ukraine-express.com международные перевозки достоинства и недостатки

У ukraine-express.com международные перевозки недостатков больше чем достоинств: имеет 107 достоинств и 217 недостатков. Вывод сделан на основании 122 отзыва. Ниже приведены все плюсы и минусы ukraine-express.com международные перевозки . Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
1.4 5
334 отзыва / 14955 просмотров

ukraine-express.com международные перевозки достоинства

  1. Давно працюю, відать дуже погано з бізнесом, раз вирішили так не гарно та не чемно зазіхнути на чужі гроші. Це точно не допоможе.
  2. Ранійше хоч 10 % за допомогу в купівлі брали. А зараз. Просто так(((... це дуже не красиво
  3. В них є привітний курʼєр
  4. Єдиний плюс - не округлюють вагу до 1 кілограма
  5. Вони є? Зовсім в цьому не впевнена.
  6. ноль плюсів
  7. НЕМАЄ!!!
  8. якщо все гладко, посилки доїжджають
  9. Низькі ціни
  10. Удобный кабинет.
  11. Відсутні
  12. Немає
  13. є доставка з різних країн
  14. Як не дивно, вони ще працюють.
  15. доставка из многих стран
  16. Користуюсь давно. Інколи були нарікання. Але в цілому продовжував користуватись.
  17. -не існує
  18. Жодного. Компанія дно.
  19. Приемлемые тарифы
  20. нуль
  21. --------
  22. не може їх бути з таким відношенням
  23. колись справлі були непоганим перевізником
  24. раніше доставка буда без проблем
  25. не має
  26. Жодного
  27. не існує
  28. Ні одного
  29. Навіть якшо доставка трохи дешевша чим в конкурентів, але так як працюють то плюс автоматично стає мінусом.
  30. Нормальна вартість доставки.
  31. їх більше не існує у них
  32. Їх немає!
  33. Жодного на жаль
  34. Жодного!!!
  35. Нуль
  36. немає
  37. По США вопросов нет.
  38. Їх немає
  39. Доставка в срок
  40. Выгодные тарифы
  41. Приветливый курьер
  42. Рекомендую всім друзям.
  43. Компанія дотримується термінів доставки. Завжди якісна консультація.
  44. 1. Надає фото при отримані трек-номеру.
  45. 2. Надає(безкоштовне) відео пакування посилки(на Новій Пошті такої послуги немає).
  46. 3. Якщо Ви бажаєте переважити свою посилку, це також безкоштовно.
  47. Сроки , корректность данных о посылке
  48. Рівень компанії показує дно, що легко дає визначитись з іншими компаніями для співробітництва
  49. Ціна на послуги одна з кращих на ринку,швидкість доставки,немає накручувань ваги
  50. Рекомендую!!
  51. Завжди якісна консультація.
  52. Не кожна компанія наразі має бажання доставляти посилки у міста де активні бойові дії враховуючи Ірпінь Київ Гостомель…
  53. Привітні
  54. Війна а вони работають
  55. Розіб'ються в ліпьошку аби допомогти.
  56. Вирішили питання які стосувались виключно служби доставки DHL.
  57. посылка таки дошла
  58. еще возможно дозвониться, но бесполезно
  59. посилки не губилися
  60. Надіюсь скоро закриються
  61. что-то еще отправляют
  62. Их нету
  63. посылка все-таки дошла
  64. Быстро, удобно, отслеживается посылка, есть связь с операторами
  65. Плюс - это девочки в службе поддержки. Тяжелая и нервная у них работа. Держатся молодцом.
  66. нема
  67. Не загубили посилку
  68. - завжди є зворотній зв’язок
  69. - завжди можна дозвонитися або передзвонюють
  70. - адекватні тарифи
  71. Швидкість
  72. Економія
  73. Нет!
  74. К сожалению больше их нет
  75. Их просто нет
  76. Когда-то были
  77. Нет, не дай бог столкнуться с проблемой - во всем виноват чуть ли не сам
  78. Уже нет
  79. Низкие цены на доставку
  80. Жодних плюсів
  81. думал хуже мист уже нету, но эти переплюнули.
  82. Плюсів немає
  83. нет плюсов
  84. Доставка все же произошла
  85. Удобная работа с личным кабинетом.
  86. Быстро, удобно, приятные цены, даже были предложены скидки, удобное онлайн приложение.
  87. Ніяких
  88. Не вижу особых плюсов
  89. Воровства ни разу не было (впрочем, как и других перевозчиков)
  90. Нема
  91. Плюсов нет никаких
  92. Нет плюсов
  93. Нету
  94. Нет плюсов!
  95. уже не осталось
  96. Как только начинали, прыгали на задних лапках перед клиентами
  97. Сейчас -никаких !!!
  98. Видимых плюсов нет, обычные перевозки
  99. - Доставка грузов в срок
  100. быстро доставляют в Украину
  101. хорошие тарифы
  102. до этого случая проблем не было
  103. - личный кабинет
  104. - удобство
  105. - тех поддержка
  106. Больше их нет!
  107. Раньше были

ukraine-express.com международные перевозки недостатки

  1. компанія НЕ визнає свою провину.
  2. компанія НЕ надає відео пакування.
  3. компанія НЕ робить нічого, щоб вирішити це питання скидають вину одне на одного.
  4. компанія НЕ відповідає за свої вчинки.
  5. компанія КРАДЕ речі.
  6. компанія НЕ компенсовує пошкоджені товари.
  7. Служба підтримки це най гірше, що в них є.
  8. Мабуть самий великий мінус це не професіоналізм своєї праці на гарячій лінії.
  9. Дівчата можуть говорити і їсти в той самий момент.
  10. Можуть сміятися Вам в трубку.
  11. А якщо Ви будете добиватися справедливості, то зроблять все можливе для того, щоб Вас успішно було заблоковано і Ви не змогли їм писати звернення.
  12. Нащо дивиться керівництво?
  13. А може разом з ними їсть і сміється?!
  14. Дзвониш до них а вони там щось святкують і їй байдуже, що люди їм дзвонять. Люди які ж їм платять зарплату!
  15. - непрозорість сервісу і приховані комісії
  16. - нечіткі правила, написані в суцільне і неструктуроване текстове полотно, ці правила застосовуються вибірково, виключно в інтересах компанії і суперечать як самі собі, так і законодавству (є висновок юриста)
  17. - непрофесійна служба підтримки, місцями хамське спілкування або ігнорування запитів
  18. - дуже тривалий термін доставки
  19. - відмова від законних вимог щодо надання інформації в офіційному листуванні
  20. 1. Занадто переконливі у своїй правоті(коли не праві)!
  21. 2. Зроблять все, щоб сказати, що не отримували замовлення(якісь недолугі листи про не отримання трек-номеру).
  22. 3. Правила їхні це апокаліпсис…
  23. 4. Гаряча лінія(це лице компанії) і в них воно не дуже привабливе.
  24. 5. Нарахування мита за сумочку вартість 100$…
  25. 6. Керівництво s-4(бо писала скаргу) замість того щоб вибачитись(я про втрату замовлення) пише недолугі правила компанії які тільки нищать їхню репутацію(якої і так немає).
  26. 7. Мабуть там катують працівників(раз в них є бажання викинути свої негативні емоції на клієнтів які їм пишуть і телефонують).
  27. хами
  28. вони завжди праві
  29. шахраі
  30. 1. Некомпетентність працівників
  31. 2. Відсутність звязку з керівництвом
  32. 3. Типові відповіді працівників підтримки
  33. 4. Додаткові нарахування комісій без підстав
  34. 5. Багато багато іншого...
  35. жахлива клієнтська підтримка
  36. не виконують своїх правил
  37. обманюють (ймовірно крадуть, бо відео, щоб довести протилежне надати не можуть - двічі пропадав товар з посилок і двічі відео з тех. причин було відсутнє)
  38. Не несуть відповідальності
  39. Немає жодних гарантій, що ви отримаєте свою посилку. В більшості випадків це рулетка і викинуті в нікуди кошти
  40. Пропадает товар(ответственность с себя снимают)
  41. Служба на горячей линии , разговаривали с повышенным тоном
  42. Заказ выходит в 2 раза дороже,с учетом товара который не доходит
  43. Клиент абсолютно не защищен!!!
  44. Раньше всем рекомендовала,сейчас к сожалению не могу этого сделать!!!!
  45. Дорого обходится для моего здоровья!!!
  46. Хамовиті працівники
  47. Незрозумілі комісії.
  48. Полно.
  49. Існування кантарони
  50. 1.Срокі доставки
  51. 2.Вартість доставки
  52. 3. Не зрозуміла комісія 10%
  53. 4. Служба підтримки
  54. Не прозора вартість доставки.
  55. - не несуть відповідальніть ні за що
  56. - неприємно спілкуватись з кол-центром - вони випромінюють негатив, та хамство
  57. Непрозорі тарифи та додаткові нарахування.
  58. Часті затримки в графіках доставок.
  59. Некомпетентна служба підтримки.
  60. Безвідповідальне ставлення до клієнтів в цілому, на рівні системної політики компанії.
  61. Теряют ваш груз и НЕ компенсируют
  62. Тарифы в 2-3 раза выше конкурентов.
  63. Очень длительная доставка
  64. Нет консолидации
  65. Отправки раз в месяц
  66. Нулевая компетентность техподдержки
  67. Из приложения на телефоне постоянно выкидывает
  68. Требуют прикреплять инвойс ко всем посылкам
  69. Очень долгая доставка
  70. Служба поддержки не помогает
  71. Шахраї!
  72. Доставка від 3-х місяців+ розведуть на додаткову комісію!
  73. Рівень підготовки та спілкування співробітників вкрай низький. З цим вже давно треба щось робити.
  74. - терміни доставки зашкалюють
  75. - на сайті вказана неправдива інформація щодо термінів доставки і не тільки!
  76. - техпідтримка одні некомпетентні хами, яких ще пошукати треба . Вам не допоможуть нічим взагалі і нічого не підкажуть
  77. - всі посилки від них приходять розпаковані! Вони самі вирішують в якій упаковці вам відправляти: якщо коробка ціла, то пакувальний папір всередині порваний - розривали подивитись що там, справді можливо в кишені куртки щось заборонене було! навіть прозорі пакети з білизною усі приходять рвані! Або неодноразово дорогі речі приходили лише в іх пакеті , без фірмового пакування магазину, яке на їх же фото зафіксовано! На зауваження не реагують, мір не приймають, пишуть типу - а у вас що щось пошкоджене? Таке серед перевізників бачимо вперше- навмисне пошкодження упаковок!
  78. Шахраї
  79. Доставка більше місяця якщо взагалі доставлять
  80. Комісія на вартість товару, ніодин перевізник не бере такої комісії!
  81. Існування цієї компанії в Україні
  82. Очень долгие отправки посылок,некудышная служба поддержки
  83. Жахливі строки доставки
  84. немає можливості відслікувати своє відправлення
  85. статуси посилок постійно змінюються, то прибуде через день, то через два, то через тиждень, конкретики ніякої
  86. служба підтримки взагалі не працює та виконує свої функції
  87. складно вирішити свою проблему, реакція зі сторони компанії нульова
  88. Суцільний міну
  89. їх існування на ринку України
  90. вся їх робота стала великим мінусом в усьому
  91. за свої немалі гроші ти маєш ще витрачати кучу часу , щоб просто вирвати у них свої посилки
  92. посилки лежать тижнями на складах та не відправляються
  93. зазначена інформація, що відправка плсилок 2-4 рази в тиждень не відповідає дійсності
  94. ніякої допомоги від техпідтримки - шаблонні відповіді
  95. строки доставки
  96. посилки готують до відправки тижнями
  97. по Україні також доставку не здійснюють в строки
  98. речі лежать на складах по місяцю і не виїжджають з країн, де замовлялись
  99. Плювати хотіли на клієнтів, які платять їм гроші.
  100. Не відправляють посилки
  101. Закривають запити без наданих відповідей
  102. 1. Не беруть відповідальність ні за що
  103. 2. Не виконують буквально свою роботу, за яку клієнти платять кошти
  104. 3. Лише шаблонні відповіді, ніяких дій
  105. служба підтримки навіть не читає, що їй пишуть
  106. посилки запаковані неналежним чином
  107. Навіть безкоштовно невідправив би через них
  108. Це просто дно, а не служба доставки
  109. 21 день посилка лежить на складі Сша
  110. Одні мінуси
  111. Дуже погіршився сервіс починаючи з Вересня 23-го
  112. Великі затримки вантажу перед відправкою зі Штатів, по 2-3 тижня.
  113. Хамське і некваліфіковане відношення зі сторони підтримки.
  114. строки доставки посилок, на сайті хттро вказано - з часу відправки! І нічого не вказано, що до часу відрравки вони по місяцю валяються на складах( Строк по факту потрібно множити на три! Про відправки 2-5 разів на тиждень повна брехня!
  115. клієнтів мають ні за що
  116. Одні мінуси!!!!
  117. Терміни
  118. Жахлива тех. підтримка
  119. Відписка шаблонами
  120. Доставка занадто довга
  121. Тільки вони мають проблеми на кордоні
  122. Служба підтримки ніяка!
  123. - КРАДІЇ
  124. - безвідповідальні
  125. Испания ужасный первый опыт. Надеюсь мою посылку не «потеряли»
  126. Крадії
  127. Хотелось бы ускорить доставку с ЕС, но за такие деньги, можно и подождать.
  128. сервіс, обслуговування, доставка, крудуть речі
  129. гнилая структура ,текучка кадров
  130. Не має відправлень з України
  131. Не знайшла.
  132. Не приймають на склад
  133. -абсолютно пофигистическое отношение,на все вопросы на горячей линии отвечают это не наши проблемы,у вас зависло,это не и тд.
  134. -уже сталкиваюсь с такой проблемой не в первый раз
  135. Сумма доставки не соответствует просчетам
  136. Якщо хочете нерви, витрачений час і приховані витрати, то співпрацюйте з цією шарашкіною конторою.
  137. Рівень операторів гарячої лінії- 0
  138. Простеження посилок-2
  139. Інформація по тарифам -1
  140. Термін доставки- 2
  141. Пох@їстичне відношення до клієнта -5
  142. Обкрадання, не якісне ставлення до посилок, довга відправка, жахлива підтримка, немає компенсацій та вирішення питання
  143. Не знайдено
  144. Співпраця з Новою Поштою(яка задралась).
  145. Їх немає.
  146. PayPal Це єдиний мінус по Європі.
  147. Дайте можливість оплачувати також карткою.
  148. Перепрошуємо бісить це слово:).
  149. Не возможно оплатить з телефону.
  150. обман с весом, насчет комиссий по любому поводу, неадекватная служба поддержки, которая ничего не знает и просто копирует пункты правил, ощущение, что отвечает автоматизированный софт
  151. Мошенники, если заказали посылку на их склад - можете о ней забыть
  152. сайт
  153. налаштування
  154. служба підтримки
  155. Ще не закрились
  156. работают люди без чести и совести.
  157. Общаются грубо и нагло, потеряли товар с двух стран и не хотят признать свою вину и компенсировать
  158. скорость доставки
  159. непрозрачные правила (добавляют 10% почти на все, если привозишь больше одной единицы товара говорят что коммерческий груз)
  160. тупая служба поддержки просто копирующая пункты из правил, при этом в ответах допускают множество ошибок не проверяя
  161. НЕ СОВЕТУЮ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ ЭТИМ ДЕРЬМИЩЕМ. ОДНИ НЕРВЫ ОТ НИХ
  162. Не получается оплачивать через мобильные приложение
  163. Не хватит бумаги.
  164. Підрахунок вартості послуг
  165. - довго вирішується питання по пошуку треків, але вирішується
  166. Плохое отношение!
  167. Неуважение клиентов!
  168. Очень плохо выполняют свою работу!
  169. Плохой сервис
  170. Плохое отношение к клиенту
  171. Сроки превышают указанные
  172. Не делают пересчет цены, хотя в правилах указано, что будет пересчет если срок превысит 28 дней.
  173. Доставка курьером по Украине минимум 2 недели, посылки в ненадлежащем состоянии в мокрых смятых ящиках , часто товар приходит поврежден
  174. Ваш товар уйдет менеджеру под ёлочку на новый год или на ДР, а вас кинут на деньги.
  175. Пожалуй на Укрпочте более адекватное отношение к клиентам, как парадоксально это не звучало бы.
  176. Отношение к клиенту, нет ответственности за посылку, доп комиссии невелируют цены на перевозку
  177. Дополнительная комиссия
  178. Хамы курьеры
  179. Сильно дробят заказы
  180. Когда перелаживают товар, портят его
  181. Пилотный проект, из-за которого приходится ещё оплачивать доставку новой почты
  182. Нет адекватных ответов в службе поддержки, доп комиссии насчитывают в любом случае, два свода правил для клиентов отдельно от тех, которыми компания пытается объяснить своё поведение
  183. Посылки приходят битыми. Ужасный сервис по работе с клиентами
  184. дорого, непонятная комиссия, не несут ответственность за порчу посылок, служба поддержки отмораживается и не решает ни одной проблемы
  185. Обман, некомпетентність, грубе спілкування з клієнтами
  186. думал хуже мист уже нету, но эти переплюнули.
  187. Шахраї крадуть посилки
  188. Оператори говорять одинаковий текст, вирішити проблеми з посилками не реально.
  189. сплошной минус!
  190. Задержки, неверное информирование
  191. Кривой сайт, бешеная цена, долгая Доставка, никакой защиты потребителя, шарашкина контора
  192. Упаковка и курьеры обманщики.
  193. Надеюсь не увижу и в дальнейшем сотрудничестве.
  194. Ціна
  195. Пошкоджені посилки
  196. Затримки
  197. Аферисты, товар приезжает повреждённым при их переупаковке, служба поддержки -непрофессионалы и хамы, проблемы не решают, налог 10% на определённый товар
  198. "Комиссия на все" делает их услуги абсолютно неконкурентноспособными
  199. крадут целые посылки, и не хотят за это нести не какой отвественности
  200. Полнейший минус сама компания!
  201. Лінія консультування дуже погана. Гаряча лінія взагалі нічим не може допомогти.
  202. Обращайтесь к другим перевозчикам , если у Вас не лишних денег , которые они будут с Вас вытягивать на каждом шагу.
  203. Обманывают на каждом этапе работы, дерут деньги как бешеные.
  204. Воруют, обманывают!
  205. 1. пакуют долго что Америку, что Европу
  206. 2. покупая товар, попадающий под их комиссию, заплатите сумму в три раза выше самого товара
  207. 3. службы поддержки как не было так и нет
  208. 4. в посылках больше бумаги и картона
  209. Сейчас зажрались. Считают себя чуть ли не единственным перевозчиком для международного шопинга))
  210. Все вышеперечисленное !
  211. Неадекватная служба поддержки
  212. - Службы поддержки по сути нет
  213. - Местами непонятно откуда возникающие расходы. При заказе электроники, с вас дополнительно сдерут 10% от суммы, просто так.
  214. прислали непонятную грязную футболку вместо костюма за 80 евро
  215. - навязывание более дорогих способов доставки
  216. - скрытые комиссии
  217. Упаковка с дополнительной кучей картона ( иногда по три слоя с одной стороны), недобросовестность, отношение к клиентам
Грузоперевозки
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.4
23668 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 отзывов
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 отзывов
OptMaster
OptMaster

Рейтинг: 3.5
16 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
UPS
UPS

Рейтинг: 1.4
195 отзывов
Росан
Росан

Рейтинг: 2.1
737 отзывов
Грузоперевозки новости
Графік роботи компанії Meest China на травневі свята Шановні клієнти!
Поспішаємо проінформувати вас про графік роботи компанії Meest China на травневі свята.
Склад в Китаї
1 - 3...
Зміна тарифів на доставку посилок з Китаю З 29 квітня 2021 року у зв’язку зі значним зростанням вартості фрахту, ми вимушені оновити тарифи на доставку посилок з...
Нові тарифи на послугу викупу Meest China Shop Шановні клієнти Meest China!
З 15 квітня 2021 року оновлено вартість послуги викупу для тарифних пакетів Стандарт та Шопер.
Стандарт...
Посилення перевірки посилок на складі Meest China Шановні користувачі сервісу Meest China!
Компанія Meest China посилює контроль та перевірку вмісту готових посилок на предмет наявності заборонених для...
Зниження тарифів на доставку авіа-посилок з Китаю Шановні клієнти сервісу Meest China!
З 8 березня 2021 року завдяки зниженню вартості фрахту у авіаліній, ми знижуємо тарифи на...
Початок викупу товарів з Китаю Шановні клієнти сервісу Meest China!
Святкування Китайського Нового року закінчується і з 18 лютого 2021 року ми починаємо викуп товарів...
Зберігаємо ваш тариф на доставку посилок у березні Шановні клієнти сервісу Meest China!
Маємо для вас приємну новину!
Ваш тарифний план на березень 2021р. буде дорівнювати тарифному плану,...
​Строки доставки поїздом з Китаю покращуються Шановні клієнти!
Восени 2020 року строки доставки поїздом з Китаю значно зросли.
Однак, завдяки системній роботі над всіма етапами доставки...
Новини особистого кабінету Meest China Шановні клієнти!
До вашої уваги дві важливі новини щодо особистого кабинету Meest China.
1️⃣В особистому кабінеті Meest China була проведена...
Внесення змін до графіку викупу товарів через сервіс Meest China напередодні Китайського Нового року Шановні клієнти!
Інформуємо вас щодо коригування графіку викупу товарів напередодні Китайського Нового року.
Викуп товарів проводимо до 28 січня 2021р....