Отзыв о COMFY по адресу Полта́ва, вул. Зіньківська, 6/1А Умови там тільки на словах, шкода тільки затраченого часу. Якщо в іншому місці нічого не знайдете то можете спробувати ризикнути. Обслуговування схоже на впарювання.
Шкода, що у вас склалося таке враження 😢. Нам важливо, щоб кожен клієнт отримував якісне обслуговування. Що саме сталося? Якщо можете, поділіться подробицями на [email protected], ми обов'язково розберемося, щоб виправити ситуацію! 💚
Отзыв о COMFY по адресу Полта́ва, вул. Зіньківська, 6/1А викреслюємо))) зв'язався з цим магазином. купили блендер тефаль. не дивлячись на ціну (найвища з наявних) - згорів. як годиться - перед паскою))) гарантія - квест (більше місяця). здали. відразу уточнив, чи можливо отримати відремонтований товар поштою (живу за 140 км. до найближчої їх "точки"). повідомили - можна. як відчував. передзвонив на гарячу лінію - можна. але після ремонту, на... Читать отзыв викреслюємо))) зв'язався з цим магазином. купили блендер тефаль. не дивлячись на ціну (найвища з наявних) - згорів. як годиться - перед паскою))) гарантія - квест (більше місяця). здали. відразу уточнив, чи можливо отримати відремонтований товар поштою (живу за 140 км. до найближчої їх "точки"). повідомили - можна. як відчував. передзвонив на гарячу лінію - можна. але після ремонту, на гарячій лінії повідомили, що про пересилку необхідно... домовлятись. і то в магазині. зателефонував в магазин - сказали що можна. але потрібно домовлятись на гарячій лінії. посміявся, проінформував, що телефоную вже після гарячої лінії. замислились. і відмовили. необхідно їхати особисто.
дякую за досвід, витрачений час, і нагадування про правило не ходити туди.
Сергію, оскільки магазин не займається ремонтом, блендер надіслали до сервісного центру виробника задля діагностики та ремонту, у рамках гарантії. Після чого, товар прибув до магазину і так, ви мали змогу отримати його у відділенні Нової пошти, достатньо звернутись на гарячу лінію та зафіксувати запит. Вибачте за плутанину з інформуванням по процесах від операторів.
Як це відбувається: 1) надсилаємо шаблон заяви, а ви у зворотному напрямку – заповнений екземпляр; 2) відправляємо товар на зазначене вами відділення Нової пошти, а ви при отриманні можете його оглянути, переконатися у цілісності та отримати.
Якщо у вас залишились відкриті питання – напишіть нам на пошту [email protected], з темою листа «Відгук otzyv_ua2 №015112». Для нас дуже цінна ваша довіра та вибір COMFY й зробимо все можливе, аби наступного разу ви відчули найКРАЩий сервіс!
Отзыв о COMFY по адресу Полта́ва, вул. Зіньківська, 6/1А 13.09.2023 замовив ноутбук в магазині Комфі ТРЦ КИЇВ вул. Зіньківська Полтава. 14.09.2023 року прийшов в магазин його викупити. Продавець запропонував вітринний зразок . Я відмовився. Потім він почав пропонувати старі моделі ноутбуків які мені не потрібні. Потім він заявив мені що поки я .торгувався вітринний ноутбук подорожчав на 500 гривень. Я телефонував на гарячу лінію комфі. Скаргу прийняли і на... Читать отзыв 13.09.2023 замовив ноутбук в магазині Комфі ТРЦ КИЇВ вул. Зіньківська Полтава. 14.09.2023 року прийшов в магазин його викупити. Продавець запропонував вітринний зразок . Я відмовився. Потім він почав пропонувати старі моделі ноутбуків які мені не потрібні. Потім він заявив мені що поки я .торгувався вітринний ноутбук подорожчав на 500 гривень. Я телефонував на гарячу лінію комфі. Скаргу прийняли і на тому все. Нікому не рекомендую магазин Комфі в ТРЦ КИЇВ на Зіньківській в Полтаві
Доброго дня, Валентине! Вибачте, що відповідаємо лише сьогодні. Розуміємо, що таке обслуговування у магазині залишає негативне враження, перепрошуємо за це. Ми вдячні вам за зворотний зв'язок, що звернулись до нашої підтримки з цим питанням. Це допомагає нам покращувати якість обслуговування та вирішувати проблеми, які можуть виникнути. Сподіваємось, що ваше питання вже вирішене, якщо ні, напишіть нам більше деталей з відміткою відгук otzyv_ua№1905436 на електронну пошту [email protected], щоб ми могли зрозуміти, що сталося та як ми можемо виправити цю ситуацію. З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине
Магазин для тих хто себе не цінує.
Шкода, що у вас склалося таке враження 😢. Нам важливо, щоб кожен клієнт отримував якісне обслуговування. Що саме сталося? Якщо можете, поділіться подробицями на [email protected], ми обов'язково розберемося, щоб виправити ситуацію! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
не ходи туди)
зв'язався з цим магазином.
купили блендер тефаль. не дивлячись на ціну (найвища з наявних) - згорів. як годиться - перед паскою)))
гарантія - квест (більше місяця).
здали. відразу уточнив, чи можливо отримати відремонтований товар поштою (живу за 140 км. до найближчої їх "точки").
повідомили - можна.
як відчував. передзвонив на гарячу лінію - можна.
але після ремонту, на... Читать отзыв викреслюємо)))
зв'язався з цим магазином.
купили блендер тефаль. не дивлячись на ціну (найвища з наявних) - згорів. як годиться - перед паскою)))
гарантія - квест (більше місяця).
здали. відразу уточнив, чи можливо отримати відремонтований товар поштою (живу за 140 км. до найближчої їх "точки").
повідомили - можна.
як відчував. передзвонив на гарячу лінію - можна.
але після ремонту, на гарячій лінії повідомили, що про пересилку необхідно... домовлятись.
і то в магазині.
зателефонував в магазин - сказали що можна. але потрібно домовлятись на гарячій лінії.
посміявся, проінформував, що телефоную вже після гарячої лінії.
замислились. і відмовили.
необхідно їхати особисто.
дякую за досвід, витрачений час, і нагадування про правило не ходити туди.
Дякуємо за ваш відгук.
Сергію, оскільки магазин не займається ремонтом, блендер надіслали до сервісного центру виробника задля діагностики та ремонту, у рамках гарантії. Після чого, товар прибув до магазину і так, ви мали змогу отримати його у відділенні Нової пошти, достатньо звернутись на гарячу лінію та зафіксувати запит. Вибачте за плутанину з інформуванням по процесах від операторів.
Як це відбувається:
1) надсилаємо шаблон заяви, а ви у зворотному напрямку – заповнений екземпляр;
2) відправляємо товар на зазначене вами відділення Нової пошти, а ви при отриманні можете його оглянути, переконатися у цілісності та отримати.
Якщо у вас залишились відкриті питання – напишіть нам на пошту [email protected], з темою листа «Відгук otzyv_ua2 №015112». Для нас дуже цінна ваша довіра та вибір COMFY й зробимо все можливе, аби наступного разу ви відчули найКРАЩий сервіс!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Купив і радій це не про Комфі на Зіньківській в Полтаві
Вибачте, що відповідаємо лише сьогодні.
Розуміємо, що таке обслуговування у магазині залишає негативне враження, перепрошуємо за це.
Ми вдячні вам за зворотний зв'язок, що звернулись до нашої підтримки з цим питанням. Це допомагає нам покращувати якість обслуговування та вирішувати проблеми, які можуть виникнути.
Сподіваємось, що ваше питання вже вирішене, якщо ні, напишіть нам більше деталей з відміткою відгук otzyv_ua№1905436 на електронну пошту [email protected], щоб ми могли зрозуміти, що сталося та як ми можемо виправити цю ситуацію.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY