COMFY (Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В) отзывы

Отзывы покупателей
COMFY
1.1 5
23 отзыва / 1245896 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Найгірша мережа COMFY

Володимир Володимир 10 июля, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Придбав телевізор, в дома виявилось екран тріснутий. Ходив до них, телефонував на гарячу лінію, один ігнор. Не рекомендую щось купляти в COMFY
2 согласны 1 не согласен Показать 2 ответа
Comfy Ответ представителя Comfy среда, 17 сентября
Добрий день!

Нам прикро, що з телевізором сталася така неприємність 😔
Усі товари в COMFY мають офіційну гарантію виробника, але вона не поширюється на механічні пошкодження. Тому дуже важливо з’ясувати, коли саме ви помітили тріщину — під час отримання, транспортування чи вже вдома у процесі використання.

Перепрошуємо, що відповідаємо лише зараз 🙏 Якщо потрібно розібратись детальніше — напишіть нам на [email protected], у темі вкажіть "Відгук 2213940" 📩

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Не рекомендую

Гость Гость 28 января, 2025 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Доброго дня купила у вашому магазині пральну машинку користувалася місяць, почала вибивати помилка F06, тобто не блокуються дверці машинки зробили виклик майстра сказали чекати 7 робочих днів. На даний час майстра не було, дзвонимо на сервіс кажуть чекати. Скільки чекати не знаємо. Я не рекомендую цей магазин, адже ви не турбуєтеся про своїх клієнтів.
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 20 февраля, 2025 год
Добрий день!

Нам дуже прикро, що вам довелося чекати майстра довше, ніж очікувалося. Сподіваємось, що на момент відповіді ситуація вже вирішилась, і ваша пральна машинка працює бездоганно. Якщо ж питання все ще актуальне, будь ласка, повідомте про це: faq.comfy.ua/contact-us 💬💚

З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна

Пане БОГДАНЕ!!!!

РУБАНОВИЧ ОЛЬГА ДМИТРІВНА РУБАНОВИЧ ОЛЬГА ДМИТРІВНА 16 июня, 2023 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Все що Ви пишете вам написати у вас є!!! Не грайте кіно!
Директору Івано Франківського магазину Комфі
вул Гетьмана Мазепи 168В
Заява
Рубанович Ольги Дмитрівни
18. 04. придбала праску з парогенератором Tefal SV8020E1в магазині Комфі в місті Івано Франківська а 28. 04. повернула в магазин і здала на гарантійний ремонт... ... Читать отзыв
Все що Ви пишете вам написати у вас є!!! Не грайте кіно!
Директору Івано Франківського магазину Комфі
вул Гетьмана Мазепи 168В
Заява
Рубанович Ольги Дмитрівни

18. 04. придбала праску з парогенератором Tefal SV8020E1в магазині Комфі в місті Івано Франківська а 28. 04. повернула в магазин і здала на гарантійний ремонт... товар має заводський брак. Прошу розірвання договору і повернення коштів які були витрачені на покупку , згідно 8 Закону України «Про захист прав споживачів» .
При підписанні Акту на передачу товару я по своїй необачності (з вини Вашого працівника підписала Акт не знаючи що строки гарантійного ремонту змінені до 31 робочого дня) підписала Акт.
Прошу виплатити мені за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
8 Закон України «Про захист прав споживачів» .
«При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару».




09. 06. 2023р Рубанович О.Д.

а сьогодні вже 17. 06.
Comfy Ответ представителя Comfy 17 июня, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, після передачі техніки в ремонт ви маєте можливість отримати акт про списання товару у разі якщо виробник не може усунути поломку.
Якщо виробник може виконати ремонт - ви його отримаєте обов'язково.
Частіше за все терміни виконання ремонту можуть бути довшими якщо у сервісному центрі відсутня потрібна деталь та її замовили з заводу.
В момент виконання ремонту сервісні центри використовують лише оригінальні деталі.
Якщо вас не влаштовує відповідь від виробника чи ви маєте додаткові запитання, пропонуємо ось такий варіант на цей час:
Ви можете сформувати офіційне письмове звернення до юридичного відділку COMFY на електронну пошту [email protected], обов'язково допоможемо вам його оформити та надамо офіційну відповідь.
Ми поруч!

Що ми а народ такий?

РУБАНОВИЧ ОЛЬГА ДМИТРІВНА РУБАНОВИЧ ОЛЬГА ДМИТРІВНА 16 июня, 2023 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В 18. 04. придбала праску з парогенератором Tefal SV8020E1в магазині Комфі в місті Івано Франківська а 28. 04. повернула в магазин і здала на гарантійний ремонт... товар має заводський брак. Сьогодні вже 16 06 ні праски ні грошей... Одні лише розмови ні прощо!!!!!
Не магазин а... Читать отзыв
18. 04. придбала праску з парогенератором Tefal SV8020E1в магазині Комфі в місті Івано Франківська а 28. 04. повернула в магазин і здала на гарантійний ремонт... товар має заводський брак. Сьогодні вже 16 06 ні праски ні грошей... Одні лише розмови ні прощо!!!!!
Не магазин а ШАХРАЇ... управи на них немає!!!!!
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 17 июня, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук.
Як ми відповідали вище, після передачі техніки в ремонт ви маєте можливість отримати акт про списання товару у разі якщо виробник не може усунути поломку.
Якщо виробник може виконати ремонт - ви його отримаєте обов'язково.
Частіше за все терміни виконання ремонту можуть бути довшими якщо у сервісному центрі відсутня потрібна деталь та її замовили з заводу.
В момент виконання ремонту сервісні центри використовують лише оригінальні деталі.
Якщо вас не влаштовує відповідь від виробника чи ви маєте додаткові запитання, пропонуємо ось такий варіант на цей час:
Ви можете сформувати офіційне письмове звернення до юридичного відділку COMFY на електронну пошту [email protected], обов'язково допоможемо вам його оформити та надамо офіційну відповідь.
Ми поруч!

Що ми за народ такий???

РУБАНОВИЧ ОЛЬГА ДМИТРІВНА РУБАНОВИЧ ОЛЬГА ДМИТРІВНА 7 июня, 2023 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Шараї!!! Купила праску18. 04. придбала праску з парогенератором Tefal SV8020E1в магазині Комфі в місті Івано Франківська а 28. 04. повернула в магазин і здала на гарантійний ремонт... 05. 06. два рази дзвонила на гарячу лінію обіцяли що передзвонять( 19. 05. також обіцяли передзонити!!!) передзонили 6. 06. і знову... Читать отзыв Шараї!!! Купила праску18. 04. придбала праску з парогенератором Tefal SV8020E1в магазині Комфі в місті Івано Франківська а 28. 04. повернула в магазин і здала на гарантійний ремонт... 05. 06. два рази дзвонила на гарячу лінію обіцяли що передзвонять( 19. 05. також обіцяли передзонити!!!) передзонили 6. 06. і знову була розмова ні про що... товар має заводський брак. Прошу розірвання договору і повернення коштів які були витрачені на покупку, згідно 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Але де там
" Мудрі Юристи"В акті про передачу товару написали "вразі , проведення ремонту товару строк його ремонту не може перевищувати 31 робочий день з наступного дня скасування воєнного стану"!!!!!! СИЛА !!!!! НОБЕЛІВСЬКУ ПРЕМІЮ ЮРИСТУ !!!!!!!
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 10 июня, 2023 год
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук!
Розуміємо вас та за те щоб ви користувались товаром коли вам зручно, а не коли він буде відремонтований знову.
Але дійсно трапляються ситуації коли техніка виходить з ладу або має заводський брак.
Ми залюбки допоможемо прискорити та поруч поки питання не вирішиться.
Але бракує даних.
Для того, щоб ми могли детальніше перевірити деталі, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або фото чека, номер телефону бонусної картки, фото акту передачі товару на ремонт)
В темі листа вкажіть "відгук №1830186".
Будемо вам вдячні.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.

Поломка морозильної камери

Тетяна Волосянко Тетяна Волосянко 4 сентября, 2022 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Доброго дня, купили в Івано-Франківську морозильпу камеру Westfrost, місяць попрацювала і все, майстер приїхав і сказав що мотор поломаний, ми заплатили за додаткову гарантію, ми вже який тиждень чекаємо результату, чого ми купуючи нрву заморозку маємо чекати ? Ви або даєте нам нову заморозку, або якось швидше вирішуєте питання з цим. Ми повну морозілку заклали продуктами, хто за це повинен... Читать отзыв Доброго дня, купили в Івано-Франківську морозильпу камеру Westfrost, місяць попрацювала і все, майстер приїхав і сказав що мотор поломаний, ми заплатили за додаткову гарантію, ми вже який тиждень чекаємо результату, чого ми купуючи нрву заморозку маємо чекати ? Ви або даєте нам нову заморозку, або якось швидше вирішуєте питання з цим. Ми повну морозілку заклали продуктами, хто за це повинен платити? Це не мала сума. Наскільки я знаю, що по правилам захисту прав споживачів на термін ремонтних робіт ви маєте надати людям для тимчасового користування заморозку. Цього немає. Ми незадоволені покупкою. Серед фірм Індезіт, Беко, Вестфрост, ваші консультанти порадили нам саме Вестфрост. Ми хочемо , щоб ви нам повернули гроші або дали нову заморозку. Тому що 16тис+ це не є мала сума за морозильну камеру, ми її купили не для того щоб за місяць часу робити ремонт мотора. З такими поломками не відомо скільки та заморозка ще пропрацює . Дякую за увагу!frown
Comfy Ответ представителя Comfy 9 сентября, 2022 год
Добрий день!
Нам дуже шкода ознайомитись із такою ситуацією, адже ми завжди робимо наголос саме на якості наших товарів та погоджуємось, як прикро, коли техніка виходить з ладу.

Якщо товар має суттєвий недолік, брак або підозру на механічне пошкодження - ми радимо звернутись до сервісного центру виробника за умов наданої гарантії для отримання діагностики та, за потреби, ремонту. Якщо дефект виробництва підтверджується, ви можете отримати відповідний "Акт на списання" за допомогою якого ви можете отримати новий товар, або кошти назад.

Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] або зателефонувати на 0 800 303 505 та підказати дані вашої покупки, уточнити до якого сервісного центру ви звертались, чи подавали заявку на виклик майстра через наш магазин.

З повагою, COMFY

Шахраї і брехуни

Віталій Віталій 4 августа, 2021 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Вирішили з донькою придбати принтер завітали в комфі.до нас підійшов консультант Віктор запитавши чим може допомогти.ми відповіли що шукаєм принтер.піся консультації ми зупинилися на кенон вартісттю 5499.ми сказали що берем але відійдемо на пару хвилин(п'ять)обміняти гроші.повернувшись Віктор запропонував нам підійти до комп'ютера щоб оформити заказ.через декілька хвилин Віктор повідомив що ціна на принтер зросла і тепер він коштує 6100. Ми... Читать отзыв Вирішили з донькою придбати принтер завітали в комфі.до нас підійшов консультант Віктор запитавши чим може допомогти.ми відповіли що шукаєм принтер.піся консультації ми зупинилися на кенон вартісттю 5499.ми сказали що берем але відійдемо на пару хвилин(п'ять)обміняти гроші.повернувшись Віктор запропонував нам підійти до комп'ютера щоб оформити заказ.через декілька хвилин Віктор повідомив що ціна на принтер зросла і тепер він коштує 6100. Ми запитали чому так різко зросла ціна нам відповіли що просто зросла.нехотілось розчаровувати доньку я заплатив за принтер зі знижкою яку мені надав особисто Віктор 5690.взявши покупку і чек я побачив що принтер коштує 4848. Грн.і примірник програмної продукції на8 місяців становить 800 грн.От і робіть висновки як Комфі за пару хвилин заробляє гроші .а ще консультанти які обдурюють .
Достоинства:
  1. Не бачу я плюсів
Недостатки:
  1. Один великий мінус
Comfy Ответ представителя Comfy 15 августа, 2021 год
Доброго дня!
Віталій, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук, хоча дуже прикро, що саме такий.
Перепрошуємо у вас за завдані незручності та неінформування вас щодо ситуації, яка виникла з цінами. Ймовірно, у момент вашого візиту до магазину була переоцінка товару, або припинення/початок певної акції. В системі все змінюється автоматично та швидко, а от фізично змінити цінники, скоріш за все, не встигли. Ми завжди раді проконсультувати вас щодо складу чеку на інформаційній лінії або на електронній пошті [email protected]
Ми обов'язково опрацюємо даний момент, аби такі ситуації більше не виникали.
З повагою, COMFY

Comfy - шахраї

Alex Nova Alex Nova 15 октября, 2020 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Придбав три місяці назад системний блок. Щось вийшло з ладу. Звернувся у магазин, оскільки техніка 12 місяців на гарантії. Мене переадресували у сервісний центр "Пріоритет" (вул.В.Чорновола, д. 7). Проте, за цією адресою ніякого сервісного центру, а номер телефону, що мені дали у магазині не обслуговується. (центр окрема розмова...просто ТРЕШ)!!!! Звернувся на гарячу лінію Comfy. Так мені там дали номер цього... Читать отзыв Придбав три місяці назад системний блок. Щось вийшло з ладу. Звернувся у магазин, оскільки техніка 12 місяців на гарантії. Мене переадресували у сервісний центр "Пріоритет" (вул.В.Чорновола, д. 7). Проте, за цією адресою ніякого сервісного центру, а номер телефону, що мені дали у магазині не обслуговується. (центр окрема розмова...просто ТРЕШ)!!!! Звернувся на гарячу лінію Comfy. Так мені там дали номер цього сервісного центру. Моєму обуренню немає меж!!!! Жодних зобов'язань щодо виконання гарантійних зобов'язань магазин не виконує!!!! Буду звертатися у Спілку захисту прав споживачів!
Достоинства:
  1. Аферисти!!!!
Недостатки:
  1. Шахраї!!!!
Comfy Ответ представителя Comfy 15 октября, 2020 год
Доброго дня! Купляючи товари у нашій мережі ви можете бути впевненні в тому, що вони будуть захищені гарантією виробника, а також в тому, що якщо виникне гарантійна поломка, то магазин завжди готовий передати техніку у сервісний центр виробника, де буде проводитись сервісне обслуговування та ремонт. Нам би хотілось допомогти вам в цій ситуації та провести роботу з магазином, який не запропонував вам прийняти техніку в ремонт через нас. Будь ласка, напишіть на нашу пошту: [email protected], з номером вашого відгуку: 1277184 дані про покупку: (фото чека, номер телефону). Ми перевіримо всю інформацію та зв’яжемося з вами в максимально швидкий строк.

Comfy - шахраї

Гость Гость 15 октября, 2020 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Придбав три місяці тому системний блок. Заплатив повну вартість одразу + установку програмного забезпечення. Комп'ютер вийшов з ладу! Незважаючи на те, що техніка була на гарантії, жодних гарантійних зобов'язань магазин не несе!!!! Це найбільше обурює! У магазині мене переадресували у сервісний центр якого не існує!!!! Звернення на гарячу лінію мене привели у ту ж точку!!! Це обурює!!!!!
Достоинства:
  1. Плюсів просто нема!!!!! Це суцільне шахрайство!!!!
Недостатки:
  1. Персонал брехливий, некомпетентний, невихований!!!!
Comfy Ответ представителя Comfy 15 октября, 2020 год
Доброго дня! Купляючи товари у нашій мережі ви можете бути впевненні в тому, що вони будуть захищені гарантією виробника, а також в тому, що якщо виникне гарантійна поломка, то магазин завжди готовий передати техніку у сервісний центр виробника, де буде проводитись сервісне обслуговування та ремонт. Нам би хотілось допомогти вам в цій ситуації та провести роботу з магазином, який не запропонував вам прийняти техніку в ремонт через нас. Будь ласка, напишіть на нашу пошту: [email protected], з номером вашого відгуку: 1277181 дані про покупку: (фото чека, номер телефону). Ми перевіримо всю інформацію та зв’яжемося з вами в максимально швидкий строк.

Цілий день мигають несправні лампочки у магазині Comfy Івано-Франківськ

Гость Гость 3 сентября, 2020 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Цілий день мигають несправні лампочки у магазині Comfy, через що неможливо вибрати товар - болять очі від такої "світломузики".
Звернулась до подавця, продавець сказав звернутись до адміністратора. Звернулась до адміністратора, він сказав, що вже склали заявку на ремонт лампочок і завтра поремонтують. Приходжу в Comfy через тиждень - нічого не поремонтовано - далі лампочки мигають!
Comfy Ответ представителя Comfy 3 сентября, 2020 год
Добрий день. Дякуємо за відгук.
Приносимо вибачення за незручності. Обов'язково передамо інформацію в магазин та найближчим часом все виправимо. Дякуємо.

аферисти!!!!!

Гость Гость 23 апреля, 2020 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В взяв в оплату частинами смартфон він виявився не справний в франківському комфі а аферисти менеджери прикриваючись всякими неправдивими аргументами не хочуть ні товар міняти ні гроші повертати получаєтся що я повинен виплачувати за несправний товар!!!!! жах слів нема покидьки останні!!!
Comfy Ответ представителя Comfy 24 апреля, 2020 год
Доброго дня!
Ми прийняли ваш запит стосовно спричиненної ситуації. Наразі, саме зараз ваше питання вирішується. Найближчим часом ви отримаєте відповідь особистим повідомленням. Дякуємо за розуміння та терпіння.
Показать 1 ответ

Парова праска

Гость Гость 13 ноября, 2019 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Вирішив купити парову праску ! Купив найдешевше що було . Менеджер сказав буде служити. Забрав.Були дефекти ,оскільки праска на 95% була пластмасовою.Конструктивно не реально було нею користуватися,були великі зазори через які пара просто виходила ,не виконуючи свою основну функцію.Повернув - кошти отримав відразу ! Але незадоволення залишилось,обминаю магазин. На жаль
Comfy Ответ представителя Comfy 14 ноября, 2019 год
Доброго дня! Дякуємо за звернення.
Дуже прикро, що отриманий товар не виправдав ваші очікування.
Але добре, що питання з поверненням вирішено було швидко та на вашу користь.
Ми продаємо якісний товар, який не містить в собі дефектів та ніколи не відмовляємо в можливості перевірити його працездатність перед покупкою в магазині.
Якщо у вас лишилася потреба в користуванні праскою, можемо підібрати інші моделі за приємною ціною, які будуть відповідати вашим вимогам. Напишіть нам, будь ласка, на пошту [email protected].
Спасибі!

Таке враження,що весь персонал магазину неадекватний

Михайло Михайло 14 октября, 2019 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Замовив водонагрівач в магазині в Івано-Франківську. Приходить СМС - Ваше замовлення чекає в магазині. Через 2 години їду в магазин. Підхожу до стійкі видачі інтернет-замовлень. Продавець оформлює, каже скільки куди заплатити. І все!!! магазин рахує, що його робота закінчена. Через 10 хвилин очікування біля охоронника, бачу як хлопчик намагається водонагрівач Gorenje запхнути в коробку від Ariston. Він відповідно в коробку... Читать отзыв Замовив водонагрівач в магазині в Івано-Франківську. Приходить СМС - Ваше замовлення чекає в магазині. Через 2 години їду в магазин. Підхожу до стійкі видачі інтернет-замовлень. Продавець оформлює, каже скільки куди заплатити. І все!!! магазин рахує, що його робота закінчена. Через 10 хвилин очікування біля охоронника, бачу як хлопчик намагається водонагрівач Gorenje запхнути в коробку від Ariston. Він відповідно в коробку не входить. Показую на наліпку на бойлері (на наліпці написано Gorenje) і кажу що я придбав водонагрівач Ariston. Відповідь геніальна - Ви бачите бирку з вартістю - там написано Ariston, відповідно це Ariston. Нарешті розібрались. Водонагрівач приносять до охоронника. Ще через 10 хвилин очікування запитую хто заповнить гарантійний талон. Охоронець відповідає - ваш продавець. Нарешті находжу продавця, якій мені оформляв покупку і прошу заповнити гарантійний талон. Продавець знаходить в документації талон на італійській мові і уважно на нього дивиться. Кажу, що гарантійний талон повинен бути на державній мові. Відповідь не менш геніальна - "що це я повинна забезпечити?" На зауваження , що, якщо Ви представник продавця - то так я був відправлений до менеджера. Менеджер Гарантійний талон знайшов, продавець його заповнив, але в талоні немає печатки (не передбачена). Фаховість безмежна.
Достоинства:
  1. Все, що вирішувалось не в магазині (замовлення) -супер.
Недостатки:
  1. Персонал набрали по оголошенню в самому далекому селі, де і школи немає
Comfy Ответ представителя Comfy 15 октября, 2019 год
Доброго дня!
Михайло, для нас важливо, щоб покупка для наших клієнтів була легкою, зручною та швидкою. Дуже прикро, що у вашому випадку ми не змогли це забезпечити. Напишіть, будь ласка, нам на електронну адресу [email protected] с приміткою відгук на otzyvua.net №1022400 дані про вашу покупку та, коли саме ви відвідували наш магазин. Ми передамо дані до керівництва та проведемо роботу із персоналом для покращення якості обслуговування. Дякуємо.

Просто жах.!!!

Дмитро Дмитро 29 июня, 2019 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Пришел в магазин, купить технику в комфи, оформил расстрочку в а банке
Как бы все хорошо, но прихожу на касу делать первый взнос и стою 1 час ..!!!
И да я один в очереди , руководитель сказал мне, что то духовка не прошла там, я так и не понял в чем дело.!
Сказали прийти утром и все уладят..
Прихожу... Читать отзыв
Пришел в магазин, купить технику в комфи, оформил расстрочку в а банке
Как бы все хорошо, но прихожу на касу делать первый взнос и стою 1 час ..!!!
И да я один в очереди , руководитель сказал мне, что то духовка не прошла там, я так и не понял в чем дело.!
Сказали прийти утром и все уладят..
Прихожу я на следующий день..
И тут такая реакция как это счет не провели, вы не можете его провести сейчас..
Нужно разрывать кредит.
Иду я к этому товароведу, она кричит говорит мне что все вопроси к банку, так как они денег не получали..
Странно иду в банк, девушка говорит пишите заяву на разрыв, нуу я написал..
Товара не одержал, кредит на мне, звоню на горячую линию , а там мне говорят, делайте то что вам в магазине говорят..
И да, за 2 дня мне нужно платит кредит, а товара я не одержал, и договор все еще актуален, уже и напоминания приходит..!!

Я все могу понят, но такого обращения я в жизни не видел ..!!

Дорогие покупатели , не идите в этот магазин, бо тут или гарантию парят так конкретно, или просто обманут.!!
Достоинства:
  1. Нету.!!
  2. Компании лучше задуматься над тем сменой руководства и персонала!
Недостатки:
  1. Очень много, во-первых хамское обращения к клиентам!!
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 2 июля, 2019 год
Добрый день, Дмитрий!
Благодарим вас, что вы выбрали наш магазин для покупки. Просим прощения за все причиненные неудобства. Мы стремимся к тому, чтобы все наши покупатели могли сделать покупку быстро и легко независимо от формы оплаты. Ситуация крайне неприятная, поэтому мы хотели бы понять, что произошло и почему не смогли провести вовремя расчет с банком. Проведем соответственную работу с сотрудниками, чтобы не допустить такого в будущем.
Напишите, пожалуйста, нам на электронный адрес [email protected] с указанием otzyvua.net когда вы были в магазине, кто вас консультировал, фото вашего чека, или возможно номер бонусной карты. Спасибо.

Брешуть людям!більше ніколи не буду тут купляти!

168 168 17 декабря, 2018 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Купляли телевізор,у магазині сказали що потрібно купити ще страхову гарантію від магазину яка коштує 1200 грн,якщо нею не скористаємось то можна буде прийти та забрати свої гроші.В кінцевому рахунку коли прийшли забрати гроші то сказали що можна купити якийсь товар за який потрібно платити а ті гроші тільки 40 відсотків можна доплатити і про те що були бонуси і можна... Читать отзыв Купляли телевізор,у магазині сказали що потрібно купити ще страхову гарантію від магазину яка коштує 1200 грн,якщо нею не скористаємось то можна буде прийти та забрати свої гроші.В кінцевому рахунку коли прийшли забрати гроші то сказали що можна купити якийсь товар за який потрібно платити а ті гроші тільки 40 відсотків можна доплатити і про те що були бонуси і можна було щось взяти з товару ніхто не сказав,бонуси пропали.то де ж ваша правда???гроші з кишені людей ви берете дуже швидко,а як повернути їх то не повертаєте!!!!!нікому не раджу тут купляти
Comfy Ответ представителя Comfy 17 декабря, 2018 год
Доброго дня! Щиро вдячні вам за покупку в нашій мережі та просимо пробачити нас за можливу неповну консультацію продавця. Зазвичай при покупках консультанти повідомляють про умови детально, аби не було непорозумінь у подальшому. Придбана додаткова гарантія дійсно має одну з переваг - повернення коштів у разі нескористання нею, однак повернення відбувається не коштами, а нарахуванням на спеціальну карту, а згодом ви маєте можливість витратити всі ці кошти на нову покупку в нашій мережі, оплативши до 40% вартості товару. Стандартні бонусні бали нараховуються під час кожної покупки та діють протягом одного року із моменту нарахування. Якщо ж ви не встигли витратити їх протягом року, то вони остаточно анулюються.
На жаль, через те, що пройшло достатньо багато часу від дати покупки ми не маємо змоги перевірити коректність консультації та покарати винного консультанта у випадку його помилки.
Придбання будь-яких послуг в нашій мережі є виключно добровільним, а консультант може лише порадити до придбання вигідну для вас послугу чи сервіс.
Нам дуже шкода, що ви зазнали незручностей і закликаємо вас до розуміння.

купив ноут бук

Володимир Володимир (Украина) 27 февраля, 2018 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Купив ноутбук асус за 10000 гр в магазині комфі.Так як я недуже орієнтуюсь в техніці попросив консультанта про допомогу,допомогли через два дні завис не вмикався іне вимикався приніс на омін відмовили,через місяць звернувся до спеціалістів по виробнику асус протестували сказали що ця модель ламається кожного місяця носять до них такі по три штуки на день,посміялись ісказали що спіціально таке... Читать отзыв Купив ноутбук асус за 10000 гр в магазині комфі.Так як я недуже орієнтуюсь в техніці попросив консультанта про допомогу,допомогли через два дні завис не вмикався іне вимикався приніс на омін відмовили,через місяць звернувся до спеціалістів по виробнику асус протестували сказали що ця модель ламається кожного місяця носять до них такі по три штуки на день,посміялись ісказали що спіціально таке продають таким як я що не розуміюсь а потім не приймають назад короче кажучи ніби серйозна мережа а розводять як на вулиці цигани.Багато раз звертавсявподібні магазини склалось хороше враження а комфі все споганив.Обманюють покупців гидко в наш час і так не легко зібрати таку суму а тут ще й обманюють позорище таким консультантам
Comfy Ответ представителя Comfy 28 февраля, 2018 год
Доброго дня! Володимире щиро просимо пробачення за цей негарний випадок. Хочемо запевнити вас, що консультанти абсолютно не знали, що ваша покупка у майбутньому зламається. Ми взагалі не зацікавлені продавати неякісний товар та ще й з таким відношенням. На момент продажу товар працював, тому ми, так само як і ви, були впевнені, що покупка буде справно працювати довгі роки. Зверніть увагу, що ми враховуємо всі випадки, коли техніка виявляється не тої якості, якої повинна була бути і відзиваємо партію назад виробнику, тому якщо ситуація із вашою моделлю підтвердиться, то більше продаватись вони не будуть. Нам дуже шкода.

теж обдурили

Гость Гость (Украина, Київ) 26 октября, 2017 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В довго думав писати чи ні але всеж напишу коротко купив програму розширеного сервісу вийшов термін не скористався обітцяли повернути кошти не повернули по причині нібито просрочив термін по перше протерміни якісь ніхто не попереджав по друге в цей час я знаходився за кордоном і фізично не міг забрати після довгих і настирливих намагань забрати гроші свої зробили так звану послугу... Читать отзыв довго думав писати чи ні але всеж напишу коротко купив програму розширеного сервісу вийшов термін не скористався обітцяли повернути кошти не повернули по причині нібито просрочив термін по перше протерміни якісь ніхто не попереджав по друге в цей час я знаходився за кордоном і фізично не міг забрати після довгих і настирливих намагань забрати гроші свої зробили так звану послугу мені повернули половину мене це не влаштовує тому що шахрайським методом впарили цей сервіс так що шановні українці самі вирішуйте про даний магазин вони мало чо шахраї так щей мелочні до упаду даю номер сертефіката 2144052718402011075 діло не вгрошах але для чого обманювати обітцяли розібратись пройшов місяць ні слуху ні духу дякую за увагу
Достоинства:
  1. не бачу
Недостатки:
  1. дуже обманюють при чому хитро
Comfy Ответ представителя Comfy 27 октября, 2017 год
Доброго дня! Щиро дякуємо вам за ваш відгук! По-перше, одразу хотілось би звернути вашу увагу, що рішення про придбання того чи іншого товару завжди виключно за вами, а пропозиція до придбання не є шахрайською дією. Надалі, у кожного сертифіката є певний термін дії, а звернутись для повернення коштів необхідно у обмеженому проміжку часу, який описаний у договорі надання послуг. Якщо термін вичерпався ми в якості виключної лояльності до вас можемо повернути частину коштів бонусами, що і було зроблено. Повернути весь баланс немає технічної можливості через повне анулювання сертифікату. З нашої сторони ваше звернення максимально було розглянуто, навіть проявлено лояльність. Іншого рішення за цим випадком, на жаль, вже не може бути. Сподіваємось на ваше розуміння.

відмовки одні і ті самі

Гость Гость (Украина, Київ) 23 октября, 2017 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В смислу щось вам надсилати про повернення грошей за страхівку не бачу я декілька разів спілкувався на гарячій лінії відмовки одні і ті самі я написав цей пост щоб люди знали і не попадались на ваші шахрайські схеми а ви просто не крутіть вокруг да около а віддайте гроші так як казали на бонусну карточку
Достоинства:
  1. дизайн
Недостатки:
  1. шахрайство
Comfy Ответ представителя Comfy 24 октября, 2017 год
На жаль, в ваших відгуках абсолютно немає конкретної інформації, тому дуже складно розібратися в причинах цієї ситуації. Програма розширеного сервісу - дуже хороша послуга і справді, якщо протягом терміну дії смертіфіката ви їм не скористаєтеся, його вартість можна повернути. Надання інформації якраз і дозволить з'ясувати всі деталі вашої ситуації і зрозуміти, чому так сталося.

віддайте гроші

Гость Гость (Украина) 22 октября, 2017 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В віддайте гроші
Достоинства:
  1. дизайн
Недостатки:
  1. сплошний обман
Comfy Ответ представителя Comfy 22 октября, 2017 год
Доброго дня! На жаль, звернення не містить конкретних ідентифікуючих даних, по яким ми одразу зможемо вам допомогти. Підозрюємо, що цей пост має відношення до попереднього, тому прохання до вас написати відповідь на запрошені дані і у нас з'явиться можливість переглянути ситуацію знову і остаточно вам відповісти. Дякуємо.

сплошний обман та шахрайство

Гость Гость (Украина, Київ) 21 октября, 2017 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В купили пилосос разом з розширеною страхівкою пройшло два роки страхівкою не користувались мали повернути гроші не повернули почали видумувати різні штуки коротче тікайте від цього комфі не рекомендую звичайнісінькі шахраї пишу про івано франківський
Достоинства:
  1. дизайн магазинів
Недостатки:
  1. шахраї обманщики віддайте гроші
Comfy Ответ представителя Comfy 22 октября, 2017 год
Доброго дня! Прохання до вас надіслати нам на пошту [email protected] ваші ПІБ, номер мобільного, номер сертифіката ПРС та посилання на цей пост. Ми уважно перевіримо всі деталі та спробуємо детальніше вам відповісти чому ми були вимушені відмовити у компенсації. Очікуємо ваш лист.

Продажа бракованной техники без возможности возврата!!

Гость Гость (Украина) 1 августа, 2017 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Купила в кредит холодильник и стиральную машинку. С первого раза использования стиральная машина начала зависать, вызвала мастера по гарантии. Ничего не сделала - забрал талон! Она периодами зависала, но так как в этом жилье не часто, то было не критично, перезапускали и работала.Дальше, больше... Машинка начала течь с барабана! Обратилась по гарантии снова, поменяли резину, ВНИМАНИЕ: через 2 МЕСЯЦА!!! Не... Читать отзыв Купила в кредит холодильник и стиральную машинку. С первого раза использования стиральная машина начала зависать, вызвала мастера по гарантии. Ничего не сделала - забрал талон! Она периодами зависала, но так как в этом жилье не часто, то было не критично, перезапускали и работала.Дальше, больше... Машинка начала течь с барабана! Обратилась по гарантии снова, поменяли резину, ВНИМАНИЕ: через 2 МЕСЯЦА!!! Не раз за это время обращалась и в сервисный центр и в КОМФИ и к производителю. Магазин футболит к сервисному центру, что бы дали акт на списание или акт замены, а сервисный центр этого не дает, предлагают только ремонт! А меняйте там где покупали!!! Я купила технику, а не игру в футбол!!! Ну а то что накипело, то что после замены резины барабана, потекла машинка снизу!!! Машинка явно бракована, но менять ее не хотят!! Результат: плачу кредит за бракованную единицу техники, которая не работает! Ужасный сервис и товар. Никто не отвечает ни за что! Больше никогда ничего не куплю здесь.
Достоинства:
  1. нет
Недостатки:
  1. Магазин продает бракованную технику, за которую не хотят отвечать!
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 5 августа, 2017 год
Добрый день!
Очень печальная ситуация и, поверьте, нам очень жаль что так произошло, но согласно действующему законодательству, замена или возврат техники с неполадками возможен только в случае, если специалисты сервисного центра производителя предоставят акт на списание. Это единственный вариант для возврата и мы с удовольствием сделаем это, если будет акт. Хотим обратить ваше внимание на то, что гарантийное обслуживание техники осуществляется исключительно в сервисном центре производителя, поэтому вы имеете право требовать от них полного выполнения гарантийных обязательств, то есть если отремонтировать машину не удастся, сотрудники сервисного центра будут обязаны предоставить вам акт.

ужасс

Гость Гость (Украина, Калуш) 22 ноября, 2016 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Отец покупал мне реле напряжения 2шт а они ему впарили Assist карты за 200грн. Что это?? где оно??
Comfy Ответ представителя Comfy 22 ноября, 2016 год
Добрый день! Отображенный в чеке продукт Сomfy Assist предоставляется покупателям в подарок на условиях акции при покупке любой техники. Это приложение для мобильных устройств, поддерживающих подключение к Интернету, которое можно скачать и установить на ОС Android с Google Play или по ссылке https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.comfy.assistance . Программный продукт позволяет иметь круглосуточную онлайн поддержку, индивидуальные консультации, участвовать в акциях для владельцев этого приложения, иметь приоритет при ремонте техники и пр. Программа пробивается в чеке как скидка на основной товар. То есть цена реле в чеке ниже, чем на ценнике, ровно на стоимость промо-кода.

Треснул пульт от телевизора!

Артур Артур 25 ноября, 2014 год
 Отзыв о COMFY по адресу Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Купил два года назад телевизор за 7000грн. Так уж случилось что ребёнок кинул пульт и треснула плата. Когда покупал телевизор, купил и страховку "ПРС(Програма розширеного сервісу) Телевізори та музичні програвачі". Сказали что телевизор полностью под страховкой на 4 года, конечно я спросил о аксессуарах таких как кабели и пульт, они сказали что это тоже входит в страховку ПРС, работник сказал... Читать отзыв Купил два года назад телевизор за 7000грн. Так уж случилось что ребёнок кинул пульт и треснула плата. Когда покупал телевизор, купил и страховку "ПРС(Програма розширеного сервісу) Телевізори та музичні програвачі". Сказали что телевизор полностью под страховкой на 4 года, конечно я спросил о аксессуарах таких как кабели и пульт, они сказали что это тоже входит в страховку ПРС, работник сказал что пульт не входит в страховку т.к пульт-это аксессуар, а аксессуары под страховку (даже под ПРС) не подлежат! Как это может быть? Значит продавец соврал о том что с ПРС всё возможно? В итоге я сделал вывод: Комфи- самый ужасный магазин техники! Так скажите мне что мне делать с этим пультом?
1 согласен
Comfy Ответ представителя Comfy 26 ноября, 2014 год
Добрый день! Артур, программа расширенного сервиса позволяет продлить срок гарантии на технику на условиях гарантии производителя, помимо этого покрывает поломки, возникшие вследствие перепада напряжения. Из всех производителей телевизоров, только гарантия Philips покрывает выход из строя пульта ДУ. Вероятно, произошло недоразумение. От лица компании приносим извинения за этот непритяный случай. Вам следует обратиться в авторизированный сервисный центр производителя по вопросу ремонта или приобретения нового пульта ДУ.
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине

Рейтинг 1.1 из 5 на основании 23 отзывов
Супермаркеты электроники
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 отзывов
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 отзывов
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.5
5124 отзыва
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 отзывов
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 отзыва
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 отзывов
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 отзыва
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 отзывов
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 отзывов