из пальца...
Добрый день! Из вашего обращения нам сложно понять, кто вы и о чем пишете. Если у вас есть нерешенные вопросы, просим обратиться с детальной информацией на почту [email protected] с темой письма "1150750". Спасибо.
Вот интересно, как же так выходит... В описании вакансии оператор контакт центра написано, что есть карьерный рост, но при этом они ищут руководителя контакт центра со стороны, это вообще как? Что типа нет желающих среди операторов им стать? Если такой возможности не дают уже существующим работникам - то о каком карьерном росте идёт речь? Выходит что миф
Добрый день! Спасибо большое, что интересуетесь вакансиями в компании COMFY. Все актуальные вакансии вы можете найти по ссылке - http://work.comfy.ua/vacancies/. На данный момент вакансии руководителя контакт-центра у нас нет, коллектив сформирован. В контакт-центре, у вас действительно есть возможность "вырасти" от обычного оператора до руководителя отдела. Мы всегда открыты к людям, которые могут принести новые и интересные идеи в нашу работу, поэтому мы открываем и описываем на других порталах вакансии для поиска. Присоединяйтесь к нашей команде[:wink:]! Благодарим.
Я пыталась трудоустроиться в Комфи, пригласили пособеседоваться, по обязанностям/знаниям/умениям полностью соответствовала, глаза горели, говорила что давно мечтаю и хочу работать. Обещали перезвонить, ни ответа, ни привета спустя неделю. Позвонила сама, отказали без причины. Когда я спросила причину - сказали что принципиально не хотят брать. Это, вообще, нормально/корректно со стороны эйчаров так отвечать?!
Здравствуйте! Просим вас не расстраиваться и не принимать все так близко к сердцу. Впереди у вас большой путь и мы знаем, что вы обязательно найдете работу, которая будет приносить вам только удовольствие. Критерии подбора сотрудников в нашу компанию являются нашей конфиденциальной информацией. Скорее всего, что на собеседовании было оговорено о том, что если решение будет положительным, с вами свяжутся. Если нет, то обратной связи не будет. Извините, что ответ нашего менеджера показался вам не совсем корректным. Информация будет проработана! Вам же желаем удачи в поисках и знаем, что все получиться! Показать 1 ответ
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине
Відношення до співробітників
Я би не звільнився якби була б якась краща адміністрація та не знизили заробітну плату,але таке відношення не зовсім гарно показує компанію .
Я би... Читать отзыв Нещодавно звільнився з магазину і вирішив прийти забрати трудову книгу. HR Аліна стояла біля дівчат в яких вона була і коли я привітався зі всіма ,спитала,а як таких як ще пускають сюди .
Я би не звільнився якби була б якась краща адміністрація та не знизили заробітну плату,але таке відношення не зовсім гарно показує компанію .
Я би на вашому місці перевірив би керівництво вінницького регіону та магазину ВН4. Бо всі співробітники пішли через це .
Усі відгуки читаються HR-дирекцією, інформація буде опрацьована та передана.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Діна
Стажування
Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45... Читать отзыв Попрацювала трохи у мережі Комфі ,що можу сказати: від тебе дуже багато хочуть і вимагають ,а зарплата цьому не відповідає. Дуже тиснуть,ніхто толком не навчає ,а замісник директора взагалі дуже сильно залицявся .
Колектив класний ,окрім замісника ,але роботу не рекомендую ,так як я побула трохи і дуже ,ну дуже багато вимагають . Особливо здивувалась від переобліка о 6:45 і працювати до 21:00.
Як роботу не рекомендую!
Дякуємо, що поділилися своїм баченням.
Нам шкода, що ваш досвід у нашій команді не виправдав очікувань. Ми прагнемо створювати середовище, у якому зберігається баланс між розвитком, відповідальністю та підтримкою, а стосунки будуються на принципі WIN–WIN.
Робочі процеси вимагають зусиль, однак ми розуміємо, наскільки важливо, щоб адаптація та умови були зрозумілими й прозорими для кожного. Ваш відгук уже передано в HR-дирекцію для детального розгляду.
Бажаємо вам лише позитивного досвіду в майбутньому!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Про роботу в цій компанії
Адміністрація ставиться до персоналу зневажливо: постійні образи, демотивація, жодного балансу між роботою та особистим життям. Навіть графік не рятує — майже завжди доводиться затримуватись до закриття, і це сприймається як норма. Подяки чи визнання... Читать отзыв Пропрацював у цій мережі майже рік і можу зробити такі висновки: як тимчасове місце для набуття досвіду — підійде. Але як постійна робота — категорично ні.
Адміністрація ставиться до персоналу зневажливо: постійні образи, демотивація, жодного балансу між роботою та особистим життям. Навіть графік не рятує — майже завжди доводиться затримуватись до закриття, і це сприймається як норма. Подяки чи визнання не чекай — навпаки, завжди знайдуть, у чому ти винен.
Співбесіда залишила неприємне враження — питання особистого характеру, упереджене ставлення від керівника вже з перших хвилин.
Навчання як такого немає. Від тебе лише вимагають проходити тести — не для твого розвитку, а щоб директор не отримав догану. Результатів ніхто не пояснює, головне — показники.
Компанія грає на два фронти: з одного боку — турбота про клієнта, з іншого — треба “впарювати” промо-моделі та додаткові сервіси, навіть якщо вони не потрібні. До того ж, технічну роботу, як-от поклейка скла, змушують виконувати продавців, хоча це мають робити IT-спеціалісти.
Радий, що покинув це місце. Не рекомендую — цінуйте себе та свій час.
Дякуємо, що поділились своїм досвідом.
Ми намагаємось будувати зі співробітниками здорові, відкриті стосунки за формулою WIN–WIN, де важливими є як можливості, так і відповідальність.
Кожна посада передбачає розвиток навичок і виконання низки обов’язків, але водночас важливо, щоби всі учасники процесу діяли професійно та з повагою.
Кожна така історія — унікальна, і шкода, що ваш шлях у компанії мав саме такий розвиток. Інформацію передаємо до команди HR-дирекції для розгляду ситуації.
Бажаємо вам професійних успіхів!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна Показать 1 ответ
Робота зараз . Та не професійність персоналу
Але це продовжилось далі . Дуже не професійне ставлення та відношення то продавців . Я топовий продавець був . Топ 1 регіону . А некомпетентність HR,який навіть не телефонував ,чому я звільняюсь . І не вміє підбирати персонал ,від якої з співбесід тікають ,так як вона загружає кандитатів . І директор з замісником ,які ходять на роботу задля зарплати,а функції директора окрім формату виконувати не вміють . Підставляють продавців та іншу частину команди.
Дякуємо за відгук.
Ми цінуємо відкритий зворотний зв’язок і працюємо над тим, щоб у компанії панували здорові стосунки в команді, засновані на взаємній повазі та принципі WIN–WIN. Будь-яка посада має свої виклики, проте важливо, аби умови роботи залишались справедливими та зрозумілими.
Кожна історія має свої обставини, тому ми передаємо вашу інформацію в HR-дирекцію для аналізу. Бажаємо вам подальших успіхів у професійному розвитку!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Работа и совесть.
Итог: Если понятие совести для вас не пустой звук и она для вас дороже чем какие-то деньги - забудьте дорогу в эту клоаку. В ней все отношения выстроены по принципу "Ничего личного - это бизнес". Клиенты - просто ваша зарплата.
Оплата труда
Працевлаштування
Прикро, що у вас стався саме такий досвід з нашим магазином.
Ви можете уточнити, до якого саме магазину звертались, аби ми передали прохання на зворотний зв'язок до вас. Наша електронна адреса - [email protected]
З найкращими побажаннями, COMFY
Позитивный отзыв? Вряд ли....
«Работа мечты»
Дякуємо за ваш відгук. Прикро, що саме такий!
В усіх компаніях на будь-яку посаду існують певні запити та критерії для пошуку кандидатів від керівництва - це система побудови бізнесу та створення найкомфортніших умов, як для вас, так і для клієнтів, завдяки яким ми працюємо.
Сподіваємось, ви знайдете себе та свою справу за позовом душі.
З повагою, COMFY
О работе тут
Из вашего обращения нам сложно понять, кто вы и о чем пишете.
Если у вас есть нерешенные вопросы, просим обратиться с детальной информацией на почту [email protected] с темой письма "1150750".
Спасибо.
Карьерный рост миф или реальность в этой компании?
Если такой возможности не дают уже существующим работникам - то о каком карьерном росте идёт речь? Выходит что миф
Спасибо большое, что интересуетесь вакансиями в компании COMFY. Все актуальные вакансии вы можете найти по ссылке - http://work.comfy.ua/vacancies/. На данный момент вакансии руководителя контакт-центра у нас нет, коллектив сформирован. В контакт-центре, у вас действительно есть возможность "вырасти" от обычного оператора до руководителя отдела. Мы всегда открыты к людям, которые могут принести новые и интересные идеи в нашу работу, поэтому мы открываем и описываем на других порталах вакансии для поиска. Присоединяйтесь к нашей команде[:wink:]! Благодарим.
Как соискатель не рекомендую для трудоустройства.
Это, вообще, нормально/корректно со стороны эйчаров так отвечать?!